Σύνδεση

View Full Version : Versys 650 and Valves



Σελίδες : 1 [2]

CorpseAlive
16/01/2024, 22:58
Θυμιστε μου αν κάνω λάθος, ανακλήσεις με παραδοχή λάθους και αντικατάσταση σε ακριβά ανταλλακτικά δε έχω δει σε εταιρείες εκτός από bmw ducati aprilia.
Ιάπωνες ούτε λόγος, όπως και από ευρωπαίους ktm triumph

Το after sales service είναι σοβαρή περιπτωση για καταναλωτικά προιοντα και λίγοι είναι αυτοί που θα προϋπολογίσουν το κοστος εγγύησης

Πάντως θεωρώ ακόμη και για την Kawasaki που έδωσε περισσότερα δικαιώματα εχει μοντέλα με άθραυστα μοτερ, αψεγάδιαστα χωρίς κανένα κατασκευαστικό τερτίπι

Όμως και η χοντα είχε κατά καιρούς λανθασμένες επιλογές περιφερειακά ηλεκτρικού περιεχομένου, όπου δε έκανε κινήσεις παραδοχής

Μόνο στην Transalp 700 ξέρω 4 προβλήματα που έχουν τα περισσότερα . Το δικό μου είχε και τα 4 που είχαν επισκευαστεί.
1. Αισθητήρας στροφάλου
2. Μπουζόπιπες
3. Αντλία βενζίνης
4. Φλοτερ ρεζερβουαρ
Από αυτά επειδή έγινε πανικός τότε , η Honda άλλαξε από μόνη της τις μπουζίπες, έκανε αντικατάσταση στον αισθητήρα αν κάποιος χτύπαγε και για τα άλλα 2 έκανε τον κινέζο.

panavour
16/01/2024, 23:23
Μπορεί και να ισχύει το μεγάλο ποσοστό. Ηταν απο τις μοτοσυκλέτες που έβαλε πολλούς στην τροφοδοσία με ψεκασμό.
Όταν το πρώτο που έκαναν όλοι είναι φιλτρο και εξάτμιση, είναι λογικό να αδειάζει το μίγμα από καύσιμο.


Πρέπει να βλέπουμε τα δεδομένα. Τι συνέβη σε αυτούς τους κινητήρες, γιατί δεν συμβαίνει στους αγώνες κ.λπ.
Παλιότερα είχαν καρμπυρατέρ, υπήρχε περίπτωση να αγοράσεις μοτό και να μην ελέγξει ο μηχανικός
ή μήπως αν άλλαζε το μίγμα θα του λέγαμε, γύρισε το στο εργοστασιακό;

Δεν είναι τόσο ρίσκο, το μεγαλύτερο μέρος των ιδιοκτητών κινείται καθημερινά
και κάνει ταξίδια χωρίς πρόβλημα.
Έχει ρυθμίσεις που επιβαρύνουν θερμοκρασιακά.
Αν τις αλλάζαμε μόνοι μας πιστεύω δεν θα ήταν τόσο θέμα.
Ωρε κουμπάρε, γιατί επιμένεις τόσο σε ένα πρόβλημα που έχει λυθεί σιωπηρως στα μεταγενέστερα μοντέλα,και έχει ταυτοποιηθεί στα προηγουμενα;;;Είπαμε ήταν κατασκευαστικό λάθος σε βαλβίδα εξαγωγής,το παρουσίαζε σε εύρος προαναφερθέντος ποσοστού,είναι καταγεγραμμένο,γινόταν ανεξαρτήτως εξωτερικών συνθηκών και φορτίου και ΤΕΛΟΣ.Μεχρι και οι μαστόροι της Καβασάκι το έχουν παραδεχτεί εκ των υστέρων σιωπηρώς.Γιατι δεν το καταλαβαίνεις επιτέλους;;;Τι απόδειξη ζητάς.Διευθυνση και τηλέφωνο των παθόντων.;;;; Έλεος.

NickBel
16/01/2024, 23:27
Α πα πα πα, μη με ανακατεύετε εμένα τώρα που περιφέρετε το τσουλάκι στην πλατεία του χωριού!

Κι εγώ μαζί σας, ἆρον ἆρον, σταύρωσον αὐτόν̶ :lol:

Motogr 2044 - Tsber στο Κατμαντού με το Er-6n

Σα να φτώχυνε λιγάκι το μίγμα ανεβαίνοντας τα Ιμαλάια και ήθελε και λίγο μάζεμα η αλυσίδα αλλά κατά τα άλλα ήταν μια ονειρική διαδρομή :lol:

Bowleno
17/01/2024, 08:24
Μην είναι πολύ πάνω από 10% να λες!!!!:lol:

Όσο για τις ομαδικές αγωγές, οι κάτοχοι Yamaha R1 από 2004 εώς 2008 και Fazer 1000 ακόμα κλαίμε που ΌΛΑ ανεξαιρέτως κάπου κάπως κάποτε μας άφησαν από βολάν (με τους μαγνήτες μάλιστα να μπαίνουν και μέσα στο μοτέρ). Προσπάθησαν να κινηθούν χιλιάδες από όλον τον κόσμο χωρίς αποτέλεσμα και χωρίς η Yamaha να αναγνωρίσει ποτέ το πρόβλημα και να προβεί σε ανάκληση. Αντί αυτού, έβγαλαν νέο βολαν με διαφορετική σχεδίαση, παραδεχόμενοι ουσιαστικά το λάθος τους στο εργοστασιακό βολάν, το οποίο φυσικά έπρεπε να το πληρώσεις για να το βάλεις με κόστος κανά 500αρικο.

Με πολύ λίγα λόγια, ψάχνουν ακόμα να βρουν αλοιφή για τα @@ τους που κάηκαν από το κλάσιμο που τους έριξαν όλοι οι κάτοχοι παγκοσμιως!:bawl:


Κοντά σε αυτά και τα ER-5, KLE 500, GPZ 500S (το οποίο είχα) της (πολύ μακρινής πλέον) περιόδου 1989-1993 :cry:
Δις σπασμένο μοτέρ παρακαλώ....

Tsber
17/01/2024, 10:08
Motogr 2044 - Tsber στο Κατμαντού με το Er-6n

Σα να φτώχυνε λιγάκι το μίγμα ανεβαίνοντας τα Ιμαλάια και ήθελε και λίγο μάζεμα η αλυσίδα αλλά κατά τα άλλα ήταν μια ονειρική διαδρομή :lol:

449864

:lol:

SeniorCanardo
17/01/2024, 11:00
Πάντως επειδή όλοι έχουμε ένα φίλο ή ένα φίλο που έχει ένα φίλο, που είχε έναν άλλο φίλο, που είχε κάποιο Χ μοντέλο και του έσκασε το μοτέρ ανάμεσα στα μπούτια, έβγαλε δράκους, έκαψε ανορθωτές, έσπασε βολαν, προκάλεσε τσουνάμι κλπ κλπ κλπ δεν λέει πάρα πολλά, αν όχι τίποτα.
Όπου Χ=ευρωπαίοι, κινέζοι, γιαπωνέζοι (οι μισοί), γιαπωνέζοι (οι άλλοι μισοί)...

Κατά τη γνώμη μου τα "μηχανολογικά" προβλήματα θα πρέπει πέραν τις καταγεγραμμένης εμπειρίας των χρηστών, να ερμηνεύονται και να καταγράφονται με "μηχανολογικούς" όρους και ακόμα καλύτερα με δεδομένα.
Όχι με τυχαία στατιστική καταγραφή.
Προβληματικοί σχεδιασμοί, αστοχίες υλικών, μαλακίες χρηστών, παπατζιλίκια εταιρειών φυσικά και υπάρχουν.

Στο προκείμενο η ερμηνεία ότι η βλάβη οφείλεται σε αστοχία υλικού δεν μοιάζει στα μάτια μου πειστική ή είναι τουλάχιστον ελλιπής.
Πάντα η ίδια βαλβίδα;
Δηλαδή το μάπα υλικό, ο κακός σχεδιασμός,υπάρχουν μόνο σε αυτή και όχι στη διπλανή της;

Η εξήγηση του @ doctor_john, μέχρι στιγμής και μέχρι κατάθεσης νεότερης, μοιάζει να έχει περισσότερη λογική.

Για το παλικάρι που ξεκίνησε με τις απορίες περί αξιοπιστίας.
Ρε αγόρι,
αγόρασες μηχανάκι από έμπορο...:nono:
μόνο από φωτογραφίες:nono:
με δάνειο:nono:
δεν το είδες εσύ:nono:
δεν το είδες επαγγελματίας της εμπιστοσύνης σου...:nono:

Το τελευταίο πράγμα που θα έπρεπε να σε ανησυχεί, είναι αν θα καρφώσει βαλβίδες.
Κοίτα μην δεν έχει καθόλου βαλβίδες...:hmm:

est
17/01/2024, 11:54
Χωρίς πολλά πολλά να πω (και το έχω ξαναγράψει εδώ μέσα) ότι και του αδερφού μου το Er-6n του 2010 μοντέλο (τότε δε βγήκαν πρώτη φορά σε άσπρο; ) του βάρεσε βαλβίδα που του έκανε το μοτέρ μπάχαλο. Μαμά όλο, χωρίς την παραμικρή μετατροπή. Η επισκευή έγινε στον Κονίδη και μέρος του κόστους καλύφθηκε από την εγγύηση.

asxetost
17/01/2024, 12:41
Πάντως επειδή όλοι έχουμε ένα φίλο ή ένα φίλο που έχει ένα φίλο, που είχε έναν άλλο φίλο, που είχε κάποιο Χ μοντέλο και του έσκασε το μοτέρ ανάμεσα στα μπούτια, έβγαλε δράκους, έκαψε ανορθωτές, έσπασε βολαν, προκάλεσε τσουνάμι κλπ κλπ κλπ δεν λέει πάρα πολλά, αν όχι τίποτα.
Όπου Χ=ευρωπαίοι, κινέζοι, γιαπωνέζοι (οι μισοί), γιαπωνέζοι (οι άλλοι μισοί)...

Κατά τη γνώμη μου τα "μηχανολογικά" προβλήματα θα πρέπει πέραν τις καταγεγραμμένης εμπειρίας των χρηστών, να ερμηνεύονται και να καταγράφονται με "μηχανολογικούς" όρους και ακόμα καλύτερα με δεδομένα.
Όχι με τυχαία στατιστική καταγραφή.
Προβληματικοί σχεδιασμοί, αστοχίες υλικών, μαλακίες χρηστών, παπατζιλίκια εταιρειών φυσικά και υπάρχουν.

Στο προκείμενο η ερμηνεία ότι η βλάβη οφείλεται σε αστοχία υλικού δεν μοιάζει στα μάτια μου πειστική ή είναι τουλάχιστον ελλιπής.
Πάντα η ίδια βαλβίδα;
Δηλαδή το μάπα υλικό, ο κακός σχεδιασμός,υπάρχουν μόνο σε αυτή και όχι στη διπλανή της;

Η εξήγηση του @ doctor_john, μέχρι στιγμής και μέχρι κατάθεσης νεότερης, μοιάζει να έχει περισσότερη λογική.

Για το παλικάρι που ξεκίνησε με τις απορίες περί αξιοπιστίας.
Ρε αγόρι,
αγόρασες μηχανάκι από έμπορο...:nono:
μόνο από φωτογραφίες:nono:
με δάνειο:nono:
δεν το είδες εσύ:nono:
δεν το είδες επαγγελματίας της εμπιστοσύνης σου...:nono:

Το τελευταίο πράγμα που θα έπρεπε να σε ανησυχεί, είναι αν θα καρφώσει βαλβίδες.
Κοίτα μην δεν έχει καθόλου βαλβίδες...:hmm:

Αν σου πω οτι έχεις άδικο θα πέσει το ταβάνι να με πλακώσει.
Όμως λόγω χαμηλότερου κόστους για αυτά που κάνει το συγκεκριμένο μηχάνημα σε σύγκριση με τα υπόλοιπα της κατηγορίας, επέλεξα αυτό.
Ο έλεγχος θα γίνει αμέσως σε αντιπροσωπεία και αν βρεθεί κάτι απρόοπτο θα πρέπει να επιστραφεί. Δυστυχώς ένα αντίστοιχο που είχα βρει στην Αθήνα ήταν από έμπορο που έχει πάρα πολύ κακό όνομα και το μηχανάκι το ίδιο ήταν σε κάπως μέτρια κατάσταση ήδη από τις φωτογραφίες.
Μακάρι να μπορούσα να μην εμπλακώ με έμπορο καν όμως δεν υπάρχει διαφορετικά η δυνατότητα να βάλω δόσεις.

katsar
17/01/2024, 14:15
Από 125ρακι σε Καφασακι 650;
Θα γουστάρεις ,καλές βόλτες !!! :wave2:

edit η πιθανότητα βλάβης σίγουρα δεν είναι μύθος αλλά από εκεί και πέρα εγώ για το δικό μου πόσα έχω ακούσει να ήξερες.
Προσωπικά θα το πήγαινα κάποια στιγμή σε ειδικό που ξέρει ,ίσως αυτόν που προτάθηκε για να κάνω έστω μία κουβέντα, αν μπορούσα με 400-500Ε να μηδενίσω τις πιθανότητες θα το έβαζα για στόχο.
Αν δεν σκάσει μέχρι τότε.
Πλάκα κάνω, περιμένω τις εντυπώσεις σου από την πρώτη στιγμή που θα γκαζώσεις καλά και το κοντέρ θα πάει 160-170+ και θα τρέμουν τα πόδια σου μετά από συγκίνηση,ηδονή,όπως το θέλει ο καθένας :smokin:

doctor_john
17/01/2024, 20:26
Χωρίς πολλά πολλά να πω (και το έχω ξαναγράψει εδώ μέσα) ότι και του αδερφού μου το Er-6n του 2010 μοντέλο (τότε δε βγήκαν πρώτη φορά σε άσπρο; ) του βάρεσε βαλβίδα που του έκανε το μοτέρ μπάχαλο. Μαμά όλο, χωρίς την παραμικρή μετατροπή. Η επισκευή έγινε στον Κονίδη και μέρος του κόστους καλύφθηκε από την εγγύηση.

Θυμάσαι να ανέφερε τον λόγο που το προκάλεσε;
Επικοινώνησα και εγώ μαζί του και μου είπε πως δεν τίθεται θέμα παρτίδας κ.λπ. αλλά θερμοκρασίας.

Το '09 βγήκε πρώτη φορά λευκό. Αυτό έχω με μοτέρ του '10 :lol:

Βρήκα το παρακάτω που αναφέρει τις αντικαταστάσεις βαλβίδων:

2011 through 2014
Intake: 12004-0706
Exhaust: 12005-0707 - superceeded by 12005-0742

2010 and older Versys
Intake: 12004-0015 superceeded by 12004-0706
Exhaust: 12005-0735 superceeded by 12005-0742

Δείχνουν πως o κωδικός των εξαγωγής αντικαταστάθηκε και στα διορθωμένα >'11.
Δεν γνωρίζω αν έχουν διαφορές στο κράμα.
Η πληροφορία είναι από την vesrah και οι παλαιοί κωδικοί δείχνουν να μην είναι διαθέσιμοι.

Αυτο είναι το σετ με τα μεγέθη.

449885

καλύπτει μέχρι ER6 - Z650 του '17

(για τους περίεργους, οι εξαγωγές καθαρές είναι Φ 32mm και η arrow προτείνει Φ 33mm ;) )

est
18/01/2024, 13:05
Του 09 λοιπόν. :a013:
Του συνέβει όταν πήγαινε Αττική οδό χωρίς να το ζορίζει με 120-130. Άκουσε το θόρυβο και μετά γίναν όλα μύλος. Αστοχία υλικού είχαν πει τότε. Δεν ξέρω, ίσως να μην γνώριζαν τότε για θερμοκρασίες κλπ.

billy84
18/01/2024, 15:43
Του 09 λοιπόν. :a013:
Του συνέβει όταν πήγαινε Αττική οδό χωρίς να το ζορίζει με 120-130. Άκουσε το θόρυβο και μετά γίναν όλα μύλος. Αστοχία υλικού είχαν πει τότε. Δεν ξέρω, ίσως να μην γνώριζαν τότε για θερμοκρασίες κλπ.



Η ιστορία έδειξε ότι δεν είχε να κάνει με το μοντέλο, γιατί το παιδί που αναφέρθηκε σε ένα λινκ πιο πάνω του οποίου το Versys έπαθε την ίδια ζημιά στη Νορβηγία είχε το τελευταίο μοντέλο τότε. Ειδικά αυτός που το έψαξε ακόμα περισσότερο στο εξωτερικό ανακάλυψε δεκάδες περιστατικά στα ''βελτιωμένα'' μοντέλα. Εν τω μεταξύ ακριβώς έτσι κάρφωσε και εκείνο το Βερσυς αν διαβάσεις. Χαλαρά 6η με καμιά 100η km.

strokt up
18/01/2024, 15:43
Ερώτηση. Αν είναι πάνω απο 10% το ποσοστό αποτυχίας πως τα versys πρώτης γενιάς της αστυνομίας στην Αθήνα που τρώνε ζόρια σε κίνηση, κρυο, καύσωνες κλπ δουλεύουν ακόμα;

billy84
18/01/2024, 15:45
Ερώτηση. Αν είναι πάνω απο 10% το ποσοστό αποτυχίας πως τα versys πρώτης γενιάς της αστυνομίας στην Αθήνα που τρώνε ζόρια σε κίνηση, κρυο, καύσωνες κλπ δουλεύουν ακόμα;


Τα υπηρεσιακά οχήματα τα επισκευάζουν δεν τα πετάνε! Εδώ δουλεύουν ακόμα τα Xsara μετά από 2 δεκαετίες! :lol:

asxetost
18/01/2024, 16:15
Εγώ από όλα αυτά ένα πράγμα κρατάω εφόσον έρθει το μηχανάκι και είναι ενταξει.
Αφού όλα τα περιστατικά με τη βαλβίδα έχουν γίνει σε χαλαρές ταχύτητες και χαμηλές στροφές μάλλον για να είμαι πιο ασφαλής είναι ανάγκη να το πηγαίνω κόκκινα.
Και είχα όλη την καλή διάθεση να οδηγώ ήρεμα είστε όλοι μάρτυρες, η στατιστική με αναγκάζει..:evil::smokin:

parkaris
18/01/2024, 16:20
Δεν προλαβαίνει να πέσει η βαλβίδα μέσα από τις στροφες:lol:

billy84
18/01/2024, 16:55
Εγώ από όλα αυτά ένα πράγμα κρατάω εφόσον έρθει το μηχανάκι και είναι ενταξει.
Αφού όλα τα περιστατικά με τη βαλβίδα έχουν γίνει σε χαλαρές ταχύτητες και χαμηλές στροφές μάλλον για να είμαι πιο ασφαλής είναι ανάγκη να το πηγαίνω κόκκινα.
Και είχα όλη την καλή διάθεση να οδηγώ ήρεμα είστε όλοι μάρτυρες, η στατιστική με αναγκάζει..:evil::smokin:


Πέρα από πλάκα και το πάντα αργά δεν είναι υγιές για έναν κινητήρα. Το είχε εξηγήσει απλά και ωραία και ο Fortnine. Οπότε δώστου να καταλάβει!:a016:

asxetost
18/01/2024, 17:21
Πέρα από πλάκα και το πάντα αργά δεν είναι υγιές για έναν κινητήρα. Το είχε εξηγήσει απλά και ωραία και ο Fortnine. Οπότε δώστου να καταλάβει!:a016:

Κάπου μέσα σε αυτό το φόρουμ είμαι σίγουρος οτι διαβάζει αυτό που γράφεις μια ψυχή και σκέφτεται ** Μην δίνεις αέρα στον ταλιμπαν!!**:lol::lol:
Είδωμεν :beer:

strokt up
18/01/2024, 17:37
Τα υπηρεσιακά οχήματα τα επισκευάζουν δεν τα πετάνε! Εδώ δουλεύουν ακόμα τα Xsara μετά από 2 δεκαετίες! :lol:

Τα μόνα xsara που κυκλοφορούν ακόμα είναι απο τμήματα. Της άμεσης δράσης κόβονται τα οχήματα για πλακα.. Αλλάζουν μέχρι κανα κοντέρ ή ανάρτηση. Σε πιο σοβαρά πάνε κόψιμο για τα υπόλοιπα. Πανε στον οδδυ και καταλήγουν σε μάντρες. Έχει στην βόρεια Ελλάδα μερικά που πωλούνται τα κομμάτια τους σε μάντρα.

DoctoR_k6
18/01/2024, 18:25
Πέρα από πλάκα και το πάντα αργά δεν είναι υγιές για έναν κινητήρα. Το είχε εξηγήσει απλά και ωραία και ο Fortnine. Οπότε δώστου να καταλάβει!:a016:

Ενας κοφτης την ημερα τον μηχανικο τον κανει περα... :lol:

doctor_john
18/01/2024, 21:17
Ερώτηση. Αν είναι πάνω απο 10% το ποσοστό αποτυχίας πως τα versys πρώτης γενιάς της αστυνομίας στην Αθήνα που τρώνε ζόρια σε κίνηση, κρυο, καύσωνες κλπ δουλεύουν ακόμα;

Δεν δουλεύουν. Γίνεται αγώνας για να συντηρηθούν, μηχανικός τους μου είπε ότι θεωρεί τις 110000χλμ το όριο
πέραν του οποίου δεν αξίζει να προσπαθείς επισκευή.
Τον ρώτησα πως του φαίνεται που λειτουργεί με τόσο φτωχά μείγματα - μεγάλες διαφορές και δεν είχε ασχοληθεί..

Μη ξεχνάμε ότι συζητάμε για μια μοτό με σημαντική αδυναμία παροχής αέρα.
Το φιλτροκούτι είναι απαραίτητο, δεν παίρνει όμως αρκετό αέρα στις εκδόσεις με το πρώτο πλαίσιο όπως του versys.
Ζεσταίνεται εύκολα και το περνά στον αέρα.. είναι λίγο κάπως.
Δείτε του 660rs και των βελτιωτών γι' αυτό και θα καταλάβετε εύκολα τι του λείπει.

Δεν απορώ αν χάλασαν της εα με τριπλοβάρδιες ενάντια στο έγκλημα.. 110χιλ. δικά τους είναι περισσότερα από 300χιλ δικά μου.
Απορώ με αυτά που τρέχουν. Είναι αδύνατον να μην έχει κτυπήσει κάποιο, δεν υπάρχουν αναφορές όμως.\
Και πωλούνται γρήγορα τα ανακατασκευασμένα απο αγώνες σε ιδιώτες μετά..

Όσον αφορά τις αλλαγές των κωδικών από την vesrah που δείχνω παραπάνω, μια λογική εκδοχή που άκουσα
είναι ότι έληξε η δεκαετής υποχρέωση της να τις διαθέτει μέσω kawasaki μόνο.
Συμφωνεί με την εμφάνιση της πληροφορίας το '17 και με την διάθεση τους πλέον που αναφέρονται σαν vesrah.

billy84
19/01/2024, 07:55
Τα μόνα xsara που κυκλοφορούν ακόμα είναι απο τμήματα. Της άμεσης δράσης κόβονται τα οχήματα για πλακα.. Αλλάζουν μέχρι κανα κοντέρ ή ανάρτηση. Σε πιο σοβαρά πάνε κόψιμο για τα υπόλοιπα. Πανε στον οδδυ και καταλήγουν σε μάντρες. Έχει στην βόρεια Ελλάδα μερικά που πωλούνται τα κομμάτια τους σε μάντρα.

Το θέμα δεν είναι αυτό. ακόμα και τα 6-7 χρόνια με τη χρήση που τους κάνουν είναι υπερβολικά για Xsara και το οτι μιλάμε ακόμα για αυτά είναι θαύμα. Συνεπώς όποτε χρειάζεται τα πάνε συνεργείο, σάμπως από την τσέπη τους τα πληρώνουν?:lol: Απλώς πρέπει να διαχωρίσουμε τον ιδιώτη από την υπηρεσία. Ο ιδιώτης πονάει με σοβαρές ζημιές. Η αστυνομία μέχρι και Aprillia Mana είχε, δεν ψωνίζουν βάσει αξιοπιστίας αλλά βάσει προσφοράς!


Ενας κοφτης την ημερα τον μηχανικο τον κανει περα... :lol:


ΔΙΑΔΩΣΤΕ!!!!:lol:

PaNick67
19/01/2024, 12:50
Εγώ από όλα αυτά ένα πράγμα κρατάω εφόσον έρθει το μηχανάκι και είναι ενταξει.
Αφού όλα τα περιστατικά με τη βαλβίδα έχουν γίνει σε χαλαρές ταχύτητες και χαμηλές στροφές μάλλον για να είμαι πιο ασφαλής είναι ανάγκη να το πηγαίνω κόκκινα.
Και είχα όλη την καλή διάθεση να οδηγώ ήρεμα είστε όλοι μάρτυρες, η στατιστική με αναγκάζει..:evil::smokin:

Ισως υπαρχει καποιο θεμα με το μισανοιχτο γκαζι σε χαμηλες στροφες χωρις φορτιο στον κινητηρα. Το οποιο μοιαζει με θεμα τροφοδοσιας οπως εγραψε κι ο doctor_john.

Κοινως το σκιζεις αφοβα και δεν το φορτωνεις να πας ταξιδια :lol:

Με το καλο να το χαρεις!

panavour
19/01/2024, 19:20
Ότι και ναι (που δεν είναι αφού έχει λυθεί και διερευνηθεί το ζήτημα σιωπηρώς απ' την Καβασάκι στα ύστερα μοντέλα) η Καβασάκι ΕΠΡΕΠΕ στην Ελλάδα να αναλαμβάνει το κόστος επισκευής αφού ήξερε το πρόβλημα.Ολα τα άλλα είναι ναχαμε να λέγαμε.

Nikos77
20/01/2024, 14:29
Τα υπηρεσιακά οχήματα τα επισκευάζουν δεν τα πετάνε! Εδώ δουλεύουν ακόμα τα Xsara μετά από 2 δεκαετίες! :lol:

Βασίλη δεν είναι έτσι ακριβώς όπως τα λες. Όταν ένα όχημα έχει κάποια βλάβη δε δίνονται αβερτα κουβέρτα λεφτά. Από τις 5 βλάβες πχ θα φτιαχτούν οι απαραίτητες και όσες μείνουν πάνε για άλλη φορά. Πολλές φορές βγαίνει κονδύλι μονο για τα ανταλλακτικά (τα οποία είναι με έκπτωση) και η εργασία δεν υπάρχει και πρέπει να φτιαχτεί χωρίς αυτη

billy84
20/01/2024, 16:36
Βασίλη δεν είναι έτσι ακριβώς όπως τα λες. Όταν ένα όχημα έχει κάποια βλάβη δε δίνονται αβερτα κουβέρτα λεφτά. Από τις 5 βλάβες πχ θα φτιαχτούν οι απαραίτητες και όσες μείνουν πάνε για άλλη φορά. Πολλές φορές βγαίνει κονδύλι μονο για τα ανταλλακτικά (τα οποία είναι με έκπτωση) και η εργασία δεν υπάρχει και πρέπει να φτιαχτεί χωρίς αυτη


Δε διαφωνώ Νίκο, δεν υποννόησα πως υπάρχει απεριόριστο μπάτζετ. Αν όμως υπάρχει βλάβη που ακινητοποιεί το όχημα δεν οφείλουν να τη φτιάξουν? Θα μείνουν χωρίς όχημα? Μικρή σημασία έχει πάνω σε αυτό το θέμα βέβαια. Εδώ το θέμα είναι ότι η ζημιά του Versys σε έναν ιδιώτη είναι πολύ κοστοβόρα.

deimarth
09/05/2025, 14:38
Καλησπέρα στην παρέα.

Ξεθάβω το τοπικ μιας βρίσκομαι σε αναζήτηση της πρώτης μου μεγάλης μοτο (είμαι εδώ και κάνα χρόνο με 125), και έχω καταλήξει σε τρεις επιλογές έως τα 3.5Κ που μπορώ να διαθέσω. Transalp 650, V-strom και Versys gen 1/2.

To Versys λοιπόν είναι πιστεύω η μηχανή που ταιριάζει περισσότερο στα θέλω μου, όμως κάνοντας ένα search σε ομάδες και forum βρέθηκα πάνω στο γνωστό πρόβλημα με τις βαλβίδες.

Μετά από πολλή μελέτη, κατέληξα στα εξής options τα οποία μπορεί να κάνει ένας νέος κάτοχος μεταχειρισμένης Versys. Ποια από αυτά πιστεύετε είναι απαραίτητα ώστε να έχουμε ήσυχο το κεφάλι μας για τα επόμενα χρόνια;

1. Έλεγχος/ρύθμιση βαλβίδων
2. Engine remapping
3. Καθαρισμός μπεκ/αντλίας βενζίνης
4. Αλλαγή βαλβίδων με ανταλλακτικά από νεότερο gen
5. Όλα τα παραπάνω
6. Δε σώνεται μάστορα πάρε Χόντα :D

Ευχαριστώ προκαταβολικά!

asxetost
09/05/2025, 16:34
Πολλά θα ακούσεις και θα διαβάσεις σχετικά, υπάρχει κόσμος που έχει πάρει μοτέρ στο χέρι με λίγες χιλιαδες χλμ, υπάρχει πολύς κόσμος που έχει περάσει τις 100000χλμ με τυπική συντήρηση.

Σε αντιστοιχία με το post σου βάσει κοινής λογικής:

1. Είναι κάτι που αν δεν είσαι σίγουρος 100% οτι έχει γίνει, και οτι έχει γίνει σωστά από τον προκάτοχο και σε συνάρτηση με τις οδηγίες του κατασκευαστή (κάθε 24000 χλμ αν δεν κάνω λάθος) τότε το βάζεις άμεσα στο πρόγραμμα.

2. Θα ξοδέψεις για την αγορά μιας μοτοσυκλέτας ένα Α ποσό, και θα δώσεις σχεδόν άλλο μισό αυτού του ποσού αν όχι περισσότερο(αν πούμε οτι αντικαθιστάς το φίλτρο αέρα με πιο ελεύθερο και αλλάζεις και ένα τελικό εξάτμισης όπως συνηθίζεται).
Σου αρέσει τόσο πολύ η συγκεκριμένη μοτο και πιστεύεις οτι θα την κρατήσεις εν καιρώ ώστε να αξίζει αυτή όλη η διαδικασία;

3. Αυτά είναι πράγματα που πιο εύκολα καταλαβαίνεις αν χρήζουν καθαρισμού/αντικατάστασης, και θα φανούν ενδεχομένως όταν κουμπωθεί η μηχανή πριν την αγορά της στο διαγνωστικό όπως φαντάζομαι θα γίνει.
Όπως και να εχει σε σχέση με άλλα πράγματα το κόστος για αυτά φαίνεται αστείο, με τη λογική οτι αν θες αντλιάκι βενζίνης δεν θα πας σε αντικατάσταση όλου του assembly με αυθεντικό, υπάρχουν αξιοπρεπέστατα aftermarket φυσίγγια.

4. Συνεχίζεις να οδηγείς το κόστος στο ταβάνι (βλ. Τελευταία πρόταση στο Νο.2)

5. Οτι κάνεις είναι στο πλαίσιο μίας προληπτικής επέμβασης για να διορθώσεις θέματα τα οποία δεν έχει αναγνωρίσει επίσημα η κατασκευάστρια εταιρεία, δεν έχει γίνει κάποια ανάκληση στην ευρωπαϊκή ένωση σχετικά και υπάρχει κόσμος, πολύς κόσμος που δεν αντιμετωπίζει κανένα θέμα μέχρι σήμερα σε stock setup.

Ο John Lennon έλεγε: When in doubt, fuck it.

Δεν ξέρω εσυ, αλλά εγώ θα ήθελα να είμαι σαν τον Τζον.:p

Καλή τύχη οτι και να κάνεις φίλε:beer:

ΓιώργοςΤΤ
09/05/2025, 17:21
Ποια από αυτά πιστεύετε είναι απαραίτητα ώστε να έχουμε ήσυχο το κεφάλι μας για τα επόμενα χρόνια;


Ευχαριστώ προκαταβολικά!

Να πάρεις κάτι άλλο για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

Bowleno
09/05/2025, 17:50
Πάμε στο 6 αλλά όχι απαραίτητα Honda.....:D

deimarth
09/05/2025, 17:56
Ευχαριστώ για την άμεσες απαντήσεις.

Απ' ότι βλέπω είναι ένα θέμα χωρίς ξεκάθαρη λύση υπό την έννοια ότι ακόμα και στις πιο κοστοβόρες λύσεις κανείς δεν εγγυάται το αποτέλεσμα.

Η λογική λέει να πας σε ρύθμιση βαλβίδων με μια καλή συντήρηση σε ψυγεία μπεκ κτλ και μετά "hope for the best prepare for the worst'.

Ακόμα ζυγίζω τα δεδομένα, πάντως παίζει δυνατά το νούμερο 6 :D

taisteal
09/05/2025, 18:06
Γιατί θες μπλεξίματα;