View Full Version : H μάχη των κ.εκ. (λένε...)
devil's animal
23/05/2024, 08:16
Ενω αν ειναι ενα 600 θα ζεσταθουν τα νερα,τα λαδια ,τα λαστιχα
μαλλον εχεις δικιο
Ανέφερα τα >800cc σαν υπερβολή αλλά εννοείται ισχύει και για 600...λιγότερο, αλλά ισχύει...και όσο κατεβαίνουμε προς τα κάτω σε cc τοσο καλύτερα είναι για την λειτουργία των μηχανακιων...
Αλλά η κάθε περίπτωση είναι διαφορετική...άλλο 7χλμ μέσα από το κέντρο της Αθήνας...άλλο 7χλμ από εθνική ή Αττική οδό...δεν μπορείς να βγεις εκεί με παπί...είναι χαζό και πολλές φορές επικίνδυνο...
Όπως ρόλο παίζουν και οι κύλινδροι και η κατηγορία....άλλο gsxr600 άλλο vstrom650...
εκλογικευμενα κάτι με έναν ή δύο κυλίνδρους μέχρι 500-600cc καλύπτει το 80-90% των χρηστών σε ένα αστικό περιβάλλον όπως η Αθήνα...
RaGe_Raptor
23/05/2024, 08:21
Ανέφερα τα >800cc σαν υπερβολή αλλά εννοείται ισχύει και για 600...λιγότερο, αλλά ισχύει...και όσο κατεβαίνουμε προς τα κάτω σε cc τοσο καλύτερα είναι για την λειτουργία των μηχανακιων...
Αλλά η κάθε περίπτωση είναι διαφορετική...άλλο 7χλμ μέσα από το κέντρο της Αθήνας...άλλο 7χλμ από εθνική ή Αττική οδό...δεν μπορείς να βγεις εκεί με παπί...είναι χαζό και πολλές φορές επικίνδυνο...
Όπως ρόλο παίζουν και οι κύλινδροι και η κατηγορία....άλλο gsxr600 άλλο vstrom650...
εκλογικευμενα κάτι με έναν ή δύο κυλίνδρους μέχρι 500-600cc καλύπτει το 80-90% των χρηστών σε ένα αστικό περιβάλλον όπως η Αθήνα...
Ντεβιλάκο που χάθηκες? Το Κ9 το έχεις ακόμα?
Προσωπικά γουστάρω μια δόση υπερβολής στη ζωή μου κι αυτή είναι η "χιλιάρα " μου . :beer:
Οι εταιρείες δε βγάζουν ότι χρειαζόμαστε αλλά μας κάνουν να χρειαζομαστε ότι βγάζουν
Θες νέο μοντέλο;
+50 κυβικά +1 ιντσα οθόνη +2 χιλιαρικα
harris_x
23/05/2024, 08:50
:evil:
453170
yannis24
23/05/2024, 09:11
ρε παιδια....το θεμα ειναι απλο.....και οπως σκεφτεται ο καθενας, και οτι θελει, και οτι τον συμφερει.....
Εγω για μηχανακι εχω το SYM 300 Cruisym, (σκουτερ συγνωμη, και πιο πριν το 250 GTS κτλ), το οποιο το πηρα περυσι, εχω 50.000κμ, κανω 120+ κμ την ημερα και το θελω να ειναι ανετο, γρηγορο, και προπαντων ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ στην συντηρηση του και στην μετακινηση του!....ουτε τα Transalp, TDM, CBR, AFRICA κτλ που ειχα κατα καιρους, ουτε τιποτα αλλο δεν με βολευε......
Για αυτοκινητο που κανω 50κμ το πολυ την εβδομαδα και το πολυ 5000κμ τον χρονο......εχω ενα 4.7lt.....V8, αυτο θελω και αυτο με τρελαινει.....Δεν ειναι βολικο, δεν ειναι οικονομικο, εχει τελη στον Θεο....αλλα αυτο θελω.....
Ολα τα αλλα ειναι περιττα.....για τα παντα, θα υπαρχουν αγοραστες ........
DoctoR_k6
23/05/2024, 09:50
There's no replacement for displacement... :D
Ειναι ωραιο το αρκουδογκαζο με την ροπακλα.
Ποτε δεν θα πουμε οχι.
Ειδικα στην κατηγορια των SS/Naked.
Βεβαια και ποσα αλογα ακομα να βγαλουν απο ενα 600αρι ή 1000αρι μοτερ?
Τα εχουν στραγγιξει...αλλα θελουμε να εχουν και αξιοπιστια μετα.
Απλα κατ εμε θεωρω χαζο να ανεβαινουν τοσο πολυ τα super on-off μοτο τα οποια στην ουσια δεν προσφερουν κατι ουσιαστικο(απο μεριας αλογων εννοω).
Λες και αν εχω ενα τριβαλιτσο GS/KTM/Ducati και ταξιδευω δικαβαλος και φορτωμενος θα θελω να εχω 150+ αλογα.
Μια χαρα ταξιδευω και με 100-120 αλογα.
Τωρα ο καθενας αγοραζει και καβαλαει οτι θελει στην καθημερινη του ζωη.
Υπαρχουν πολλα μοτο εκει εξω για ολους...δεν αναγκασε κανεις, κανεναν να αγορασει τα καινουρια τα ακριβα.
harris_x
23/05/2024, 09:59
Αν δεν υπήρχαν τα μικρά, τα μεσαία, τα μικρότερα, κ.λπ, θα μπορούσα να δικαιολογήσω την γκρίνια αυτών που γκρινιάζουν.
Κατά τα άλλα συμφωνώ με τον Χρήστο εκτός από τα παρακάτω:
Απλα κατ εμε θεωρω χαζο να ανεβαινουν τοσο πολυ τα super on-off μοτο τα οποια στην ουσια δεν προσφερουν κατι ουσιαστικο(απο μεριας αλογων εννοω).
Λες και αν εχω ενα τριβαλιτσο GS/KTM/Ducati και ταξιδευω δικαβαλος και φορτωμενος θα θελω να εχω 150+ αλογα.
Μια χαρα ταξιδευω και με 100-120 αλογα.
Γιατι όχι;
Γιατι να μην ευχαριστηθείς το αρκουδογκαζο και στο μηχανάκι που έχεις για το ταξίδι;
basilis_k6
23/05/2024, 11:23
Αν δεν υπήρχαν τα μικρά, τα μεσαία, τα μικρότερα, κ.λπ, θα μπορούσα να δικαιολογήσω την γκρίνια αυτών που γκρινιάζουν.
Θα παρω ενα μεσαιο δουκα, στα ιδια κυβικα με το παλιο sd.
Αν δεν υπήρχαν τα μικρά, τα μεσαία, τα μικρότερα, κ.λπ, θα μπορούσα να δικαιολογήσω την γκρίνια αυτών που γκρινιάζουν.
Κατά τα άλλα συμφωνώ με τον Χρήστο εκτός από τα παρακάτω:
Γιατι όχι;
Γιατι να μην ευχαριστηθείς το αρκουδογκαζο και στο μηχανάκι που έχεις για το ταξίδι;
Σε προσφατη βολτα(εβαλα κ φωτο στο σχετικο νημα)
ημασταν 2 σκουτερ adv350,2 vstrom,ενα tuono 660,ενα CB500 και γω με το αχρηστο κτηνος
Στην διαδρομη καναμε τραμπα ο ενας με τον αλλον
τα μηχανακια και το μονο σχολιο που δεν εκανε κανενας απο
τους αλλους ηταν
"αυτο το τεραστιο πραμα με τον βαρυ κινητηρα και τα υπερβολικα αλογα που δεν ειναι διαχειρισιμα ειναι αχρηστο"
Επισης σε καποια σημεια εκανα ακριβως αυτο που λες
εφευγα λιγο μπροστα να ξεκ@υλωσω και μετα επεστρεφα
Θα μου πεις αν δεν το εκανες αυτο δεν θα περνουσες καλα;
φυσικα και θα περνουσα οπως και οι υπολοιποι
αλλα αφου μπορω να εχω το κατι παραπανω γιατι να μην το κανω?
Υ.Γ.Το μικρο τουονο ειναι λατρεια:pink::pink:
DoctoR_k6
23/05/2024, 11:45
Αν δεν υπήρχαν τα μικρά, τα μεσαία, τα μικρότερα, κ.λπ, θα μπορούσα να δικαιολογήσω την γκρίνια αυτών που γκρινιάζουν.
Κατά τα άλλα συμφωνώ με τον Χρήστο εκτός από τα παρακάτω:
Γιατι όχι;
Γιατι να μην ευχαριστηθείς το αρκουδογκαζο και στο μηχανάκι που έχεις για το ταξίδι;
Σε περιοριζει το ολο σετ απ να κινηθεις πολυ γρηγορα εκτος και αν μιλαμε να ταξιδευεις με 180-200 που και παλι το κανεις με 100-120 αλογα.
harris_x
23/05/2024, 11:58
Θα παρω ενα μεσαιο δουκα, στα ιδια κυβικα με το παλιο sd.
με το καλό!
Το 990 duke γ@μάει :vroum:
stefanos
23/05/2024, 11:59
Μη μπερδεύουμε τα κυβικά με τα άλογα.
Τα πολλά άλογα ενδεχομένως να δημιουργούν δυσκολίες.
Τα πολλά κυβικά βοηθούν σχεδόν πάντα.
harris_x
23/05/2024, 12:00
Σε περιοριζει το ολο σετ απ να κινηθεις πολυ γρηγορα εκτος και αν μιλαμε να ταξιδευεις με 180-200 που και παλι το κανεις με 100-120 αλογα.
όχι όμως και να προσπεράσεις ;)
και επιπλέον, όταν δεν έχεις τις βαλίτσες πάνω;
να μη το ευχαριστηθείς;
DoctoR_k6
23/05/2024, 12:31
όχι όμως και να προσπεράσεις ;)
και επιπλέον, όταν δεν έχεις τις βαλίτσες πάνω;
να μη το ευχαριστηθείς;
Μια χαρα προσπερνας και με 100 αλογα ρε συ.
Τωρα αν θες να διακτινιστεις γυρνωντας το γκριπ, ναι εκει ειναι αλλο θεμα.
harris_x
23/05/2024, 12:33
Μια χαρα προσπερνας και με 100 αλογα ρε συ.
Τωρα αν θες να διακτινιστεις γυρνωντας το γκριπ, ναι εκει ειναι αλλο θεμα.
άμα αρχίσουμε τα "Μια χαρά... και με..." θα καταλήξουμε με 50ρια scooter ή να περπατάμε :lol:
basilis_k6
23/05/2024, 14:26
με το καλό!
Το 990 duke γ@μάει :vroum:
ναι αλλα δεν ειναι μεσαιο. παντως επειδη το "πρόβλημα" αυτο ειναι κυρίως προβλημα της ktm, υποψιάζομαι οτι εχει να κανει με την ανικανότητα τους να στροφάρουν ψηλα τα μοτερ χωρις να γίνονται κονφετι. η απλώς με την ανικανότητα τους να βγάλουν οτιδηποτε αξιοπιστο εν σειρα. οι υπόλοιποι ανέβασαν κυβικα λογω ε5 πριν καποια χρονια και πιο πολύ πάιζουν με +50cc για καθε αλλαγη μοντέλου ωστε να εχουν και κατι "νεο" να διαφημίσουν. Η απρίλια παντως μια χαρα έκανε 660 μοτερ (και ας εχει καποιες αστοχιες ακομα) με μπολικα αλογα και αξιοπρεπέστατο γράφημα ροπης. Αν το τουόνο είχε ενα σωστο γυμνό σχέδιο σαν τα monster ισως και να πουλαγε.
harris_x
23/05/2024, 14:47
ναι αλλα δεν ειναι μεσαιο. παντως επειδη το "πρόβλημα" αυτο ειναι κυρίως προβλημα της ktm, υποψιάζομαι οτι εχει να κανει με την ανικανότητα τους να στροφάρουν ψηλα τα μοτερ χωρις να γίνονται κονφετι. η απλώς με την ανικανότητα τους να βγάλουν οτιδηποτε αξιοπιστο εν σειρα. οι υπόλοιποι ανέβασαν κυβικα λογω ε5 πριν καποια χρονια και πιο πολύ πάιζουν με +50cc για καθε αλλαγη μοντέλου ωστε να εχουν και κατι "νεο" να διαφημίσουν. Η απρίλια παντως μια χαρα έκανε 660 μοτερ (και ας εχει καποιες αστοχιες ακομα) με μπολικα αλογα και αξιοπρεπέστατο γράφημα ροπης. Αν το τουόνο είχε ενα σωστο γυμνό σχέδιο σαν τα monster ισως και να πουλαγε.
για να το λες, κάτι θα ξέρεις :rolleyes:
Ένας απο τους λόγους που ανεβαίνουν σε κυβικά τα μοτέρ, είναι λόγω την προδιαγραφών σε ρύπους (euro 4, 5 κτλ). Επειδή φιμώνονται περισσότερο οι καταλύτες/εξατμίσεις, χάνουν σε ιπποδύναμη, οπότε αναγκαστικά για να ισορροπήσουν την κατάσταση αυξάνουν έστω και λίγο τα κυβικά.
Γενικότερα πάντως, όλα είναι θέμα αναγκών και επιθυμιών.
Προσωπικά, πρώτα θέλω να ικανοποιώ τις καθημερινές μου ανάγκες, οπότε ένα scooter για μέσα στην πόλη ήταν η προτεραιότητά μου. Και μετά για το fun factor αλλά και την δυνατότητα να κάνω τα ταξίδια μου, υπάρχει και μια μοτοσυκλέτα.
Πριν λίγα χρόνια, το μικρό ήταν 150cc και η μηχανή 600cc. Πλέον είναι 300cc και 1040cc (με κατανάλωση τουλάχιστον ίδια ή και σημαντικά μικρότερη υπο συγκεκριμένες συνθήκες!)
Πριν λίγα χρόνια, το μικρό ήταν 150cc και η μηχανή 600cc. Πλέον είναι 300cc και 1040cc (με κατανάλωση τουλάχιστον ίδια ή και σημαντικά μικρότερη υπο συγκεκριμένες συνθήκες!)
Αυτό είναι το θέμα μας. Αν μπορείς να μην αυξήσεις την κατανάλωση και το βάρος έχοντας παράλληλα τα οφέλη των περισσότερων κυβικών γιατί να μην το κάνεις;
Οι κατασκευαστές ακόμα μπορούν να βγάλουν 4κύλινδρους κινητήρες 600cc που πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων.
Ένας από τους λόγους που έχει εξαφανιστεί η κατηγορία των SS 600cc είναι ότι τα 1000cc έχουν ελάχιστη διαφορά βάρους και είναι πιο ευκολοοδήγητα (λόγω ηλεκτρονικών και ροπής). Το κοινό φαίνεται πως αγοράζει τα θηρία οπότε γιατί να σχίζονται να βγάλουν κάτι που έχει λιγότερη ζήτηση όταν μπορούν να χρεώσουν 30Κ για να σου πουλήσουν ένα Panigale, S1000RR κλπ.
RaGe_Raptor
23/05/2024, 15:34
Αυτό είναι το θέμα μας. Αν μπορείς να μην αυξήσεις την κατανάλωση και το βάρος έχοντας παράλληλα τα οφέλη των περισσότερων κυβικών γιατί να μην το κάνεις;
Οι κατασκευαστές ακόμα μπορούν να βγάλουν 4κύλινδρους κινητήρες 600cc που πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων.
Ένας από τους λόγους που έχει εξαφανιστεί η κατηγορία των SS 600cc είναι ότι τα 1000cc έχουν ελάχιστη διαφορά βάρους και είναι πιο ευκολοοδήγητα (λόγω ηλεκτρονικών και ροπής). Το κοινό φαίνεται πως αγοράζει τα θηρία οπότε γιατί να σχίζονται να βγάλουν κάτι που έχει λιγότερη ζήτηση όταν μπορούν να χρεώσουν 30Κ για να σου πουλήσουν ένα Panigale, S1000RR κλπ.
Δεν ισχύει . Σε κανένα σύμπαν.
basilis_k6
23/05/2024, 15:37
Αυτό είναι το θέμα μας. Αν μπορείς να μην αυξήσεις την κατανάλωση και το βάρος έχοντας παράλληλα τα οφέλη των περισσότερων κυβικών γιατί να μην το κάνεις;
Οι κατασκευαστές ακόμα μπορούν να βγάλουν 4κύλινδρους κινητήρες 600cc που πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων.
Ένας από τους λόγους που έχει εξαφανιστεί η κατηγορία των SS 600cc είναι ότι τα 1000cc έχουν ελάχιστη διαφορά βάρους και είναι πιο ευκολοοδήγητα (λόγω ηλεκτρονικών και ροπής). Το κοινό φαίνεται πως αγοράζει τα θηρία οπότε γιατί να σχίζονται να βγάλουν κάτι που έχει λιγότερη ζήτηση όταν μπορούν να χρεώσουν 30Κ για να σου πουλήσουν ένα Panigale, S1000RR κλπ.
πως θα τι κάνεις αυτο το μαγικο?! μήπως αφαιρώντας κομματια απο τον -πρώην- βασικο εξοπλισμο και βαζοντας στανταρ μπαταρία λιθιου για να γράψεις οτι μειωσες το βαρος? Η κατανάλωσε ποτε δεν ειχε σχέση με τα κυβικα ουτως η αλλως. Εκτός αν ειχες "λαθος" κυβικα για τη χρηση που έκανες.
τα 600 παντα πουλαγαν λιγοτερο και οντως ηταν πολύ ακριβο να γινουν euro5 και για αυτους τους λογους πεθαναν. ουτως η αλλως πεθανε η κατηγορία ολοκληρη οποτε εμειναν αυτα που πουλαγαν και μερικα κομματια.
πως θα τι κάνεις αυτο το μαγικο?! μήπως αφαιρώντας κομματια απο τον -πρώην- βασικο εξοπλισμο και βαζοντας στανταρ μπαταρία λιθιου για να γράψεις οτι μειωσες το βαρος? Η κατανάλωσε ποτε δεν ειχε σχέση με τα κυβικα ουτως η αλλως. Εκτός αν ειχες "λαθος" κυβικα για τη χρηση που έκανες.
Αν αναφέρεσαι στο R1300GS ο νέος κινητήρας μαζί με την μετάδοση είναι 6,5kg ελαφρύτερος. Τώρα για την μπαταρία λιθίου και τα υπόλοιπα θα συμφωνήσω αλλά εδώ αλλοι δίνουν βάρος στεγνό. Υπάρχουν πολλά παραδείγματα που μεγάλωσε ένα μοντέλο και ελάφρυνε πχ R1150GS και R1200GS.
Θα συμφωνήσω και για την κατανάλωση αλλά εδώ συζητάμε την αύξηση κυβικών σε ένα μοντέλο διατηρώντας την βασική φιλοσοφία, δεν συγκρίνουμε πχ 4κυλινδρο πολυστροφο με ένα 2κυλινδρο
basilis_k6
23/05/2024, 20:42
Αν αναφέρεσαι στο R1300GS ο νέος κινητήρας μαζί με την μετάδοση είναι 6,5kg ελαφρύτερος. Τώρα για την μπαταρία λιθίου και τα υπόλοιπα θα συμφωνήσω αλλά εδώ αλλοι δίνουν βάρος στεγνό. Υπάρχουν πολλά παραδείγματα που μεγάλωσε ένα μοντέλο και ελάφρυνε πχ R1150GS και R1200GS.
Θα συμφωνήσω και για την κατανάλωση αλλά εδώ συζητάμε την αύξηση κυβικών σε ένα μοντέλο διατηρώντας την βασική φιλοσοφία, δεν συγκρίνουμε πχ 4κυλινδρο πολυστροφο με ένα 2κυλινδρο
τα 6,5 τα ακουω υπερβολικα αλλωστε κανενας δεν θα μπορεσει ποτε να τα επιβεβαιωσει. βεβαια η περιπτωση του gs ειναι ειδικη καθως άλλαξε μοντέλο μετα απο 20 χρόνια, αυτο έλειπε να μην μπορεσουν να κοψουν βαρος. δεν το έκανε μονο η bmw αυτο με τον εξοπλισμο και την μπαταρια. οπως δεν θα ειναι και η πρωτη που απλα θα δηλωσει οτι θελει. αν και για το gs συγκεκριμένα το νουμερο φαινεται πολυ κοντα στο πραγματικο.
μειωση βαρους γινετε με πολλους τροπους αλλα σιγουρα η αυξηση κυβικων ειναι στην αντιθετη κατευθυνση. δεν ειναι μονο τα εξτρα κυβικα, ειναι και η ψυξη τους. anyway ειμαστε καπως off topic.
devil's animal
26/05/2024, 08:25
Ντεβιλάκο που χάθηκες? Το Κ9 το έχεις ακόμα?
Προσωπικά γουστάρω μια δόση υπερβολής στη ζωή μου κι αυτή είναι η "χιλιάρα " μου . :beer:
Μα αυτό ακριβώς είναι τα πολλά κυβικά...υπερβολή...και εδώ συζητάμε αν είναι τα 1300 και τα 1400...
Έχει πουληθεί εδώ και χρόνια το Κ9...
:beer:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.