PDA

View Full Version : H μάχη των κ.εκ. (λένε...)



Σελίδες : [1] 2

harris_x
20/05/2024, 14:32
Για διάφορους λόγους οι εταιρίες μοτοσυκλετών έχουν επιλέξει να αυξάνουν τα κυβικά εκατοστά των κινητήρων τους.
Αυτό τις περισσότερες φόρες δεν επηρεάζει την κατανάλωση, η οποία βρίσκεται σε πολύ χαμηλά επίπεδα.

Π.χ. το 1290 που οδηγώ έχει περίπου 2lt/100km χαμηλότερη κατανάλωση από το Daytona 675 που είχα παλιότερα.

Ποιος είναι ο λόγος που πολλοί μοτοσικλετιστές ενοχλούνται (σχολιάζουν αρνητικά whatever) με αυτή την αύξηση των κυβικών;

:hmm:

Viking
20/05/2024, 14:40
Στην Ελλάδα , το κόμπλεξ και τα τέλη κυκλοφορίας :hmm:

Στο εξωτερικό δεν ασχολούνται με τέτοια πράγματα.
Τους αρέσει ; Το παίρνουν .
Δεν τους αρέσει ; Παίρνουν κάτι άλλο.

toyar
20/05/2024, 14:43
Δεν ξέρω τι λένε οι μοτοσικλετιστές
Εγώ λέω ότι τα πολλά κυβικά σημαίνουν πολυ όγκο και πολύ βάρος κάτι που είναι αντίθετο με την κεντρική ιδέα της μοτοσυκλετας

peterTHErider
20/05/2024, 14:56
Δεν ξέρω τι λένε οι μοτοσικλετιστές
Εγώ λέω ότι τα πολλά κυβικά σημαίνουν πολυ όγκο και πολύ βάρος κάτι που είναι αντίθετο με την κεντρική ιδέα της μοτοσυκλετας

Εγώ πάλι βλέπω ότι οι μοτοσυκλέτες γίνονται ελαφρύτερες και σε κάποιες περιπτώσεις και μικρότερες σε όγκο από παλιότερες λιγότερων κυβικών.
Ελαφρύτερες σίγουρα αλλά τον όγκο σε πολλές περιπτώσεις τον κρατάνε επίτηδες πιο μεγάλο για άνεμοκαλυψη και να φαίνονται πιο "μηχαναρες" στο κοινό που τις θέλει έτσι.

katsar
20/05/2024, 15:17
Στην Ελλάδα , το κόμπλεξ και τα τέλη κυκλοφορίας :hmm:

Στο εξωτερικό δεν ασχολούνται με τέτοια πράγματα.
Τους αρέσει ; Το παίρνουν .
Δεν τους αρέσει ; Παίρνουν κάτι άλλο.

Δηλαδή σε όποιον δεν αρέσει κάτι σημαίνει ότι είναι κομπλεξικός;
Όταν βλέπω όχημα 1400-1500ΚΕ με ταμπέλες ΑΝΤΒΕΝΤΟΥΡ ΡΑΛΛΥ και φτερό μοτοκρος και εκτόπισμα μικρού ΙΧ τι θέλεις να κάνω; Να πω πω πω μια μηχανάρα που έβγαλε πάλι η ΚΤΜ;
Τα τέλη και η κατανάλωση δεν με απασχολούν ,όποιος το αγοράσει προφανώς δεν τον ενδιαφέρει η κατανάλωση.

εντιτ παράθεση.

Taz
20/05/2024, 15:22
Η διαφορά στα τέλη κυκλοφορίας είναι ανάξια λόγου έκτος και αν τα παπιά είναι 1000κεκ
Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε συνδυάσει τα κυβικά με το βάρος. Πλέον βέβαια οι σύγχρονοι κινητήρες είναι αρκετά ελαφροί οπότε η επιβάρυνση λόγω κυβικών είναι μικρότερη από αυτό που οι περισσότεροι από εμάς έχουμε στο μυαλό μας.
Για εμένα το θέμα έχει να κάνει περισσότερο με το τι ζητάει ο πελάτης.
Βγαίνει καινούργιο μοντέλο οπότε περιμένουμε να είναι δυνατότερο, γρηγορότερο με περισσότερα ηλεκτρονικά.
Σε συνδυασμό με τις όλο και πιο αυστηρές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων ο κατασκευαστής έχει μονόδρομο την αύξηση των κυβικών.
Τώρα αν χρειάζεται το επόμενο KTM Super Adventure / Multistrada / GS να είναι γρηγορότερο/δυνατότερο από το προηγούμενο είναι μία άλλη συζήτηση...

mia_zoi_kawa
20/05/2024, 15:25
Πρόσφατα πήγα σε μια έκθεση και είδα το nt1100. Η μηχανή ήταν φουλ αξεσουάρ και ο έμπορας μου έκανε πολύ καλή πρόταση ανταλλαγής. Όταν είδα από κοντά το βάρος και τον όγκο του είπα ......ρε αδερφέ γιατί να το κάνεις αυτό στον εαυτό σου.....τον μισείς;
Θεραπευμενος πλέον την επόμενη μέρα πήγα και είδα το duke 390.....

Volpad
20/05/2024, 15:25
Δεν ξέρω τι λένε οι μοτοσικλετιστές
Εγώ λέω ότι τα πολλά κυβικά σημαίνουν πολυ όγκο και πολύ βάρος κάτι που είναι αντίθετο με την κεντρική ιδέα της μοτοσυκλετας

Ο όγκος δεν είναι απαραίτητα μεγαλύτερος...

Τώρα μιλάμε για διαφορές 200CC ξερω γώ. 200cc στα 1000, είναι πολύ μικρή διαφορά.


Ο λόγος είναι τα τέλη κυκλοφορίας κατα την άποψή μου και δεν είναι και τελείως παράλογος...

Taz
20/05/2024, 15:31
Παρακάτω πίνακας με τα τέλη κυκλοφορίας μοτοσυκλετών

0 -300 κυβικά: 22 ευρώ
301-785 κυβικά: 55 ευρώ
786-1.071 κυβικά: 120 ευρώ
1.072-1.357 κυβικά: 135 ευρώ
1.358 -1.548 κυβικά: 255 ευρώ
1.549-1.738 κυβικά: 280 ευρώ
1.739-1.928 κυβικά: 320 ευρώ
1.929-2.357 κυβικά: 690 ευρώ
2.358-3.000 κυβικά: 920 ευρώ
3.001-4.000 κυβικά: 1.150 ευρώ
4.001 κυβικά και άνω: 1.380 ευρώ

Δυσκολεύομαι να πιστέψω πως κάποιος που δίνει 120€ για ένα 1000 δεν θα βρει επιπλέον 15€ για να πληρώσει τα τέλη κυκλοφορίας του 1300

mia_zoi_kawa
20/05/2024, 15:36
Παρακάτω πίνακας με τα τέλη κυκλοφορίας μοτοσυκλετών

0 -300 κυβικά: 22 ευρώ
301-785 κυβικά: 55 ευρώ
786-1.071 κυβικά: 120 ευρώ
1.072-1.357 κυβικά: 135 ευρώ
1.358 -1.548 κυβικά: 255 ευρώ
1.549-1.738 κυβικά: 280 ευρώ
1.739-1.928 κυβικά: 320 ευρώ
1.929-2.357 κυβικά: 690 ευρώ
2.358-3.000 κυβικά: 920 ευρώ
3.001-4.000 κυβικά: 1.150 ευρώ
4.001 κυβικά και άνω: 1.380 ευρώ

Δυσκολεύομαι να πιστέψω πως κάποιος που δίνει 120€ για ένα 1000 δεν θα βρει επιπλέον 15€ για να πληρώσει τα τέλη κυκλοφορίας του 1300

Τα έχει . Η πιθανότητα όμως να μπουν τεκμήρια σε αυτά τα κυβικά τα επόμενα χρόνια είναι υψηλή. Αφήνουν να αγόρασει πολύς κόσμος... ακόμα και η μαρίδα... και μετά γίνεται η σφαγή...

Taz
20/05/2024, 15:38
Πάντα υπάρχει αυτό το ενδεχόμενο. Τα τέλη πάντως αυτά είναι τα ίδια εδώ και περισσότερο από 10 χρόνια

mia_zoi_kawa
20/05/2024, 15:42
Τα τέλη είναι Κλάιν Μάιν. Όσο τα τέλη ενός hundai getz 20 ετιας. Το πρόβλημα είναι άλλο. Κατά αρχην όλοι σε θεωρούν πλούσιο. Πέρα από το κράτος και κάποιοι μηχανικοί. Έχεις άλλο τιμοκατάλογο...

Taz
20/05/2024, 15:46
Για να καταλάβω. Συγκρίνουμε ένα πχ 1000 με ένα 1300 ή το 390 με το 1100NT;
Γιατί στην δεύτερη περίπτωση απλά δεν υπάρχει σύγκριση καθώς ανήκουν σε εντελώς διαφορετική κατηγορία.

katsar
20/05/2024, 15:51
Εγώ πάλι βλέπω ότι οι μοτοσυκλέτες γίνονται ελαφρύτερες και σε κάποιες περιπτώσεις και μικρότερες σε όγκο από παλιότερες λιγότερων κυβικών.
Ελαφρύτερες σίγουρα αλλά τον όγκο σε πολλές περιπτώσεις τον κρατάνε επίτηδες πιο μεγάλο για άνεμοκαλυψη και να φαίνονται πιο "μηχαναρες" στο κοινό που τις θέλει έτσι.

Το 1290 πάντως είναι πιο βαρύ από το 990.Κάτσε να δούμε και το 1390.Έχει μια λογική, ίσως όλα τα πρόσθετα ηλεκτρονικά-καταλύτες διάφορα δεν βοηθάνε
αλλά ακόμα και η Αφρικα 750 είναι πιο ελαφριά και από τα 2 και χωρίς την χρήση ''εξωτικών'' υλικών.

mia_zoi_kawa
20/05/2024, 15:52
Για να καταλάβω. Συγκρίνουμε ένα πχ 1000 με ένα 1300 ή το 390 με το 1100NT;
Γιατί στην δεύτερη περίπτωση απλά δεν υπάρχει σύγκριση καθώς ανήκουν σε εντελώς διαφορετική κατηγορία.

Ναι σορρυ . Εγραψα το πρόσφατο βίωμα μου που ίσως έχει λίγη σχέση με το ποστ.

Κατά τα άλλα γιατί ας πούμε να πάρει κάποιος ένα Καβασάκι gtr1300 και όχι ένα ninja1000sx ή ένα versys 1000. Το να έχεις μια μηχανή (gtr1300)που με την τρίτη ταχυτητα πας με 150 χλμ δεν έχει καμία πρακτική αξια. Τώρα όσον αφορά την ροπή ακόμα και τα 1000 άρια έχουν μπόλικη

katsar
20/05/2024, 15:55
Ναι σορρυ . Εγραψα το πρόσφατο βίωμα μου που ίσως έχει λίγη σχέση με το ποστ.

Κατά τα άλλα γιατί ας πούμε να πάρει κάποιος ένα Καβασάκι gtr1300 και όχι ένα ninja1000sx ή ένα versys 1000. Το να έχεις μια μηχανή (gtr1300)που με την τρίτη ταχυτητα πας με 150 χλμ δεν έχει καμία πρακτική αξια. Τώρα όσον αφορά την ροπή ακόμα και τα 1000 άρια έχουν μπόλικη

Γιατί έτσι γουστάρει και δικαίωμα του να καβαλήσει ότι και όσα Κ.Ε θέλει.:wave2:
Αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν θα υπάρχει και κόσμος που δεν συμφωνεί ή δεν θα σκεφτεί πως για να βγάλει 20 άλογα παραπάνω μια εταιρία και
να μείνει εντός συναγωνισμού φορτώνει τον αγοραστή με Κ.Ε και μπούγιο.

BLiTzER
20/05/2024, 15:59
Για διάφορους λόγους οι εταιρίες μοτοσυκλετών έχουν επιλέξει να αυξάνουν τα κυβικά εκατοστά των κινητήρων τους.
Αυτό τις περισσότερες φόρες δεν επηρεάζει την κατανάλωση, η οποία βρίσκεται σε πολύ χαμηλά επίπεδα.

Π.χ. το 1290 που οδηγώ έχει περίπου 2lt/100km χαμηλότερη κατανάλωση από το Daytona 675 που είχα παλιότερα.

Ποιος είναι ο λόγος που πολλοί μοτοσικλετιστές ενοχλούνται (σχολιάζουν αρνητικά whatever) με αυτή την αύξηση των κυβικών;

:hmm:

Πιθανότατα επειδή δεν υπάρχει κανένας λόγος ύπαρξής τους πέραν του marketing, wow effect, dick size measurement. Αν το 1290 έχει μικρότερη κατανάλωση από το 675, σκέψου πόσο μικρότερη θα είχε ένα σύγχρονο 990, και πόσα άλλα πλεονεκτήματα (βάρος, όγκος, ευελιξία κτλ κτλ). Προσφέρουν κάτι ρεαλιστικό τα +300;

harris_x
20/05/2024, 16:00
Ναι σορρυ . Εγραψα το πρόσφατο βίωμα μου που ίσως έχει λίγη σχέση με το ποστ.

Κατά τα άλλα γιατί ας πούμε να πάρει κάποιος ένα Καβασάκι gtr1300 και όχι ένα ninja1000sx ή ένα versys 1000. Το να έχεις μια μηχανή (gtr1300)που με την τρίτη ταχυτητα πας με 150 χλμ δεν έχει καμία πρακτική αξια. Τώρα όσον αφορά την ροπή ακόμα και τα 1000 άρια έχουν μπόλικη

αξία δεν έχει για εσένα, για άλλους έχει ;) (endoμεταξι, τα 150 τα έχει άνετα με 2α)

Όμως το θέμα δεν είναι αυτό, είναι γιατι "όχι στην αύξηση των κ.εκ", τι σας ενοχλεί;

harris_x
20/05/2024, 16:01
Προσφέρουν κάτι ρεαλιστικό τα +300;

εχμ.... 180hp και την καύλα της ροπής.

αν πηγαίναμε βάσει λογικής, θα είχαμε όλοι pcx :p

mia_zoi_kawa
20/05/2024, 16:04
Γιατί έτσι γουστάρει και δικαίωμα του να καβαλήσει ότι και όσα Κ.Ε θέλει.:wave2:
Αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν θα υπάρχει και κόσμος που δεν συμφωνεί ή δεν θα σκεφτεί πως για να βγάλει 20 άλογα παραπάνω μια εταιρία και
να μείνει εντός συναγωνισμού φορτώνει τον αγοραστή με Κ.Ε και μπούγιο.

Επειδή έλειπα κάποια χρόνια...εσύ είσαι ο κατσαρ ο ρομαντικός... ο ολιγαρκής που οδηγούσε στωικά ενα
tdm 850 τα μνημονιακα χρόνια;; Τι έγινε τώρα κοιτάζουμε το 1390duke ;;

BLiTzER
20/05/2024, 16:04
εχμ.... 180hp και την καύλα της ροπής.

αν πηγαίναμε βάσει λογικής, θα είχαμε όλοι pcx :p

Τα 160 δε σου έφταναν δηλαδή; Δε μιλάω για λογική. Βάσει λογικής το 99% των αναβατών θα καβαλούσαν έως 400cc max.

Όταν κάποιος χρειάζεται 2345340956409 ηλεκτρονικά για να ελέγξει τα 180, ούτε τα χρειάζεται, ούτε τα μπορεί.

Taz
20/05/2024, 16:07
Κατά τα άλλα γιατί ας πούμε να πάρει κάποιος ένα Καβασάκι gtr1300 και όχι ένα ninja1000sx ή ένα versys 1000. Το να έχεις μια μηχανή (gtr1300)που με την τρίτη ταχυτητα πας με 150 χλμ δεν έχει καμία πρακτική αξια. Τώρα όσον αφορά την ροπή ακόμα και τα 1000 άρια έχουν μπόλικη

Γιατί είναι διαφορετικές μηχανές με διαφορετικά χαρακτηριστικά. Κάποιοι θα προτιμήσουν τον touring χαρακτήρα του gtr , άλλος θέλει το sport touring του sx και αυτός που θέλει κάτι πιο όρθιο θα πάρει το versys.

Taz
20/05/2024, 16:11
Πιθανότατα επειδή δεν υπάρχει κανένας λόγος ύπαρξής τους πέραν του marketing, wow effect, dick size measurement. Αν το 1290 έχει μικρότερη κατανάλωση από το 675, σκέψου πόσο μικρότερη θα είχε ένα σύγχρονο 990, και πόσα άλλα πλεονεκτήματα (βάρος, όγκος, ευελιξία κτλ κτλ). Προσφέρουν κάτι ρεαλιστικό τα +300;

Θα συμφωνήσω μαζί σου αλλά όπως ήδη έγραψα εμείς είμαστε (με την ανάλογη βοήθεια του τμήματος marketing της κάθε εταιρίας) που ζητάμε πάντα το κάτι παραπάνω.

katsar
20/05/2024, 16:12
Επειδή έλειπα κάποια χρόνια...εσύ είσαι ο κατσαρ ο ρομαντικός... ο ολιγαρκής που οδηγούσε στωικά ενα
tdm 850 τα μνημονιακα χρόνια;; Τι έγινε τώρα κοιτάζουμε το 1390duke ;;

εγώ περιμένω το 1490 φίλε, το 1390 είναι for the plebs :lol:

mia_zoi_kawa
20/05/2024, 16:18
Πάρτε κυβικά παιδιά. Να σας γλεντανε τίποτα pocket rocket στα βουνα και εμείς να τρώμε ποπ κορν.

Bowleno
20/05/2024, 16:18
Τα έχει . Η πιθανότητα όμως να μπουν τεκμήρια σε αυτά τα κυβικά τα επόμενα χρόνια είναι υψηλή. Αφήνουν να αγόρασει πολύς κόσμος... ακόμα και η μαρίδα... και μετά γίνεται η σφαγή...

Αυτό. Ποιος ξεχνάει την σφαγή που έγινε πριν λίγα χρόνια όταν, εν μια νυκτί, τα αμάξια με 2000 κυβικά μοτέρ χαρακτηρίστηκαν "πολυτελή" με αποτέλεσμα το άγριο τσεκούρωμα και καταβαράθρωσαν μια ολόκληρη αγορά;


Τα τέλη είναι Κλάιν Μάιν. Όσο τα τέλη ενός hundai getz 20 ετιας. Το πρόβλημα είναι άλλο. Κατά αρχην όλοι σε θεωρούν πλούσιο. Πέρα από το κράτος και κάποιοι μηχανικοί. Έχεις άλλο τιμοκατάλογο...

Και αυτό....

kostaskk
20/05/2024, 16:20
Λόγο ρύπων, euro 5-6 η δύναμη πρέπει αναγκαστικά να πέσει,, οπότε αυξάνουν τα κυβικά για να μείνει η δύναμη στα ίδια και να ικανοποιηθεί ο αγοραστής... Κανένας δεν θα αγόραζε το καινούριο r1 αν ήξερε ότι το προηγούμενο μοντέλο
έβγαζε +20 άλογα.

Αυτό δεν σημαίνει ότι πάνε για τα κυβικά τους,
Ένα 1340 αν έβγαινε πριν 10-20 χρόνια θα είχε πολλη παραπάνω δύναμη.

RaGe_Raptor
20/05/2024, 16:26
Λαρώστε παιδιά, τρύπες είναι. :cool:

Ακούγεται λίγο αστείο, βέβαια.
"-Χιλιάρα είναι?
-Όχι, χιλιοπεντακοσάρα" :bawl:

mia_zoi_kawa
20/05/2024, 16:34
Για εμένα ο μόνος λόγος για να αγοράσεις μηχανή άνω των 1000 -1100 κ εκ είναι επειδή απλά είσαι ένας ενθουσιώδης χομπίστας με την μοτοσυκλέτα. Άλλοι έχουν τον τζόγο, άλλοι έχουν το ποδόσφαιρο, άλλοι τις ουσίες εσύ τέρμα έχεις αυτό.

Δεν χρειάζεται να εκλογικευουμε μια τέτοια αγορά. Για αυτό και εγώ έγραψα τα ποιο πάνω σχολια. Μια τέτοια αγορά είναι πάνω από όλα συναισθήματικη και είναι σεβαστή για όποιον την αντέχει και την κάνει.

harris_x
20/05/2024, 16:50
Τα 160 δε σου έφταναν δηλαδή; Δε μιλάω για λογική. Βάσει λογικής το 99% των αναβατών θα καβαλούσαν έως 400cc max.

Όταν κάποιος χρειάζεται 2345340956409 ηλεκτρονικά για να ελέγξει τα 180, ούτε τα χρειάζεται, ούτε τα μπορεί.
αν λες για εμένα προσωπικά, όλα μου φτάνουν, και τα 160 και τα 120 και τα 100.
Αλλα όσο περισσότερα, τόσο καλύτερα :evil:

BLiTzER
20/05/2024, 16:53
Μωρέ νταξ, δεκτό, όπως τη βρίσκει κανείς, αλλά με αυτή τη λογική σύντομα το 690 θα είναι δίλιτρο και η μεσαία κατηγορία θα εξαφανιστεί. Είτε θα έχεις 250cc, είτε 1650.

harris_x
20/05/2024, 16:53
Πάρτε κυβικά παιδιά. Να σας γλεντανε τίποτα pocket rocket στα βουνα και εμείς να τρώμε ποπ κορν.

γι'αυτό θα πάρεις 390;
για να έχεις δικαιολογία;

harris_x
20/05/2024, 16:54
Λαρώστε παιδιά, τρύπες είναι. :cool:

Ακούγεται λίγο αστείο, βέβαια.
"-Χιλιάρα είναι?
-Όχι, χιλιοπεντακοσάρα" :bawl:

:lol:

harris_x
20/05/2024, 16:58
Μωρέ νταξ, δεκτό, όπως τη βρίσκει κανείς, αλλά με αυτή τη λογική σύντομα το 690 θα είναι δίλιτρο και η μεσαία κατηγορία θα εξαφανιστεί. Είτε θα έχεις 250cc, είτε 1650.
δε νομίζω να εξαφανιστεί.
απλά θα αλλάξει, όπως έγινε πχ με τα RS660, Tuono 660, Daytona 660, R7 κλπ....
μεσαία κ.εκ, αλλα τάφοι.

Όποιος θέλει γκάζι, θα πρέπει να ανέβει σε κ.εκ.

motojojo
20/05/2024, 18:14
Μαζί με τα κυβικά όμως αυξάνονται και οι τιμές. Κι εκει αρχίζει να υπάρχει πρόβλημα.

doctoras
20/05/2024, 18:44
Η απάντηση στο ερώτημα:

Is definitely more fun to ride a slow bike fast than a fast bike slow !

:beer:

Viking
20/05/2024, 18:55
Δηλαδή σε όποιον δεν αρέσει κάτι σημαίνει ότι είναι κομπλεξικός;
Όταν βλέπω όχημα 1400-1500ΚΕ με ταμπέλες ΑΝΤΒΕΝΤΟΥΡ ΡΑΛΛΥ και φτερό μοτοκρος και εκτόπισμα μικρού ΙΧ τι θέλεις να κάνω; Να πω πω πω μια μηχανάρα που έβγαλε πάλι η ΚΤΜ;
Τα τέλη και η κατανάλωση δεν με απασχολούν ,όποιος το αγοράσει προφανώς δεν τον ενδιαφέρει η κατανάλωση.

εντιτ παράθεση.
Μην το παίρνεις.

Αλλά είναι αντικειμενικά καλύτερο από το προηγούμενο μοντέλο. Και σε όποιον αρέσει και μπορεί , να το πάρει.
Και αν θέλει, ας το πηγαίνει μόνο καφετέρια.

Τα περί λογικής και του τι χρειαζόμαστε τα θεωρώ απλά αστεία.
Η χολή για τα 1400-1600, δίλιτρα και ότι άλλο κυκλοφορεί σε adventure /SS/ modern retro κτλ δεν χρειάζεται.
Είναι εξαιρετικά μηχανάκια σε κάθε επίπεδο (μοτέρ , πλαίσιο , αναρτήσεις κτλ)

Εντίτ και για να απαντήσω: σε όποιον δεν αρέσει , δεν είναι κομπλεξικός. Οποίος κράζει για άκυρους λόγους, μάλλον είναι, ναι .

Leon67
20/05/2024, 19:35
Ναι σορρυ . Εγραψα το πρόσφατο βίωμα μου που ίσως έχει λίγη σχέση με το ποστ.

Κατά τα άλλα γιατί ας πούμε να πάρει κάποιος ένα Καβασάκι gtr1300 και όχι ένα ninja1000sx ή ένα versys 1000. Το να έχεις μια μηχανή (gtr1300)που με την τρίτη ταχυτητα πας με 150 χλμ δεν έχει καμία πρακτική αξια. Τώρα όσον αφορά την ροπή ακόμα και τα 1000 άρια έχουν μπόλικη

δδηλαδη αν πάειμε 1η ταχύτητα 140+χλμ.ωρα τι γινεται;Καμια αξία;

basilis_k6
20/05/2024, 20:55
κυβικα=ογκος=βαρος
κυβικα με σκοπο την αυξηση και της δυναμης=ζεστη

βεβαια πολλες φορες το ονομα δεν δηλωνει κυβικα. δηλαδη το μοντελο 950 μπορει να ειναι 915 κυβικα ενω το παλιο 900 να ηταν 899.

θα μπορούσε απλα να σταματησει η μοτοβιομηχανια τα ονοματα τύπου cbrxxx, dukexxx και να παει οπως τα αυτοκινητα που δεν εγραφαν ποτε τα κυβικα τους. δεν νομιζω ουτε οι ίδιοι να θέλουν πραγματικα να ανεβαζουν κυβικα καθε χρονο. ποιο το νοημα? και αν στα μεγαλα σημαινει περισσοτερη δυναμη που χθες θα ηταν δυσκολο σχεδιαστικα να βαλεις μεγαλυτερο μοτερ, στα μεσαια ειναι σαν να λες το εβγαλα αδυναμο για να εχω κατι να κανω του χρονου. το τενερε πχ θα γινει 800? μετα 850? μετα 900? ε μετα δεν ειναι τενερε. αν στο μυαλο σου ειχες οτι το τενερε θελει 900 κυβικα βγαλτο απο την αρχη, τι μας ταλαιπωρεις?

υπαρχει σωστη ιπποδυναμη και σωστα κυβικα για καθε τυπο και χρηση μοτοσυκλέτας. δεν ειναι bigger is better. euro 5 έχουμε μια δεκαετια τωρα. αρα δεν γινετε πλεον ουτε για να κρατηθει ψηλα η δυναμη ουτε για ρυπους. απλα κατι πρεπει να αλλαξουν και σιγουρα αυτο ειναι το πιο φθηνο.

ratamahatta
20/05/2024, 22:47
Όλο αυτό πάει πολύ πιο μακριά από την μοτοσυκλετα
Η καταναλωτική κοινωνία που ζούμε θέλει περισσότερα , είτε είναι κυβικά , είτε αμάξια μηχανές σπίτια βυζια κινητά κλπ και ολα αυτά μας έρχονται τόσο φυσικά που μπορούμε να τα υποστηρίζουμε με πάθος ,δουλεύει καλά το σύστημα ….αχαστο

husky21
20/05/2024, 22:56
κανετε λες και σταματησαν να βγαινουν
μικρες ή μεσαιες μοτοσυκλετες
Μπορειτε να μην παρετε τετοια αχρηστα μηχανακια
Παρτε ενα μικρο κ ελαφρυ
Δεν θα στεναχωρηθει κανεις και ειδικα αυτοι
που τα κατασκευαζουν

7Tolis
21/05/2024, 01:26
Όπως έχει πει και ενας παλαιός,ολοι με βστρομ θα καταλήξετε! :tooth:

Bowleno
21/05/2024, 01:39
Όπως έχει πει και ενας παλαιός,ολοι με βστρομ θα καταλήξετε! :tooth:

:eek: Ζεις ρε;;;; :p

:beer:

RaGe_Raptor
21/05/2024, 06:16
Όπως έχει πει και ενας παλαιός,ολοι με βστρομ θα καταλήξετε! :tooth:

Μόλις πήρε ένας δικός μου , το καλό, το πρώτο, το χίλια το καναρινί :D

Welcome back? :beer:

Panos76
21/05/2024, 11:42
Όπως έχει πει και ενας παλαιός,ολοι με βστρομ θα καταλήξετε! :tooth:

:uplate:

453145

PortisHead
21/05/2024, 14:10
...γιατι καποιοι θελουν να βγαζουν μεγιστη ιπποδυναμη και ροπή στις 28.000 rpm και λιγο πριν φτυσει το μοτερ τις βαλβιδες απο την εξάτμιση στα 599cc.
Γουστα ειναι αυτα...

taisteal
21/05/2024, 14:26
Η δύναμη τα κυβικά και τα άλογα είναι καύλα.
Η διαφορά είναι στο τι μπορεί και τι θέλει ο καθένας.
Παλιά έκραζα όταν κάποιος έπαιρνε ένα σούπερ ντουπερ μηχανάκι και το έτρωγε το πάρκινγκ ή ο τύπος ήταν κουλομαρία.
Δεν έχει κανένα νόημα αυτό.

motojojo
21/05/2024, 18:55
Έχει πλάκα πάντως που οι κινητήρες των αυτοκινήτων μικραίνουν και των μοτοσυκλετών μεγαλώνουν!

Λέτε να συναντηθουν κάπου στη μέση;

Taz
21/05/2024, 18:58
Μόλις αρχίσουν να βάζουν turbo και στους κινητήρες των μοτοσυκλετών θα αρχίσουν να μικραίνουν. Προς το παρόν είναι φθηνότερο και πιο απλό να μεγαλώνουν τον κυβισμό.

Tallyban
21/05/2024, 19:47
Η σκληρή πραγματικότητα είναι ότι οποτε βρέχει τα μεγάλα μηχανάκια εξαφανίζονται από τους δρόμους,μόνο παπιά και σκούτερ μένουν.

mikes
21/05/2024, 20:34
Η σκληρή πραγματικότητα είναι ότι οποτε βρέχει τα μεγάλα μηχανάκια εξαφανίζονται από τους δρόμους,μόνο παπιά και σκούτερ μένουν.

τα μεγαλα τα εχουν χρυσοπληρωσει και πρεπει να διατηρηθουν καλογυαλισμενα.
τα παπια και τα σκουτερ ειναι εργατες, δε πολυενδιαφερει η καθαριοτητα τους..

Taz
21/05/2024, 20:49
Εξαρτάται. Έχω 2 μηχανάκια, ένα R1300GS και ένα ηλεκτρικό εντουράκι. Το GS βγαίνει με όλους τους καιρούς ακόμα και χιόνια για να πάω δουλειά, ταξίδι , τα πάντα.
Το εντουράκι εκτός από χωμάτινες βόλτες χρησιμοποιείται για πολύ κοντινές διαδρομές.
Πολλοί μου λένε να πάρω και ένα παπί/σκούτερ να μην φορτώνω χιλιόμετρα στο μεγάλο αλλά το πήρα για να το καβαλάω και να το χαίρομαι, όχι για να το βλέπω.

katsar
21/05/2024, 21:26
Κύριοι κανείς δεν είπε πως είναι άχρηστα τα κυβικά,πως είναι άχρηστες οι μεγάλες ( ακριβές) μοτοσυκλέτες,ότι δεν έχουν καλά φρένα και αναρτήσεις.Φυσικά και έχουν λόγο ύπαρξης απλά το
μοτοσυκλέτα 1.500Κ.Ε είναι παράξενο (ακόμα) και λογικό να υπάρχουν απορίες ή και ειρωνείες .

Tallyban
22/05/2024, 08:20
Και με ένα φουντούρο 650 της δεκαετίας του 90 θα μπορούσες να κάνεις τα ίδια πράγματα (μείον το γκάζι και το κύρος)

harris_x
22/05/2024, 08:23
Και με ένα φουντούρο 650 της δεκαετίας του 90 θα μπορούσες να κάνεις τα ίδια πράγματα (μείον το γκάζι και το κύρος)

και με ένα παπί, σε λίγο χρόνο παραπάνω.
και με τα πόδια, με περισσότερο χρόνο παραπάνω

Creeper
22/05/2024, 08:43
Κανένα απολύτως πρόβλημα αν θες και μπορείς να το υποστηρίξεις, ένα πράγμα μόνο:
Μην κοροιδευόμαστε....
Ένα άτομο που μπαίνει πίστα κάποιες φορές το χρόνο, που πάει εξωτερικό συχνά, να δεχτώ οτι θα κάνει κάπως(σχετικό πάλι) λογική χρήση του γκαζιού στους δημόσιους δρόμους.

Δεν μπορώ να δεχθώ όμως από κόσμο που έχει 140, 160, 180 + άλογα που πάει πίστα και μεγάλα ταξίδια μια φορά στα 10 χρόνια, οτι δεν ταλιμπανίζει δεξιά αριστερά.

Και το πρόβλημα μου λοιπόν με την κατηγορία δεν είναι η κατηγορία. Είναι οι άνθρωποι που περιέγραψα συγκεκριμένα.

Taz
22/05/2024, 11:15
Η προσωπική μου άποψη είναι πως κανείς δεν χρειάζεται τόσα κυβικά/ιπποδύναμη.
Αλλά οι μηχανές είναι συναίσθημα και όχι απαραίτητα λογική. Εφόσον κάποιος μπορεί να υποστηρίξει μία μεγάλη μηχανή οικονομικά/οδηγικά κλπ χωρίς να γίνεται επικίνδυνος για τους υπόλοιπους δεν βλέπω το πρόβλημα.
Αναφορικά με τους ταλιμπανισμούς, κατά κανόνα βλέπω περισσότερους από παπιά/σκούτερ και λιγότερο από μεγάλες μηχανές ειδικά τύπου touring/adventure.
Τώρα ένα γυμνό όπως πχ το super duke λογικό είναι να πριζώνει τον αναβάτη αλλά από την άλλη αυτά είναι λίγα και τις περισσότερες καγκουριές που έχω δει είναι σε σχετικά ελεγχόμενα περιβάλλοντα. Προφανώς πάντα θα υπάρχει και ο τύπος που την έχει δει Rossi σε δημόσιους δρόμους, όταν ήμουν νέος ήταν με RGV Γ ή KR1S τώρα με MT09 ή SD

telegonos
22/05/2024, 12:00
Π.χ. το 1290 που οδηγώ έχει περίπου 2lt/100km χαμηλότερη κατανάλωση από το Daytona 675 που είχα παλιότερα.



Δεν είχα γράψει μια ερώτηση για αυτό;

Δεν πάτησα το εντερ να σταλεί ή την εστειλα αλλά την σβήσατε;

Από τι στοιχεία προκύπτει αυτό που γράφεις;

Τι μέτρηση, υπο ποιές συνθήκες και με ποιόν τρόπο έκανες στο ένα και τι μέτρηση στο άλλο;

SeniorCanardo
22/05/2024, 12:16
Η μοτοσυκλέτα δεν είναι ούτε μαγεία, ούτε συναίσθημα,ούτε τίποτα εξωτικό.

Είναι ένα κοινό καταναλωτικό προϊόν, που υπόκειται στους ίδιους ακριβώς νόμους της αγοράς και του πέριξ αυτής κοινωνικοπολιτικού γίγνεσθαι και εμείς είμαστε απλώς κομμάτι του χυλού των καταναλωτών.

Με απλά λόγια φράγκα και μόνο φράγκα.

Η επένδυση της μοτοσυκλέτας με νοήματα, ιδεολογήματα, αυταπάτες και ψευδαισθήσεις είναι θέμα κάλυψης άλλων αναγκών των χρηστών, ως ξεκάθαρη αντανάκλαση μιας κοινωνίας που έχει ως βασικά προτάγματα, "Περισσότερο=καλύτερο, γρηγορότερο=καλύτερο, πιο άνετο=καλύτερο κλπ.
Καθρεφτάκια για τους σύγχρονους ιθαγενείς, γυαλιστερά πραγματάκια γενικά.
Μονόπετρα για τα κοριτσάκια, γυαλισμένα μέταλλα για τα αγοράκια.


Συνήθως μεταφράζουμε, οδηγεί ακριβή μοτό, είναι "πετυχημένος", οδηγεί SS πρέπει να είναι "μεγάλο τιμόνι",κλπ κλπ
Το κοινωνικό status, το "όνειρο" και η "παραμύθα" αγοράζονται, ακριβά ή ακριβότερα αναλόγως.

Προσωπικά μου φαίνεται όχι ιδιαίτερα έξυπνο, να έχεις για παράδειγμα ένα στάβλο με 150 άλογα, (πραγματικά όχι μοτοσυκλετιστικά), να τα ταΐζεις, να τα πλένεις, να τα βουρτσίζεις, να τα πεταλώνεις όλα, αλλά να ιππεύεις τελικά μόνο τα 50.

Βέβαια ο καθένας μπορεί να χαλάει, τα δυσκόλως (ή ευκόλως) αποκτηθέντα φραγκάκια του όπως γουστάρει.

Άλλος για ένα 1g "κομμένη", άλλος για ένα εισιτήριο για τον τελικό στη μαύρη, άλλος για συλλογή κόμικς, άλλος για SS και το λουμπεναριό τα τρώει στο ΚΙΝΟ και χαζεύει στη τζαμαρία του πρακτορείου περιμένοντας τα "τυχερά" νούμερα. WHATEVER:smokin:

harris_x
22/05/2024, 12:42
Δεν είχα γράψει μια ερώτηση για αυτό;

Δεν πάτησα το εντερ να σταλεί ή την εστειλα αλλά την σβήσατε;

Από τι στοιχεία προκύπτει αυτό που γράφεις;

Τι μέτρηση, υπο ποιές συνθήκες και με ποιόν τρόπο έκανες στο ένα και τι μέτρηση στο άλλο;

To θέμα δεν αφορά στις καταναλώσεις.

Η μέτρηση έγινε σε ΚΣ :rolleyes:

Bowleno
22/05/2024, 12:51
Ως συνήθως, προσπαθούμε να κουρέψουμε το αυγό....
Το ζήτημα ΔΕΝ είναι οι μηχανές πολλών κυβικών, ίππων, κ.λ.π. Για να υπάρχουν, σημαίνει ότι υπάρχει και το ανάλογο κοινό τους.
Το πρόβλημα είναι οι άνθρωποι που τις καβαλάνε....παίρνει ο άλλος το τελευταίο σούπερ ντούπερ R 1300 και το μόνο που κάνει, σπίτι-καφετέρια να την επιδεικνύει....
Στο άλλο άκρο, πάλι, παίρνει ο άλλος AC 500 και προσπαθεί με αυτό να κάνει χρόνους στον Άγιο.....
Για μένα, ζητούμενο είναι να παίρνει κανείς αυτό που καλύπτει τις ανάγκες του, είτε λέγεται σπίτι-καφετέρια είτε λέγεται ταξίδι στον Nordcap.....

Μπορούσα, π.χ. να πάρω το ΚΤΜ 890 (είτε με τον έναν είτε με τον άλλο τρόπο) ΟΜΩΣ....για τις δικές ΜΟΥ ανάγκες, απλώς άχρηστο.....

harris_x
22/05/2024, 13:04
Να θυμίσω ότι το θέμα είναι:


Ποιος είναι ο λόγος που πολλοί μοτοσικλετιστές ενοχλούνται (σχολιάζουν αρνητικά whatever) με αυτή την αύξηση των κυβικών;


κόμπλεξ;
αυξημένα τέλη κυκλοφορίας;
αυξημένος όγκος και βάρος;
κάτι άλλο;

giorgosb
22/05/2024, 13:13
Μήπως είναι πιο συγκεκριμένα για την Adventure κατηγορία; Έχω την αίσθηση ότι κανείς δεν ασχολείται με τις άλλες..

Μήπως το lifestyle που προωθούν εταιρείες και περιοδικά/influencers είναι που "ενοχλεί"; (Αυτό έκαναν πάντα βέβαια, δεν είναι τωρινό). Ότι αν δεν έχεις 1.500 κυβικά και 30k μηχανάκι δεν πας πουθενά. Τα κυβικά θα φέρουν και την αντίστοιχη τιμή όπως αναφέρθηκε..

Taz
22/05/2024, 13:21
Δεν νομίζω ότι ισχύει πλέον αυτό.
Εγώ βλέπω μία τάση προώθησης της μεσαίας κατηγορίας 700-900κ.εκ. ( ποιος να μου το έλεγε ότι αυτά τα κυβικά θα χαρακτηρίζονταν μεσαία κατηγορία κάποτε...)

gior-gos
22/05/2024, 14:16
Δεν μ ενοχλεί ακριβώς..

αλλά όταν βλέπω ανθρώπους που δεν έχουν την οδηγική ικανότητα και αγοράζουν 200 άλογα,

με υφακι 100 καρδιναλιων επειδή καβάλανε μηχανάρα που ομως δεν μπορούν να πανε,

οκ, δικαίωμα τους, ποιος είμαι γω που θα τους κρίνω..

έτσι κι αλλιώς αυτού του επιπέδου οι μηχανές είναι καύλα, είτε μπορείς να τις πας είτε όχι, οπότε όποιος τις έχει καλά έκανε και τις πήρε,

όταν όμως τους ρίχνουν στα αυτιά κάτι τρανσαλπ και βεστρομ.. (παίζουν αρκετές τέτοιες περιπτώσεις)

δεν μπορώ να μην τους κοροιδεψω :D

Bowleno
22/05/2024, 14:19
Να θυμίσω ότι το θέμα είναι:



κόμπλεξ;
αυξημένα τέλη κυκλοφορίας;
αυξημένος όγκος και βάρος;
κάτι άλλο;

Αυτά πλην του κόμπλεξ συν του ότι η δευτέρα τους ξεφτιλίζει
Όλα τα όρια ταχύτητας ανά την επικράτεια. Τόση δύναμη, πιστεύω μόνο σε πίστα έχει νόημα και σίγουρα όχι των Σερρών. Κανένα nurburging (αν το γράφω σωστά) και αν, κιόλας. Βάλε και ασφάλειες και λοιπά κόστη, στον Θεό. Θες κι άλλα;
Στα 30 χιλιάρικα θα προτιμήσω κανένα χιουντάι i20 n turbo ..

harris_x
22/05/2024, 14:24
Αυτά πλην του κόμπλεξ συν του ότι η δευτέρα τους ξεφτιλίζει
Όλα τα όρια ταχύτητας ανά την επικράτεια. Τόση δύναμη, πιστεύω μόνο σε πίστα έχει νόημα και σίγουρα όχι των Σερρών. Κανένα nurburging (αν το γράφω σωστά) και αν, κιόλας. Βάλε και ασφάλειες και λοιπά κόστη, στον Θεό. Θες κι άλλα;
Στα 30 χιλιάρικα θα προτιμήσω κανένα χιουντάι i20 n turbo ..

οπότε ενοχλείστε (ναι κι εσύ) γιατι όσοι έχουν τα μηχανάκια αυτά κάνουν τα παραπάνω στο δρόμο... μμμμμάλιστα...

να πω εδώ ότι το ίδιο μπορείς να κάνεις και με ένα 600.


οπότε μιλάμε ξεκάθαρα για ΚΟΜΠΛΕΞ.

Ευχαριστώ :)

CorpseAlive
22/05/2024, 14:37
To θέμα δεν αφορά στις καταναλώσεις.

Η μέτρηση έγινε σε ΚΣ :rolleyes:
Κουταλιές της σούπας ; (ΚΣ)

Bowleno
22/05/2024, 14:41
οπότε ενοχλείστε (ναι κι εσύ) γιατι όσοι έχουν τα μηχανάκια αυτά κάνουν τα παραπάνω στο δρόμο... μμμμμάλιστα...

να πω εδώ ότι το ίδιο μπορείς να κάνεις και με ένα 600.


οπότε μιλάμε ξεκάθαρα για ΚΟΜΠΛΕΞ.

Ευχαριστώ :)

Ακριβώς όπως είπες, επειδή μπορείς να κάνεις το ίδιο και με ένα 600, ένας παραπάνω λόγος που (για μένα, έτσι;) είναι άχρηστα....

PaNick67
22/05/2024, 14:51
Να θυμίσω ότι το θέμα είναι:



κόμπλεξ;
αυξημένα τέλη κυκλοφορίας;
αυξημένος όγκος και βάρος;
κάτι άλλο;

Βασικά ζήλια είναι όπως και νοοτροπία "καψ'του τα του πουστη" που έχει φράγκα για γούστα.

Τα υπόλοιπα μπορούν να αποτελέσουν θέμα κουβέντας για το πόσο εντουρο μπορείς να κάνεις με μία μοτοσικλέτα 240-260 κιλά, πόσο πιο γρήγορος θα είσαι με 140 ή 170 άλογα, κλπ

Volpad
22/05/2024, 14:58
Πάντως αυτή την αίσθηση της ροπάκλας με ότι στροφές και να είναι το μοτέρ, μόνο στα πολλά κυβικά την βρίσκεις...
Αυτή είναι η διαφορά απο τα "600".

basilis_k6
22/05/2024, 14:59
τι ζηλειες και κομπλεξ γράφετε? παντα υπηρχαν μεγαλες μοτοσυκλέτες σε κυβικα. απο οποια σκοπια και αν το δεις δεν υπάρχει λογος να πας σε τετοια νουμερα 1300-1400-1500 και να εξαφανισεις την μεσαια κατηγορία που πλεον φτάνει τα 1000cc. μηχανη θελουμε να παρουμε και δεν υπαρχει κατι που να μην ειναι γελάδι με ροδες, δεν μας ενδιαφέρει αν εσεις πηρατε 1800αρι, καλα κανατε.

harris_x
22/05/2024, 15:03
τι ζηλειες και κομπλεξ γράφετε? παντα υπηρχαν μεγαλες μοτοσυκλέτες σε κυβικα. απο οποια σκοπια και αν το δεις δεν υπάρχει λογος να πας σε τετοια νουμερα 1300-1400-1500 και να εξαφανισεις την μεσαια κατηγορία που πλεον φτάνει τα 1000cc. μηχανη θελουμε να παρουμε και δεν υπαρχει κατι που να μην ειναι γελάδι με ροδες, δεν μας ενδιαφέρει αν εσεις πηρατε 1800αρι, καλα κανατε.εκεί είναι το θέμα!
Ό καθένας παίρνει ό,τι θέλει, γιατι να ενοχληθώ; Γιατί να το κρίνω άσχημα;

harris_x
22/05/2024, 15:05
Ακριβώς όπως είπες, επειδή μπορείς να κάνεις το ίδιο και με ένα 600, ένας παραπάνω λόγος που (για μένα, έτσι;) είναι άχρηστα....

δε μπορείς να ματαιώνεις έτσι μια ολόκληρη κατηγορία μοτοσυκλετών.
Με το ίδιο σκεπτικό και τα μηχανάκια είναι άχρηστα, υπάρχουν τα ΜΜΜ.

Taz
22/05/2024, 15:07
Δεν θέλω να πιστεύω ότι είναι μόνο ζήλεια ή κόμπλεξ.
Απλά πολλοί δεν έχουν δοκιμάσει τέτοιες μηχανές και είναι προκατειλλημένοι ως προς το τι και πως το κάνουν.
Δεν θα εξαιρέσω τον εαυτό μου. Όταν ήμουν πιτσιρικάς έβλεπα τις τότε on-off (Africa Twin κλπ) και τις έλεγα άχρηστες με το σκεπτικό πως δεν είναι καλές πουθενά, αν θέλεις ασφάλτινο παίρνεις street/supersport αν θες χώμα παίρνεις enduro.
Έλα που τελικά δεν μας ταιριάζει πάντα το απόλυτο αλλά κάτι που είναι πολυεργαλείο και ας μην κάνει μόνο ένα πράγμα τέλεια αλλά τα πάντα ικανοποιητικά.
Τα κυβικά δίνουν αυτήν την δυνατότητα με σχετικά μικρά για εμένα (ή τεράστια για κάποιον άλλο) μειονεκτήματα.

basilis_k6
22/05/2024, 15:15
εκεί είναι το θέμα!
Ό καθένας παίρνει ό,τι θέλει, γιατι να ενοχληθώ; Γιατί να το κρίνω άσχημα;

ρωτησες γιατι κρινουμε τις εταιριες. γιατι ανεβάζουν κυβικα χωρις κανενα λογο και χωριζουν τα μοντέλα τους σε καλες μοτοσυκλέτες τεραστιες και μετριες μοτοσυκλέτες παλι τεραστιες ή τελος παντως ανουσια μεγαλες. γιατι κραζουμε αυτους που τα αγοράζουν? δεν ξερω, ουτε το εχω δει αυτο ποτε.

εντωμεταξυ αυτο το κάνουν οι ευρωπαιοι κυριως. η ιαπωνια ακομα βγαζει σωστες μοτοσυκλέτες. σιγουρα υπαρχουν καποιοι που θα πουνε δεν υπαρχει αντιστοιχο του multi v4 σε ιαπωνα αρα παω στον ιταλο. θελουν τα εξτρα κυβικα και το γκαζι. καλα κανουν.

THRESH
22/05/2024, 15:21
δε νομίζω να εξαφανιστεί.
απλά θα αλλάξει, όπως έγινε πχ με τα RS660, Tuono 660, Daytona 660, R7 κλπ....
μεσαία κ.εκ, αλλα τάφοι.

Όποιος θέλει γκάζι, θα πρέπει να ανέβει σε κ.εκ.

μηχανάκια με 0-100 σε <4" πρώτη φορά τα ακουώ ως "τάφοι" :lol:

στα του θέματος που έθεσες, οι ολοένα αυξανόμενες προδιαγραφές ρύπων δείχνουν το δρόμο.

Είναι πιο εύκολο και λιγότερο κοστοβόρο να αυξήσεις το κυβισμό για να έχεις ροπές/άλογα με ελεγχόμενες εκπομπές ρύπων
παρά να εξελίσσεις και να ενσωματώνεις ότι πιο σύγχρονο υπάρχει σε green τεχνολογίες.

To μέλλον θα δείξει , δοκιμάζονται πολλά αυτή τη περίοδο

Για τη ταμπακιέρα, όταν αγορασα πριν απο 2 χρόνια, επέλεξα μεσαίο κυβισμό αντί 1200cc. Πολλά τα δελεαστικά, πολλά τα κόστη , διαφορετικές ανάγκες οπότε επέλεξα εύκολα.

katsar
22/05/2024, 15:27
εκεί είναι το θέμα!
Ό καθένας παίρνει ό,τι θέλει, γιατι να ενοχληθώ; Γιατί να το κρίνω άσχημα;

Συγνώμη harris και μην το πάρεις άσχημα σε παρακαλώ ειλικρινά αλλά μιας που εσύ άνοιξες το θέμα το αναφέρω,εσύ ο ίδιος έγραψες για το νέο 660
''ντροπή να φέρει το όνομα "daytona"το daytona ήταν όπλο.
Αυτό είναι τάφος αυτό το πράμα δε θα έπρεπε να λέγεται "daytona" .&-''

Κριτική δεν είναι αυτό;Άσχημη ή όχι κρίνε το εσύ,εγώ συμφωνώ πάντως μαζί σου στο περί του 660.
Αλίμονο αν είχαμε άποψη μόνο για ότι θα ή ότι μπορούμε να αποκτήσουμε μόνο.

Bowleno
22/05/2024, 15:29
δε μπορείς να ματαιώνεις έτσι μια ολόκληρη κατηγορία μοτοσυκλετών.
Με το ίδιο σκεπτικό και τα μηχανάκια είναι άχρηστα, υπάρχουν τα ΜΜΜ.

Ρε Χάρη.... όταν λέω άχρηστα, δεν το εννοώ με την κυριολεξία της λέξης....
Αυτό που λέω είναι ότι ΕΜΕΝΑ υπερβαίνουν τις ανάγκες μου, τα οδηγικά μου όρια, πως να το εκφράσω διαφορετικά;
Είδα πρόσφατα στο φανάρι Κηφισού με Λένορμαν ένα Multistrada κούτα και το θαύμασα! μου άρεσε; πάρα πολυ! θα ήθελα να το έχω; επίσης.
ΟΜΩΣ, μου χρειάζεται; ξεκάθαρα, ΟΧΙ.
Δεν πρόκειται, όπως ελπίζω να καταλαβαίνεις, για κόμπλεξ, απλά ΔΕΝ τα χρειάζομαι ΕΓΩ.
Εσύ και ο petertherider (π.χ.) έχετε άλλες σκέψεις, άλλες ανάγκες, άλλα "θέλω", δεκτό.
Μην μας βάζεις όλους στο ίδιο τσουβάλι ρε συ, ο καθείς βλέπει τον όρο "μοτοσυκλέτα" με διαφορετική οπτική, άλλος το θέλει μόνο για να μην ψάχνει πάρκινγκ στο κέντρο και άλλος θέλει να στρίβει με 180-190-200 ξερω γω.
Όλοι χωράμε.....

RaGe_Raptor
22/05/2024, 15:43
Πάντα παίρνω το όχημα που μου κάνει κλικ και μπορώ να πάρω χωρίς να με απασχολούν τα κριτήρια σύμφωνα με τα οποία αγοράζει ή όχι ο καθένας.
Οπότε για εμένα είναι λάθος το νήμα ;)

basilis_k6
22/05/2024, 15:46
το προβλημα δεν ειναι η αυξηση κυβικων. το προβλημα ειναι οτι οι εταιριες ακολουθουν την λογικη το καλο μου μοντελο ειναι το μεγαλο, τα μεσαια ειναι απο το κατω ραφι. συν οτι καποιοι πλεον δεν εχουν καν μεσαια. βεβαια ακριβως επειδη ξεφυγαν τα μεγαλα σε ογκο και δυναμη. βγαζουν ξανα μεσαιες μοτοσυκλέτες. πχ το transalp ειχε εξαφανιστει αλλα ξαναγυρισε. ομως δεν ειναι οπως θα του αξιζε για μοντελο 2024. ειναι στα παντα μετριο.

stefanos
22/05/2024, 15:52
Τα μεγάλα πουλάνε ακόμα και στην Ελλάδα και επιπλέον η τρύπα δεν στοιχίζει τίποτα.
Λογικά λοιπόν εφόσον αυτό πουλάει αυτό θα σπρώξουν και οι εταιρείες.
Πόσο μάλλον που το "μεγάλο" και το "νέο" δικαιολογεί και ανάλογη τιμολόγηση με αντίστοιχο κέρδος.

giorgosb
22/05/2024, 15:53
Μα η αύξηση κυβικών φέρνει και αύξηση τιμών. Κάποιος με 8.000€ κάποτε αγόραζε Transalp/V-Strom και τώρα θέλει 12.000€, αλλιώς πας σε κινέζικο. Τι να κάνει ο άλλος που βλέπει ανά δυο χρόνια να παίρνουν 100 κυβικά και 1.000€+ στον τιμοκατάλογο, να χαρεί; Αυτοί που είχαν να πάρουν ακριβό μηχανάκι, θα έχουν και τώρα, δεν έχει να λέει.

Volpad
22/05/2024, 15:56
το προβλημα δεν ειναι η αυξηση κυβικων. το προβλημα ειναι οτι οι εταιριες ακολουθουν την λογικη το καλο μου μοντελο ειναι το μεγαλο, τα μεσαια ειναι απο το κατω ραφι. συν οτι καποιοι πλεον δεν εχουν καν μεσαια. βεβαια ακριβως επειδη ξεφυγαν τα μεγαλα σε ογκο και δυναμη. βγαζουν ξανα μεσαιες μοτοσυκλέτες. πχ το transalp ειχε εξαφανιστει αλλα ξαναγυρισε. ομως δεν ειναι οπως θα του αξιζε για μοντελο 2024. ειναι στα παντα μετριο.

Αν το μικρό ήταν το ίδιο καλό με το μεγάλο, θα είχαν ίδια τιμή και κανένας δεν θα έπαιρνε το μικρό.
Οπότε οι εταιρίες, βγάζουν την μικρή έκδοση με "φτηνότερα" ή και λιγότερα περιφεριακά, ωστε να υπάρχει και μία διαφορά τιμής.

harris_x
22/05/2024, 16:13
Συγνώμη harris και μην το πάρεις άσχημα σε παρακαλώ ειλικρινά αλλά μιας που εσύ άνοιξες το θέμα το αναφέρω,εσύ ο ίδιος έγραψες για το νέο 660
''ντροπή να φέρει το όνομα "daytona"το daytona ήταν όπλο.
Αυτό είναι τάφος αυτό το πράμα δε θα έπρεπε να λέγεται "daytona" .&-''

Κριτική δεν είναι αυτό;Άσχημη ή όχι κρίνε το εσύ,εγώ συμφωνώ πάντως μαζί σου στο περί του 660.
Αλίμονο αν είχαμε άποψη μόνο για ότι θα ή ότι μπορούμε να αποκτήσουμε μόνο.

ναι ρε παιδί μου, δεν διαφωνώ στην κριτική.

Εγω είπα ότι δεν θα έπρεπε να λέγεται daytona γιατι είναι τάφος.

Τα μηχανακια γιατί δεν θα θέλαμε να αυξάνουν τα κ.εκ τους;
Αυτο το "γιατί" ψάχνω.

basilis_k6
22/05/2024, 16:14
Αν το μικρό ήταν το ίδιο καλό με το μεγάλο, θα είχαν ίδια τιμή και κανένας δεν θα έπαιρνε το μικρό.
Οπότε οι εταιρίες, βγάζουν την μικρή έκδοση με "φτηνότερα" ή και λιγότερα περιφεριακά, ωστε να υπάρχει και μία διαφορά τιμής.

ενα προβλημα που δεν ειχαμε τα τελευταια 30 χρονια

harris_x
22/05/2024, 16:15
Πάντα παίρνω το όχημα που μου κάνει κλικ και μπορώ να πάρω χωρίς να με απασχολούν τα κριτήρια σύμφωνα με τα οποία αγοράζει ή όχι ο καθένας.
Οπότε για εμένα είναι λάθος το νήμα ;)

είναι λάθος που ρωτώ όσους τα κράζουν να μου αιτιολογήσουν για ποιο λόγο το κάνουν;

δεν καταλαβαίνω!

kostaskk
22/05/2024, 16:27
Είχανε βγάλει και το 765 που είχε σχεδόν τα ίδια άλογα με το παλιό 675. Κ αυτό δεν είναι ντροπή? Έπρεπε να έχει τουλάχιστον +20-30 άλογα.
Οπότε λογικό που το 660 έχει -40αλογα από το 675
Αν το κάνανε ίδιας απόδωσης με το παλιό δεν θα περνούσε τους ρύπους, +ότι ίσως ηθελαν κάτι ποιο φιλικό για μεγαλητερο εύρος αγοραστών.

harris_x
22/05/2024, 16:39
Είχανε βγάλει και το 765 που είχε σχεδόν τα ίδια άλογα με το παλιό 675. Κ αυτό δεν είναι ντροπή? Έπρεπε να έχει τουλάχιστον +20-30 άλογα.
Οπότε λογικό που το 660 έχει -40αλογα από το 675
Αν το κάνανε ίδιας απόδωσης με το παλιό δεν θα περνούσε τους ρύπους, +ότι ίσως ηθελαν κάτι ποιο φιλικό για μεγαλητερο εύρος αγοραστών.
μη ξεφεύγουμε plz.

Tο θέμα είναι:


Ποιος είναι ο λόγος που πολλοί μοτοσικλετιστές ενοχλούνται (σχολιάζουν αρνητικά whatever) με αυτή την αύξηση των κυβικών;


κόμπλεξ;
αυξημένα τέλη κυκλοφορίας;
αυξημένος όγκος και βάρος;
κάτι άλλο;

RaGe_Raptor
22/05/2024, 16:45
είναι λάθος που ρωτώ όσους τα κράζουν να μου αιτιολογήσουν για ποιο λόγο το κάνουν;

δεν καταλαβαίνω!

Χάριν συζητήσεως σε μοτοφορουμ? Ε, οκ.
Δεν θα έπρεπε να σε απασχολεί το θέμα εξαρχής. Γνώμη μου.

Xlitos
22/05/2024, 16:52
Μα η αύξηση κυβικών φέρνει και αύξηση τιμών. Κάποιος με 8.000€ κάποτε αγόραζε Transalp/V-Strom και τώρα θέλει 12.000€, αλλιώς πας σε κινέζικο. Τι να κάνει ο άλλος που βλέπει ανά δυο χρόνια να παίρνουν 100 κυβικά και 1.000€+ στον τιμοκατάλογο, να χαρεί; Αυτοί που είχαν να πάρουν ακριβό μηχανάκι, θα έχουν και τώρα, δεν έχει να λέει.

Δε φταιει αυτο,ολα τα προιοντα αυξηθηκαν.Περα απο αυτο,δεν ακριβαινει το μηχανακι αν του προσθεσεις 100 κυβικα,οταν μιλαμε για το ιδιο μοτερ υπερκυβισμενο.

Τα ηλεκτρονικα ωθησαν τις τιμες ψηλα.Και ειχαν ξεκινησει να το κανουν πριν την Ουκρανια/πληθωρισμο κτλ

harris_x
22/05/2024, 16:57
Χάριν συζητήσεως σε μοτοφορουμ? Ε, οκ.
Δεν θα έπρεπε να σε απασχολεί το θέμα εξαρχής. Γνώμη μου.

Δε με απασχολεί.

Κουβέντα κάνουμε.

rex4539
22/05/2024, 17:20
Μια άλλη οπτική είναι ότι τα πολλά κυβικά δεν είναι αξιοποιήσιμα απ'τό 95% των οδηγών. Και ειδικά αν δεν είχαν ηλεκτρονικά δεν θα ήταν αξιοποιήσιμα απ'το 99,9% των οδηγών. Οπότε "τσάμπα καίει η λάμπα".

Η απόκτηση μιας τέτοιας μηχανής σίγουρα εμπεριέχει μια δόση ματαιοδοξίας αλλά και ανάγκης για αδρεναλίνη (όπου και όταν τη χρειάζεται ο καθένας).

Προσωπικά δεν βλέπω τίποτα το μεμπτό. Αν έχεις τα λεφτά, πάρε!

motojojo
22/05/2024, 19:33
Ξεκινώ με το γιατί δεν θέλω περισσότερα κυβικά.
1. Το ψυχολογικο με τα τέλη (που συμπαρασερνει και τα ασφάλιστρα)
2. αυξημένο κοστος χρήσης
3. όγκος, βάρος, καταπόνηση κλπ κλπ.

Τα περισσότερα είναι υποκειμενικά. Πχ πληρώνω ήδη αρκετά τέλη στο αμαξι οπότε τα εξτρα τέλη μιας μεγαλύτερης μηχανης θα με ενοχλήσουν. Αν ηταν το μοναδικο μου όχημα δεν θα με ενοχλουσε.
Επιπλέον τα ετησια κοστη μιας μεγάλης μηχανης σχεδόν ισοφαριζουν αυτα μιας μικρότερης και μιας ακόμα μικρότερης μαζί.
Η χρήση επίσης. Προσωπικά κάνω αρκετά αστικά χλμ οπότε μπορεί ένα μεγαλυτερο μοτέρ να ειναι οικονομικό στον ανοιχτό δρόμο, είναι όμως το ίδιο και μέσα στην πόλη;
Στην καταπόνηση βάζω και τις αυξημένες θερμοκρασίες λειτουργίας πάλι στον αστικό ιστό. Δεν ειναι και πολύ ευχάριστο.

Επίσης, αναλόγως κατηγορίας, ο όγκος και το βάρος παίζουν επίσης ρόλο. Αλλιως επηρεάζουν σε ενα adv αλλιώς σε ενα γυμνό μοταρντ.
Και αυτό με τη σειρά του επηρεάζεται και από τις κατηγοριες κυβικων που θέλουμε να κινηθουμε. Το να πας από τα 900 στα 1100 ειναι μικρή η διαφορά (πόσο μάλλον απο τα 1200 στα 1300 της bmw) αλλά από τα 600 στα 900 ε το νοιωθεις περισσότερο. Μιλάω για ιδια μοντέλα, όχι γενικά κινητήρες.

Τα παραπάνω μερικοί από τους λόγους που δεν θέλω πολλά κυβικά. Δεν με ενοχλει όμως η υπαρξη τους. Αυτο που με ενοχλεί είναι ότι οι επιλογές στα κυβικά που θέλω να κινηθω μειώνονται.

Το κενό αυτό φαίνεται να το γεμίζουν νεοι κατασκευαστές (κατα βάση κιτρινου χρώματος) με ότι συνεπάγεται αυτό.

BLiTzER
22/05/2024, 20:33
Ο μόνος λόγος που όλοι εσείς δε θέλετε πολλά κυβικά είναι επειδή δε σας προσφέρουν αξία (για το κόστος). Αν άξιζαν, δε θα υπολογίζατε τα τέλη ή τις βενζίνες. Όπως είπε και ο Βασίλης, υπάρχει ένα "γλυκό σημείο" για τα πάντα. Τα άκρα ποτέ δεν είναι καλύτερα all things considered. Ναι, το ίδιο ακριβώς ισχύει και για τα πουλιά. Ρωτήστε τις φίλες σας.

basilis_k6
22/05/2024, 21:16
Ο μόνος λόγος που όλοι εσείς δε θέλετε πολλά κυβικά είναι επειδή δε σας προσφέρουν αξία (για το κόστος). Αν άξιζαν, δε θα υπολογίζατε τα τέλη ή τις βενζίνες. Όπως είπε και ο Βασίλης, υπάρχει ένα "γλυκό σημείο" για τα πάντα. Τα άκρα ποτέ δεν είναι καλύτερα all things considered. Ναι, το ίδιο ακριβώς ισχύει και για τα πουλιά. Ρωτήστε τις φίλες σας.

Ισχυει. Εχω μια φιλη ορνιθολογο και μια που εχει χομπυ το birdwatching.

Manalishi
22/05/2024, 22:49
Καλυτερα τα κυβικά, 450 απο 85...

https://www.youtube.com/watch?v=l0Mwm0cckZE

devil's animal
22/05/2024, 23:35
ναι ρε παιδί μου, δεν διαφωνώ στην κριτική.

Εγω είπα ότι δεν θα έπρεπε να λέγεται daytona γιατι είναι τάφος.

Τα μηχανακια γιατί δεν θα θέλαμε να αυξάνουν τα κ.εκ τους;
Αυτο το "γιατί" ψάχνω.

γιατι δεν θα θελαμε να φορανε και τουρμπο...
γιατι δεν θα θελαμε να εχουν και 3 ροδες...
γιατι η αυξηση κυβικων φερνει ευκολες επιδοσεις, νουμερα στα specs ακοπα κλπ...κλπ...ενω το να (παρα)μεινει η μεγαλη κατηγορια ss στα 1000cc αλλα να εχει +50 αλογα απο τα 10ετιας ειναι το δυσκολο κομματι και ειναι βαση σοβαρων μελετων, τεχνολογιας και r&d...

σε αντιθεση με ενα τμημα r&d που κανει διαλογους βαριεστημενα καθε 3-4 χρονια:
project manager: "ρε μλκες τι θα κανουμε με δαυτο;; παλιωσε.."
technicall engineer: "ποσο το εχουμε αυτο ρε αφεντικο;"
pr: "1200"
te: "ωραια...1250"
pr: "μμμ...καλο...θα βγαλουμε και 2 εκδοσεις που την μια θα την λεμε "ADVENTURE" με αχρηστα μπλιμπλικια τιμολογωντας την 3 χιλιαρικα πανω απο την απλη και γιναμε"...
μετα απο 3-4 χρονια η ιδια κουβεντα αλλα αλλαζει το νουμερο...1300...

πραγματα και καταστασεις ειναι τελειως συμπτωματικα...:giggle:

και τωρα ο αντιστοιχος διαλογος με σοβαρους κατασκευαστες...δλδ ιαπωνες...

project manager: "ρε μλκες τι θα κανουμε με δαυτο;; παλιωσε.."
technicall engineer: "τι εχει ρε αφεντικο;"
pr: "ε, δεν παει...τα αλλα ss το περνανε σουβλακι στην ευθεια...πως θα βγαλουμε 12,35hp παραπανω αλλα χωρις να επηρεαστουν τα κυβικα, οι ρυποι, το βαρος, η γεωμετρια, τα εργονομικα του αναβατη και η περιοδος της Σουλας της κομμωτριας;;;;"
te: "λοιπον, ακουσα οτι ο Elon παει Αρη σε 2 εβδομαδες και κατι ακουγεται για ενα καινουργιο μεταλλευμα που θα γινει εξορυξη με τον Αρμαγεδδων, τον παλιο τον ορθοδοξο...μεταλλο out of space, μιλαμε"
pr: "ελα ρε;; σοβαρα;; και θα δουλεψει;;;"...
te: "ξερω, εγω;; μενει να δοκιμασουμε..."
pr: "ωραια, στειλε οτι θελουμε μισο τονο..."

μετα απο 3-4 χρονια η ιδια κουβεντα αλλα αλλαζει ο πλανητης...ειναι ο Κρονος...


και κατι για την χρηστικοτητα...
προσωπικα θεωρω ανουσιο να παιρνουν μπροστα τα 800αρια, τα 900αρια, τα 1000αρια, τα 1200αρια κλπ...κλπ για να κανει ο αναβατης 5-10 χλμ εντος αστικου ιστου και να παει στην δουλεια του...
καταρχας, το μηχανακι δεν εχει ζεσταθει...ειδικα τον χειμωνα...δεν εχουν ζεσταθει τα λαστιχα...τα νερα...τα λαδια...τιποτα...οποτε για να το πας οπως του πρεπει, θα πρεπει να περασει χρονος και χλμ...τα οποια δεν εχεις σε μια τυπικη διαδρομη ρουτινας...
το να πας ενα 1400cc σιγουλια σιγουλια απο Αμπελοκηπους Μαρουσι ξερωγω στην μισοπηγμενη κηφησιας και να σε περνανε τα παπια αερατα κοροϊδευοντας σε το θεωρω καταντια...
but that's just me...

husky21
22/05/2024, 23:54
Ενω αν ειναι ενα 600 θα ζεσταθουν τα νερα,τα λαδια ,τα λαστιχα
μαλλον εχεις δικιο

Viking
22/05/2024, 23:57
ε ρε rocket III που μας χρειάζεται :smokin: