View Full Version : Ψάχοντας ένα μικρό...
Το rc έχει βγει με τον καινούργιο κινητήρα του duke; Αν όχι μήπως να περιμένεις μέχρι τότε να βγάλουν σε προσφορά το υπάρχον μοντέλο.
giorgosb
14/06/2024, 13:47
Το rc έχει βγει με τον καινούργιο κινητήρα του duke; Αν όχι μήπως να περιμένεις μέχρι τότε να βγάλουν σε προσφορά το υπάρχον μοντέλο.
Έχει αλλάξει από το 2022 νομίζω..
patsavour
14/06/2024, 13:47
Όοοοταν λοιπόν γίνει αυτό, θα έχει μεγαλώσει και ο μισθός μου ανάλογα...
Αν δέν έχει μεγαλώσει αρκετά, θα φροντίσω εγώ να μεγαλώσει..
Προσωπικά, εμπιστεύομαι πολύ περισσότερο τους Ινδούς στη παρούσα φάση, παρά τους Κινέζους.
Στο ευχομαι ολοψυχα.Κατι ακουγεται,οτι η DUCATI,θα αγορασθει απο την BAJAJ.:beer:
Το rc έχει βγει με τον καινούργιο κινητήρα του duke; Αν όχι μήπως να περιμένεις μέχρι τότε να βγάλουν σε προσφορά το υπάρχον μοντέλο.
Όχι. Είναι με το παλιό μοτέρ ακόμα.
Πιθανόν να περιμένω αν καταλήξω στο rc.
Manalishi
14/06/2024, 13:54
Προσωπικά, εμπιστεύομαι πολύ περισσότερο τους Ινδούς στη παρούσα φάση, παρά τους Κινέζους.
Μάλλον δεν είσαι στη ναυτιλία για να το λες αυτο.....
Άσε τα 4χρονα 250 και πάρε ένα 2χρονο 250 (πχ KR-1S) , τα ιδανικά commuter bikes :bawl:
KR1 R, χωρίς μανιβέλα, να το βάζει μπρος σΜπρωχτό, να καταλάβει σωστό ss....:cry::lol:
Για αυτό θα το έπαιρνα.... για να ακούγεται σάν F1...
Έχω φίλο με cbr 250 και το έχω οδηγήσει....
Θρυλικά ήταν και τα 400ρια τα 4K αλλά στο παρελθόν -όπως και σήμερα- μόνο η Kawasaki τα έφερε επίσημα. Και ο ήχος είναι ακόμη καλύτερος. Μεσαίο δε ξέρω αν θα το έλεγα.... Στα μεσαία θα έβαζα τα 600-700cc 2K.
Ψηστήρι έλαβε τέλος καθώς έχεις δίκιο, δεν είχα προσέξει πως είχες αναφέρει ως αρχικό μπάτζετ τα 5 χιλιάρικα.
Είσαι σχεδόν έτοιμος για πορτοκαλί!
Το 250cc ειδικα το honda ειναι μονοκυλινδρο και δεν του αρεσει καθολου στα ψηλα,ειναι ανωφελο και δεν εχει κανενα ξεσπασμα,ακομα και το 500cc με 47 αλογα η χαρα τους ειναι στης 6-7000 στροφες ,απο κει και πανω πονας και συ μαζι μ αυτα.
Αναφερόμαστε στα θρυλικά τετρακύλινδρα διακωσοπενηντάρια των 90ζ που στροφάριζαν ίσα με τις 19.000 rpm.
https://youtu.be/yN2hag8J1rY?si=uI1u9bSGcNxZNDwz
Το 250cc ειδικα το honda ειναι μονοκυλινδρο και δεν του αρεσει καθολου στα ψηλα,ειναι ανωφελο και δεν εχει κανενα ξεσπασμα,ακομα και το 500cc με 47 αλογα η χαρα τους ειναι στης 6-7000 στροφες ,απο κει και πανω πονας και συ μαζι μ αυτα.
Μιλάει για το 4κύλινδρο 250 CBR 250 RRR με τα κόκκινα να βρίσκονται κάπου στις 22.000 κάτι στροφές.....διαόλι κανονικό αλλά όχι στον δρόμο....
Τοτε ειχα ζωντανο μηχανακι tzr 250 :D
Σήμερα είδα από κοντά και ανέβηκα πάνω στο duke 390 του 24 και στο προηγούμενο.
Ποιοτικά φαίνονται σαφώς ανώτερα από το triumph το οποίο είχα δει στην έκθεση.
Η θέση οδήγησης του μοντέλου του 24, είναι όντως λίγο πιο σκυφτή σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο και μπορώ να πω ότι μου άρεσε πολύ.
Εμφανισιακά, του 24 είναι σαφώς ομορφότερο για τα δικά μου γούστα.
Οπότε η απόφαση ελήφθη.
Σύντομα θα προχωρήσω σε αγορά, ενός μπλε. Το πότε ακριβώς, ακόμα παίζεται, αλλά θέλω να το πάρω πριν τον Αύγουστο.
Αντε Χάρη! Θα έχουμε το ίδιο μηχανάκι!!
Καλοκομιουτάριστο!
Πρακτικά το 390 είναι σαν ένα 1290 που στρίβεις λιγότερο το γκάζι. :p
motojojo
20/06/2024, 21:58
Μπλε; Γιατι μπλε; Τι έχει το περτικαλι;
Άντε με το καλό!
giorgosb
20/06/2024, 22:03
Μπράβο Αντρέα, με το καλό να παραλάβεις!
Την ψήφο μου στο μπλε κι εγώ.. :D
:beer:
doctoras
20/06/2024, 23:28
Με το καλό Ανδρέα
harris_x
21/06/2024, 10:40
Σήμερα είδα από κοντά και ανέβηκα πάνω στο duke 390 του 24 και στο προηγούμενο.
Ποιοτικά φαίνονται σαφώς ανώτερα από το triumph το οποίο είχα δει στην έκθεση.
Η θέση οδήγησης του μοντέλου του 24, είναι όντως λίγο πιο σκυφτή σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο και μπορώ να πω ότι μου άρεσε πολύ.
Εμφανισιακά, του 24 είναι σαφώς ομορφότερο για τα δικά μου γούστα.
Οπότε η απόφαση ελήφθη.
Σύντομα θα προχωρήσω σε αγορά, ενός μπλε. Το πότε ακριβώς, ακόμα παίζεται, αλλά θέλω να το πάρω πριν τον Αύγουστο.
Αντε Χάρη! Θα έχουμε το ίδιο μηχανάκι!!
Αυτά είναι!
Με το καλό λοιπόν!
.
Αντε Χάρη! Θα έχουμε το ίδιο μηχανάκι!!
Καλορίζικο.
Τελικά μεταξύ εσού και του Χάρη ποιος θα πηγαίνει στο Μάστορα τις Τρίτες και ποιος τις Τετάρτες; :D
harris_x
21/06/2024, 10:51
Καλορίζικο.
Τελικά μεταξύ εσού και του Χάρη ποιος θα πηγαίνει στο Μάστορα τις Τρίτες και ποιος τις Τετάρτες; :D
δε το έχουμε κανονίσει αυτό, αλλα εξαρτάται απο τον Ανδρέα καθώς έχω πιο ευέλικτό ωράριο για να πηγαίνω διαφορετική ημέρα.
Ούτως ή άλλως, το αφήνεις Τρίτη και το παίρνεις Τετάρτη ρε συ...
Αν το αφήσεις Τετάρτη, θα το πάρεις την επόμενη Τρίτη, οπότε δεν συμφέρει...
harris_x
21/06/2024, 10:57
Ούτως ή άλλως, το αφήνεις Τρίτη και το παίρνεις Τετάρτη ρε συ...
Αν το αφήσεις Τετάρτη, θα το πάρεις την επόμενη Τρίτη, οπότε δεν συμφέρει...
ε τότε θα πηγαίνουμε σε διαφορετικά συνεργεία κάθε Τρίτη
CorpseAlive
21/06/2024, 11:00
ε τότε θα πηγαίνουμε σε διαφορετικά συνεργεία κάθε Τρίτη
:lol:
Ούτως ή άλλως, το αφήνεις Τρίτη και το παίρνεις Τετάρτη ρε συ...
Αν το αφήσεις Τετάρτη, θα το πάρεις την επόμενη Τρίτη, οπότε δεν συμφέρει...
453968
harris_x
21/06/2024, 11:02
453968
:lol:
Nostradamus
21/06/2024, 12:05
Να πω και εγω την παπαντζα μου παντως. Το δοκιμασα για μερικους γύρους μεσα στο πιστακι στις Αφιδνες στο orange days. Μου φανηκε "καπως".
Μικρο (που απο το μια ειναι το ζητούμενο του νηματος), ουσιαστικα εισαι πανω απο το τιμονι, πολυ ελαφρυ, σωστα ζυγισμενο αλλα απο την αλλη "λιγο". Τα 44 αλογα του μπορει να ακουγονται οκ οπως και τα 39 κιλα ροπης του αλλα θεωρω οτι πρεπει να το δουλεύεις "ψηλα" γιατι αλλιως ειναι σχεδον αναιμικο στις χαμηλες και μεσαιές.
Ειναι καλο παιχνιδι για κλειστο επαρχιακο και σχολείο για να πηγαινεις παντου με φορα, αλλα μέσα στην πόλη δεν ξερω κατα ποσο αυτη η ηλεκτρικη αισθηση θα σε ικανοποιησει. Ειδικα για αναβατη που εχει εμπειρια και προερχεται απο old school καταστασεις οπως το Ducati σου.
Θα μου πεις, οι αποστασεις σου ειναι μικρες, το ΤΝΤ θες να αντικαταστησεις, γενικα να καβαλας θελεις οπως οι περισσοτεροι απο εμας οποτε δυο ροδες να ειναι και κατι θα παρεις και απο αυτο, αλλα και παλι...
harris_x
21/06/2024, 12:22
Έχεις και ένα ύψος, μη το ξεχνάς αυτό.
Είχα το 390 για κάποιο καιρό, και στην πόλη είναι σοβαρό παιγνίδι ;)
Εγώ το είχα ευχαριστηθεί.
Να πω και εγω την παπαντζα μου παντως. Το δοκιμασα για μερικους γύρους μεσα στο πιστακι στις Αφιδνες στο orange days. Μου φανηκε "καπως".
Μικρο (που απο το μια ειναι το ζητούμενο του νηματος), ουσιαστικα εισαι πανω απο το τιμονι, πολυ ελαφρυ, σωστα ζυγισμενο αλλα απο την αλλη "λιγο". Τα 44 αλογα του μπορει να ακουγονται οκ οπως και τα 39 κιλα ροπης του αλλα θεωρω οτι πρεπει να το δουλεύεις "ψηλα" γιατι αλλιως ειναι σχεδον αναιμικο στις χαμηλες και μεσαιές.
Ειναι καλο παιχνιδι για κλειστο επαρχιακο και σχολείο για να πηγαινεις παντου με φορα, αλλα μέσα στην πόλη δεν ξερω κατα ποσο αυτη η ηλεκτρικη αισθηση θα σε ικανοποιησει. Ειδικα για αναβατη που εχει εμπειρια και προερχεται απο old school καταστασεις οπως το Ducati σου.
Θα μου πεις, οι αποστασεις σου ειναι μικρες, το ΤΝΤ θες να αντικαταστησεις, γενικα να καβαλας θελεις οπως οι περισσοτεροι απο εμας οποτε δυο ροδες να ειναι και κατι θα παρεις και απο αυτο, αλλα και παλι...
Κοίτα. Οι επιδόσεις, για τη χρήση που θέλω να κάνω εγώ, δεν είναι το 1ο ζητούμενο.
Η θέση οδήγησης εμένα μου φάνηκε μία χαρά (στατικά βέβαια, γιατι δεν το οδήγησα) και δεν ένοιωσα να είμαι πάνω απο το τιμόνι. Όπως λέει και ο Χάρης, για εμένα που είμαι κοντός, απλά ήταν λίγο σκυφτό, σε σχέση με το προηγούμενο.
Στη πρώτη παράγραφο γράφεις πως πρέπει να το δουλεύεις ψηλά γιατι αλλιώς είναι σχεδόν αναιμικό και στη δεύτερη παράγραφο μιλάς για ηλεκτρική αίσθηση.
Εννοείς οτι δεν έχει ξέσπασμα πουθενά?
Δεν νομίζω οτι μπορώ να βρώ σε κάτι σύγχρονο τα χαρακτηριστικά μίας μοτοσυκλέτας απο την εποχή που η κατανάλωση και οι ρύποι δεν ενδιέφεραν κάν κατα την ανάπτυξή τους...
Να πω και εγω την παπαντζα μου παντως. Το δοκιμασα για μερικους γύρους μεσα στο πιστακι στις Αφιδνες στο orange days. Μου φανηκε "καπως".
Μικρο (που απο το μια ειναι το ζητούμενο του νηματος), ουσιαστικα εισαι πανω απο το τιμονι, πολυ ελαφρυ, σωστα ζυγισμενο αλλα απο την αλλη "λιγο". Τα 44 αλογα του μπορει να ακουγονται οκ οπως και τα 39 κιλα ροπης του αλλα θεωρω οτι πρεπει να το δουλεύεις "ψηλα" γιατι αλλιως ειναι σχεδον αναιμικο στις χαμηλες και μεσαιές.
Ειναι καλο παιχνιδι για κλειστο επαρχιακο και σχολείο για να πηγαινεις παντου με φορα, αλλα μέσα στην πόλη δεν ξερω κατα ποσο αυτη η ηλεκτρικη αισθηση θα σε ικανοποιησει. Ειδικα για αναβατη που εχει εμπειρια και προερχεται απο old school καταστασεις οπως το Ducati σου.
Θα μου πεις, οι αποστασεις σου ειναι μικρες, το ΤΝΤ θες να αντικαταστησεις, γενικα να καβαλας θελεις οπως οι περισσοτεροι απο εμας οποτε δυο ροδες να ειναι και κατι θα παρεις και απο αυτο, αλλα και παλι...
ποιο 390 δοκίμασες ? :eek::p
Μήπως σε cubic inches ?
Κοίτα. Οι επιδόσεις, για τη χρήση που θέλω να κάνω εγώ, δεν είναι το 1ο ζητούμενο.
Η θέση οδήγησης εμένα μου φάνηκε μία χαρά (στατικά βέβαια, γιατι δεν το οδήγησα) και δεν ένοιωσα να είμαι πάνω απο το τιμόνι. Όπως λέει και ο Χάρης, για εμένα που είμαι κοντός, απλά ήταν λίγο σκυφτό, σε σχέση με το προηγούμενο.
Στη πρώτη παράγραφο γράφεις πως πρέπει να το δουλεύεις ψηλά γιατι αλλιώς είναι σχεδόν αναιμικό και στη δεύτερη παράγραφο μιλάς για ηλεκτρική αίσθηση.
Εννοείς οτι δεν έχει ξέσπασμα πουθενά?
Δεν νομίζω οτι μπορώ να βρώ σε κάτι σύγχρονο τα χαρακτηριστικά μίας μοτοσυκλέτας απο την εποχή που η κατανάλωση και οι ρύποι δεν ενδιέφεραν κάν κατα την ανάπτυξή τους...
Καλοτάξιδο το μηχανάκι αλλά δεν το οδήγησες πρώτα ?
Όχι.
Καμία μηχανή που έχω αγοράσει δεν την οδήγησα πρώτα...
Όχι.
Καμία μηχανή που έχω αγοράσει δεν την οδήγησα πρώτα...
Κι εγώ.....:a10:
Απλά την είδα, μου άρεσε έκατσα πάνω, χωρούσα, την πήρα! ΌΛΕΣ......
Κι εγώ.....:a10:
Απλά την είδα, μου άρεσε έκατσα πάνω, χωρούσα, την πήρα! ΌΛΕΣ......
453980
Κι εγώ.....:a10:
Απλά την είδα, μου άρεσε έκατσα πάνω, χωρούσα, την πήρα! ΌΛΕΣ......
Όχι.
Καμία μηχανή που έχω αγοράσει δεν την οδήγησα πρώτα...
Εντάξει, τώρα νιώθω λιγότερο μόνος στη ζωή :bawl:
Εντάξει, τώρα νιώθω λιγότερο μόνος στη ζωή :bawl:
Είμαστε πολλοί, πολλοί περισσότεροι από όσους φαντάζεσαι.....
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.