Σύνδεση

View Full Version : Περίεργη βλάβη σβησίματος και πως λυθηκε



Kepler Fun
25/06/2024, 11:46
Το γράφω προς ενημέρωση του πληθυσμού γιατί εμένα με ταλαιπώρησε πολύ.

ΒΜW-K1200s του 2006 ελάχιστα χρησιμοποιημένο σε κατάσταση καινούργιου που βγαίνει για βόλτα μια στο τόσο (το χρόνο με το ζόρι να κάνει 500χλμ).
Όλα τα service στο Γέρακα από καινούργιο και πριν ένα μήνα έγινε και το μεγάλο των 20Κ παρόλο που τα χλμ είναι λιγότερα.

Μόλις ζεσταινόταν πολύ έσβηνε (παφ) είτε ήταν στο ρελαντί είτε γκαζωμένο και ξανάπαιρνε μετά από 5-10 λεπτά. Το παρουσίαζε μετά από 2-3 ώρες οδήγησης ή και συχνότερα κυρίως καλοκαίρι.
Στο διαγνωστικό πρόβλημα κανένα.
Αλλάχθηκε αντλία βενζίνης, μηδενίστηκε το TPS, αλλάχτηκε ματάκι στροφάλου, ελέχθηκε η εξαέρωση του ρεζερβουάρ και έγιναν άπειρες βόλτες στο service αλλά το πρόβλημα εκεί να εμφανίζεται ξαφνικά και να επιμένει.

Αιτία η μπαταρία.
Παρά το ότι ήταν καινούργια (με σήμα BMW αλλά καρα κινέζικη και ακριβή) και παρόλο που έδειχνε σωστές μετρήσεις, λόγω (ίσως) της ζέστης έχανε την τάση απότομα και την ανακτούσε κατόπιν.
Τα φρένα (που ως γνωστόν διαθέτουν το διάσημο servo) διάβαζαν ελλιπή τάση και έσβηναν τον κινητήρα.

Αν και πιστεύω ότι τέτοια ανώμαλη μπαταρία δεν ξανα βρίσκεται εύκολα, ας το γνωρίζουν οι κατέχοντες συναφή συστήματα τέτοιας χρονολογίας (Κ, RT, GS, LT κλπ.)

karellen
25/06/2024, 11:55
Χρήσιμη πληροφορία,ευχαριστούμε που τη μοιράστηκες :beer:
Είναι από παλιά γνωστό ότι το σερβό απαιτούσε φρέσκα υγρά και υγιή μπαταρία σαν προϋπόθεση για την καλή λειτουργία τους,αλλά να που τελικά υπάρχει και η περίπτωση αυτή.

telegonos
25/06/2024, 16:36
Ο Καββαθάς δεν είχε ένα τέτοιο;

ΟΚΤΑΝΙΟ
25/06/2024, 18:38
Μόλις ζεσταινόταν πολύ έσβηνε (παφ)



Φιλε χωρις να ειμαι μαστορας, με το που διαβασα "παφ" αμεσως το μυαλο μου πηγε στη μπαταρια. Απορω πως οι εΚΣουσιοδοτημενοι δε το καταλαβαν αμεσως.
.
.
.
.
.
.
:lol:
.
.
.
.
καλα εκανες και το μοιραστηκες, γιατι η πιο περιεργη βλαβη μπορει να εχει την πιο ασχετη αιτια :beer:

lospsi
25/06/2024, 19:25
Μου είχε συμβεί και εμένα αυτό αλλά με Hayabusa.
Μου έσβηνε στο άσχετο και έπαιρνε μετά από λίγο, δεν είχα συνδέσει το θέμα θερμοκρασίας μιας και δεν το κυκλοφορούσα μέσα στην πόλη. Μου το έκανε όμως μια φορά που πήγα Χαλάνδρι, το έσπρωξα κάνα χιλιόμετρο σε συνεργείο που βρήκα εκεί, του λέω "μάστορα δεν παίρνει, να" μιζάρισα και πήρε με την πρώτη. Το άφησα για έλεγχο και με πήρε την επόμενη και μου είπε μπαταρία, είχαν χαλάσει κάποια στοιχεία της.
Πιθανώς να φταίει κάποιος συντηρητής αν τον έχεις πάνω συνέχεια.

Bowleno
26/06/2024, 01:07
Είναι,, νομίζω πλέον γνωστό πως από τότε που οι μηχανές απέκτησαν εγκέφαλο/ψεκασμό κλ.π. ηλεκτρονικά μπλιμπλίκια, απαιτείται μπαταρία σε άριστη κατάσταση και (κυριως) σωστή τάση.
Λίγο να μην είναι σωστή, η μηχανή κάνει ότι της κατέβει, Παθών.....

Kepler Fun
26/06/2024, 07:52
Ο Καββαθάς δεν είχε ένα τέτοιο;

Με εντυπωσίασες.....
Ναι.
Πρόκειται για την μηχανή του την ίδια.
:wave2:

telegonos
26/06/2024, 09:23
Με εντυπωσίασες.....
Ναι.
Πρόκειται για την μηχανή του την ίδια.
:wave2:

Χαχαχα, τα κάνω κάτι τέτοια, μην κοιτάς που παριστάνω τον χαζό εδώ.

Πώς είναι το μπροστινό του σύστημα; Πώς συμπεριφέρεται στην οδήγηση; Γράψε αν θέλεις την γνώμη σου.

Kepler Fun
26/06/2024, 11:19
Χαχαχα, τα κάνω κάτι τέτοια, μην κοιτάς που παριστάνω τον χαζό εδώ.

Πώς είναι το μπροστινό του σύστημα; Πώς συμπεριφέρεται στην οδήγηση; Γράψε αν θέλεις την γνώμη σου.

Το Duolever του Hossack είναι εξαιρετικό για βαριές μοτοσυκλέτες χιλιομετροφάγους.
Στα GS (όχι Αdv) που είχα όμως θα προτιμούσα ένα κλασικό πιρούνι λόγω πόλης και χώματος αντί του paralever.

Όλα βέβαια είναι και θέμα συνήθειας.