Το γράφω προς ενημέρωση του πληθυσμού γιατί εμένα με ταλαιπώρησε πολύ.
ΒΜW-K1200s του 2006 ελάχιστα χρησιμοποιημένο σε κατάσταση καινούργιου που βγαίνει για βόλτα μια στο τόσο (το χρόνο με το ζόρι να κάνει 500χλμ).
Όλα τα service στο Γέρακα από καινούργιο και πριν ένα μήνα έγινε και το μεγάλο των 20Κ παρόλο που τα χλμ είναι λιγότερα.
Μόλις ζεσταινόταν πολύ έσβηνε (παφ) είτε ήταν στο ρελαντί είτε γκαζωμένο και ξανάπαιρνε μετά από 5-10 λεπτά. Το παρουσίαζε μετά από 2-3 ώρες οδήγησης ή και συχνότερα κυρίως καλοκαίρι.
Στο διαγνωστικό πρόβλημα κανένα.
Αλλάχθηκε αντλία βενζίνης, μηδενίστηκε το TPS, αλλάχτηκε ματάκι στροφάλου, ελέχθηκε η εξαέρωση του ρεζερβουάρ και έγιναν άπειρες βόλτες στο service αλλά το πρόβλημα εκεί να εμφανίζεται ξαφνικά και να επιμένει.
Αιτία η μπαταρία.
Παρά το ότι ήταν καινούργια (με σήμα BMW αλλά καρα κινέζικη και ακριβή) και παρόλο που έδειχνε σωστές μετρήσεις, λόγω (ίσως) της ζέστης έχανε την τάση απότομα και την ανακτούσε κατόπιν.
Τα φρένα (που ως γνωστόν διαθέτουν το διάσημο servo) διάβαζαν ελλιπή τάση και έσβηναν τον κινητήρα.
Αν και πιστεύω ότι τέτοια ανώμαλη μπαταρία δεν ξανα βρίσκεται εύκολα, ας το γνωρίζουν οι κατέχοντες συναφή συστήματα τέτοιας χρονολογίας (Κ, RT, GS, LT κλπ.)