View Full Version : έπεσα... *Πάλι*
PhantoLx
02/08/2024, 16:40
Λοιπόν έπεσα με το μηχανάκι (ένα glx) δεύτερη φορά, οι δρόμοι είναι χάλια έδω στην επαρχία και ήταν και κατηφορική στροφή... εγώ σχετικά καλά είμαι... ένα έγκαυμα στον αστράγαλο από την εξάτμιση που πονάει και τσούζει αρκετά... ένα σπασμένο φλάς οπός την άλλη φορά που έπεσα... όπου το φλας αλλάζεται... στράβοσε ο μασπιές αλλα υγεία... αλλά αυτό που με ανησυχεί είναι ότι έσταξε λάδι... ένας κύριος που ήταν εκεί μου είπε είναι ότι βγήκαν από το καπάκι του μοτέρ... αλλά εγώ φοβάμαι μην έσπασα κανά κάρτερ... (και δεν θέλω να σπάσω σε καμιά περίπτωση το μοτέρ) και ότι στράβωσα όντως ελαφρά το τιμόνι... τώρα το τιμόνι ισιώνει ή μπα... και αν είναι κάτι που μπορώ να κάνω μόνος... ναι δεν ξέρω αλλά ξενέρωνω όταν όλα πάνε χάλια... ( πάλι καλά που φορούσα κράνος) το μηχανάκι παίρνει μπρός και έκανα 10χλμ απόσταση να πάω σπίτι από εκεί που έπεσα οπότε ναι λογικά το μοτέρ δουλεύει και το φλας αλλάζει και ο μασπιές ισιώνει... αλλά τώρα για το κάρτερ αν είναι οκ και το τιμόνι...? και πείτε μου αν πρέπει να κοιτάξω για κάποια ζημιά που είναι κρυφή και το καταλάβω αργά...
asxetost
02/08/2024, 20:08
Αρχικά περαστικά και εύχομαι να είναι η τελευταία.
2 ερωτήσεις.
Δίπλωμα έχεις;
Και δεύτερον, μήπως να πας σε ένα μάστορα γιατί άμα κάνει κάνα κραου το καρτερ θα φάει όλα τα λάδια ο πίσω τροχός και μετά θα ψαχνεις για βρούβες;..
PhantoLx
02/08/2024, 21:46
Δίπλωμα έχω! 2 μήνες το έχω αλλά το έχω. (Είμαι καινούριος στους δρόμους) τώρα για το μοτέρ... δεν είμαι σίγουρος αλλά νομίζω ότι χάνει από τη τάπα που έχει από κάτω για να βγουν τα λάδια και όχι από κάρτερ... αλλά ναι αν σπάσει το καρτερ τι γίνεται διότι έχει τα δικά του νούμερα πάνω... ( ελπίζω το καρτερ να είναι καλά... αλλά ναι θα δω αν μπορεί ο μηχανικός μου αύριο να το δει...
PhantoLx
03/08/2024, 14:02
Πήγα στο συνεργείο σήμερα αλλά ήταν κλειστό... υπάρχει περίπτωση να γέμισα παραπάνω λάδι? ... αλλά ναι τελικά δεν ξέρω που βγάνει ακριβώς το λάδι...
karellen
03/08/2024, 14:13
Για να μην τρελαίνεσαι, το κάρτερ άμα είχε σπάσει θα τρέχανε τα λάδια ποτάμι, άρα τη γλύτωσες από κει.
Τωρα, καθάρισε το μοτέρ καλά από σκόνες, μούργα, υπολείμματα λαδιών και πήγαινε μια βόλτα μερικά χιλιόμετρα. Μόλις γυρίσεις εξέτασέ το για τυχόν διαρροές, αν δεν δεις κάτι τώρα άστο εκεί και ξανακοίτα το την άλλη μέρα. Λογικά θα εντοπίσεις το σημείο που στάζει το λάδι, αν στάζει τελικα.
o_gavros
03/08/2024, 18:33
Καλή είναι κι η πάλη και το βόλεϊ και το πινγκ πονγκ...
Για το φίλο, πρέπει να σ' έχει καρφώσει μάτι
Lioulios
05/08/2024, 00:08
Aυτες δεν ειναι πτωσεις ...παρασημα τα λενε.
Αφου εισαι καλα ..ολα οκ !
Τωρα για τι μηχανακι , μην τρελενεσαι .
Οπως σου ειπε και ο αλλος , αν ηταν καρτερ , τωρα δεν θα χε μηνει μεσα σταγονα λαδι .
Περαστικα και αγυριστα ευχομαι . Μη μασας και προσεχε ενα κλικ παραπανω . Ειδες πως η στραβη δεν θελει και πολυ για να συμβει . Το νου σου .
doctoras
06/08/2024, 10:12
Παλικάρι εξοπλισμό αναβάτη να αγοράσεις και να τον φοράς ε;
Κράνος να φοράς και τα μηχανάκια δεν πονάνε, στο πρόγραμμα είναι και οι πτώσεις
διάβασε την υπογραφή μου
Το glx και γενικά όλα τα παπιά εκείνης της εποχής, θέλουν λάστιχο σωστό και φρέσκο.
Είναι το μόνο που τα κρατάει στο δρόμο.
Προσωπικά, όταν το είχα για μόνιμο μέσο μεταφοράς, τα άλλαζα κάθε δύο χρόνια.
Το glx και γενικά όλα τα παπιά εκείνης της εποχής, θέλουν λάστιχο σωστό και φρέσκο.
Είναι το μόνο που τα κρατάει στο δρόμο.
Προσωπικά, όταν το είχα για μόνιμο μέσο μεταφοράς, τα άλλαζα κάθε δύο χρόνια.
Φαντάζομαι, εννοείς όλα όσα είχαν αυτό το μπροστινό σύστημα που ανασηκώνεται κατά το φρενάρισμα.
Αν ναι, συμφωνώ...
Φαντάζομαι, εννοείς όλα όσα είχαν αυτό το μπροστινό σύστημα που ανασηκώνεται κατά το φρενάρισμα.
Αν ναι, συμφωνώ...
Ναι, glx και πίσω, όπου φρέναρες μόνο με το κιβώτιο, λίγο το πίσω φρένο - μπροστά δεν υπήρχε - και με προσευχή :lol:
doctor_john
08/08/2024, 07:16
Όλη μου την ζωή ακούω γκρίνια γι' αυτό το σύστημα..
το οδήγησα να πάω σχολείο, δούλεψα με αυτό, πήγα εκδρομές..
Τι σας έχει κάνει;
Γιατί όλοι αναφέρεστε στην μισή κίνηση που μπορεί να κάνει; σηκώνεται τερματίζει και ξεκινά να βυθίζεται.
Ξέρει κάποιος πόσο sag προσφέρει αυτό το σύστημα; νομίζω θυμάμαι νοσταλγικά πόσο καταπιόλα είναι.
Θυμάμαι να το φοβάμαι και να προσέχω με όσα άκουγα, θυμάμαι την εντύπωση που μου έδωσε την πρώτη φορά που χρειάστηκε
να φρενάρω μέσα σε στροφή και πως το χρησιμοποιούσα πολύ συχνά μετά.
Το έζησα και με το εξωτερικό αμορτισερ όπως τα εισαγωγής, που του ακυρώνει το σήκωμα και βυθίζει μόνο.
Μόνο καλά λόγια έχω να πω. Για το ύφος και τα κιλά - επιδόσεις (90cc) μου φαίνεται αρκετά πετυχημένο σχέδιο.
kostaskk
08/08/2024, 17:10
Με τόσες πτώσεις σε τόσο λίγο καιρό μήπως να αρχίσεις να πηγαίνεις ποιο προσεκτικά?
Για το τιμόνι βάλε την εμπρός ρόδα κόντρα σε κάτι(κολωνα δει, κολώνα ταμπέλας,ψηλό σκαλοπάτι και σπρώξε δυνατά από την αντίθετη, θα δεις ότι το τιμόνι θα μετακινηθεί 2-5 εκατοστά.
Χρησιμοποιώντας την κόντρα και από τις 2 μεριές τις ρόδας φέρε αυτό το κενό στη μέση, πλέων όταν κοιτάς το εμπρός φτερο-ροδα αυτό θα φαίνεται ίσιο.
Το πισω φρένο είναι καλό, το εμπρός είναι αδύναμο αλλά δεν μπλοκάρει με τίποτα (ίσως βελτιώνεται) έχω καταφέρει να μπλοκάρω το μπροστινό σε glx, αλλά είναι κάτι σπάνιο να συμβεί
Μη κλείνεις το γκάζι στις κατηφόρες, θα ξαναπέσεις.
PhantoLx
12/08/2024, 20:18
Μάλιστα ευχαριστώ για όλα! Ήμουν off για μέρες από το site αλλα ναι ευχαριστώ!
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.