View Full Version : Μια βοήθεια σύντροφοι..
Ήρθε η ώρα για το πρώτο μου κράνος.
Χρήση μέσα σε πόλη, χαλαρά για βόλτες, με ένα Honda CB600F
Έχω καταλήξει σε αυτά:
https://www.skroutz.gr/s/30701850/Shoei-NXR2-Matt-Blue-Metallic-Kranos-Michanis-Full-Face-1300gr-me-Pinlock.html
https://www.skroutz.gr/s/35433890/Shark-Spartan-RS-White-Kranos-Michanis-Full-Face-1290gr-me-Sunvisor-HE8100W01.html
https://www.skroutz.gr/s/48121022/HJC-F71-Kranos-Michanis-Full-Face-ECE-22-06-me-Pinlock-kai-Sunvisor-5809-XS.html
https://www.skroutz.gr/s/38634985/LS2-FF811-Vector-II-Kranos-Michanis-Full-Face-1500gr-me-Pinlock-16811-10-12.html
Εντάξει, καταλαβαίνω οτι "όσο πιο ακριβό, τόσο πιο καλό" θα είναι (σε γενικές γραμμές)
Αλλά η ερώτηση είναι: Ποιο από τα 4 και γιατί;
Εννοώ, εντάξει είμαι αρχάριος και θέλω ένα καλό κράνος. Χρειάζομαι το κράνος των 500 ευρώ ή είναι υπερβολή και μπορώ να την βγάλω και με το κράνος των 400;
Θέλω κάποιος αν έχει την όρεξη να μου εξηγήσει τι γίνεται ώστε να με βοηθήσει να κάνω την σωστή επιλογή.
Τα λεφτά υπάρχουν, αλλά ΔΕΝ περισεύουν.
Δεν θα κάνω εκπτώσεις απ' την ασφάλεια μου. Απλά θέλω να κάνω αυτό που είναι το πιο σωστό για την περίπτωση μου. Το κράνος π.χ. δεν θα δει ταχύτητες Εθνικής Οδού / Αυτοκινητόδρομου.. :P
Κάθε συμβουλή δεκτή.
CorpseAlive
20/09/2024, 14:51
Έχω καταλήξει σε αυτά:
https://www.skroutz.gr/s/30701850/Shoei-NXR2-Matt-Blue-Metallic-Kranos-Michanis-Full-Face-1300gr-me-Pinlock.html
https://www.skroutz.gr/s/35433890/Shark-Spartan-RS-White-Kranos-Michanis-Full-Face-1290gr-me-Sunvisor-HE8100W01.html
https://www.skroutz.gr/s/48121022/HJC-F71-Kranos-Michanis-Full-Face-ECE-22-06-me-Pinlock-kai-Sunvisor-5809-XS.html
https://www.skroutz.gr/s/38634985/LS2-FF811-Vector-II-Kranos-Michanis-Full-Face-1500gr-me-Pinlock-16811-10-12.html
Εντάξει, καταλαβαίνω οτι "όσο πιο ακριβό, τόσο πιο καλό" θα είναι (σε γενικές γραμμές)