Σύνδεση

View Full Version : Πρόβλημα με ρύθμιση καρμπυρατέρ



vasilis_kampani
21/09/2024, 15:30
Θα βγει πάλι ένα κατεβατό να αλλά θα προσπαθήσω να είμαι όσο πιο περιεκτικός γίνεται.


Γνωρίζω ολίγον πράγματα για το καρμπυρατέρ (πως δουλεύει, ζιγκλερ, προζιγκλερ, βελόνες, βίδα μείγματος αέρα, ρελαντί κτλπ) και τα σημαδια όταν ένα μείγμα είναι πλούσιο ή φτωχό. Ε λοιπόν δεν μπορώ να βγάλω άκρη. Έχω ένα δίχρονο παπι (dinamik) το τσοκ του δεν δουλεύει (έχω την εντυπωση ότι μπουκώνει από λάδι) ούτε όταν είναι κρύο, και κρύο παίρνει μπροστά εύκολα (2μανιβελιες το πολύ) άρα θα έλεγε κανένας ότι αυτό είναι ξεκάθαρο σημάδι πλούσιου μείγματος, έλα όμως που όταν ζεσταθεί και ανοίξω το γκάζι είναι σαν να κρατάει το ρελαντί ψηλά και το κατεβάζει μετά από πολύ ώρα και επίσης δονείται όλος ο κινητήρας σαν να υπερθερμαίνεται που είναι σημάδι φτωχου μείγματος. Επίσης όταν προχωράω και ανοίξω γκάζι όσο είναι ζεστό είναι σαν να αργεί να στροφαρει και δεν τσουλάει άνετα σαν να τραβάει ζόρια. Πείραξα και το ρελαντί λίγο σε μια φάση δουλευε ωραία μετά το ξανά χάλασα και πάλι αγκομαχάει.

Τώρα θα με ρωτήσετε γιατί τα έκανα όλα αυτά. Γιατί δεν υπάρχει μηχανικός Κέρκυρα που να ασχοληθεί με αυτό και να κάνει σωστή δουλειά. Γιαυτο. Μπορεί να βοηθήσει κανένας; Πως να το ρύθμισω σωστα από την αρχή; Γιατί βλέπω σημαδια φτωχου και πλούσιου μείγματος ενώ δεν το πειραζω; Αυτά τα λίγα. Ευχαριστώ οποίον κάτσει και το διαβάσει

toyar
21/09/2024, 15:43
γιατι μπορει να τραβαει αερα στον στροφαλοθαλαμο απο καποιο κολαρο η τσιμουχα εκτος καρμπυρατερ

telegonos
21/09/2024, 15:51
Τσιμούχες στροφαλοθάλαμου, καλές;

vasilis_kampani
21/09/2024, 16:01
γιατι μπορει να τραβαει αερα στον στροφαλοθαλαμο απο καποιο κολαρο η τσιμουχα εκτος καρμπυρατερ

Λαιμος φίλτρο κουτί ολοκαίνουργιος και καινούργιο φίλτρο, λαιμος καρμπυρατέρ κομπλέ, τώρα να φταίει κάτι μέσα στο μοτέρ και να τραβάει αέρα από εκεί δεν ξέρω!

vasilis_kampani
21/09/2024, 16:03
Δεν έχω ελέγξει καθόλου το μοτέρ μέσα διότι όταν άλλαξα το καρμπυρατέρ ξεκίνησε να μην δουλεύει όπως θα έπρεπε να δουλεύει. Δουλευε μεν όχι σωστα δε. Όποτε θεώρησα εκεί είναι το πρόβλημα. Άρα θα κοιτάξω και τσιμούχες.

ΓιώργοςΤΤ
21/09/2024, 16:55
Τα dynamik εκτός από κακής ποιότητας μοτέρ, είχαν ηλεκτρονικά για πέταμα. Δεν αποκλείεται να έχει κάψει ηλεκτρονική.

Για αρχή φτιάξε το καρμπυρατέρ στις εργοστασιακές ρυθμίσεις.

vasilis_kampani
21/09/2024, 17:26
Τα dynamik εκτός από κακής ποιότητας μοτέρ, είχαν ηλεκτρονικά για πέταμα. Δεν αποκλείεται να έχει κάψει ηλεκτρονική.

Για αρχή φτιάξε το καρμπυρατέρ στις εργοστασιακές ρυθμίσεις.

Πως έχει το dinamik κακής ποιότητας μοτέρ; Είναι κινητήρας της Kawasaki και πολύ καλός μάλιστα. Για τα ηλεκτρολογικά θα συμφωνήσω. Το καρμπυρατέρ στις εργοστασιακές ρυθμίσεις τι εννοείς;

kostaskk
21/09/2024, 19:18
Μια χαρά ποιότητα έχουν τα dinamik, για αυτό κυκλοφορούνε ακόμα μαμά,, είχα πάρει ένα 550€ και δεν έβγαλε τίποτα και το έσκιζα συνέχεια και πήγαινε καλά, τι καρμπ φοράς? Για αρχή βάλε η πάρε το μαμά με τις σωστές ρυθμίσεις, έχει και φίλτροκουτι πάνω? Αν βάλεις καινούριο μπουζί και βγει άσπρο μετά από λίγη ώρα τότε έχεις φτωχό μίγμα,, βέβαια με τσοκ θα έπρεπε να παιρνει.
Παίξε με την θέση της βελόνας λίγο για να δεις αν θα βελτιωθει, επίσης το σωστό λάδι με την τρόμπα όχι πολύ παραπανω

vasilis_kampani
21/09/2024, 21:17
Μια χαρά ποιότητα έχουν τα dinamik, για αυτό κυκλοφορούνε ακόμα μαμά,, είχα πάρει ένα 550€ και δεν έβγαλε τίποτα και το έσκιζα συνέχεια και πήγαινε καλά, τι καρμπ φοράς? Για αρχή βάλε η πάρε το μαμά με τις σωστές ρυθμίσεις, έχει και φίλτροκουτι πάνω? Αν βάλεις καινούριο μπουζί και βγει άσπρο μετά από λίγη ώρα τότε έχεις φτωχό μίγμα,, βέβαια με τσοκ θα έπρεπε να παιρνει.
Παίξε με την θέση της βελόνας λίγο για να δεις αν θα βελτιωθει, επίσης το σωστό λάδι με την τρόμπα όχι πολύ παραπανω

Καλησπερα Κώστα. Αφού είχες dinamik ίσως μπορείς να βοηθήσεις με την εμπειρία σου. Έχω το μαμα καρμπυρατέρ ΓΝΗΣΙΟ με φίλτρο κουτί και έχω συνδέσει και τους σωλήνες από το φίλτρο κουτί που ο ένας πάει στον στρόφαλοθάλαμο και ο άλλος πάνω στην κεφαλή με ενισχυμένο σωλήνα. Έχω καινούργιο φίλτρο και καινούργιο λαιμό φίλτροκουτιου γνήσιο. Εδώ και καιρό το λειτουργούσα (από ότι κατέλαβα) με πλούσιο μίγμα αφού δεν πηγαίνει μια ήταν λες και χτυπούσα κοφτές πολύ νωρίς και έπαιρνε μπρος μπαμ και κάτω με κρύο. Όταν ανοιγω το τσοκ σβήνει επιτοπου και κρύο δεν παίρνει με τίποτα με τσοκ. Παρατήρησα ότι όταν ανοίξω το τσοκ σβήσει αμέσως μετά θέλει 5-6 μανιβέλιες και πρέπει να του δώσω και λίγο γκάζι και βγάζει ένα ντουμάνι τρομερό και μετά δουλεύει το ρελαντί πάλι. Αν δεν δώσω γκάζι είναι τέρμα μπουκωμενο. Η αντλία δουλεύει σωστα αλλα μήπως πρέπει να ρύθμισω ποσό λάδι στέλνει; Μήπως στέλνει παραπάνω. Αυτό πως το κάνω; Επίσης στα μεσαία μου κάνει ένα μπέρδεμα πριν αναλάβει το ζιγκλερ και δώσει τα ψηλά. Στα ψηλά πάει Οκευ.

kostaskk
22/09/2024, 01:51
455978
455979
455977
Εγώ το είχα έτσι, με χοάνη,, μαλλον για πλούσιο ακούγεται,, κατέβασε μερικές θέσεις την βελόνα, το μπουζί θα πρέπει να είναι μαύρο-σκουρο, και ίσως βρεγμένο με βενζίνη, το μπουζί σου πως είναι? Αυτό λέει μια εικόνα για την καύση.

το λάστιχο φιλτροκουτιου δεν παίζει τόσο ρόλο,και να μην έχεις δεν θα αλλάξει κάτι πολύ,,

η εισαγωγή του καρμπ παίζει, όχι μόνο να μην έχει ραγισματα αλλά να έχει καλή εφαρμογή με το Κάρτερ και να μην ρουφάει αέρα, με καλή φλάντζα, ίσιο Κάρτερ εκεί που πατάει, και ελενχος ψεκάζοντας υγρά γύρο γύρο,, σαπουνονερο για αν βγάζει φουσκάλες και wd40 για το αν το παίρνει μέσα και αλλάζει το ρελαντί,,, γίνεται και ταπωμα του μοτέρ και φούσκωμα με πίεση για να δεις αν και από πού χάνει,, ποιο απλό είναι να ανοίξεις και να δεις, να κόψεις φλάντζα από βελανιδοχαρτο η να πάρεις γνήσια και να βάλεις φλαντζοκολλα.
Το κολλαρο να έχει σφίξει σωστά κτλ..
Αέρα μπορεί να πάρει και από κύλινδρο φλάντζες και από ένωση Κάρτερ και αλλού.

τσιμουχα στρόφαλου δεξιά θα καίει και σασμανολαδο μαζί με άσχημα αποτελέσματα,, η αριστερή θα ανεβάζει ρελαντί, φτωχό..

Δες να φοράει το γνήσιο μπουζί με ίδιο θερμικό βαθμό, μερικές φορές αν έκαιγε σασμανολαδο η ήταν πολύ πλούσιο βάζανε μικρότερου βαθμού, πχ από 9αρια σε 8αρια για να παίρνει μπρος ποιο εύκολα και να μην τα λαδωνει,, αλλά άμα το εσκιζες
Ελιωνες η τρυπαγες το πιστονι

Το καρμπ θα έχει και βίδα ρύθμισης αέρα,, είναι στις σωστές στροφές? Ζιγκλέρ το μαμά νούμερο γνήσιο? Όχι ιμιτασιον που μπορεί να γράφει 150 αλλά άμα το μετρισεις να είναι 180.. τέλος η στάθμη στο μπολ να είναι σωστή.. μετράς με διάφανο σωληνάκι από την υπερχείλιση για άδειασμα μπολ .

Δοκίμασε και άλλα καρμπ να δεις αν αλλάζει κάτι,,, πλέων είναι αρκετά φτηνά.

Από επιδώσεις το κοντέρ θα πρέπει να δείχνει άνετα 160-170 που πραγματικά είναι κάπου στα 110.. και να πηγαίνει περίπου σαν crypton x (θα φεύγεις επιτάχυνση αλλά ίσως χάνεις τελικές)
Κατανάλωση κάπου στα 100km ανά ντεπόζιτο. Η από max σε min στην ένδειξη αν θυμάμαι σωστά

vasilis_kampani
22/09/2024, 10:44
455978
455979
455977
Εγώ το είχα έτσι, με χοάνη,, μαλλον για πλούσιο ακούγεται,, κατέβασε μερικές θέσεις την βελόνα, το μπουζί θα πρέπει να είναι μαύρο-σκουρο, και ίσως βρεγμένο με βενζίνη, το μπουζί σου πως είναι? Αυτό λέει μια εικόνα για την καύση.

το λάστιχο φιλτροκουτιου δεν παίζει τόσο ρόλο,και να μην έχεις δεν θα αλλάξει κάτι πολύ,,

η εισαγωγή του καρμπ παίζει, όχι μόνο να μην έχει ραγισματα αλλά να έχει καλή εφαρμογή με το Κάρτερ και να μην ρουφάει αέρα, με καλή φλάντζα, ίσιο Κάρτερ εκεί που πατάει, και ελενχος ψεκάζοντας υγρά γύρο γύρο,, σαπουνονερο για αν βγάζει φουσκάλες και wd40 για το αν το παίρνει μέσα και αλλάζει το ρελαντί,,, γίνεται και ταπωμα του μοτέρ και φούσκωμα με πίεση για να δεις αν και από πού χάνει,, ποιο απλό είναι να ανοίξεις και να δεις, να κόψεις φλάντζα από βελανιδοχαρτο η να πάρεις γνήσια και να βάλεις φλαντζοκολλα.
Το κολλαρο να έχει σφίξει σωστά κτλ..
Αέρα μπορεί να πάρει και από κύλινδρο φλάντζες και από ένωση Κάρτερ και αλλού.

τσιμουχα στρόφαλου δεξιά θα καίει και σασμανολαδο μαζί με άσχημα αποτελέσματα,, η αριστερή θα ανεβάζει ρελαντί, φτωχό..

Δες να φοράει το γνήσιο μπουζί με ίδιο θερμικό βαθμό, μερικές φορές αν έκαιγε σασμανολαδο η ήταν πολύ πλούσιο βάζανε μικρότερου βαθμού, πχ από 9αρια σε 8αρια για να παίρνει μπρος ποιο εύκολα και να μην τα λαδωνει,, αλλά άμα το εσκιζες
Ελιωνες η τρυπαγες το πιστονι

Το καρμπ θα έχει και βίδα ρύθμισης αέρα,, είναι στις σωστές στροφές? Ζιγκλέρ το μαμά νούμερο γνήσιο? Όχι ιμιτασιον που μπορεί να γράφει 150 αλλά άμα το μετρισεις να είναι 180.. τέλος η στάθμη στο μπολ να είναι σωστή.. μετράς με διάφανο σωληνάκι από την υπερχείλιση για άδειασμα μπολ .

Δοκίμασε και άλλα καρμπ να δεις αν αλλάζει κάτι,,, πλέων είναι αρκετά φτηνά.

Από επιδώσεις το κοντέρ θα πρέπει να δείχνει άνετα 160-170 που πραγματικά είναι κάπου στα 110.. και να πηγαίνει περίπου σαν crypton x (θα φεύγεις επιτάχυνση αλλά ίσως χάνεις τελικές)
Κατανάλωση κάπου στα 100km ανά ντεπόζιτο. Η από max σε min στην ένδειξη αν θυμάμαι σωστά

Μα αν κατεβάσω την βελόνα θα το κάνω πιο πλούσιο. Μάλλον εννοείς να την ανεβάσω. Ή να ξεκινήσω από κάτω για δοκιμές; Και σταδιακά να το ανεβάζω. Την εισαγωγή και τις τσιμούχες πρέπει να τις δω ναι.

Το μαμα νούμερο ζιγκλερ ποσό πρέπει να ειναι 150; Γιατί μου φαίνεται πολύ; Εγώ γιατί νομίζα 100; Το 26αρι που είχα είχε 112,5. Όταν λες σωστές στροφές η βίδα αέρα δεν ξέρω τι εννοείς. Εγώ που δοκίμασα όλο το φάσμα στροφών παρατήρησα ότι στην 1 έξω από τέρμα μέσα είναι που δουλεύει καλύτερα χωρίς κόμπιασματα. Αυτό βέβαια ίσως να σημαίνει ότι θέλω μεγαλύτερο νούμερο προ ζιγκλερ. Δεν θέλω να πάρω φτηνά καρμπ θα το κάνουν χειρότερο. Εγώ πήρα το γνήσιο να το φέρω στα εργοστασιακά του όσο πιο πολύ μπορώ. Εξάλλου έχω μαμα εξατμιση επίσης καινούργια. Δεν μπορώ να βάλω μεγάλα νούμερα δεν θα τραβάει.

Τέλος από επιδωσεις τέρμα σπασμένο πάει 120-130. 160-170 δεν έχω δει ποτέ. Έχω αλλάξει βέβαια ατέρμονα από kaze r, γιατί ένα βράδυ απλά βρήκα την ντιζα βγαλμένη, δεν έφταιγε η ντιζα βέβαια αλλά το γρανάζι κάτω είχε σπάσει. Αλλά ούτε πριν έβλεπα τόσο. Τώρα αυτό που λες κάπως περίεργο γιατί crypton x πατάω και τώρα που το μηχανάκι δουλεύει όπως ναναι.

kostaskk
22/09/2024, 17:48
Όταν κατεβάσεις την βελόνα, μπαίνει ποιο πολύ μέσα στην τρυπα-την κλείνει και περνάει λιγότερη βενζίνη,, την ασφάλεια την βάζεις ποιο ψηλά για να πάει η βελόνα ποιο κάτω. Κατέβασε το μανουαλ που θα λέει όλες τις μαμά ρυθμίσεις,, τα κοντέρ τους μαζί με του ζ125 ήταν από τα ποιο χάλια, έδειχναν +50km από τα πραγματικά,,, ίσως κάτι άλλαξε με τον ατέρμονα βεβαια

vasilis_kampani
22/09/2024, 19:52
Όταν κατεβάσεις την βελόνα, μπαίνει ποιο πολύ μέσα στην τρυπα-την κλείνει και περνάει λιγότερη βενζίνη,, την ασφάλεια την βάζεις ποιο ψηλά για να πάει η βελόνα ποιο κάτω. Κατέβασε το μανουαλ που θα λέει όλες τις μαμά ρυθμίσεις,, τα κοντέρ τους μαζί με του ζ125 ήταν από τα ποιο χάλια, έδειχναν +50km από τα πραγματικά,,, ίσως κάτι άλλαξε με τον ατέρμονα βεβαια

Ποιο μανουαλ λες; Δεν έχω βρει κάτι εγώ που έψαξα. Μπα δεν πρέπει να φταίει ο ατέρμονας και πριν έτσι πηγαινε τόσο.