
Εγώ το είχα έτσι, με χοάνη,, μαλλον για πλούσιο ακούγεται,, κατέβασε μερικές θέσεις την βελόνα, το μπουζί θα πρέπει να είναι μαύρο-σκουρο, και ίσως βρεγμένο με βενζίνη, το μπουζί σου πως είναι? Αυτό λέει μια εικόνα για την καύση.
το λάστιχο φιλτροκουτιου δεν παίζει τόσο ρόλο,και να μην έχεις δεν θα αλλάξει κάτι πολύ,,
η εισαγωγή του καρμπ παίζει, όχι μόνο να μην έχει ραγισματα αλλά να έχει καλή εφαρμογή με το Κάρτερ και να μην ρουφάει αέρα, με καλή φλάντζα, ίσιο Κάρτερ εκεί που πατάει, και ελενχος ψεκάζοντας υγρά γύρο γύρο,, σαπουνονερο για αν βγάζει φουσκάλες και wd40 για το αν το παίρνει μέσα και αλλάζει το ρελαντί,,, γίνεται και ταπωμα του μοτέρ και φούσκωμα με πίεση για να δεις αν και από πού χάνει,, ποιο απλό είναι να ανοίξεις και να δεις, να κόψεις φλάντζα από βελανιδοχαρτο η να πάρεις γνήσια και να βάλεις φλαντζοκολλα.
Το κολλαρο να έχει σφίξει σωστά κτλ..
Αέρα μπορεί να πάρει και από κύλινδρο φλάντζες και από ένωση Κάρτερ και αλλού.
τσιμουχα στρόφαλου δεξιά θα καίει και σασμανολαδο μαζί με άσχημα αποτελέσματα,, η αριστερή θα ανεβάζει ρελαντί, φτωχό..
Δες να φοράει το γνήσιο μπουζί με ίδιο θερμικό βαθμό, μερικές φορές αν έκαιγε σασμανολαδο η ήταν πολύ πλούσιο βάζανε μικρότερου βαθμού, πχ από 9αρια σε 8αρια για να παίρνει μπρος ποιο εύκολα και να μην τα λαδωνει,, αλλά άμα το εσκιζες
Ελιωνες η τρυπαγες το πιστονι
Το καρμπ θα έχει και βίδα ρύθμισης αέρα,, είναι στις σωστές στροφές? Ζιγκλέρ το μαμά νούμερο γνήσιο? Όχι ιμιτασιον που μπορεί να γράφει 150 αλλά άμα το μετρισεις να είναι 180.. τέλος η στάθμη στο μπολ να είναι σωστή.. μετράς με διάφανο σωληνάκι από την υπερχείλιση για άδειασμα μπολ .
Δοκίμασε και άλλα καρμπ να δεις αν αλλάζει κάτι,,, πλέων είναι αρκετά φτηνά.
Από επιδώσεις το κοντέρ θα πρέπει να δείχνει άνετα 160-170 που πραγματικά είναι κάπου στα 110.. και να πηγαίνει περίπου σαν crypton x (θα φεύγεις επιτάχυνση αλλά ίσως χάνεις τελικές)
Κατανάλωση κάπου στα 100km ανά ντεπόζιτο. Η από max σε min στην ένδειξη αν θυμάμαι σωστά