Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 13 από 13

Θέμα: Πρόβλημα με ρύθμιση καρμπυρατέρ

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    10/05/2023
    Μηνύματα
    89

    Πρόβλημα με ρύθμιση καρμπυρατέρ

    Θα βγει πάλι ένα κατεβατό να αλλά θα προσπαθήσω να είμαι όσο πιο περιεκτικός γίνεται.


    Γνωρίζω ολίγον πράγματα για το καρμπυρατέρ (πως δουλεύει, ζιγκλερ, προζιγκλερ, βελόνες, βίδα μείγματος αέρα, ρελαντί κτλπ) και τα σημαδια όταν ένα μείγμα είναι πλούσιο ή φτωχό. Ε λοιπόν δεν μπορώ να βγάλω άκρη. Έχω ένα δίχρονο παπι (dinamik) το τσοκ του δεν δουλεύει (έχω την εντυπωση ότι μπουκώνει από λάδι) ούτε όταν είναι κρύο, και κρύο παίρνει μπροστά εύκολα (2μανιβελιες το πολύ) άρα θα έλεγε κανένας ότι αυτό είναι ξεκάθαρο σημάδι πλούσιου μείγματος, έλα όμως που όταν ζεσταθεί και ανοίξω το γκάζι είναι σαν να κρατάει το ρελαντί ψηλά και το κατεβάζει μετά από πολύ ώρα και επίσης δονείται όλος ο κινητήρας σαν να υπερθερμαίνεται που είναι σημάδι φτωχου μείγματος. Επίσης όταν προχωράω και ανοίξω γκάζι όσο είναι ζεστό είναι σαν να αργεί να στροφαρει και δεν τσουλάει άνετα σαν να τραβάει ζόρια. Πείραξα και το ρελαντί λίγο σε μια φάση δουλευε ωραία μετά το ξανά χάλασα και πάλι αγκομαχάει.

    Τώρα θα με ρωτήσετε γιατί τα έκανα όλα αυτά. Γιατί δεν υπάρχει μηχανικός Κέρκυρα που να ασχοληθεί με αυτό και να κάνει σωστή δουλειά. Γιαυτο. Μπορεί να βοηθήσει κανένας; Πως να το ρύθμισω σωστα από την αρχή; Γιατί βλέπω σημαδια φτωχου και πλούσιου μείγματος ενώ δεν το πειραζω; Αυτά τα λίγα. Ευχαριστώ οποίον κάτσει και το διαβάσει

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.557
    γιατι μπορει να τραβαει αερα στον στροφαλοθαλαμο απο καποιο κολαρο η τσιμουχα εκτος καρμπυρατερ

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.007
    Τσιμούχες στροφαλοθάλαμου, καλές;
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  4. #4
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    10/05/2023
    Μηνύματα
    89
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    γιατι μπορει να τραβαει αερα στον στροφαλοθαλαμο απο καποιο κολαρο η τσιμουχα εκτος καρμπυρατερ
    Λαιμος φίλτρο κουτί ολοκαίνουργιος και καινούργιο φίλτρο, λαιμος καρμπυρατέρ κομπλέ, τώρα να φταίει κάτι μέσα στο μοτέρ και να τραβάει αέρα από εκεί δεν ξέρω!

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    10/05/2023
    Μηνύματα
    89
    Δεν έχω ελέγξει καθόλου το μοτέρ μέσα διότι όταν άλλαξα το καρμπυρατέρ ξεκίνησε να μην δουλεύει όπως θα έπρεπε να δουλεύει. Δουλευε μεν όχι σωστα δε. Όποτε θεώρησα εκεί είναι το πρόβλημα. Άρα θα κοιτάξω και τσιμούχες.

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/03/2017
    Μηνύματα
    669
    Τα dynamik εκτός από κακής ποιότητας μοτέρ, είχαν ηλεκτρονικά για πέταμα. Δεν αποκλείεται να έχει κάψει ηλεκτρονική.

    Για αρχή φτιάξε το καρμπυρατέρ στις εργοστασιακές ρυθμίσεις.

  7. #7
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    10/05/2023
    Μηνύματα
    89
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ΓιώργοςΤΤ Προβολή μηνύματος
    Τα dynamik εκτός από κακής ποιότητας μοτέρ, είχαν ηλεκτρονικά για πέταμα. Δεν αποκλείεται να έχει κάψει ηλεκτρονική.

    Για αρχή φτιάξε το καρμπυρατέρ στις εργοστασιακές ρυθμίσεις.
    Πως έχει το dinamik κακής ποιότητας μοτέρ; Είναι κινητήρας της Kawasaki και πολύ καλός μάλιστα. Για τα ηλεκτρολογικά θα συμφωνήσω. Το καρμπυρατέρ στις εργοστασιακές ρυθμίσεις τι εννοείς;

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.831
    Μια χαρά ποιότητα έχουν τα dinamik, για αυτό κυκλοφορούνε ακόμα μαμά,, είχα πάρει ένα 550€ και δεν έβγαλε τίποτα και το έσκιζα συνέχεια και πήγαινε καλά, τι καρμπ φοράς? Για αρχή βάλε η πάρε το μαμά με τις σωστές ρυθμίσεις, έχει και φίλτροκουτι πάνω? Αν βάλεις καινούριο μπουζί και βγει άσπρο μετά από λίγη ώρα τότε έχεις φτωχό μίγμα,, βέβαια με τσοκ θα έπρεπε να παιρνει.
    Παίξε με την θέση της βελόνας λίγο για να δεις αν θα βελτιωθει, επίσης το σωστό λάδι με την τρόμπα όχι πολύ παραπανω

  9. #9
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    10/05/2023
    Μηνύματα
    89
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaskk Προβολή μηνύματος
    Μια χαρά ποιότητα έχουν τα dinamik, για αυτό κυκλοφορούνε ακόμα μαμά,, είχα πάρει ένα 550€ και δεν έβγαλε τίποτα και το έσκιζα συνέχεια και πήγαινε καλά, τι καρμπ φοράς? Για αρχή βάλε η πάρε το μαμά με τις σωστές ρυθμίσεις, έχει και φίλτροκουτι πάνω? Αν βάλεις καινούριο μπουζί και βγει άσπρο μετά από λίγη ώρα τότε έχεις φτωχό μίγμα,, βέβαια με τσοκ θα έπρεπε να παιρνει.
    Παίξε με την θέση της βελόνας λίγο για να δεις αν θα βελτιωθει, επίσης το σωστό λάδι με την τρόμπα όχι πολύ παραπανω
    Καλησπερα Κώστα. Αφού είχες dinamik ίσως μπορείς να βοηθήσεις με την εμπειρία σου. Έχω το μαμα καρμπυρατέρ ΓΝΗΣΙΟ με φίλτρο κουτί και έχω συνδέσει και τους σωλήνες από το φίλτρο κουτί που ο ένας πάει στον στρόφαλοθάλαμο και ο άλλος πάνω στην κεφαλή με ενισχυμένο σωλήνα. Έχω καινούργιο φίλτρο και καινούργιο λαιμό φίλτροκουτιου γνήσιο. Εδώ και καιρό το λειτουργούσα (από ότι κατέλαβα) με πλούσιο μίγμα αφού δεν πηγαίνει μια ήταν λες και χτυπούσα κοφτές πολύ νωρίς και έπαιρνε μπρος μπαμ και κάτω με κρύο. Όταν ανοιγω το τσοκ σβήνει επιτοπου και κρύο δεν παίρνει με τίποτα με τσοκ. Παρατήρησα ότι όταν ανοίξω το τσοκ σβήσει αμέσως μετά θέλει 5-6 μανιβέλιες και πρέπει να του δώσω και λίγο γκάζι και βγάζει ένα ντουμάνι τρομερό και μετά δουλεύει το ρελαντί πάλι. Αν δεν δώσω γκάζι είναι τέρμα μπουκωμενο. Η αντλία δουλεύει σωστα αλλα μήπως πρέπει να ρύθμισω ποσό λάδι στέλνει; Μήπως στέλνει παραπάνω. Αυτό πως το κάνω; Επίσης στα μεσαία μου κάνει ένα μπέρδεμα πριν αναλάβει το ζιγκλερ και δώσει τα ψηλά. Στα ψηλά πάει Οκευ.

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.831
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	DSC08427.jpg 
Προβολές:	66 
Μέγεθος:	58,2 KB 
ID:	455978
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	DSC08441.jpg 
Προβολές:	66 
Μέγεθος:	77,7 KB 
ID:	455979
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	DSC08067.jpg 
Προβολές:	66 
Μέγεθος:	71,5 KB 
ID:	455977
    Εγώ το είχα έτσι, με χοάνη,, μαλλον για πλούσιο ακούγεται,, κατέβασε μερικές θέσεις την βελόνα, το μπουζί θα πρέπει να είναι μαύρο-σκουρο, και ίσως βρεγμένο με βενζίνη, το μπουζί σου πως είναι? Αυτό λέει μια εικόνα για την καύση.

    το λάστιχο φιλτροκουτιου δεν παίζει τόσο ρόλο,και να μην έχεις δεν θα αλλάξει κάτι πολύ,,

    η εισαγωγή του καρμπ παίζει, όχι μόνο να μην έχει ραγισματα αλλά να έχει καλή εφαρμογή με το Κάρτερ και να μην ρουφάει αέρα, με καλή φλάντζα, ίσιο Κάρτερ εκεί που πατάει, και ελενχος ψεκάζοντας υγρά γύρο γύρο,, σαπουνονερο για αν βγάζει φουσκάλες και wd40 για το αν το παίρνει μέσα και αλλάζει το ρελαντί,,, γίνεται και ταπωμα του μοτέρ και φούσκωμα με πίεση για να δεις αν και από πού χάνει,, ποιο απλό είναι να ανοίξεις και να δεις, να κόψεις φλάντζα από βελανιδοχαρτο η να πάρεις γνήσια και να βάλεις φλαντζοκολλα.
    Το κολλαρο να έχει σφίξει σωστά κτλ..
    Αέρα μπορεί να πάρει και από κύλινδρο φλάντζες και από ένωση Κάρτερ και αλλού.

    τσιμουχα στρόφαλου δεξιά θα καίει και σασμανολαδο μαζί με άσχημα αποτελέσματα,, η αριστερή θα ανεβάζει ρελαντί, φτωχό..

    Δες να φοράει το γνήσιο μπουζί με ίδιο θερμικό βαθμό, μερικές φορές αν έκαιγε σασμανολαδο η ήταν πολύ πλούσιο βάζανε μικρότερου βαθμού, πχ από 9αρια σε 8αρια για να παίρνει μπρος ποιο εύκολα και να μην τα λαδωνει,, αλλά άμα το εσκιζες
    Ελιωνες η τρυπαγες το πιστονι

    Το καρμπ θα έχει και βίδα ρύθμισης αέρα,, είναι στις σωστές στροφές? Ζιγκλέρ το μαμά νούμερο γνήσιο? Όχι ιμιτασιον που μπορεί να γράφει 150 αλλά άμα το μετρισεις να είναι 180.. τέλος η στάθμη στο μπολ να είναι σωστή.. μετράς με διάφανο σωληνάκι από την υπερχείλιση για άδειασμα μπολ .

    Δοκίμασε και άλλα καρμπ να δεις αν αλλάζει κάτι,,, πλέων είναι αρκετά φτηνά.

    Από επιδώσεις το κοντέρ θα πρέπει να δείχνει άνετα 160-170 που πραγματικά είναι κάπου στα 110.. και να πηγαίνει περίπου σαν crypton x (θα φεύγεις επιτάχυνση αλλά ίσως χάνεις τελικές)
    Κατανάλωση κάπου στα 100km ανά ντεπόζιτο. Η από max σε min στην ένδειξη αν θυμάμαι σωστά
    Τελευταία τροποποίηση από kostaskk; 22/09/2024 στις 02:12.

  11. #11
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    10/05/2023
    Μηνύματα
    89
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaskk Προβολή μηνύματος
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	DSC08427.jpg 
Προβολές:	66 
Μέγεθος:	58,2 KB 
ID:	455978
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	DSC08441.jpg 
Προβολές:	66 
Μέγεθος:	77,7 KB 
ID:	455979
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	DSC08067.jpg 
Προβολές:	66 
Μέγεθος:	71,5 KB 
ID:	455977
    Εγώ το είχα έτσι, με χοάνη,, μαλλον για πλούσιο ακούγεται,, κατέβασε μερικές θέσεις την βελόνα, το μπουζί θα πρέπει να είναι μαύρο-σκουρο, και ίσως βρεγμένο με βενζίνη, το μπουζί σου πως είναι? Αυτό λέει μια εικόνα για την καύση.

    το λάστιχο φιλτροκουτιου δεν παίζει τόσο ρόλο,και να μην έχεις δεν θα αλλάξει κάτι πολύ,,

    η εισαγωγή του καρμπ παίζει, όχι μόνο να μην έχει ραγισματα αλλά να έχει καλή εφαρμογή με το Κάρτερ και να μην ρουφάει αέρα, με καλή φλάντζα, ίσιο Κάρτερ εκεί που πατάει, και ελενχος ψεκάζοντας υγρά γύρο γύρο,, σαπουνονερο για αν βγάζει φουσκάλες και wd40 για το αν το παίρνει μέσα και αλλάζει το ρελαντί,,, γίνεται και ταπωμα του μοτέρ και φούσκωμα με πίεση για να δεις αν και από πού χάνει,, ποιο απλό είναι να ανοίξεις και να δεις, να κόψεις φλάντζα από βελανιδοχαρτο η να πάρεις γνήσια και να βάλεις φλαντζοκολλα.
    Το κολλαρο να έχει σφίξει σωστά κτλ..
    Αέρα μπορεί να πάρει και από κύλινδρο φλάντζες και από ένωση Κάρτερ και αλλού.

    τσιμουχα στρόφαλου δεξιά θα καίει και σασμανολαδο μαζί με άσχημα αποτελέσματα,, η αριστερή θα ανεβάζει ρελαντί, φτωχό..

    Δες να φοράει το γνήσιο μπουζί με ίδιο θερμικό βαθμό, μερικές φορές αν έκαιγε σασμανολαδο η ήταν πολύ πλούσιο βάζανε μικρότερου βαθμού, πχ από 9αρια σε 8αρια για να παίρνει μπρος ποιο εύκολα και να μην τα λαδωνει,, αλλά άμα το εσκιζες
    Ελιωνες η τρυπαγες το πιστονι

    Το καρμπ θα έχει και βίδα ρύθμισης αέρα,, είναι στις σωστές στροφές? Ζιγκλέρ το μαμά νούμερο γνήσιο? Όχι ιμιτασιον που μπορεί να γράφει 150 αλλά άμα το μετρισεις να είναι 180.. τέλος η στάθμη στο μπολ να είναι σωστή.. μετράς με διάφανο σωληνάκι από την υπερχείλιση για άδειασμα μπολ .

    Δοκίμασε και άλλα καρμπ να δεις αν αλλάζει κάτι,,, πλέων είναι αρκετά φτηνά.

    Από επιδώσεις το κοντέρ θα πρέπει να δείχνει άνετα 160-170 που πραγματικά είναι κάπου στα 110.. και να πηγαίνει περίπου σαν crypton x (θα φεύγεις επιτάχυνση αλλά ίσως χάνεις τελικές)
    Κατανάλωση κάπου στα 100km ανά ντεπόζιτο. Η από max σε min στην ένδειξη αν θυμάμαι σωστά
    Μα αν κατεβάσω την βελόνα θα το κάνω πιο πλούσιο. Μάλλον εννοείς να την ανεβάσω. Ή να ξεκινήσω από κάτω για δοκιμές; Και σταδιακά να το ανεβάζω. Την εισαγωγή και τις τσιμούχες πρέπει να τις δω ναι.

    Το μαμα νούμερο ζιγκλερ ποσό πρέπει να ειναι 150; Γιατί μου φαίνεται πολύ; Εγώ γιατί νομίζα 100; Το 26αρι που είχα είχε 112,5. Όταν λες σωστές στροφές η βίδα αέρα δεν ξέρω τι εννοείς. Εγώ που δοκίμασα όλο το φάσμα στροφών παρατήρησα ότι στην 1 έξω από τέρμα μέσα είναι που δουλεύει καλύτερα χωρίς κόμπιασματα. Αυτό βέβαια ίσως να σημαίνει ότι θέλω μεγαλύτερο νούμερο προ ζιγκλερ. Δεν θέλω να πάρω φτηνά καρμπ θα το κάνουν χειρότερο. Εγώ πήρα το γνήσιο να το φέρω στα εργοστασιακά του όσο πιο πολύ μπορώ. Εξάλλου έχω μαμα εξατμιση επίσης καινούργια. Δεν μπορώ να βάλω μεγάλα νούμερα δεν θα τραβάει.

    Τέλος από επιδωσεις τέρμα σπασμένο πάει 120-130. 160-170 δεν έχω δει ποτέ. Έχω αλλάξει βέβαια ατέρμονα από kaze r, γιατί ένα βράδυ απλά βρήκα την ντιζα βγαλμένη, δεν έφταιγε η ντιζα βέβαια αλλά το γρανάζι κάτω είχε σπάσει. Αλλά ούτε πριν έβλεπα τόσο. Τώρα αυτό που λες κάπως περίεργο γιατί crypton x πατάω και τώρα που το μηχανάκι δουλεύει όπως ναναι.

  12. #12
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.831
    Όταν κατεβάσεις την βελόνα, μπαίνει ποιο πολύ μέσα στην τρυπα-την κλείνει και περνάει λιγότερη βενζίνη,, την ασφάλεια την βάζεις ποιο ψηλά για να πάει η βελόνα ποιο κάτω. Κατέβασε το μανουαλ που θα λέει όλες τις μαμά ρυθμίσεις,, τα κοντέρ τους μαζί με του ζ125 ήταν από τα ποιο χάλια, έδειχναν +50km από τα πραγματικά,,, ίσως κάτι άλλαξε με τον ατέρμονα βεβαια

  13. #13
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    10/05/2023
    Μηνύματα
    89
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaskk Προβολή μηνύματος
    Όταν κατεβάσεις την βελόνα, μπαίνει ποιο πολύ μέσα στην τρυπα-την κλείνει και περνάει λιγότερη βενζίνη,, την ασφάλεια την βάζεις ποιο ψηλά για να πάει η βελόνα ποιο κάτω. Κατέβασε το μανουαλ που θα λέει όλες τις μαμά ρυθμίσεις,, τα κοντέρ τους μαζί με του ζ125 ήταν από τα ποιο χάλια, έδειχναν +50km από τα πραγματικά,,, ίσως κάτι άλλαξε με τον ατέρμονα βεβαια
    Ποιο μανουαλ λες; Δεν έχω βρει κάτι εγώ που έψαξα. Μπα δεν πρέπει να φταίει ο ατέρμονας και πριν έτσι πηγαινε τόσο.

Παρόμοια θέματα

  1. Πρόβλημα με το καρμπυρατέρ
    από SKOULBA στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 12/03/2020, 14:54
  2. Προβλημα με τροφοδοσια καρμπυρατερ στα χαμηλα
    από mars696 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 44
    Τελευταίο μήνυμα: 03/09/2018, 20:36
  3. Πρόβλημα με καρμπυρατέρ
    από Highsider στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 04/06/2010, 10:36
  4. Πρόβλημα με καρμπυρατερ
    από Stayrozzz στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 02/12/2006, 04:15
  5. Προβλημα με καρμπυρατερ σε Klx300
    από KLXer στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 23/10/2006, 10:34

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF