Σύνδεση

View Full Version : Street Triple 765 R (MY2021) VS Bonneville T120 του 2017



Ilias_83
27/09/2024, 13:27
Καλησπέρα.

Σκέφτομαι να ανταλλάξω το Street Triple 765 R (MY2021) με ένα Bonneville T120 του 2017 το οποίο βρήκα στην Κρήτη.
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/41627575-triumph-bonneville-t120
Θα δώσω μια διαφορά 500€ και όλα τα έξοδα μεταβιβάσεις, μεταφορές από και προς Κρήτη +ένα ετήσιο Service στο Bonneville θα είναι δικά του.

Στην ουσία πήρα το Street Triple γιατί ήταν η μηχανή που ήθελα εξαρχής όταν σκέφτηκα να βγάλω δίπλωμα. Την απέκτησα, έκανα κάποια χιλιόμετρα, έκανα δύο σχολεία, αλλά στα 40 και κάτι νιώθω πως απλά την πάω βόλτα.
Ούτε μπορώ, ούτε θέλω να ψάξω τα όρια και επιπλέον φοβάμαι. Το μηχάνημα νιώθω πως με ξεπερνάει κατά πολύ.
Ιδανικά θα ήθελα πίστα για να νιώσω άνετα, αλλά το έχω κάνει ήδη πολλά χρόνια με αυτοκίνητο και δεν θέλω να μπω στην διαδικασία, τόσο από πλευράς εξόδων και πιθανών ζημιών, όσο και από την πλευρά της αποκατάστασης του ίδιου μου του εαυτού αν έρθει μια πτώση.

Έτσι σκέφτομαι να αλλάξω εντελώς κατηγορία αγοράζοντας κάτι εντελώς βόλτας που πρακτικά ταιριάζει περισσότερο με τον τρόπο που εγώ οδηγώ. Σε έναν ιδανικό κόσμο θα ήθελα Speed Twin 1200, αλλά δεν θέλω να δώσω άλλα χρήματα και δεν βρίσκω μεταχειρισμένο.

Οι σκέψεις σας παρακαλώ.

Bowleno
27/09/2024, 13:40
Εύγε, νέε μου!:D
Την καλύτερη δουλειά θα κάνεις.
Είμαι κι εγώ στην πρίζα για το 900 καθώς τα 1200 κυβικά είναι υπερβολή για την δική μου χρήση.
Καλές βόλτες, θα το ευχαριστηθείς πολύ!:beer:

Nitse3
27/09/2024, 13:47
Ναι για την αλλαγή. Απ΄όσο θυμάμαι η μηχανή δεν είναι το βασικό ή αποκλειστικό μέσο μετακίνησης. Αν δεν σου βγει ξαναλλάζεις. Μπορεί να λες ότι το triple είναι πολύ μηχανή για σένα, αλλά και το bonneville μπορεί να σου φανεί υπερβολικά "χαλαρό". Κάποια στιγμή ίσως να δοκίμαζες και on-off, adventure αφού θυμάμαι ότι ακολουθεί και η σύζυγός σε αρκετές περιπτώσεις. Για το συγκεκριμένο deal δεν έχω άποψη.

RaGe_Raptor
27/09/2024, 13:49
Δεν θα το εκανα με τίποτα!

Αλλα μάλλον φταίει που εχω τεράστιο σοφτ σποτ για αυτο το μηχάνημα.

ptc
27/09/2024, 14:04
Οι μηχανες ειναι για να τις αλλαζουμε. Αν νιωθεις οτι δε σου ταιριαζει το Triple γιατι οχι. Το μονο που με χαλαει ειναι η εμπλοκη εμπορου. Δε σε συμφερει να πουλησεις το δικο σου μονος και να κινηθεις πιο ελευθερα με το κασερι στο χερι;

TheRegulator
27/09/2024, 14:34
Καλησπέρα.

Σκέφτομαι να ανταλλάξω το Street Triple 765 R (MY2021) με ένα Bonneville T120 του 2017 το οποίο βρήκα στην Κρήτη.
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/41627575-triumph-bonneville-t120
Θα δώσω μια διαφορά 500€ και όλα τα έξοδα μεταβιβάσεις, μεταφορές από και προς Κρήτη +ένα ετήσιο Service στο Bonneville θα είναι δικά του.

Στην ουσία πήρα το Street Triple γιατί ήταν η μηχανή που ήθελα εξαρχής όταν σκέφτηκα να βγάλω δίπλωμα. Την απέκτησα, έκανα κάποια χιλιόμετρα, έκανα δύο σχολεία, αλλά στα 40 και κάτι νιώθω πως απλά την πάω βόλτα.
Ούτε μπορώ, ούτε θέλω να ψάξω τα όρια και επιπλέον φοβάμαι. Το μηχάνημα νιώθω πως με ξεπερνάει κατά πολύ.
Ιδανικά θα ήθελα πίστα για να νιώσω άνετα, αλλά το έχω κάνει ήδη πολλά χρόνια με αυτοκίνητο και δεν θέλω να μπω στην διαδικασία, τόσο από πλευράς εξόδων και πιθανών ζημιών, όσο και από την πλευρά της αποκατάστασης του ίδιου μου του εαυτού αν έρθει μια πτώση.

Έτσι σκέφτομαι να αλλάξω εντελώς κατηγορία αγοράζοντας κάτι εντελώς βόλτας που πρακτικά ταιριάζει περισσότερο με τον τρόπο που εγώ οδηγώ. Σε έναν ιδανικό κόσμο θα ήθελα Speed Twin 1200, αλλά δεν θέλω να δώσω άλλα χρήματα και δεν βρίσκω μεταχειρισμένο.

Οι σκέψεις σας παρακαλώ.

Θα απαντησω με βαση αυτο που ειπες περι πιστας. Επειδη το κυνηγαω με το αμαξι και μπηκα στην διαδικασια να κανω το ιδιο με το μηχανακι και ειμαστε κοντα σε ηλικια μπορω να σου πω οτι ετοιμαζεσαι να κανεις λαθος. Ανθρωπος ο οποιος εχει το μικροβιο της πιστας δεν μπορει ξαφνικα να γινει (θα το πω κομψα) χιπστερας και να στριβει το μουστακι. Δεν γινεται να δωσεις το καινουργιο σου μηχανακι να παρεις αυτη την (συγγνωμη απ τους ιδιοκτητες) χιπστεροαηδια. What's next να αρχισεις να πινεις smoothies με γαλα καρυδας?

Επιστρεφοντας στην πιστα τα εξοδα σε σχεση με το αμαξι ειναι ΑΠΕΙΡΟΕΛΑΧΙΣΤΑ. Επισης σαν αμπαλος στην πιστα με τα μηχανακια μπορω να σου πω οτι στο επιπεδο μας το μονο που χρειαζεσαι ειναι μια στολη που να χωραει το tech air 10 και μην αγχωνεσαι για αποκατασταση του εαυτου σου, ειμαστε σε μια ηλικια που υπαρχει φρενο/φοβος και σωφροσυνη και οι πιθανοτητες να σπασεις κατι μειωνονται!

Το κοστος ειναι αυτο:

If lets say you do 15 trackdays per year which is a lot. you need

4500 for the trackdays
6 sets of tires with a total cost of 2400
And 1500 for service and brakes every year
Total 8.400 so each trackday will cost you 560.

Then from the expenses that will last you for more than one season:
If you don't have equiment and you buy first time
one suit with airbag (if you want) that costs 2500 in switzerland or 1.5k from Germany, boots 300+, gloves 200 and helmet 850.
Total cost 3850 so for each trackday its approximately 256.

Και αυτες εινα τιμες ελβετιας.. με σκεπτικο οτι παιρνεις τον εξοπλισμο ΚΑΘΕ χρονια και τον πετας. Καινουργιο AGV Pista καθε χρονο.

Με αυτα τα νουμερα και γνωριζοντας οτι στα τρακντει κανεις περιπου 50 γυρους ολη την ημερα το κοστος ανα γυρο ειναι ειναι 16 ευρω και 32 λεπτα...

DoctoR_k6
27/09/2024, 14:38
Ρε συ εδω πας να μπεις μεσα με τα μπουνια!!!
Πουλα το μονος σου τετοιο μοτο και κανε οτι θες μετα με τα λεφτα χερατα.
(Οτι λεει ο ptc)

Αμαρτια ειναι να το σκοτωσεις ετσι...

Nostradamus
27/09/2024, 14:56
Σταματα να κανεις παρεα με Indian και θα νιωσεις καλυτερα μεσα σε 3-4 μερες περιπου.. :D

panavour
27/09/2024, 15:00
Ούτε μπορώ, ούτε θέλω να ψάξω τα όρια και επιπλέον φοβάμαι. Το μηχάνημα νιώθω πως με ξεπερνάει κατά πολύ.

Ιδανικά θα ήθελα πίστα για να νιώσω άνετα, αλλά το έχω κάνει ήδη πολλά χρόνια με αυτοκίνητο και δεν θέλω να μπω στην διαδικασία, τόσο από πλευράς εξόδων και πιθανών ζημιών, όσο και από την πλευρά της αποκατάστασης του ίδιου μου του εαυτού αν έρθει μια πτώση.

τα ειπες ολα απλα και περιεκτικα.ο φοβος φυλαει τα ερημα ,που λεει κι ο λαος.κανε την αλλαγη αφου πλεον η μηχανη αισθανεσαι να σε ξεπερναει.δεν χρειαζεσαι περιττες αποδειξεις ικανοτητος.υπαρχουν και αλλες απολαυσεις εκτος πιστας.

ratamahatta
27/09/2024, 15:24
Σε αρκετές περιπτώσεις για να μην πω στις πιο πολλες ,οι μηχανές ξεπερνάνε τις δυνατότητες μας.
Καλό είναι αυτό καθώς μας προσφέρει επιπλέον ασφαλεια
Προσωπικά στα 48+ δεν θα το άλλαζα το R και ας το είχα και για χαλαρές βόλτες.
Σε όλα η διαφορά θα είναι η μέρα με την νύχτα, όπου νύχτα T120 αλλά αν σου κάνει κλικ go for it

pektis
27/09/2024, 16:16
Καμια σχεση το μηχανακι το ενα με το αλλο... Μηπως το αλλαξεις και μετα σου λειπει το γκαζι του street triple? Σκεψου το...

sam4g
27/09/2024, 16:40
Καλησπέρα.

Σκέφτομαι να ανταλλάξω το Street Triple 765 R (MY2021) με ένα Bonneville T120 του 2017 το οποίο βρήκα στην Κρήτη.
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/41627575-triumph-bonneville-t120
Θα δώσω μια διαφορά 500€ και όλα τα έξοδα μεταβιβάσεις, μεταφορές από και προς Κρήτη +ένα ετήσιο Service στο Bonneville θα είναι δικά του.

Στην ουσία πήρα το Street Triple γιατί ήταν η μηχανή που ήθελα εξαρχής όταν σκέφτηκα να βγάλω δίπλωμα. Την απέκτησα, έκανα κάποια χιλιόμετρα, έκανα δύο σχολεία, αλλά στα 40 και κάτι νιώθω πως απλά την πάω βόλτα.
Ούτε μπορώ, ούτε θέλω να ψάξω τα όρια και επιπλέον φοβάμαι. Το μηχάνημα νιώθω πως με ξεπερνάει κατά πολύ.
Ιδανικά θα ήθελα πίστα για να νιώσω άνετα, αλλά το έχω κάνει ήδη πολλά χρόνια με αυτοκίνητο και δεν θέλω να μπω στην διαδικασία, τόσο από πλευράς εξόδων και πιθανών ζημιών, όσο και από την πλευρά της αποκατάστασης του ίδιου μου του εαυτού αν έρθει μια πτώση.

Έτσι σκέφτομαι να αλλάξω εντελώς κατηγορία αγοράζοντας κάτι εντελώς βόλτας που πρακτικά ταιριάζει περισσότερο με τον τρόπο που εγώ οδηγώ. Σε έναν ιδανικό κόσμο θα ήθελα Speed Twin 1200, αλλά δεν θέλω να δώσω άλλα χρήματα και δεν βρίσκω μεταχειρισμένο.

Οι σκέψεις σας παρακαλώ.

Πολύ συνετό το σκεπτικό σου. Η γνώμη μου είναι, βέβαια, πως έχεις μια μηχανή που κρατάει την αξία στην μεταπώληση και πας να τη σκοτώσεις για μία μηχανή, που αν δεν σ ευχαριστεί αύριο μεθαύριο, πολύ δύσκολα θα βρεις αγοραστή να πληρώσει.

doctoras
27/09/2024, 17:08
Ε όχι και χίπστερ ρε παιδιά…το Bonnie βγαίνει ετσι από το ‘01 και είναι συνέχεια των μοντέλων του ‘60

Προσωπικά εν αντίθεση με τους υπόλοιπους το triple μου φαίνεται χώρις προσωπικότητα αν έπρεπε να τα βαλω δίπλα δίπλα

Το T120 (όχι το T100) είναι απολαυστικό για χαλαρές βολτες και όπως λένε οι Άγγλοι το πιο φιλικο Bonnie για commuting

Για μενα θα ήταν one way ticket

*οποιος έχει πρόσβαση να το μεταφέρει τετοια θέματα έχουν ψωμί

husky21
27/09/2024, 17:14
απο μενα ειναι ενα τεραστιο οχι
δεν μπορω να δεχτω οτι θα αλλαξεις μια καταπληκτικη μοτο
με ενα πραμα με 2 ροδες


Υ.Γ. Δεν βγαζει κανενα κιτ η Τραιουμφ να το κανεις Α2 να εισαι ησυχος;

TheRegulator
27/09/2024, 17:30
Ε όχι και χίπστερ ρε παιδιά…το Bonnie βγαίνει ετσι από το ‘01 και είναι συνέχεια των μοντέλων του ‘60

Προσωπικά εν αντίθεση με τους υπόλοιπους το triple μου φαίνεται χώρις προσωπικότητα αν έπρεπε να τα βαλω δίπλα δίπλα

Το T120 (όχι το T100) είναι απολαυστικό για χαλαρές βολτες και όπως λένε οι Άγγλοι το πιο φιλικο Bonnie για commuting

Για μενα θα ήταν one way ticket

*οποιος έχει πρόσβαση να το μεταφέρει τετοια θέματα έχουν ψωμί

PEAK ZURICH ENERGY... Σαν να το βλεπω με πουκαμισο lumberjack και Arai Freeway κρανος..

πυξιδας990
27/09/2024, 17:30
προτιμοτερο ενα street twin ιδιας ηλικιας με το triple περιπου
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/41561870-triumph-street-scrambler
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/41643050-triumph-street-scrambler

telegonos
27/09/2024, 18:25
Οι σκέψεις σας παρακαλώ.

Ποτέ! Για κανένα λόγο. Θα δώσεις μια εκπληκτική μηχανη, να πας να πάρεις μια πομονα. Όχι.

Και πολλά έγραψα.

Οχι

Ilias_83
27/09/2024, 18:35
Αρχικά ευχαριστώ για το άνοιγμα νέου θέματος μόνο για το δικό μου ζήτημα...

Το εντυπωσιακό είναι πως συμφωνώ παράλληλα με όλους.
Από την μια βλέπω στα μάτια μου το Street Triple ως το ένα μηχανάκι που πάντα ήθελα. Μου αρέσει πολύ σε όλα του, εμφάνιση, στήσιμο, ήχος, δεν έχω να πω ούτε ένα αρνητικό. Από την άλλη νιώθω πάρα πολύ σαν τον 40άρη με κρίση μέσης ηλικίας που πήρε το γυμνό streetfighter φοράει τα δέρματα και πάει βόλτα.
Το Bonneville είναι πάρα πολύ ρετρό για τα γούστα μου (όπως έγραψα η χρυσή τομή είναι το Speed Twin) και αντιλαμβάνομαι ξεκάθαρα την χιΨτεριά που λέει ο Regulator. Όμως τελικά είναι ένα μηχανάκι που επιβίωσε στην πάροδο των χρόνων και έμεινε κλασικό. Μπορώ ίσως να με δω να το καβαλάω και στα 60+ μου.

Έχοντας οδηγήσει και τα δύο (περίπου το Bonneville) είναι μέρα με τη νύχτα. Το ένα είναι πραγματικά βόλτας, δεν χρειάζεσαι πιο πολύ γκάζι ή φρένο. Έχει πολύ όμορφο ήχο και απίστευτα μεγάλη ροπή με αποτέλεσμα να βαριέσαι ακόμα και να κατεβάσεις ταχύτητες. Επίσης είναι αρκετά μακρύ, οπότε με μια ταχύτητα ταξιδεύεις εντός πόλης.
Επιπλέον κακά τα ψέματα θέλω μια στο τόσο να μπορώ να παίρνω και τη γυναίκα στις βόλτες μαζί και να είναι άνετη, για να είμαι και εγώ ήρεμος. Νομίζω πως ο καναπές που έχει για κάθισμα το Bonneville την καλύπτει. Ξέρω πως πολλοί θα κράξετε, αλλά για εμένα είναι και αυτός ένας λόγος υπέρ του.
900 δεν θέλω γιατί πολύ απλά δεν θέλω 5τάχυτο (όπως δεν θέλω και μηχανή χωρίς ABS) - είναι τα δύο σημεία που είναι προσωπικά μου κολλήματα.

Πάμε τώρα στο οικονομικό. Έχω βάλει την μηχανή αγγελία εδώ και ένα χρόνο πάνω κάτω σε τιμή που να είμαι ικανοποιημένος και να μην κλάψω αν φύγει. έφτασα να την κατεβάσω και μέχρι τα 8700 και πάλι δεν είχα ούτε τηλέφωνο. Πράγμα που σημαίνει πως είτε τα Street Triple δεν είναι τόσο εμπορικά όσο νομίζουμε, είτε πως ο κόσμος δεν μπορεί να δώσει αυτό το ποσό μετρητά, είτε τέλος πως η τιμή είναι εκτός πραγματικότητας. (Γιατί αν ήταν κοντά θα είχα έστω ένα τηλέφωνο για μια προσφορά). Πλέον η τιμή έχει γυρίσει στα 9700 ώστε τουλάχιστον να μην με πιάνει το ψυχολογικό μου.
Από την άλλη δεν γνωρίζω την εμπορικότητα των Bonneville/Speed Twin. Τα βρίσκω υπερβολικά ακριβά από καινούργια και υπερβολικά ακριβά και σαν μεταχειρισμένα, αν αναλογιστεί κανείς πως είναι το ίδιο μηχανάκι δεκαετίες τώρα. Το ζήτημα είναι πως δεν ξέρω καν αν φεύγουν στις τιμές που τα βάζουν.

Την περίπτωση των On-Off την έχω σκεφτεί ξανά και ξανά, μέχρι τώρα δεν έχω βρει ούτε ένα που να μου αρέσει και να πω οκ αυτό με βλέπω να το οδηγώ. Για εμένα είναι η ίδια κατηγορία λύσης με το να πάω να αγοράσω Scooter. Πρακτικά, αλλά δεν με βλέπω να το οδηγώ. Ζητώ συγνώμη από όλους όσους πιθανόν να το πάρουν στραβά, δεν λέω κάτι για τις μηχανές τους, απλά εκφράζω τα γούστα μου. Θα ήθελα αυτό που βλέπω όταν παρκάρω να μου αρέσει.

Στα άλλα νέα:
Το καλοκαίρι οδήγησα στην Αυστρία ένα Brutale 910R και με εντυπωσίασε. Σκεφτόμουν το σενάριο της αγοράς του Bonneville τώρα και αργότερα ίσως ενός Brutale 750S (Tamburini να'ναι) μόνο για το μια στο τόσο που θα θέλω να το αρπάξω από τα μαλλιά ή να πάω πίστα. Ίσως και με κατατεθημένες πινακίδες το μεγαλύτερο διάστημα.

doctor_john
27/09/2024, 18:36
Λογικό μου φαίνεται αν θες πιο απολαυστική χωρίς την δυνατότητα να κάνει τα πάντα.
Αν είσαι τόσο κουλ έχει ομορφιά.

Οπωσδήποτε όμως πρέπει να οδηγήσεις μία πριν κάνεις οτιδήποτε.3

Στημένο σαν το speed twin μπορείς να το φέρεις σε βάθος χρόνου.
Είναι η ιδανική μοτό για να κάνεις ότι σου αρέσει και να χάνεις ελάχιστα.

Νοίκιασε μία και κάνε μια εκδρομή. 800ε ασφάλεια χρειάζεται που σου επιστρέφεται
και ~100ε την ημέρα.

RaGe_Raptor
27/09/2024, 18:44
Δεν διάβασα το σεντονι αλλα και να το διαβάσω είναι και πάλι ΟΧΙ.
θα το μετανιώνεις εις το διηνεκές .

Bowleno
27/09/2024, 18:50
Χιπστεριά δεν είναι επ ουδενί, είναι μια μοτό με κλασσικές γραμμές, απλή, βολική, βασική, θες να αλλάξεις μπουζί; σκύβεις απλά και τα αλλάζεις, στο κινέζικο που έχω τώρα, πρέπει να βγουν τεπόζιτο, κουτί φίλτρου αέρα και λοιπά ασυμμάζευτα. Σε άλλους αρέσει, σε άλλους όχι.....
αν είχα τα μπικικίνια την έπαιρνα χθες, αυτήν η την speed twin 900 αφού τις δοκιμάσω και τις 2 για να καταλήξω.

TheRegulator
27/09/2024, 19:45
Αρχικά ευχαριστώ για το άνοιγμα νέου θέματος μόνο για το δικό μου ζήτημα...

Το εντυπωσιακό είναι πως συμφωνώ παράλληλα με όλους.
Από την μια βλέπω στα μάτια μου το Street Triple ως το ένα μηχανάκι που πάντα ήθελα. Μου αρέσει πολύ σε όλα του, εμφάνιση, στήσιμο, ήχος, δεν έχω να πω ούτε ένα αρνητικό. Από την άλλη νιώθω πάρα πολύ σαν τον 40άρη με κρίση μέσης ηλικίας που πήρε το γυμνό streetfighter φοράει τα δέρματα και πάει βόλτα.
Το Bonneville είναι πάρα πολύ ρετρό για τα γούστα μου (όπως έγραψα η χρυσή τομή είναι το Speed Twin) και αντιλαμβάνομαι ξεκάθαρα την χιΨτεριά που λέει ο Regulator. Όμως τελικά είναι ένα μηχανάκι που επιβίωσε στην πάροδο των χρόνων και έμεινε κλασικό. Μπορώ ίσως να με δω να το καβαλάω και στα 60+ μου.

Έχοντας οδηγήσει και τα δύο (περίπου το Bonneville) είναι μέρα με τη νύχτα. Το ένα είναι πραγματικά βόλτας, δεν χρειάζεσαι πιο πολύ γκάζι ή φρένο. Έχει πολύ όμορφο ήχο και απίστευτα μεγάλη ροπή με αποτέλεσμα να βαριέσαι ακόμα και να κατεβάσεις ταχύτητες. Επίσης είναι αρκετά μακρύ, οπότε με μια ταχύτητα ταξιδεύεις εντός πόλης.
Επιπλέον κακά τα ψέματα θέλω μια στο τόσο να μπορώ να παίρνω και τη γυναίκα στις βόλτες μαζί και να είναι άνετη, για να είμαι και εγώ ήρεμος. Νομίζω πως ο καναπές που έχει για κάθισμα το Bonneville την καλύπτει. Ξέρω πως πολλοί θα κράξετε, αλλά για εμένα είναι και αυτός ένας λόγος υπέρ του.
900 δεν θέλω γιατί πολύ απλά δεν θέλω 5τάχυτο (όπως δεν θέλω και μηχανή χωρίς ABS) - είναι τα δύο σημεία που είναι προσωπικά μου κολλήματα.

Πάμε τώρα στο οικονομικό. Έχω βάλει την μηχανή αγγελία εδώ και ένα χρόνο πάνω κάτω σε τιμή που να είμαι ικανοποιημένος και να μην κλάψω αν φύγει. έφτασα να την κατεβάσω και μέχρι τα 8700 και πάλι δεν είχα ούτε τηλέφωνο. Πράγμα που σημαίνει πως είτε τα Street Triple δεν είναι τόσο εμπορικά όσο νομίζουμε, είτε πως ο κόσμος δεν μπορεί να δώσει αυτό το ποσό μετρητά, είτε τέλος πως η τιμή είναι εκτός πραγματικότητας. (Γιατί αν ήταν κοντά θα είχα έστω ένα τηλέφωνο για μια προσφορά). Πλέον η τιμή έχει γυρίσει στα 9700 ώστε τουλάχιστον να μην με πιάνει το ψυχολογικό μου.
Από την άλλη δεν γνωρίζω την εμπορικότητα των Bonneville/Speed Twin. Τα βρίσκω υπερβολικά ακριβά από καινούργια και υπερβολικά ακριβά και σαν μεταχειρισμένα, αν αναλογιστεί κανείς πως είναι το ίδιο μηχανάκι δεκαετίες τώρα. Το ζήτημα είναι πως δεν ξέρω καν αν φεύγουν στις τιμές που τα βάζουν.

Την περίπτωση των On-Off την έχω σκεφτεί ξανά και ξανά, μέχρι τώρα δεν έχω βρει ούτε ένα που να μου αρέσει και να πω οκ αυτό με βλέπω να το οδηγώ. Για εμένα είναι η ίδια κατηγορία λύσης με το να πάω να αγοράσω Scooter. Πρακτικά, αλλά δεν με βλέπω να το οδηγώ. Ζητώ συγνώμη από όλους όσους πιθανόν να το πάρουν στραβά, δεν λέω κάτι για τις μηχανές τους, απλά εκφράζω τα γούστα μου. Θα ήθελα αυτό που βλέπω όταν παρκάρω να μου αρέσει.

Στα άλλα νέα:
Το καλοκαίρι οδήγησα στην Αυστρία ένα Brutale 910R και με εντυπωσίασε. Σκεφτόμουν το σενάριο της αγοράς του Bonneville τώρα και αργότερα ίσως ενός Brutale 750S (Tamburini να'ναι) μόνο για το μια στο τόσο που θα θέλω να το αρπάξω από τα μαλλιά ή να πάω πίστα. Ίσως και με κατατεθημένες πινακίδες το μεγαλύτερο διάστημα.


Κρατα το μηχανακι που έχεις..
Φαίνεται από μακριά ότι δεν εισαι πραγματικός ρετρολάγνος ή alt left hipster..
Είμαι γνωστός για τις ηλίθιες επιλογές μου αλλά αυτή η αλλαγή είναι χειρότερη, γιατί σκοτώνεις ένα γαματο μηχανάκι για ένα μη εμπορικό… Τουλάχιστον να πήγαινες στο ντουκατι να πω πάει στο διάτανο..

ΓιώργοςΤΤ
27/09/2024, 20:07
Το πρωί που θα ξυπνήσεις, πλύνε καλά το πρόσωπό σου, πιες ένα φραπέ με τρεις καφέ-πέντε ζάχαρη και κοιτάξου καλά στον καθρέφτη. Μετά κατέβα δες το κόσμημα που έχεις, κάνε μια βόλτα και θα σου φύγει η όποια επιθυμία να το δώσεις, πόσο μάλλον να το σκοτώσεις για μία αδιάφορη οδηγικά μηχανή.

Nitse3
27/09/2024, 21:26
Μήπως τότε το ιδανικό μηχανάκι ήταν το προηγούμενο το trident;; Είναι σύγχρονο, χωρίς να τρομάζει και wife friendly απ' ότι θυμάμαι.

katsar
27/09/2024, 23:27
καλησπέρα.
Καταλαβαίνω την ανάγκη για αλλαγή, το ένα είναι ζουζούνι διάολος κ το άλλο σοβαρή μοτοσυκλέτα αλλά έχω ένσταση στον τρόπο απόκτησης της.
Τράμπα και να δώσεις και απο την τσέπη σου ,ε όχι.
Φυσικά και κατανοώ τα ''κολλήματα'' του καθένα αλλά το 5τάχυτο μην σε φοβίζει καν,είναι απλά ένα νούμερο.Για το abs συμφωνώ.

Nomand
28/09/2024, 00:00
Η αλήθεια ειναι οτι τα triumph στην Ελλάδα φεύγουν πολύ δύσκολα το λέω από προσωπική εμπειρία όταν έδωσα το America, επειδή έτυχε και οδήγησα ένα 765 rs και είμαι στα 45 μπορώ να σου πω πως συμφωνώ με την λογική σου να το δώσεις δεν έχει καμία σχέση με το 675 ειναι πολυ επιθετικό και σε καμία περίπτωση για δικαβαλο, απλά διαφωνώ με την κατεύθυνση να πάρεις αυτό στην Κρήτη από τον έμπορο
Στην θεση σου θα πήγαινα στον Κοντη και θα του έλεγα αν υπάρχει κάποιος πελάτης του που θέλει να δώσει κάποιο και επίσης εάν γνωρίζει κάποιον που να θέλει το δικό σου για αρχή.

D3300
28/09/2024, 08:10
Να πω κι εγώ τη μλκια μου?
Κράτησε το μηχανάκι σου και αγόρασε ένα Benelli Imperiale.
Την ίδια αίσθηση κλασικού θα έχεις χωρίς να πιαστείς κορόιδο.

doctor_john
28/09/2024, 08:53
Ρε σεις.. :lol:

Δεν μπορούμε να λέμε κοροϊδία την απόκτηση ενός boneville.
Δεν είναι του γούστου μας αυτή την εποχή, έχουμε δει φλώρους και καρδερίνες πάνω του, οκ.

Μην ποινικοποιήσουμε τους κουλ, ο καθένας τις αξίες του και τα γούστα του.

Και εμένα το συγκεκριμένο ντιλ μου μοιάζει ζαριά απο το Λυκαβητό..
Δεν θα τα ρίξω στο κορίτσι :cool:


https://www.youtube.com/watch?v=qPYL209ApH8&ab_channel=TheBulletsgr

katsar
28/09/2024, 09:11
Τα Τ120 τα καβαλάνε χιπστερς και γουαναμπις,καβάλα στα κτήνη και τα σσπορτ συναντάς only the nicest people που έλεγε κάποτε η Χόντα :bawl:
Not .

BLiTzER
28/09/2024, 09:24
Σκέφτεσαι να δώσεις ένα μηχανάκι-μπιστόλι ΣΥΝ ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΑ ΕΥΡΩ για να πάρεις το μηχανάκι του παππού μου;

doctoras
28/09/2024, 10:04
σφιγμομετρώντας την αγορά -κατα την άποψη μου-, το μηχανάκι σου δεν φεύγει όπως δεν φεύγει κανένα μεταχειρισμένο αυτού που μπάτζετ(εκτός συγκεκριμένων μοντέλων).

διότι:
οι νέες γενιές δεν έχουν την κάψα του μοτοσυκλετισμού τουλάχιστο όπως ξεκίνησε στα μάτια των τωρινών μεσήλικων όταν αυτοί ήταν 15-16(άρα χάνεται δυνητικά μερίδιο υποψηφίων).
β)αγοράζουν περισσότερο σκούτερ ως μέσο μετακίνησης
γ) απο το μερίδιο αυτών που θα πάρουν μοτοσυκλέτα, προτιμούν να αγοράζουν καινούργια κινέζικα brands, απο μεταχειρισμένα κυρίως λόγω έλλειψης γνώσης και σωστής επιλογής μεταχειρισμένων καθώς και εμπιστοσύνης στα δίκτυα εμπόρων μεταχειρισμένων.
δ)χρεοκοπημένοι πολίτες με μέσο μισθό στο χιλιάρικο με ενοικίαση οικίας στο μέσο των απολαβών του, τιμοκαταλόγους προιόντων διαβίωσης στα πλαίσια τιμών ελβετίας
ε) ( βγάζοντας εκτός την μειοψηφία των συνειδητοποιημένων και ενημερωμένων μοτοσυκλετιστών) , αγοράζουμε 5-10 μοντέλα με κλειστά τα μάτια σε οποιαδήποτε κατάσταση ως μπουγιο / τάση / μόδα τα: 1200-1250gs, Τracer 9, multistrada1200, tuono, TMAX, X-ADV, R1, gsxr1000, varadero 1000, vstrom 650 MK1/2, Z750, transalp 650/700, tracer 700, nc750x και ενδεχομένως κάποια ακόμη που μου διαφεύγουν.

Αν βρεις καθαρό μηχάνημα σε έμπορο με ντοκουμέντα και αποδεικτικά (τηλέφωνο επικοινωνίας με τον προηγούμενο κάτοχο) οτι έχει πραγματικά χλμ και δεν έχει "σούπα" προχωράς σε αντικατάσταση(εξάλλου τις bonnie δε θα τις αγόραζε καγκουρας κάτοχος).
Αλλιώς περιμένεις σε βάθος χρόνου μέχρι να βρεις κάποιον που να θέλει το συγκεκριμένο μοντέλο και έχει το μπαγιόκο.

Viking
28/09/2024, 22:23
Είναι ωραία η Bonnie αλλά και από μένα όχι σε αυτήν την ανταλλαγή :nono:

Έχεις πολύ ωραία μοτοσυκλέτα , και η προσφορά του εμπόρου δεν μου κάθεται καλά. Αν σου έδινε και 1000€ τότε ίσως να έπρεπε να το σκεφτείς σοβαρά (με την προϋπόθεση ότι καταλαβαίνεις τι πας να αγοράσεις)..

basilis_k6
28/09/2024, 23:46
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/342164192-moto-guzzi-v-7

τον ρωτησες αμα θέλει τραμπα?

και αλλος ενας

https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/339199672-ducati-scrambler

doctoras
29/09/2024, 08:13
προσωπικά μου αρέσουν οι μαύρες εκδόσεις Τ120 (χωρίς νικελα) όπως του παρακάτω
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/342774653-triumph-bonneville-t120#bigger-photos

TheRegulator
29/09/2024, 09:48
Εγώ έχω μια ερώτηση και ίσως να μπορεί να βοηθήσει.
Στο εξωτερικό μπορούμε να πάμε το αμάξι-μηχανακι σε κάποια αντιπροσωπεία και να το πουλήσουν αυτοί για εμάς, Ελλάδα δεν γίνεται κάτι τέτοιο?
Ρωτάω γιατί ο Ντοκτορας και όλοι όσοι μίλησαν για την αγορά έχουν δίκιο! Ποσοι θα μπουν πχ στο καρ και θα ψάξουν συγκεκριμένα το Τραϊουμφ? Ενώ αν είναι σε ένα μαγαζί στην Αθήνα-Θεσσαλονίκη, ίσως να περάσει κάποιος να το δει και να είναι στην αγορά για γυμνό και αντί για κάποιο Z να πάρει αυτό!
Επίσης γνωρίζοντας ότι η Triumph βγάζει κιτ για να γίνει Α2 ίσως να προσεγγίσει και ένα διαφορετικό κοινό!

Ilias_83
29/09/2024, 10:46
Καλημέρα στην παρέα και σας ευχαριστώ ειλικρινά όλους ανεξαιρέτως για την βοήθειά σας.
Ο όλος διάλογος μέχρι εδώ ήταν πραγματικά λες και τον κάνω εγώ μέσα στο μυαλό μου.

Η μέχρι τώρα απόφασή μου είναι να μην προχωρήσω. Οι λόγοι:
- Η έλλειψη τρόπου να ελεγχθεί το Bonneville.
- Το συγκεκριμένο είναι όμορφο μεν, αλλά όχι ακριβώς αυτό που θέλω (συν η ηλικία του).
- Πήγα βόλτα χθες με το δικό μου μετά από καιρό.
- Όσο και αν ακούγεται παράλογο, θέλω να κάνω με το Street Triple και το 3ο Riding School...
- Κατέβασα την τιμή στα 9000€ και θεωρώ πως έχετε δίκιο όσοι λέτε πως διαφορετικά διαπραγματεύεσαι με τα μετρητά στο χέρι.

Από εκεί και πέρα, κάποιος έγραψε για το Trident, ναι ήταν πολύ καλό μηχανάκι και μου άρεσε, αλλά δύσκολα θα έπαιρνα και πάλι το ίδιο.
Σχετικά με το A2 Restrictor, δεν γνωρίζω αν μπαίνει, την περίοδο 20-22 έβγαινε το S που έπαιρνε Restrictor, αλλά όχι τα R και τα RS. Πλέον βγάζει και για τα R καθώς έχει καταργήσει το S (αλλά δεν γνωρίζω αν μπαίνει). Ωστόσο δεν με τρομάζει η μηχανή μου σε καμία περίπτωση.
Το V7 το έκανα test drive, ήθελα πάρα πολύ να μου αρέσει, δεν του βρήκα αρνητικά για αυτό που είναι, αλλά δεν μου έκανε καθόλου το κλικ. Το περίμενα να περνάει πιο πολύ συναίσθημα στον οδηγό.
Το Scrambler δεν μου αρέσει, αν είναι να πάω προς αυτό το δρόμο θα πάω για την δεύτερη μηχανη την οποία λιγουρεύτηκα όσο δεν είχα δίπλωμα Monster 795 (ή κάποιο 1100, 1200 για το μονόμπρατσο δηλαδή).
Η αντιπροσωπεία το παίρνει, μόνο με αγορά καινούργιας. Δεν γνωρίζω έμπορο που να το κρατήσει γαι πούλημα αν δεν αγοράσεις κάτι από αυτούς εσύ.

doctoras
29/09/2024, 14:47
Εγώ έχω μια ερώτηση και ίσως να μπορεί να βοηθήσει.
Στο εξωτερικό μπορούμε να πάμε το αμάξι-μηχανακι σε κάποια αντιπροσωπεία και να το πουλήσουν αυτοί για εμάς, Ελλάδα δεν γίνεται κάτι τέτοιο?
Ρωτάω γιατί ο Ντοκτορας και όλοι όσοι μίλησαν για την αγορά έχουν δίκιο! Ποσοι θα μπουν πχ στο καρ και θα ψάξουν συγκεκριμένα το Τραϊουμφ? Ενώ αν είναι σε ένα μαγαζί στην Αθήνα-Θεσσαλονίκη, ίσως να περάσει κάποιος να το δει και να είναι στην αγορά για γυμνό και αντί για κάποιο Z να πάρει αυτό!
Επίσης γνωρίζοντας ότι η Triumph βγάζει κιτ για να γίνει Α2 ίσως να προσεγγίσει και ένα διαφορετικό κοινό!

Συνέβαινε την δεκαετία του 2000 και στην Ελλάδα.
Από το 2010 και μετά οι πωλητές κάνουν τους χαμάληδες βγάλε πρωι μηχανάκι, βαλε βράδυ μηχανάκι. Και αν είναι της επιχείρησης να το υποστεί, αν είναι για εξυπηρέτηση θα γράψει περισσότερα χλμ μέσα έξω παρά θα πουληθεί

Πρέπει να είναι πολύ εμπορικό το μηχανάκι για να στο κρατήσει στη βιτρίνα

Ενώ στην ευρωπαϊκή Δύση που ειναι πιο ευκατάστατα τα πράγματα μπορεί να στο κρατήσει γιατί ξέρει ότι θα φύγει

Στη Θεσσαλονίκη που ζω και έχω την εικόνα στο κλάδο της μοτοσυκλετας (εμπόριο μοτοσικλετών, συνεργεία, αναλώσιμα, αφτερ μάρκετ, και εξοπλισμό αναβατών) δεν θυμάμαι ένα κατάστημα να παρέμεινε στον ίδιο χώρο (άντε να βγάλω τα μεταχειρισμένα ανταλλακτικά στην Οδυσσέως), τα πάντα άλλαξαν παραπάνω από μια ή δυο φορές και πολλά καταστήματα συγχωνεύτηκαν η έκλεισαν οριστικά.

Να ξέρουμε που πάμε να πουλήσουμε.

Επίσης ένα ακόμη αν κάνετε αναζήτησή στο car έχει ενδιαφέρον πως τα μεταχειρισμένα τεμάχια των εμπόρων είναι 1 προς 3 των ιδιωτών.
Πριν 15 χρόνια ήταν 50/50
Και πριν 25 χρόνια τα 3/4 ηταν στους εμπόρους και το 1/4 σε ιδιώτες.

Αν δε βγει καμία πλατφόρμα όπως το mobile de για να επεκτείνει το εύρος αγοράς στην Ευρώπη υποστηριζόμενη από τοπικό νομικό πλαίσιο θα ανταλλάζουμε μηχανάκια μεταξύ μας

Dimmanoukas
29/09/2024, 14:59
Να πω και εγώ την άποψη μου...αφού δεν θες adve και θες μια στο τόσο για χαλαρές βόλτες καναπεδαρα, δες κανένα μεταχειρισμένο της royal Enfield πχ το classic και κρατά το triumph ως έχει.

Εάν σε παίρνει να αποκτήσεις ένα δεύτερο και δεν έχεις χωροταξικό θέμα δοκίμασε το.
Τα έξοδα χρήσης μετέπειτα είναι χαμηλά για το royal.

Επίσης θα έχεις πάντα στο νου σου την τραμπα αν κάτσει με κανένα speed twin που θες ή το Ducati.

Κάνε μια δοκιμή σε test ride είτε το classic είτε το hunter, δεν έχεις να χάσεις κάτι.

Δεν τα έχω οδηγήσει αλλά έμπειροι αναβάτες που έχουν οδηγήσει το classic έχουν πει τα καλύτερα (όταν συνειδητά θέλουν και τη χαλαρή βόλτα στο μυαλό τους). Για μοναδική μηχανή όχι αλλά για μια δεύτερη γιατί όχι?

Bowleno
29/09/2024, 16:12
Να πω και εγώ την άποψη μου...αφού δεν θες adve και θες μια στο τόσο για χαλαρές βόλτες καναπεδαρα, δες κανένα μεταχειρισμένο της royal Enfield πχ το classic και κρατά το triumph ως έχει.

Εάν σε παίρνει να αποκτήσεις ένα δεύτερο και δεν έχεις χωροταξικό θέμα δοκίμασε το.
Τα έξοδα χρήσης μετέπειτα είναι χαμηλά για το royal.

Επίσης θα έχεις πάντα στο νου σου την τραμπα αν κάτσει με κανένα speed twin που θες ή το Ducati.

Κάνε μια δοκιμή σε test ride είτε το classic είτε το hunter, δεν έχεις να χάσεις κάτι.

Δεν τα έχω οδηγήσει αλλά έμπειροι αναβάτες που έχουν οδηγήσει το classic έχουν πει τα καλύτερα (όταν συνειδητά θέλουν και τη χαλαρή βόλτα στο μυαλό τους). Για μοναδική μηχανή όχι αλλά για μια δεύτερη γιατί όχι?


Ο άνθρωπος είπε ξεκάθαρα στο 1ο ποστ, δεν υπάρχουν τα μπικικίνια (α.κ.α λ7) αλλιώς θα πήγαινε σε κούτα speed twin....