Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 39

Θέμα: Street Triple 765 R (MY2021) VS Bonneville T120 του 2017

  1. #1
    Μέλος Το avatar του/της Ilias_83
    Εγγραφή
    18/06/2012
    Μηνύματα
    133

    Street Triple 765 R (MY2021) VS Bonneville T120 του 2017

    Καλησπέρα.

    Σκέφτομαι να ανταλλάξω το Street Triple 765 R (MY2021) με ένα Bonneville T120 του 2017 το οποίο βρήκα στην Κρήτη.
    https://www.car.gr/classifieds/bikes...onneville-t120
    Θα δώσω μια διαφορά 500€ και όλα τα έξοδα μεταβιβάσεις, μεταφορές από και προς Κρήτη +ένα ετήσιο Service στο Bonneville θα είναι δικά του.

    Στην ουσία πήρα το Street Triple γιατί ήταν η μηχανή που ήθελα εξαρχής όταν σκέφτηκα να βγάλω δίπλωμα. Την απέκτησα, έκανα κάποια χιλιόμετρα, έκανα δύο σχολεία, αλλά στα 40 και κάτι νιώθω πως απλά την πάω βόλτα.
    Ούτε μπορώ, ούτε θέλω να ψάξω τα όρια και επιπλέον φοβάμαι. Το μηχάνημα νιώθω πως με ξεπερνάει κατά πολύ.
    Ιδανικά θα ήθελα πίστα για να νιώσω άνετα, αλλά το έχω κάνει ήδη πολλά χρόνια με αυτοκίνητο και δεν θέλω να μπω στην διαδικασία, τόσο από πλευράς εξόδων και πιθανών ζημιών, όσο και από την πλευρά της αποκατάστασης του ίδιου μου του εαυτού αν έρθει μια πτώση.

    Έτσι σκέφτομαι να αλλάξω εντελώς κατηγορία αγοράζοντας κάτι εντελώς βόλτας που πρακτικά ταιριάζει περισσότερο με τον τρόπο που εγώ οδηγώ. Σε έναν ιδανικό κόσμο θα ήθελα Speed Twin 1200, αλλά δεν θέλω να δώσω άλλα χρήματα και δεν βρίσκω μεταχειρισμένο.

    Οι σκέψεις σας παρακαλώ.
    No one told you when to run,
    you missed the starting gun

  2. #2
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.684
    Εύγε, νέε μου!
    Την καλύτερη δουλειά θα κάνεις.
    Είμαι κι εγώ στην πρίζα για το 900 καθώς τα 1200 κυβικά είναι υπερβολή για την δική μου χρήση.
    Καλές βόλτες, θα το ευχαριστηθείς πολύ!
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Nitse3
    Εγγραφή
    15/11/2016
    Μηνύματα
    838
    Ναι για την αλλαγή. Απ΄όσο θυμάμαι η μηχανή δεν είναι το βασικό ή αποκλειστικό μέσο μετακίνησης. Αν δεν σου βγει ξαναλλάζεις. Μπορεί να λες ότι το triple είναι πολύ μηχανή για σένα, αλλά και το bonneville μπορεί να σου φανεί υπερβολικά "χαλαρό". Κάποια στιγμή ίσως να δοκίμαζες και on-off, adventure αφού θυμάμαι ότι ακολουθεί και η σύζυγός σε αρκετές περιπτώσεις. Για το συγκεκριμένο deal δεν έχω άποψη.

  4. #4
    Δεν θα το εκανα με τίποτα!

    Αλλα μάλλον φταίει που εχω τεράστιο σοφτ σποτ για αυτο το μηχάνημα.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  5. #5
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Οι μηχανες ειναι για να τις αλλαζουμε. Αν νιωθεις οτι δε σου ταιριαζει το Triple γιατι οχι. Το μονο που με χαλαει ειναι η εμπλοκη εμπορου. Δε σε συμφερει να πουλησεις το δικο σου μονος και να κινηθεις πιο ελευθερα με το κασερι στο χερι;

  6. #6
    Μέλος
    Εγγραφή
    01/02/2024
    Μηνύματα
    496
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ilias_83 Προβολή μηνύματος
    Καλησπέρα.

    Σκέφτομαι να ανταλλάξω το Street Triple 765 R (MY2021) με ένα Bonneville T120 του 2017 το οποίο βρήκα στην Κρήτη.
    https://www.car.gr/classifieds/bikes...onneville-t120
    Θα δώσω μια διαφορά 500€ και όλα τα έξοδα μεταβιβάσεις, μεταφορές από και προς Κρήτη +ένα ετήσιο Service στο Bonneville θα είναι δικά του.

    Στην ουσία πήρα το Street Triple γιατί ήταν η μηχανή που ήθελα εξαρχής όταν σκέφτηκα να βγάλω δίπλωμα. Την απέκτησα, έκανα κάποια χιλιόμετρα, έκανα δύο σχολεία, αλλά στα 40 και κάτι νιώθω πως απλά την πάω βόλτα.
    Ούτε μπορώ, ούτε θέλω να ψάξω τα όρια και επιπλέον φοβάμαι. Το μηχάνημα νιώθω πως με ξεπερνάει κατά πολύ.
    Ιδανικά θα ήθελα πίστα για να νιώσω άνετα, αλλά το έχω κάνει ήδη πολλά χρόνια με αυτοκίνητο και δεν θέλω να μπω στην διαδικασία, τόσο από πλευράς εξόδων και πιθανών ζημιών, όσο και από την πλευρά της αποκατάστασης του ίδιου μου του εαυτού αν έρθει μια πτώση.

    Έτσι σκέφτομαι να αλλάξω εντελώς κατηγορία αγοράζοντας κάτι εντελώς βόλτας που πρακτικά ταιριάζει περισσότερο με τον τρόπο που εγώ οδηγώ. Σε έναν ιδανικό κόσμο θα ήθελα Speed Twin 1200, αλλά δεν θέλω να δώσω άλλα χρήματα και δεν βρίσκω μεταχειρισμένο.

    Οι σκέψεις σας παρακαλώ.
    Θα απαντησω με βαση αυτο που ειπες περι πιστας. Επειδη το κυνηγαω με το αμαξι και μπηκα στην διαδικασια να κανω το ιδιο με το μηχανακι και ειμαστε κοντα σε ηλικια μπορω να σου πω οτι ετοιμαζεσαι να κανεις λαθος. Ανθρωπος ο οποιος εχει το μικροβιο της πιστας δεν μπορει ξαφνικα να γινει (θα το πω κομψα) χιπστερας και να στριβει το μουστακι. Δεν γινεται να δωσεις το καινουργιο σου μηχανακι να παρεις αυτη την (συγγνωμη απ τους ιδιοκτητες) χιπστεροαηδια. What's next να αρχισεις να πινεις smoothies με γαλα καρυδας?

    Επιστρεφοντας στην πιστα τα εξοδα σε σχεση με το αμαξι ειναι ΑΠΕΙΡΟΕΛΑΧΙΣΤΑ. Επισης σαν αμπαλος στην πιστα με τα μηχανακια μπορω να σου πω οτι στο επιπεδο μας το μονο που χρειαζεσαι ειναι μια στολη που να χωραει το tech air 10 και μην αγχωνεσαι για αποκατασταση του εαυτου σου, ειμαστε σε μια ηλικια που υπαρχει φρενο/φοβος και σωφροσυνη και οι πιθανοτητες να σπασεις κατι μειωνονται!

    Το κοστος ειναι αυτο:

    If lets say you do 15 trackdays per year which is a lot. you need

    4500 for the trackdays
    6 sets of tires with a total cost of 2400
    And 1500 for service and brakes every year
    Total 8.400 so each trackday will cost you 560.

    Then from the expenses that will last you for more than one season:
    If you don't have equiment and you buy first time
    one suit with airbag (if you want) that costs 2500 in switzerland or 1.5k from Germany, boots 300+, gloves 200 and helmet 850.
    Total cost 3850 so for each trackday its approximately 256.

    Και αυτες εινα τιμες ελβετιας.. με σκεπτικο οτι παιρνεις τον εξοπλισμο ΚΑΘΕ χρονια και τον πετας. Καινουργιο AGV Pista καθε χρονο.

    Με αυτα τα νουμερα και γνωριζοντας οτι στα τρακντει κανεις περιπου 50 γυρους ολη την ημερα το κοστος ανα γυρο ειναι ειναι 16 ευρω και 32 λεπτα...

  7. #7
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.234
    Ρε συ εδω πας να μπεις μεσα με τα μπουνια!!!
    Πουλα το μονος σου τετοιο μοτο και κανε οτι θες μετα με τα λεφτα χερατα.
    (Οτι λεει ο ptc)

    Αμαρτια ειναι να το σκοτωσεις ετσι...
    Ride(s) the wind of change...

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Nostradamus
    Εγγραφή
    29/08/2007
    Μηνύματα
    1.768
    Σταματα να κανεις παρεα με Indian και θα νιωσεις καλυτερα μεσα σε 3-4 μερες περιπου..
    Quod me nutrit... me destruit.....

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.345
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ilias_83 Προβολή μηνύματος
    Ούτε μπορώ, ούτε θέλω να ψάξω τα όρια και επιπλέον φοβάμαι. Το μηχάνημα νιώθω πως με ξεπερνάει κατά πολύ.

    Ιδανικά θα ήθελα πίστα για να νιώσω άνετα, αλλά το έχω κάνει ήδη πολλά χρόνια με αυτοκίνητο και δεν θέλω να μπω στην διαδικασία, τόσο από πλευράς εξόδων και πιθανών ζημιών, όσο και από την πλευρά της αποκατάστασης του ίδιου μου του εαυτού αν έρθει μια πτώση.
    τα ειπες ολα απλα και περιεκτικα.ο φοβος φυλαει τα ερημα ,που λεει κι ο λαος.κανε την αλλαγη αφου πλεον η μηχανη αισθανεσαι να σε ξεπερναει.δεν χρειαζεσαι περιττες αποδειξεις ικανοτητος.υπαρχουν και αλλες απολαυσεις εκτος πιστας.
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ratamahatta
    Εγγραφή
    26/04/2015
    Μηνύματα
    985
    Σε αρκετές περιπτώσεις για να μην πω στις πιο πολλες ,οι μηχανές ξεπερνάνε τις δυνατότητες μας.
    Καλό είναι αυτό καθώς μας προσφέρει επιπλέον ασφαλεια
    Προσωπικά στα 48+ δεν θα το άλλαζα το R και ας το είχα και για χαλαρές βόλτες.
    Σε όλα η διαφορά θα είναι η μέρα με την νύχτα, όπου νύχτα T120 αλλά αν σου κάνει κλικ go for it
    Του ποζερα η μάνα δεν έκλαψε ποτέ

  11. #11
    χιλιομετροφάγος! Το avatar του/της pektis
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    26/02/2008
    Μηνύματα
    3.087
    Καμια σχεση το μηχανακι το ενα με το αλλο... Μηπως το αλλαξεις και μετα σου λειπει το γκαζι του street triple? Σκεψου το...
    προσέχουμε για να έχουμε!...

  12. #12
    Μέλος Το avatar του/της sam4g
    Εγγραφή
    15/05/2014
    Μηνύματα
    489
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ilias_83 Προβολή μηνύματος
    Καλησπέρα.

    Σκέφτομαι να ανταλλάξω το Street Triple 765 R (MY2021) με ένα Bonneville T120 του 2017 το οποίο βρήκα στην Κρήτη.
    https://www.car.gr/classifieds/bikes...onneville-t120
    Θα δώσω μια διαφορά 500€ και όλα τα έξοδα μεταβιβάσεις, μεταφορές από και προς Κρήτη +ένα ετήσιο Service στο Bonneville θα είναι δικά του.

    Στην ουσία πήρα το Street Triple γιατί ήταν η μηχανή που ήθελα εξαρχής όταν σκέφτηκα να βγάλω δίπλωμα. Την απέκτησα, έκανα κάποια χιλιόμετρα, έκανα δύο σχολεία, αλλά στα 40 και κάτι νιώθω πως απλά την πάω βόλτα.
    Ούτε μπορώ, ούτε θέλω να ψάξω τα όρια και επιπλέον φοβάμαι. Το μηχάνημα νιώθω πως με ξεπερνάει κατά πολύ.
    Ιδανικά θα ήθελα πίστα για να νιώσω άνετα, αλλά το έχω κάνει ήδη πολλά χρόνια με αυτοκίνητο και δεν θέλω να μπω στην διαδικασία, τόσο από πλευράς εξόδων και πιθανών ζημιών, όσο και από την πλευρά της αποκατάστασης του ίδιου μου του εαυτού αν έρθει μια πτώση.

    Έτσι σκέφτομαι να αλλάξω εντελώς κατηγορία αγοράζοντας κάτι εντελώς βόλτας που πρακτικά ταιριάζει περισσότερο με τον τρόπο που εγώ οδηγώ. Σε έναν ιδανικό κόσμο θα ήθελα Speed Twin 1200, αλλά δεν θέλω να δώσω άλλα χρήματα και δεν βρίσκω μεταχειρισμένο.

    Οι σκέψεις σας παρακαλώ.
    Πολύ συνετό το σκεπτικό σου. Η γνώμη μου είναι, βέβαια, πως έχεις μια μηχανή που κρατάει την αξία στην μεταπώληση και πας να τη σκοτώσεις για μία μηχανή, που αν δεν σ ευχαριστεί αύριο μεθαύριο, πολύ δύσκολα θα βρεις αγοραστή να πληρώσει.

  13. #13
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.005
    Ε όχι και χίπστερ ρε παιδιά…το Bonnie βγαίνει ετσι από το ‘01 και είναι συνέχεια των μοντέλων του ‘60

    Προσωπικά εν αντίθεση με τους υπόλοιπους το triple μου φαίνεται χώρις προσωπικότητα αν έπρεπε να τα βαλω δίπλα δίπλα

    Το T120 (όχι το T100) είναι απολαυστικό για χαλαρές βολτες και όπως λένε οι Άγγλοι το πιο φιλικο Bonnie για commuting

    Για μενα θα ήταν one way ticket

    *οποιος έχει πρόσβαση να το μεταφέρει τετοια θέματα έχουν ψωμί

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της husky21
    Εγγραφή
    09/11/2015
    Μηνύματα
    1.127
    απο μενα ειναι ενα τεραστιο οχι
    δεν μπορω να δεχτω οτι θα αλλαξεις μια καταπληκτικη μοτο
    με ενα πραμα με 2 ροδες


    Υ.Γ. Δεν βγαζει κανενα κιτ η Τραιουμφ να το κανεις Α2 να εισαι ησυχος;

  15. #15
    Μέλος
    Εγγραφή
    01/02/2024
    Μηνύματα
    496
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    Ε όχι και χίπστερ ρε παιδιά…το Bonnie βγαίνει ετσι από το ‘01 και είναι συνέχεια των μοντέλων του ‘60

    Προσωπικά εν αντίθεση με τους υπόλοιπους το triple μου φαίνεται χώρις προσωπικότητα αν έπρεπε να τα βαλω δίπλα δίπλα

    Το T120 (όχι το T100) είναι απολαυστικό για χαλαρές βολτες και όπως λένε οι Άγγλοι το πιο φιλικο Bonnie για commuting

    Για μενα θα ήταν one way ticket

    *οποιος έχει πρόσβαση να το μεταφέρει τετοια θέματα έχουν ψωμί
    PEAK ZURICH ENERGY... Σαν να το βλεπω με πουκαμισο lumberjack και Arai Freeway κρανος..

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. [ΠΩΛΕΙΤΑΙ] Street triple 765 RS
    από o teos στο forum Αγγελίες μοτοσικλετών
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 29/05/2024, 21:56
  2. Triumph Street Triple 765 2020
    από lleonidas στο forum Triumph
    Απαντήσεις: 33
    Τελευταίο μήνυμα: 29/05/2024, 20:02
  3. [ΠΩΛΕΙΤΑΙ] Triumph Street Triple 765 R
    από Ilias_83 στο forum Αγγελίες μοτοσικλετών
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 15/09/2023, 08:41
  4. Street Triple Vs Ducati Monster 696
    από loumex στο forum Triumph
    Απαντήσεις: 44
    Τελευταίο μήνυμα: 18/04/2008, 22:57
  5. MCN Triumph Street Triple vs Monster, Z, Hornet, GSR, FZ6
    από 618RR στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 34
    Τελευταίο μήνυμα: 26/08/2007, 13:14

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF