Σύνδεση

View Full Version : Πέφτουν κεφάλια στην KTM



Σελίδες : [1] 2 3

panavour
31/10/2024, 04:05
https://www.newsmoto.gr/peftoun-kefalia-stin-ktm/

Από orange days σε black days.


[...]

... πάρθηκε η απόφαση για κάτι ακόμα πιο τρανταχτό που είναι η απομάκρυνση τεσσάρων από τους έξι επικεφαλής του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας. Οι μοναδικοί πλέον που μένουν στη θέση τους είναι ο CEO Στεφάν Πιερέρ και ο Αντιπρόεδρος Γκότφριντ Νοϊμέιστερ.

Ανάμεσα στα θύματα αυτής της νέας σκληρής απόφασης του Ομίλου είναι και ένα πολύ τρανταχτό όνομα στην ιστορία της KTM. Πρόκειται για τον Χούμπερτ Τράνκενπολτς, τον πρώην Πρόεδρο της KTM ο οποίος βρίσκεται στο διοικητικό συμβούλιο από το 2018. Είναι ο εγγονός του Χανς Τράνκενπολτς που αντιπροσωπεύει το «T» στα αρχικά KTM (Kronreif, Trunkenpolz, Mattighofen).

Nitse3
31/10/2024, 08:56
https://youtu.be/ySzrJ4GRF7s


Θα ανακάμψουν τώρα με την βοήθεια της Κίνας.

zpaf
31/10/2024, 09:15
Δύσκολα τα πράγματα στην Αυστρία.
Πρέπει οπωσδήποτε να βρουν έναν μεγάλο όπως η Ducati για να συνεχίσουν.
Εύχομαι να ακούσουμε γρήγορα κάποια καλά νέα.
Ο κόσμος των δυο τροχών χωρίς πορτοκαλί χρώμα θα είναι φτωχός.

harris_x
31/10/2024, 09:17
Καμία δυσκολία, απλά γίνεται αναδιοργάνωση.

Bowleno
31/10/2024, 09:46
https://www.newsmoto.gr/peftoun-kefalia-stin-ktm/

Από orange days σε black days.

Και τι σε νοιάζει εσένα; μετοχές έχεις; :cry::p
Πέφτουν κεφάλια, βάζουν νέα με (υποτίθεται) νέες ιδέες, παντού συμβαίνει αυτό, άλλοτε με καλά και άλλοτε με τραγικά αποτελέσματα.....

ptc
31/10/2024, 09:52
Καμία δυσκολία, απλά γίνεται αναδιοργάνωση.

Πτώση σε πωλήσεις και αποτυχία στην επίτευξη των οικονομικών στόχων δεν το λες και ευκολία. Η αναδιοργάνωση φαντάζομαι δε θα γινόταν αν όλα πηγαίναν καλά.

Νομίζω πως τους έχει κάνει ζημιά η όλη ιστορία με τα προβληματικά μοτέρ. Θα τους φάνε οι κινεζοι εκ των έσω. :p

Lioulios
31/10/2024, 09:58
Οταν θα ξεκινησουν να βγαζουν απροβληματιστα μηχανακια θα ερουν και οι αυξημενες πωλησεις , οτι καφαλια και να χουν .
Το θεμα με τους εκεντροφορους εχει κανει μεγαλη ζημια παγκοσμιως .
Αλλιως ειναι να ζητας 8και 10Κ και αλλιως κοντα 18 για κατι που σκορπαει

basilis_k6
31/10/2024, 10:09
απο υπογειο εγινε ρετιρε μεσα σε 20 χρονια. εχει απλωθει και επενδυσει παντου, λογικο οτι στην πρωτη στραβη θα ειχε προβλημα, καποτε θα ερχοτανε. δεν εκαναν τα κουμαντα τους νωριτερα και αφησαν πολυ σημαντικες μοτοσυκλέτες για να επενδυσουν σε ποδηλατα και motogp. πηγαν να γινουν ντουκατι και ξεχασανε το κασερι απο τα μικρα και μεσαια. μαζι με την κακή φημη που απεκτησαν στην αμερικη (και σιγα σιγα εξαπλώνεται) και την διαχείριση στου θεματος 790-890 το μελλον τους ειναι λιγακι γκρι. δεν θα εχουν μεγαλο προβλημα πιστευω. πρεπει ομως να μαζευτουν γιατι ειναι ιδιαιτερη φιρμα και ουτε μπορει ουτε θα γινει bmw και ducati, αν χασει το κοινο της τα εχασε ολα. ουτε κινεζικα ktm θελουν οι πελατες της, ουτε αλιεν μουρες, ουτε μοτοσυκλετες των 30κ ευρω.
βεβαια ασχετα με το οικονομικο περιβαλλον που κυριως του επληξε και τα ριχνουν εκει, καλο ειναι που ξυλωσαν και καποια μεγαλα κεφαλια. η αναβολη της αναβολης των 490, το τεραστιο fail του 790duke και τα προβληματα αξιοπιστιας ηταν 3 δυνατα strike που καποιος επρεπε να χρεωθει.

peterTHErider
31/10/2024, 10:10
Πτώση σε πωλήσεις και αποτυχία στην επίτευξη των οικονομικών στόχων δεν το λες και ευκολία. Η αναδιοργάνωση φαντάζομαι δε θα γινόταν αν όλα πηγαίναν καλά.

Νομίζω πως τους έχει κάνει ζημιά η όλη ιστορία με τα προβληματικά μοτέρ. Θα τους φάνε οι κινεζοι εκ των έσω. :p

Αυτό.
Αν όλα πηγαίνουν καλά τα στελέχη παίρνουν μπόνους.δεν απολύονται.

peterTHErider
31/10/2024, 10:16
Καμία δυσκολία, απλά γίνεται αναδιοργάνωση.

Χάρη έχεις έμμισθη σχέση με την κτμ?

harris_x
31/10/2024, 10:20
Χάρη έχεις έμμισθη σχέση με την κτμ?

οχι

panavour
31/10/2024, 10:28
Κάθε Τετάρτη Μαλιοτραβηγμα πλέον.

D3300
01/11/2024, 05:53
Ας βάλει το χέρι στη τσέπη και η ΚΤΜ, όχι μόνο οι ιδιοκτήτες.
Τόσα λ7 μάζεψε τόσα χρόνια.
Έτσι θα είναι όλοι ευτυχισμένοι.
Όσο για τα υψηλόβαθμα στελέχη, πάντα υπάρχει κάποιος άξιος αντικαταστάτης.

Tallyban
01/11/2024, 06:34
Χωρίς παπί και σκούτερ που πας ρε Κατεμήτρο στην Ασία;

thunder ace
01/11/2024, 06:38
Οταν θα ξεκινησουν να βγαζουν απροβληματιστα μηχανακια θα ερουν και οι αυξημενες πωλησεις , οτι καφαλια και να χουν .
Το θεμα με τους εκεντροφορους εχει κανει μεγαλη ζημια παγκοσμιως .
Αλλιως ειναι να ζητας 8και 10Κ και αλλιως κοντα 18 για κατι που σκορπαει

Σταματησαν να παιρνουν ρουλεμαν απο την Ιαπωνια;

doctoras
01/11/2024, 07:08
Νομίζω πως τους έχει κάνει ζημιά η όλη ιστορία με τα προβληματικά μοτέρ. Θα τους φάνε οι κινεζοι εκ των έσω. :p



Το θεμα με τους εκεντροφορους εχει κανει μεγαλη ζημια παγκοσμιως .
Αλλιως ειναι να ζητας 8και 10Κ και αλλιως κοντα 18 για κατι που σκορπαει


η αναβολη της αναβολης των 490, το τεραστιο fail του 790duke και τα προβληματα αξιοπιστιας ηταν 3 δυνατα strike που καποιος επρεπε να χρεωθει.

Επειδή το έχασα απο την επικαιρότητα ενημερώστε για ποια μοτερ συγκεκριμένα αναφέρεστε?
Νομίζω το 890 είναι δικό τους μοτερ, το 790 loncin, ποια χτύπησαν εκκεντροφόρους? και σε ποιά ήπειρο?

*η ηπα με βάζει σε υποψίες λόγω της πολιτική που ασκεί στο εμπόριο

panavour
01/11/2024, 07:14
Επειδή το έχασα απο την επικαιρότητα ενημερώστε για ποια μοτερ συγκεκριμένα αναφέρεστε?
Νομίζω το 890 είναι δικό τους μοτερ, το 790 loncin, ποια χτύπησαν εκκεντροφόρους? και σε ποιά ήπειρο?

*η ηπα με βάζει σε υποψίες λόγω της πολιτική που ασκεί στο εμπόριο

Το 790 είναι cfmoto,όχι loncin.

ptc
01/11/2024, 07:38
Επειδή το έχασα απο την επικαιρότητα ενημερώστε για ποια μοτερ συγκεκριμένα αναφέρεστε?
Νομίζω το 890 είναι δικό τους μοτερ, το 790 loncin, ποια χτύπησαν εκκεντροφόρους? και σε ποιά ήπειρο?

*η ηπα με βάζει σε υποψίες λόγω της πολιτική που ασκεί στο εμπόριο

Και στα δύο με μεγαλύτερο πρόβλημα να φαίνεται πως υπάρχει στα 790.

https://www.motorcyclenews.com/news/2024/july/ktm-camshaft-defects/

telegonos
01/11/2024, 08:02
Τα κινέζικα μοτέρ 790 δεν έχουν βγάλει κανένα πρόβλημα μια φορά.

Μόνο τα ΚΤΜ τρώνε εκκεντροφόρους.

panavour
01/11/2024, 08:14
Τζιζ,μην λες τέτοια κακά λόγια,θα σου βάλουνε πιπέρι στο στόμα,κακό παιδί.

harris_x
01/11/2024, 08:37
Τζιζ,μην λες τέτοια κακά λόγια,θα σου βάλουνε πιπέρι στο στόμα,κακό παιδί.

:rolleyes:

doctoras
01/11/2024, 08:46
να καταφέρεις με τόση τεχνολογία που υπάρχει σήμερα να σπας εκκετροφόρους, είναι κατόρθωμα

μάλλον οφείλεται στην τότε καινοτομία που παρουσίαζαν


There’s a 435-degree firing interval, designed to emulate the firing order of KTM’s big V-twins, with a crank pin offset of 75 degrees. The engine has a DOHC, eight-valve head, with one spark plug per cylinder. The valves are actuated by finger followers, and the chain-driven camshafts are assembled, not forged one-piece units. Supposedly, this saves weight. Cam chain tension is held steady with a hydraulic tensioner.

https://www.advrider.com/ktm-790-adventure-review-part-1-the-tech/

telegonos
01/11/2024, 09:29
Δεν τους σπάνε, τους τρωνε. Τρώγονται στις επιφάνειες των λοβών

harris_x
01/11/2024, 09:32
Να θυμίσω ότι το θέμα έχει να κάνει με τις πρόσφατες απολύσεις.

AUFGEBRACHT
01/11/2024, 10:13
Πρέπει οπωσδήποτε να βρουν έναν μεγάλο όπως η Ducati για να συνεχίσουν.

Η Ducati βρήκε έναν ΠΟΛΥ μεγάλο, πλέον όμως το μέλλον της Volkswagen AG -και κατ' επέκτασιν της Audi, φαντάζει αρκετά νεφελώδες και φαίνεται πως οι μέρες της αφθονίας έχουν περάσει ανεπιστρεπτί...

zpaf
01/11/2024, 12:54
Η Ducati βρήκε έναν ΠΟΛΥ μεγάλο, πλέον όμως το μέλλον της Volkswagen AG -και κατ' επέκτασιν της Audi, φαντάζει αρκετά νεφελώδες και φαίνεται πως οι μέρες της αφθονίας έχουν περάσει ανεπιστρεπτί...

Στην Ducati το 2012 πήγαιναν για κλείσιμο μέχρι που εμφανίστηκε η VW και τους έσωσε όπως κάνει μέχρι σήμερα 12 χρόνια μετά.
Δεν ξέρω αν θα συνεχίσει να υπάρχει η κόκκινη το 2036 και πως, απλά θα ήθελα να υπάρχει.
Το ίδιο επιθυμώ και για την πορτοκαλί εταιρία.


Δύσκολοι καιροί για πολλούς !!!

harris_x
01/11/2024, 13:01
Η διαφορά είναι ότι η Pierer δεν έχει κάποιο πρόβλημα.

Απλώς τα στελέχη που πήραν πόδι μάλλον δεν έπιασαν τους στόχους που είχαν τεθεί.

peterTHErider
01/11/2024, 15:03
Διάβαζα τις προάλλες πως η μετοχή της κτμ έχει πάει κατά διαόλου.
Αν ισχύει μάλλον υπάρχει κάποιο πρόβλημα.

ptc
01/11/2024, 16:32
Διάβαζα τις προάλλες πως η μετοχή της κτμ έχει πάει κατά διαόλου.
Αν ισχύει μάλλον υπάρχει κάποιο πρόβλημα.

Pierer Mobility AG το τελευταίο δωδεκάμηνο.

457591

basilis_k6
01/11/2024, 18:39
Δείτε την ιστορια της triumph απο το 2020 και μετα ( https://www.motorcyclesdata.com/2024/09/03/triumph-motorcycles/ )
και τι ΔΕΝ εκανε η κτμ και θα καταλαβετε γιατι παει ετσι οπως παει. Είχε λεφτα και χρονο και δεν εκανε με τη σειρα:
τιποτα για τους dealer στην αμερικη που ενω θελουν να παρουν ktm δεν μπορουν λογω δικτυου. ανταλλακτικα κανουν μεχρι και μηνες να φτασουν στην αμερικη.
τιποτα για την μεσαια κατηγορία που ηταν και ειναι η πιο hot στα On off και δρομου (το 790 ΔΕΝ ειναι μεσαιο, ειναι ακριβο και ιδιαιτερο χωρις καν εκδοση δρομου)
τιποτα για το smt, αργησε πολυ και τελικα το εφερε με το 890 μοτερ και τιμη οσο ειχε λανσαριστει σχεδον το 1290.
τιποτα για την ακομα πιο hot (αν και με χαμηλα profit) μικρη κατηγορια που μας επρηξε οτι βγαζει 490 μονοκυλινδρο, μετα δυκιλινδρο, μετα το σκεφτομαι, μετα δεν ξερω εχω πονοκεφαλο, μετα να μωρε ισως αλλα δεν ειμαι και σιγουρη... και τελικα ξαναβγαζει 390! Απο τις φωτο εντωμεταξυ ουτε αυτο φαινεται να εχει δεχθει και καμια ιδιαιτερη προσοχη. α και στους πελατες της η κινεζοποιηση δεν αρεσει, λογικο..
για το 2025 ξανα τιποτα στα μεσαια street, ο μικρος δουκας παραμενει χιλιαρης και απο κατω δεν εχει ουτε μια μοτυσκλετα (!) και το 1290 που ο κοσμος το αγοραζε γιατι ηταν μανιτζεβελο το παει προς το τουριστικο και ανεβαζει κυβικα, λες και οι πελατες της θελουν gs.
Επισης τιποτα για την τιμολογιακη της πολιτικη που φερνει τα μηχανακια πανακριβα και μετα τα σφαζει με ακραιες προσφορες. επισης αλλαζει συνεχως κυβισμο και υπομοντελα (790-790r-890-890r κτλ) και μειωνει πολυ την αξια της μοτοσυκλετας που αγορασες. το depreciation (εκτος ελλαδος λολ) ειναι τεραστιο στα ktm.

αντιθετα η ντουκατι (ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕ) μικραινει το μοτερ της μεσαιας κατηγοριας απο το ανουσια μεγαλο 950 σε 890! φακινγκ φαϊναλι!
https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/ducati-neos-v2-kinitiras-sta-544-kg-einai-o-elafryteros-dikylindros

Shinigami Ryuk
01/11/2024, 20:21
Οταν σκορπαγαν το 2004 που η KTM ηταν το τιποτα λεγαμε "ειναι 10 κλασεις πανω απο τον ανταγωνισμο","ειναι αγωνιαρικα μοτερ και θελουν ευβλαβικη συντηρηση","τα παιρνουνε οι καγκουρες τα σκιζουνε και δεν τα προσεχουνε","ετσι παει,αν θες τετοιο μοτερ πρεπει να συμβιβαστεις οτι εχουν παραξενιες"

2024 και το brand σου εχει μεγαλωσει,το κοστολογεις σαν premium και οι τυποι ακομα συνεχιζουν να βγαζουνε μηχανακια που σκορπανε.

Αν δεν ειναι πονηρια ειναι ηλιθιοτητα και αν δεν ειναι ηλιθιοτητα τοτε ειναι ανικανοτητα...οποτε καλο λουκετο τους ευχομαι.

basilis_k6
01/11/2024, 20:38
Οταν σκορπαγαν το 2004 που η KTM ηταν το τιποτα λεγαμε "ειναι 10 κλασεις πανω απο τον ανταγωνισμο","ειναι αγωνιαρικα μοτερ και θελουν ευβλαβικη συντηρηση","τα παιρνουνε οι καγκουρες τα σκιζουνε και δεν τα προσεχουνε","ετσι παει,αν θες τετοιο μοτερ πρεπει να συμβιβαστεις οτι εχουν παραξενιες"

2024 και το brand σου εχει μεγαλωσει,το κοστολογεις σαν premium και οι τυποι ακομα συνεχιζουν να βγαζουνε μηχανακια που σκορπανε.

Αν δεν ειναι πονηρια ειναι ηλιθιοτητα και αν δεν ειναι ηλιθιοτητα τοτε ειναι ανικανοτητα...οποτε καλο λουκετο τους ευχομαι.

για να λεμε και του στραβου το δικιο παιρνανε 640 τα πηγαινανε σαν xt. α και συντηρηση σαν c50. σε γενικες γραμμες τα μονοκυλινδρα κτμ ηταν αξιοπιστα.

Shinigami Ryuk
01/11/2024, 21:34
Αντε και για τις κεφαλες που ραγιζαν να συμφωνησω αλλα για τα υποπλαισια που εκοβαν και τα κομπλερ που χαλαγαν λες και ηταν φτιαγμενα απο πλαστελινη δεν μπορω.


Τελος παντων εγω περισσοτερο ηθελα να θιξω το γεγονος οτι το 2004 αντε και στα συγχωρουσαμε τα λαθη γιατι δεν ηταν και κανενα δυνατο brand και οντως ηταν πιο μαχιμα απο τον ανταγωνισμο.

Ομως στα 20 χρονια που εχουνε περασει δεν εχει κανει τιποτα για να αποβαλλει το "Καθε Τριτη Μαστορα" απο πανω της.

Εχει μεγαλωσει και εχει μαζεψει χρημα,θα μπορουσε να επενδυσει ωστε να ειναι σε θεση πλεον να φτιαχνει μηχανακια τα οποια να ειναι λιγο πιο αξιοπιστα,ειδικα οταν ζηταει ενα διαολο και καμποσο σε σχεση με τους τριγυρω.Αντι αυτου συνεχιζει να πουλαει την ιδια παπατζα.

You can fool some people sometimes but you cant fool all the people all the time


ΥΓ.Το θεμα με τους εκκεντροφορους ειναι case study για το πως δεν πρεπει μια εταιρεια να αντιμετωπιζει τους πελατες της.

basilis_k6
01/11/2024, 21:49
Αντε και για τις κεφαλες που ραγιζαν να συμφωνησω αλλα για τα υποπλαισια που εκοβαν και τα κομπλερ που χαλαγαν λες και ηταν φτιαγμενα απο πλαστελινη δεν μπορω.


Τελος παντων εγω περισσοτερο ηθελα να θιξω το γεγονος οτι το 2004 αντε και στα συγχωρουσαμε τα λαθη γιατι δεν ηταν και κανενα δυνατο brand και οντως ηταν πιο μαχιμα απο τον ανταγωνισμο.

Ομως στα 20 χρονια που εχουνε περασει δεν εχει κανει τιποτα για να αποβαλλει το "Καθε Τριτη Μαστορα" απο πανω της.

Εχει μεγαλωσει και εχει μαζεψει χρημα,θα μπορουσε να επενδυσει ωστε να ειναι σε θεση πλεον να φτιαχνει μηχανακια τα οποια να ειναι λιγο πιο αξιοπιστα,ειδικα οταν ζηταει ενα διαολο και καμποσο σε σχεση με τους τριγυρω.Αντι αυτου συνεχιζει να πουλαει την ιδια παπατζα.

You can fool some people sometimes but you cant fool all the people all the time


ΥΓ.Το θεμα με τους εκκεντροφορους ειναι case study για το πως δεν πρεπει μια εταιρεια να αντιμετωπιζει τους πελατες της.

συμφνωνω ειδικα στο τελευταιο. δεν θα μου κανει εντυπωση να ειναι και αυτος ο κυριος λογος που πεφτουν κεφαλια. τα κανανε μανταρα με την διαχειριση της καταστασης και στην αμερικη ειναι ΕΞΑΛΛΟΙ και οι πελατες και οι dealers που δεν ξερουν τι τους ξημερωνει πλεον. ασε που μπηκαν σχεδον ολοι μεσα γιατι ανελαβαν το κοστος για πολλες -μα πολλες- επισκευες για να μην χασουν τους πελατες τους. παιζει και μια πιο "φιλικη"σχεση dealer-πελατη στην αμερικη λογω αποστασεων. δεν ειναι οπως εδω που εχουμε 40 συνεργεια κτμ να επιλεξουμε. εβλεπα ενα βιντεο πριν 1-2 χρονια που ελεγε ο τυπος "εφτιαξα απο την τσεπη μου 2 790 και τελικα και οι δυο τα πουλησαν για να παρουν τενερε".

ενα καλο μοτερ εφτιαξε και με αυτο ανεβηκε η κτμ. το lc8.

bulmont
02/11/2024, 07:51
Φτιάχνοντας τον πρώτο δούκα (620) η ΚΤΜ άρχισε να δείχνει πώς θα πάει το πράγμα.
Και όταν ξεκίνησε να χρησιμοποιεί γιαπωνέζικες τροφοδοσίες (ΜΙΚΟΥΝΙ) και
αναφλέξεις (ΚΟΚΟΥΣΑΝ) τα μηχανάκια της απογειώθηκαν. Εχοντας και άψογα
περιφεριακα (ACERBIS) και χειριστηρια-αναρτησεις, πέρασε σε άλλο επίπεδο.
Στηριζόμενη σε στελέχη, μοτοσυκλετιστές πρωτίστως και μετά γιάπηδες.
Πραγματικά ready to race.
Και βρεθηκε καβάλα στο άλογο, με τα EXC τα 950-990 τους δούκες690
και συνέχισε τραίνο με τα δύο 1190.

Από εκεί και πέρα το πράγμα τους ξέφυγε. Αλλοπρόσαλλοι κυβισμοι, 1290-1050-1090
το ένα πίσω από το άλλο, τρικυνία εν κρανίο,άψογα μηχανάκια τ' ακύρωνε μόνη της....
το ιδιο και στα χωμάτινα 125-150 200 250 300 350 400 450 500 505 520 525 530....

Και πρίν από λίγα χρόνια, κάνει το ντηλ με ινδούς και κινέζους, προσβλέποντας σε μιά
τεράστια δεξαμενή πελατών, που ψοφάνε γιά ευρωπαικά μηχανάκια.

Και αντί να πουλήσει στα εκατομμύρια ανατολιτών (κινέζων και ινδών πρωτίστως)
ανατολικά μηχανάκια με ευρωπαικό περιτύλιγμα, φέρνει σε ευρώπη και αμερική
τα ανατολιτικα φτηνοπράγματα με ευρωπαϊκές ή αμερικάνικες τιμές αντίστοιχα.

Και φυσικά τρώει πόρτα, μιάς και όποιος θέλει ΚΤΜ, θέλει ΚΤΜ και όχι CF MOTO, BAJAJ, ή QJ MOTORS
σε κουστούμι και τιμες ΚΤΜ

ΔΕΝ έχεις επιλογή ΤΩΡΑ να πάς να πάρεις ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΚΤΜ κάτω από 900 κυβικά.

Ε, 'οποιος το σκέφτηκε και το υλοποίησε αυτό, πάει σπίτι του............

lospsi
02/11/2024, 11:37
Φτιάχνοντας τον πρώτο δούκα (620) η ΚΤΜ άρχισε να δείχνει πώς θα πάει το πράγμα.
Και όταν ξεκίνησε να χρησιμοποιεί γιαπωνέζικες τροφοδοσίες (ΜΙΚΟΥΝΙ) και
αναφλέξεις (ΚΟΚΟΥΣΑΝ) τα μηχανάκια της απογειώθηκαν. Εχοντας και άψογα
περιφεριακα (ACERBIS) και χειριστηρια-αναρτησεις, πέρασε σε άλλο επίπεδο.
Στηριζόμενη σε στελέχη, μοτοσυκλετιστές πρωτίστως και μετά γιάπηδες.
Πραγματικά ready to race.
Και βρεθηκε καβάλα στο άλογο, με τα EXC τα 950-990 τους δούκες690
και συνέχισε τραίνο με τα δύο 1190.

Από εκεί και πέρα το πράγμα τους ξέφυγε. Αλλοπρόσαλλοι κυβισμοι, 1290-1050-1090
το ένα πίσω από το άλλο, τρικυνία εν κρανίο,άψογα μηχανάκια τ' ακύρωνε μόνη της....
το ιδιο και στα χωμάτινα 125-150 200 250 300 350 400 450 500 505 520 525 530....

Και πρίν από λίγα χρόνια, κάνει το ντηλ με ινδούς και κινέζους, προσβλέποντας σε μιά
τεράστια δεξαμενή πελατών, που ψοφάνε γιά ευρωπαικά μηχανάκια.

Και αντί να πουλήσει στα εκατομμύρια ανατολιτών (κινέζων και ινδών πρωτίστως)
ανατολικά μηχανάκια με ευρωπαικό περιτύλιγμα, φέρνει σε ευρώπη και αμερική
τα ανατολιτικα φτηνοπράγματα με ευρωπαϊκές ή αμερικάνικες τιμές αντίστοιχα.

Και φυσικά τρώει πόρτα, μιάς και όποιος θέλει ΚΤΜ, θέλει ΚΤΜ και όχι CF MOTO, BAJAJ, ή QJ MOTORS
σε κουστούμι και τιμες ΚΤΜ

ΔΕΝ έχεις επιλογή ΤΩΡΑ να πάς να πάρεις ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΚΤΜ κάτω από 900 κυβικά.

Ε, 'οποιος το σκέφτηκε και το υλοποίησε αυτό, πάει σπίτι του............

Τα είπες υπέροχα, συμφωνώ σε όλα.

πυξιδας990
02/11/2024, 12:01
Φτιάχνοντας τον πρώτο δούκα (620) η ΚΤΜ άρχισε να δείχνει πώς θα πάει το πράγμα.
Και όταν ξεκίνησε να χρησιμοποιεί γιαπωνέζικες τροφοδοσίες (ΜΙΚΟΥΝΙ) και
αναφλέξεις (ΚΟΚΟΥΣΑΝ) τα μηχανάκια της απογειώθηκαν. Εχοντας και άψογα
περιφεριακα (ACERBIS) και χειριστηρια-αναρτησεις, πέρασε σε άλλο επίπεδο.
Στηριζόμενη σε στελέχη, μοτοσυκλετιστές πρωτίστως και μετά γιάπηδες.
Πραγματικά ready to race.
Και βρεθηκε καβάλα στο άλογο, με τα EXC τα 950-990 τους δούκες690
και συνέχισε τραίνο με τα δύο 1190.

Από εκεί και πέρα το πράγμα τους ξέφυγε. Αλλοπρόσαλλοι κυβισμοι, 1290-1050-1090
το ένα πίσω από το άλλο, τρικυνία εν κρανίο,άψογα μηχανάκια τ' ακύρωνε μόνη της....
το ιδιο και στα χωμάτινα 125-150 200 250 300 350 400 450 500 505 520 525 530....

Και πρίν από λίγα χρόνια, κάνει το ντηλ με ινδούς και κινέζους, προσβλέποντας σε μιά
τεράστια δεξαμενή πελατών, που ψοφάνε γιά ευρωπαικά μηχανάκια.

Και αντί να πουλήσει στα εκατομμύρια ανατολιτών (κινέζων και ινδών πρωτίστως)
ανατολικά μηχανάκια με ευρωπαικό περιτύλιγμα, φέρνει σε ευρώπη και αμερική
τα ανατολιτικα φτηνοπράγματα με ευρωπαϊκές ή αμερικάνικες τιμές αντίστοιχα.

Και φυσικά τρώει πόρτα, μιάς και όποιος θέλει ΚΤΜ, θέλει ΚΤΜ και όχι CF MOTO, BAJAJ, ή QJ MOTORS
σε κουστούμι και τιμες ΚΤΜ

ΔΕΝ έχεις επιλογή ΤΩΡΑ να πάς να πάρεις ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΚΤΜ κάτω από 900 κυβικά.

Ε, 'οποιος το σκέφτηκε και το υλοποίησε αυτό, πάει σπίτι του............

εκανε και φεστιβαλ εξω απ το εργοστασιο που γινοταν χαμος,μεχρι και μοταρδ μπαινανε στα λασπωμενα πιστακια,απαραβατος ορος οσοι δουλευουν να καβαλανε μοτοσυκλετα,γι αυτο απεξω σε επισκεψη ηταν γεματο το παρκινγκ απ μοτο εργαζομενων,μαλιστα πολλα προ μοντελα τα διναν σε εργαζομενους για μια βολτα και να πουν την αποψη τους,η αγορα φωναζε για 690 adv και παει λεγοντας...μετα το 1190 οι πιο πετυχημενες επενδυσεις ειναι το 1290 και το 390...

stefanos
02/11/2024, 13:35
Δεν βλέπω γιατί να έχει θέμα με τις μοτοσυκλέτες που βγάζει, πάντα χαλάγανε και ήταν πανάκριβες.
Ίσως είναι θέματα με τα ανοίγματα σε υπερ αυτοκίνητα ποδήλατα, ενδεχομένως από τις χαζές κατά τη γνώμη μου εξαγορές ίσως από την αύξηση του κόστους μεταφοράς το τεράστιο φάσμα αγώνων που πλέον παίρνει μέρος ...

ptc
09/11/2024, 08:31
Καμία δυσκολία, απλά γίνεται αναδιοργάνωση.


Η διαφορά είναι ότι η Pierer δεν έχει κάποιο πρόβλημα.

Απλώς τα στελέχη που πήραν πόδι μάλλον δεν έπιασαν τους στόχους που είχαν τεθεί.

Τα παραπανω δε θα μπορουσαν να απεχουν περισσοτερο απο την πργματικοτητα τελικα. Επειδη μου περασε απ΄το μυαλο ως επενδυτικη κινηση η μετοχη της Pierer εψαξα λιγο παραπανω την ολη κατασταση.

Η μετοχη της Pierer ηταν γυρω στα 40-50$ λιγο πριν τον Covid. Με τον κοσμο να εχει πολυ χρονο στη διαθεση του και λιγες επιλογες για διασκεδαση οι πωλησεις πηραν τα πανω τους μετα το 19. Η Pierer λοιπον αποφασισε να ακολουθησει επιθετικη πολιτικη, δανειστηκε και επενδυσε στις μηχανες (εξαγορα MV και αυξηση του στοκ στις ηδη υπαρχουσες μπραντες). Στη φαση αυτη η αξια της μετοχης εχει διπλασιαστει, φλερταροντας με τα 100$.

Και ηρθε η post covid περιοδος οπου οι αυξημενες πωλησεις χαθηκαν και τελικα εμειναν με το λογαριασμο. Αυτη τη στιγμη το χρεος τους ειναι καποια δις $ ενω οι δοσεις αποπληρωμης του ειναι περισσοτερο απο το EBITDA. Για να το πουμε με απλα λογια, αν ηταν νοικοκυριο οι δοσεις για την αποπληρωμη της πιστωτικης τους θα ηταν περισσοτερο απο τους μισθους τους. Η μετοχη εχει πλεον κατρακυλησει στα 12$.

Η ΚΤΜ πλεον προσπαθει να περιορισει την αιμορραγια. Κανει αναδιαρθρωση του διοικητικου συμβουλιου και προχωραει σε μειωσεις του διαθεσιμου στοκ σε ολη τη γκαμα προϊοντων της. Το χρεος βεβαια παραμενει μεγαλο. Ή θα γινει καποια αναδιαρθρωση χρεους (πχ με νεο δανεισμο) ή σε κανα 2-3 χρονια βλεπω να ερχεται καμια εξαγορα απο καποιο αλλο fund και φτου κι απ΄την αρχη. Με λιγα λογια η ΚΤΜ αυτη τη στιγμη ειναι στη φαση των μνημονιων για την Ελλαδα (μειωνουμε τα εξοδα στα ακρως απαραιτητα, κοβουμε ο,τι μπορουμε να κοψουμε και περιμενουμε να δουμε πού θα μας βγαλει). Προσωπικα πιστευω οτι η τρεχουσα αξια της μετοχης δεν αντικατροπτιζει την πραγματικη αξια της εταιρειας και ισως αποτελει και ευκαιρια για επενδυση (high risk high reward) αν υποθεσουμε οτι θα βρεθει λυση για να βγει απο τη στενωπο και τελικα γινει μια διορθωση της αξιας της σε βαθος 2-3 χρονων. Να θυμισουμε οτι πισω απο την Pierer υπαρχει και η Bajaj που ειναι σε πολυ καλυτερη κατασταση με την οικονομια της Ινδιας να δειχνει οτι το επομενο διαστημα θα παει ακομα καλυτερα.

πυξιδας990
09/11/2024, 08:43
Τα παραπανω δε θα μπορουσαν να απεχουν περισσοτερο απο την πργματικοτητα τελικα. Επειδη μου περασε απ΄το μυαλο ως επενδυτικη κινηση η μετοχη της Pierer εψαξα λιγο παραπανω την ολη κατασταση.

Η μετοχη της Pierer ηταν γυρω στα 40-50$ λιγο πριν τον Covid. Με τον κοσμο να εχει πολυ χρονο στη διαθεση του και λιγες επιλογες για διασκεδαση οι πωλησεις πηραν τα πανω τους μετα το 19. Η Pierer λοιπον αποφασισε να ακολουθησει επιθετικη πολιτικη, δανειστηκε και επενδυσε στις μηχανες (εξαγορα MV και αυξηση του στοκ στις ηδη υπαρχουσες μπραντες). Στη φαση αυτη η αξια της μετοχης εχει διπλασιαστει, φλερταροντας με τα 100$.

Και ηρθε η post covid περιοδος οπου οι αυξημενες πωλησεις χαθηκαν και τελικα εμειναν με το λογαριασμο. Αυτη τη στιγμη το χρεος τους ειναι καποια δις $ ενω οι δοσεις αποπληρωμης του ειναι περισσοτερο απο το EBITDA. Για να το πουμε με απλα λογια, αν ηταν νοικοκυριο οι δοσεις για την αποπληρωμη της πιστωτικης τους θα ηταν περισσοτερο απο τους μισθους τους. Η μετοχη εχει πλεον κατρακυλησει στα 12$.

Η ΚΤΜ πλεον προσπαθει να περιορισει την αιμορραγια. Κανει αναδιαρθρωση του διοικητικου συμβουλιου και προχωραει σε μειωσεις του διαθεσιμου στοκ σε ολη τη γκαμα προϊοντων της. Το χρεος βεβαια παραμενει μεγαλο. Ή θα γινει καποια αναδιαρθρωση χρεους (πχ με νεο δανεισμο) ή σε κανα 2-3 χρονια βλεπω να ερχεται καμια εξαγορα απο καποιο αλλο fund και φτου κι απ΄την αρχη. Με λιγα λογια η ΚΤΜ αυτη τη στιγμη ειναι στη φαση των μνημονιων για την Ελλαδα (μειωνουμε τα εξοδα στα ακρως απαραιτητα, κοβουμε ο,τι μπορουμε να κοψουμε και περιμενουμε να δουμε πού θα μας βγαλει). Προσωπικα πιστευω οτι η τρεχουσα αξια της μετοχης δεν αντικατροπτιζει την πραγματικη αξια της εταιρειας και ισως αποτελει και ευκαιρια για επενδυση (high risk high reward) αν υποθεσουμε οτι θα βρεθει λυση για να βγει απο τη στενωπο και τελικα γινει μια διορθωση της αξιας της σε βαθος 2-3 χρονων. Να θυμισουμε οτι πισω απο την Pierer υπαρχει και η Bajaj που ειναι σε πολυ καλυτερη κατασταση με την οικονομια της Ινδιας να δειχνει οτι το επομενο διαστημα θα παει ακομα καλυτερα.

12 δολλαρια με προοπτικη να παει προς τα 50,ποσο μαλλον να φλερταρει τα 100 ειναι χοντρο πακετο

ptc
09/11/2024, 08:47
12 δολλαρια με προοπτικη να παει προς τα 50,ποσο μαλλον να φλερταρει τα 100 ειναι χοντρο πακετο

Tα 100 δεν προκειται να τα ξαναδει, ηταν πανω απο την πραγματικη αξια της μετοχης με τη φουσκα να δικαιολογειται απο την εξαιρετικα επιθετικη επενδυτικη πολιτικη. Με λιγα λογια η αγορα ειπε για να δανειζονται τοσο πολλα και να επενδυουν κατι θα ξερουν και στο μελλον ΘΑ βγει πολυ χρημα. Φυσικα αυτο δεν εγινε ποτε. Αλλα τα 40 πιστευω πως ειναι εφικτο να τα ξαναπιασει αν επιβιωσει.

telegonos
09/11/2024, 09:10
Ολο αυτό μου θυμίζει μια ταινία με τον Tom Hanks, που τον στέλνει στην Αραβία η εταιρία του, να δείξει ένα προιόν ολογραφικής τηλεδιάσκεψης στους Άραβες.

Εκεί λοιπόν, σε κάποια φάση, λέει πως έκλεισε την προηγούμενη εταιρία που δούλευε, η οποία έφτιαχνε ποδήλατα.

Λέει λοιπόν, ότι σε κάποια φάση, σκέφτηκαν να δώσουν την παραγωγή των ποδηλάτων, σε κινέζους, για να μειώσουν το κόστος. ΑΡΧΙΚΑ αυτό φάνηκε καλή ιδέα. Μετά όμως, οι Κινέζοι, άρχισαν να κατασκευάζουν τα ποδήλατα ΚΑΙ για λογαριασμό τους. Τα κινέζικα ποδήλατα, δεν μπορούσαν πια να τα ανταγωνιστούν, και κλείσανε την αμερικάνικη εταιρία.

Σας θυμίζει τίποτα η ιστορία; Πάνω απόλα, από μετοχές και χρέη και αγορές και διακυμάνσεις, αυτό συνέβη.

Ωραία ταινία, γλυκόπικρη, έχει και ένα ωραίο love story, άμα την πετύχετε, δείτε την.

https://www.youtube.com/watch?v=H0n9_8JKtkI

πυξιδας990
09/11/2024, 09:56
Ολο αυτό μου θυμίζει μια ταινία με τον Tom Hanks, που τον στέλνει στην Αραβία η εταιρία του, να δείξει ένα προιόν ολογραφικής τηλεδιάσκεψης στους Άραβες.

Εκεί λοιπόν, σε κάποια φάση, λέει πως έκλεισε την προηγούμενη εταιρία που δούλευε, η οποία έφτιαχνε ποδήλατα.

Λέει λοιπόν, ότι σε κάποια φάση, σκέφτηκαν να δώσουν την παραγωγή των ποδηλάτων, σε κινέζους, για να μειώσουν το κόστος. ΑΡΧΙΚΑ αυτό φάνηκε καλή ιδέα. Μετά όμως, οι Κινέζοι, άρχισαν να κατασκευάζουν τα ποδήλατα ΚΑΙ για λογαριασμό τους. Τα κινέζικα ποδήλατα, δεν μπορούσαν πια να τα ανταγωνιστούν, και κλείσανε την αμερικάνικη εταιρία.

Σας θυμίζει τίποτα η ιστορία; Πάνω απόλα, από μετοχές και χρέη και αγορές και διακυμάνσεις, αυτό συνέβη.

Ωραία ταινία, γλυκόπικρη, έχει και ένα ωραίο love story, άμα την πετύχετε, δείτε την.

https://www.youtube.com/watch?v=H0n9_8JKtkI

την εχω δει,φασωνετε και με μια γιατρινα

Dimmanoukas
09/11/2024, 10:28
Πυξίδα να ξέρεις είσαι φίλος μου (και δεν έχω δει την ταινία χαχα)

doctoras
09/11/2024, 10:45
Για να δούμε μήπως γίνει ότι και εδώ με την Aegean Eurobank κλπ, δηλαδή να κάνουν ανακεφαλαίωση οι πολίτες μέσω κρατικού προυπολογισμού

stefanos
09/11/2024, 11:59
Λέει λοιπόν, ότι σε κάποια φάση, σκέφτηκαν να δώσουν την παραγωγή των ποδηλάτων, σε κινέζους, για να μειώσουν το κόστος. ΑΡΧΙΚΑ αυτό φάνηκε καλή ιδέα. Μετά όμως, οι Κινέζοι, άρχισαν να κατασκευάζουν τα ποδήλατα ΚΑΙ για λογαριασμό τους. Τα κινέζικα ποδήλατα, δεν μπορούσαν πια να τα ανταγωνιστούν, και κλείσανε την αμερικάνικη εταιρία.


Αυτό δεν είναι σενάριο ταινίας είναι η ιστορική πραγματικότητα της Ευρωπαικής και Αμερικάνικης βιομηχανίας.
Βέβαια οι ιδιοκτήτες και μεγαλομέτοχοι φροντίζουν να πάρουν μετοχές από τις εταιρείες στην Κίνα ώστε να συνεχίσουν να κονομάνε.

basilis_k6
09/11/2024, 12:11
Τα παραπανω δε θα μπορουσαν να απεχουν περισσοτερο απο την πργματικοτητα τελικα. Επειδη μου περασε απ΄το μυαλο ως επενδυτικη κινηση η μετοχη της Pierer εψαξα λιγο παραπανω την ολη κατασταση.

Η μετοχη της Pierer ηταν γυρω στα 40-50$ λιγο πριν τον Covid. Με τον κοσμο να εχει πολυ χρονο στη διαθεση του και λιγες επιλογες για διασκεδαση οι πωλησεις πηραν τα πανω τους μετα το 19. Η Pierer λοιπον αποφασισε να ακολουθησει επιθετικη πολιτικη, δανειστηκε και επενδυσε στις μηχανες (εξαγορα MV και αυξηση του στοκ στις ηδη υπαρχουσες μπραντες). Στη φαση αυτη η αξια της μετοχης εχει διπλασιαστει, φλερταροντας με τα 100$.

Και ηρθε η post covid περιοδος οπου οι αυξημενες πωλησεις χαθηκαν και τελικα εμειναν με το λογαριασμο. Αυτη τη στιγμη το χρεος τους ειναι καποια δις $ ενω οι δοσεις αποπληρωμης του ειναι περισσοτερο απο το EBITDA. Για να το πουμε με απλα λογια, αν ηταν νοικοκυριο οι δοσεις για την αποπληρωμη της πιστωτικης τους θα ηταν περισσοτερο απο τους μισθους τους. Η μετοχη εχει πλεον κατρακυλησει στα 12$.

Η ΚΤΜ πλεον προσπαθει να περιορισει την αιμορραγια. Κανει αναδιαρθρωση του διοικητικου συμβουλιου και προχωραει σε μειωσεις του διαθεσιμου στοκ σε ολη τη γκαμα προϊοντων της. Το χρεος βεβαια παραμενει μεγαλο. Ή θα γινει καποια αναδιαρθρωση χρεους (πχ με νεο δανεισμο) ή σε κανα 2-3 χρονια βλεπω να ερχεται καμια εξαγορα απο καποιο αλλο fund και φτου κι απ΄την αρχη. Με λιγα λογια η ΚΤΜ αυτη τη στιγμη ειναι στη φαση των μνημονιων για την Ελλαδα (μειωνουμε τα εξοδα στα ακρως απαραιτητα, κοβουμε ο,τι μπορουμε να κοψουμε και περιμενουμε να δουμε πού θα μας βγαλει). Προσωπικα πιστευω οτι η τρεχουσα αξια της μετοχης δεν αντικατροπτιζει την πραγματικη αξια της εταιρειας και ισως αποτελει και ευκαιρια για επενδυση (high risk high reward) αν υποθεσουμε οτι θα βρεθει λυση για να βγει απο τη στενωπο και τελικα γινει μια διορθωση της αξιας της σε βαθος 2-3 χρονων. Να θυμισουμε οτι πισω απο την Pierer υπαρχει και η Bajaj που ειναι σε πολυ καλυτερη κατασταση με την οικονομια της Ινδιας να δειχνει οτι το επομενο διαστημα θα παει ακομα καλυτερα.

ειχα διαβασει ενα αρθρο οταν αγορασε την mv οτι η κινηση θεωρουταν εξαιρετικα επικινδυνη και μεγαλου ρισκου.
οι ενεσεις χρηματων απο τους ινδους μονο καλα νεα δεν θα ειναι. αυτο που λεει ο τελεγονος εχει συμβει χιλιαδες φορες με ασιατικα λεφτα. θελω να πιστευω οτι δεν θα περασει ποτε η κτμ σε ξενα χερια. λιγη απο την σοβαροτητα που δειχνουν στο r&d να δειξουν και σε αλλους τομεις θα ανακαμψουν. ειναι μοναδικη εταιρεια και η προοπτικη της ηταν οντως πολυ ψηλα τοτε και δικαιως. καινοτομουσαν, σχεδιαζαν, τολμαγαν. Πολλες μοτοσυκλέτες και πολλα features που σημερα ειναι δεδομενα τα χρωσταμε στην κτμ. το θεμα ειναι πως θα κερδισουν πελατες και πως θα γυρισουν πισω οι χαμενοι πελατες τους. Ειχε φτασει πολυ κοντα στο σημειο να γινει μεγαλη φιρμα, να γινει mainstream μαρκα και οχι niche για καγκουρες και χωματινους. mainstream ομως σημαινει after sales, qc, συνεπεια, σοβαροτητα, υποστηριξη, dealer network, μαστορες, μοντελα που δεν καταργουνται σε 6 μηνες, μοντελα που πουλάνε στις μαζες..
πανω που εφτιαξε ενα brand name και παραλιγο να βρει το δικο της χωρο στον κοσμο της μοτυσκλετας και να ξεφυγει απο το ειδικο κοινο τα σκατωσε. δεν υπαρχει χειροτερο σεναριο απο το να πεσει η κτμ για τον κοσμο της μοτοσυκλέτας. δεν ειναι ουτε mv ουτε harley, η κτμ ειναι οδηγος, οχι επιβατης στον κοσμο των μοτοσυκλετων.

moto_Princess
09/11/2024, 17:00
Τα ανοίγματα της την έφαγαν (μοντέλο στο μοντέλο , και τα MotoGP) μαζί με την κακή φήμη της σε αξιοπιστία.

STF
09/11/2024, 17:04
Το πραγματικο προβλημα του Pierrer ειναι πως οταν βαζει στόχους θέλει να τους πιανει παση θυσία και αυτο τον οδηγει σε εσφαλμενες στρατηγικές. Στην επομενη 5ετια θα ξερουμε αν θα συνεχισει να ειναι στα χερια του η KTM, ή θα ειναι σε κινεζικα/ινδικά χερια. Για μενα ήδη είναι εδω και 2-3 χρόνια, τη μέρα που βγήκε στη παραγωγή το πρώτο 790 ήταν που η ΚΤΜ αλλαξε σελίδα και μαζί οτι ξεραμε για αυτην ιστορικά.

ptc
11/11/2024, 12:36
Μπήκα στα 12,25€. Πλέον μέτοχος. :cool: :p

basilis_k6
11/11/2024, 14:55
Μπήκα στα 12,25€. Πλέον μέτοχος. :cool: :p
Εδώ που τα λεμε ειναι καλη περίπτωση.

karellen
11/11/2024, 15:19
Μπήκα στα 12,25€. Πλέον μέτοχος. :cool: :p
Περιμένω κάνα limit down για να αγορασω, αλλιώς πάω σε Εμπορικό Δεσμό και Κλωνατέξ. :p

lospsi
11/11/2024, 15:51
Μπήκα στα 12,25€. Πλέον μέτοχος. :cool: :p

Αν μπορείς, στείλε μου μερικά στοιχεία. Μεσω online πλατφόρμας?
Να επενδύσω εκτός από λεφτά σε μηχανάκια, και στην εταιρεία
:) p)

CorpseAlive
11/11/2024, 15:58
Ορίστε εδώ άλλοι 10 να μαζευτούν , θα σωθεί η ΚΤΜ από του Χάρου τα Δόντια.

Πάμε και ένα r/MakeKTMGreatAgain #Greece
στο Reddit Και έτοιμο το ελληνικό Gamescom.

AUFGEBRACHT
11/11/2024, 16:29
Περιμένω κάνα limit down για να αγορασω, αλλιώς πάω σε Εμπορικό Δεσμό και Κλωνατέξ. :p

Χαλυβδοφύλλων, και θα με ευγνωμονείς...

ptc
11/11/2024, 16:39
Αν μπορείς, στείλε μου μερικά στοιχεία. Μεσω online πλατφόρμας?
Να επενδύσω εκτός από λεφτά σε μηχανάκια, και στην εταιρεία
:) p)

Μέσω Degiro, θεωρείται απ'τις πλέον σοβαρές του χώρου. Σου ανοίγουν γερμανικό IBAN και μέσω εκείνου του λογαριασμού γίνονται οι συναλλαγές. Η μετοχή είναι η παρακάτω.

458013


Ορίστε εδώ άλλοι 10 να μαζευτούν , θα σωθεί η ΚΤΜ από του Χάρου τα Δόντια.

Πάμε και ένα r/MakeKTMGreatAgain #Greece
στο Reddit Και έτοιμο το ελληνικό Gamescom.

To the moon! :a25::hunter:

bulmont
11/11/2024, 17:42
Ορίστε εδώ άλλοι 10 να μαζευτούν , θα σωθεί η ΚΤΜ από του Χάρη τα Δόντια.


:bawl::bawl::bawl:

Nitse3
11/11/2024, 21:19
Σε μελλοντικό νήμα όπου τυχον υποστηρίξεις ένα μοντέλο της KTM και σου πει κανένας πως κανείς έτσι ρε φίλε, ούτε μετοχές να είχες, μπορείς πλέον άνετα να πεις, ναι ρε έχω τρέχει τίποτα;

basilis_k6
11/11/2024, 21:34
Σε μελλοντικό νήμα όπου τυχον υποστηρίξεις ένα μοντέλο της KTM και σου πει κανένας πως κανείς έτσι ρε φίλε, ούτε μετοχές να είχες, μπορείς πλέον άνετα να πεις, ναι ρε έχω τρέχει τίποτα;

:lol::lol::lol:

antoncbf
11/11/2024, 22:37
Περιμένω κάνα limit down για να αγορασω, αλλιώς πάω σε Εμπορικό Δεσμό και Κλωνατέξ. :p

γνωστό μου ατομο θησαύρισε με την ξυλεμπορία ...πήρα και εγω μερικές λίγες παράπονο δεν εχω αλλα ηταν λίγες ...

ΓιώργοςΤΤ
11/11/2024, 22:43
Sui, if you know you know

SeniorCanardo
13/11/2024, 10:24
Κάθε Τρίτη Μετοχές.

bulmont
13/11/2024, 10:25
Κάθε Τρίτη Μετοχές.

:bawl::bawl:

ptc
13/11/2024, 11:21
458092

Καλά πάει η KTM. 40% κάτω σήμερα.
Buy, buy, buy.



Ή bye, bye, bye, θα δείξει.:lol:

geioann
13/11/2024, 11:25
Εμείς να αγοράσουμε αλλά θα ανέβει ή θα χάσουμε και το κεφάλαιο??

Nitse3
13/11/2024, 11:25
Ανέβασε και σχετικό άρθρο το MOTO, μέχρι και για παύση πληρωμής σε πιστωτές έλεγε.

CorpseAlive
13/11/2024, 11:29
458093

ptc
13/11/2024, 11:46
Νομιζω καταλαβαινουμε ολοι οτι οι οικονομικες συμβουλες ειναι χιουμορισιτικου χαρακτηρα. :p

Να πω παντως εγω τι εχω αποφασισει να κανω. Θα βαλω συνολικα ενα χιλιαρικο στην Pierer. Αυτα τα λεφτα τα υπολογιζω σαν χαμενα απο την αρχη - προφανως δεν προκειται για ποσο που θα μου λειψει για να το κανω αυτο. Η επενδυση γινεται με βαθος χρονου τριετιας μινιμουμ. Βγαινω πριν απ΄την τριετια μονο αν εχει τριπλασιαστει το κεφαλαιο μου. Αλλιως απλα περιμενω να δω πού θα παει. Λογικη του στοιχηματος μου ειναι οτι η ΚΤΜ ειναι too big to fail, οποτε με τον εναν ή τον αλλο τροπο θα βρει ξανα τα πατηματα της. Αν ειναι σωστη η λογικη μου θα βγει καλο μεροκαματο, αν οχι... oh well. Επισης ο,τι (και αν) βγει απο αυτην την επενδυση εχω πει οτι θα πεσει παλι σε μηχανη (ως εξτρα στο τοτε υπαρχον ή ως συμπληρωμα μπατζετ για το επομενο).

Το ενα χιλιαρικο δεν μπηκε μπραφ προφανως. Κανω diversify στο ποτε μπαινω. Ξεκινησα με 100€ και θα βαζω απο ενα εκατοσταρικο ανα τακτα διαστηματα. Πχ σημερα που βγηκαν τα μαντατα και εγινε το μπαμ θα πεσουν αλλα τοσα μεσα. Και παει λεγοντας.

harris_x
13/11/2024, 11:55
Ποιο είναι το θέμα μας σε αυτό το thread;

CorpseAlive
13/11/2024, 12:00
Ποιο είναι το θέμα μας σε αυτό το thread;

Πως οι χρηματιστηριακές κινήσεις της Pierer θα αγοράσουν στον Ptc νέο KTM

ptc
13/11/2024, 12:04
Ποιο είναι το θέμα μας σε αυτό το thread;

Οι δυσκολίες της ΚΤΜ που φάνηκαν απ την αλλαγή του διοικητικού συμβουλίου και πρακτικά επαληθεύονται απ την κατρακύλα της μετοχής.

Έπρεπε να σταματήσει η συζήτηση στο ότι η ΚΤΜ δεν έχει κανένα πρόβλημα που είπες;

CorpseAlive
13/11/2024, 12:10
Οι δυσκολίες της ΚΤΜ που φάνηκαν απ την αλλαγή του διοικητικού συμβουλίου και πρακτικά επαληθεύονται απ την κατρακύλα της μετοχής.

Έπρεπε να σταματήσει η συζήτηση στο ότι η ΚΤΜ δεν έχει κανένα πρόβλημα που είπες;

Μεταξύ μας πάντα, τέτοιες κατρακύλες δεν είναι οργανικές.

ή κάποιοι σορτάρουν ή κάποιοι πιέζουν σε takeover λόγω του ότι το μισό ΔΣ έχει καρατομηθεί.

Καμία επαφή βέβαια με το day to day της εταιρείας ή την απόδοση των εργοστασίων , το πλασάρισμα των μοντέλων και τελικά την εμπειρία στον καταναλωτή κλπ κλπ.

harris_x
13/11/2024, 12:29
Οι δυσκολίες της ΚΤΜ που φάνηκαν απ την αλλαγή του διοικητικού συμβουλίου και πρακτικά επαληθεύονται απ την κατρακύλα της μετοχής.

Έπρεπε να σταματήσει η συζήτηση στο ότι η ΚΤΜ δεν έχει κανένα πρόβλημα που είπες;
Αυτό κατάλαβες; :rolleyes:

Ας το εξηγήσω λοιπόν, πρέπει να σταματήσει η συζήτηση σχετικά με τις κινήσεις σου επενδυτικά.

SeniorCanardo
13/11/2024, 12:30
Ποιο είναι το θέμα μας σε αυτό το thread;

Φυσικά ότι τα KTM χαλάνε!

Αν δεν χαλούσαν και ήταν Honda για παράδειγμα δες τι καλά που θα πήγαινε η μετοχή. :smokin:

458096

CorpseAlive
13/11/2024, 12:35
Φυσικά ότι τα KTM χαλάνε!

Αν δεν χαλούσαν και ήταν Honda για παράδειγμα δες τι καλά που θα πήγαινε η μετοχή. :smokin:

458096

Μέχρι και οι μετοχές της Honda ΦΛΑΤ ΚΑΙ ΒΑΡΕΤΕΣ ΕΙΝΑΙ

Dimmanoukas
13/11/2024, 12:47
Πάντως ως οικονομολόγος - λογιστής να σας πω ότι σπάνια έως ποτέ οι κινήσεις του χρηματιστηρίου μπορούν να ερμηνευθούν από καθαρά οικονομικής θεωρίας.

Στο θέμα μας, η εμπειρία έχει δείξει πολλές φορές την στοχευμένη υποτίμηση μιας μετοχής προκειμένου αυτή να είναι πιο θελκτική για τον υποψήφιο επόμενο αγοραστή (ο οποίος μπορεί ήδη να έχει βρεθεί και να είναι θέμα χρόνου να γίνει η αλλαγή καθεστώτος ιδιοκτησιακού).

Αυτό, τόσο στον ptc ως μέτοχο, όσο και στους κατόχους και μελλοντικούς ιδιοκτήτες κάποιου ktm μόνο καλό θα κάνει, αλλά μεσο-μακροπροθεσμα.

Έτσι τουλάχιστον όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ

harris_x
13/11/2024, 12:50
:evil:

bulmont
13/11/2024, 14:28
Καλά μιλάμε, με το που πούλησα εγώ τα ΚΤΜ, πάει γιά φαλημέντο η εταιρεία!!!!!!!!:bawl:

harris_x
13/11/2024, 15:40
Καλά μιλάμε, με το που πούλησα εγώ τα ΚΤΜ, πάει γιά φαλημέντο η εταιρεία!!!!!!!!:bawl:
Έχω ένα καλό, σε ενδιαφέρει;

grinderx
13/11/2024, 15:43
Καλά μιλάμε, με το που πούλησα εγώ τα ΚΤΜ, πάει γιά φαλημέντο η εταιρεία!!!!!!!!:bawl:
Ξέρουμε τώρα ποιος είναι ο υπεύθυνος της κατρακύλας τους! Χαααααααρη * ανέλαβε! :evil: :p

* Όχι ο δικηγόρος, ένας άλλος δεν τον ξέρετε :p

bulmont
13/11/2024, 16:04
Έχω ένα καλό, σε ενδιαφέρει;

Πάντα....(αν είναι σε βατή τιμή......

grinderx
13/11/2024, 16:14
Πάντα....(αν είναι σε βατή τιμή......
Στο λέω εγώ από τώρα: Δε θα είναι! Αλλιώς πώς θα σωθεί η πορτοκαλί;; :p

harris_x
13/11/2024, 16:23
Πάντα....(αν είναι σε βατή τιμή......

20 χιλιαρικάκια για 'σενα

άντε 19...

bulmont
13/11/2024, 18:12
:eyepop::eyepop::eyepop::eyepop::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

harris_x
13/11/2024, 18:14
:eyepop::eyepop::eyepop::eyepop::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
όχι ε;

είπα μπας και αλλα 'ντάξ' :lol:

CorpseAlive
13/11/2024, 18:16
όχι ε;

είπα μπας και αλλα 'ντάξ' :lol:

με τα ίδια λεφτά αγοράζω 2600 μετοχές της ΚΤΜ και γίνομαι μεγαλοπαράγοντας.

harris_x
13/11/2024, 18:23
με τα ίδια λεφτά αγοράζω 2600 μετοχές της ΚΤΜ και γίνομαι μεγαλοπαράγοντας.

458105

panavour
13/11/2024, 18:24
Για όλα φταίνε οι Κινέζοι.

harris_x
13/11/2024, 18:25
Για όλα φταίνε οι Κινέζοι.
Ξεκάθαρα!

zpaf
13/11/2024, 20:17
https://www.motomag.gr/news/epikairotita/ktm-akoma-pio-ektetameni-anadiarthrosi-kai-prostheti-apaitisi-reystotitas

D3300
14/11/2024, 09:45
Κι όταν οι διαπραγματεύσεις αποβούν άκαρπες, ξεμείνουν τελείως από ρευστό και οι πιστωτές απαιτήσουν να πληρωθούν, τότε σκάει μύτη ο κινέζος σαν από μηχανής θεός και έζησαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα.
Το έχουμε δει το έργο πολλάκις...

ptc
14/11/2024, 18:55
Όλα δείχνουν πως οδεύουμε προς πώληση, με την Bajaj κύριο υποψήφιο.



"To this end, discussions are ongoing both with the core shareholder Pierer Bajaj AG and with existing financial creditors. The aim is to agree a standstill agreement with the financial creditors involved for the duration of these discussions as basis for the financial restructuring."
While not explicitly stating that Pierer is looking to sell off a controlling stake to Bajaj, it certainly reads that way.

https://www.rideapart.com/news/740888/ktm-pierer-ag-sold-sell-off-revenue/

panavour
14/11/2024, 19:19
για καποια απ ολα ,φταινε και οι ινδοι.


https://youtu.be/B07yJdNXYxM?feature=shared

D3300
14/11/2024, 19:35
Τελικά είναι οι Ινδοί.
Not bad, not bad.

MG-KTiNoS
15/11/2024, 14:09
Μπορείς να κοροϊδεύεις λίγους για πολύ
πολλούς για λίγο αλλά δεν μπορείς
να τους κοροϊδεύεις ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
Ινδικό ή Κινέζικο ρητό (δε θυμάμαι)

Κατ αρχήν τα μηχανάκια ήταν και παραμένουν κακάσχημα
(αλλά είναι το δικό μου γούστο στραβό, όχι το μηχανάκι σας στραβοχυμένος περτικαλί λουκουμάς)

Κατά δεύτερον σπάνε
Από την 1η μέρα που αναστήθηκε η μάρκα ΣΠΑΝΕ
(αλλά είσαι μλκας και δεν καταλαβαίνεις γιατί η ρέντι του ρέις τρόμπα δεν αλλάχτηκε ΠΟΤΕ)

Τρίτον είναι πανάκριβα
Άρα ο πελάτης σου είναι πλούσιος, δεν είναι ο μαστοράκος στα Ν Λιόσα
και ο πλούσιος από λεφτά ξέρει και ξέρει καλά γιατί αν δεν ήξερε... Δεν θα ήταν πλούσιος
άρα για να τον δουλέψεις εσύ ρε γιάπι χτεσινέ έχεις πολύ μέλλον ακόμα
Ο πλούσιος έχει και απαιτήσεις. Δεν βολεύεται Θέλει αυτά που του ταξες και παραπάνω
γιατί τόσα λεφτά σου χώνω.
Κι άμα ο πλούσιος πάει αντβε ταξίδι στην Αφρική και του χαλάσει
δεν αναγνωρίζει ότι έχεις συνεργείο στην μέση του πουθενά
αισθάνεται ενοχλημένος που του σπασες τ @@ και θέλει αποκατάσταση

Τέταρτο
Οι ΗΠΑ δεν είναι Ευρώπη να το παίζεις μούρη
Εκεί ΜΟΝΟ το χρήμα μετράει και η παραμύθα έχει κοντά πόδια

Κατανοώ ότι η Αυστρία κάποτε ήταν αυτοκρατορία και μέσα στην ΕΕ γ... και δέρνουνε
αφού τόσα χρόνια φτιάχνουν νάρκες κατά προσωπικού που απαγ.... ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
γιατί η οικονομία τους γμαεί και δέρνει
Η κρίση όμως δεν αφήνει περιθώρια για πειραματισμούς!
Ο άλλος θα πάρει πια ΕΝΑ μηχανάκι και θέλει να είναι καλό.
Δεν αντέχει πια να τα σκάει συνεργείο, τ ανταλλακτικά έχουν πετάξει στο Θεό
και ούτε μπορεί έτσι εύκολα να πουλάει κοψοχρονιά λόγω αλλαγής... Κατηγορίας !

motojojo
15/11/2024, 14:20
Για να λέμε και του στραβου το δίκιο, το ΚΤΜ δεν ειναι το μοναδικό (παν)ακριβο μηχανάκι που χαλάει.

CorpseAlive
15/11/2024, 14:36
Μπορείς να κοροϊδεύεις λίγους για πολύ
πολλούς για λίγο αλλά δεν μπορείς
να τους κοροϊδεύεις ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
Ινδικό ή Κινέζικο ρητό (δε θυμάμαι)

Κατ αρχήν τα μηχανάκια ήταν και παραμένουν κακάσχημα
(αλλά είναι το δικό μου γούστο στραβό, όχι το μηχανάκι σας στραβοχυμένος περτικαλί λουκουμάς)

Κατά δεύτερον σπάνε
Από την 1η μέρα που αναστήθηκε η μάρκα ΣΠΑΝΕ
(αλλά είσαι μλκας και δεν καταλαβαίνεις γιατί η ρέντι του ρέις τρόμπα δεν αλλάχτηκε ΠΟΤΕ)

Τρίτον είναι πανάκριβα
Άρα ο πελάτης σου είναι πλούσιος, δεν είναι ο μαστοράκος στα Ν Λιόσα
και ο πλούσιος από λεφτά ξέρει και ξέρει καλά γιατί αν δεν ήξερε... Δεν θα ήταν πλούσιος
άρα για να τον δουλέψεις εσύ ρε γιάπι χτεσινέ έχεις πολύ μέλλον ακόμα
Ο πλούσιος έχει και απαιτήσεις. Δεν βολεύεται Θέλει αυτά που του ταξες και παραπάνω
γιατί τόσα λεφτά σου χώνω.
Κι άμα ο πλούσιος πάει αντβε ταξίδι στην Αφρική και του χαλάσει
δεν αναγνωρίζει ότι έχεις συνεργείο στην μέση του πουθενά
αισθάνεται ενοχλημένος που του σπασες τ @@ και θέλει αποκατάσταση

Τέταρτο
Οι ΗΠΑ δεν είναι Ευρώπη να το παίζεις μούρη
Εκεί ΜΟΝΟ το χρήμα μετράει και η παραμύθα έχει κοντά πόδια

Κατανοώ ότι η Αυστρία κάποτε ήταν αυτοκρατορία και μέσα στην ΕΕ γ... και δέρνουνε
αφού τόσα χρόνια φτιάχνουν νάρκες κατά προσωπικού που απαγ.... ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
γιατί η οικονομία τους γμαεί και δέρνει
Η κρίση όμως δεν αφήνει περιθώρια για πειραματισμούς!
Ο άλλος θα πάρει πια ΕΝΑ μηχανάκι και θέλει να είναι καλό.
Δεν αντέχει πια να τα σκάει συνεργείο, τ ανταλλακτικά έχουν πετάξει στο Θεό
και ούτε μπορεί έτσι εύκολα να πουλάει κοψοχρονιά λόγω αλλαγής... Κατηγορίας !

Δεν είμαι πολύ σίγουρος, αλλά νομίζω ότι δεν σου αρέσει η ΚΤΜ.

basilis_k6
15/11/2024, 14:52
Για να λέμε και του στραβου το δίκιο, το ΚΤΜ δεν ειναι το μοναδικό (παν)ακριβο μηχανάκι που χαλάει.

το failure rate της ducati και bmw ειναι πλεον πολυ χαμηλα. ειδικα εφοσον μιλαμε για ακριβες βλαβες και οχι σαχλαμαρες. μεχρι και η απριλια εχει βελτιωθει ΠΑΡΑ πολυ.
η κτμ κυριως στο 790-890 ειχε θεματα. τα υπολοιπα της γκαμας δεν εχουν σοβαρες βλαβες απο το 2015 και μετα. overall εχει πλεον πολυ κακη φημη δυστυχως και αυτο δεν μπορει να παραβλεφθει οταν ψαχνεις που να δωσεις 18-20-23χιλιαδες ευρω.

stefanos
15/11/2024, 15:14
Πώληση?
Αυτή τη στιγμή το 75% της εταιρείας ανήκει στην pierer bajaj και το υπόλοιπο 25% είναι στο εκεί χρηματιστήριο.
Και στην pierer bajaj οι 2 ιδιοκτήτες έχουν 50%.
Οποιαδήποτε αγοραπωλησία μετοχών γίνει το χρήμα δεν θα πάει στην ΚΤΜ αλλά στους μετόχους που θα πουλήσουν.
Η εταιρεία θα πάρει μετρητό μόνο στην περίπτωση που πουλήσει κάποιο περιουσιακό στοιχείο ή αν γίνει αύξηση μετοχικού κεφαλαίου.

panavour
15/11/2024, 15:17
Πάντως υπάρχουν κι άλλες μάρκες,που τις αγοράζουν ακόμα πιο πλούσιοι,συντηρητικοί ,ηλικιωμένοι, που χαλάνε εξίσου, χωρίς να προσφέρουν εξίσου στο πάθος και την ένταση της KTM, αλλά παρά ταύτα πουλάνε σαν ζεστα κουλουράκια.Εκει φαίνεται δεν ίσχυει το ρητό περί κοροϊδίας.