PDA

View Full Version : Κρίση στην KTM



Σελίδες : [1] 2 3 4

peterTHErider
09/01/2025, 11:57
Επειδή το άλλο θέμα κλείδωσε καθώς μιλούσε απλά για τις αλλαγές στην ηγεσία ας κάνουμε ένα νέο να σχολιάζουμε τις εξελίξεις στην τεράστια εταιρεία μοτοσυκλετών κτμ.
Σε αυτή τη κατεύθυνση λοιπόν και ως υποψήφιος πελάτης,με ενδιέφερε πάρα πολύ το νέο 990R,με στεναχωρεί που αδρανει και μένει στάσιμη τουλάχιστον για φέτος η εταιρεία.
Δώσανε τα παπούτσια στο χέρι του Πεντρόσα που τους έφτιαξε το μηχανάκι στα gp σε μια κίνηση πολύ λάθος επικοινωνιακά.πτωχευσαν 3 θυγατρικές της με την μια μάλιστα να έχει μεγάλο κομμάτι και στις ενεργοποίησεις των μοτοσικλετών!
Εσείς θα αγοράζατε τώρα κτμ?? γιατί όσο και να θέλω αυτή η κατάσταση δεν μου εμπνέει σιγουριά και ασφάλεια.εδω δεν αναγνώριζαν βασικά θέματα αξιοπιστίας στα καλά τους θα ασχοληθούν τώρα που ψάχνονται?
Λέτε να ανακάμψει?

ratamahatta
09/01/2025, 12:44
Θα ανακάμψει αλλά πλέον έχει χάσει την εμπιστοσύνη του κόσμου , ειδικά στην απέναντι μεριά του ατλαντικού και όχι μόνο, και αυτό θα πάρει περισσότερο χρόνο για να γυρίσει

CorpseAlive
09/01/2025, 12:45
Θα ανακάμψει αλλά πλέον έχει χάσει την εμπιστοσύνη του κόσμου , ειδικά στην απέναντι μεριά του ατλαντικού και όχι μόνο, και αυτό θα πάρει περισσότερο χρόνο για να γυρίσει

Εκτός αν εξαγοραστεί από κανέναν όμιλο τύπου Volkswaggen και πάει ξανά τάπα.

Αν εξαγοραστεί από Bajaj ή CF , πάει για βρούβες και μικρά μοτοσυκλετάκια στην Ινδονησία.

PaNick67
09/01/2025, 13:01
Εκτός αν εξαγοραστεί από κανέναν όμιλο τύπου Volkswaggen και πάει ξανά τάπα.

Αν εξαγοραστεί από Bajaj ή CF , πάει για βρούβες και μικρά μοτοσυκλετάκια στην Ινδονησία.

Στην Ευρωπη εκτος του VAG που εχει την Ducati υπαρχουν οι BMW ( αποκλειεται εχει δικες της ), η Mercedes Benz ( χλωμο ως πεθαμενο ) και το Stellantis Group ( ο σιγουρος τροπος να κλεισει μια ωρα αρχυτερα :lol: ).

Μονο κανενας κινεζος με λεφτα και διαθεση να διατηρησει την αυτονομια της, οπως εγινε πχ με την Geely και την Volvo. Το αν θα ειναι για καλο ή για κακο αγνωστο.

peterTHErider
09/01/2025, 13:09
Αυτό που θα περίμενα είναι μια εταιρεία με τόσα μηχανάκια στοκ(ακούγεται νομίζω 100000)
Θα έπρεπε να θέλει να τα διώξει ώστε να άρχισει η ρευστότητα.οσο κάθονται μόνο χάνουν και στο τέλος δεν θα πουλιούνται με τίποτα.
Δεν θα έπρεπε λοιπόν να κάνουν κάποια γενναία προσφορα στα περσινά μοντέλα ώστε να δελεάσουν?αντίθετα βλέπω στασιμότητα και καμία διάθεση να βάλουν νερό στο κρασί τους!

peterTHErider
09/01/2025, 13:09
Εκτός αν εξαγοραστεί από κανέναν όμιλο τύπου Volkswaggen και πάει ξανά τάπα.

Αν εξαγοραστεί από Bajaj ή CF , πάει για βρούβες και μικρά μοτοσυκλετάκια στην Ινδονησία.

Δυστυχώς το λογικότερο και πιθανότερο είναι ή bajaj ή κανένας Κινέζος.

basilis_k6
09/01/2025, 13:23
Αν στο δωσουν με καποια τρελλη εκπτωση της ταξης των 4κ ευρω ναι. Ουτως η αλλως τα κτμ ειναι overpriced.

CorpseAlive
09/01/2025, 13:31
Αν στο δωσουν με καποια τρελλη εκπτωση της ταξης των 4κ ευρω ναι. Ουτως η αλλως τα κτμ ειναι overpriced.

Παίδες μείνετε στην κουβέντα, αλλιώς ανοίξτε ένα Θέμα με τίτλο ''Everyone vs KTM '' Και μπείτε εκεί να κράξετε.

harris_x
09/01/2025, 13:32
:a014:

Lioulios
09/01/2025, 13:45
Δυσκολα παντως σημερα καποιος με 17-20Κ στο χερι θα παει να παρει κτμ.

peterTHErider
09/01/2025, 14:11
Αν στο δωσουν με καποια τρελλη εκπτωση της ταξης των 4κ ευρω ναι. Ουτως η αλλως τα κτμ ειναι overpriced.

Να σου πω την αλήθεια κάτι τέτοιο είχα στο μυαλό μου.δηλαδη το 990 duke κοστίζει 16300 νομίζω +ενεργοποίησεις ηλεκτρονικών.δηλαδη σύνολο γύρω στα 17000.οταν ο ανταγωνισμός(mt09-street triple 765-z900) παίζει στα 12500-14000.με νεο δυνατό παίχτη το hornet 1000sp στα 13800 με 157 άλογα!για να με ψήσει το κτμ ειδικά σε αυτή την χρονοσυγκυρία για την εταιρεία πρέπει να κοστίζει το ΠΟΛΥ όσο τα υπόλοιπα για να μην πω πιο χαμηλα!Δηλαδή έκπτωση 3000-4000 κάτω.
Και μιλάω σαν άμεσος αγοραστής.
Εγώ πάντως γλυκοκοιτάω πολύ ζωηρά το hornet sp από εκεί που είχα το μυαλό μου στο 990r..

sanctusan
09/01/2025, 14:14
Ωραίο θέμα na συζητάμε ώρες!!!

Πάντα ήθελα ένα KTM, ποτέ δεν θα έπαιρνα γιατι οι ανάγκες μου και τα οικονομικά μου χρειάζονται κάτι πιο αξιόπιστο (ακόμα και αν είναι πλασίμπο).

Στο θέμα μας

Πλέον, έτσι όπως είναι η κατάσταση, δεν είναι μόνο τα μηχανάκια αναξιόπιστα αλλά ολόκληρη η εταιρία. Πριν δεν αγόραζα, πλέον δεν θα τα κοίταγα καν.
Και στο κάτω κάτω, υπάρχουν πολύ πιο ωραία μηχανάκια, με εξίσου καλές επιδόσεις και χωρίς τέτοια προβλήματα (οικονομικά) που μπορείς να χώσεις τα λεφτά σου.

peterTHErider
09/01/2025, 14:21
Δυσκολα παντως σημερα καποιος με 17-20Κ στο χερι θα παει να παρει κτμ.

Ακριβώς!

taisteal
09/01/2025, 14:22
Ωραίο θέμα na συζητάμε ώρες!!!

Πάντα ήθελα ένα KTM, ποτέ δεν θα έπαιρνα γιατι οι ανάγκες μου και τα οικονομικά μου χρειάζονται κάτι πιο αξιόπιστο (ακόμα και αν είναι πλασίμπο).

Στο θέμα μας

Πλέον, έτσι όπως είναι η κατάσταση, δεν είναι μόνο τα μηχανάκια αναξιόπιστα αλλά ολόκληρη η εταιρία. Πριν δεν αγόραζα, πλέον δεν θα τα κοίταγα καν.
Και στο κάτω κάτω, υπάρχουν πολύ πιο ωραία μηχανάκια, με εξίσου καλές επιδόσεις και χωρίς τέτοια προβλήματα (οικονομικά) που μπορείς να χώσεις τα λεφτά σου.

459384

Bowleno
09/01/2025, 14:26
Δυσκολα παντως σημερα καποιος με 17-20Κ στο χερι θα παει να παρει κτμ.

Αυτό. Τόσο απλό....

peterTHErider
09/01/2025, 14:28
Παίδες μείνετε στην κουβέντα, αλλιώς ανοίξτε ένα Θέμα με τίτλο ''Everyone vs KTM '' Και μπείτε εκεί να κράξετε.

Το ότι μπήκε σε κρίση η κτμ με όχι τις πωλήσεις που προσδοκούσε δεν νομίζεις πως φταίει ΚΑΙ το ότι είναι κάποιες φορές overpriced?είναι ένας λόγος που έμεινε λίγο πίσω σε πωλήσεις.
Το 18 είχα πάρει το 1290 super adventure s αν θυμάμαι καλά περίπου 18000.το αντίστοιχο ducati εντουρο κόστιζε περίπου 24000.η διαφορά τιμής με δελέασε να το πάρω.τωρα που οι τιμές είναι σχεδόν ίδιες ε όχι καλή μου κτμ θα πάρω το ντουκατι.τα βάζεις δίπλα δίπλα και η διαφορά στο premium της υπόθεσης είναι εμφανής.βαλε το 990duke των 17000 δίπλα στο mt 09sp των 13500.πως τα δικαιολογεί το κτμ το χρήματα που ζηταει?με φρένα που γράφουν πάνω ktm?

peterTHErider
09/01/2025, 14:30
Ωραίο θέμα na συζητάμε ώρες!!!

Πάντα ήθελα ένα KTM, ποτέ δεν θα έπαιρνα γιατι οι ανάγκες μου και τα οικονομικά μου χρειάζονται κάτι πιο αξιόπιστο (ακόμα και αν είναι πλασίμπο).

Στο θέμα μας

Πλέον, έτσι όπως είναι η κατάσταση, δεν είναι μόνο τα μηχανάκια αναξιόπιστα αλλά ολόκληρη η εταιρία. Πριν δεν αγόραζα, πλέον δεν θα τα κοίταγα καν.
Και στο κάτω κάτω, υπάρχουν πολύ πιο ωραία μηχανάκια, με εξίσου καλές επιδόσεις και χωρίς τέτοια προβλήματα (οικονομικά) που μπορείς να χώσεις τα λεφτά σου.

Συμφωνούμε,μια πολύ καλή τιμή όμως δεν θα σε έκανε το σκεφτείς διαφορετικά?έστω λίγο?
Αυτό λέω.

sanctusan
09/01/2025, 14:51
Συμφωνούμε,μια πολύ καλή τιμή όμως δεν θα σε έκανε το σκεφτείς διαφορετικά?έστω λίγο?
Αυτό λέω.

Ίσως ναι, αλλά μάλλον όχι.

Θα πρέπει να πέσει τόσο χαμηλά που το Duke R 990 να φτάσει την τιμή το MT-09 SP τουλάχιστον, ίσως και πιο κάτω για να με πείσει.

CorpseAlive
09/01/2025, 15:01
Το ότι μπήκε σε κρίση η κτμ με όχι τις πωλήσεις που προσδοκούσε δεν νομίζεις πως φταίει ΚΑΙ το ότι είναι κάποιες φορές overpriced?είναι ένας λόγος που έμεινε λίγο πίσω σε πωλήσεις.
Το 18 είχα πάρει το 1290 super adventure s αν θυμάμαι καλά περίπου 18000.το αντίστοιχο ducati εντουρο κόστιζε περίπου 24000.η διαφορά τιμής με δελέασε να το πάρω.τωρα που οι τιμές είναι σχεδόν ίδιες ε όχι καλή μου κτμ θα πάρω το ντουκατι.τα βάζεις δίπλα δίπλα και η διαφορά στο premium της υπόθεσης είναι εμφανής.βαλε το 990duke των 17000 δίπλα στο mt 09sp των 13500.πως τα δικαιολογεί το κτμ το χρήματα που ζηταει?με φρένα που γράφουν πάνω ktm?

ΌΛΑ είναι Overpriced πλέον.

Στα του θέματος μείνετε απλά.

peterTHErider
09/01/2025, 15:03
Ίσως ναι, αλλά μάλλον όχι.

Θα πρέπει να πέσει τόσο χαμηλά που το Duke R 990 να φτάσει την τιμή το MT-09 SP τουλάχιστον, ίσως και πιο κάτω για να με πείσει.

Αυτό ακριβώς.

peterTHErider
09/01/2025, 15:08
ΌΛΑ είναι Overpriced πλέον.

Στα του θέματος μείνετε απλά.

Στο θέμα είμαστε.ολα είναι overpriced αλλά η κτμ χρωστάει 3 δις.αρα το τι κάνουν οι άλλοι είναι εκτός θέματος.το θέμα είναι τα λάθη που οδήγησαν τον Κολοσσό που αγόραζε τους πάντες στην κατάρρευση.
Και ένας από τους λόγους είναι η εμπορική πολιτική της στο θέμα των τιμών.άλλος είναι η αδιαφορία σε θέματα εγγυήσεων.ακομα ένας είναι η πολύ επιθετική της προσέγγιση στις εξαγορές που τελικά δεν της βγηκε.

karellen
09/01/2025, 15:18
Το να ξεφορτωθεί το στοκ ρίχνοντας δραματικά τις τιμές είναι εντελώς άτοπο οικονομικά αλλά και επικοινωνιακά, δεν μπορείς να ευτελίσεις το ίδιο σου το premium προϊόν ξεπουλωντας το - 30% και βάλε.
Δημιουργείς ασύμφορο προηγούμενο και όταν ανασκηψεις πάλι σαν εταιρία δεν θα μπορείς να πουλήσεις ακριβά, ούτε καν με ικανοποιητικό κέρδος.

harris_x
09/01/2025, 15:26
Το να ξεφορτωθεί το στοκ ρίχνοντας δραματικά τις τιμές είναι εντελώς άτοπο οικονομικά αλλά και επικοινωνιακά, δεν μπορείς να ευτελίσεις το ίδιο σου το premium προϊόν ξεπουλωντας το - 30% και βάλε.
Δημιουργείς ασύμφορο προηγούμενο και όταν ανασκηψεις πάλι σαν εταιρία δεν θα μπορείς να πουλήσεις ακριβά, ούτε καν με ικανοποιητικό κέρδος.

:beer: :beer: :beer:
αν και θε έπρεπε να είναι αυτονόητο...

Η ΚΤΜ δεν είναι γιαμάπαkavaχονδακλπ... ούτε ανταγωνίζεται αυτές τις μάρκες.

viper1
09/01/2025, 15:32
Για προτάσεις μεγάλων εκπτώσεων μπορείτε να απευθυνθείτε απευθείας στον ceo της εταιρίας στο email Stefan.Pierer@ktm.com

harris_x
09/01/2025, 15:36
Για προτάσεις μεγάλων εκπτώσεων μπορείτε να απευθυνθείτε απευθείας στον ceo της εταιρίας στο email Stefan.Pierer@ktm.com

έλα ρε Γιώργο και είχα ελπίδες.... :cry:

τώρα θα πλακώσουν όλοι και θα πάρω τα @@ μου :cry:

peterTHErider
09/01/2025, 15:38
Το να ξεφορτωθεί το στοκ ρίχνοντας δραματικά τις τιμές είναι εντελώς άτοπο οικονομικά αλλά και επικοινωνιακά, δεν μπορείς να ευτελίσεις το ίδιο σου το premium προϊόν ξεπουλωντας το - 30% και βάλε.
Δημιουργείς ασύμφορο προηγούμενο και όταν ανασκηψεις πάλι σαν εταιρία δεν θα μπορείς να πουλήσεις ακριβά, ούτε καν με ικανοποιητικό κέρδος.

Ενώ το να γίνεσαι ρεντικωλο παγκοσμιως με 3 δις χρέη και απολύοντας ανθρώπους που σε ανέβασαν είναι πολύ καλό επικοινωνιακά.
Χάρη η κτμ φυσικά και ανταγωνίζεται αυτές τις εταιρείες.ποιες νομίζεις ότι ανταγωνίζεται?την ντουκατι?ούτε με το κυαλι δεν την βλέπει.για αυτό ήθελε να κάνει την mv agusta αντιντουκατι.την bmw?στο μόνο που μοιάζουν είναι ότι και οι 2 έχουν κινέζικα μηχανάκια.μηπως ανταγωνίζεται την triumph?
Όπως και να έχει η κτμ έχει κερδίσει με διαφορά τον ανταγωνισμό ως η εταιρεία με το χειρότερο after sales.
Υγ.premium εταιρεία δεν είναι η κτμ.ΟΣΟ και να προσπαθεί να πείσει με τις τιμές της.με φρένα που γράφουν πάνω κτμ δεν είσαι premium.ουτε είσαι premium όταν σε κάθε θέμα εγγύησης κάνεις την πάπια.

harris_x
09/01/2025, 15:42
Χάρη η κτμ φυσικά και ανταγωνίζεται αυτές τις εταιρείες.

νοπ

peterTHErider
09/01/2025, 15:44
Ποιες νομίζεις ότι ανταγωνίζεται?
Η κτμ έχει παρουσία σε πολλές κατηγορίες.οποτε δεν έχει σε όλες τους ίδιους ανταγωνιστές.στα μεσαία-μικρά φυσικά και ανταγωνίζεται τους Γιαπωνέζους.
Στα μεγάλα ονειρεύεται ότι ανταγωνίζεται την ντουκατι.

BLiTzER
09/01/2025, 15:47
Η ΚΤΜ απευθυνόταν πάντα σε χάρντκορ μοτοσικλετιστές, όχι σε ανθρώπους που θα κοίταζαν και μπεμβέ ή ντουκάτι.

Άσχετα αν χάλασε τα τελευταία χρόνια.

peterTHErider
09/01/2025, 15:53
Η ΚΤΜ απευθυνόταν πάντα σε χάρντκορ μοτοσικλετιστές, όχι σε ανθρώπους που θα κοίταζαν και μπεμβέ ή ντουκάτι.

Άσχετα αν χάλασε τα τελευταία χρόνια.

Τότε δεν είχε καμία σχέση και η ντουκατι με την bmw.τα τελευταία 10 χρόνια ήρθαν κοντά και χώθηκε και η κτμ.

sanctusan
09/01/2025, 15:56
Το να ξεφορτωθεί το στοκ ρίχνοντας δραματικά τις τιμές είναι εντελώς άτοπο οικονομικά αλλά και επικοινωνιακά, δεν μπορείς να ευτελίσεις το ίδιο σου το premium προϊόν ξεπουλωντας το - 30% και βάλε.
Δημιουργείς ασύμφορο προηγούμενο και όταν ανασκηψεις πάλι σαν εταιρία δεν θα μπορείς να πουλήσεις ακριβά, ούτε καν με ικανοποιητικό κέρδος.

Αυτό που λες είναι μεγάλη αλήθεια, το ξεπούλημα μοντέλων θα ήταν το χειρότερο για την εταιρία για διάφορους λόγους. Αν τώρα η εταιρία είναι στα άκρα, μετά από μία τέτοια κήνηση, θα καταστραφεί τελείως.
Όσο και να μην έπαιρνα ΚΤΜ δε νομίζω πως της αξίζει να κλείσει, έχει προσφέρει πολλά στο μοτοσυκλετισμό.


:beer: :beer: :beer:
αν και θε έπρεπε να είναι αυτονόητο...

Η ΚΤΜ δεν είναι γιαμάπαkavaχονδακλπ... ούτε ανταγωνίζεται αυτές τις μάρκες.

Χάρη και εσύ έχει ένα μεγάλο δίκιο για 2 λόγους.

1. Η ΚΤΜ έχει το δικό της κοινό, δεν ψάχνει να πάρει πελάτες από τους Ιάπωνες, γιατί δεν μπορεί.
2. Οικονομικά να το δεις, οι 3 εταιρίες που ανέφερες είναι κολοσοί, η ΚΤΜ στα όρια της χρεωκοπίας.


Όσο μιλάμε για εκπτώσεις, απλά υποθέσεις κάνουμε και κουβέντες στο φόρουμ. Κουβέντα να γίνεται ρε παιδί μου, ούτε εμείς θα πάρουμε τις αποφάσεις των τιμών, ούτε τίποτα.

peterTHErider
09/01/2025, 16:01
Εμείς όμως είμαστε οι υποψήφιοι αγοραστές.γιατι καλά όλες οι οικονομικές συμφωνίες που θα κάνει η κτμ με τους πιστωτές της αλλά αν όταν πάρει την παράταση ζωής δεν αρχίσει να καλόπουλάει πάλι στα ίδια θα γυρίσει.

PaNick67
09/01/2025, 16:13
Εμείς όμως είμαστε οι υποψήφιοι αγοραστές.γιατι καλά όλες οι οικονομικές συμφωνίες που θα κάνει η κτμ με τους πιστωτές της αλλά αν όταν πάρει την παράταση ζωής δεν αρχίσει να καλόπουλάει πάλι στα ίδια θα γυρίσει.

Προσωπικα δεν θα αγοραζα με οποιαδηποτε εκπτωση. Εταιρια που εφτασε στην ακρη του γκρεμου και σωθηκε, ποιος μου λεει οτι δεν θα το ξαναπαθει κι αυτη τη φορα δεν θα σωθει; Αλλωστε θεωρω πως αυτο που επαθε το επαθε γιατι οι μανατζερς κοιταζαν να βγαλουν πιο πολλα σε μικροτερο χρονο.

Την θαυμαζα για τις μικρες μοτο χωματος, τα SM που εβγαζε, ελαφρια, δυνατα, φτιαγμενα για οδηγηση και μεχρι το 990 adve, μηχανες που ζηλευες να εχεις.

Μετα το πραγμα ξεφυγε. Πολλα κυβικα, εκδοσεις, εξοπλισμος, ηλεκτρονικα, ανεβηκαν οι τιμες στον θεο, τα κιλα επισης, καθε τριε και λιγο νεοι κυβισμοι νεα μοντελα.

Τελικα και θεματα αξιοπιστιας εχει και ειχε και θεματα εγγυησης τα οποια δεν ελυσε. Αυτο ειναι το μεγαλυτερο αγκαθι. Πως θα την εμπιστευθει αυτος που του γεννησε το μοτερ και δεν του το εφτιαξαν;

basilis_k6
09/01/2025, 16:20
αν δεν κανει ξεπουλημα μοτοσυκλετων η παραγωγη δεν θα ξαναξεκινησει. το θεμα ειναι οτι αν εισαι ελλαδα παιζεις με τον αντιπροσωπο που αν τον ρωτησεις θα σου πει "η κτμ δεν εχει κανενα προβλημα, πεταει!". περιμενεις να δωσει το πρασινο φως η αυστρία για ξεπούλημα. και αυτοι πιστευουν οτι με ενεση χρηματων θα το γλυτωσουν σε καποιο βαθμο αλλα δεν γινετε. εγω θα περιμενα, αν δεν κλεισει οριστικα η πουληθει σε ινδους θα τα δωσει προσφορα.

η κτμ ποτε δεν προσπαθησε να ανταγωνιστει τους ιαπωνες. ουτε κανενας αλλος προσπαθησε γιατι απλα δεν γινετε πλεον. ουτε καν οι κινεζοι δεν εχουν βλεψεις να γινουν yamaha η honda. η κτμ προσπαθησε να γινει ντουκατι/bmw αλλα απετυχε.

peterTHErider
09/01/2025, 16:20
Προσωπικα δεν θα αγοραζα με οποιαδηποτε εκπτωση. Εταιρια που εφτασε στην ακρη του γκρεμου και σωθηκε, ποιος μου λεει οτι δεν θα το ξαναπαθει κι αυτη τη φορα δεν θα σωθει; Αλλωστε θεωρω πως αυτο που επαθε το επαθε γιατι οι μανατζερς κοιταζαν να βγαλουν πιο πολλα σε μικροτερο χρονο.

Την θαυμαζα για τις μικρες μοτο χωματος, τα SM που εβγαζε, ελαφρια, δυνατα, φτιαγμενα για οδηγηση και μεχρι το 990 adve, μηχανες που ζηλευες να εχεις.

Μετα το πραγμα ξεφυγε. Πολλα κυβικα, εκδοσεις, εξοπλισμος, ηλεκτρονικα, ανεβηκαν οι τιμες στον θεο, τα κιλα επισης, καθε τριε και λιγο νεοι κυβισμοι νεα μοντελα.

Τελικα και θεματα αξιοπιστιας εχει και ειχε και θεματα εγγυησης τα οποια δεν ελυσε. Αυτο ειναι το μεγαλυτερο αγκαθι. Πως θα την εμπιστευθει αυτος που του γεννησε το μοτερ και δεν του το εφτιαξαν;

Έτσι είναι.εδω ξέρω περίπτωση που είχε το γνωστό θέμα με τους εκκεντροφόρους,του αλλάζουν τον εναν στην εγγύηση αν και ο 2ος θα την έκλανε στα κοντά,πάει να φύγει ο άνθρωπος και του λένε ώπα,πλήρωσε μας τα λάδια που ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΆ αλλάξαμε.δεν είναι στην εγγύηση.μιλαμε ξεχειλίζει από premium αντιμετώπιση πελατών αυτή η εταιρεία.

peterTHErider
09/01/2025, 16:24
αν δεν κανει ξεπουλημα μοτοσυκλετων η παραγωγη δεν θα ξαναξεκινησει. το θεμα ειναι οτι αν εισαι ελλαδα παιζεις με τον αντιπροσωπο που αν τον ρωτησεις θα σου πει "η κτμ δεν εχει κανενα προβλημα, πεταει!". περιμενεις να δωσει το πρασινο φως η αυστρία για ξεπούλημα. και αυτοι πιστευουν οτι με ενεση χρηματων θα το γλυτωσουν σε καποιο βαθμο αλλα δεν γινετε. εγω θα περιμενα, αν δεν κλεισει οριστικα η πουληθει σε ινδους θα τα δωσει προσφορα.

η κτμ ποτε δεν προσπαθησε να ανταγωνιστει τους ιαπωνες. ουτε κανενας αλλος προσπαθησε γιατι απλα δεν γινετε πλεον. ουτε καν οι κινεζοι δεν εχουν βλεψεις να γινουν yamaha η honda. η κτμ προσπαθησε να γινει ντουκατι/bmw αλλα απετυχε.

Στο εξωτερικό είναι γνωστό πως στο τέλος κάθε χρονιάς όλα τα μεγάλα κτμ είναι 2-3κ σε προσφορά.οπως λες μόνο εδώ το παίζουν υπεράνω.

sanctusan
09/01/2025, 16:28
:roflmao: κλαίω...

η κουβέντα άρχησε στο αν θα παίρναμε ΚΤΜ με δυνατή έκπτωση και κατέληξε στον τι φταίει που η εταιρία δεν πάει καλα :eyepop:


:a014:

karellen
09/01/2025, 16:31
Ενώ το να γίνεσαι ρεντικωλο παγκοσμιως με 3 δις χρέη και απολύοντας ανθρώπους που σε ανέβασαν είναι πολύ καλό επικοινωνιακά.



Δεν γίνεσαι ποτέ ρεντίκολο όταν αντιμετωπίζεις οικονομικά προβλήματα,όποιοι κι αν είναι οι λόγοι που σε οδήγησαν σ' αυτά.
Ανέκαθεν γίνονταν επιχειρηματικές κινήσεις με ενδεχόμενα ρίσκα,άλλες βγαίνουν,άλλες όχι,υπάρχουν αναρίθμητα παραδείγματα μπροστά μας: η Volkswagen αντιμετωπίζει κι αυτή προβλήματα,η Ducati όλοι θυμόμαστε πως την αγόρασε η Audi στα πρόθυρα της χρεοκοπίας,εδώ κοτζάμ ΙΒΜ πούλησε το τμήμα pc και laptop στην άγνωστη τότε Lenovo και δεν άνοιξε ρουθούνι.

doctor_john
09/01/2025, 16:32
Έτσι ακριβώς, όπως έχασε τα ποδήλατα, όπως έχασε τις μικρές μοτό κ.ο.κ.

Οι τιμές του υπάρχοντος στοκ θα καθοριστούν από την επόμενη διαχείριση - δανειστές.
Σε καμία περίπτωση δεν θα έβλαπτε την ktm να πωληθούν σε αρκετά χαμηλότερες τιμές.
Δεν ξέρω γιατί αλλά συνηθίζουμε να "υπολογίζουμε" το κοινό ως κάτι σταθερό, κλπ.
Δεν ισχύει παιδια και αν πιστεύετε πως ο εγωισμός των ήδη ιδιοκτητών είναι αρκετός να της κάνει ζημιά, κάνετε λάθος.

Τι έχει προσφέρει στην μοτοσυκλέτα η κτμ ρε Τζων; Νόμιζα πως έφτιαχνε ότι έβλεπε πως πωλείται από τους άλλους.

CorpseAlive
09/01/2025, 16:32
:roflmao: κλαίω...

η κουβέντα άρχησε στο αν θα παίρναμε ΚΤΜ με δυνατή έκπτωση και κατέληξε στον τι φταίει που η εταιρία δεν πάει καλα :eyepop:


:a014:


Παίδες μείνετε στην κουβέντα, αλλιώς ανοίξτε ένα Θέμα με τίτλο ''Everyone vs KTM '' Και μπείτε εκεί να κράξετε.


Βρώμαγε...

basilis_k6
09/01/2025, 16:33
Στο εξωτερικό είναι γνωστό πως στο τέλος κάθε χρονιάς όλα τα μεγάλα κτμ είναι 2-3κ σε προσφορά.οπως λες μόνο εδώ το παίζουν υπεράνω.
Και εδω κανει προσφορές κυριως με δωρο τα ηλεκτρονικά. η νεα αντιπροσωπεία γενικως δεν εχει καμια σχεση με το παρελθον αλλα δεν μπορει να σου δώσει τιμη 20% κατω χωρις να παρει το οκ απο την κτμ γιατι θα φαει τη χασουρα. Δεν ειμαστε αμερικη που για να το ξεφορτωθείς το δινεις οσο οσο. Καπου διαβασα οτι τα μηχανακια πρεπει να φυγουν μεσα στο 2025 αλλα επειδη ουτως η αλλως δεν σωνει την ρευστότητα αυτο θα περιμενουν μέχρι τον φλεβαρη για να δουνε τι θα κανουν το στοκ.
Το μικρο μοτερ παντως εγω το φοβαμαι. Αν ηταν να παρω κτμ θα πήγαινα στο μεγαλο.

basilis_k6
09/01/2025, 16:39
Τι έχει προσφέρει στην μοτοσυκλέτα η κτμ ρε Τζων; Νόμιζα πως έφτιαχνε ότι έβλεπε πως πωλείται από τους άλλους.

Πολλα...
Αν δεν ηταν η κτμ θα οδηγουσες ακομα "streetfighter" με αίσθηση transalp.

sanctusan
09/01/2025, 16:52
Έτσι ακριβώς, όπως έχασε τα ποδήλατα, όπως έχασε τις μικρές μοτό κ.ο.κ.

Οι τιμές του υπάρχοντος στοκ θα καθοριστούν από την επόμενη διαχείριση - δανειστές.
Σε καμία περίπτωση δεν θα έβλαπτε την ktm να πωληθούν σε αρκετά χαμηλότερες τιμές.
Δεν ξέρω γιατί αλλά συνηθίζουμε να "υπολογίζουμε" το κοινό ως κάτι σταθερό, κλπ.
Δεν ισχύει παιδια και αν πιστεύετε πως ο εγωισμός των ήδη ιδιοκτητών είναι αρκετός να της κάνει ζημιά, κάνετε λάθος.

Τι έχει προσφέρει στην μοτοσυκλέτα η κτμ ρε Τζων; Νόμιζα πως έφτιαχνε ότι έβλεπε πως πωλείται από τους άλλους.

Η ΚΤΜ έχει ολοκληρη κουλτούρα στη πλάτη της, για μένα είναι ξεκάθαρα η εταιρία Ready To Race. Σε κάθε κατηγορία μοτοσυκλέτας που έχει παράγει, είναι πάντα η handcore επιλογή.
Extreme look που λίγες εταιρίες είχαν τα κάκαλα να παράγουν. Κάποτε, τέτοια look τα βλέπαμε μόνο σε project.
Σημετοχή σε αγώνες όλων των ειδών με πολύ ενίσχυση και υποστήρηξη στις ομάδες της. Ακόμα και στην ελλάδα έχει ΚΤΜ Junior Academy.

ratamahatta
09/01/2025, 18:23
Εξωτερικό , αν θυμάμαι καλά Γερμανία ή Ελβετία μου ανέφεραν για εκπτώσεις μοντέλων 24’ τύπου super duke 1390 περίπου στα 17Κ , smcr 690 κάτω από 10Κ , ξεστοκαρουν οι έμποροι .

peterTHErider
09/01/2025, 18:35
Εξωτερικό , αν θυμάμαι καλά Γερμανία ή Ελβετία μου ανέφεραν για εκπτώσεις μοντέλων 24’ τύπου super duke 1390 περίπου στα 17Κ , smcr 690 κάτω από 10Κ , ξεστοκαρουν οι έμποροι .

Μα τα μέλη του moto.gr λένε ότι είναι εγκληματικό λάθος και θα καταστραφεί η εταιρεία έτσι.
Θέλω να δω αν δεν κάνουν καμία προσφορά και η χρονιά πάει χαλια όπως προβλέπεται,θα πουλάνε το 26 τα μοντέλα του 24 ίδια τιμή με τα φρέσκα?εδώ μιλάμε για 100000 μηχανάκια.

katsar
09/01/2025, 19:13
για αυτό βρίσκεις ΚΤΜ 1190 με 7.5-8 και αρκετά κομμάτια κάτω από 10 χιλιάρικα πλέον ενώ οι τιμές στα μτχ γενικά βαράνε προς τα πάνω.

stefanos
09/01/2025, 19:44
Βρε παιδιά αυτό το νούμερο των 100000 μοτο στοκ πως προέκυψε?
Αυτή είναι η μισή+ ετήσια παραγωγή του εργοστασίου.
Και σιγά τι στοκ να υπάρχει στην Ελλάδα για να βγει σε προσφορά.

basilis_k6
09/01/2025, 19:45
Βρε παιδιά αυτό το νούμερο των 100000 μοτο στοκ πως προέκυψε?
Αυτή είναι η μισή+ ετήσια παραγωγή του εργοστασίου.
Και σιγά τι στοκ να υπάρχει στην Ελλάδα για να βγει σε προσφορά.

δεν ειναι η μιση. ειναι ακριβως το δυναμικο παραγωγης ενος ετους πριν το κλεισιμο.

Nostradamus
09/01/2025, 20:10
Τι έχει προσφέρει στην μοτοσυκλέτα η κτμ ρε Τζων; Νόμιζα πως έφτιαχνε ότι έβλεπε πως πωλείται από τους άλλους.

Για παρα πολλα χρονια, το στήσιμο των ΚΤΜ και τα μοτέρ της, όπως έβγαιναν από το εργοστάσιο, τα γιαπωνέζικα της κατηγοριας δεν το πλησίαζαν πάρα μόνο με σοβαρές after market αναβαθμίσεις. Μόνο κατι ιταλικά ήταν κοντά από μαμά. Δεν είναι τυχαίο ότι είχαν καταλήξει να έχουν φανατικό και συγκεκριμένο κοινό.

Στα των πωλήσεων χώρες όπως η Γερμανία ήταν πάντα σε άλλο επίπεδο όσον αφορά προσφορές σε "περσινα" μοντέλα (είτε δίτροχα, είτε τετράτροχα). Άλλη αγορά, ήθη και έθιμα.

Είμαι περίεργος να δω πως θα κινηθεί η εταιρεία στην φάση που βρίσκεται.

Η Ελλάδα και οι χίλιες πωλήσεις ξερωγω τον χρόνο, είναι να 'χαμε να λέγαμε.

stefanos
09/01/2025, 20:50
Και βλέπω ξεχνάτε τα χώματα.
Που έτσι και κλείσει ο όμιλος τo επόμενο dakar θα είναι 5 πρώτες θέσεις honda,
6η η kove (θα πραγματοποιηθεί το όνειρο των Κινέζων) :lol:

doctor_john
09/01/2025, 20:52
Πολλα...
Αν δεν ηταν η κτμ θα οδηγουσες ακομα "streetfighter" με αίσθηση transalp.

Την επιρροή τους στο ντιζάιν, την υποστήριξη στους αγώνες, τα καταλαβαίνω και μου αρέσουν κιόλας.
Αυτό που περιγράφεις που το στηρίζεις; Νομίζω πως θα μπορούσαμε να πούμε ότι έμαθε από ducati - aprilia και με τον ξεκάθαρο ready to race χαρακτήρα της έβγαλε μοτοσυκλέτες που γαζωνουν.
Είχαν ήδη streetf όταν η ktm δεν είχε sb..

doctor_john
09/01/2025, 21:19
Για παρα πολλα χρονια, το στήσιμο των ΚΤΜ και τα μοτέρ της, όπως έβγαιναν από το εργοστάσιο, τα γιαπωνέζικα της κατηγοριας δεν το πλησίαζαν πάρα μόνο με σοβαρές after market αναβαθμίσεις. Μόνο κατι ιταλικά ήταν κοντά από μαμά. Δεν είναι τυχαίο ότι είχαν καταλήξει να έχουν φανατικό και συγκεκριμένο κοινό.

Στα των πωλήσεων χώρες όπως η Γερμανία ήταν πάντα σε άλλο επίπεδο όσον αφορά προσφορές σε "περσινα" μοντέλα (είτε δίτροχα, είτε τετράτροχα). Άλλη αγορά, ήθη και έθιμα.

Είμαι περίεργος να δω πως θα κινηθεί η εταιρεία στην φάση που βρίσκεται.

Η Ελλάδα και οι χίλιες πωλήσεις ξερωγω τον χρόνο, είναι να 'χαμε να λέγαμε.

Η φιλοσοφία της αυτή ήταν και είναι, έτσι μας έμαθε και για αυτό ασχολούμαστε μαζί της.
Νομίζω δεν με έχετε δει να γράφω σε θέματα για cbr αν δεν έχει να κάνει με γενικής φύσης.

Η ktm είναι ευρωπαϊκή εταιρία με συγκεκριμένο χαρακτήρα. Δεν μπορώ να συγκρίνω με γιαπωνέζικα μου φαίνονται άλλου είδους.
Παρόλα αυτά δεν μπορώ να πω πως πρόσφερε κάτι περισσότερο από την υποστήριξη της στους αγώνες.
Super, τίγκα , για ανθρώπους που κατανοούν μια μοτό στημένη .
Το ότι έσπαγαν πχ τα duke στα 00ς δεν με επηρέασε ποτέ. Θα επερνα χωρίς δεύτερη σκέψη, οι μοτό μια χαρά, οι φίλοι που τα έσπαγαν λιγάκι απρόβλεπτοι για τέτοια μοτό..

kostaskk
09/01/2025, 21:42
Παντός 3 δις δια 100.000 μας κάνει μέση τιμή ανά μηχανακι 30.000€ δύσκολο . Εγώ θα έπαιρνα παντός smc 690 στα 6-7000

peterTHErider
09/01/2025, 21:44
Παντός 3 δις δια 100.000 μας κάνει μέση τιμή ανά μηχανακι 30.000€ δύσκολο . Εγώ θα έπαιρνα παντός smc 690 στα 6-7000

Άρα μπορεί να είναι πολλά περισσότερα?
Λίγο που το έψαξα διαβάζω για 265000!
Καλά θα πάει αυτό...

basilis_k6
09/01/2025, 22:04
Άρα μπορεί να είναι πολλά περισσότερα?
Λίγο που το έψαξα διαβάζω για 265000!
Καλά θα πάει αυτό...

τοσα ειναι αλλα αμα βγαλεις κερδος εμπορου και φπα και και και στο ταμειο μπαινουν πολυ λιγοτερα. δεν θα λυθει τιποτα αν τα πουλησει ολα αλλα σιγουρα θα βοηθησει. βεβαια πως θα τα πουλησει σε αυτη την κατασταση χωρις να απωλεσει το κερδος δεν ξερω. υπομονη θα εχουμε εξελιξεις το μαρτιο στις αρχες.

kostaskk
09/01/2025, 22:19
Άρα μπορεί να είναι πολλά περισσότερα?
Λίγο που το έψαξα διαβάζω για 265000!
Καλά θα πάει αυτό...

Αυτό φαίνεται ποιο λογικό,, στα 11000 ανά κομμάτι.
Παντός στα μονοκύλινδρα δρόμου υψηλών επιδόσεων δεν είχε ανταγωνιστή για χρόνια,, να συγκρίνεις τα 690 με xtx660? Καμιά σχέση. Τώρα έβγαλε η Ducati το ποιο δυνατό μονοκύλινδρο, για 20 χρόνια ήταν μόνο ktm, αν ήθελες και γκάζια και στησιμο..και στα εκτός δρόμου πάντα στην κορυφή η κοντα

telegonos
09/01/2025, 22:30
Πως να τους το πεις με τρόπο, ότι για λίγα χρόνια, το πιο δυνατό μονοκύλινδρο της αγοράς για χρήση σε δημόσιους δρόμους ήταν το... BMW Scarver.

doctor_john
10/01/2025, 06:45
Χαχα είστε περίεργοι οι μηχανικοί.
Και ο δικός μου πήρε ένα για τον γιο του και καλά..:lol:

harris_x
10/01/2025, 07:32
Πως να τους το πεις με τρόπο, ότι για λίγα χρόνια, το πιο δυνατό μονοκύλινδρο της αγοράς για χρήση σε δημόσιους δρόμους ήταν το... BMW Scarver.

και ταυτόχρονα το πιο άσχημο μηχανάκι ever built! :yuck:

telegonos
10/01/2025, 08:24
και ταυτόχρονα το πιο άσχημο μηχανάκι ever built! :yuck:

Δεν μου αρέσουν τα ΜπιΕμΒι, δεν μου αρέσει η φιλοσοφία της εταιρίας, δεν μου αρέσουν κατά κανόνα αυτοί που επιλέγουν να τα οδηγούν, αλλά και πάλι, υποτιμητικά να τα αποκαλώ ''μηχανάκια'' λες και είναι κανά 49ρι μοτοποδήλατο με πετάλια, δεν το κάνω.


Ναι μεν δεν το έβαζα αφίσσα στο δωμάτιό μου, αλλά μονόμπρατσο, ιμάντας, χώρος αποθήκευσης και 50κάτι άλογα τροχό, χμμμμ δεν τα λες άσχημα, τώρα τι σχήμα έχει το φανάρι και πως καμπυλώνει το πλαστικό, είδαμε και αυτούς με ''γούστο'' τι πληρώνουν και πάνε και οδηγάνε με την θέλησή τους.

harris_x
10/01/2025, 08:36
Δεν μου αρέσουν τα ΜπιΕμΒι, δεν μου αρέσει η φιλοσοφία της εταιρίας, δεν μου αρέσουν κατά κανόνα αυτοί που επιλέγουν να τα οδηγούν, αλλά και πάλι, υποτιμητικά να τα αποκαλώ ''μηχανάκια'' λες και είναι κανά 49ρι μοτοποδήλατο με πετάλια, δεν το κάνω.
Καλά χαλάρωσε λιγάκι, δεν είναι υποτιμητικό να τα αποκαλούμε "μηχανάκια", έτσι το βλέπεις εσύ και αυτή είναι η γνώμη σου.
Εμεις το βλέπουμε όπως το γληκούλι ανηψάκι που θα το αποκαλέσουμε “κοριτσάκι/αγοράκι/παιδάκι μου”
Ξεκόλλα επιτέλους και μη μας τα πρήζεις κάθε τόσο.

Εφόσον συμφωνείς ότι είναι άσχημο, αρκούσε μια μπύρα ή ένα "ε καλά γούστα είναι αυτά" ;)

Πάρε μια κερασμένη από εμάς μιας και δε μας καταδέχεσαι να έρθεις να την πιούμε από κοντά, και σκέψου λίγο μήπως γίνεσαι παραπάνω πρηξαρχίδης από όσο πρέπει.

:beer:

SeniorCanardo
10/01/2025, 09:43
Πως να τους το πεις με τρόπο, ότι για λίγα χρόνια, το πιο δυνατό μονοκύλινδρο της αγοράς για χρήση σε δημόσιους δρόμους ήταν το... BMW Scarver.

Δεν νομίζω να ίσχυει.

50 έβγαζε το BMW, 52 έβγαζε ο LC4 (625), 60+ έβγαζε ο RFS (525), 63 έβγαζε η Husaberg (650) και 52 ο 610 της Husqvarna.

kordix
10/01/2025, 09:56
Μετά το 1090 και 1190 η αισθητική των μεγάλων ον οφ πήγε περίπατο. Όταν αναβάτες που είχαν χρόνια 950 - 990 δεν γουστάρουν καθόλου αισθητικά την νέα γενιά 790-890 έχεις θέμα. Πέρα από τα υπόλοιπα προβλήματα με το ρεζερβουάρ και τους εκκεντροφόρους που οκ δεν έχουν όλες οι μηχανές θέμα αλλά είναι ψυχοφθόρο να ξέρεις ότι υπάρχει περίπτωση να μπλέξεις.

Μετά ολοςο κόσμος ζητούσε ένα 390 χωμάτινο και κυρίως ένα σύγχρονο αντικαταστάτη του 640 adventure που δεν το έβγαλε ποτέ ενώ άνετα θα μπορούσε. Και το 390 το έβγαλε με χαμηλές αναρτήσεις και χυτές ζάντες. Ποια η KTΜ η ready to race.

Το οποίο ready to race το έκλεψε από την Husaberg που την οδήγησε σε κλείσιμο.

Μετά άρχισε να βγάζει συνέχεια καινούργια μοντέλα.

Στα καθαρόαιμα κάθε χρόνο έχει αλλαγές. Σε μερικές χρονιές οι αναρτήσεις ήταν μάπα και ήθελαν οπωσδήποτε αναβάθμιση. Παράλληλα τα exc και exc f είναι τα πιο ακριβά εντούρο της αγοράς.

Τα tpi είχανε σοβαρά θέματα αξιοπιστίας. Για να περιορίσουν αυτά τα προβλήματα έκαναν πιο συχνή τη συντήρηση. Μα ο κόσμος περνει δίχρονο για να μην έχει συχνή συντήρηση. Τουλάχιστον μετά έβγαλαν τα tbi που είναι καλύτερα.

Πολλά φάουλ μαζεμένα κατά τη γνώμη μου. Ακόμα και το φανατικό κοινό της εταιρείας θα το σκεφτεί 2 φορές πριν σκάσει χρήμα για την αγορά πόσο μάλλον την ώρα που υπάρχει έντονος ανταγωνισμός.

(Λυπάμαι για τον κόσμο που θα χάσει την δουλειά του, τα περάσαμε και εμείς πρόσφατα και ακόμα δεν έχουμε συνέλθει. Είναι πολύ άσχημο αυτό και θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί με πιο σωστές επιλογές.)

SeniorCanardo
10/01/2025, 09:58
Γενικά πάντως όποιος ρωτάει, "να πάρω ΚΤΜ ή κάτι άλλο", καλό είναι να πάρει κάτι άλλο.

Αν κάποιος περιμένει να πέσουν οι τιμές 30% για να πάρει ΚΤΜ, καλύτερα να πάρει κάτι άλλο.

Αυτός που θέλει να πάρει ΚΤΜ, πάει και το αγοράζει και δεν ρωτάει στα φόρουμ.

Σε άλλα νέα:
- Δεν είναι πρώτη φόρα που η ΚΤΜ φτάνει στο χείλος της καταστροφής.

- Το "Ready To Race" ήταν το μότο της HUSABERG που οικειοποιήθηκε η ΚΤΜ όταν την εξαγόρασε.
Η HUSA έβγαζε μηχανάκια αγωνιστικά με "πολιτικό" μανδύα.

- Η ΚΤΜ βγάζει μοτοσυκλέτες, δεν βγάζει πιάνα, αυτοκίνητα, αγροτικό-βιομηχανικό εξοπλισμό, όποτε είναι πολύ πιο εκτεθειμένη.

- Υπάρχει ένα γενικότερο πρόβλημα στην ευρωπαϊκή βιομηχανία (βλ. γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία) και οι πιο "επιπόλαιοι" θα κινδυνεύσουν πρώτοι.

- Μια εταιρεία με χωμάτινες καταβολές παίζει μπάλα στα μοτο GP και οι BIG 4, μείναν 2 και κοιτάνε από την γαλαρία.

- Στο χώμα συνεχίζει να κυριαρχεί σε μεγάλο βαθμό.

Ξεκαθαρίζω ότι δεν είμαι οπαδός της ΚΤΜ, δεν την συμπαθώ ως εταιρεία, όπως δεν συμπαθώ και την honda και όπως δεν συμπαθώ τις μεγάλες corporations.
Αυτό όμως δεν έχει καμιά πρακτική ή ουσιώδη χρησιμότητα για κάποιον άλλο.
Είναι άλλο πράγμα όμως το να εγκρίνεις τις πολιτικές μια εταιρείας και άλλο να αναγνωρίζεις τι έχει προσφέρει σε μοτοσυκλετιστικό επίπεδο.

peterTHErider
10/01/2025, 10:15
και το πιο παράξενο και αστείο είναι πως ναι μεν τρέχει στα gp αλλά πότε δεν το εξαργύρωσε φτιάνοντας ένα σωστό ν4 super sport να βγάλει λεφτάκια.και πριν αρχίσουν καποιοι ότι τα supersport δεν πουλάνε ας δούνε την ντουκατι και την bmw.καλά ασε ν4,μονο που δεν είχε γενικα super sport ηταν παράξενο.

SeniorCanardo
10/01/2025, 10:53
Αυτή η φάση που στο moto υπάρχουν κάθε φορά δυο-τρεις, με ολοκληρωμένο business plan (που σκέφτηκαν το πρωί στη τουαλέτα) για να διασώθουν ή να μεγαλουργήσουν μεγαλοεταιρείες είναι τυπικό παράδειγμα αυτού που λέω:
" Μπορείς να βγάλεις ένα έλληνα έξω από το καφενείο, αλλά δεν μπορείς να βγάλεις το καφενείο από μέσα του".

Τζάμπα τα μακροοικονομικά, τζάμπα το μάρκετινγκ, τζάμπα η μηχανολογία, τζάμπα οι νομικές γνώσεις, τζάμπα το design, κάπου σε κάποιο ελληνικό φόρουμ υπάρχει κάποιος που ξέρει καλύτερα.

Για αυτό βουλιάζουν οι εταιρείες, δεν κάνουν recruiting στο moto και δίνουν λεφτά σε άσχετους.

peterTHErider
10/01/2025, 11:07
Αυτή η φάση που στο moto υπάρχουν κάθε φορά δυο-τρεις, με ολοκληρωμένο business plan (που σκέφτηκαν το πρωί στη τουαλέτα) για να διασώθουν ή να μεγαλουργήσουν μεγαλοεταιρείες είναι τυπικό παράδειγμα αυτού που λέω:
" Μπορείς να βγάλεις ένα έλληνα έξω από το καφενείο, αλλά δεν μπορείς να βγάλεις το καφενείο από μέσα του".

Τζάμπα τα μακροοικονομικά, τζάμπα το μάρκετινγκ, τζάμπα η μηχανολογία, τζάμπα οι νομικές γνώσεις, τζάμπα το design, κάπου σε κάποιο ελληνικό φόρουμ υπάρχει κάποιος που ξέρει καλύτερα.

Για αυτό βουλιάζουν οι εταιρείες, δεν κάνουν recruiting στο moto και δίνουν λεφτά σε άσχετους.

Αδερφέ οι δικές μου εταιρείες είναι σε εξαιρετική κερδοφορία πολλά χρόνια τώρα.
Η κτμ χρωστάει της μιχαλους για 2η φορά.βρες ποιος έκανε το λάθος.

Υγ.αφου το αναφέρεις μάρκετινγκ έχω σπουδάσει.

harris_x
10/01/2025, 11:10
Αδερφέ οι δικές μου εταιρείες είναι σε εξαιρετική κερδοφορία πολλά χρόνια τώρα.
Η κτμ χρωστάει της μιχαλους για 2η φορά.βρες ποιος έκανε το λάθος.
ε κάνε τους μια πρόταση ντε μπας και σωθούν!

Κάπου παραπάνω είναι το email του Pierrer.

peterTHErider
10/01/2025, 11:15
ε κάνε τους μια πρόταση ντε μπας και σωθούν!

Κάπου παραπάνω είναι το email του Pierrer.

Ήθελα να γράψω και 2ο υστερόγραφο αλλά δεν πρόλαβα.
Θα πάθετε πλάκα όταν διαπιστώσετε πόσα στελέχη και golden boys των εταιρειών μοτοσυκλετών δεν έχουν ΚΑΜΙΑ επαφή με το αντικείμενο.
Παιδιά δεν μπορούμε να κάνουμε καν χαλαρή κουβέντα?
Εδώ μας ζαλισατε ότι είναι λάθος οι προσφορές αλλά σε κάποιες αγορές το έχουν στην κουλτούρα τους.
Το ότι μερικοί αποδεχεστε ότι σας λένε δεδομένο να το προσέξετε.
Χάρη αν θες κάνε εσύ μια πρόταση που δεν χρειάζεται να στείλεις μέιλ.αγαπας τόσο την κτμ που μπορεί να έχεις το προσωπικό τηλέφωνο του πιερερ...

harris_x
10/01/2025, 11:26
Χάρη αν θες κάνε εσύ μια πρόταση που δεν χρειάζεται να στείλεις μέιλ.αγαπας τόσο την κτμ που μπορεί να έχεις το προσωπικό τηλέφωνο του πιερερ...
εγω δεν έκανα προτάσεις σε ένα φόρουμ για τη διάσωση ενος κολοσσού διαφημίζοντας ότι είμαι γνώστης γιατί οι δικές μου επιχειρήσεις πανε καλά.

τέλος, δεν αγαπώ καμία ΚΤΜ και καμία μάρκα, απλώς σιχαίνομαι τις περισσότερες γιαπωΡνέζικές.

peterTHErider
10/01/2025, 11:41
εγω δεν έκανα προτάσεις σε ένα φόρουμ για τη διάσωση ενος κολοσσού διαφημίζοντας ότι είμαι γνώστης γιατί οι δικές μου επιχειρήσεις πανε καλά.

τέλος, δεν αγαπώ καμία ΚΤΜ και καμία μάρκα, απλώς σιχαίνομαι τις περισσότερες γιαπωΡνέζικές.

Στο τελευταίο συμφωνούμε.
Και δεν έκανα καμία πρόταση απλά μια διαπίστωση.οτι ίσως έβγαζε λεφτακια από αυτό που κάνανε άλλες ευρωπαϊκές εταιρείες.
Ούτε γνωστής είμαι.αλλα οι εταιρείες μου πάνε περίφημα.

harris_x
10/01/2025, 11:48
Στο τελευταίο συμφωνούμε.
Και δεν έκανα καμία πρόταση απλά μια διαπίστωση.οτι ίσως έβγαζε λεφτακια από αυτό που κάνανε άλλες ευρωπαϊκές εταιρείες.
Ούτε γνωστής είμαι.αλλα οι εταιρείες μου πάνε περίφημα.

Αφου λοιπόν οι εταιρείες σου πάνε περίφημα που πάει να πει, αν καταλαβαίνω καλά τι θέλεις να πεις, ότι εσύ ξέρεις ενώ αυτοί με τους κολοσσούς, όχι.
Κάνε τις προτάσεις σου μπας και τους βοηθήσεις.

peterTHErider
10/01/2025, 11:54
Επιμένεις,
Αυτό το ανέφερα προς απάντηση στον σενιορκαναρντο περί καφενείων.
Όχι λοιπόν δεν έχω προτάσεις για να σωθεί τώρα το ναυάγιο που ονομάζεται κτμ.
Πιθανολογω πάντως μια εξαργύρωση των αγωνιστικων επιτυχιών θα βοηθούσε τα πράγματα.
Όπως το περίφημο "win on sunday,sell on Monday".
Τώρα αν εσύ ξέρεις κάτι παραπάνω οκ.

Volpad
10/01/2025, 11:58
Πάντως εγώ, με τα λίγα πράγματα που ξέρω και χωρίς να έχω εταρίες, φαντάζομαι οτι να πουλήσει η ΚΤΜ το stock της με μεγάλες εκπτώσεις, μόνο κακό θα ήταν για αυτή...

1ον, το stock είναι κεφάλαιο, το οποίο όταν ψάχνεις να βρείς επενδυτές, το παρουσιάζεις σαν πλεονέκτημα.
2ον αν το σπρώξεις με εκπτωση, είναι σα να δηλώνεις δημόσια, οτι τα πράγματα είναι ανεπανόρθωτα και προσπαθείς να μαζέψεις ότι μαζεύεται..
3ον, άν το κάνεις και τελικά δεν ξεπουλήσεις, κατέστρεψες την εικόνα της εταιρίας και οποιαδήποτε αμφιβολία για το τετελεσμένο της κατάστασής της μπορεί να υπήρχε στο κόσμο καταρρίπτεται, με αποτέλεσμα να μην μπορείς να πουλήσεις μετά ούτε κάλτσες με το όνομα ΚΤΜ.

Αφού ουσιαστικά ψάχνεις επενδυτές, δεν μπορείς να κάνεις τίποτα που μπορεί να χαλάσει το όνομα της φίρμας.

peterTHErider
10/01/2025, 12:01
Σωστά αυτα,
Αλλά έχεις ένα προϊόν που κάθε 6μηνο απαξιώνεται και μένει πίσω.
Πόσο δελεαστικο θα είναι σε έναν επενδυτή ένα στοκ το οποίο είναι καταδικασμένο να μείνει απουλητο?
Και να μπει ο επενδυτής για να πάρει μπρος σίγουρα θα πρέπει να πουλήσει μετά όλα μηχανάκια.και πως θα βγάλεις νέα πιο φρέσκα αν δεν έχεις ξελαφρωσει από τα παλιά?σίγουρα πρέπει να κάνει μια επιθετική πολιτική πωλήσεων.δεν το γλυτώνει αυτό όπως και να έχει.μιλαμε για μια εταιρεία στο χείλος της καταστροφής.δεν υπάρχει εύκολη και ευχάριστη λύση.
Σίγουρα είναι δύσκολος γρίφος αλλά πρέπει να πάρει γενναίες αποφάσεις.

CorpseAlive
10/01/2025, 12:02
Νομίζω , με τα ελάχιστα που ξέρω, ότι την πιο εμπεριστατωμένη άποψη την έγραψε ο SeniorCanardo .

Δεν είναι per se ότι έκαναν ''κακές επιλογές τα ανίδεα Golden Boys της KTM '' αλλά περισσότερο ότι αλλάζει γενικά το μοντέλο βιομηχανιών στην Ευρώπη και δέχεται ακραίες γεωπολιτικές πιέσεις τον τελευταίο καιρό με αποτέλεσμα όσοι είχαν ρισκάρει και είχαν βάλει όλα τα αβγά κάτω από την μία μασχάλη στο τέλος να φτιάχνουν ομελέτα.

SeniorCanardo
10/01/2025, 12:07
...

Χωρίς την παραμικρή διάθεση προσωπικής αντιπαράθεσης, ούτε με εσένα, ούτε με κανένα άλλο!

Προσωπικά δεν εντυπωσιάζομαι από τίτλους και πτυχία και από το τι δηλώνει ο καθένας σε ένα φόρουμ.

Κρίνεται μόνο η δομή της σκέψης, όπως αυτή περιγράφεται σε μια εκπεφρασμένη άποψη.

:beer:

peterTHErider
10/01/2025, 12:07
Νομίζω , με τα ελάχιστα που ξέρω, ότι την πιο εμπεριστατωμένη άποψη την έγραψε ο SeniorCanardo .

Δεν είναι per se ότι έκαναν ''κακές επιλογές τα ανίδεα Golden Boys της KTM '' αλλά περισσότερο ότι αλλάζει γενικά το μοντέλο βιομηχανιών στην Ευρώπη και δέχεται ακραίες γεωπολιτικές πιέσεις τον τελευταίο καιρό με αποτέλεσμα όσοι είχαν ρισκάρει και είχαν βάλει όλα τα αβγά κάτω από την μία μασχάλη στο τέλος να φτιάχνουν ομελέτα.

Άρα έκαναν κακές επιλογές τα ανιδεα golden boys που δεν παίζανε τα λεφτά τους.αυτοι κάνανε το κουμάντο τους.

CorpseAlive
10/01/2025, 12:11
Άρα έκαναν κακές επιλογές τα ανιδεα golden boys που δεν παίζανε τα λεφτά τους.αυτοι κάνανε το κουμάντο τους.

:confused:

peterTHErider
10/01/2025, 12:11
Το ότι κάποιοι δεν μπορείτε να σκεφτείτε το ενδεχόμενο ότι ΟΝΤΩΣ κάνανε παπαριές κάποιοι στην κτμ και δεν έχουμε δικαίωμα να το κουβεντιάζουμε να το προσέξετε.
Αν τα κάνουν όλα σωστά τι έγινε?

peterTHErider
10/01/2025, 12:14
:confused:

Ένα σωστό στέλεχος,υποθέτω εγώ ο άσχετος,θα έκανε πιο συγκρατημένες κινήσεις σε ένα τέτοιο επικίνδυνο περιβάλλον που περιγράφεις.
Μπορεί τελικά να κάνανε και καλά δεν ξέρω.
Και όταν λέω τα κουμάντα τους εννοώ τα τεράστια μπόνους που σίγουρα πήραν τα προηγούμενα πετυχημένα χρόνια που προφανώς δεν θα τα επιστρέψουν να πληρωθούν οι ζημιές.

CorpseAlive
10/01/2025, 12:17
Ένα σωστό στέλεχος,υποθέτω εγώ ο άσχετος,θα έκανε πιο συγκρατημένες κινήσεις σε ένα τέτοιο επικίνδυνο περιβάλλον που περιγράφεις.
Μπορεί τελικά να κάνανε και καλά δεν ξέρω.

Θες να μου πεις δηλαδή ότι εσύ είχες προβλέψει τον πόλεμο σε Ουκρανία , την παύση εισαγωγής αερίου από Ρωσία (στο οποίο είχε βασιστεί οριακά όλη η βιομηχανία της Ευρώπης) και η εκτίναξη των επιτοκίων από ΕΚΤ πριν το 2021-2022 που η ΚΤΜ πήρε την απόφαση να κάνει τέτοια ανοίγματα?

peterTHErider
10/01/2025, 12:18
Θες να μου πεις δηλαδή ότι εσύ είχες προβλέψει τον πόλεμο σε Ουκρανία , την παύση εισαγωγής αερίου από Ρωσία (στο οποίο είχε βασιστεί οριακά όλη η βιομηχανία της Ευρώπης) και η εκτίναξη των επιτοκίων από ΕΚΤ πριν το 2021-2022 που η ΚΤΜ πήρε την απόφαση να κάνει τέτοια ανοίγματα?

Εγώ οχι.αυτοι που παίρνουν εκατομμύρια για αυτή τη δουλειά θα έπρεπε να έχουν δικλείδες ασφαλείας.

CorpseAlive
10/01/2025, 12:20
Εγώ έχω.αυτοι θα έπρεπε να έχουν δικλείδες ασφαλείας.

Όπως ?

Τι δικλείδα ασφαλείας θα μπορούσε να έχει μία τέτοια εταιρεία? Αναλογιστικές μελέτες στην περίπτωση που ο κόσμος πάει στον διάολο? Με την λογική αυτή το περιθώριο κέρδους θα ήταν τόσο μικρό που κάθε μορφής ρίσκου ή ανάπτυξης θα ήταν μη ωφέλιμο και κατ' επέκταση απαγορευτικό , άρα στον διάολο όλη η ελεύθερη αγορά , το επιχειρηματικό ρίσκο κλπ κλπ.

peterTHErider
10/01/2025, 12:22
Όπως ?

Τι δικλείδα ασφαλείας θα μπορούσε να έχει μία τέτοια εταιρεία? Αναλογιστικές μελέτες στην περίπτωση που ο κόσμος πάει στον διάολο? Με την λογική αυτή το περιθώριο κέρδους θα ήταν τόσο μικρό που κάθε μορφής ρίσκου ή ανάπτυξης θα ήταν μη ωφέλιμο και κατ' επέκταση απαγορευτικό , άρα στον διάολο όλη η ελεύθερη αγορά , το επιχειρηματικό ρίσκο κλπ κλπ.

Άρα όλες οι εταιρείες παγκοσμίως πάνε για διάλυση?

CorpseAlive
10/01/2025, 12:25
Άρα όλες οι εταιρείες παγκοσμίως πάνε για διάλυση?

Κυρίως όσες έχουν παραγωγή στην Ευρώπη ναι.

peterTHErider
10/01/2025, 12:44
Κυρίως όσες έχουν παραγωγή στην Ευρώπη ναι.

Δεν θα το έλεγα.πολλες πάνε εξαιρετικά.
Στο θέμα κτμ τώρα,όταν μια εταιρεία έχει μια τόσο επιθετική πολιτική εξαγορών και ανοιγμάτων σίγουρα κάπου αφήνει περιθώρια στραβοπατηματος.
Επίσης σαν μικρός επιχειρηματίας που είμαι θεωρώ σαν 1ο μου μέλημα την ικανοποιηση των πελατών.ειδες την κτμ να κάνει κάτι τέτοιο?
Ρώτα τους Αμερικάνους να σου πουν την γνώμη τους...

basilis_k6
10/01/2025, 12:48
δεν χωραει συζητηση το αν εγινε κακη διαχειρηση στην κτμ, εχει συζητηθει πολλάκις απο ανθρωπους πιο σχετικους απο εμας, τα κανανε ολα μανταρα επι σειρα ετων. μιλαω για το επιχειρηματικό κομματι μονο, το κομματι των μοτοσυκλετών/σχεδιαση/κοστος/dealers/after sales κτλ καποιοι το βλεπαμε οτι παει στραβα και καποιοι οχι, μπορει να καναμε λαθος εμεις αλλα τελικά κανανε λαθος αυτοι... παμε παρακατω
τις μοτοσυκλέτες θελουν να τις πουλησουν, αμεσα κιολας. εχουν χιλιαδες μοτοσυκλέτες που δεν ειναι καν euro5+ και πρεπει να φυγουν φετος. δεν παιζει κανενας να τις παρει full price οποτε σιγουρα θα γινει καποιο promotion απο την κτμ. αν καποιος ενδιαφερεται για νεο μοντελο οπως τα 390/990/1390 δεν εχει να φοβηθει κατι. η εταιρεια ακομα και αν πτωχευσει θα συνεχισει υπο αλλη σκεπη με ασιατικα λεφτα. για τον πελατη δεν θα αλλαξει κατι. τα 790-890 πανε προς καταργηση ουτως η αλλως και εχουν ενα καρο προβληματα. αυτα καλο ειναι να τα ξεχασετε.

για τον κοσμο της μοτυσυκλέτας παντως η κριση της κτμ ειναι καλη για εμας. αν τελικα καταφερνε να γινει νο1 ευρωπαικος κατασκευαστης θα βλεπαμε σιγα σιγα ακομα και σκουτερ με demo mode και +30% καπελο στις τιμες. τωρα οι αλλοι κοιτανε και λενε "ας μην γινουμε κτμ". κερδος για εμας.

byron
10/01/2025, 12:49
Εχω την εντύπωση, πως το θέμα ΚΤΜ αποτελεί taboo ως θέμα συζήτησης.

Γιατί;

CorpseAlive
10/01/2025, 12:54
Δεν θα το έλεγα.πολλες πάνε εξαιρετικά.
Στο θέμα κτμ τώρα,όταν μια εταιρεία έχει μια τόσο επιθετική πολιτική εξαγορών και ανοιγμάτων σίγουρα κάπου αφήνει περιθώρια στραβοπατηματος.
Επίσης σαν μικρός επιχειρηματίας που είμαι θεωρώ σαν 1ο μου μέλημα την ικανοποιηση των πελατών.ειδες την κτμ να κάνει κάτι τέτοιο?
Ρώτα τους Αμερικάνους να σου πουν την γνώμη τους...

Ποιες πάνε εξαιρετικά? Όλο το Group Vag ετοιμάζεται για χαμό μεταξύ αυτών και η Ducati ..
H Renault ήδη τρώει το σκατό που έχασε ουσιαστικά την Nissan...

Οι περισσότερες πάνε για κρατική επιχορήγηση εκβιαστικά ώστε να μην χαθούν θέσεις εργασίας...

CorpseAlive
10/01/2025, 12:58
Εχω την εντύπωση, πως το θέμα ΚΤΜ αποτελεί taboo ως θέμα συζήτησης.

Γιατί;

Ποιο Taboo , το ένα θέμα οδηγήθηκε σε επενδυτικές συμβουλές για Dummies και κλειδώθηκε και αυτό οδηγήθηκε στο ποιος τρέχει γρηγορότερα... κανένα από τα δύο όμως δεν έχει μείνει στο θέμα που ανοίχτηκε, ήτοι τι έγινε λάθος με την ΚΤΜ.

basilis_k6
10/01/2025, 13:05
Εχω την εντύπωση, πως το θέμα ΚΤΜ αποτελεί taboo ως θέμα συζήτησης.

Γιατί;

γιατι οι ανθρωποι παθιαζονται με μαρκες περισσοτερο απο τους ιδιους τους ceo που κυριολεκτικα δεν δινουν δεκαρα για το brand και βλεπουν μονο την τσεπη τους.

peterTHErider
10/01/2025, 13:08
Τα είπε πολύ ωραία ο vasillis k6
Όταν εδώ και 3 χρόνια ακούω πελάτες να μαλώνουν με την κτμ για αδιαφορία σε θέματα εγγυήσεων κάποια στιγμή θα το πληρώνανε.γιατι χάρη τα golden boys θέτουν την πολιτική και στο θέμα διαχείρισης εγγυήσεων.το marketing τους ήταν για τα πανηγύρια.

CorpseAlive
10/01/2025, 13:14
Τα είπε πολύ ωραία ο vasillis k6
Όταν εδώ και 3 χρόνια ακούω πελάτες να μαλώνουν με την κτμ για αδιαφορία σε θέματα εγγυήσεων κάποια στιγμή θα το πληρώνανε.γιατι χάρη τα golden boys θέτουν την πολιτική και στο θέμα διαχείρισης εγγυήσεων.το marketing τους ήταν για τα πανηγύρια.

Και ο Σαρακάκης το έπαιζε από το 2008 κινέζος με κάτι αντλίες βενζίνης και μάτι στροφάλου στα πρώτα μοντέλα του Transalp 700 αλλά δεν είδα να βγαίνει κανείς να κράξει την χόνδα για αναξιοπιστία.

Εννοείται καμία ανάκληση και καμία ανάληψη ευθύνης πέραν της εγγύησης.

Volpad
10/01/2025, 13:17
Έπεσε μία ελαφριά σκουπίτσα.
Μην ξεφύγετε πάλι γιατι βαριέμαι να καθαρίζω.


Προσωπικά συμφωνώ με τον Corpse.
Είμαι λίγο πιο "ελαστικός"¨με την κριτική μου στην διοίκηση της KTM... Μετά τον Covid, είδαν τις πωλήσεις τους να ανεβαίνουν όπως σχεδόν όλοι. το είδαν σαν ευκαιρία και επένδυσαν με έναν σκοπό Χ.
Όμως λόγω διάφορων παραγόντων (μεταξύ των οποίων και ο πόλεμος στην Ουκρανία), δεν τους βγήκε. Έ, έπαιξαν και έχασαν....
Το λάθος ίσως είναι οτι όταν άρχισαν να βλέπουν οτι τα πράγματα δεν πάνε και τόσο καλά, αντί να αλλάξουν ρότα, έμειναν στην ίδια πολιτική. Όμως εμείς που είμαστε στην απέξω, δεν μπορούμε να το κρίνουμε κιόλας 100%...

peterTHErider
10/01/2025, 13:18
Ναι και?

Τον corpse ρωτούσα.

Bowleno
10/01/2025, 13:20
Και ο Σαρακάκης το έπαιζε από το 2008 κινέζος με κάτι αντλίες βενζίνης και μάτι στροφάλου στα πρώτα μοντέλα του Transalp 700 αλλά δεν είδα να βγαίνει κανείς να κράξει την χόνδα για αναξιοπιστία.

Εννοείται καμία ανάκληση και καμία ανάληψη ευθύνης πέραν της εγγύησης.

ποιο 2008 ρε συ; :cry: ανέκαθεν ήταν έτσι....είναι ο λόγος που είχα πει (τότε) ποτέ ξανά Honda.....

peterTHErider
10/01/2025, 13:32
Έπεσε μία ελαφριά σκουπίτσα.
Μην ξεφύγετε πάλι γιατι βαριέμαι να καθαρίζω.


Προσωπικά συμφωνώ με τον Corpse.
Είμαι λίγο πιο "ελαστικός"¨με την κριτική μου στην διοίκηση της KTM... Μετά τον Covid, είδαν τις πωλήσεις τους να ανεβαίνουν όπως σχεδόν όλοι. το είδαν σαν ευκαιρία και επένδυσαν με έναν σκοπό Χ.
Όμως λόγω διάφορων παραγόντων (μεταξύ των οποίων και ο πόλεμος στην Ουκρανία), δεν τους βγήκε. Έ, έπαιξαν και έχασαν....
Το λάθος ίσως είναι οτι όταν άρχισαν να βλέπουν οτι τα πράγματα δεν πάνε και τόσο καλά, αντί να αλλάξουν ρότα, έμειναν στην ίδια πολιτική. Όμως εμείς που είμαστε στην απέξω, δεν μπορούμε να το κρίνουμε κιόλας 100%...

Συμφωνούμε.κουβεντα να γίνεται.
Το θεμα είναι τι θα γίνει από δω και πέρα!

stefanos
10/01/2025, 13:33
Και ο Σαρακάκης το έπαιζε από το 2008 κινέζος με κάτι αντλίες βενζίνης και μάτι στροφάλου στα πρώτα μοντέλα του Transalp 700 αλλά δεν είδα να βγαίνει κανείς να κράξει την χόνδα για αναξιοπιστία.

Ποιό 2008.... :lol:

CorpseAlive
10/01/2025, 13:36
Αφού συμφωνούμε ότι η KTM είναι για τα σκουπίδια, η Honda κρίθηκε αναξιόπιστη , συμφωνούμε ότι η καλύτερη και πιο αξιόπιστη εταιρεία με τις 1000 +1 ανακλήσεις είναι τελικά μόνο η BMW


FIGHT ME