PDA

View Full Version : Αγορά Enduro



Angelo9
30/01/2025, 13:32
Καλησπέρα σε όλους.
Νέο μέλος εδώ στην ομάδα και χρειάζομαι τα φώτα σας.
Θέλω να πάρω enduro αλλά δεν μπορώ να καταλάβω ποιες μηχανές είναι street legal.Μένω Αθήνα οπότε η χρήση θα είναι στα γύρω βουνά της Αττικής. Θέλω όμως η μηχανή να κυκλοφορεί κανονικά στον δρόμο καθώς δεν έχω τρέιλερ και επίσης μπορεί να κάνω και κάποια μετακίνηση εντός πόλης. Τι προτείνετε σε κάτι μεσαίο (250-350cc).Επίσης μηχανές όπως το yamaha wr 250f,ktm 350 exc-f είναι legal? Υπάρχει κάποιος τρόπος να γίνουν? Έχω δει επίσης μοντέλα όπως το honda crf 300l που είναι legal αλλά φαίνεται λίγο ψόφιο και όχι και για τόσο σκληρή χρήση. Ευχαριστώ προκαταβολικά για όποιον βοηθήσει. :)

basilis_k6
30/01/2025, 14:06
ολα τα εντουρο ειναι legal. καποια που ισως εχεις δει να ειναι mx ή καποια εντουρο να μην εχουν πινακιδα. αν εχει πινακιδα το οχημα που αγοράζεις μπορει να βγει στο δρομο. ειναι τοσο απλο.

Panos76
30/01/2025, 14:37
Μιλάμε για κούτα ή μεταχειρισμένο;

Προσωπικά θα με έβαζαν σε σκέψεις και αυτά τα δύο (https://www.bikeit.gr/enduro-sugkritika/item/40695-ktm-390-enduro-r-vs-suzuki-dr-z4s-2025-sygkrisi-epi-xartou), τα οποία και θα περίμενα και δω από κοντά, αν δεν βιαζόμουν.

Αν μιλάμε για μτχ και άμεσα, σίγουρα θα πήγαινα στο crf 300.

Bowleno
30/01/2025, 14:40
Μιλάμε για κούτα ή μεταχειρισμένο;

Προσωπικά θα με έβαζαν σε σκέψεις και αυτά τα δύο (https://www.bikeit.gr/enduro-sugkritika/item/40695-ktm-390-enduro-r-vs-suzuki-dr-z4s-2025-sygkrisi-epi-xartou), τα οποία και θα περίμενα και δω από κοντά, αν δεν βιαζόμουν.

Αν μιλάμε για μτχ και άμεσα, σίγουρα θα πήγαινα στο crf 300.

Κοντά στα παραπάνω, παίζει έντονα και το voge 300 rally...

OldMan
30/01/2025, 14:57
μηχανές όπως το yamaha wr 250f,ktm 350 exc-f είναι legal?

Legal είναι αλλα τις οποιες μετακινησεις, ξεχασε τες..

Angelo9
30/01/2025, 15:56
Legal είναι αλλα τις οποιες μετακινησεις, ξεχασε τες..

Γιατι ομως? Λογω ιδιορυθμης συντηρησης?

Angelo9
30/01/2025, 15:58
Μιλάμε για κούτα ή μεταχειρισμένο;


Προσωπικά θα με έβαζαν σε σκέψεις και αυτά τα δύο (https://www.bikeit.gr/enduro-sugkritika/item/40695-ktm-390-enduro-r-vs-suzuki-dr-z4s-2025-sygkrisi-epi-xartou), τα οποία και θα περίμενα και δω από κοντά, αν δεν βιαζόμουν.

Αν μιλάμε για μτχ και άμεσα, σίγουρα θα πήγαινα στο crf 300.

Ακομα δεν εχω αποφασισει αλλα μαρεσουν πιο πολυ εμφανισιακα τα καθαρα που ειναι πιο λεπτοκομενα. Απλα το θεμα ειναι πως θελω κατι που μπορει να βγει και δρομο.

Angelo9
30/01/2025, 15:59
Ευχαριστω πολυ ολους για τις απαντησεις! Οποιαδηποτε γνωση ευπροσδεκτη καθως ειμαι απειρος.

Tallyban
30/01/2025, 18:33
Κάνε λίγο υπομονή μέχρι να έρθει το SMX 300,ότι πρέπει είναι.

doctoras
30/01/2025, 22:02
Γιατι ομως? Λογω ιδιορυθμης συντηρησης?

η μετακίνηση γίνεται με λίγη προσοχή γιατί φοράνε εξολοκλήρου εντούρο ελαστικά, δεν είναι 50/50 όπως του crf300l

όμως ενα τέτοιο οχημα δεν είναι για να μετακινηθείς για καφέ, δουλεία, ψώνια. Αυτή την χρήση θα την κάνει ενα δέυτερο μηχανάκι. Αυτό θα μετακινείται απο και πρός το πλησιέστερο χωμάτινο playground
Επίσης λάβε υποψη την συντήρηση του, μετά απο μια ημερήσια χωμάτινη βόλτα θέλει πλύσιμο, λάδωμα περιποίηση, και τυπικος στα σέρβις που προσμετρούνται σε ώρες και όχι σε χλμ.

STF
31/01/2025, 11:24
Ολα τα καθαρόαιμα εντούρο Ιαπωνικης προέλευσης απο το 2020 και μετα δεν είναι νομιμα για χρήση σε ασφαλτο για τον απλούστατο λόγο οτι δεν ταξινομουνται πλεον απο τις εταιρείες λόγω υψηλού κόστους δασμών κατά τον εκτελωνισμο (δεν βγάζουν πινακίδες).

Από εκει και περα, ετσι και αλλιως ο φιλος πρέπει να δει επιλογές on/off και οχι εντούρο γιατι ειναι άπειρος και γιατι είναι ακατάλληλα για χρήση στην ασφαλτο, με την επιπλέον εποσημανση οτι τα εντουρο που βγαζουν πινακίδες εχουν αδεια μόνο για ένα άτομο.

Από εκεί και πέρα ο καθένας -στο τέλος- κάνει οτι θέλει, αλλα απο το προφιλ που μας δίνει ειναι λάθος επιλογή, εκτος αν μένει π.χ. στο Λεβίδι και στα 100 μετρα μπαίνει χώμα και για καφέ κανρι 200 μέτρα μεχρι να φτασει στη πλατεία.

Vassilis
31/01/2025, 14:57
Ακομα δεν εχω αποφασισει αλλα μαρεσουν πιο πολυ εμφανισιακα τα καθαρα που ειναι πιο λεπτοκομενα. Απλα το θεμα ειναι πως θελω κατι που μπορει να βγει και δρομο.

Έχεις πολλές επιλογές. Beta, Sherco, TM, KTM, GasGas είναι μερικές. Αν θέλεις να κάνεις enduro για εμένα πάρε από την αρχή καθαρόαιμο enduro και μάθε το. Απλά πάρε 4χρονο και όχι πολλά κυβικά. Τι budget έχεις; Παρεμπιπτόντως εννοείται για καφέ κλπ δεν πας.

Angelo9
03/02/2025, 10:59
Παιδια απο οτι κατάλαβα πρεπει να παω σε dual γιατι θα κάνω και ασφάλτινα χιλιομετρα . Και μαλλον καταληγω στο crf 300l που ειναι και αξιοπιστο. Αλλα λογω τιμης και επειδη μαρεσουν και τα παλια μηχανακια,πηρε το ματι μου ενα Yamaha dt 200r του 90/92. Εχει καποιος γνωμη για αυτο το μηχανακι και αν μπορει να βγει ασφαλτο?

Λευκάδιος
03/02/2025, 11:24
Παιδια απο οτι κατάλαβα πρεπει να παω σε dual γιατι θα κάνω και ασφάλτινα χιλιομετρα . Και μαλλον καταληγω στο crf 300l που ειναι και αξιοπιστο. Αλλα λογω τιμης και επειδη μαρεσουν και τα παλια μηχανακια,πηρε το ματι μου ενα Yamaha dt 200r του 90/92. Εχει καποιος γνωμη για αυτο το μηχανακι και αν μπορει να βγει ασφαλτο?

Αφού θες να κάνεις και αστικές μετακινήσεις μείνε σε 4χρονο ον/οφ (dual sport).
Το DT200 πάει και άσφαλτο αλλά 1.ειναι παλιό και πρέπει να ασχολείσαι με μαζέματα 2.καίει περισσότερο καύσιμο .
Έχε υπόψη σου ότι το CRF300L κάποια στιγμή μπορεί να χρειαστεί αναβάθμιση στις αναρτήσεις του (ανάλογα τις οδηγικές σου ανησυχίες).
Εναλλακτικό του CRF300L είναι το Yamaha wr250R που δεν είναι πια στην παραγωγή αλλά είναι εξαιρετικό dual sport (και δεν είναι αρχαίο όπως ένα DT200).

katsar
03/02/2025, 18:26
Έχουν και άλλα ζόρια αυτά τα δίχρονα όπως το ελάχιστο φρένο του μοτέρ που λένε όταν κλείνεις το γκάζι ,μεγαλύτερες φθορές λόγο ελλιπούς λίπανσης καθώς κατεβαίνεις μία κατηφόρα
ας πούμε .

Αν δεν καταλαβαίνεις τι εννοώ λόγο μικρής εμπειρίας καλύτερα να αποφύγεις ένα 2χρονο και να περιμένεις το suzuki dr400z που είναι πολύ καλό για αυτό που θέλεις.
Κανονικό ονοφ δηλαδή παλαιάς κοπής βάση ύψους και διαδρομών στις ανατήσεις.

459869

doctoras
03/02/2025, 20:49
Παιδια απο οτι κατάλαβα πρεπει να παω σε dual γιατι θα κάνω και ασφάλτινα χιλιομετρα . Και μαλλον καταληγω στο crf 300l που ειναι και αξιοπιστο. Αλλα λογω τιμης και επειδη μαρεσουν και τα παλια μηχανακια,πηρε το ματι μου ενα Yamaha dt 200r του 90/92. Εχει καποιος γνωμη για αυτο το μηχανακι και αν μπορει να βγει ασφαλτο?

όλα έχουν να κάνουν με το μπατζετ, αυτά τα 2 μοντέλα που έβαλες τους χωρίζουν 5-6 χιλιάρικα διαφορά

αν είσαι άπειρος και τα λεφτά δε φτάνουν ξεκίνα με ότι βρεις όσο γίνεται πιο προσεγμένο, βρες ενα γνωστό σου που γνωρίζει απο μηχανάκια και θέλει να σε βοηθήσει, στοχεύεστε ποια μεταχειρισμένα μοντέλα σας ενδιαφέρουν και δείτε τα απο κοντά, σε κάποιο θα καταλήξετε. Ολοι απο κάπου ξεκινάνε, στο επόμενο μοντέλο θα γνωρίζεις περισσότερα

Angelo9
03/02/2025, 22:15
Παιδια ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες. Επισης γνωριζει καποιος τι παιζει με χαμηλωμα μηχανης? Γιατι βλεπω και καποια μοντελα οπως τα Yamaha που ειναι αρκετα ψηλα. Γινεται να χαμηλωσει η μηχανη? Χανεις κατι σε συμπεριφορα εαν αυτο γινει?

2stroker
06/02/2025, 14:45
Παιδια ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες. Επισης γνωριζει καποιος τι παιζει με χαμηλωμα μηχανης? Γιατι βλεπω και καποια μοντελα οπως τα Yamaha που ειναι αρκετα ψηλα. Γινεται να χαμηλωσει η μηχανη? Χανεις κατι σε συμπεριφορα εαν αυτο γινει?

κάποια μπορούν να χαμηλώσουν από το μούλικο. Επίσης μπορείς να φτιάξεις και custom σέλα ώστε να κερδίσεις και από εκεί 1-2 πόντους.

moterety
07/02/2025, 11:00
Φίλε, αν θέλεις street legal enduro, πρέπει να ψάξεις για μοντέλα που βγαίνουν με έγκριση τύπου για κυκλοφορία, δηλαδή να έχουν φώτα, καθρέφτες, φλας, ΚΤΕΟ κλπ. Μερικές καλές επιλογές είναι το Honda CRF 300L, που είναι νόμιμο για δρόμο αλλά πιο adventure παρά καθαρόαιμο enduro, το KTM 350 EXC-F, που είναι πολύ πιο δυνατό και hardcore αλλά βγάζει κανονικά πινακίδες, το Husqvarna FE 350, που είναι ουσιαστικά το ίδιο με το KTM με λίγο διαφορετικό στήσιμο, και το Beta RR 350 4T, που είναι επίσης street legal και πολύ καλό για πιο σκληρή χρήση. (https://lamabet-gr.com/) Το Yamaha WR 250F που αναφέρεις δεν είναι street legal από το εργοστάσιο, οπότε δύσκολα θα το κάνεις νόμιμο στην Ελλάδα. Αν δεν έχεις τρέιλερ και θες κάτι να κάνεις και μετακινήσεις στην πόλη, το καλύτερο balance είναι KTM/Husky/Beta, ενώ αν θέλεις κάτι πιο ήρεμο και αξιόπιστο, το CRF 300L είναι η πιο safe επιλογή. Ανάλογα με το budget σου, μπορούμε να προτείνουμε κάτι πιο συγκεκριμένο!

sanctusan
08/02/2025, 19:43
Και το KLX 250 δεν είναι μία επιλογή dual; Ίσως και το 450.

Δεν το είδα να έχει αναφαρθεί κάπου.

Angelo9
13/02/2025, 09:35
Παιδια καλησπερα μετα απο ερευνα κατεληξα σε 2 μοντελα. Το ενα ειναι το crf 300l που φαινεται και η πιο safe επιλογη αφου τα κανει ολα και ειναι αξιοπιστο. Ειδα ομως κατι που μου τραβηξε ιδιαιτερα την προσοχη. Ο λογος για το Beta xtrainer 300. Ελαφρυ,ευκολο και πιο δυνατο. Και να το μεγαλο διλημα. Το μυαλο λεει Crf αλλα το Beta φαινεται να βγαζει γουστα. Εαν παρω το Beta και το χρησιμοποιω και για αστικες διαδρομες θα τα φτυσει? Θα πρεπει να το παω συνεχεια για επισκευη κινητηρα? Μιλαμε για μετακινηση 30 λεπτα την μερα. Περιμενω τα φωτα σας ευχαριστω.

fz600
13/02/2025, 09:46
Έχουν και άλλα ζόρια αυτά τα δίχρονα όπως το ελάχιστο φρένο του μοτέρ που λένε όταν κλείνεις το γκάζι ,μεγαλύτερες φθορές λόγο ελλιπούς λίπανσης καθώς κατεβαίνεις μία κατηφόρα
ας πούμε .

Αν δεν καταλαβαίνεις τι εννοώ λόγο μικρής εμπειρίας καλύτερα να αποφύγεις ένα 2χρονο και να περιμένεις το suzuki dr400z που είναι πολύ καλό για αυτό που θέλεις.
Κανονικό ονοφ δηλαδή παλαιάς κοπής βάση ύψους και διαδρομών στις ανατήσεις.

459869

+1 :a20:

doctoras
14/02/2025, 08:22
Παιδια καλησπερα μετα απο ερευνα κατεληξα σε 2 μοντελα. Το ενα ειναι το crf 300l που φαινεται και η πιο safe επιλογη αφου τα κανει ολα και ειναι αξιοπιστο. Ειδα ομως κατι που μου τραβηξε ιδιαιτερα την προσοχη. Ο λογος για το Beta xtrainer 300. Ελαφρυ,ευκολο και πιο δυνατο. Και να το μεγαλο διλημα. Το μυαλο λεει Crf αλλα το Beta φαινεται να βγαζει γουστα. Εαν παρω το Beta και το χρησιμοποιω και για αστικες διαδρομες θα τα φτυσει? Θα πρεπει να το παω συνεχεια για επισκευη κινητηρα? Μιλαμε για μετακινηση 30 λεπτα την μερα. Περιμενω τα φωτα σας ευχαριστω.

Δεν θα πάθει τίποτα αν τηρείς κατά γράμμα (όπως σε οποιοδήποτε όχημα) την προτεινόμενους περιοδικούς ελέγχους / συντηρήσεις του κατασκευαστή

Όμως δεν είναι λογικό, να έχεις μηχάνημα εξειδικευμένο σε χώμα και το χρησιμοποιείς ως καθημερινό, αντί να υπολογίζεις 1,5 με 2k πλέον για ένα σκούτερακι που θα κάνει αυτή την δουλειά

Επίσης συζητάμε για το όχημα και όχι για τον αναβάτη

Ποιος θα το πάει βόλτα στο βουνό…πρέπει να υπολογίσεις έξοδα σε εξοπλισμό οφφ ροουντ παράλληλα με σχολείο οδήγησης για να μπορέσεις να δεις αυτή την πτυχή. Αλλιώς άσκοπα συζητάμε
Ενώ επίσης θα πρέπει να έχεις εντοπίσει κάποιον γνωστό που θα ανεβαίνετε παρέα γιατί στο βουνό δεν πας μόνος.

Λευκάδιος
14/02/2025, 11:02
Φοβερό play bike το x-trainer αλλά δεν είναι κρίμα να φορτώνεται ώρες λειτουργίας σε καθημερινές μετακινήσεις??
Το πρόγραμμα συντήρησης του
459963

SeniorCanardo
14/02/2025, 11:45
Πάνε με το CRF300L, είναι αυτό που θες!
Είναι μηχανάκι που θα σε πάει και στη δουλειά, στον καφέ και θα σε εισάγει στο χώμα!
Έτσι κι αλλιώς απαιτήσεις και προτιμήσεις δεν έχεις στο χώμα.
Θα φύγει και εύκολα όταν θελήσεις να το δώσεις.

Το Beta (300 ΜΥ24) το έχω κάνει μια γύρα, (σε καμία περίπτωση δεν έχω ολοκληρωμένη άποψη).
Είναι ωραίο (budget) μηχανάκι, για να ξεκινήσει κάποιος εντούρο, ωραίο σε αργά και σφιχτά και όχι τόσο κατά τα λεγόμενα και του φίλου και άλλων για γρήγορα και ανοιχτά.
Δεν πάμε σε τέτοια οπότε κλάιν.
Αυτό που κατάλαβα στο λίγο που το πήρα, ροπάκλα παντού, λειτουργία βούτυρο, αναρτήσεις (στα αργά τουλάχιστον) τα ίσιωναν όλα.
Αλλά και συντήρηση με ώρες, θα το φορτώνεις τζάμπα χιλιόμετρα, θα τρως το καλό το χωμάτινο το λάστιχο στα τσιμέντα, θα πρέπει να προσέχεις στα βρεγμένα με τα τακούνια. κ.ο.κ

Vassilis
16/02/2025, 20:53
Παιδια καλησπερα μετα απο ερευνα κατεληξα σε 2 μοντελα. Το ενα ειναι το crf 300l που φαινεται και η πιο safe επιλογη αφου τα κανει ολα και ειναι αξιοπιστο. Ειδα ομως κατι που μου τραβηξε ιδιαιτερα την προσοχη. Ο λογος για το Beta xtrainer 300. Ελαφρυ,ευκολο και πιο δυνατο. Και να το μεγαλο διλημα. Το μυαλο λεει Crf αλλα το Beta φαινεται να βγαζει γουστα. Εαν παρω το Beta και το χρησιμοποιω και για αστικες διαδρομες θα τα φτυσει? Θα πρεπει να το παω συνεχεια για επισκευη κινητηρα? Μιλαμε για μετακινηση 30 λεπτα την μερα. Περιμενω τα φωτα σας ευχαριστω.

Για εμένα μην πάρεις 2χρονο. Ταλαιπα λίγο