PDA

View Full Version : Royal Enfield Bear 650



doctoras
14/02/2025, 07:40
Μηχανάκι που θα κάνει πωλήσεις σε χώρες που οι ενδιαφερόμενοι αγοράζουν νεορετρο οχήματα είναι το παρακάτω και φαίνεται πως είναι η καλύτερη έκδοση τόσο αισθητικά όσο και λειτουργικά που επένδυσε η εταιρεία με αυτό το μοτερ

μοτερ γνώριμο sohc | aero | 8v | 270 firing order, τόσο όσο για την κατηγορία με ωραία αίσθηση κύλισης
αναρτήσεις 130 & 115mm αντίστοιχα μπρος πίσω
πληρέστερο για την κατηγορία όργανο
185mm απόσταση απο έδαφος
830 ύψος σελας
47.4 hp / 7150 rpm | 56.5 Nm / 5150 rpm
214 κιλά γεμάτο
13,7 τανκ
4,2 κατανάλωση (πρόβλεψη royal)
400kg συνολικό φορτίο

7500εουρο


459953
459954
459955
459956
459957
459958
459959

doctor_john
14/02/2025, 07:58
Ίσως φαίνεται απλό σε κάποιον, μπορεί μερικοί να το βλέπουμε σαν καμβά..
Πολύ όμορφος κινητήρας ρε παιδιά.

Μου σβήνει οποία αναστολή έχω για την υστεροφημία της μάρκας.

Dimmanoukas
14/02/2025, 08:00
Καλό φαίνεται και όσοι το έχουν οδηγήσει γράφουν καλά λόγια και ότι έχουν γίνει κάποιες μικροβελτιωσεις στα σημεία σε σχέση με το interceptor (λίγο πιο αυξημένη ροπή και καλύτερη ανάρτηση)

Εμένα μου λείπουν τα αναλογικά όργανα του interceptor και η διπλή απόληξη της εξάτμισης

Θα κάνει κάποιες πωλήσεις πιστεύω αλλά όχι πανικό.
Κατά καιρούς με σκέφτομαι πάνω σε ένα interceptor ή σε αυτό, αλλά μετά έρχονται οι λογαριασμοί και μου φεύγει η κάψα.

Εάν έπρεπε να διαλέξω ένα για εμένα θα ήταν δύσκολο.
Υ.γ. 1 το πιο ωραίο χρώμα για το bear είναι κατά τη γνώμη μου ένα μαύρο γκρι που βγαίνει
Υ.γ. 2 μια πολύ καλοστημένη μηχανή για every day use είναι το guerrilla αλλά και αυτουνού οι πωλήσεις δεν φαίνεται να πάνε τόσο καλά

Nostradamus
14/02/2025, 12:38
Σκατογερασα..Παλια κατι τετοια ουτε που θα τα κοιτουσα.. Τωρα ανετα θα επαιρνα και αυτο και οτι σαχλαμαρα νεο-ρετρο κυκλοφορει..

doctoras
14/02/2025, 16:30
Σκατογερασα..Παλια κατι τετοια ουτε που θα τα κοιτουσα.. Τωρα ανετα θα επαιρνα και αυτο και οτι σαχλαμαρα νεο-ρετρο κυκλοφορει..

ξέρεις γιατί?

γιατί αυτές οι κατασκευές συνδέουν αισθητικά στο μαυλό μας πως περίπου ήταν η μοτοσυκλέτα όπως εμφανίστηκε και εξελίχθηκε τα πρώτα 50 χρόνια της παρουσίας της τον προηγούμενο αιώνα.

Dimmanoukas
14/02/2025, 19:15
Κάνω μια μικρή κατάχρηση του χώρου.
Σήμερα έκατσα στατικά πάνω στα εξής:

1) royal enfield shotgun
δεν μου άρεσε καθόλου εργονομικά, πολύ όρθια θέση σε σχέση με αυτό που φαντάζεται κάποιος βλέποντας το (μου θύμισε αρκετά το clx της cf που είχα ξαναλέω ως προς τη στάση του σώματος)

2) royal enfield guerilla
Δυστυχώς δεν, καθώς το σχέδιο του ντεποζιτου βρίσκει στα πόδια μου αφού είμαι στα 1,87

3) royal enfield super meteor
Εδώ πολύ άνετο και ήταν στο εξαιρετικό χρώμα σκούρο πράσινο
Άνετος αλλά δεν ξέρω εάν θα το έπαιρνα καθώς ενώ μου αρέσει απίστευτα από το ντεποζιτο και πίσω με χαλάει απίστευτα το μπροστά μέρος

4) cf moto 450 clc
Η έκπληξη της ημέρας, ήμουν πολύ περίεργος για να το δω από κοντά και να κάτσω για να διαπιστώνω πως μου κάθεται. Από κοντά είναι κουκλί, εργονομικά πολύ καλά παρόλο το μικρό του μέγεθος, βάρος σαν παπάκι
Πολύ μου άρεσε

Υπάρχει αλήθεια κάποιος που να το έχει να μας πει δύο λόγια?
Από όσο το ψαξει στο ίντερνετ δεν υπάρχει κάποιος που να το έχει οδηγήσει και να μην έχει εκπλαγεί θετικά.
Έχει τον κινητήρα και ήχο του 450mt, έχει ιμάντα και είναι πολύ πολύ ωραίο.
Το μόνο που με κρατάει είναι το timing που δεν είναι καλό και ο φόβος μήπως μου πέφτει μικρό (από απόδοση και στο πως θα φαίνομαι πάνω του)

Ο πωλητής περιμένει και αυτός πως και πως την νέα classic 650

Zoolander
22/02/2025, 16:59
πουλήσει δεν πουλήσει, τη δουλειά της η enfield την κανει στην αγορά πιστεύω. Σιγα σιγα να ριξουν λίγο τον αμανε οι 'μεγαλοι' στα ρετρο που τα πουλανε χρυσαφι, χωρις ουσιαστικό λόγο κατ εμε πέρα απο μόδα τάση κλπ.. Εμενα αν μου αρεσε η κατηγορια θα προτιμουσα bear/interceptor με 7.500 και τα ρεστα ταξιδια/εξοπλισμο, κι ας το πουλουσα μετα την εγγυηση, παρα z900rs κλπ me 10+ ή triumph scrampler που εχει περασει τα 15 χιλ :eyepop:

sanctusan
22/02/2025, 17:41
πουλήσει δεν πουλήσει, τη δουλειά της η enfield την κανει στην αγορά πιστεύω. Σιγα σιγα να ριξουν λίγο τον αμανε οι 'μεγαλοι' στα ρετρο που τα πουλανε χρυσαφι, χωρις ουσιαστικό λόγο κατ εμε πέρα απο μόδα τάση κλπ.. Εμενα αν μου αρεσε η κατηγορια θα προτιμουσα bear/interceptor με 7.500 και τα ρεστα ταξιδια/εξοπλισμο, κι ας το πουλουσα μετα την εγγυηση, παρα z900rs κλπ me 10+ ή triumph scrampler που εχει περασει τα 15 χιλ :eyepop:

WTF?
Τι συγκρίνεις; :plaf:
Μου έφυγε το νερό από το στόμα την ώρα που το διάβαζα. :roflmao:


Ξέρω και ένα καλό με τον Τοτό αν θες να ανταλλάξουμε ανέκδοτα...

doctoras
22/02/2025, 17:54
Zoolander]πουλήσει δεν πουλήσει, τη δουλειά της η enfield την κανει στην αγορά πιστεύω. Σιγα σιγα να ριξουν λίγο τον αμανε οι 'μεγαλοι' στα ρετρο που τα πουλανε χρυσαφι, χωρις ουσιαστικό λόγο κατ εμε πέρα απο μόδα τάση κλπ.. Εμενα αν μου αρεσε η κατηγορια θα προτιμουσα bear/interceptor με 7.500 και τα ρεστα ταξιδια/εξοπλισμο, κι ας το πουλουσα μετα την εγγυηση, παρα z900rs κλπ me 10+ ή triumph scrampler που εχει περασει τα 15 χιλ :eyepop


Συμφωνώ με την προσέγγιση σου, δε χρειάζονται οικονομικές τρελές για να κάνεις την πλάκα σου.
Για τα 2 μοντέλα που έβαλες ενδεικτικά το z900rs έχει πάει στα 16.5k
Το scrambler 900 πιο reasonable και στη ίδια κατηγορία με το bear στα 11.5k

sanctusan
22/02/2025, 17:59
Και για να φύγω από το χαβαλέ, τα μηχανάκι που βάζεις σε σύγκριση Ζ900RS και Scrambler είναι μοτοσυκλέτες επιδόσεων, δεν είναι μοτοσυκλέτες για να πας για καφέ.

Φρένα, αναρτήσει, πλαίσια, ψαλίδια, μοτέρ, ηλεκτρονικά, άλογα και πολλά άλλα, είναι αυτά που ανεβάζουν την τιμή και είναι και ο λόγος που κάποιος θα τα επέλεγε σε σχέση με το R.E.
Νεορετρό το ένα, νεορετρό και το άλλο αλλά δεν συγκρίνονται σωστά.
Μη τα τσουβαλιάζουμε όλα, στο τέλος θα συγκρίνουμε scooter με μηχανές γιατί και τα 2 έχουν 2 ρόδες.

Πάραυτα, όλα είναι ''κολοκυθόπιτες'' και ''βάθος τσέπης''.

sanctusan
22/02/2025, 18:07
Και αν θες να τσουβαλιάσεις τόσο πολύ.

Θα συγκρίνεις με το Ζ650RS που είναι 4 άλογα παραπάνω, με διπλά δισκόφρενα, 25 κιλά ελαφρύτερο. Το ψαλίδι και το πλαίσιο μου εμπνέουν πολύ μεγαλύτερη εμπιστοσύνη.
Στα 9000€

Zoolander
23/02/2025, 10:11
Δεν ήθελα να τσουβαλιασω ούτε να εξισώσω προφανώς και είναι άλλα εργαλεία τα παραδείγματα που έφερα αλλά πιστεύω το κοινό που απευθύνονται είναι το ίδιο, δεν αγοράζει κάποιος τέτοια μοτό για επιδόσεις κράτημα κλπ. Αν μπορεί να διαθέσει φράγκα προφανώς θα πάει σε καλύτερο στήσιμο αλλά εγώ βλέπω έχει γεμίσει ο τόπος με ρετρό κάτω από 500cc και άμα τους ρωτήσεις τι τελική έχει κλπ οι μισοί δεν θα ξέρουν να σου απαντήσουν
Ούτε οι μισοί οδηγοί scrampler θα ξέρουν βάλε στοίχημα μια μπύρα :beer::beer:

sanctusan
23/02/2025, 16:24
Δεν ήθελα να τσουβαλιασω ούτε να εξισώσω προφανώς και είναι άλλα εργαλεία τα παραδείγματα που έφερα αλλά πιστεύω το κοινό που απευθύνονται είναι το ίδιο, δεν αγοράζει κάποιος τέτοια μοτό για επιδόσεις κράτημα κλπ. Αν μπορεί να διαθέσει φράγκα προφανώς θα πάει σε καλύτερο στήσιμο αλλά εγώ βλέπω έχει γεμίσει ο τόπος με ρετρό κάτω από 500cc και άμα τους ρωτήσεις τι τελική έχει κλπ οι μισοί δεν θα ξέρουν να σου απαντήσουν
Ούτε οι μισοί οδηγοί scrampler θα ξέρουν βάλε στοίχημα μια μπύρα :beer::beer:

Άλλο ένα τσουβάλιασμα κατά τη γνώμη μου.
Είχα νεορετρό (XSR900) και μου άρεσε πάρα πολύ. Αν δεν είχε επιδόσεις και στήσιμο, δεν θα το αγόραζα.
Τώρα έχω MT-09, κανένα από δεν γνωρίζω την τελική τους αλλά και τα 2 έστριψα όσο μπορούσα.

Το κοινό των νεορετρό, δεν είναι συγκεκριμένο όπως νομίζεις

sanctusan
23/02/2025, 16:29
Όσο για τη μπίρα, έλα να τα πούμε και από κοντά σε καμιά μάζωξη Δευτέρας να γουσταρουμε.

doctoras
23/02/2025, 17:12
Βρε Γιάννη καταλάβαμε τι ήθελε να πει, δεν παρεξηγήθηκαν τα μηχανάκια ούτε έγινε προσπάθεια υποτίμησης τους.

Πίσω στο bear 650, αυτό που αρχικα θέλει άμεση βελτίωση είναι τα πίσω αμορτισέρ που του έβαλαν υπερβολικά σφιχτά ελατήρια με αποτέλεσμα στις χαμηλές ταχύτητες στην πόλη να τα παίρνεις όλα στη μέση

Dimmanoukas
23/02/2025, 17:30
Σωστός ο doctoras.

Ενώ σε πολλά video του εξωτερικού αναφέρουν σαφή βελτίωση από το interceptor όπου είναι η βάση του, εντούτοις αυτό με την ανάρτηση είναι κοινός τόπος για πολλούς reviewers.

Τα σημεία όπου το bear έχει βελτιωθεί ε σχεση με το interceptor είναι πιο μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων, η γεωμετρία του (λίγο μεγαλύτερο μεταξόνιο) και ελάχιστα πιο μέση ροπή.

Αντίστοιχα αρκετοί έχουν παραπονεθεί για σφιχτές αναρτήσεις και στο αναμενόμενο classic 650, εις βάρος της άνεσης.

Βέβαια όλα αυτά αξίζει να σημειωθεί ότι κυρίως έρχονται από αναβάτες στην Ινδία όπου οι δρόμοι δεν είναι και στην καλύτερη κατάσταση

Nostradamus
23/02/2025, 18:12
Σαν τους δρόμους της Αττικής δηλαδή.

grinderx
23/02/2025, 18:19
Σαν τους δρόμους της Αττικής δηλαδή.
Πίστεψέ με ούτε καν. Συγκριτικά οι δρόμοι μας είναι χαλί. Έχω επισκεφθεί τη χώρα τους.

sanctusan
23/02/2025, 18:55
Αν κάτι μου αρέσει σε (σχεδόν) όλα τα R.E. , είναι οι επιλογές χρωμάτων.

Πολλές και ωραίες επιλογές!!!

BabisStinson
23/02/2025, 21:28
Πολύ ωραίο μηχανάκι, αν ήμουν σε φάση αναζήτησης μέχρι 8-10Κ θα ήταν στα βασικά υποψήφια. Βασικά αν είχα γκαράζ δικό μου παίζει να το χτυπούσα για δεύτερο..!
Οι χρωματισμοί των Ινδών πραγματικά είναι εντυπωσιακοί και σίγουρα όχι βαρετοί όπως άλλων κατασκευαστών.

katsar
27/05/2025, 23:08
πω, το 650 classic που αναφέρθηκε πιο πριν τι ωραίο όχημα είναι αυτό.Γυαλιστερά μεταλλικά φτερά,κλαίω.

462709

motojojo
28/05/2025, 08:11
Είναι σιγουρα μεταλλικά;

katsar
28/05/2025, 08:21
Σίγουρα,δεν μπορεί να μας δουλεύουν έτσι :wave2:

462710

THRESH
28/05/2025, 12:27
γιατί τόσο ελαφρύ όμως ? :p

https://www.royalenfield.com/gr/el/motorcycles/classic-650/

bulmont
28/05/2025, 12:38
γιατί τόσο ελαφρύ όμως ? :p

https://www.royalenfield.com/gr/el/motorcycles/classic-650/

Ε, σίδερα ειν' αυτά..............

AUFGEBRACHT
28/05/2025, 18:14
γιατί τόσο ελαφρύ όμως ? :p

https://www.royalenfield.com/gr/el/motorcycles/classic-650/

Δεν είναι heavy metal φαίνεται...

grinderx
28/05/2025, 19:05
πω, το 650 classic που αναφέρθηκε πιο πριν τι ωραίο όχημα είναι αυτό.Γυαλιστερά μεταλλικά φτερά,κλαίω.

462709
Από τις φωτό φαίνεται πανέμορφο!

D3300
29/05/2025, 10:58
Πολύ μερακλίδικο μηχανάκι, πρέπει να αφήσω μουστάκι παίδες και να τσιμπήσω καμιά τραγιάσκα.

Tedvj23
29/05/2025, 12:29
462742
462743

katsar
29/05/2025, 13:47
Δερμάτινο "περφεκτο'" στυλ,τζιν σωλήνας με γυρισμένο μπατζάκι ,ρειμπαν μαύρο και άσε τα μουστάκια μεγάλος άνθρωπος .:lol::beer: (χιούμορ,έτσι;;)

doctoras
29/05/2025, 19:33
Είναι το πιο ολοκληρωμένο μοντέλο αισθητικά της εταιρείας στην κατηγορία
Έμπαινα

sanctusan
31/05/2025, 07:16
Ωραία χρώματα!!!

skolix
31/05/2025, 14:50
Αισθητικα είναι ωραίο αλλά νομίζω η σχεδιαστική εμμονή στο νεο ρετρό, χωρίς να προσπαθήσουν να υιοθετήσουν τα χαρακτηριστικά που εκαναν τα ujm αποδεκτα στον πολυ κοσμο, ειναι περιοριστικη για το μηχανάκι. Πχ το τεποζιτο 13 λίτρα, το μη ενισχυμένο υποπλαίσιο, το υψος και ο σχεδιασμός της σελας. Επίσης η επιλογες 17-19 και 18-18 στις ζάντες νομίζω ειναι περιοριστικες στη συμπεριφορά και την επιλογή ελαστικών σε ενα δρομισιο μηχανακι.
Θα προτιμούσα ενα interceptor με 17-17 με τις αναρτήσεις του bear, 22αρι τεποζιτο και 400cc παραπάνω.

doctoras
31/05/2025, 18:52
Αισθητικα είναι ωραίο αλλά νομίζω η σχεδιαστική εμμονή στο νεο ρετρό, χωρίς να προσπαθήσουν να υιοθετήσουν τα χαρακτηριστικά που εκαναν τα ujm αποδεκτα στον πολυ κοσμο, ειναι περιοριστικη για το μηχανάκι. Πχ το τεποζιτο 13 λίτρα, το μη ενισχυμένο υποπλαίσιο, το υψος και ο σχεδιασμός της σελας. Επίσης η επιλογες 17-19 και 18-18 στις ζάντες νομίζω ειναι περιοριστικες στη συμπεριφορά και την επιλογή ελαστικών σε ενα δρομισιο μηχανακι.
Θα προτιμούσα ενα interceptor με 17-17 με τις αναρτήσεις του bear, 22αρι τεποζιτο και 400cc παραπάνω.

Αυτό που λες είναι το speed twin 900, άλλη κλάση αλλα και άλλο μπατζετ

Nostradamus
31/05/2025, 20:03
Αισθητικά το θεωρώ ίσως από τα καλύτερα της.

skolix
01/06/2025, 11:45
Αυτό που λες είναι το speed twin 900, άλλη κλάση αλλα και άλλο μπατζετ

Εχεις δικιο αλλα οπως λες ειναι άλλη κλαση μοτοσυκλέτας.

Το interceptor νομίζω είναι γενικώς πιο ορθολογική μοτό απλά δεν καλύπτει ολα αυτά που ψάχνω (καλύτερα εψαχνα) σε μια νεα μοτο αυτής της κατηγορίας. Τα βρίσκεις σε παλιότερα μοντέλα μτχ και δίνοντας λίγο λιγότερα χρήματα. Τεχνολογικά δλδ αν ψάχνω αερόψυκτο μοτερ με περισσοτερη ροπη, ντιζες, διπλό αμορτισέρ και μεγαλύτερη αυτονομια, υπάρχουν επιλογές.

Κριμα πού δεν μπορούμε να αγοράσουμε καινούργιο μηχανάκι σαν αυτά που ονειρευομασταν εικοσι χρόνια πριν και το βρίσκουμε στα μεταχειρισμένα με 100k χιλιόμετρα...

Θεωρώ οτι είναι χαμενη ευκαιρία για την RE ενω τεχνολογικά η οικογένεια interceptor, bear, continental είναι φτηνη και προσιτή, αντι να επιλέξει το δρόμο της χρηστικότητας επέλεξε τον δρομο του design χωρίς να μπορεί μέχρι στιγμής να ανταγωνιστεί στην χρηστικότητα στα ισα μεταχειρισμένα εικοσι και πανω ετών.

Nitse3
01/06/2025, 13:52
Εννοείς ότι θα προτιμουσες ένα αερόψυκτο Bonneville η v7 εικοσαετίας αντί για κούτα RE;

skolix
01/06/2025, 14:27
Εννοείς ότι θα προτιμουσες ένα αερόψυκτο Bonneville η v7 εικοσαετίας αντί για κούτα RE;

Οχι. Εννοω οτι προτιμησα xjr (δεκαπενταετίας) απο v7 850 κουτα , απο triumph t120 και speed twin κουτα και απο interceptor 650 κουτα. Αντίστοιχα θα πήγαινα σε zephyr 1100, cb1100, gsf1200 κλπ.

Ο λόγος ειναι η τιμή και διάφορα άλλα (προσωπικες προτιμήσεις) που τα καινούργια δεν μου καλυπταν εντελώς οπως ανεση, χωρος για αποσκευές και αυτονομία.

doctoras
01/06/2025, 18:11
Οχι. Εννοω οτι προτιμησα xjr (δεκαπενταετίας) απο v7 850 κουτα , απο triumph t120 και speed twin κουτα και απο interceptor 650 κουτα. Αντίστοιχα θα πήγαινα σε zephyr 1100, cb1100, gsf1200 κλπ.

Ο λόγος ειναι η τιμή και διάφορα άλλα (προσωπικες προτιμήσεις) που τα καινούργια δεν μου καλυπταν εντελώς οπως ανεση, χωρος για αποσκευές και αυτονομία.

Ανεξάρτητου μεταχειρισμένου ή καινούργιου θεωρώ ότι συγκρίνεις διαφορετικά μοντέλα

Αρχικά οπως και να το κάνουμε έχει διαφορετική αίσθηση ένας τετρακυλινδρος από ένα δικύλινδρο, έχουν τα συν και πλην
Επίσης τα: xjr1300,zrx1200,cb1300,gsx1400 είναι muscle naked με ρετρό στοιχεία οπως το φανάρι και τα όργανα.

Τα bonevillle v7 special w800 είναι τα modern classic
Τα speed twin, v7 stone z900rs, και άλλα είναι ρετρο λουκ

Πάντως δεν τίθεται θέμα, οι κατασκευαστές φτιάχνουν τις προτάσεις τους.
Ωστόσο όπως είπες υπάρχουν ακόμη ωραία και προσεγμένα μεταχειρισμένα τα οποία μπορούν με τυπική φροντίδα ανεξάρτητου χλμ να συνεχίσουν ρολάρουν για 2 γενεές ακόμη.
Εξαρτάται τι αρέσει στον καθένα

mandrakoukos
05/06/2025, 11:03
Αντιλαμβάνομαι ότι για κάποιον που βράζει το αίμα του μετράνε περισσότερο οι επιδόσεις, το πλήθος κυλίνδρων, το μπραντνέιμ του κατασκευαστή κλπ κλπ.
Για κάποιον που δεν βράζει, μετράει περισσότερο η συμβατότητα του οχήματος με τα γούστα του. Εγώ ας πούμε δεν την θέλω αθλήτρια, ούτε με σιξπάκ κοιλιακούς και γραμμωμένο μπούτι. Την θέλω φυσικιά ρε αδερφέ. Γι' αυτό φαγώθηκα για στρογγυλό φανάρι, ίσιες διπλές εξατμίσεις, ίσια ή μονή σέλα και ρεζερβουάρ με ποθητές καμπύλες. Να, ας πούμε το αντίθετο από το cb1300, το οποίο έχει -στο δικό μου μάτι, να μην παρεξηγούμαι- πολύ αντικούκου σέλα και ντεπόζιτο.
Χώρια το μπόι, που αν είσαι 1,90 είναι κομματάκι περιοριστικό στα περισσότερα.
Α, κατά τα λοιπά, ωραιότατο λοιπόν και το bear!

sapila racing
05/06/2025, 17:20
Ομορφη και πολυ classic look και απ οτι βλεπω super ροπή.

Ολα καλα μεχρι που είδα αυτο:
Kerb Weight (90% Fuel + Oil)
243 kg

Μιλαμε κουφάθηκα. Εχει παραπλήσιο βάρος με τα διπλασιου κυβισμού γυμνα Ιαπωνικα XJR, CB, ZRX !

doctoras
05/06/2025, 18:18
Άρη εδώ ο κατασκευαστής αναφέρει 216Κ γεμάτο

https://www.royalenfield.com/in/en/motorcycles/bear-650/

sapila racing
06/06/2025, 08:19
Άρη εδώ ο κατασκευαστής αναφέρει 216Κ γεμάτο

https://www.royalenfield.com/in/en/motorcycles/bear-650/

Αλλο μηχανακι βλέπεις, αυτο με σχεδον χωρς φτερα.
Δες εδω, 243 λεει :cry:
https://www.royalenfield.com/in/en/motorcycles/classic-650/

doctoras
06/06/2025, 08:52
Αλλο μηχανακι βλέπεις, αυτο με σχεδον χωρς φτερα.
Δες εδω, 243 λεει :cry:
https://www.royalenfield.com/in/en/motorcycles/classic-650/

με έκαψες λίγο....
το θρεντ αναφέρεται στο bear 650, αυτό που επισυνάπτεις είναι το classic 650 αιτιολογείται το περίσσιο βάρος απο την πιο εκτεταμένη χρήση μετάλλου

bear & interceptor αναφέρονται κάπου στα 216κ, και πάλι υπάρχει μια υπέρβαση μιας και το speed900 ζυγίζει τόσο, όμως αιτιολογείται απο το ότι η RE είναι νέα και ανερχόμενη σε σχέση με τους παραδοσιακούς κατασκευαστές

sapila racing
06/06/2025, 09:11
με έκαψες λίγο....
το θρεντ αναφέρεται στο bear 650, αυτό που επισυνάπτεις είναι το classic 650 αιτιολογείται το περίσσιο βάρος απο την πιο εκτεταμένη χρήση μετάλλου

bear & interceptor αναφέρονται κάπου στα 216κ, και πάλι υπάρχει μια υπέρβαση μιας και το speed900 ζυγίζει τόσο, όμως αιτιολογείται απο το ότι η RE είναι νέα και ανερχόμενη σε σχέση με τους παραδοσιακούς κατασκευαστές

Εχεις δίκιο,απλα εβαλαν παραπανω το Classic και το κοιταγα. Σιγουρα τα φτερα κλπ ειναι πιο βαρια αλλα πόσο βρε παιδι μου?
Και το δικο μου το SR500 εχει φτερα και φαναρι κλπ χρωμιο, 165 κιλα ειναι ομως στεγνό. Αν κανουμε μια συγκριση με σχετικα παρομοιο μονοκυλινδρο RE παλι βλεπεις τεραστια διαφορα.
Κατι κανουν εκει, λιωμενα αμονια πρεπει να χρησιμοποιούν. :lol:

doctor_john
06/06/2025, 09:30
Μαζεύονται τα κιλά εύκολα στα κλάσικ.
Νομίζω πως το επιδιώκουν να είναι πιο στιβαρή η κατασκευή.
Δεν μου αρέσει, συνάδει όμως με τον 60ς σχεδιασμό και βλέπω στα μοντέλα που θα λέγαμε πως έχουν 70ς αναφορές
τα κιλά να χαμηλώνουν στα αντίστοιχα της περιόδου.

Αν ο στόχος τους είναι καινούρια μοτό εποχής, αυτή η "ειλικρίνεια" τους τιμά και τους τοποθετεί δίπλα σε ολοκληρωμένους δημιουργούς με ιστορία.