Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 20

Θέμα: Royal Enfield Bear 650

  1. #1
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    4.924

    Royal Enfield Bear 650

    Μηχανάκι που θα κάνει πωλήσεις σε χώρες που οι ενδιαφερόμενοι αγοράζουν νεορετρο οχήματα είναι το παρακάτω και φαίνεται πως είναι η καλύτερη έκδοση τόσο αισθητικά όσο και λειτουργικά που επένδυσε η εταιρεία με αυτό το μοτερ

    μοτερ γνώριμο sohc | aero | 8v | 270 firing order, τόσο όσο για την κατηγορία με ωραία αίσθηση κύλισης
    αναρτήσεις 130 & 115mm αντίστοιχα μπρος πίσω
    πληρέστερο για την κατηγορία όργανο
    185mm απόσταση απο έδαφος
    830 ύψος σελας
    47.4 hp / 7150 rpm | 56.5 Nm / 5150 rpm
    214 κιλά γεμάτο
    13,7 τανκ
    4,2 κατανάλωση (πρόβλεψη royal)
    400kg συνολικό φορτίο

    7500εουρο


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Screenshot from 2025-02-14 08-19-43.jpg 
Προβολές:	263 
Μέγεθος:	99,6 KB 
ID:	459953
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Screenshot from 2025-02-14 08-18-00.jpg 
Προβολές:	260 
Μέγεθος:	85,8 KB 
ID:	459954
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Screenshot from 2025-02-14 08-14-56.jpg 
Προβολές:	263 
Μέγεθος:	100,6 KB 
ID:	459955
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Screenshot from 2025-02-14 08-15-43.jpg 
Προβολές:	253 
Μέγεθος:	42,3 KB 
ID:	459956
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Screenshot from 2025-02-14 08-17-20.jpg 
Προβολές:	248 
Μέγεθος:	18,0 KB 
ID:	459957
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Screenshot from 2025-02-14 08-16-36.jpg 
Προβολές:	249 
Μέγεθος:	21,7 KB 
ID:	459958
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Screenshot from 2025-02-14 08-20-14.jpg 
Προβολές:	261 
Μέγεθος:	87,0 KB 
ID:	459959
    you rise you fall you're down then you rise again

  2. #2
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.561
    Ίσως φαίνεται απλό σε κάποιον, μπορεί μερικοί να το βλέπουμε σαν καμβά..
    Πολύ όμορφος κινητήρας ρε παιδιά.

    Μου σβήνει οποία αναστολή έχω για την υστεροφημία της μάρκας.

  3. #3
    Μέλος
    Εγγραφή
    22/11/2022
    Μηνύματα
    481
    Καλό φαίνεται και όσοι το έχουν οδηγήσει γράφουν καλά λόγια και ότι έχουν γίνει κάποιες μικροβελτιωσεις στα σημεία σε σχέση με το interceptor (λίγο πιο αυξημένη ροπή και καλύτερη ανάρτηση)

    Εμένα μου λείπουν τα αναλογικά όργανα του interceptor και η διπλή απόληξη της εξάτμισης

    Θα κάνει κάποιες πωλήσεις πιστεύω αλλά όχι πανικό.
    Κατά καιρούς με σκέφτομαι πάνω σε ένα interceptor ή σε αυτό, αλλά μετά έρχονται οι λογαριασμοί και μου φεύγει η κάψα.

    Εάν έπρεπε να διαλέξω ένα για εμένα θα ήταν δύσκολο.
    Υ.γ. 1 το πιο ωραίο χρώμα για το bear είναι κατά τη γνώμη μου ένα μαύρο γκρι που βγαίνει
    Υ.γ. 2 μια πολύ καλοστημένη μηχανή για every day use είναι το guerrilla αλλά και αυτουνού οι πωλήσεις δεν φαίνεται να πάνε τόσο καλά

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Nostradamus
    Εγγραφή
    29/08/2007
    Μηνύματα
    1.719
    Σκατογερασα..Παλια κατι τετοια ουτε που θα τα κοιτουσα.. Τωρα ανετα θα επαιρνα και αυτο και οτι σαχλαμαρα νεο-ρετρο κυκλοφορει..
    Quod me nutrit... me destruit.....

  5. #5
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    4.924
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Nostradamus Προβολή μηνύματος
    Σκατογερασα..Παλια κατι τετοια ουτε που θα τα κοιτουσα.. Τωρα ανετα θα επαιρνα και αυτο και οτι σαχλαμαρα νεο-ρετρο κυκλοφορει..
    ξέρεις γιατί?

    γιατί αυτές οι κατασκευές συνδέουν αισθητικά στο μαυλό μας πως περίπου ήταν η μοτοσυκλέτα όπως εμφανίστηκε και εξελίχθηκε τα πρώτα 50 χρόνια της παρουσίας της τον προηγούμενο αιώνα.
    you rise you fall you're down then you rise again

  6. #6
    Μέλος
    Εγγραφή
    22/11/2022
    Μηνύματα
    481
    Κάνω μια μικρή κατάχρηση του χώρου.
    Σήμερα έκατσα στατικά πάνω στα εξής:

    1) royal enfield shotgun
    δεν μου άρεσε καθόλου εργονομικά, πολύ όρθια θέση σε σχέση με αυτό που φαντάζεται κάποιος βλέποντας το (μου θύμισε αρκετά το clx της cf που είχα ξαναλέω ως προς τη στάση του σώματος)

    2) royal enfield guerilla
    Δυστυχώς δεν, καθώς το σχέδιο του ντεποζιτου βρίσκει στα πόδια μου αφού είμαι στα 1,87

    3) royal enfield super meteor
    Εδώ πολύ άνετο και ήταν στο εξαιρετικό χρώμα σκούρο πράσινο
    Άνετος αλλά δεν ξέρω εάν θα το έπαιρνα καθώς ενώ μου αρέσει απίστευτα από το ντεποζιτο και πίσω με χαλάει απίστευτα το μπροστά μέρος

    4) cf moto 450 clc
    Η έκπληξη της ημέρας, ήμουν πολύ περίεργος για να το δω από κοντά και να κάτσω για να διαπιστώνω πως μου κάθεται. Από κοντά είναι κουκλί, εργονομικά πολύ καλά παρόλο το μικρό του μέγεθος, βάρος σαν παπάκι
    Πολύ μου άρεσε

    Υπάρχει αλήθεια κάποιος που να το έχει να μας πει δύο λόγια?
    Από όσο το ψαξει στο ίντερνετ δεν υπάρχει κάποιος που να το έχει οδηγήσει και να μην έχει εκπλαγεί θετικά.
    Έχει τον κινητήρα και ήχο του 450mt, έχει ιμάντα και είναι πολύ πολύ ωραίο.
    Το μόνο που με κρατάει είναι το timing που δεν είναι καλό και ο φόβος μήπως μου πέφτει μικρό (από απόδοση και στο πως θα φαίνομαι πάνω του)

    Ο πωλητής περιμένει και αυτός πως και πως την νέα classic 650
    Τελευταία τροποποίηση από Dimmanoukas; 15/02/2025 στις 19:59.

  7. #7
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    30/10/2024
    Μηνύματα
    27
    πουλήσει δεν πουλήσει, τη δουλειά της η enfield την κανει στην αγορά πιστεύω. Σιγα σιγα να ριξουν λίγο τον αμανε οι 'μεγαλοι' στα ρετρο που τα πουλανε χρυσαφι, χωρις ουσιαστικό λόγο κατ εμε πέρα απο μόδα τάση κλπ.. Εμενα αν μου αρεσε η κατηγορια θα προτιμουσα bear/interceptor με 7.500 και τα ρεστα ταξιδια/εξοπλισμο, κι ας το πουλουσα μετα την εγγυηση, παρα z900rs κλπ me 10+ ή triumph scrampler που εχει περασει τα 15 χιλ

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    1.773
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Zoolander Προβολή μηνύματος
    πουλήσει δεν πουλήσει, τη δουλειά της η enfield την κανει στην αγορά πιστεύω. Σιγα σιγα να ριξουν λίγο τον αμανε οι 'μεγαλοι' στα ρετρο που τα πουλανε χρυσαφι, χωρις ουσιαστικό λόγο κατ εμε πέρα απο μόδα τάση κλπ.. Εμενα αν μου αρεσε η κατηγορια θα προτιμουσα bear/interceptor με 7.500 και τα ρεστα ταξιδια/εξοπλισμο, κι ας το πουλουσα μετα την εγγυηση, παρα z900rs κλπ me 10+ ή triumph scrampler που εχει περασει τα 15 χιλ
    WTF?
    Τι συγκρίνεις;
    Μου έφυγε το νερό από το στόμα την ώρα που το διάβαζα.


    Ξέρω και ένα καλό με τον Τοτό αν θες να ανταλλάξουμε ανέκδοτα...
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  9. #9
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    4.924
    Zoolander]πουλήσει δεν πουλήσει, τη δουλειά της η enfield την κανει στην αγορά πιστεύω. Σιγα σιγα να ριξουν λίγο τον αμανε οι 'μεγαλοι' στα ρετρο που τα πουλανε χρυσαφι, χωρις ουσιαστικό λόγο κατ εμε πέρα απο μόδα τάση κλπ.. Εμενα αν μου αρεσε η κατηγορια θα προτιμουσα bear/interceptor με 7.500 και τα ρεστα ταξιδια/εξοπλισμο, κι ας το πουλουσα μετα την εγγυηση, παρα z900rs κλπ me 10+ ή triumph scrampler που εχει περασει τα 15 χιλ :eyepop

    Συμφωνώ με την προσέγγιση σου, δε χρειάζονται οικονομικές τρελές για να κάνεις την πλάκα σου.
    Για τα 2 μοντέλα που έβαλες ενδεικτικά το z900rs έχει πάει στα 16.5k
    Το scrambler 900 πιο reasonable και στη ίδια κατηγορία με το bear στα 11.5k
    Τελευταία τροποποίηση από doctoras; 22/02/2025 στις 18:00.

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    1.773
    Και για να φύγω από το χαβαλέ, τα μηχανάκι που βάζεις σε σύγκριση Ζ900RS και Scrambler είναι μοτοσυκλέτες επιδόσεων, δεν είναι μοτοσυκλέτες για να πας για καφέ.

    Φρένα, αναρτήσει, πλαίσια, ψαλίδια, μοτέρ, ηλεκτρονικά, άλογα και πολλά άλλα, είναι αυτά που ανεβάζουν την τιμή και είναι και ο λόγος που κάποιος θα τα επέλεγε σε σχέση με το R.E.
    Νεορετρό το ένα, νεορετρό και το άλλο αλλά δεν συγκρίνονται σωστά.
    Μη τα τσουβαλιάζουμε όλα, στο τέλος θα συγκρίνουμε scooter με μηχανές γιατί και τα 2 έχουν 2 ρόδες.

    Πάραυτα, όλα είναι ''κολοκυθόπιτες'' και ''βάθος τσέπης''.
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    1.773
    Και αν θες να τσουβαλιάσεις τόσο πολύ.

    Θα συγκρίνεις με το Ζ650RS που είναι 4 άλογα παραπάνω, με διπλά δισκόφρενα, 25 κιλά ελαφρύτερο. Το ψαλίδι και το πλαίσιο μου εμπνέουν πολύ μεγαλύτερη εμπιστοσύνη.
    Στα 9000€
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  12. #12
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    30/10/2024
    Μηνύματα
    27
    Δεν ήθελα να τσουβαλιασω ούτε να εξισώσω προφανώς και είναι άλλα εργαλεία τα παραδείγματα που έφερα αλλά πιστεύω το κοινό που απευθύνονται είναι το ίδιο, δεν αγοράζει κάποιος τέτοια μοτό για επιδόσεις κράτημα κλπ. Αν μπορεί να διαθέσει φράγκα προφανώς θα πάει σε καλύτερο στήσιμο αλλά εγώ βλέπω έχει γεμίσει ο τόπος με ρετρό κάτω από 500cc και άμα τους ρωτήσεις τι τελική έχει κλπ οι μισοί δεν θα ξέρουν να σου απαντήσουν
    Ούτε οι μισοί οδηγοί scrampler θα ξέρουν βάλε στοίχημα μια μπύρα

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    1.773
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Zoolander Προβολή μηνύματος
    Δεν ήθελα να τσουβαλιασω ούτε να εξισώσω προφανώς και είναι άλλα εργαλεία τα παραδείγματα που έφερα αλλά πιστεύω το κοινό που απευθύνονται είναι το ίδιο, δεν αγοράζει κάποιος τέτοια μοτό για επιδόσεις κράτημα κλπ. Αν μπορεί να διαθέσει φράγκα προφανώς θα πάει σε καλύτερο στήσιμο αλλά εγώ βλέπω έχει γεμίσει ο τόπος με ρετρό κάτω από 500cc και άμα τους ρωτήσεις τι τελική έχει κλπ οι μισοί δεν θα ξέρουν να σου απαντήσουν
    Ούτε οι μισοί οδηγοί scrampler θα ξέρουν βάλε στοίχημα μια μπύρα
    Άλλο ένα τσουβάλιασμα κατά τη γνώμη μου.
    Είχα νεορετρό (XSR900) και μου άρεσε πάρα πολύ. Αν δεν είχε επιδόσεις και στήσιμο, δεν θα το αγόραζα.
    Τώρα έχω MT-09, κανένα από δεν γνωρίζω την τελική τους αλλά και τα 2 έστριψα όσο μπορούσα.

    Το κοινό των νεορετρό, δεν είναι συγκεκριμένο όπως νομίζεις
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    1.773
    Όσο για τη μπίρα, έλα να τα πούμε και από κοντά σε καμιά μάζωξη Δευτέρας να γουσταρουμε.
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  15. #15
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    4.924
    Βρε Γιάννη καταλάβαμε τι ήθελε να πει, δεν παρεξηγήθηκαν τα μηχανάκια ούτε έγινε προσπάθεια υποτίμησης τους.

    Πίσω στο bear 650, αυτό που αρχικα θέλει άμεση βελτίωση είναι τα πίσω αμορτισέρ που του έβαλαν υπερβολικά σφιχτά ελατήρια με αποτέλεσμα στις χαμηλές ταχύτητες στην πόλη να τα παίρνεις όλα στη μέση

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Royal Enfield INTERCEPTOR 650
    από panavour στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 56
    Τελευταίο μήνυμα: 06/03/2025, 18:22
  2. Royal Enfield Himalayan 650
    από lleonidas στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 22/10/2021, 18:56
  3. Royal Enfield Interceptor 650 2018
    από Akalestos στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 23/01/2019, 15:36
  4. Royal Enfield Custom My Life
    από Alkis στο forum Ιστορία & κλασικές μοτοσικλέτες
    Απαντήσεις: 139
    Τελευταίο μήνυμα: 05/10/2018, 09:24
  5. The Greek Royal Enfield Expirience
    από tndk στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 07/05/2007, 23:11

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF