PDA

View Full Version : Commuting Μηχανή 700cc



Morelo
20/02/2025, 20:16
Χαίρετε είμαι στην αναζήτηση μιας μοτοσυκλέτας στα ~700cc για καθημερινή μετακίνηση εντός Αθήνας κατά κύριο λόγο κ κάποιες κοντινές εκδρομές μια στο τόσο. Έχω καταλήξει στα Tracer 7, NC 750x και στο naked cb 650r. e-clutch Το cb είναι αυτό που μου αρέσει περισσότερο εμφανισιακά και οι τέσσερις κύλινδροι έχουν άλλη γοητεία κ ήχο. Το μόνο που με προβληματίζει κ είμαι σε δίλλημα ακόμα είναι οι ελάχιστοι χώροι στο cb ενώ σε τέτοιο μηχανάκι θα είναι ιεροσυλία να βάλω μπαγκαζιέρα. Οπότε τι κάνεις εδώ, κράνος στο χέρι κάθε φορά;

Δεύτερη επιλογή έχω το NC, θεωρώ την πιο ιδανική επιλογή για καθημερινή μετακίνηση λόγω dct αλλά κ χώρων, ενώ μου κάνει και πιο μάτσο μηχανή από τα άλλα δυο. Εδώ με προβληματίζει μόνο η χαμηλή ιπποδύναμη.

Τελευταίο έχω το tracer που είναι η μέση λύση θεωρώ, μου αρέσει αρκετά αλλά δεν με τρελαίνει. Είναι κάτι άλλο που θα έπρεπε να κοιτάξω;

Υ.Γ. Δε θέλω ΚΙΝΕΖΟ!

Λίγο τη βοηθειά σας παρακαλώ....

πυξιδας990
20/02/2025, 20:27
Το Χόντα (cb)είναι πολύ όμορφο ..
Παρότι έχεις βάλεις την τριάδα, επειδή σου αρέσει το γυμνό απ τα γραπτά σου,θα έριχνα και μια ματιά στο trident 660..

telegonos
20/02/2025, 20:36
Το κράνος το βολεύεις με μια κλειδαριά με συρματόσκοινο, που χωράει να κρυφτεί εύκολα. Το κλειδώνεις στο πλαίσιο της μοτό (ή άλλο, χρονοβόρο να λυθεί κομμάτι) και δεν χρειάζεται να το κουβαλάς σε ένα καφέ ή σε ένα κατάστημα, μια υπηρεσία κ.ο.κ.

Κι εγώ το CB θα διάλεγα. Για την ακρίβεια, τα άλλα δύο δεν θα με ενδιέφεραν ποτέ.

Nostradamus
20/02/2025, 20:39
Τι εμπειρία έχεις από προηγούμενα δίκυκλα? Και τι διαδρομές θα κάνεις καθημερινά εντός Αθήνας ή εννοείς Αττικής (τρομάρα μου έμαθα να ξεχωρίζω τις διαφορές τρία χρόνια τωρα)..

Ο λόγος που ρωτάω είναι γιατί θεωρώ ότι πο αυτά που σκέφτεσαι νομίζω το NC είναι μονόδρομος.

katsar
20/02/2025, 20:52
Καλησπέρα.
Για καθημερινή μετακίνηση το NC είναι λογικά αυτό που ψάχνεις αφού σε απασχολεί το θέμα χώρος-μπαγκαζιέρα.
Τα σχετικά λίγα άλογα του δεν θα τα καταλάβεις ειδικά εντός αστικού ιστού από την στιγμή που αποδίδει σε πολύ χαμηλές -για μοτοσυκλέτα στροφές.
Έχει και χώρο δικό του,αισθητικά δέχεσαι και βαλίτσα πολύ πιο εύκολα σε σχέση με τα άλλα.
Είναι φυσικά το πιο ''ξενέρωτο'' αλλά το πιο εργαλείο.

Προσωπικά δεν θα άφηνα ποτέ δεμένο κράνος στην μοτοσυκλέτα,το έκανα κάποτε στο στην πλαινή κλειδαριά μέχρι που μια μέρα βρήκα μέσα σκουπίδια από τυρόπιτες και γάλα .

McGyver
20/02/2025, 21:11
Commuting στην Αθήνα = scooter.
Ένας κάτοχος NC.

Morelo
20/02/2025, 21:52
Scooter εχω τώρα απλά θέλω να μπω στο κόσμο της μοτοσυκλέτας, σίγουρα το scooter είναι πολύ άνετο και εργάτης αλλά τέρμα βαρετό. Είχα πιο παλιά ένα παλιό hornet 600 όταν ήμουν επαρχία.
Η καθημερινή μετακίνηση εντός Αθήνας είναι 20km. Πιστεύω το πιο fun από όλα είναι το cb απλά σκέφτομαι μήπως το μετανιώσω λόγω χώρων.


Commuting στην Αθήνα = scooter.
Ένας κάτοχος NC.

To DCT ; Δε βολεύει δηλαδή; Λόγω μεγέθους - βάρους; Ποια η δυσκολία που αντιμετωπίζεις


Το κράνος το βολεύεις με μια κλειδαριά με συρματόσκοινο, που χωράει να κρυφτεί εύκολα. Το κλειδώνεις στο πλαίσιο της μοτό (ή άλλο, χρονοβόρο να λυθεί κομμάτι) και δεν χρειάζεται να το κουβαλάς σε ένα καφέ ή σε ένα κατάστημα, μια υπηρεσία κ.ο.κ.

Κι εγώ το CB θα διάλεγα. Για την ακρίβεια, τα άλλα δύο δεν θα με ενδιέφεραν ποτέ.

Νομίζω με έπεισες χαχα

harris_x
21/02/2025, 07:51
Commuting στην Αθήνα = γυμνό μεσαίου κυβισμού.

Nostradamus
21/02/2025, 08:13
Πείτε ότι θέτε... ο Θωμάς έχει δίκιο. Commuting στην Αθήνα μόνο σκούτερ η ότι έχει κάδο (περιλαμβάνονται και οι πράσινοι, μπλε η καφέ)..Αντε βαριά ελαφρυ μοτοσυκλετακι με σεβαστη διαδρομη αναρτησεων..

harris_x
21/02/2025, 08:40
Χαίρετε είμαι στην αναζήτηση μιας μοτοσυκλέτας στα ~700cc για καθημερινή μετακίνηση εντός Αθήνας κατά κύριο λόγο κ κάποιες κοντινές εκδρομές μια στο τόσο. Έχω καταλήξει στα Tracer 7, NC 750x και στο naked cb 650r. e-clutch Το cb είναι αυτό που μου αρέσει περισσότερο εμφανισιακά και οι τέσσερις κύλινδροι έχουν άλλη γοητεία κ ήχο. Το μόνο που με προβληματίζει κ είμαι σε δίλλημα ακόμα είναι οι ελάχιστοι χώροι στο cb ενώ σε τέτοιο μηχανάκι θα είναι ιεροσυλία να βάλω μπαγκαζιέρα. Οπότε τι κάνεις εδώ, κράνος στο χέρι κάθε φορά;

Δεύτερη επιλογή έχω το NC, θεωρώ την πιο ιδανική επιλογή για καθημερινή μετακίνηση λόγω dct αλλά κ χώρων, ενώ μου κάνει και πιο μάτσο μηχανή από τα άλλα δυο. Εδώ με προβληματίζει μόνο η χαμηλή ιπποδύναμη.

Τελευταίο έχω το tracer που είναι η μέση λύση θεωρώ, μου αρέσει αρκετά αλλά δεν με τρελαίνει. Είναι κάτι άλλο που θα έπρεπε να κοιτάξω;

Υ.Γ. Δε θέλω ΚΙΝΕΖΟ!

Λίγο τη βοηθειά σας παρακαλώ....

Υπάρχουν ωραιότατα backpacks που εχουν πρόβλεψη για κράνος.
Πάνω στο μηχανάκι με λουκέτο δε θα το άφηνα :nono:

strokt up
21/02/2025, 08:40
Αθήνα-Αθήνα ή Αττική γενικά; Άλλο να κάνεις κάθε μέρα Ομόνοια-Κολωνός και άλλο Πειραιάς-Γλυφάδα.

harris_x
21/02/2025, 08:42
Πείτε ότι θέτε... ο Θωμάς έχει δίκιο. Commuting στην Αθήνα μόνο σκούτερ η ότι έχει κάδο (περιλαμβάνονται και οι πράσινοι, μπλε η καφέ)..Αντε βαριά ελαφρυ μοτοσυκλετακι με σεβαστη διαδρομη αναρτησεων..

Θα μείνω στην τελευταία σου πρόταση και θα πω: "πάει... γέρασες κι εσυ" :lol:

Για τον Θωμά δε το λέω, γεννήθηκε γέρος :bawl:

BLiTzER
21/02/2025, 08:44
Πάνω στο μηχανάκι με λουκέτο δε θα το άφηνα :nono:

Ανάλογα τι κράνος έχεις. Αν χρησιμοποιείται και σαν κουβάς πλυσίματος, δεν υπάρχει φόβος.

harris_x
21/02/2025, 08:45
Ανάλογα τι κράνος έχεις. Αν χρησιμοποιείται και σαν κουβάς πλυσίματος, δεν υπάρχει φόβος.

Ναι σωστά.

Έκρινα βάσει του δικού μου, sorry :)

motojojo
21/02/2025, 08:47
Το 20χλμ δεν λέει πολλά. Για την ακριβεια δεν λέει τπτ. Κέντρο ή ανοιχτός δρόμος;

Αν προτίθεσαι να τα κάνεις με τη μηχανη, η λογική λέει nc. Μακράν το πιο οικονομικό από τα 3 και τρομερά σβέλτο, θεωρω θα είναι πιο γρήγορο απο τα άλλα 3 σε συνθήκες κινησης.

Αν σου αρέσει το cb παρε αυτό, είχες και χορνετ, ειναι πιο οικείο. Θα έχει όμως λίγο παραπάνω έξοδα, τα οποία από την άλλη μπορείς να αντισταθμίσεις με το σκούτερ, αν υποθέσω ότι κανεις ηδη αυτή τη διαδρομή με αυτό και δεν θα το δώσεις.

Απομυθοποιησε τη βαλίτσα. Δεν είναι και ότι καλύτερο αισθητικά, η πρακτικότητα όμως είναι ασυγκριτα μεγαλύτερη. Αν έχεις πολλά συμπράκαλα και δεν μπορείς να τα κουβαλάς πάνω σου, δεν έχεις άλλη επιλογή. Δεν μπορουμε να τα έχουμε όλα.
Έχω δει αρκετά cb με βαλίτσα, δεν είναι τοσο άσχημα. Πάιζει ρόλο και το μέγεθος που θα διαλέξεις. Στη βόλτα την αφήνεις σπίτι.


+1 για το trident. Για την ακριβεια θα πέταγα το tracer και θα έβαζα το trident στη θεση του.

sam4g
21/02/2025, 09:17
Μεγάλος φαν των γυμνών κι εγώ και μ αρέσει και πάρα πολύ το CB650. Βέβαια δεν θα κοιτούσα με τίποτα το e-clutch. Πολύ βάρος χωρίς λόγο και από αυτά που έχω δει σε reviews του εξωτερικού, δεν με πείθει.

Αν και φαν των γυμνών, εγώ πήγα με τη λογική και αγόρασα το NC λόγω κατανάλωσης και ψευτοντεπόζιτου, γιατί τα χιλιόμετρα που κάνω καθημερινά είναι αρκετά και κινούμαι ως επί τω πλείστον σε αυτοκινητόδρομο, οπότε ήθελα ανεμοκάλυψη.

Για μέσα στην Αθήνα, δεν σε απασχολεί η ανεμοκάλυψη. Απ την άλλη, για καμία εκδρομούλα που περιλαμβάνει αρκετά χιλιόμετρα αυτοκινητόδρομου το γυμνό θα κουράσει. Πρώην κάτοχος Hornet, έκανα αρκετές εκδρομούλες με αυτό αλλά μετά τα 130 km/h κουραζόμουν αρκετά σε πολύωρη οδήγηση.

Τώρα με το NC πάω πιο άνετα και πιο μακρινά ταξιδάκια που με το χορνετ τ απέφευγα. Δεν έχει το γκάζι, βέβαια του χορνετ (ούτε και του CB) αλλά οκ σ αυτά τα λεφτά κάνεις συμβιβασμούς. Δεν μπορείς να τα έχεις όλα.

Κοίτα και τον Τίγρη της Triumph. Όρθιο, ανεμοκάλυψη, γκαζάκι... Βέβαια δεν ξέρω από αξιοπιστία, αλλά ψαξ΄ το κι αυτό

sanctusan
21/02/2025, 09:19
Το NC είναι πολύ καλό για αυτό που το θες.
Από 2022 και μετά έχουν μεγαλώσει τον 'κάδο' που έχει και χωράει φουλφέις κράνος. Δεν θα χρειαστείς καν μπαγκαζιέρα.
Τα άλογα του είναι αρκετά μέσα στη πόλη και πολύ δυνατή ροπή στα χαμηλά.
Είναι από τα πιο γρήγορα 50 άλογα που έχω οδηγήσει.

Υ.Γ. το NC βγαίνει και σε γυμνό

sanctusan
21/02/2025, 09:25
Honda NC 750 2017 car.gr (https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/43668644-honda-nc-750?from-promotion=1)

Ρίξε μία ματιά σε αυτό και θα καταλάβεις τι εννοώ 'κάδο' και πως μοιάζει το γυμνό.

Panos76
21/02/2025, 14:15
κομιούτινγκ στην Αθήνα = https://www.youtube.com/shorts/sE2u3-tdH68?t=10&feature=share

Το CB είναι σε άλλη φάση, ενθουσιάζει - ''σαγηνεύει'', αλλά μακροπρόθεσμα σε οικονομία, πρακτικότητα και ηρεμία γενικότερα, νομίζω θα βγει καλύτερο το nc.

McGyver
21/02/2025, 14:27
To DCT ; Δε βολεύει δηλαδή; Λόγω μεγέθους - βάρους; Ποια η δυσκολία που αντιμετωπίζεις

Manual του 2018 έχω.
Είναι μια χαρά μηχανή για commuting, αλλά αν μιλάμε για κίνηση μέσα στην Αθήνα είναι όπως οποιοδήποτε on-off 23ο κιλών.
Ψηλό, βαρύ και δυσκίνητο.

Άμα θες να πηγαινοέρχεσαι από μεγάλους κεντρικούς δρόμους fine, αν πάρεις DCT για μέσα στη γαμημένη κίνηση της Αθήνας απλά θα ταλαιπωριέσαι κι εσύ και το κιβώτιο.



Το NC είναι πολύ καλό για αυτό που το θες.
Από 2022 και μετά έχουν μεγαλώσει τον 'κάδο' που έχει και χωράει φουλφέις κράνος. Δεν θα χρειαστείς καν μπαγκαζιέρα.

Δε χωράνε όλα τα κράνη, αν έχει κανένα spoiler π.χ. μπορεί να μην μπαίνει.


Υ.Γ. το NC βγαίνει και σε γυμνό

Όχι πια, σταμάτησε το ΝC750S.

ptc
21/02/2025, 16:21
Άμα θες να πηγαινοέρχεσαι από μεγάλους κεντρικούς δρόμους fine, αν πάρεις DCT για μέσα στη γαμημένη κίνηση της Αθήνας απλά θα ταλαιπωριέσαι κι εσύ και το κιβώτιο.




Θα ήθελες να εξηγήσεις τι εννοείς; Ποια ακριβώς η ταλαιπωρία με το DCT;

McGyver
21/02/2025, 18:42
Θα ήθελες να εξηγήσεις τι εννοείς; Ποια ακριβώς η ταλαιπωρία με το DCT;

Τώρα που το ξαναδιαβάζω, λάθος νόημα βγάζει :) .

Δε σε ταλαιπωρεί το DCT, το μέγεθος / βάρος / ευελιξία μέσα στην κίνηση είναι το ζόρι.
Το κιβώτιο θα ταλαιπωριέται από τα συνεχή πάνω κάτω αλλά θα βγάλει κάμποσες χιλιάδες χιλιόμετρα πριν χρειαστεί ένα (πανάκριβο) service.

Ξαναλέω, μια χαρά commuter είναι, η ένστασή μου είναι για μέσα στην κίνηση της Αθήνας που γίνεται καθημερινά και χειρότερη.

Morelo
22/02/2025, 12:19
Τα 20km που κάνω είναι μέσα στη κίνηση της Αθήνας, το NC δε διαφημίζεται ως το απόλυτο commuting για τέτοιες καταστάσεις λόγω του DCT? Από την άλλη, και το eclutch του CB δε θα είναι βολικό για μέσα στην πόλη; Πιστεύω το CB λόγω μεγέθους και ύψους θα είναι πιο βολικό για μετακίνηση εντός πόλης απλά θα έχω έλλειψη χώρων, μόνο αυτό το αρνητικό βρίσκω. Τώρα ανεμοκάλυψη δε με πολύ απασχολεί δε κάνω ταξίδια με τη μηχανή.

Πάντως κάτι NC καινούργια που έχω πετύχει στα φανάρια, φεύγουν σφαίρα, φαίνεται πολύ ροπάτη με δυνατά ξεσπάγματα εντός πόλης.


Μεγάλος φαν των γυμνών κι εγώ και μ αρέσει και πάρα πολύ το CB650. Βέβαια δεν θα κοιτούσα με τίποτα το e-clutch. Πολύ βάρος χωρίς λόγο και από αυτά που έχω δει σε reviews του εξωτερικού, δεν με πείθει.

Αν και φαν των γυμνών, εγώ πήγα με τη λογική και αγόρασα το NC λόγω κατανάλωσης και ψευτοντεπόζιτου, γιατί τα χιλιόμετρα που κάνω καθημερινά είναι αρκετά και κινούμαι ως επί τω πλείστον σε αυτοκινητόδρομο, οπότε ήθελα ανεμοκάλυψη.

Για μέσα στην Αθήνα, δεν σε απασχολεί η ανεμοκάλυψη. Απ την άλλη, για καμία εκδρομούλα που περιλαμβάνει αρκετά χιλιόμετρα αυτοκινητόδρομου το γυμνό θα κουράσει. Πρώην κάτοχος Hornet, έκανα αρκετές εκδρομούλες με αυτό αλλά μετά τα 130 km/h κουραζόμουν αρκετά σε πολύωρη οδήγηση.

Τώρα με το NC πάω πιο άνετα και πιο μακρινά ταξιδάκια που με το χορνετ τ απέφευγα. Δεν έχει το γκάζι, βέβαια του χορνετ (ούτε και του CB) αλλά οκ σ αυτά τα λεφτά κάνεις συμβιβασμούς. Δεν μπορείς να τα έχεις όλα.

Κοίτα και τον Τίγρη της Triumph. Όρθιο, ανεμοκάλυψη, γκαζάκι... Βέβαια δεν ξέρω από αξιοπιστία, αλλά ψαξ΄ το κι αυτό

Η Honda λέει ότι το eclutch συστημα ζυγίζει μόλις 2 κιλά. Εδω λέει πολύ καλά σχόλια πάντως https://2wo.gr/test/12928-test-honda-cb650r-e-clutch-2024

grinderx
22/02/2025, 12:49
Το Χόντα (cb)είναι πολύ όμορφο ..
Παρότι έχεις βάλεις την τριάδα, επειδή σου αρέσει το γυμνό απ τα γραπτά σου,θα έριχνα και μια ματιά στο trident 660..
Το έχω δει από κοντά και όντως το CB είναι πολύ όμορφο. Συμφωνώ για το Trident 660.

Το θέμα των χώρων είναι σημαντικό αν εκτός από κράνος, έχεις και άλλα τσιμπράκαλα, πχ αδιάφροχα, κτλ. Αν είναι μόνο το κράνος, τότε κλάιν. Προσωπικά αφαίρεσα και τη σχάρα που είχε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Βέβαια δε χρησιμοποιώ τη μοτοσυκλέτα για καθημερινή μετακίνηση. Μόνο για βόλτες

nidok
22/02/2025, 16:05
Για την Αθήνα μόνο μοταρντ, κάνα δυνατό όμως

mp-giorgos
22/02/2025, 16:55
Το honda πιστευω ειναι βαρυ μηχανακι σε σχεση με τα κυβικα του και για καθε μερα και το e-clutch, σε σχεση με το καινουργιο yamaha mt 07 Y-amt νομιζω υστερει.
Τωρα αν θελουμε honda οπωσδηποτε, ή τετρακυλινδρο μοτερ, αλλαζει το πραμα. Λεφτα να εχουμε για βενζινη.Ειναι σιγουρα δυνατο μοτερακι και αξιοπιστο.
Η διαφορα σε απλο συμπλεκτη με ηλεκτρικο, απ'οτι μπορω να καταλαβω ειναι 2,8κιλα επιπλεον, εκτος και το μοντελο του 2025, εχει παρει βαρος επιπλεον(μιας και ειναι ελαφρυ), λογω euro 5+.
https://www.honda.co.uk/motorcycles/range/street/cb650r/specifications-and-price.html#model=cb650r_stnd_ec_2024&bike=cb650r&colour=r-381c_candy_chromosphere_red

motojojo
22/02/2025, 18:33
Στα τεστ μια χαρά το παρουσιάζουν το eclutch. Παλιότερα όμως (οκ, αρκετά παλιότερα) αντίστοιχα συστήματα στα αυτοκίνητα δεν δουλεψαν ποτέ σωστά. Τωρα δεν ξέρω πόσο αξιόπιστο θα αποδειχτεί αυτό.
Αντίθετα τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη είναι αρκετά διαδεδομένα.

Προσωπικά είμαι λίγο επιφυλακτικός απέναντι στο eclutch.

Morelo
22/02/2025, 20:38
Στα τεστ μια χαρά το παρουσιάζουν το eclutch. Παλιότερα όμως (οκ, αρκετά παλιότερα) αντίστοιχα συστήματα στα αυτοκίνητα δεν δουλεψαν ποτέ σωστά. Τωρα δεν ξέρω πόσο αξιόπιστο θα αποδειχτεί αυτό.
Αντίθετα τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη είναι αρκετά διαδεδομένα.

Προσωπικά είμαι λίγο επιφυλακτικός απέναντι στο eclutch.

Το έχει για test drive ο ginossatis το eclutch θα παω απο Δευτέρα να το οδηγήσω. NC του 2025 θα έχει από τον άλλο μηνα μου είπε

Nik0s_Dk
23/02/2025, 01:15
Θωμά θα διαφωνήσω αρκετά. Χρησιμοποιώ το NC από τον Αυγουστο του 20 έως σήμερα (2 NC το ένα που πρωτοπήρα και το κλέψαν και το 2ο που πηρα καπάκι και εχω ακόμα). 5 χρόνια και εχω κάνει σχεδόν 100.000 χιλιόμετρα. Ταξίδια κάπου στα 30000 από αυτά ισως και παραπάνω. Τα υπόλοιπα είναι κατά βάση Αθήνα. Τους τελευταίους μήνες κάνω περίπου 1200χλμ το μηνα στην αθηνα. το βάρος στο μηχανάκι δε το χω καταλάβει ούτε μια μέρα. Μέσα στην κίνηση πάω σαν να έχω παπί, είναι εξαιρετικά σβέλτο μηχανάκι με τη ροπή χαμηλά να βοηθάει πολύ. Οδηγείται με όποιον τρόπο θες, είτε εξαιρετικά σβέλτα είτε αμα θες κιουρια. Α και κάτι ακόμα σε εντελώς προσωπικό επίπεδο. Αυτόματη μηχανή δε θα έπαιρνα ποτέ.. Φαντάζομαι αν δεν είχα αριστερό πόδι να αλλάζω ταχύτητες θα το σκεφτόμουν ωστόσο και κει ακόμα με δυσκολία.
Δε ξερω τι οδηγική εμπειρία έχει ο φίλος ωστόσο το θεωρώ εξαιρετικό για έναν μέσο αναβάτη που θέλει να κάνει τη δουλειά του, να πάει το ταξίδι του και να είναι χαλαρός. Ναι δύναμη τρελή δεν έχει αλλά ένα τίμιο ταξίδι σε εθνική το κάνει. Καταναλώσεις γύρω στο 4.6 με aggressive οδήγηση. Αν θες 2 αρνητικά, ένα αν βάλεις χουφτες δυσκολεύεσαι να περνάς από τα SUV, είναι ακριβώς στο ύψος των καθρεφτών τους, και 2ο θεωρώ χρειάζεται ψηλή ζελατίνα. Οσοι λένε για τα φρένα ότι είναι μονη δαγκάνα και τα λοιπά το μηχανάκι (ξαναλέω με τον τρόπο που οδηγώ εγώ) σταματάει πάντα και παντου και δε με εχει προδώσει το φρένο του ποτέ. Μπορει να μη βγάζω 5000χλμ με τα τακάκια αλλά ξέρω ότι θα σταματήσω.
Επαναλαμβάνω προσωπική άποψη πάντα. :beer:


Ps πριν αγοράσω το NC η αλλη μου επιλογή ήταν το Tracer. Αν το χω μετανιώσει? δε ξέρω. Ακόμα το λιμπίζομαι. Ο κουβάς του NC Και η κατανάλωση είναι πράγματα που δε έχει το τρέισερ. Εχει 20 άλογα παραπάνω. Τα χρειάζεσαι? αν οχι πας στο NC, αν ναι πας στο τρέισερ.
P2 Για το CB δεν έχω άποψη πέραν του ότι γυμνό μηχανάκι δε θα ήθελα εκτός αν είχα αλλα 4 και το χρησιμοποιούσα να πάω για καφέ. Ωραια, γρηγορα, βολικά ενδεχομένως, με ότι χρήση κάνω εγώ τόσον αέρα δε θα τον άντεχα.

McGyver
23/02/2025, 08:26
Θωμά θα διαφωνήσω αρκετά. Χρησιμοποιώ το NC από τον Αυγουστο του 20 έως σήμερα (2 NC το ένα που πρωτοπήρα και το κλέψαν και το 2ο που πηρα καπάκι και εχω ακόμα). 5 χρόνια και εχω κάνει σχεδόν 100.000 χιλιόμετρα. Ταξίδια κάπου στα 30000 από αυτά ισως και παραπάνω. Τα υπόλοιπα είναι κατά βάση Αθήνα. Τους τελευταίους μήνες κάνω περίπου 1200χλμ το μηνα στην αθηνα. το βάρος στο μηχανάκι δε το χω καταλάβει ούτε μια μέρα. Μέσα στην κίνηση πάω σαν να έχω παπί, είναι εξαιρετικά σβέλτο μηχανάκι με τη ροπή χαμηλά να βοηθάει πολύ. Οδηγείται με όποιον τρόπο θες, είτε εξαιρετικά σβέλτα είτε αμα θες κιουρια. Α και κάτι ακόμα σε εντελώς προσωπικό επίπεδο. Αυτόματη μηχανή δε θα έπαιρνα ποτέ.. Φαντάζομαι αν δεν είχα αριστερό πόδι να αλλάζω ταχύτητες θα το σκεφτόμουν ωστόσο και κει ακόμα με δυσκολία.
Δε ξερω τι οδηγική εμπειρία έχει ο φίλος ωστόσο το θεωρώ εξαιρετικό για έναν μέσο αναβάτη που θέλει να κάνει τη δουλειά του, να πάει το ταξίδι του και να είναι χαλαρός. Ναι δύναμη τρελή δεν έχει αλλά ένα τίμιο ταξίδι σε εθνική το κάνει. Καταναλώσεις γύρω στο 4.6 με aggressive οδήγηση. Αν θες 2 αρνητικά, ένα αν βάλεις χουφτες δυσκολεύεσαι να περνάς από τα SUV, είναι ακριβώς στο ύψος των καθρεφτών τους, και 2ο θεωρώ χρειάζεται ψηλή ζελατίνα. Οσοι λένε για τα φρένα ότι είναι μονη δαγκάνα και τα λοιπά το μηχανάκι (ξαναλέω με τον τρόπο που οδηγώ εγώ) σταματάει πάντα και παντου και δε με εχει προδώσει το φρένο του ποτέ. Μπορει να μη βγάζω 5000χλμ με τα τακάκια αλλά ξέρω ότι θα σταματήσω.
Επαναλαμβάνω προσωπική άποψη πάντα. :beer:


Ps πριν αγοράσω το NC η αλλη μου επιλογή ήταν το Tracer. Αν το χω μετανιώσει? δε ξέρω. Ακόμα το λιμπίζομαι. Ο κουβάς του NC Και η κατανάλωση είναι πράγματα που δε έχει το τρέισερ. Εχει 20 άλογα παραπάνω. Τα χρειάζεσαι? αν οχι πας στο NC, αν ναι πας στο τρέισερ.
P2 Για το CB δεν έχω άποψη πέραν του ότι γυμνό μηχανάκι δε θα ήθελα εκτός αν είχα αλλα 4 και το χρησιμοποιούσα να πάω για καφέ. Ωραια, γρηγορα, βολικά ενδεχομένως, με ότι χρήση κάνω εγώ τόσον αέρα δε θα τον άντεχα.

Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι τελευταίας σταγόνας βενζίνης το δικαίωμά σου να το λες...

Εγώ άλλωστε είμαι γνωστό κουλάδι που αλλάζει τακάκια κάποτε :D !

:beer:

Bowleno
23/02/2025, 09:37
P2 Για το CB δεν έχω άποψη πέραν του ότι γυμνό μηχανάκι δε θα ήθελα εκτός αν είχα αλλα 4 και το χρησιμοποιούσα να πάω για καφέ. Ωραια, γρηγορα, βολικά ενδεχομένως, με ότι χρήση κάνω εγώ τόσον αέρα δε θα τον άντεχα.


Κοίτα,ρε, με κάτι φλωροκάναρα που έχουμε μπλέξει......:p

STF
23/02/2025, 21:48
Εγώ όσους σκέφτονται το NC για commuting και δεν το έχουν οδηγήσει ή αδυνατούν να βρουν κάποιο να το οδηγήσουν θα τους συμβούλευα να ρίξουν μια ματιά στο μοτέρ του και στο πως είναι ξαπλωμένες οι κυλινδροκεφαλές τους. Νομίζω μετά... θα καταλάβουν πολλά...

Και επειδή έχω οδηγήσεις και το Tracer 7 και το NC, για πολυχρηστικότητα θα σκεφτόμουν το Tracer 7 μόνο αν δεν υπήρχε το NC.

Το Trident 660 δε μου γεμίζει το μάτι σαν ποιοτική κατασκευή (προσωπική γνώμη, την πετάτε, το θεωρώ υποδεέστερο και από το Tracer 7).

nickald
24/02/2025, 08:37
Συζητάμε αν κάνει το NC για commuter? Ναι κάνει, γι αυτό υποτίθεται το έβγαλε η χόνδα.

Συζητάμε αν είναι το καλύτερο commuter? Όχι δεν είναι γιατί εκτός των άλλων είναι και βαρύ για commuter. Και αν θέλουμε να μην λέμε παπαριές τα καλύτερα commuter είναι τα σκούτερ (π.χ. το SH που μπισταει κιολας)

Απο τις επιλογές που έχει ο OP με δεδομενο οτι θελει commuting ή καλύτερη επιλογή το θα είναι το NC.

Taz
25/02/2025, 11:52
Commuting = καθημερινή μετακίνηση μπορεί να σημαίνει εντελώς διαφορετικά πράγματα για τον καθένα.
Για κάποιον μπορεί να είναι κίνηση αποκλειστικά στο κέντρο της Αθήνας ενώ για εμένα Αττική/Εθνική οδό γιατί πρέπει να πεταχτώ Κόρινθο για δουλειά οπότε το R1300GS είναι το ιδανικό commuting μηχανάκι στην περίπτωση μου.

BLiTzER
25/02/2025, 12:31
Commuting = καθημερινή μετακίνηση μπορεί να σημαίνει εντελώς διαφορετικά πράγματα για τον καθένα.
Για κάποιον μπορεί να είναι κίνηση αποκλειστικά στο κέντρο της Αθήνας ενώ για εμένα Αττική/Εθνική οδό γιατί πρέπει να πεταχτώ Κόρινθο για δουλειά οπότε το R1300GS είναι το ιδανικό commuting μηχανάκι στην περίπτωση μου.

Εκτός αν η δουλειά σου βρίσκεται στην Κόρινθο και το κάνεις σε τακτική βάση, δε θεωρείται commuting. :D

Taz
25/02/2025, 12:51
Εκτός αν η δουλειά σου βρίσκεται στην Κόρινθο και το κάνεις σε τακτική βάση, δε θεωρείται commuting. :D

Η δουλειά μου, αν δεν είμαι γραφείο, μπορεί να είναι οπουδήποτε. Kάποιες περιόδους για κάποιους μήνες σταθερά σε μία τοποθεσία, άλλες περιόδους η τοποθεσία αλλάζει καθημερινά οπότε μια χαρά θεωρείται commuting ;)

peterTHErider
25/02/2025, 12:56
Το nc είναι εξαιρετικό για καθημερινή μετακίνηση και commuting με τον μέσο όρο από το όπως το ορίζει ο καθένας.ουτε για κάθε μέρα Αθήνα-κορινθο αλλά ούτε και όλη μερα κέντρο με 1-2-3 ταχύτητα.
Πάντως προσωπική άποψη πως αυτό που απογειώνει το μηχανάκι και το κάνει τόσο εύκολο για καθημερινό είναι το DCT.
Αν δεν το πάρεις με αυτό είναι ένα πολύ μέτριο μηχανάκι με μέτρια φρένα, απαράδεκτες αναρτήσεις και καθόλου γκάζι για 750cc.
Με το dct μιλάμε για την απόλυτη μοτο-σκουτερ για καθημερινό.

DoctoR_k6
25/02/2025, 13:14
Το nc είναι εξαιρετικό για καθημερινή μετακίνηση και commuting με τον μέσο όρο από το όπως το ορίζει ο καθένας.ουτε για κάθε μέρα Αθήνα-κορινθο αλλά ούτε και όλη μερα κέντρο με 1-2-3 ταχύτητα.
Πάντως προσωπική άποψη πως αυτό που απογειώνει το μηχανάκι και το κάνει τόσο εύκολο για καθημερινό είναι το DCT.
Αν δεν το πάρεις με αυτό είναι ένα πολύ μέτριο μηχανάκι με μέτρια φρένα, απαράδεκτες αναρτήσεις και καθόλου γκάζι για 750cc.
Με το dct μιλάμε για την απόλυτη μοτο-σκουτερ για καθημερινό.

Με DCT δηλαδη θα αποκτησει αυτα που δεν εχει χωρις DCT? Η απλα θα ειναι ενα πολύ μέτριο μηχανάκι με μέτρια φρένα, απαράδεκτες αναρτήσεις και καθόλου γκάζι για 750cc. με DCT?

peterTHErider
25/02/2025, 13:37
Θα είναι όλα αυτά απλά το dct το κάνει πολύ εύκολο και καθημερινό.
Οι αναρτήσεις με 1 χιλιάρικο στρώνουν,το dct δεν μπαίνει μετά.
Το dct το κάνει τόσο εύκολο και ευχάριστο για τα γύρω γύρω που παραβλέπεις κάποια θέματα.
Και μιλάω σαν ιδιοκτήτης.εχω πάρει στον πατέρα μου πέρυσι ένα και το έχουμε από κοινού.
Ο μόνος λόγος για μένα να επιλέξει κάποιος μεγάλο Χόντα είναι το dct.χωρις αυτό είναι υποδεέστερα μηχανακια συνήθως,πολύ ακριβά για αυτά που προσφέρουν σε στοκ μορφή.αοσμα και άχρωμα.

DoctoR_k6
25/02/2025, 14:11
Για εμενα αν κανεις μεγαλες αποστασεις δεν λεει κατι το DCT.
Αν κινεισαι μεσα στην πολη συνεχεια επισης ειναι μεγαλο μοτο το NC.
Τωρα αν καποιος θελει ενα μοτο για τα παντα (ταξιδια, καθημερινοτητα) να το δεχτω.
Αλλα σαν μοτο μονο για commuting (οπως το θεωρει κανεις τελοσπαντων) για μεσα στην πολη με ή χωρις DCT ειναι ακυρο θεωρω.
Ειδικα αν εχεις μεγαλυτερο μοτο απο αυτο.

peterTHErider
25/02/2025, 14:36
Δεν διαφωνώ απλά να ξέρεις πως επειδή έχει χαμηλό κέντρο βάρους και χαμηλοροπο μοτέρ με χαμηλή σέλα το κάνει πολύ φιλικό και μέσα στην πόλη.πολυ όμως.
Επίσης στον επαρχιακό όλα αυτά σε συνδιασμό με το dct που στην λειτουργία manual ανεβοκατεβαζεις τις ταχύτητες με το δακτυλακι σου όσες φορές θες και μέσα στη στροφή έχοντας πάντα τα πόδια σε τέλεια θέση με τις μύτες στα μασπιε δημιουργούν μια πολύ ευχάριστη εμπειρία.
Για εθνικές και άλλες τέτοιες περιπτώσεις ναι το dct είναι περιττό.
Αλλά ξέρεις τι ωραίο είναι να φτάνεις στο φανάρι και να μην ασχολείσαι με συμπλέκτη και πάνω κάτω σε μοχλό ταχυτήτων?
Θα μου πεις πάρε σκούτερ,εγώ έχω,αλλά είναι ότι πιο κοντινό σε όποιον θέλει να έχει και την αίσθηση της μοτοσυκλέτας.

DoctoR_k6
25/02/2025, 14:53
Αν ηθελα να τα κανω ολα με ενα μοτο οπως σου ειπα ναι το δεχομαι. Και εγω λογικα με DCT θα αγοραζα.
Τωρα για τα λοιπα, ειδικα μεσα στην πολη μονο σκουτερ. Εχει και πολυ καλυτερη καλυψη στις βροχες/νερα κλπ κλπ.
Ο καθενας διαλεγει με το δικο του σκεπτικο και χρηση και ειναι αδυνατον να συμβαδιζουν ολων οι σκεψεις/αποψεις.

Panos760
25/02/2025, 15:00
Δεν διαφωνώ απλά να ξέρεις πως επειδή έχει χαμηλό κέντρο βάρους και χαμηλοροπο μοτέρ με χαμηλή σέλα το κάνει πολύ φιλικό και μέσα στην πόλη.πολυ όμως.
Επίσης στον επαρχιακό όλα αυτά σε συνδιασμό με το dct που στην λειτουργία manual ανεβοκατεβαζεις τις ταχύτητες με το δακτυλακι σου όσες φορές θες και μέσα στη στροφή έχοντας πάντα τα πόδια σε τέλεια θέση με τις μύτες στα μασπιε δημιουργούν μια πολύ ευχάριστη εμπειρία.
Για εθνικές και άλλες τέτοιες περιπτώσεις ναι το dct είναι περιττό.
Αλλά ξέρεις τι ωραίο είναι να φτάνεις στο φανάρι και να μην ασχολείσαι με συμπλέκτη και πάνω κάτω σε μοχλό ταχυτήτων?
Θα μου πεις πάρε σκούτερ,εγώ έχω,αλλά είναι ότι πιο κοντινό σε όποιον θέλει να έχει και την αίσθηση της μοτοσυκλέτας.

Συμφωνώ με αυτά που γράφεις κ συμπληρώνω πως άνετα κινείσαι στην πόλη με 50 χ.α.ω κ 5η στο κιβώτιο, αφού το χαμηλόστροφο μοτέρ τραβάει από 1300 σ.α.λ.
Έχω το NC 750 integra κ το οδηγώ κάποιες φορές στην κίνηση της πόλης.
Κατανάλωση 4,2-4,5 λτ/100, αρκετά ευέλικτο στις "διηθήσεις " , σβέλτο στα φανάρια κ ικανοποιητικά φρένα.
Αναρτήσεις χάλια για το βάρος μου, 100 κιλά, αλλά αυτό προσεχώς θα βελτιωθεί.
Το NC είναι κάτι σαν τα αυτόματα αμάξια, για αυτούς που έχουν σιχαθεί να κάνουν ατελείωτες αλλαγές ταχυτήτων με συμπλέκτη κ επιλογέα ποδιού, παρά μόνο με δείκτη κ αντίχειρα.
Εννοείται πως στην τιμή του NC υπάρχουν αμέτρητα πιο δυνατά μηχανάκια, αλλά αυτό είναι φτιαγμένο μόνο για οικονομία καυσίμου.
Αλλιώς, υπάρχει κ το αδελφό transalp.
Έχω κ παπί crypton x για το καθημερινό πήγαινε έλα στην δουλειά κ η διαφορά του με το NC είναι πώς με το τελευταίο πρέπει να προσέχεις που παρκάρεις, γιατί τα 238 κιλά του δεν θέλουν στάθμευση σε κατηφόρα με την μούρη προς τα κάτω.
Κατά τα άλλα, το θεωρώ ιδανικό μηχανάκι για commuting.

peterTHErider
25/02/2025, 15:09
Αν ηθελα να τα κανω ολα με ενα μοτο οπως σου ειπα ναι το δεχομαι. Και εγω λογικα με DCT θα αγοραζα.
Τωρα για τα λοιπα, ειδικα μεσα στην πολη μονο σκουτερ. Εχει και πολυ καλυτερη καλυψη στις βροχες/νερα κλπ κλπ.
Ο καθενας διαλεγει με το δικο του σκεπτικο και χρηση και ειναι αδυνατον να συμβαδιζουν ολων οι σκεψεις/αποψεις.

Δεν το συζητάμε.με σκούτερ κυκλοφορώ καθημερινά.ο πατέρας μου όμως δεν βολεύεται και ήθελε κάτι ενδιάμεσο.
Περί ορεξεως...

PSHLOUKOS
25/02/2025, 15:59
Είχα NC700X και μπορώ να πώ οτι δεν με βολεψε για μεσα στην πόλη λόγω DCT. Στις χαμηλές ταχύτητες κατα την διαρκεια ελιγμων αναμεσα σε αμαξια το DCT δεν ειχε καλή συμπεριφορά. Στο λίγο γκάζι δεν έδινε κίνηση ενώ με λιγο περισσότερο γκάζι έδινε κίνηση αλλά το έκανε απότομα. Δεν ξέρω αν στο 750 το φτιάξανε αλλα εγώ αυτά βίωσα.
Εαν δεν σε πειράζει να κυκλοφορείς με το κράνος στο χέρι τότε εγω θα έπαιρνα αυτο που μου αρέσει περισσότερο. Αλλιώς θα πήγαινα με βάση την πρακτικότητα και θα έπαιρνα το πιο value for money (λογικά .

basilis_k6
25/02/2025, 17:30
νομιζα οτι εν ετη 2025 που το nc εχει φτασει πανω απο 10 χιλιαδες ευρω θα ηταν εκτος καθε συζητησης για αγορα μοτοσυκλετας. με αυτα τα λεφτα παιρνεις ενα tracer 2022 KAI ενα 200αρι σκουτερ. πηγε ο πατερας μου να παρει προσφορα για ενα nc μοντελο 2024+ βαλιτσα+ καγκελα αν θυμαμαι καλα και εβγαινε 11.500. παραλίγο εχουμε επεισοδιο ενδοοικογενειακης βιας... του ειπα αν δωσει τοσα να με ξεχασει, θα αλλαξω επωνυμο να μην εχω καμια σχεση μαζι του.

McGyver
25/02/2025, 18:07
Πουτάνα Honda, όλοι για πάρτη σου σφάζονται...

:bawl:

Vassilis
26/02/2025, 11:03
Χαίρετε είμαι στην αναζήτηση μιας μοτοσυκλέτας στα ~700cc για καθημερινή μετακίνηση εντός Αθήνας κατά κύριο λόγο κ κάποιες κοντινές εκδρομές μια στο τόσο. Έχω καταλήξει στα Tracer 7, NC 750x και στο naked cb 650r. e-clutch Το cb είναι αυτό που μου αρέσει περισσότερο εμφανισιακά και οι τέσσερις κύλινδροι έχουν άλλη γοητεία κ ήχο. Το μόνο που με προβληματίζει κ είμαι σε δίλλημα ακόμα είναι οι ελάχιστοι χώροι στο cb ενώ σε τέτοιο μηχανάκι θα είναι ιεροσυλία να βάλω μπαγκαζιέρα. Οπότε τι κάνεις εδώ, κράνος στο χέρι κάθε φορά;

Δεύτερη επιλογή έχω το NC, θεωρώ την πιο ιδανική επιλογή για καθημερινή μετακίνηση λόγω dct αλλά κ χώρων, ενώ μου κάνει και πιο μάτσο μηχανή από τα άλλα δυο. Εδώ με προβληματίζει μόνο η χαμηλή ιπποδύναμη.

Τελευταίο έχω το tracer που είναι η μέση λύση θεωρώ, μου αρέσει αρκετά αλλά δεν με τρελαίνει. Είναι κάτι άλλο που θα έπρεπε να κοιτάξω;

Υ.Γ. Δε θέλω ΚΙΝΕΖΟ!

Λίγο τη βοηθειά σας παρακαλώ....

Με βάση την εμπειρία που έχω με το Tracer εντός Αθήνας (σχεδόν κάθε μέρα Νέα Σμύρνη - Μαρούσι) είναι εξαιρετικό για καθημερινή μετακίνηση. Καίει κάπου στα 4,5, ειναι ευελικτο, εχει καλα φρενα, εχει καλο γκαζι και πάει και εκδρομές. Επίσης αν προκύψει καμιά ανησυχία για σβέλτη βόλτα με στρίψιμο το κάνει και αυτό.

Το NC για εμένα δεν αξίζει. Είναι πιο ψόφιο και πιο βαρύ.

Τέλος θα έβαζα και το Tiger Sport 660 στην λίστα. Δεν έχω εμπειρία με αυτό αλλά νομίζω πως μοιάζει αρκετά με το Tracer.

Αυτόματο μην πάρεις. Δεν υπάρχει απολύτως κανένας λόγος.

Morelo
01/03/2025, 23:25
Εν τέλει πήγα κ έκανα td το cb650 r e-clutch και εντυπωσιάστηκα από την ευκολία που προσφέρει στη μετακίνση εντός πόλης. Μισή ώρα με έκανε να το ερωτευτώ παράφορα, αυτός ο υπέροχος ήχος των 4 κυλίνδρων ακόμα ηχεί σαν νανούρισμα στα αυτιά μου.

Το μυαλό μου έλεγε NC 750 αλλά η καρδιά το cb. Σε ~15 μέρες παραλαμβάνω σε κόκκινο! :beer:

Dimmanoukas
02/03/2025, 00:37
Με το καλό να παραλάβεις...μόνο μην βάλεις καμία μπαγκαζιερα πλιιζζζζζζ

katsar
02/03/2025, 09:24
Το ομορφότερο και η πιο ''μοτοσυκλέτα'' από τα άλλα που σκεφτόσουν, με το καλό !!

doctoras
02/03/2025, 10:11
ίδιο μηχανάκι ήταν με το πρώτο με αυτό τον κινητήρα cb650f του '14 (αν δε κάνω λάθος).
Αυτή η πινελιά του στρογγυλού φαναριού του R δένει τα sport naked με την εξέλιξη της στρογγυλοφάναρης μοτοσυκλέτας

Καλορίζικο !
:beer:

ptc
02/03/2025, 10:25
Καλοταξιδο. Ομορφο μηχανακι, οι λαιμοι της εξατμισης εργο τεχνης.

motojojo
02/03/2025, 10:53
Με το καλό να το παραλάβεις! Αναμένουμε εντυπώσεις.

Morelo
02/03/2025, 12:19
Ευχαριστώ μάγκες, πολύ δύσκολη απόφαση γιατί είχα περάσει και από Triumph και είδα και το Trident 660 και μου άρεσε εξίσου αλλά το βρήκα λίγο πιο μικρό για το ύψος μου (1.83) αλλά σαν ποιότητα και ο ήχος του τρικύλινδρου ήταν πολύ δυνατός.

Στο τέλος με κέρδισε στα σημεία το CB ενώ και το e-clutch μου φάνηκε απίστευτα βολικό στο start-stop. Παπάκι κανονικό


Με το καλό να παραλάβεις...μόνο μην βάλεις καμία μπαγκαζιερα πλιιζζζζζζ

Καλά αυτό εννοείται ιεροσυλία να βάλω μπαγκαζιέρα σε αυτό το έργο τέχνης, θα πάρω αυτό που είναι σαν τσάντα. Το μόνο που σκέφτομαι είναι ένα μικρό ferring, το είδα σε ένα μτ-07 και δε με ξενιζε τόσο

Dimmanoukas
02/03/2025, 17:22
Φερινγκ να βάλεις ένα μικρό, φιμέ ιδανικά θα είναι τέλειο.

Και όσο και εάν φαίνεται περίεργο όντως κάνει δουλειά καθώς δεν τρως τόσο αέρα στο στήθος