Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 56

Θέμα: Commuting Μηχανή 700cc

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    30/11/2016
    Μηνύματα
    16

    Commuting Μηχανή 700cc

    Χαίρετε είμαι στην αναζήτηση μιας μοτοσυκλέτας στα ~700cc για καθημερινή μετακίνηση εντός Αθήνας κατά κύριο λόγο κ κάποιες κοντινές εκδρομές μια στο τόσο. Έχω καταλήξει στα Tracer 7, NC 750x και στο naked cb 650r. e-clutch Το cb είναι αυτό που μου αρέσει περισσότερο εμφανισιακά και οι τέσσερις κύλινδροι έχουν άλλη γοητεία κ ήχο. Το μόνο που με προβληματίζει κ είμαι σε δίλλημα ακόμα είναι οι ελάχιστοι χώροι στο cb ενώ σε τέτοιο μηχανάκι θα είναι ιεροσυλία να βάλω μπαγκαζιέρα. Οπότε τι κάνεις εδώ, κράνος στο χέρι κάθε φορά;

    Δεύτερη επιλογή έχω το NC, θεωρώ την πιο ιδανική επιλογή για καθημερινή μετακίνηση λόγω dct αλλά κ χώρων, ενώ μου κάνει και πιο μάτσο μηχανή από τα άλλα δυο. Εδώ με προβληματίζει μόνο η χαμηλή ιπποδύναμη.

    Τελευταίο έχω το tracer που είναι η μέση λύση θεωρώ, μου αρέσει αρκετά αλλά δεν με τρελαίνει. Είναι κάτι άλλο που θα έπρεπε να κοιτάξω;

    Υ.Γ. Δε θέλω ΚΙΝΕΖΟ!

    Λίγο τη βοηθειά σας παρακαλώ....

  2. #2
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.773
    Το Χόντα (cb)είναι πολύ όμορφο ..
    Παρότι έχεις βάλεις την τριάδα, επειδή σου αρέσει το γυμνό απ τα γραπτά σου,θα έριχνα και μια ματιά στο trident 660..

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.007
    Το κράνος το βολεύεις με μια κλειδαριά με συρματόσκοινο, που χωράει να κρυφτεί εύκολα. Το κλειδώνεις στο πλαίσιο της μοτό (ή άλλο, χρονοβόρο να λυθεί κομμάτι) και δεν χρειάζεται να το κουβαλάς σε ένα καφέ ή σε ένα κατάστημα, μια υπηρεσία κ.ο.κ.

    Κι εγώ το CB θα διάλεγα. Για την ακρίβεια, τα άλλα δύο δεν θα με ενδιέφεραν ποτέ.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Nostradamus
    Εγγραφή
    29/08/2007
    Μηνύματα
    1.719
    Τι εμπειρία έχεις από προηγούμενα δίκυκλα? Και τι διαδρομές θα κάνεις καθημερινά εντός Αθήνας ή εννοείς Αττικής (τρομάρα μου έμαθα να ξεχωρίζω τις διαφορές τρία χρόνια τωρα)..

    Ο λόγος που ρωτάω είναι γιατί θεωρώ ότι πο αυτά που σκέφτεσαι νομίζω το NC είναι μονόδρομος.

  5. #5
    270° firing order
    Εγγραφή
    16/12/2017
    Μηνύματα
    2.618
    Καλησπέρα.
    Για καθημερινή μετακίνηση το NC είναι λογικά αυτό που ψάχνεις αφού σε απασχολεί το θέμα χώρος-μπαγκαζιέρα.
    Τα σχετικά λίγα άλογα του δεν θα τα καταλάβεις ειδικά εντός αστικού ιστού από την στιγμή που αποδίδει σε πολύ χαμηλές -για μοτοσυκλέτα στροφές.
    Έχει και χώρο δικό του,αισθητικά δέχεσαι και βαλίτσα πολύ πιο εύκολα σε σχέση με τα άλλα.
    Είναι φυσικά το πιο ''ξενέρωτο'' αλλά το πιο εργαλείο.

    Προσωπικά δεν θα άφηνα ποτέ δεμένο κράνος στην μοτοσυκλέτα,το έκανα κάποτε στο στην πλαινή κλειδαριά μέχρι που μια μέρα βρήκα μέσα σκουπίδια από τυρόπιτες και γάλα .
    when life gets complicated... i ride.

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.112
    Commuting στην Αθήνα = scooter.
    Ένας κάτοχος NC.

  7. #7
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    30/11/2016
    Μηνύματα
    16
    Scooter εχω τώρα απλά θέλω να μπω στο κόσμο της μοτοσυκλέτας, σίγουρα το scooter είναι πολύ άνετο και εργάτης αλλά τέρμα βαρετό. Είχα πιο παλιά ένα παλιό hornet 600 όταν ήμουν επαρχία.
    Η καθημερινή μετακίνηση εντός Αθήνας είναι 20km. Πιστεύω το πιο fun από όλα είναι το cb απλά σκέφτομαι μήπως το μετανιώσω λόγω χώρων.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από McGyver Προβολή μηνύματος
    Commuting στην Αθήνα = scooter.
    Ένας κάτοχος NC.
    To DCT ; Δε βολεύει δηλαδή; Λόγω μεγέθους - βάρους; Ποια η δυσκολία που αντιμετωπίζεις

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Το κράνος το βολεύεις με μια κλειδαριά με συρματόσκοινο, που χωράει να κρυφτεί εύκολα. Το κλειδώνεις στο πλαίσιο της μοτό (ή άλλο, χρονοβόρο να λυθεί κομμάτι) και δεν χρειάζεται να το κουβαλάς σε ένα καφέ ή σε ένα κατάστημα, μια υπηρεσία κ.ο.κ.

    Κι εγώ το CB θα διάλεγα. Για την ακρίβεια, τα άλλα δύο δεν θα με ενδιέφεραν ποτέ.
    Νομίζω με έπεισες χαχα

  8. #8
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    10.961
    Commuting στην Αθήνα = γυμνό μεσαίου κυβισμού.

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Nostradamus
    Εγγραφή
    29/08/2007
    Μηνύματα
    1.719
    Πείτε ότι θέτε... ο Θωμάς έχει δίκιο. Commuting στην Αθήνα μόνο σκούτερ η ότι έχει κάδο (περιλαμβάνονται και οι πράσινοι, μπλε η καφέ)..Αντε βαριά ελαφρυ μοτοσυκλετακι με σεβαστη διαδρομη αναρτησεων..

  10. #10
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    10.961
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Morelo Προβολή μηνύματος
    Χαίρετε είμαι στην αναζήτηση μιας μοτοσυκλέτας στα ~700cc για καθημερινή μετακίνηση εντός Αθήνας κατά κύριο λόγο κ κάποιες κοντινές εκδρομές μια στο τόσο. Έχω καταλήξει στα Tracer 7, NC 750x και στο naked cb 650r. e-clutch Το cb είναι αυτό που μου αρέσει περισσότερο εμφανισιακά και οι τέσσερις κύλινδροι έχουν άλλη γοητεία κ ήχο. Το μόνο που με προβληματίζει κ είμαι σε δίλλημα ακόμα είναι οι ελάχιστοι χώροι στο cb ενώ σε τέτοιο μηχανάκι θα είναι ιεροσυλία να βάλω μπαγκαζιέρα. Οπότε τι κάνεις εδώ, κράνος στο χέρι κάθε φορά;

    Δεύτερη επιλογή έχω το NC, θεωρώ την πιο ιδανική επιλογή για καθημερινή μετακίνηση λόγω dct αλλά κ χώρων, ενώ μου κάνει και πιο μάτσο μηχανή από τα άλλα δυο. Εδώ με προβληματίζει μόνο η χαμηλή ιπποδύναμη.

    Τελευταίο έχω το tracer που είναι η μέση λύση θεωρώ, μου αρέσει αρκετά αλλά δεν με τρελαίνει. Είναι κάτι άλλο που θα έπρεπε να κοιτάξω;

    Υ.Γ. Δε θέλω ΚΙΝΕΖΟ!

    Λίγο τη βοηθειά σας παρακαλώ....
    Υπάρχουν ωραιότατα backpacks που εχουν πρόβλεψη για κράνος.
    Πάνω στο μηχανάκι με λουκέτο δε θα το άφηνα

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της strokt up
    Εγγραφή
    06/10/2013
    Μηνύματα
    704
    Αθήνα-Αθήνα ή Αττική γενικά; Άλλο να κάνεις κάθε μέρα Ομόνοια-Κολωνός και άλλο Πειραιάς-Γλυφάδα.
    Imagine life without motorcycling
    now slap yourself and never do it again

  12. #12
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    10.961
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Nostradamus Προβολή μηνύματος
    Πείτε ότι θέτε... ο Θωμάς έχει δίκιο. Commuting στην Αθήνα μόνο σκούτερ η ότι έχει κάδο (περιλαμβάνονται και οι πράσινοι, μπλε η καφέ)..Αντε βαριά ελαφρυ μοτοσυκλετακι με σεβαστη διαδρομη αναρτησεων..
    Θα μείνω στην τελευταία σου πρόταση και θα πω: "πάει... γέρασες κι εσυ"

    Για τον Θωμά δε το λέω, γεννήθηκε γέρος

  13. #13
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.321
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    Πάνω στο μηχανάκι με λουκέτο δε θα το άφηνα
    Ανάλογα τι κράνος έχεις. Αν χρησιμοποιείται και σαν κουβάς πλυσίματος, δεν υπάρχει φόβος.
    Life begins at 45°.

  14. #14
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    10.961
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Ανάλογα τι κράνος έχεις. Αν χρησιμοποιείται και σαν κουβάς πλυσίματος, δεν υπάρχει φόβος.
    Ναι σωστά.

    Έκρινα βάσει του δικού μου, sorry

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της motojojo
    Εγγραφή
    22/06/2010
    Μηνύματα
    1.600
    Το 20χλμ δεν λέει πολλά. Για την ακριβεια δεν λέει τπτ. Κέντρο ή ανοιχτός δρόμος;

    Αν προτίθεσαι να τα κάνεις με τη μηχανη, η λογική λέει nc. Μακράν το πιο οικονομικό από τα 3 και τρομερά σβέλτο, θεωρω θα είναι πιο γρήγορο απο τα άλλα 3 σε συνθήκες κινησης.

    Αν σου αρέσει το cb παρε αυτό, είχες και χορνετ, ειναι πιο οικείο. Θα έχει όμως λίγο παραπάνω έξοδα, τα οποία από την άλλη μπορείς να αντισταθμίσεις με το σκούτερ, αν υποθέσω ότι κανεις ηδη αυτή τη διαδρομή με αυτό και δεν θα το δώσεις.

    Απομυθοποιησε τη βαλίτσα. Δεν είναι και ότι καλύτερο αισθητικά, η πρακτικότητα όμως είναι ασυγκριτα μεγαλύτερη. Αν έχεις πολλά συμπράκαλα και δεν μπορείς να τα κουβαλάς πάνω σου, δεν έχεις άλλη επιλογή. Δεν μπορουμε να τα έχουμε όλα.
    Έχω δει αρκετά cb με βαλίτσα, δεν είναι τοσο άσχημα. Πάιζει ρόλο και το μέγεθος που θα διαλέξεις. Στη βόλτα την αφήνεις σπίτι.


    +1 για το trident. Για την ακριβεια θα πέταγα το tracer και θα έβαζα το trident στη θεση του.

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Γιατι ΜηΧανη?
    από anisoropos στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 10/12/2003, 09:29
  2. τι μηχανη να αγωρασω???
    από nightboy στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 27/11/2003, 22:53
  3. Κόντρα αμάξι-μηχανή
    από jp929rr στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 19/11/2003, 08:20
  4. Γυναικα Και ΜηΧανη
    από motopower στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 33
    Τελευταίο μήνυμα: 13/11/2003, 23:46
  5. ΣΚ χωρίς μηχανή
    από SeNNinhA στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 02/11/2003, 19:52

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF