Σύνδεση

View Full Version : KTM demo period



Nitse3
28/03/2025, 08:48
Το shifter δεν είναι στον στανταρ εξοπλισμο;;

Taz
28/03/2025, 08:57
Θα πάρεις τελικά το tech pack?
Κρίμα τέτοιο πιστόλι να μην έχει qs.

harris_x
28/03/2025, 08:57
Το shifter δεν είναι στον στανταρ εξοπλισμο;;

όχι

Sorath
28/03/2025, 09:34
Ώπα! Δηλάδή έχει το hardware πάνω έτσι κι αλλιώς, και στο ξεκλειδώνουν μέσω software; :uplate: Daaaamn!

Αξίζει πάντως το qs, και ειδικά αν όπως λες δουλεύει ωραία/στρωτά.

harris_x
28/03/2025, 09:38
Ώπα! Δηλάδή έχει το hardware πάνω έτσι κι αλλιώς, και στο ξεκλειδώνουν μέσω software; :uplate: Daaaamn!

Αξίζει πάντως το qs, και ειδικά αν όπως λες δουλεύει ωραία/στρωτά.

yeap, ναι αξίζει.

Phantom
28/03/2025, 09:44
Αυτή η λογική που την ξεκίνησε πρώτη η BMW νομίζω, πολύ μου τη δίνει στα νεύρα.

Δηλαδή το hardware υπάρχει, αλλά με software αποφασίζουμε αν θα δουλεύει η όχι. Κι αν εσύ δεν θες να πληρώσεις τα έξτρα, δεν πειράζει.. θα κουβαλάς το βάρος τους σ' αρέσει δεν σ' αρέσει (που θεωρητικά σε ένα μηχάνημα υψηλών επιδόσεων ακόμα και ένα κιλό κάνει διαφορά!)

STF
28/03/2025, 09:54
Αυτή η λογική που την ξεκίνησε πρώτη η BMW νομίζω, πολύ μου τη δίνει στα νεύρα.

Δηλαδή το hardware υπάρχει, αλλά με software αποφασίζουμε αν θα δουλεύει η όχι. Κι αν εσύ δεν θες να πληρώσεις τα έξτρα, δεν πειράζει.. θα κουβαλάς το βάρος τους σ' αρέσει δεν σ' αρέσει (που θεωρητικά σε ένα μηχάνημα υψηλών επιδόσεων ακόμα και ένα κιλό κάνει διαφορά!)

Όχι δεν το ξεκίνησε η BMW σε επίπεδο software. Το ξεκίνησε πρώτη σε επίπεδο hardware μόνο. Σου έφερναν τις μηχανές "φορτωμένες" θες δε θέλεις με το πρόσχημα οτι αν το πάρεις χωρίς τον έξτρα "εξοπλισμό" θεωρείται ειδική παραγγελία και καθυστερεί η παάδοση.

Σήμερα βέβαια έχει και αυτή τα ξεκλειδώματα της που αφορούν όμως κυρίως τον εγκέφαλο, όπως π.χ. Modes (αναβάθμιση του Dynamic σε Dynamic Pro). Κάποια είναι και δωρεάν.

Phantom
28/03/2025, 10:03
Εγώ θυμάμαι το Viral πλέον οτι όλα τα νέα BMW έχουν θερμαινόμενα καθίσματα (άρα το Hardware είναι εγκατεστημένο και συνδεδεμένο) και μένει μόνο να τα ξεκλειδώσεις με συνδρομή!
Αλλά και την συνδρομή να άλλαξαν σε "one time purchase" το θέμα είναι το ίδιο.. Το hardware υπάρχει, αλλά χρεώνεται έξτρα. Και αν ΔΕΝ θες να το πληρώσεις, το κουβαλάς απλά..

Nostradamus
28/03/2025, 10:14
Εγω προσωπικα το βρισκω μια χαρα.. Παρε, δοκιμασε, δες τι θες και κρατα οτι σου αρεσει.. Απο το διαλεξε "πακετο" και αν θες κατι απο ενα αλλο, τοτε πρεπει να το παρεις και αυτο ολοκληρο.. Δεν ξερω τι συνολικο βαρος μπορει να εχουν ολα αυτα, αλλα για τον μεσο αναβατη αμφιβαλλω οτι του κανουν διαφορα..

Κανενα απο τα συγχρονα μεγαλα, ανεξαρτήτως εταιρείας, με τους απιθανους κυβισμους και τα απειρα αλογα, δεν θα το ηθελα "γυμνό" απο ηλεκτρονικα και βοηθήματα πλεον. Απλα δεν οδηγούνται απο τον μεσο αναβάτη.

grinderx
28/03/2025, 10:25
Εντάξει, ακολουθούν κι αυτοί το εμπορικό μοντέλο που υπάρχει στο χώρο της πληροφορικής/λογισμικό εδώ και χρόνια. Δε μου φαίνεται περίεργο.

harris_x
28/03/2025, 10:47
Αυτή η λογική που την ξεκίνησε πρώτη η BMW νομίζω, πολύ μου τη δίνει στα νεύρα.

Δηλαδή το hardware υπάρχει, αλλά με software αποφασίζουμε αν θα δουλεύει η όχι. Κι αν εσύ δεν θες να πληρώσεις τα έξτρα, δεν πειράζει.. θα κουβαλάς το βάρος τους σ' αρέσει δεν σ' αρέσει (που θεωρητικά σε ένα μηχάνημα υψηλών επιδόσεων ακόμα και ένα κιλό κάνει διαφορά!)

Θα προτιμούσες δηλαδή να είχε αυξημένη τιμή κατα 2000-3000€ και να μην υπήρχε η επιλογή;

Taz
28/03/2025, 10:58
Το πρόβλημα με αυτή τη λύση είναι ότι το hardware υπάρχει οπότε έχει ήδη χρεωθεί στην αρχική τιμή της μοτοσυκλέτας ακόμα και αν δεν επιλέξεις να πάρεις το tech pack.
Αν δεν υπάρχει το hardware, θεωρητικά δεν το έχεις πληρώσει.
Από την άλλη έχεις να κάνεις με οικονομίες κλίμακας, βελτιστοποίηση γραμμής παραγωγής κλπ οπότε το τι τελικά συμφέρει δεν μπορεί να το ξέρει κανείς με σιγουριά.

Phantom
28/03/2025, 11:33
Θα προτιμούσες δηλαδή να είχε αυξημένη τιμή κατα 2000-3000€ και να μην υπήρχε η επιλογή;

Και ναι και όχι.
Θα προτιμούσα:

Α) Να μην υπάρχει εγκατεστημένος ο εξοπλισμός, και η εγκατάσταση του να κόστιζε έξτρα 2000/3000€ όπως γινόταν για δεκαετίες
ή
Β) Αφού υπάρχει εγκατεστημένος να μου πουλήσεις το μηχάνημα σε μια τιμή (έστω και 2000/3000€ πάνω) με όλα τα "έξτρα" ενεργοποιημένα. Δηλαδή πες μου οτι η βασική έκδοση έχει πλέον έχει "αποσμητικό στο κάθισμα αν κλ...ς*" και κοστίζει τόσο.
Οπότε ναι, εν μέρη αυτό που λες.

Τι δεν μ' αρέσει:
ΜΗΝ προσπαθείς να μου κάνεις upsell κάτι που ήδη μου έχεις βάλει σε αυτό που αγοράζω και που όταν φύγω θα το πάρω έτσι κι αλλιώς σπίτι μου/μαζί μου.

*αθάνατος στίχος των Ημίζ, μην παρεξηγηθούμε!

PaNick67
28/03/2025, 11:34
Το πρόβλημα με αυτή τη λύση είναι ότι το hardware υπάρχει οπότε έχει ήδη χρεωθεί στην αρχική τιμή της μοτοσυκλέτας ακόμα και αν δεν επιλέξεις να πάρεις το tech pack.
Αν δεν υπάρχει το hardware, θεωρητικά δεν το έχεις πληρώσει.
Από την άλλη έχεις να κάνεις με οικονομίες κλίμακας, βελτιστοποίηση γραμμής παραγωγής κλπ οπότε το τι τελικά συμφέρει δεν μπορεί να το ξέρει κανείς με σιγουριά.

Σιγουρα συμφερει τα εργοστασια αφου κανουν συμφωνιες υπολογιζοντας την συνολικη παραγωγη, κερδιζουν απο την σταθερη γραμμη χωρις αλλαγες, τροποποιησεις και φυσικα δινουν το τυρακι στον πελατη οτι ειναι ολα εκει αρκει να τα ζητησεις και πληρωσεις φυσικα

Κι αφου τα δοκιμασεις ενα μηνα και γλυκαθεις δυσκολο να τα απαρνηθεις μετα. Τουλαχιστον ειναι ενα φιξ ποσο ή παει με συνδρομη μηνιαια;

Phantom
28/03/2025, 11:40
Το πρόβλημα με αυτή τη λύση είναι ότι το hardware υπάρχει οπότε έχει ήδη χρεωθεί στην αρχική τιμή της μοτοσυκλέτας ακόμα και αν δεν επιλέξεις να πάρεις το tech pack.
Αν δεν υπάρχει το hardware, θεωρητικά δεν το έχεις πληρώσει.
Από την άλλη έχεις να κάνεις με οικονομίες κλίμακας, βελτιστοποίηση γραμμής παραγωγής κλπ οπότε το τι τελικά συμφέρει δεν μπορεί να το ξέρει κανείς με σιγουριά.

Γι αυτό "τρελαίνομαι"

Γιατί η οικονομία κλίμακας θα έπρεπε να ευνοεί (και) τον καταναλωτή.
Σίγουρα αν μια εταιρεία μπορεί να βάζει το Χ/Υ/Ζ εξάρτημα σε ΟΛΑ της τα μηχανάκια ανεξάρτητα από το ποιος το "αγοράζει" και ποιος όχι, τότε έχει κάνει τους υπολογισμούς της και δεν μπαίνει μέσα από αυτό.
Οπότε αντί να βελτιώνεται ο "βασικός" εξοπλισμός (λόγω οικονομίας κλίμακας) έχεις απλά έξτρα χρέωση "και οτι αρπάξουμε".
Το ιδανικό θα ήταν να συναντηθούμε κάπου στη μέση.
Δηλαδή: Βάλε το εξάρτημα στον "βασικό" εξοπλισμό, και εφόσον πλέον ο εξοπλισμός σου είναι πιο πλούσιος, ανέβασε ΛΙΓΟ/ΕΛΑΧΙΣΤΑ την τιμή.
Έτσι και ο καταναλωτής κερδίζει (πλουσιότερος εξοπλισμός) και η εταιρεία (ελάχιστα αυξημένη τιμή πώλησης παρά το ίδιο κόστος παραγωγής)

harris_x
28/03/2025, 12:21
Θα πάρεις τελικά το tech pack?
Κρίμα τέτοιο πιστόλι να μην έχει qs.

το QS πωλείται και μόνο του, δε χρειάζεται το tech pack που έχει κανα 1000ρικο αν δεν κάνω λάθος.
Η αλήθεια είναι ότι δε μου λείπει το QS, μου άρεσε όμως και ίσως το βάλω.

harris_x
28/03/2025, 12:24
Το πρόβλημα με αυτή τη λύση είναι ότι το hardware υπάρχει οπότε έχει ήδη χρεωθεί στην αρχική τιμή της μοτοσυκλέτας ακόμα και αν δεν επιλέξεις να πάρεις το tech pack.
Αν δεν υπάρχει το hardware, θεωρητικά δεν το έχεις πληρώσει.
Από την άλλη έχεις να κάνεις με οικονομίες κλίμακας, βελτιστοποίηση γραμμής παραγωγής κλπ οπότε το τι τελικά συμφέρει δεν μπορεί να το ξέρει κανείς με σιγουριά.
Αν έχει χρεωθεί, έχει στην τιμή του κόστους και σίγουρα το μηχανάκι πωλείται εντός του πλαισίου του ανταγωνισμού που θέλει να έχει.
Αν είχε χρεωθεί στην κανονική τιμή γιατι να μη το δίνουν κατευθείαν;

harris_x
28/03/2025, 12:26
Και ναι και όχι.
Θα προτιμούσα:

Α) Να μην υπάρχει εγκατεστημένος ο εξοπλισμός, και η εγκατάσταση του να κόστιζε έξτρα 2000/3000€ όπως γινόταν για δεκαετίες
ή
Β) Αφού υπάρχει εγκατεστημένος να μου πουλήσεις το μηχάνημα σε μια τιμή (έστω και 2000/3000€ πάνω) με όλα τα "έξτρα" ενεργοποιημένα. Δηλαδή πες μου οτι η βασική έκδοση έχει πλέον έχει "αποσμητικό στο κάθισμα αν κλ...ς*" και κοστίζει τόσο.
Οπότε ναι, εν μέρη αυτό που λες.

Τι δεν μ' αρέσει:
ΜΗΝ προσπαθείς να μου κάνεις upsell κάτι που ήδη μου έχεις βάλει σε αυτό που αγοράζω και που όταν φύγω θα το πάρω έτσι κι αλλιώς σπίτι μου/μαζί μου.

*αθάνατος στίχος των Ημίζ, μην παρεξηγηθούμε!

αυτό σου λέει, πάρτο στην τιμή που θα το έπερνες χωρίς τον εξοπλισμό, και αν το θέλεις στο ξεκλειδώνω.

Το έχει βάλει σε αυτό που αγόρασες αλλα δεν το πλήρωσες.

harris_x
28/03/2025, 12:27
Σιγουρα συμφερει τα εργοστασια αφου κανουν συμφωνιες υπολογιζοντας την συνολικη παραγωγη, κερδιζουν απο την σταθερη γραμμη χωρις αλλαγες, τροποποιησεις και φυσικα δινουν το τυρακι στον πελατη οτι ειναι ολα εκει αρκει να τα ζητησεις και πληρωσεις φυσικα

Κι αφου τα δοκιμασεις ενα μηνα και γλυκαθεις δυσκολο να τα απαρνηθεις μετα. Τουλαχιστον ειναι ενα φιξ ποσο ή παει με συνδρομη μηνιαια;

δεν είναι συνδρομή.
απλά αγωράζεις το ξεκλείδωμα. Once off

harris_x
28/03/2025, 12:29
Παλικάρια, η ΚΤΜ έχει κοστολογήσει ένα μηχανάκι βάσει του ανταγωνισμού που στοχεύει.

Αυτό που γίνεται, γίνεται λόγω marketing και modularity και κατά τη γνώμη μου είναι πιο τίμιο.
Πιο τίμιο γιατί έχω χρόνο να δοκιμάσω τα extras και αν μου αρέσει κάτι, το πληρώνω και το κρατάω, αν όχι απλά δε το πληρώνω.

Η τιμή της μηχανής δεν περιλαμβάνει το hardware αλλά ακόμα κι αν το περιλαμβάνει η τιμή δεν είναι αυτή της πώλησης.

Αν θέλεις, το πληρώνεις επιπλέον, αλλα πρώτα έχεις το προνόμιο να το έχεις δοκιμάσει

Όταν έχεις μια γραμμή παραγωγής είναι πιο εύκολο να κάνεις το ίδιο για όλες τις παραγγελίες από το να κάνει customisation ανάλογα με τις επιθυμίες του καθενός
Αν κάποιος θέλει, είτε το πληρώνει εξ αρχής είτε το παίρνει μετά μέσω software.

Όλα είναι θέμα οπτικής και το έχουμε συζητήσει ήδη αρκετά.

harris_x
28/03/2025, 12:30
Επιπλέον, πάρτε το απόφαση όλα έτσι θα γίνουν ;)

Ισως όχι τα γιαπωΡνέζικα γιατι πάντα ήταν πίσω, φθηνά και "λογικά" :tooth:

Bowleno
28/03/2025, 14:23
Καλά όλα αυτά, αλλά, λες, πληρώνεις την τιμή σαν να την παίρνεις χωρίς τον εξοπλισμό, σωστά; Υποθετικά, αν κάνεις ΔΕΝ αγοράσει το όποιο πακέτο, η εταιρία δεν μπαίνει μέσα από το hardware που αγόρασε από τον εκάστοτε προμηθευτή, τοποθέτησε και τελικά ΔΕΝ πούλησε;

harris_x
28/03/2025, 14:25
Καλά όλα αυτά, αλλά, λες, πληρώνεις την τιμή σαν να την παίρνεις χωρίς τον εξοπλισμό, σωστά; Υποθετικά, αν κάνεις ΔΕΝ αγοράσει το όποιο πακέτο, η εταιρία δεν μπαίνει μέσα από το hardware που αγόρασε από τον εκάστοτε προμηθευτή, τοποθέτησε και τελικά ΔΕΝ πούλησε;

Όχι, απλά ίσως έχει μειωμένο margin το οποίο ενδεχομένως θα μπορούσε να καλυφθεί απλά με allocation του κόστος στο Marketing.

Sorath
28/03/2025, 15:35
απλά αγωράζεις το ξεκλείδωμα. Once off

Στον χώρο της πληροφορικής, το moto λέει "οτι κλειδώνει, ξεκλειδώνει"...

Μήπως υπάρχει και άλλος τρόπος ενεργοποίσης; Λέω τώρα.... :rolleyes: :rolleyes:

Volpad
28/03/2025, 16:16
Στον χώρο της πληροφορικής, το moto λέει "οτι κλειδώνει, ξεκλειδώνει"...

Μήπως υπάρχει και άλλος τρόπος ενεργοποίσης; Λέω τώρα.... :rolleyes: :rolleyes:

Μπορεί να μην υπάρχει ακόμα, αλλα σίγουρα θα υπάρξει στο μέλλον.

harris_x
28/03/2025, 16:32
Στον χώρο της πληροφορικής, το moto λέει "οτι κλειδώνει, ξεκλειδώνει"...

Μήπως υπάρχει και άλλος τρόπος ενεργοποίσης; Λέω τώρα.... :rolleyes: :rolleyes:

Ναι μπορεί, αλλά σίγουρα θέλεις να παίξεις με την εγγύησή σου;;;

stefanos
28/03/2025, 16:47
Από την άλλη δεδομένου ότι το hardware υπάρχει για να εκτελέσει τις βασικές λειτουργίες της μοτοσυκλέτας, άρα θα πληρωνόταν έτσι κι αλλιώς
σε οποιοδήποτε επίπεδο εξοπλισμού, ξεκλειδώνοντας επιπλέον δυνατότητες με ανάλογο κόστος χρεώνεται το επιπλέον κόστος ανάπτυξης μόνο όποιος τις επιθυμεί.
Δίκαιο.

Nitse3
28/03/2025, 17:17
Βρε δίκαιο απλά το shifter σε αυτού του επιπέδου την μοτοσυκλέτα τόσο από δυνατότητες όσο και τιμολογιακα περίμενα να είναι στο στάνταρ εξοπλισμό. Για επιπλέον προγράμματα κτλ το καταλαβαίνω.

harris_x
28/03/2025, 17:25
Βρε δίκαιο απλά το shifter σε αυτού του επιπέδου την μοτοσυκλέτα τόσο από δυνατότητες όσο και τιμολογιακα περίμενα να είναι στο στάνταρ εξοπλισμό. Για επιπλέον προγράμματα κτλ το καταλαβαίνω.

Δεν αντιλέγω, αλλα αυτές είναι εμπορικές επιλογές που έχουν και τα ανάλογα οφέλη/κόστη απέναντι στον ανταγωνισμό.

Ίσως το έκαναν για να έχει πιο χαμηλή τιμή βασικού μοντέλου.

RaGe_Raptor
28/03/2025, 17:25
Καλορίζικο Χάρη :beer:
Είναι πολλά τα cm³...

basilis_k6
28/03/2025, 19:41
η μοναδα υπαρχει, οι αισθητηρες υπαρχουν. οι δυνατοτητες ειναι κλειδωμενες μονο. καπως πρεπει να πληρωθουν αυτες αλλα σιγουρα το demo mode ηταν fail απο πλευρας μαρκετινγκ, γιαυτο αλλωστε στις περισσοτερες χωρες το tech pack ειναι "δωρο" πλεον με την αγορα της μοτοσυκλέτας. νομιζω πλην της λογικης του demo τους περισσοτερους πελατες τους χαλασε 1) η τιμη γιατι οταν εχεις πληρωσει το hardware δεν σου καθετε καλα να δινεις 1500ε για software και 2) οτι χωρις να πληρωσεις τιποτα η μοτο ειναι γυμνη, δεν εχει βασικα πραγματα οπως το qs. ακραιο να εχεις μοτοσυκλέτα με 20+ τιμη καταλογου χωρις qs.

Sorath
28/03/2025, 22:20
Ναι μπορεί, αλλά σίγουρα θέλεις να παίξεις με την εγγύησή σου;;;

Καλά εννοείται, αυτά μετά την λήξη της εγγύησης.

husky21
28/03/2025, 22:39
Στον χώρο της πληροφορικής, το moto λέει "οτι κλειδώνει, ξεκλειδώνει"...

Μήπως υπάρχει και άλλος τρόπος ενεργοποίσης; Λέω τώρα.... :rolleyes: :rolleyes:

Δυστυχως οχι δεν υπαρχει ακομα αυτη η δυνατοτητα

harris_x
29/03/2025, 09:34
η μοναδα υπαρχει, οι αισθητηρες υπαρχουν. οι δυνατοτητες ειναι κλειδωμενες μονο. καπως πρεπει να πληρωθουν αυτες αλλα σιγουρα το demo mode ηταν fail απο πλευρας μαρκετινγκ, γιαυτο αλλωστε στις περισσοτερες χωρες το tech pack ειναι "δωρο" πλεον με την αγορα της μοτοσυκλέτας. νομιζω πλην της λογικης του demo τους περισσοτερους πελατες τους χαλασε 1) η τιμη γιατι οταν εχεις πληρωσει το hardware δεν σου καθετε καλα να δινεις 1500ε για software και 2) οτι χωρις να πληρωσεις τιποτα η μοτο ειναι γυμνη, δεν εχει βασικα πραγματα οπως το qs. ακραιο να εχεις μοτοσυκλέτα με 20+ τιμη καταλογου χωρις qs.

Είναι exta, το ξέρεις από την αρχή, και με το demo period σου δίνουν την ευκαιρία να τα δεις όλα προτού τα πληρώσεις και αν κάτι σου αρέσει, το πληρώνεις και το κρατάς.

Ποια άλλη εταιρία σου δίνει αυτή τη δυνατότητα.

Εγώ το βρίσκω πολύ καλό!

peterTHErider
29/03/2025, 09:53
Νομίζω χάρη πως αυτό που ενοχλεί τους περισσότερους είναι πως οι αρχικές τιμές είναι ήδη πολύ ακριβές σε σχέση με τον ανταγωνισμό.και άντε και κάνεις την υπερβαση και αγοράζεις το κτμ,πρέπει να πληρώσεις και άλλα γιατί αλλιώς αν και ακριβότερο από έχει ελλείψεις σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Με νούμερα.
Το μηχανάκι σου κοστίζει 26450 ΧΩΡΙΣ qs.
Ο ανταγωνισμός αν εξαιρέσουμε το ducati που πουλάει και brand είναι πολύ πιο κάτω με όλα τα καλά πραγματακια.
Και αναλύω.
Tuono factory 21 κάτι
Speed triple το νέο με ohlins ec3(οι κορυφαίες αναρτήσεις)22.5
Bmw s1000r με πακέτα με ηλεκτρονικες αναρτήσεις και qs τον πολύ 21
Yamaha mt1000sp 20 και κάτι.

Τι βλέπουμε λοιπόν,ότι το κτμ είναι περίπου 5000 πάνω από τον ανταγωνισμό ΧΩΡΙΣ βασικά πράγματα.
Δεν το λες και πολύ δελεαστικο...

harris_x
29/03/2025, 09:55
Νομίζω χάρη πως αυτό που ενοχλεί τους περισσότερους είναι πως οι αρχικές τιμές είναι ήδη πολύ ακριβές σε σχέση με τον ανταγωνισμό.και άντε και κάνεις την υπερβαση και αγοράζεις το κτμ,πρέπει να πληρώσεις και άλλα γιατί αλλιώς αν και ακριβότερο από έχει ελλείψεις σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Με νούμερα.
Το μηχανάκι σου κοστίζει 26450 ΧΩΡΙΣ qs.
Ο ανταγωνισμός αν εξαιρέσουμε το ducati που πουλάει και brand είναι πολύ πιο κάτω με όλα τα καλά πραγματακια.
Και αναλύω.
Tuono factory 21 κάτι
Speed triple το νέο με ohlins ec3(οι κορυφαίες αναρτήσεις)22.5
Bmw s1000r με πακέτα με ηλεκτρονικες αναρτήσεις και qs τον πολύ 21
Yamaha mt1000sp 20 και κάτι.

Τι βλέπουμε λοιπόν,ότι το κτμ είναι περίπου 5000 πάνω από τον ανταγωνισμό ΧΩΡΙΣ βασικά πράγματα.
Δεν το λες και πολύ δελεαστικο...

Ξέρεις σίγουρα ότι εκτός της Ducati, ο ανταγωνισμός που στοχεύουν είναι αυτος;

Καλά το Υamaha σίγουρα δεν είναι μέσα.

McGyver
29/03/2025, 09:55
Αν περιμένεις λίγο θα χαλάσει το κλείδωμα :bawl:

harris_x
29/03/2025, 09:56
Αν περιμένεις λίγο θα χαλάσει το κλείδωμα :bawl:

:lol::lol::lol:

Τέλεια!

Οποτε να μη πληρώσω ακόμα :)

peterTHErider
29/03/2025, 10:04
Ξέρεις σίγουρα ότι εκτός της Ducati, ο ανταγωνισμός που στοχεύουν είναι αυτος;

Καλά το Υamaha σίγουρα δεν είναι μέσα.

Άσχετα που στοχεύουν αυτοί ο δυνητικός πελάτης κοιτάει σαν μεγάλα γυμνά όλα αυτά.
Είναι κοντά σε επιδόσεις με ηλεκτρονικες αναρτήσεις και γυμνά.εγω πχ που είχα streetfighter v4s και ψήνομαι να ξαναπάρω κάτι της κατηγορίας κοιτάω όλα αυτά.

Ποιους θεωρείς ότι στοχεύει σαν ανταγωνιστές το μηχανάκι σου?

harris_x
29/03/2025, 10:13
Άσχετα που στοχεύουν αυτοί ο δυνητικός πελάτης κοιτάει σαν μεγάλα γυμνά όλα αυτά.
Είναι κοντά σε επιδόσεις με ηλεκτρονικες αναρτήσεις και γυμνά.εγω πχ που είχα streetfighter v4s και ψήνομαι να ξαναπάρω κάτι της κατηγορίας κοιτάω όλα αυτά.

Ποιους θεωρείς ότι στοχεύει σαν ανταγωνιστές το μηχανάκι σου?

Δεν έχω ιδέα και δε με απασχολεί.
Ούτε αυτό, ούτε το ότι τα extras μπορείς να τα δοκιμάσεις προτού τα αγοράσεις.

Αντιθέτως το τελευταίο το βρίσκω και ανταγωνιστικο πλεονέκτημα.

peterTHErider
29/03/2025, 10:25
Σε ρώτησα γιατί είπες πως δεν είναι σίγουρα το yamaha και λέω μήπως ξέρεις κάτι παραπάνω.
Επίσης το να δοκιμάζεις όλα αυτά τα καλά που λέμε σε περίοδο στρωσιματος δεν προσφέρει και πολλή πληροφορία κατά τη γνώμη μου.
Όπως νομίζω πως 99% των αγοραστών θα αγοράσει το tech pack διότι κάποια πράγματα είναι δεδομένα πλέον σε μηχανάκια επιδόσεων.
Αγοράζει κάποιος ένα μηχανάκι με 180 άλογα ηλεκτρονικές αναρτήσεις και φουλ τεχνολογία και είναι δυνατόν να μην θέλει το qs???τι να δοκιμάσει κάποιος ρε χάρη?
Υπάρχει περίπτωση να βάλεις το δάκτυλο στην Μερέντα και να μην σου αρέσει?
Θα στο πάρουν το χιλιαρικακι και το ξέρουν και το ξέρεις(γενικά ο αγοραστής).

harris_x
29/03/2025, 10:40
Σε ρώτησα γιατί είπες πως δεν είναι σίγουρα το yamaha και λέω μήπως ξέρεις κάτι παραπάνω.
Επίσης το να δοκιμάζεις όλα αυτά τα καλά που λέμε σε περίοδο στρωσιματος δεν προσφέρει και πολλή πληροφορία κατά τη γνώμη μου.
Όπως νομίζω πως 99% των αγοραστών θα αγοράσει το tech pack διότι κάποια πράγματα είναι δεδομένα πλέον σε μηχανάκια επιδόσεων.
Αγοράζει κάποιος ένα μηχανάκι με 180 άλογα ηλεκτρονικές αναρτήσεις και φουλ τεχνολογία και είναι δυνατόν να μην θέλει το qs???τι να δοκιμάσει κάποιος ρε χάρη?
Υπάρχει περίπτωση να βάλεις το δάκτυλο στην Μερέντα και να μην σου αρέσει?
Θα στο πάρουν το χιλιαρικακι και το ξέρουν και το ξέρεις(γενικά ο αγοραστής).
Οπότε το συνυπολογίζεις στο κόστος αγοράς και όλα καλά!
Αν δε το θέλεις, απλά δε το αγοράζεις, όπως εγώ πχ.

peterTHErider
29/03/2025, 10:48
Συμφωνούμε,εγώ το υπολογίζω έτσι έτσι και αλλιώς.
Και εκεί λέω πως το μηχανάκι κοστίζει σχεδόν 28κ και είναι από 5-8 κ πάνω από τον ανταγωνισμό.αν αξίζει αυτή η διαφορά είναι στην κρίση του καθενός.
Προσωπικά αν πήγαινα εκεί θα έδινα αλλά 4κ(λιγότερα από όσα ζητάει η κτμ από τους φθηνότερους της ανταγωνιστές) και θα έπαιρνα το ντουκατι που είναι άλλος πλανήτης.
Κουβέντα να γίνεται.

bros400pgm
29/03/2025, 10:56
Συνηθεις πρακτικη στα αμαξια λεω εγω, εδω και 2 δεκαετιες. Σε rav4 04 εβαλα cruise control απλα αγοραζωντας το λεβιεδακι και μια βαλβιδα για τον συμπλεκτη. Σε transit 08 εβαλα cruise control, θερμαινομενους καθρεπτες και χειρισμο στερεοφωνικου απλα προσθετοντας τους διακοπτες (συν ενεργοποιηση απο το διαγνωστικο που κυκλοφορει για τα ford).
Νομιζω μειωνουν χρονους κατασκευης και πληθος ανταλλακτικων τοποθετωντας την υποδομη κατα την διαρκεια της συναρμολογησης.

harris_x
29/03/2025, 11:22
Συμφωνούμε,εγώ το υπολογίζω έτσι έτσι και αλλιώς.
Και εκεί λέω πως το μηχανάκι κοστίζει σχεδόν 28κ και είναι από 5-8 κ πάνω από τον ανταγωνισμό.αν αξίζει αυτή η διαφορά είναι στην κρίση του καθενός.
Προσωπικά αν πήγαινα εκεί θα έδινα αλλά 4κ(λιγότερα από όσα ζητάει η κτμ από τους φθηνότερους της ανταγωνιστές) και θα έπαιρνα το ντουκατι που είναι άλλος πλανήτης.
Κουβέντα να γίνεται.

Το V4 είναι πιο ακριβό από το 1390 ;)

Το V2 δεν είναι ανταγωνιστης του.

harris_x
29/03/2025, 11:30
Συνηθεις πρακτικη στα αμαξια λεω εγω, εδω και 2 δεκαετιες. Σε rav4 04 εβαλα cruise control απλα αγοραζωντας το λεβιεδακι και μια βαλβιδα για τον συμπλεκτη. Σε transit 08 εβαλα cruise control, θερμαινομενους καθρεπτες και χειρισμο στερεοφωνικου απλα προσθετοντας τους διακοπτες (συν ενεργοποιηση απο το διαγνωστικο που κυκλοφορει για τα ford).
Νομιζω μειωνουν χρονους κατασκευης και πληθος ανταλλακτικων τοποθετωντας την υποδομη κατα την διαρκεια της συναρμολογησης.

Αυτό ακριβώς κάνουν :winka:

peterTHErider
29/03/2025, 11:48
Αυτό ακριβώς κάνουν :winka:

Ναι αλλά μιλάμε για αμαξι του 2004 και επαγγελματικό όχημα.
εδω τώρα μιλάμε σαν να αγοράζεις porsche και να σου έχουν δοκιμαστικά το aircondition!:bawl:

peterTHErider
29/03/2025, 11:52
Το V4 είναι πιο ακριβό από το 1390 ;)

Το V2 δεν είναι ανταγωνιστης του.

Ναι προφανώς,το γράφω,για αυτό έχει πολύ ακριβότερα πραγματακια.
Αλλά λεω και πως είναι πιο κοντά στο ντουκατι παρα σε όλα τα υπόλοιπα σαν τιμή.

harris_x
29/03/2025, 11:55
Ναι αλλά μιλάμε για αμαξι του 2004 και επαγγελματικό όχημα.
εδω τώρα μιλάμε σαν να αγοράζεις porsche και να σου έχουν δοκιμαστικά το aircondition!:bawl:

Κάπως άτοπη η παρομοίωση.

Ο,τι είναι απαραίτητο στον μέσο αναβάτη της κατηγορίας το εχει και με το παραπάνω.

peterTHErider
29/03/2025, 12:07
Το qs το θεωρώ απαραίτητο.
Όπως και ΟΛΕΣ οι άλλες εταιρείες.
Θα το δεχομουν στην απλή έκδοση του μοντέλου.αλλα οταν πας σε μηχανάκι με ηλεκτρονικες αναρτήσεις πας διότι σαν καταναλωτής θες την απόλυτη τεχνολογία.εχεις δλδ το ταβάνι!τα θες ΟΛΑ!
Σαν να πηγαίνω σε ακριβό εστιατόριο και να μου χρεώνουν έξτρα το αλάτι.
τα προγράμματα τρακ οκ.
Η να μην σε αφήνει να ρυθμίσεις το engine brake??

harris_x
29/03/2025, 12:08
Το qs το θεωρώ απαραίτητο.
Όπως και ΟΛΕΣ οι άλλες εταιρείες.
Θα το δεχομουν στην απλή έκδοση του μοντέλου.αλλα οταν πας σε μηχανάκι με ηλεκτρονικες αναρτήσεις πας διότι σαν καταναλωτής θες την απόλυτη τεχνολογία.εχεις δλδ το ταβάνι!τα θες ΟΛΑ!
Σαν να πηγαίνω σε ακριβό εστιατόριο και να μου χρεώνουν έξτρα το αλάτι.
Δε σου το χρεώνουν extra.
To έχουν προαιρετικό εξοπλισμό, σου δίνουν τη δυνατότητα να το δοκιμάσεις και αν σου αρέσει το βάζεις.

panos_zip
29/03/2025, 12:10
Το χειρότερο ειναι να πρέπει να αντικαταστήσεις μετά από πτώση, τη θερμαινόμενη σέλα, τα θερμαινόμενα γκριπ ή το μαρσιπιέ κομπλέ με το διακόπτη του σιφτερ, χωρίς να τα έχεις ξεκλειδώσει.

Δεν είμαι εντελώς αντίθετος με αυτή τη λογική των εργοστασίων, αλλά μου κακοφαίνεται λιγο. Κυρίως γιατί δεν μπορεί να έχει στανταρ το qs ένα μηχανακι που κάνει πχ 10κ και όχι ένα των 25+.

Τι άλλο κλειδώθηκε μετά το demo εκτός του qs?

RaGe_Raptor
29/03/2025, 12:22
Υπάρχει περίπτωση να βάλεις το δάκτυλο στην Μερέντα και να μην σου αρέσει?


αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που δεν καβαλάω τα 1100 Tuono των φίλων μου.:D

harris_x
29/03/2025, 12:27
Το χειρότερο ειναι να πρέπει να αντικαταστήσεις μετά από πτώση, τη θερμαινόμενη σέλα, τα θερμαινόμενα γκριπ ή το μαρσιπιέ κομπλέ με το διακόπτη του σιφτερ, χωρίς να τα έχεις ξεκλειδώσει.

Αυτο ναι, συμφωνω.
Όμως το KTM δεν έχει σέλα και γκριπ απο την αρχή.
Ό,τι ξεκλειδώνεται είναι κάποιες επιπλέον λειτουργίες που σαν hardware είτε υπάρχουν πάνω στο μηχανάκι γιατι ο πελάτης το επέλεξε όπως πχ οι ημιενεργητικές αναρτήσεις που ξεκλειδώνονται οι manual ρυθμίσεις και κάποιες τηλεμετρίες, ή το κόστος τους δεν είναι πολύ μεγάλο και έχουν μπει απο την αρχή σε όλες τις εκδόσεις όπως το QS.


Δεν είμαι εντελώς αντίθετος με αυτή τη λογική των εργοστασίων, αλλά μου κακοφαίνεται λιγο. Κυρίως γιατί δεν μπορεί να έχει στανταρ το qs ένα μηχανακι που κάνει πχ 10κ και όχι ένα των 25+.

Τι άλλο κλειδώθηκε μετά το demo εκτός του qs?

Δυστυχώς δε μπορώ να σου τα πω με σιγουριά γιατι απλά δεν ασχολήθηκα ποτέ.
κάποια που έτυχε να δω ήταν τα παρακάτω:


QS
Launch contol
Manual ρυθμίσεις αναρτίσεων και τηλεμετρίες
Επιπλέον modes, track & performance
Ρυθμιση του anti wheely
Ρυθμιση του TC

peterTHErider
29/03/2025, 12:43
Ότι και να λέμε εμείς η κάθε εταιρεία επιλέγει την εμπορική πολιτική της.
Σημασία έχει όμως τελικά αν ενοχλείται από αυτό ο πιθανός πελάτης και πόσοι αποθαρρύνονται να κάνουν την αγορά.
Ο Χάρης πχ είναι οκ με αυτό,σε μένα και σε κάποιους άλλους την σπάει αυτή η τακτική.
Το ταμείο έχει τελικά σημασία.
Αλλά όσο μεγαλώνει τον πάρκο μιας εταιρείας και βάζει νέους πελάτες μόνον καλό της κάνει.

peterTHErider
29/03/2025, 12:46
Δε σου το χρεώνουν extra.
To έχουν προαιρετικό εξοπλισμό, σου δίνουν τη δυνατότητα να το δοκιμάσεις και αν σου αρέσει το βάζεις.

Προαιρετικό κάτι που είναι στάνταρ σε όλους?

harris_x
29/03/2025, 12:52
Προαιρετικό κάτι που είναι στάνταρ σε όλους?
Ναι, γιατι;
Αν το θέλει κάποιος μπορεί να το βάλει.
Δεν είπε κανείς ότι δε διατίθεται.

harris_x
29/03/2025, 12:52
Εχω πχ δε το θέλω, γιατι να το πληρώσω;

harris_x
29/03/2025, 12:54
Η ας πούμε ένας φίλος που πήρε το τελευταίο Busa, που έχει standard το QS, το έχει πληρώσει και δεν του αρέσει η λειτουργία του.
Στην ΚΤΜ αν δε σου αρέσει, δεν το αγοράζεις. Πολύ τίμιο το βρίσκω.

peterTHErider
29/03/2025, 13:10
το 2025 σε μηχανάκια άνω των 20000 θεωρώ πως όχι μόνο πρέπει να έχει στάνταρ το qs αλλά να δουλεύει και άριστα.
Αν δεν δουλεύει άριστα δεν είναι λόγος απλά να μην το έχω και να μην το χρησιμοποιώ αλλά λόγος να θεωρώ την οποιαδήποτε εταιρεία ανίκανη.

peterTHErider
29/03/2025, 13:11
Εχω πχ δε το θέλω, γιατι να το πληρώσω;

Δεν θα έπρεπε ρε χάρη να χρειαστεί να το πληρώσεις στα 26500.θα έπρεπε να το έχεις και ας μην το χρησιμοποιείς.

harris_x
29/03/2025, 13:12
Καλά, εμένα δε με ενόχλησε η λειτουργία του αλλα ο καθένας έχει τις δικές του προτιμήσεις.

harris_x
29/03/2025, 13:14
Δεν θα έπρεπε ρε χάρη να χρειαστεί να το πληρώσεις στα 26500.

Γιατι αυτή είναι η κοστολόγηση και η πολίτικη της μάρκας αυτής.
Αλλες μάρκες έχουν διαφορετική πολιτική.

Αν ήταν standard, το μηχανάκι θα είχε 26800.
Πλήρωσα λιγότερα, το δοκίμασα, μου άρεσε, το θέλω;
Ναι, το πληρώνω και το έχω.
Όχι, δεν το πληρώνω και έχω γλυτώσει και 300€.

harris_x
29/03/2025, 13:15
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω πώς γίνεται κάτι που είναι υπέρ του πελάτη να γίνεται θέμα συζήτησης προς την αντίθετη κατεύθυνση... :confused:

Phantom
29/03/2025, 13:24
Όσο κι αν χρυσώνουμε το χάπι, γεγονός παραμένει

1) Οτι την ώρα που το μηχάνημα φεύγει από το εργοστάσιο έχει πάνω του όλο τον "προαιρετικό" εξοπλισμό. Με λίγα λόγια κάθε "μονάδα" είναι ίδια με την άλλη.
2) Το κόστος αυτού του "προαιρετικού" εξοπλισμού υπολογίζεται στο κόστος παραγωγής ΚΑΘΕ μονάδας.
3) Το κόστος απόκτησης κάθε "μονάδας" από τον ενδεχόμενο πελάτη είναι διαφορετικό.

Δηλαδή, δύο άτομα αγοράζουμε ακριβώς την ίδια μονάδα, ακριβώς το ίδιο αντικείμενο, ακριβώς το ίδιο μηχάνημα αλλά πληρώνουμε διαφορετικά ποσά ο καθένας.

Εδώ είναι η ένσταση πολλών. Από όποια μεριά και να θες να το δικαιολογήσεις / χρυσώσεις δεν βγάζει πολύ νόημα.

Από την μία κάποιοι λένε οτι χαίρονται που μπορούν και δοκιμάζουν, κι αν τους αρέσει το κρατάνε.
Κι εγώ σε αυτή την λογική φέρνω αντεπιχείρημα οτι το κόστος παραγωγής ΚΑΘΕ ΜΟΝΑΔΑΣ αυξήθηκε μόνο και μόνο για να μπορεί κάποιος να κάνει "demo". Άρα, όλοι αυτοί που δεν θέλουν όλα αυτά τα έξτρα πληρώνουν ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ την ΙΔΙΑ μονάδα για να μπορούν ενδεχομένως αυτοί που τα θέλουν να τα κάνουν "demo"


Ειπώθηκε παραπάνω οτι αυτό γίνεται στα αυτοκίνητα εδώ και 2 δεκαετίες.
Λάθος. Στα αυτοκίνητα χρειαζόταν πάντα κάτι έξτρα. Το πόσο κόστιζε το έξτρα το εξετάζουμε, αλλά θα φέρω παράδειγμα από το Ε46 της ΒΜW.
Το αυτοκίνητο έχει cruise control από το εργοστάσιο, ή για να το πούμε σωστά η ECU υποστηρίζει CC.
Το μόνο που λείπει για να δουλέψει το CC είναι τα χειριστήρια στο τιμόνι.
Η BMW τότε σου έλεγε οτι αν θες CC πρέπει να αλλάξεις τιμόνι. Επίσης σου έλεγε οτι αν αλλάξεις τιμόνι (για άλλους λόγους) αυτόματα σου έδινε/ξεκλείδωνε και το CC.
Το πόσο χρέωνε το τιμόνι με τα διαφορετικά χειριστήρια είναι άλλη υπόθεση.
Το θέμα είναι όμως οτι έτσι και έβαζες τον απαραίτητο εξοπλισμό (χειριστήρια) με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, αυτόματα το hardware ήταν ικανό να υποστηρίξει CC, και έτσι σου έδινε και CC.

Βέβαια η ίδια η BMW χρόνια αργότερα (περίπου πριν από 5/6 χρόνια) ξεκίνησε αυτή την ηλιθία μόδα με τις συνδρομές και τα software unlock. Οπότε δεν υποστηρίζω, ούτε είμαι φαν (πλέον) της BMW.

Επίσης, μπορεί η BMW (και όλες οι εταιρείες) να χρέωναν την διαδικασία του coding, αλλά το coding σου άνοιγε/έκλεινε δυνατότητες που υπήρχαν ήδη στο hardware κατά βούληση. Πλήρωνες δηλαδή τον μηχανικό για τις εργατοώρες του προγραμματισμού. Όχι για την δυνατότητα που σου άνοιγε / έκλεινε. Και αν είχες όρεξη, τα περισσότερα μπορούσες να τα αλλάξεις και μόνος σου, ή στο μηχανικό της γειτονιάς σου, χωρίς να επηρεάζεται η εγγύηση σου ή να θεωρείται οτι αυτό που κάνεις μπορεί να είναι και παράνομο.

Από τότε περάσαμε πλέον στο "όσοι δεν έχουν ή δεν θέλουν" να πληρώνουν ακριβότερα λιγότερο μηχάνημα, και "όσοι έχουν ή θέλουν" να πληρώνουν φθηνότερα περισσότερα μηχάνημα.

Που δεν είναι λογικό και δίκαιο.
Η οικονομία κλίμακας, και γενικότερα όλες αυτές οι ωραίες δικαιολογίες που λέμε για να δικαιολογήσουμε γιατί πρέπει να πληρώσουμε έξτρα κάτι που υπάρχει ήδη σε αυτό που αγοράσαμε, θα έπρεπε να ευνοούν ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ (δηλαδή να παίρνουμε περισσότερο μηχάνημα όλοι, με μικρότερο κόστος)

Αλλά και πάλι.. Ακόμα κι έτσι (κάνοντας σου Upselling κάτι που στην ουσία έχεις πληρώσει ήδη) η KTM τουλάχιστον έφτασε στο γκρεμό και στα όρια της χρεωκοπίας.
Οπότε κι έτσι να το δεις.. πάλι κάτι δεν πάει καλά!

Δεν πολυ-πάω τους Αμερικάνους, αλλά έχουν δίκιο όταν λένε "πλήρωσα τόση μηχανή, απαιτώ τόση μηχανή"
Γιατί, ακόμα, μοτοσικλέτα θεωρείται το hardware, όχι κάποιος περίεργος συνδυασμός hardware/software με λίγο IoT (Internet of Things) έξτρα..

peterTHErider
29/03/2025, 13:25
Επειδή είναι ήδη ακριβή μοτοσυκλέτα με το hardware ήδη εγκατεστημένο.για αυτό το κουβεντιάζουμε.
Με αυτή τη λογική τότε να είχε και όλα τα υπόλοιπα έτσι.εχει τις ημιενεργητικες και αν τις θες πλήρωσε.να έχει πάνω τα διαφορα modes αλλά αν τα θες πλήρωσε.και όλα τα υπόλοιπα.
Και να σου πω θα προτιμούσα να μου πει 27500 με όλα μέσα παρά αυτή την πουστιτσα.
Δεν λέω ότι κάνει κάτι παράνομο ή κλέβει.αλλα ειναι χαζομαρκετιστικο.
Δηλαδή θα δώσει κάποιος 26500 και θα κολλήσει στα 300 ευρώ του σιφτερ?που ένα σωστό σιφτερ μεταμορφώνει όλην την εμπειρία οδήγησης στο πολύ απολαυστικοτερο.ειδικα στην πίστα.

RaGe_Raptor
29/03/2025, 13:36
αδυνατώ να καταλάβω πως αυτό που κάνει η ΚΤΜ είναι υπέρ του καταναλωτή,όπως λέει ο Χάρης.
Ίσως κάτι χάνω.
Είναι ήδη πολλά τα λ7 αλλά δεν βγαίνουν από την τσέπη μου,οπότε δεν έχει και πολύ σημασία :D

basilis_k6
29/03/2025, 15:30
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω πώς γίνεται κάτι που είναι υπέρ του πελάτη να γίνεται θέμα συζήτησης προς την αντίθετη κατεύθυνση... :confused:

Εισαι στο 1% που δεν την εχει κραξει. Εχει φαει ΤΟ κραξιμο απο πελατες και δημοσιογραφους. Ακομα και απο ανθρωπους που το εχουν πληρωσει.

aris19
29/03/2025, 17:03
Βασικά νομίζω ότι η συζήτηση έχει συνεχίσει άσκοπα για τουλάχιστον 2 σελίδες. Ο Χάρης συμφωνεί με την πολιτική της ΚΤΜ, οι περισσότεροι διαφωνούν. Προσωπικά διαφωνώ και εγώ με αυτή την πολιτική, η οποία όμως υπό προϋποθέσεις (θα αναφερθώ παρακάτω) θεωρώ ότι μπορεί εν τέλει να είναι καλή για τον αγοραστή. Ανεξάρτητα από τα παραπάνω, μπορεί να έχει ο καθένας την άποψή του, γιατί συνεχίζουμε να αναμοχλεύουμε τα ίδια; Ας μην συμφωνούμε σε όλα, δεν έγινε και τίποτα.

Και αφού μπήκαμε στη διαδικασία, ας βάλω και εγώ τον οβολό μου στο ποστ: Δεν έχει νόημα να αναζητούμε το σωστό και το λάθος όταν δεν γνωρίζουμε στα σίγουρα τι παίζει με την τιμολόγηση της μοτοσυκλέτας και του hardware. Επειδή προφανώς τίποτα δεν είναι δωρεάν, το θέμα είναι πόσο κοστολογείται ο προαιρετικός εξοπλισμός -ενεργοποιημένος ή όχι- από την εταιρεία, γιατί προφανώς τα εργοστάσια δεν αγοράζουν στις τιμές που αγοράζει ο καταναλωτής. Η προϋπόθεση που θεωρώ ότι αυτή η πολιτική θα ήταν ωφέλιμη για τον αγοραστή είναι να χρέωναν τον προαιρετικό εξοπλισμό σε τιμή κόστους, ώστε και αυτοί να μη βγαίνουν ζημιωμένοι και να έχει τη δυνατότητα ο αγοραστής να επιλέξει τι θέλει και τι όχι. Για να γίνω πιο συγκεκριμένος, θα αναφέρω ένα παράδειγμα με τυχαίους αριθμούς: Ας πούμε ότι ένα μηχανάκι στη βασική του έκδοση κόστιζε 20 χιλιάρικα και το αγόραζες 22 με όλο τον προαιρετικό εξοπλισμό απενεργοποιημένο με την προοπτική αν ενεργοποιήσεις τα πάντα να πάει στα 25. Το δοκιμάζεις και αν δεν τα θέλεις όλα μπορεί να γλιτώσεις και λίγα χρήματα. Αλλάζεις γνώμη; Τα ενεργοποιείς αργότερα και επειδή είναι ήδη πάνω στο μηχανάκι δεν χρειάζεται και συνεργείο. Αν η πολιτική ήταν να διαλέγεις από την αρχή τι θέλεις και τι όχι, για να πάρεις όλο τον προαιρετικό εξοπλισμό θα έδινες 25 και αν δεν χρειαζόσουν κάτι συλλυπητήρια, κατόπιν απομακρύνσεως από το ταμείο ξέρετε τι γίνεται. Όταν κάποιος μπορεί να διαθέσει 20χιλιαρικα και παραπάνω για κάτι που δεν είναι βασικό αγαθό θαρρώ πως δεν θα τον ενοχλήσουν τα 2 παραπάνω για να μπορεί να είναι πιο ευέλικτος. Αν όμως για το ίδιο μηχανάκι ζητούσαν 25 χωρίς τίποτα ενεργοποιημένο, εκεί ναι, θα είχα πρόβλημα. Προσωπικά θα προτιμούσα στις μεγάλες αντιπροσωπείες να είχαν ένα demo μοντέλο με τον πλήρη εξοπλισμό διαθέσιμο, να το έγιναν για μια καλή δοκιμή 1-2 ημερών (στο εξωτερικό γίνεται) και να αποφασίζει ο πιθανός αγοραστής τον προαιρετικό εξοπλισμό.

Για να κλείσω, δεν είμαι αφελής, είναι δεδομένο ότι οι εταιρείες δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα και στην περίπτωση της KTM δεν δουλεύει έτσι το πράγμα. Αλλά ακόμα και έτσι, θεωρείς ότι ζητάει πολλά για αυτό που προσφέρει ή δεν σου αρέσει η πολιτική της εταιρείας; Μην αγοράζεις βρε αδερφέ, όπως εγώ δεν θα αγοράσω ποτέ προϊόντα της Apple.

harris_x
29/03/2025, 18:08
Προσωπικά θα προτιμούσα στις μεγάλες αντιπροσωπείες να είχαν ένα demo μοντέλο με τον πλήρη εξοπλισμό ενεργοποιημένο, να το έγιναν για μια καλή δοκιμή 1-2 ημερών (στο εξωτερικό γίνεται) και να αποφασίζει ο πιθανός αγοραστής τον προαιρετικό εξοπλισμό.


Το demo period είναι ακόμα καλύτερο από αυτό που γράφεις.
Αν βέβαια έχεις αποφασίσει να πας σε καποιο μοντέλο της μάρκας.

aris19
29/03/2025, 19:43
Το demo period είναι ακόμα καλύτερο από αυτό που γράφεις.
Αν βέβαια έχεις αποφασίσει να πας σε καποιο μοντέλο της μάρκας.

Επειδή ίσως κάτι αγνοώ, το demo mode τι είναι ακριβώς; Αγοράζεις το μηχανάκι, για μια περίοδο (μέχρι το στρώσιμο; ) τα έχεις όλα διαθέσιμα και μετά διαλέγεις τι θέλεις να ξεκλειδώσεις και τι όχι;

RaGe_Raptor
29/03/2025, 19:56
Επειδή ίσως κάτι αγνοώ, το demo mode τι είναι ακριβώς; Αγοράζεις το μηχανάκι, για μια περίοδο (μέχρι το στρώσιμο; ) τα έχεις όλα διαθέσιμα και μετά διαλέγεις τι θέλεις να ξεκλειδώσεις και τι όχι;

είναι το "κοίτα τί μπορείς να έχεις στο μηχανάκι σου, μην είσαι τσίπης..." :bawl:

sorry ,Χάρη. δεν το εννοώ,ε! :D

harris_x
29/03/2025, 20:03
είναι το "κοίτα τί μπορείς να έχεις στο μηχανάκι σου, μην είσαι τσίπης..." :bawl:

sorry ,Χάρη. δεν το εννοώ,ε! :D
:lol:

Kάτι τέτοιο :lol:

harris_x
29/03/2025, 20:04
Επειδή ίσως κάτι αγνοώ, το demo mode τι είναι ακριβώς; Αγοράζεις το μηχανάκι, για μια περίοδο (μέχρι το στρώσιμο; ) τα έχεις όλα διαθέσιμα και μετά διαλέγεις τι θέλεις να ξεκλειδώσεις και τι όχι;

Αυτό ακριβώς, μέχρι τα 1500km είναι όλα διαθέσιμα.
Μετά κόβονται αυτομάτως.

Ό,τι απο αυτά σου άρεσε, πας στο συνεργείο σου, το πληρώνεις και σου το ξεκλειδώνει.

ptc
29/03/2025, 20:34
αδυνατώ να καταλάβω πως αυτό που κάνει η ΚΤΜ είναι υπέρ του καταναλωτή,όπως λέει ο Χάρης.
Ίσως κάτι χάνω.

Σου λειπουν τα πορτοκαλι γυαλια. Κι εγω ΚΤΜ εχω, αλλα θελει πολυ προσπαθεια για να το δεις ως θετικο το ολο θεμα.

harris_x
29/03/2025, 22:08
Σου λειπουν τα πορτοκαλι γυαλια. Κι εγω ΚΤΜ εχω, αλλα θελει πολυ προσπαθεια για να το δεις ως θετικο το ολο θεμα.

Δε θέλει γυαλιά, ανοικτό μυαλό θέλει ;)

kostaskk
29/03/2025, 23:35
Δλδ έγιναν σαν τα apple, πληρώνεις πανάκριβα καλώδια,αξεσουάρ και εφαρμογές που αλλού είναι τσάμπα, αλλά αυτοί επίτηδες τα κλείδωσαν σε ένα ίδη πανάκριβο υπερ τιμολογημενο προϊόν.

Δεν υπάρχει κανένας τρόπος πχ να βγάλεις την ντιζα κοντέρ η καλώδια πριν τα 1500km και να τα κρατήσεις όλα, η να το ξεγελάσεις κάπως η να το ξεκλειδώσεις? Οι αντιπροσωπείες κάποιον κωδικό θα βάζουν η απλά θα τσεκαρουν κουτάκια μέσα στο διαγνωστικό- σύνδεση με τον εγκεφαλο-προγραματισμο

RaGe_Raptor
30/03/2025, 06:54
Δλδ έγιναν σαν τα apple, πληρώνεις πανάκριβα καλώδια,αξεσουάρ και εφαρμογές που αλλού είναι τσάμπα, αλλά αυτοί επίτηδες τα κλείδωσαν σε ένα ίδη πανάκριβο υπερ τιμολογημενο προϊόν.

Δεν υπάρχει κανένας τρόπος πχ να βγάλεις την ντιζα κοντέρ η καλώδια πριν τα 1500km και να τα κρατήσεις όλα, η να το ξεγελάσεις κάπως η να το ξεκλειδώσεις? Οι αντιπροσωπείες κάποιον κωδικό θα βάζουν η απλά θα τσεκαρουν κουτάκια μέσα στο διαγνωστικό- σύνδεση με τον εγκεφαλο-προγραματισμο

Καλυτερα να βγάλει τον ατέρμονα, μην φανεί ότι λείπει η ντιζα και του τα ακυρώσουν. ;)

harris_x
30/03/2025, 09:10
Καλυτερα να βγάλει τον ατέρμονα, μην φανεί ότι λείπει η ντιζα και του τα ακυρώσουν. ;)

Σωστά, καλύτερα έτσι :bawl:

harris_x
30/03/2025, 09:14
Σε ποιο έτος ζείτε ρε παλικαρια;;;
Ντιζες, καλώδια... :confused:

Έτσι και πειράξεις κάτι δε θα λειτουργεί τίποτα μετά.

Οσο για τα ξεκλειδωματα, οn line με το εργοστάσιο γίνονται όλα αφού έχει προηγηθεί η πληρωμή.

dimitris23
30/03/2025, 21:30
Αν κατάλαβα καλά το έξτρα πακέτο ξεκλειδώνει κάποιες επιπλέον λειτουργίες. Δηλαδή στις αναρτήσεις στο antiwhiele κτλ. Έχεις αυτές τις λειτουργίες και χωρίς το πακέτο αλλά όχι όλες τις ρυθμίσεις τους. Μόνο το quick shifter δεν έχεις. Δηλαδή καθαρά software είναι το θέμα και όχι hardware πέραν του shifter. Δεν είμαι αντίθετος σε αυτό. Αλλά το shifter έπρεπε να είναι στάνταρ και όχι έξτρα σε αυτή τη κατηγορία. Να μιλάγαμε για το 890 ναι το καταλαβαίνω να μην είναι στάνταρ αλλά εδώ όχι. Και εγώ το θεωρώ άχρηστο παιχνίδι αλλά πολύ διασκεδαστικό και πρέπει στη ναυαρχίδα της εταιρείας να είναι στάνταρ.

husky21
30/03/2025, 22:01
Καθολου αχρηστο και καθολου παιχνιδι δεν ειναι το σιφτερ
μην λεμε οτι θελουμε

basilis_k6
30/03/2025, 22:14
καπου ειχα διαβασει οτι χωρις το τεκ/τρακ πακ δεν σε αφηνει να κανεις power wheelie. παιζει κατι τετοιο?

dimitris23
30/03/2025, 22:17
Ίσως το διατύπωσα λάθος. Ζεις και οδηγάς χωρίς αυτό αλλά είναι φουλ διασκεδαστικό στην οδήγηση και φουλ χρήσιμο στη γρήγορη οδήγηση.

kostaskk
30/03/2025, 22:54
Σε ποιο έτος ζείτε ρε παλικαρια;;;
Ντιζες, καλώδια... :confused:

Έτσι και πειράξεις κάτι δε θα λειτουργεί τίποτα μετά.

Οσο για τα ξεκλειδωματα, οn line με το εργοστάσιο γίνονται όλα αφού έχει προηγηθεί η πληρωμή.

Λίγο δύσκολο να σε αφήνει στον δρόμο αν χαλάσει ο αισθητήρας στροφών ρόδας, το μαγνητακι η το καλώδιο του η ότι άλλο έχει,,

telegonos
30/03/2025, 23:56
Λίγο δύσκολο να σε αφήνει στον δρόμο αν χαλάσει ο αισθητήρας στροφών ρόδας, το μαγνητακι η το καλώδιο του η ότι άλλο έχει,,

Nα μείνει τελείως δεν θα μείνει.

Αλλά αν δεν ξέρει το σύστημα με τι ταχύτητα κινείται, δεν θα φορτώσει την παράμετρο |ταχύτητα| στους υπολογισμούς του, για τον ψεκασμό, για την ανάφλεξη, για το φρενάρισμα και το ABS, για τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις (αν έχει), για τα συστήματα ευστάθειας. Ολα αυτά, θα συνεχίσουν να δουλεύουν αλλά με λάθος τιμή ταχύτητας.

Ολα θα λειτουργούν, αλλά σαν να είναι κακορυθμισμένα, όχι στην καλύτερη δυνατή λειτουργία.

harris_x
31/03/2025, 06:51
καπου ειχα διαβασει οτι χωρις το τεκ/τρακ πακ δεν σε αφηνει να κανεις power wheelie. παιζει κατι τετοιο?

Oxi

SeniorCanardo
31/03/2025, 11:33
- Όσοι ψάχνουν για ειλικρίνεια και ηθική στο μάρκετινγκ, ψάχνουν σε λάθος σημείο.

- Το μάρκετινγκ δεν ήταν ποτέ υπέρ του δυνητικού καταναλωτή. Μοναδικός σκοπός είναι η αύξηση των κερδών της εκάστοτε εταιρείας.

- Θα μπορούσαμε να πούμε πως το μάρκετινγκ είναι μια "νόμιμη εξαπάτηση".
Εκμεταλλευόμενο εγγενείς αδυναμίες της ανθρώπινης αντίληψης και ψυχολογίας, παραπλανεί εντέχνως και συστηματικά με στόχο την αύξηση των πωλήσεων.

- Η KTM δεν ανακάλυψε το demo mode!
Για δεκαετίες χρησιμοποιείται στο χώρο του software και από ότι φαίνεται δουλεύει.
(Την ίδια ή παρόμοια τεχνική χρησιμοποιούν εταιρείες συνδρομητικής τηλεόρασης, κανάλια στο tube, εταιρείες ρεύματος, τηλεπικοινωνιών κλπ).
Αν θα δουλέψει και στο χώρο της μοτοσυκλέτας μένει να φανεί.*
Δεν θα εκπλαγώ αν κάποια στιγμή δούμε και subscription model.:bawl:

- Αν η KTM έχει συμπεριλάβει το κόστος ήδη στην αγορά, αν θα έπρεπε να δίνει features στην βασική έκδοση, αν ο ανταγωνισμός, αν ο "ένας", αν ο "άλλος" δεν έχει νόημα.
Δικό σου είναι το πορτοφόλι, γ@μησε τους και μην το αγοράζεις αν σου φαίνεται υπερβολικά ακριβό και προχώρα στο επόμενο μαγαζί.

- Από την άλλη δοκίμασες, αν δεν σου αρέσει το feature, μην το πληρώνεις.
Τουλάχιστον δεν παίρνεις γουρούνι στο σακί.
Βέβαια το πιθανότερο είναι ότι θα το αγοράσεις, "για να μην κλαίς που έχουν οι φίλες σου και εσύ δεν έχεις", που έλεγε και ο Τζιμάκος.
Δύσκολο να επιβιώσεις την σήμερον ανάμεσα σε "επιδειξίες πλούτου" και υπερφουσκωμένων "Εγώ". :rolleyes:

- Δεν έχω καταλάβει (αν και ψιλιάζομαι) αυτοί που την πέφτουν με κάθε ευκαιρία στην KTM, το κάνουν λόγω εμμονής με την εταιρεία και αντιπάθειας ή για να την πέσουν εύσχημα στον Χάρη.:hmm:

*Εκτιμώ πως θα δουλέψει γιατί κατά βάση δεν είμαστε μοτοσυκλετιστές, δεν είμαστε ούτε καν χρήστες (users) που θα έλεγε και ο φίλτατος @STF, αλλά κατά κύριο λόγο είμαστε καταναλωτές.
Weekend warriors που κάνουν "θόρυβο" γύρω από τα "κουβαδάκια" τους, για να εντυπωσιάσουν τους "ομοίους" τους με τα κατορθώματά τους.
Και όπως λέει και το ρητό:
"Work more to buy more shit, to impress people, that you don't even like".

Bowleno
31/03/2025, 13:31
Δεν την πέφτουμε εύσχημα στον Χάρη, ευθέως του την πέφτουμε...:tooth::tooth:

Sorath
31/03/2025, 13:32
- Δεν έχω καταλάβει (αν και ψιλιάζομαι) αυτοί που την πέφτουν με κάθε ευκαιρία στην KTM, το κάνουν λόγω εμμονής με την εταιρεία και αντιπάθειας ή για να την πέσουν εύσχημα στον Χάρη.:hmm:


Δεν χρειάζεται να σπέρνουμε έριδες. Δεν την έπεσε κανένας. Ο καθένας την γνώμη του είπε, και δεν έχει να κάνει με την KTM, και ιδίως δε με τον Χάρη!

Τις τακτικές αυτές κρίνουμε. Όποια εταιρία κι αν το έκανε, το ίδιο θα ήταν. Όπως σωστά εξάλλου αναφέρθηκε και για την BMW με τις συνδρομές της.

harris_x
31/03/2025, 13:39
Δεν την πέφτουμε εύσχημα στον Χάρη, ευθέως του την πέφτουμε...:tooth::tooth:

ουστ ρε :a38: