Το shifter δεν είναι στον στανταρ εξοπλισμο;;
Το shifter δεν είναι στον στανταρ εξοπλισμο;;
Θα πάρεις τελικά το tech pack?
Κρίμα τέτοιο πιστόλι να μην έχει qs.
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Ώπα! Δηλάδή έχει το hardware πάνω έτσι κι αλλιώς, και στο ξεκλειδώνουν μέσω software;Daaaamn!
Αξίζει πάντως το qs, και ειδικά αν όπως λες δουλεύει ωραία/στρωτά.
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Αυτή η λογική που την ξεκίνησε πρώτη η BMW νομίζω, πολύ μου τη δίνει στα νεύρα.
Δηλαδή το hardware υπάρχει, αλλά με software αποφασίζουμε αν θα δουλεύει η όχι. Κι αν εσύ δεν θες να πληρώσεις τα έξτρα, δεν πειράζει.. θα κουβαλάς το βάρος τους σ' αρέσει δεν σ' αρέσει (που θεωρητικά σε ένα μηχάνημα υψηλών επιδόσεων ακόμα και ένα κιλό κάνει διαφορά!)
Όχι δεν το ξεκίνησε η BMW σε επίπεδο software. Το ξεκίνησε πρώτη σε επίπεδο hardware μόνο. Σου έφερναν τις μηχανές "φορτωμένες" θες δε θέλεις με το πρόσχημα οτι αν το πάρεις χωρίς τον έξτρα "εξοπλισμό" θεωρείται ειδική παραγγελία και καθυστερεί η παάδοση.
Σήμερα βέβαια έχει και αυτή τα ξεκλειδώματα της που αφορούν όμως κυρίως τον εγκέφαλο, όπως π.χ. Modes (αναβάθμιση του Dynamic σε Dynamic Pro). Κάποια είναι και δωρεάν.
Εγώ θυμάμαι το Viral πλέον οτι όλα τα νέα BMW έχουν θερμαινόμενα καθίσματα (άρα το Hardware είναι εγκατεστημένο και συνδεδεμένο) και μένει μόνο να τα ξεκλειδώσεις με συνδρομή!
Αλλά και την συνδρομή να άλλαξαν σε "one time purchase" το θέμα είναι το ίδιο.. Το hardware υπάρχει, αλλά χρεώνεται έξτρα. Και αν ΔΕΝ θες να το πληρώσεις, το κουβαλάς απλά..
Εγω προσωπικα το βρισκω μια χαρα.. Παρε, δοκιμασε, δες τι θες και κρατα οτι σου αρεσει.. Απο το διαλεξε "πακετο" και αν θες κατι απο ενα αλλο, τοτε πρεπει να το παρεις και αυτο ολοκληρο.. Δεν ξερω τι συνολικο βαρος μπορει να εχουν ολα αυτα, αλλα για τον μεσο αναβατη αμφιβαλλω οτι του κανουν διαφορα..
Κανενα απο τα συγχρονα μεγαλα, ανεξαρτήτως εταιρείας, με τους απιθανους κυβισμους και τα απειρα αλογα, δεν θα το ηθελα "γυμνό" απο ηλεκτρονικα και βοηθήματα πλεον. Απλα δεν οδηγούνται απο τον μεσο αναβάτη.
Quod me nutrit... me destruit.....
Εντάξει, ακολουθούν κι αυτοί το εμπορικό μοντέλο που υπάρχει στο χώρο της πληροφορικής/λογισμικό εδώ και χρόνια. Δε μου φαίνεται περίεργο.
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Το πρόβλημα με αυτή τη λύση είναι ότι το hardware υπάρχει οπότε έχει ήδη χρεωθεί στην αρχική τιμή της μοτοσυκλέτας ακόμα και αν δεν επιλέξεις να πάρεις το tech pack.
Αν δεν υπάρχει το hardware, θεωρητικά δεν το έχεις πληρώσει.
Από την άλλη έχεις να κάνεις με οικονομίες κλίμακας, βελτιστοποίηση γραμμής παραγωγής κλπ οπότε το τι τελικά συμφέρει δεν μπορεί να το ξέρει κανείς με σιγουριά.
Και ναι και όχι.
Θα προτιμούσα:
Α) Να μην υπάρχει εγκατεστημένος ο εξοπλισμός, και η εγκατάσταση του να κόστιζε έξτρα 2000/3000€ όπως γινόταν για δεκαετίες
ή
Β) Αφού υπάρχει εγκατεστημένος να μου πουλήσεις το μηχάνημα σε μια τιμή (έστω και 2000/3000€ πάνω) με όλα τα "έξτρα" ενεργοποιημένα. Δηλαδή πες μου οτι η βασική έκδοση έχει πλέον έχει "αποσμητικό στο κάθισμα αν κλ...ς*" και κοστίζει τόσο.
Οπότε ναι, εν μέρη αυτό που λες.
Τι δεν μ' αρέσει:
ΜΗΝ προσπαθείς να μου κάνεις upsell κάτι που ήδη μου έχεις βάλει σε αυτό που αγοράζω και που όταν φύγω θα το πάρω έτσι κι αλλιώς σπίτι μου/μαζί μου.
*αθάνατος στίχος των Ημίζ, μην παρεξηγηθούμε!
Σιγουρα συμφερει τα εργοστασια αφου κανουν συμφωνιες υπολογιζοντας την συνολικη παραγωγη, κερδιζουν απο την σταθερη γραμμη χωρις αλλαγες, τροποποιησεις και φυσικα δινουν το τυρακι στον πελατη οτι ειναι ολα εκει αρκει να τα ζητησεις και πληρωσεις φυσικα
Κι αφου τα δοκιμασεις ενα μηνα και γλυκαθεις δυσκολο να τα απαρνηθεις μετα. Τουλαχιστον ειναι ενα φιξ ποσο ή παει με συνδρομη μηνιαια;
Γι αυτό "τρελαίνομαι"
Γιατί η οικονομία κλίμακας θα έπρεπε να ευνοεί (και) τον καταναλωτή.
Σίγουρα αν μια εταιρεία μπορεί να βάζει το Χ/Υ/Ζ εξάρτημα σε ΟΛΑ της τα μηχανάκια ανεξάρτητα από το ποιος το "αγοράζει" και ποιος όχι, τότε έχει κάνει τους υπολογισμούς της και δεν μπαίνει μέσα από αυτό.
Οπότε αντί να βελτιώνεται ο "βασικός" εξοπλισμός (λόγω οικονομίας κλίμακας) έχεις απλά έξτρα χρέωση "και οτι αρπάξουμε".
Το ιδανικό θα ήταν να συναντηθούμε κάπου στη μέση.
Δηλαδή: Βάλε το εξάρτημα στον "βασικό" εξοπλισμό, και εφόσον πλέον ο εξοπλισμός σου είναι πιο πλούσιος, ανέβασε ΛΙΓΟ/ΕΛΑΧΙΣΤΑ την τιμή.
Έτσι και ο καταναλωτής κερδίζει (πλουσιότερος εξοπλισμός) και η εταιρεία (ελάχιστα αυξημένη τιμή πώλησης παρά το ίδιο κόστος παραγωγής)