View Full Version : Z900SE - το πρώτο εν Ελλάδι σπέσιαλ εντισιο!!
sanctusan
05/08/2025, 19:07
Άρα ψάχνω τον adapter που καλύπτει εμένα και με βάση αυτόν το αντίστοιχο λογισμικό;
Είναι δεδομένο πως αν είναι euro5 η έκδοση έχει αυτό το feature η ecu;
Ευχαριστώ όλους!
Δώσε μου 3-4 μέρες να γυρίσω από τη Τζια και θα μιλήσουμε. Έχω αρκετές πληροφορίες από αυτές που χρειάζεσαι.
Και για αντάπορες και για bluetooth-wifi και για εφαρμογές κινητού και laptop.
doctor_john
05/08/2025, 20:18
Έλα μωρέ, μη γυρνάς για εμένα. Τα λέμε και αργότερα.. :lol:
Εφόσον ξέρεις, θα βοηθήσει πολύ να δούμε πρώτα αν προσφέρει κάτι χρήσιμο σε εμένα.
Με το πάσο σου
Ρε σεις... Εδώ είναι για το σπέσιαλ του μαρινάτου, ο άνθρωπος ένα φίλτρο και ένα τελικό θέλει να βάλει όλο κι όλο, ούτε καν μπαγκαζιερα...
Υπάρχει section με μετατροπές, βελτιώσεις και ότι τραβάει η ψυχούλα σας. Ανοίξτε θέμα και συνεχίστε εκεί...:D
Δεν λέμε τρέλες, μάθαμε μια τεχνολογία που υφίσταται και δίνει στοιχεία σε πραγματικό χρόνο.
Δευτερευόντως θα μπορούσε να μελετηθεί σαν μια λύση ασύρματης σύνδεσης των οργάνων.
Είναι το πρώτο θετικό χαρακτηριστικό που δικαιολογεί τα όργανα ταμπλετ..
... και ας κορεδεβει το μ00νι ο γιανν'ς
ο γιανν'ς ο γαύρος;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
:bawl::bawl::bawl:
ratamahatta
06/08/2025, 08:00
Βαλε χωνιά-φίλτρα-εξάτμιση να γουστάρουμε ρε γιαννο,YOLO
ratamahatta
06/08/2025, 08:04
Έλα μωρέ, μη γυρνάς για εμένα. Τα λέμε και αργότερα.. :lol:
Εφόσον ξέρεις, θα βοηθήσει πολύ να δούμε πρώτα αν προσφέρει κάτι χρήσιμο σε εμένα.
Με το πάσο σου
Δεν λέμε τρέλες, μάθαμε μια τεχνολογία που υφίσταται και δίνει στοιχεία σε πραγματικό χρόνο.
Δευτερευόντως θα μπορούσε να μελετηθεί σαν μια λύση ασύρματης σύνδεσης των οργάνων.
Είναι το πρώτο θετικό χαρακτηριστικό που δικαιολογεί τα όργανα ταμπλετ..
Στο αμάξι έχω obd θύρα ,πήρα Bluetooth adapter κατέβασα την απλή έκδοση torque και έβλεπα κάποια δεδομένα όπως και έσβηνα fault, λογικά με κάποιο πρόγραμμα ίσως μπορείς να παρέμβεις κιόλας
doctoras
06/08/2025, 08:09
Μοναδικό; Όχι bluetooth κ λπ.;
Πως μπορώ να μάθω αν υπάρχει σε κάποιο μοντέλο και από πότε;
Τι χρειάζεται να έχει το κντ;
Δες αυτό από μια επώνυμη εταιρεία
https://www.healtech-electronics.com/products/obd/
KostasRS
06/08/2025, 09:27
Άρα ψάχνω τον adapter που καλύπτει εμένα και με βάση αυτόν το αντίστοιχο λογισμικό;
Είναι δεδομένο πως αν είναι euro5 η έκδοση έχει αυτό το feature η ecu;
Ευχαριστώ όλους!
Στείλε ένα email στον παρακάτω με το μοντέλο της μοτο και θα σου πει για το σωστό καλώδιο
https://www.amazon.de/-/en/gp/aw/d/B0BXKKZXMZ?ref=ppx_pop_mob_b_asin_title&th=1
και αυτά που πουλάει ο παραπάνω κινέζικα είναι αλλά τουλάχιστον τα τσεκάρει πριν τα στείλει.
Με τους πωλητές του Aliexpress δεν θα βρεις άκρη....
μια άλλη επιλογή (πιο ακριβή) είναι η παρακάτω:
464097
https://etechtools.co.uk/?srsltid=AfmBOorHvSrHcxB_2PZPKYBXb5rED7XnH9unAlAivFHjERkU6-dK5L9M
αυτός έχεις και απλούς αντάπτορες αλλά νομίζω ότι τους στέλνει αμοντάριστους και σου βάζει μέσα στην συσκευασία σχέδιο για το που θα συνδέσεις τα πινάκια.
Ο Γ.Κονίδης (kawasaki) μου έχει πει ότι του έχουν πάει μερικά kawasaki με ηλεκτρονικά προβλήματα λόγω χρήσης τέτοιων κινέζικων καλωδίων.....
τέλος η γνώμη μου είναι ότι όλα αυτά τα γκατζετάκια είναι καλά να τα έχεις αλλά μόνο να τσεκάρεις και όχι να επεμβαίνεις στις ρυθμίσεις της μοτοσυκλέτας
το z900rs στοιχίζει 15000€ περίπου.........
οι διάφοροι χάκερ που έρχονται στον χώρο σου με laptop κλπ καλώδια και πειράζουν νούμερα θα σου βάλουν πάνω καινούργια ecu αν παρουσιαστεί βλάβη;
Πόσες φορές πρέπει να πούμε το (κλασικό πλέον) "όποιος θέλει επιδόσεις 1100 πάει και παίρνει 1100, ΔΕΝ προσπαθεί να κάνει το 750, 1100"....
Κι εγώ ήθελα κατιτίς παραπάνω σε δύναμη, δεν κάθισα να σκαλίσω το 500, πήγα και πήρα 650 ;)
Όσο δεν το πειράζετε, τόσο δεν θα σας πειράξει το μηχανάκι σας (στην τσέπη):D
Πόσες φορές πρέπει να πούμε το (κλασικό πλέον) "όποιος θέλει επιδόσεις 1100 πάει και παίρνει 1100, ΔΕΝ προσπαθεί να κάνει το 750, 1100"....
Κι εγώ ήθελα κατιτίς παραπάνω σε δύναμη, δεν κάθισα να σκαλίσω το 500, πήγα και πήρα 650 ;)
Όσο δεν το πειράζετε, τόσο δεν θα σας πειράξει το μηχανάκι σας (στην τσέπη):D
Σε ικανό βάθους χρόνου οι όποιες μετατροπές λογικού κόστους αποδίδουν μια χαρά και βγάζουν και τα λεφτά τους γιατί κάποια πράγματα είναι ανεκτίμητα που λέει και η διαφήμιση ;)
doctoras
06/08/2025, 10:22
Πόσες φορές πρέπει να πούμε το (κλασικό πλέον) "όποιος θέλει επιδόσεις 1100 πάει και παίρνει 1100, ΔΕΝ προσπαθεί να κάνει το 750, 1100"....
Κι εγώ ήθελα κατιτίς παραπάνω σε δύναμη, δεν κάθισα να σκαλίσω το 500, πήγα και πήρα 650 ;)
Όσο δεν το πειράζετε, τόσο δεν θα σας πειράξει το μηχανάκι σας (στην τσέπη):D
Όλες οι βελτιώσεις αισθητικές, μηχανικές, ή ταξιδιωτικές είναι στα πλαίσια του προσωπικής προσαρμογής επειδή όλοι οι άνθρωποι δεν είναι ίδιοι ομοίως και οι προτιμήσεις τους. Αρκεί να είναι άρτιες και καλαίσθητες!
doctor_john
06/08/2025, 10:22
Ευχαριστώ, έριξα μια ματιά εχθές και είδα τι προσφέρει με την δική μου ecu και τι με >'17…
Δεν έχει πολλά ενδιαφέροντα, αυτά που θέλω πρώτα δεν τα δίνει κανείς..(θερμοκρασία κεφαλής αριστερά - δεξιά).
Ωραίο ομως
Όλες οι βελτιώσεις αισθητικές, μηχανικές, ή ταξιδιωτικές είναι στα πλαίσια του προσωπικής προσαρμογής επειδή όλοι οι άνθρωποι δεν είναι ίδιοι ομοίως και οι προτιμήσεις τους. Αρκεί να είναι άρτιες και καλαίσθητες!
Καρφί για την μπαγκαζιερα ήταν αυτό...:lol:
Μιλάμε για επεμβάσεις στο μοτέρ και τις πιθανές συνέπειες που (συνήθως...) έχουν, ειδικά όταν τις κάνει ο "ειδικός" μαστροΜήτσος της γειτονιάς "που ξέρει από αυτά"...
sanctusan
06/08/2025, 13:18
Δε ξέρω τι έχετε στο μυαλό σας, αλλά κάποιοι νομίζετε ότι κάνεις παρέμβαση λες και πείραξες τη κεφάλι ή άλλαξες πιστόνια στο σπίτι.
Να κάνεις μερικά πειράματα δεν είναι καθόλου κακό, και η μοτοσυκλέτα δεν παθαίνει τίποτα. Επίσης είναι πολύ εύκολο να το επαναφέρεις στις εργοστασιακές.
Παλιά πείραζαν ζιγκλέρ, σκάλιζαν καρμπυρατέρ, θυρίδες, κεφαλές και άλλα, με μη αναστρέψιμα αποτελέσματα.
Τα ecu με επώνυμους ανταπτορες και σωστές εφαρμογές σε pc δεν θα κάνει κανένα πρόβλημα.
Γιατρέ, αν θες πληροφορίες που δεν έχει ούτε αισθητήρα η μοτοσυκλέτα, δεν θα πάρεις αποτέλεσμα.
kostaskk
06/08/2025, 14:44
Έχω την εντύπωση ότι μετά το 2010-2012-15 είναι κλειδωμένες οι ecu και δεν μπορείς εύκολα να πειράξεις πράγματα αν δεν είσαι αντιπρόσωπος και νοικιάζεις τον εξοπλισμό-πρόγραμμα μερικά χιλιάρικα ανά χρόνο,, η αν δεν γίνει χειρουργείο τις ecu, δλδ άνοιγμα καλοδιακια,τσιπακια πείραγμα.
ζημιά γινεται άνετα, αν πειράξεις αβάνς η μίγμα φτωχό μπαμ, όπως και αν καταργήσεις πράγματα με λάθος τρόπο,,
Όλες είναι obd2 που σημαίνει ότι μπορείς να δεις μόνο κάποια λιγα πράγματα και τα σφάλματα,,
Το κανονικό πρόγραμμα θεωριτικα μπορείς να δεις τι διαβάζει ο κάθε αισθητήρας που είναι πάνω στην μοτό και ανάλογα το πρόγραμμα να πειράξεις πολλά..
Ευρο5 και με φίλτρο, τελικό ίσως γίνει φτωχό και θα χρειάζεται πρόγραμμα,, ίσως υπάρχουν τα τύπου κονσέρβα. Δλδ υπήρχε γενικο πρόγραμμα acrapovits για τα ktm αν έβαζες ολόσωμη, και τα evo kit αν πειράζες φίλτρα έκκεντρα, arrow πρόγραμμα για triumph, για μόνο τελικό και για ολόσωμη, για καλή-κακη βενζίνη,, αγωνιστικό αν έβαζες το Κιτ , ένα με μειων 10 άλογα για τότε που σπαγανε πιστόνια τα tiger ktl.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.