View Full Version : Επίστρωση νικασιλ σε κύλινδρο. Παρακαλώ βοήθεια!!!
manosvouts
26/05/2025, 13:13
Καλησπέρα σε όλους και καλή εβδομάδα. Αρχικά να σας πω ότι έψαξα στο forum αλλά δεν μπορώ να βρω κάποια συγκεκριμένη απάντηση σε αυτό που ψάχνω. Λοιπόν έχω ένα KTM EXC 250 09 και διαπίστωσα πως ο κύλινδρος μου έχει υποστεί ζημιά και χρειαζεται επίστρωση νικασιλ. Μέσα από συζητήσεις που έκανα όλοι μου είπαν να αποφύγω μηχανουργείο στην Ελλάδα. Υπάρχει κάποιος που να έχει κάνει επίστρωση νικασιλ στο εξωτερικό και εάν ναι που το έκανε;; Το αποτέλεσμα αξίζει; Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!!
telegonos
26/05/2025, 21:42
Καλησπέρα σε όλους και καλή εβδομάδα. Αρχικά να σας πω ότι έψαξα στο forum αλλά δεν μπορώ να βρω κάποια συγκεκριμένη απάντηση σε αυτό που ψάχνω. Λοιπόν έχω ένα KTM EXC 250 09 και διαπίστωσα πως ο κύλινδρος μου έχει υποστεί ζημιά και χρειαζεται επίστρωση νικασιλ. Μέσα από συζητήσεις που έκανα όλοι μου είπαν να αποφύγω μηχανουργείο στην Ελλάδα. Υπάρχει κάποιος που να έχει κάνει επίστρωση νικασιλ στο εξωτερικό και εάν ναι που το έκανε;; Το αποτέλεσμα αξίζει; Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!!
Επισκευές στα νικασιλ, κάνει στελνοντάς στο εξωτερικό εκεί που πρέπει ο Ερρίκος Καρρέρ που έχει και πολλές και ειδικές γνώσεις από ΚΤΜ. Στo Google θα βρεις εύκολα τα στοιχεία του.
Για απευθείας στο εξωτερικό δεν γνωρίζω.
Ελλάδα νομίζω δεν υπάρχει κάποιος που να επισκευάζει νικασιλ,όλοι έξω τα στέλνουν.Με ένα googlαρισμα θα βρεις αρκετά.
kostaskk
27/05/2025, 07:20
Μηχανουργείο γιατί να αποφύγεις?
Δλδ μετατροπή σε χιτώνιο, παλιά τεχνολογία,
Τρώνε-αφαιρουν το νικασιλ μαζί με λίγο αλουμίνιο,
Και στη θέση του περνάνε πρεσαριστα συνιθος καινούριο κύλινδρο μέσα στον παλιό κύλινδρο..
Από μαντέμι χυτοσίδηρο, μπρούντζο δεν θυμάμαι ακριβός.
Φτηνή επιλογή, μπορεί να φθαρεί ποιο γρήγορα από το νικασιλ, μπορεί να ανεβάζει η να κρατάει
θερμοκρασίες ποιο εύκολα, θέλει αλλά διάκενα, ίσως αλλά ελατήρια πιστονιού,, ίσως μικρότερη απόδοση λόγο διακενων,τριβης,αποβολής θερμότητας και θυρίδων Που συνιθος βαριουνται να κάτσουν να τις ταιριάξουν ακριβός και έχουν κενα-σκαλοπατια, αλλά αυτό φτιάχνει με dremel-λίμα. Το καλό είναι ότι επισκευάζεται εύκολα και φτηνά,, αν κολλήσει γυαλίζεις τον κύλινδρο η κάνεις ένα ρεκτιφιε παραπάνω χιλιοστά και με ένα καινούριο πιστόνι θα είσαι κομπλέ..
Μετά από πολλά ρεκτιφιε ξανααλλαζεις χιτώνιο..
Το νικασιλ είναι λιγο ρίσκο..
Δύσκολα να γίνει όπως το εργοστασιακό και ανάλογα με την εταιρία και την προσοχή, προσωπικό μπορεί να βγει από καλό μέχρι χαλιά,,
Δλδ να ξανά χαλάσει σύντομα, να ξεφλουδίσει, κολλήσει, ραγίσει, μπορεί να είναι και πολύ καλό, ανάλογα την εταιρία και τον χρόνο,
Κάπου θυμάμαι ότι είχαν μετρήσει -0,5hp για κάθε νέα επίστρωση κυλίνδρου. για αυτό στα moto gp125 δεν έκαναν επιστρώσεις αλλά έφτιαχναν καινούρια κυλινδρα..
Καινούριος κύλινδρος πόσο έχει?
Καλός μετάχειρισμενος ίσως αξίζει αν ελεγχθεί πολύ καλά..
manosvouts
27/05/2025, 07:43
Επισκευές στα νικασιλ, κάνει στελνοντάς στο εξωτερικό εκεί που πρέπει ο Ερρίκος Καρρέρ που έχει και πολλές και ειδικές γνώσεις από ΚΤΜ. Στo Google θα βρεις εύκολα τα στοιχεία του.
Για απευθείας στο εξωτερικό δεν γνωρίζω.
Σε ευχαριστώ πολύ θα τον καλέσω σήμερα.
manosvouts
27/05/2025, 07:47
Ελλάδα νομίζω δεν υπάρχει κάποιος που να επισκευάζει νικασιλ,όλοι έξω τα στέλνουν.Με ένα googlαρισμα θα βρεις αρκετά.
Η αλήθεια από όσο έψαξα (που έψαξα πολύ) έχω βρει την langcourt και την poeton οι οποίες είναι στην Αγγλία. Απλά θέλω να μου επιβεβαιώσει κάποιος ότι γίνεται καλή δουλειά.
moto_Princess
27/05/2025, 08:25
Η αλήθεια από όσο έψαξα (που έψαξα πολύ) έχω βρει την langcourt και την poeton οι οποίες είναι στην Αγγλία. Απλά θέλω να μου επιβεβαιώσει κάποιος ότι γίνεται καλή δουλειά.
καλημέρα, αν σε ενδιαφέρει είναι στην Αμερική
https://millennium-technologies.com/
Κάνουν πολύ καλή δουλειά, είχε στείλει φίλος μου την κυλινδροκεφαλή του κάποτε,αλλά αρκετά ακριβοι.
Δεν χάνεις να τους στείλεις ένα email.
Να υπολογίσεις τα μεταφορικά πήγαινε - έλα (αυτό συνεπάγεται και στην Αγγλία)
Αλήθεια πόσο κάνει ένας κύλινδρος καινούργιος ?
Πρέπει να έχει και Γερμανία nicasil replating.Θα έρθει και ποιο οικονομικά με τα μεταφορικά.
SeniorCanardo
27/05/2025, 09:38
Αλήθεια πόσο κάνει ένας κύλινδρος καινούργιος ?
Αυτό ήθελα να πω στον νηματοθέτη, τσέκαρε το κόστος.
Καινούργιος κύλινδρος για το δικό μου 200άρι EXC του 04 με πιστόνι Α, πάει στα 760€.
Το θέμα είναι αν υπάρχει διαθέσιμο για το δικό σου.
Από ότι βλέπω με ένα πολύ γρήγορο ψάξιμο δεν το βλέπω διαθέσιμο.
Καλησπέρα σε όλους και καλή εβδομάδα. Αρχικά να σας πω ότι έψαξα στο forum αλλά δεν μπορώ να βρω κάποια συγκεκριμένη απάντηση σε αυτό που ψάχνω. Λοιπόν έχω ένα KTM EXC 250 09 και διαπίστωσα πως ο κύλινδρος μου έχει υποστεί ζημιά και χρειαζεται επίστρωση νικασιλ. Μέσα από συζητήσεις που έκανα όλοι μου είπαν να αποφύγω μηχανουργείο στην Ελλάδα. Υπάρχει κάποιος που να έχει κάνει επίστρωση νικασιλ στο εξωτερικό και εάν ναι που το έκανε;; Το αποτέλεσμα αξίζει; Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!!
Power Seal, κορυφαία εταρειά (η μητρική βρίσκεται στις ΗΠΑ) βρίσκεται στην Ολλανδία.Έχουμε επισκευάσει από Porsche 911 κυλίνδρους με άριστα αποτελέσματα.
https://www.powerseal.nl/en/about-powerseal/
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.