Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 10 από 10

Θέμα: Επίστρωση νικασιλ σε κύλινδρο. Παρακαλώ βοήθεια!!!

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    17/08/2017
    Μηνύματα
    17

    Επίστρωση νικασιλ σε κύλινδρο. Παρακαλώ βοήθεια!!!

    Καλησπέρα σε όλους και καλή εβδομάδα. Αρχικά να σας πω ότι έψαξα στο forum αλλά δεν μπορώ να βρω κάποια συγκεκριμένη απάντηση σε αυτό που ψάχνω. Λοιπόν έχω ένα KTM EXC 250 09 και διαπίστωσα πως ο κύλινδρος μου έχει υποστεί ζημιά και χρειαζεται επίστρωση νικασιλ. Μέσα από συζητήσεις που έκανα όλοι μου είπαν να αποφύγω μηχανουργείο στην Ελλάδα. Υπάρχει κάποιος που να έχει κάνει επίστρωση νικασιλ στο εξωτερικό και εάν ναι που το έκανε;; Το αποτέλεσμα αξίζει; Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!!

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.037
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από manosvouts Προβολή μηνύματος
    Καλησπέρα σε όλους και καλή εβδομάδα. Αρχικά να σας πω ότι έψαξα στο forum αλλά δεν μπορώ να βρω κάποια συγκεκριμένη απάντηση σε αυτό που ψάχνω. Λοιπόν έχω ένα KTM EXC 250 09 και διαπίστωσα πως ο κύλινδρος μου έχει υποστεί ζημιά και χρειαζεται επίστρωση νικασιλ. Μέσα από συζητήσεις που έκανα όλοι μου είπαν να αποφύγω μηχανουργείο στην Ελλάδα. Υπάρχει κάποιος που να έχει κάνει επίστρωση νικασιλ στο εξωτερικό και εάν ναι που το έκανε;; Το αποτέλεσμα αξίζει; Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!!
    Επισκευές στα νικασιλ, κάνει στελνοντάς στο εξωτερικό εκεί που πρέπει ο Ερρίκος Καρρέρ που έχει και πολλές και ειδικές γνώσεις από ΚΤΜ. Στo Google θα βρεις εύκολα τα στοιχεία του.

    Για απευθείας στο εξωτερικό δεν γνωρίζω.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της billyka
    Εγγραφή
    30/04/2018
    Μηνύματα
    876
    Ελλάδα νομίζω δεν υπάρχει κάποιος που να επισκευάζει νικασιλ,όλοι έξω τα στέλνουν.Με ένα googlαρισμα θα βρεις αρκετά.

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.859
    Μηχανουργείο γιατί να αποφύγεις?
    Δλδ μετατροπή σε χιτώνιο, παλιά τεχνολογία,
    Τρώνε-αφαιρουν το νικασιλ μαζί με λίγο αλουμίνιο,
    Και στη θέση του περνάνε πρεσαριστα συνιθος καινούριο κύλινδρο μέσα στον παλιό κύλινδρο..
    Από μαντέμι χυτοσίδηρο, μπρούντζο δεν θυμάμαι ακριβός.

    Φτηνή επιλογή, μπορεί να φθαρεί ποιο γρήγορα από το νικασιλ, μπορεί να ανεβάζει η να κρατάει
    θερμοκρασίες ποιο εύκολα, θέλει αλλά διάκενα, ίσως αλλά ελατήρια πιστονιού,, ίσως μικρότερη απόδοση λόγο διακενων,τριβης,αποβολής θερμότητας και θυρίδων Που συνιθος βαριουνται να κάτσουν να τις ταιριάξουν ακριβός και έχουν κενα-σκαλοπατια, αλλά αυτό φτιάχνει με dremel-λίμα. Το καλό είναι ότι επισκευάζεται εύκολα και φτηνά,, αν κολλήσει γυαλίζεις τον κύλινδρο η κάνεις ένα ρεκτιφιε παραπάνω χιλιοστά και με ένα καινούριο πιστόνι θα είσαι κομπλέ..
    Μετά από πολλά ρεκτιφιε ξανααλλαζεις χιτώνιο..

    Το νικασιλ είναι λιγο ρίσκο..
    Δύσκολα να γίνει όπως το εργοστασιακό και ανάλογα με την εταιρία και την προσοχή, προσωπικό μπορεί να βγει από καλό μέχρι χαλιά,,
    Δλδ να ξανά χαλάσει σύντομα, να ξεφλουδίσει, κολλήσει, ραγίσει, μπορεί να είναι και πολύ καλό, ανάλογα την εταιρία και τον χρόνο,

    Κάπου θυμάμαι ότι είχαν μετρήσει -0,5hp για κάθε νέα επίστρωση κυλίνδρου. για αυτό στα moto gp125 δεν έκαναν επιστρώσεις αλλά έφτιαχναν καινούρια κυλινδρα..

    Καινούριος κύλινδρος πόσο έχει?
    Καλός μετάχειρισμενος ίσως αξίζει αν ελεγχθεί πολύ καλά..
    Τελευταία τροποποίηση από kostaskk; 27/05/2025 στις 07:32.

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    17/08/2017
    Μηνύματα
    17
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Επισκευές στα νικασιλ, κάνει στελνοντάς στο εξωτερικό εκεί που πρέπει ο Ερρίκος Καρρέρ που έχει και πολλές και ειδικές γνώσεις από ΚΤΜ. Στo Google θα βρεις εύκολα τα στοιχεία του.

    Για απευθείας στο εξωτερικό δεν γνωρίζω.
    Σε ευχαριστώ πολύ θα τον καλέσω σήμερα.

  6. #6
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    17/08/2017
    Μηνύματα
    17
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από billyka Προβολή μηνύματος
    Ελλάδα νομίζω δεν υπάρχει κάποιος που να επισκευάζει νικασιλ,όλοι έξω τα στέλνουν.Με ένα googlαρισμα θα βρεις αρκετά.

    Η αλήθεια από όσο έψαξα (που έψαξα πολύ) έχω βρει την langcourt και την poeton οι οποίες είναι στην Αγγλία. Απλά θέλω να μου επιβεβαιώσει κάποιος ότι γίνεται καλή δουλειά.

  7. #7
    Μέλος
    Εγγραφή
    04/11/2024
    Μηνύματα
    182
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από manosvouts Προβολή μηνύματος
    Η αλήθεια από όσο έψαξα (που έψαξα πολύ) έχω βρει την langcourt και την poeton οι οποίες είναι στην Αγγλία. Απλά θέλω να μου επιβεβαιώσει κάποιος ότι γίνεται καλή δουλειά.
    καλημέρα, αν σε ενδιαφέρει είναι στην Αμερική
    https://millennium-technologies.com/
    Κάνουν πολύ καλή δουλειά, είχε στείλει φίλος μου την κυλινδροκεφαλή του κάποτε,αλλά αρκετά ακριβοι.
    Δεν χάνεις να τους στείλεις ένα email.

    Να υπολογίσεις τα μεταφορικά πήγαινε - έλα (αυτό συνεπάγεται και στην Αγγλία)

    Αλήθεια πόσο κάνει ένας κύλινδρος καινούργιος ?

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της billyka
    Εγγραφή
    30/04/2018
    Μηνύματα
    876
    Πρέπει να έχει και Γερμανία nicasil replating.Θα έρθει και ποιο οικονομικά με τα μεταφορικά.

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της SeniorCanardo
    Εγγραφή
    22/08/2018
    Μηνύματα
    1.004
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από moto_Princess Προβολή μηνύματος
    Αλήθεια πόσο κάνει ένας κύλινδρος καινούργιος ?
    Αυτό ήθελα να πω στον νηματοθέτη, τσέκαρε το κόστος.

    Καινούργιος κύλινδρος για το δικό μου 200άρι EXC του 04 με πιστόνι Α, πάει στα 760€.
    Το θέμα είναι αν υπάρχει διαθέσιμο για το δικό σου.
    Από ότι βλέπω με ένα πολύ γρήγορο ψάξιμο δεν το βλέπω διαθέσιμο.
    Oldfarts never die

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Hunter
    Εγγραφή
    03/09/2009
    Μηνύματα
    155
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από manosvouts Προβολή μηνύματος
    Καλησπέρα σε όλους και καλή εβδομάδα. Αρχικά να σας πω ότι έψαξα στο forum αλλά δεν μπορώ να βρω κάποια συγκεκριμένη απάντηση σε αυτό που ψάχνω. Λοιπόν έχω ένα KTM EXC 250 09 και διαπίστωσα πως ο κύλινδρος μου έχει υποστεί ζημιά και χρειαζεται επίστρωση νικασιλ. Μέσα από συζητήσεις που έκανα όλοι μου είπαν να αποφύγω μηχανουργείο στην Ελλάδα. Υπάρχει κάποιος που να έχει κάνει επίστρωση νικασιλ στο εξωτερικό και εάν ναι που το έκανε;; Το αποτέλεσμα αξίζει; Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!!
    Power Seal, κορυφαία εταρειά (η μητρική βρίσκεται στις ΗΠΑ) βρίσκεται στην Ολλανδία.Έχουμε επισκευάσει από Porsche 911 κυλίνδρους με άριστα αποτελέσματα.
    https://www.powerseal.nl/en/about-powerseal/

Παρόμοια θέματα

  1. βρεθηκαν θησαυροι!!!!! παρακαλω βοηθεια!
    από motomaniac στο forum Ανακατασκευές (Restoring)
    Απαντήσεις: 249
    Τελευταίο μήνυμα: 27/12/2013, 03:09
  2. φορματ σε sd card,βοηθεια.
    από el patron στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 03/06/2010, 06:17
  3. Περίεργη φθορά σε μπουζί δίχρονου, βοήθεια
    από johnpan στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 03/07/2009, 12:39
  4. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ
    από grenouig στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 36
    Τελευταίο μήνυμα: 25/02/2008, 01:31
  5. Παρακαλώ ΒΟΗΘΕΙΑ
    από deus_cide στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 13/12/2006, 10:11

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF