View Full Version : Αγορά Σκούτερ στην Αθήνα. Πώς να κινηθώ, καθώς το Internet θολώνει πλήρως την εικόνα;
Tanasakis
06/07/2025, 16:54
Χαιρετώ τα μέλη,
Αφορμή είναι ότι ψάχνω να αγοράσω κάποιο καινούργιο σκουτεράκι 125-200cc. μέχρι κάπου 3500-3600€ (με την υπέρβαση μου, δεν μπορώ 4k) και είμαι 1.90, οπότε έχω λίγες επιλογές στην αγορά, ούτως ή άλλως.
Κάπως είπα να αρχίσω να κοιτάω τις επιλογές, σε test drive και ταυτόχρονα να τσεκάρω εμπόρους και το VFM κάθε επιλογής.
Δεν έχω μπει πολύ βαθιά, αλλά συνειδητοποιώ ότι
1) Ελάχιστοι έμποροι δεν έχουν fake αγορασμένες αξιολογήσεις, εκτός και εάν η μισή Ινδία αγοράζει από Ελλάδα. (:D Μέχρι και έμπορο που έφαγε χρόνο να απαντήσει αρχικά στον "Kiijamoregh" και λίγο παρακάτω στον "Kiija Moregh" (ενδεικτικά ονόματα, αλλά πολύ κοντά στην πραγματικότητα) στα Ελληνικά κα ας η 5/5 αξιολόγηση ήταν φυσικά σε ανορθόγραφα Αγγλικά),
2) διαβάζοντας τις αξιολογήσεις, καθώς -ασχέτως του εμπόρου- διαπιστώνω ότι δεν υπάρχει άψογο σκούτερ από το κουτί του ακόμα και σε επώνυμους Ιάπωνες-ευρωπαίους, (ΣΣ: το Honda SH ίσως μπορεί να χαρακτηριστεί "άψογο", αλλά δεν το φτάνω) αλλά εάν η εγγύηση καλύπτει αστοχία υλικών, είναι στοίχημα.
3) Για να βρεις test drive ίσως φας (μαζί με προσωπικό πρόγραμμα και ωράρια/ αποστάσεις Αθήνας) τουλάχιστον 1 μήνα συνεννοήσεων για να ανέβεις 30'.
Οπότε απευθύνομαι στην κοινότητα των αγοραστών, να μου προτείνουν τα πάντα, να βάλω κάποιες σταθερές γιατί θα τρελαθώ.
- Μοντέλα: Έχω καταλήξει ότι SYM δεν αξίζει, και έχω επιβεβαιώσει ότι "χωράω" σε NMAX, Voge SR16 & SR1, QJ MTX 200, Aprilia SR GT. και ότι δεν χωράω στο Medley (βρίσκει το τιμόνι πόδια), δεν θυμάμαι σε τι άλλους κινέζους ανέβηκα).
- Αξιόλογους πωλητές: Από που θα ξαναγοράζατε και είχατε καλό after sales service.
- Αξιόλογες αντιπροσωπείες (Μάρκες) όπου πραγματικά υποστηρίζει η εγγύηση αστοχίες και δεν είναι εικονική (σε κάποιον αποδεκτό βαθμό, κανείς δεν είναι τέλειος).
Τέλος, μία γνώμη για εάν είναι απαραίτητο και το πίσω ABS και
τα Aprilia , διότι δεν έχω εικόνα.
Ευχαριστώ
panavour
06/07/2025, 17:38
Μπεις καλύτερα στο σκουτερ κλαμπ Ελλας.Εκει θα πάρεις καλύτερα τις απαντήσεις σου απ' εδώ.Και έχει και ολες τιμή μάρκες.
Nostradamus
07/07/2025, 06:43
Moto trend σαν εισαγωγέα, την θεωρώ κορυφαία στο after sales service.
Εμπορο της που έχω συνεργαστεί μαζί του αρκετές φορές και θα πήγαινα μονο εκεί, χωρίς να κοιτάξω αλλού, είναι στα Βριλήσσια.
doctoras
07/07/2025, 07:18
το aprilia με τις κοκκινες ζάντες καθαρά ως αισθητική
το nmax ως κινηση λογικής αν θα το πάρεις για εργατη να βγάλει πολλες χιλ. χλμ. και πολλά χρόνια
τα κινέζικα δεν θα τα έβλεπα καν
Tanasakis
07/07/2025, 09:08
το aprilia με τις κοκκινες ζάντες καθαρά ως αισθητική
το nmax ως κινηση λογικής αν θα το πάρεις για εργατη να βγάλει πολλες χιλ. χλμ. και πολλά χρόνια
τα κινέζικα δεν θα τα έβλεπα καν
Και εγώ κάτι τέτοιο πίστευα, αλλά λες Ευρωπαίος μεν, από την άλλη από το Piaggio μου δεν είχα κανένα παράπονο 15 χρόνια και την Aprilia στα σκούτερ δεν την ξέρω.
Tanasakis
07/07/2025, 09:09
Μπεις καλύτερα στο σκουτερ κλαμπ Ελλας.Εκει θα πάρεις καλύτερα τις απαντήσεις σου απ' εδώ.Και έχει και ολες τιμή μάρκες.
Ευχαριστώ. Δεν ήξερα ότι υπάρχει και δεν μου έφτυσε ποτέ κάτι ο google..
Για εμένα το Nmax καθώς ακούω από συνεργεία ότι είναι σκυλί σε αξιοπιστία και θα διατηρήσεις καλή μεταπώληση στο μέλλον.
Έγω πήρα το SH150i αλλά δεν στο προτείνω λόγω του ύψους σου και το πρόβλημα σου δε θα είναι τα γόνατα (αντιθέτως) αλλά ο χώρος που πατάνε τα πόδια σου. Εμένα τα παπούτσια μoυ σε no 45-46 χωράνε οριακά. Αλλιώς και αυτό είναι ωραίο σκούτερ σε ρόλο εργάτη.
Κάποια από τα σκούτερ της Aprilia κατασκευάζονται Ασία, δε ξέρω αν είναι Κίνα, ή Ινδία κτλ. Απλά το επισηημαίνω και ψάχτο αν καταλήξεις προς τα εκεί να ξέρεις τι σου γίνεται.
Κατά τη γνώμη μου η συμβουλή του Panavour είναι σωστή. Για πιο αξιόπιστες απαντήσεις απευθύνσου σε φόρουμ με σκούτερ.
stefanos
07/07/2025, 19:57
Όσον αφορά το srgt το έχουμε στη δουλειά μερικά χρόνια, ακόμα δεν έχει κάνει 5κ χιλ. γιατί απλά δεν το παίρνει κανένας.
Σε αυτή τη σέλα δεν βολεύεται κανείς ,τεράστιο πρόβλημα, η πίσω ανάρτηση τερματίζει με το που ανεβαίνεις που να πέσεις και σε λακκούβα, μπροστά μια χαρά.
Από φρένα είναι μια χαρά απλά πρέπει να θυμάσαι ότι πίσω δεν έχει ΑΒS και μπλοκάρει αν το παρακάνεις ή σε φρένα πανικού. Κατανάλωση μια χαρά, επιδόσεις μια χαρά.
Όταν χρειάζεται να το χρησιμοποιήσω πηγαίνω με το δικό μου.
Tanasakis
07/07/2025, 22:32
Όσον αφορά το srgt το έχουμε στη δουλειά μερικά χρόνια, ακόμα δεν έχει κάνει 5κ χιλ. γιατί απλά δεν το παίρνει κανένας.
Σε αυτή τη σέλα δεν βολεύεται κανείς ,τεράστιο πρόβλημα, η πίσω ανάρτηση τερματίζει με το που ανεβαίνεις που να πέσεις και σε λακκούβα, μπροστά μια χαρά.
Από φρένα είναι μια χαρά απλά πρέπει να θυμάσαι ότι πίσω δεν έχει ΑΒS και μπλοκάρει αν το παρακάνεις ή σε φρένα πανικού. Κατανάλωση μια χαρά, επιδόσεις μια χαρά.
Όταν χρειάζεται να το χρησιμοποιήσω πηγαίνω με το δικό μου.
Για το Aprilia το ξέρω ότι πίσω δεν έχει, για αυτό ρώτησα. Τώρα έχω ένα Piaggio 20ετίας με ταμπούρα και στο παρελθόν είχα παπάκια και εντούρο, και όσες φορές έχω πέσει ήταν επειδή μπλόκαρα το μπροστά, οπότε δεν έχω ιδέα σε αυτά τα κυβικά και βάρη τι παίζει. Από την άλλη αναρτήσεις που μπαίνουν μέσα σαν βουτηρο, μακριά για εμένα. Νομίζω με έπεισες.
Tanasakis
07/07/2025, 22:38
Για εμένα το Nmax καθώς ακούω από συνεργεία ότι είναι σκυλί σε αξιοπιστία και θα διατηρήσεις καλή μεταπώληση στο μέλλον.
Έγω πήρα το SH150i αλλά δεν στο προτείνω λόγω του ύψους σου και το πρόβλημα σου δε θα είναι τα γόνατα (αντιθέτως) αλλά ο χώρος που πατάνε τα πόδια σου. Εμένα τα παπούτσια μoυ σε no 45-46 χωράνε οριακά. Αλλιώς και αυτό είναι ωραίο σκούτερ σε ρόλο εργάτη.
Κάποια από τα σκούτερ της Aprilia κατασκευάζονται Ασία, δε ξέρω αν είναι Κίνα, ή Ινδία κτλ. Απλά το επισηημαίνω και ψάχτο αν καταλήξεις προς τα εκεί να ξέρεις τι σου γίνεται.
Κατά τη γνώμη μου η συμβουλή του Panavour είναι σωστή. Για πιο αξιόπιστες απαντήσεις απευθύνσου σε φόρουμ με σκούτερ.
Ωραία. Με 48 παπούτσι ούτε συζήτηση λοιπόν. Και είχα το νου μου σς φρέσκα μεταχειρισμένα.
Εντο με ταξί, το θέμα στα γόνατά μου είναι ότι ο γιατρός λέει μέχρι 90 μοίρες, οπότε το NMAX που είμαι ξάπλα θα μου κάτσει καλύτερα.
Για σκούτερκλαμπ είμαι στην αναμονή έγκρισης του λογαριασμού μου.
Ευ χαριστώ
Dimmanoukas
08/07/2025, 07:01
Άποψη μου ότι λόγω μεγέθους θα πρέπει να ανέβεις σε κυβικά και κατηγορία.
Είμαι 1,87 και αρκετά κιλά και έχω βολευτεί απίστευτα στο sr4 της voge και απο άνεση είναι υποδειγματικό και έχει την απαραίτητη ενεργητική ασφαλεια (καλύτερα λάστιχα, φρένα, αναρτήσεις, επιδόσεις), ενώ ένας συνάδελφος στο 1,92 έστω και στατικά βολεύτηκε μια χαρά.
Δεν λέω να πάρεις απαραίτητα αυτό αλλά αναγκαστικά κάποιο τηε κατηγορίας θα σου είναι πιο σωστό .
Καλή επιλογή σε ότι διαλέξεις και να έχεις ασφαλή χιλιόμετρα
Tanasakis
08/07/2025, 18:15
Άποψη μου ότι λόγω μεγέθους θα πρέπει να ανέβεις σε κυβικά και κατηγορία.
Είμαι 1,87 και αρκετά κιλά και έχω βολευτεί απίστευτα στο sr4 της voge και απο άνεση είναι υποδειγματικό και έχει την απαραίτητη ενεργητική ασφαλεια (καλύτερα λάστιχα, φρένα, αναρτήσεις, επιδόσεις), ενώ ένας συνάδελφος στο 1,92 έστω και στατικά βολεύτηκε μια χαρά.
Δεν λέω να πάρεις απαραίτητα αυτό αλλά αναγκαστικά κάποιο τηε κατηγορίας θα σου είναι πιο σωστό .
Καλή επιλογή σε ότι διαλέξεις και να έχεις ασφαλή χιλιόμετρα
Την ακούω συχνά αυτή την συμβουλή και δεν είναι λάθος σκεπτικό.
- Αλλά -
- Δεν ξεπερνώ τα 80 κιλά και το έτερον, που ανεβαίνει σε μοτοσακά μόνο όταν δεν υπάρχει άλλη επιλογή, τα 55. Επίσης,
- το θέλω για το "κλασσικό προσωρινό" να εξυπηρετούμαι Αθήνα, μέχρι να βρω (πότε;) σπίτι με γκαράζ,
οπότε δεν θέλω να στείλω το μισό και παραπάνω μπάτζετ σε κάτι που θα το έχω από 6 μήνες μέχρι 3 χρόνια (εάν δεν βρω σε 3 χρόνια σπίτι, μεταναστεύω),
πόσο μάλλον δε, να δώσω πάνω από 4-5k για κάτι που θα ζει στον δρόμο.
Άσε που δεν είναι και του γούστου μου. Βολικά και ξεκούραστα, αλλά όσο είναι μικρά, αλλιώς μου κάνουν πολυθρόνες με ρόδες.
Εάν όλα πάνε καλά, σε κάνα 6μηνο θα είμαστε πάλι εδώ να συζητάμε για Tracer ή Tiger, αλλά έχουμε μέχρι τότε.
taisteal
08/07/2025, 23:26
Άποψη μου ότι λόγω μεγέθους θα πρέπει να ανέβεις σε κυβικά και κατηγορία.
Είμαι 1,87 και αρκετά κιλά και έχω βολευτεί απίστευτα στο sr4 της voge και απο άνεση είναι υποδειγματικό και έχει την απαραίτητη ενεργητική ασφαλεια (καλύτερα λάστιχα, φρένα, αναρτήσεις, επιδόσεις), ενώ ένας συνάδελφος στο 1,92 έστω και στατικά βολεύτηκε μια χαρά.
Δεν λέω να πάρεις απαραίτητα αυτό αλλά αναγκαστικά κάποιο τηε κατηγορίας θα σου είναι πιο σωστό .
Καλή επιλογή σε ότι διαλέξεις και να έχεις ασφαλή χιλιόμετρα
Το είχα για μια μέρα στην Αθήνα μέσα στη κίνηση και εθνική οδό.
Ωραιο γκάζι,φρενάρες αναρτήσεις τόσο καλές που δεν το πίστευα,κάνει οτι θέλεις.
Φοβερό σκούτερ
PaNick67
09/07/2025, 08:52
Την ακούω συχνά αυτή την συμβουλή και δεν είναι λάθος σκεπτικό.
- Αλλά -
- Δεν ξεπερνώ τα 80 κιλά και το έτερον, που ανεβαίνει σε μοτοσακά μόνο όταν δεν υπάρχει άλλη επιλογή, τα 55. Επίσης,
- το θέλω για το "κλασσικό προσωρινό" να εξυπηρετούμαι Αθήνα, μέχρι να βρω (πότε;) σπίτι με γκαράζ,
οπότε δεν θέλω να στείλω το μισό και παραπάνω μπάτζετ σε κάτι που θα το έχω από 6 μήνες μέχρι 3 χρόνια (εάν δεν βρω σε 3 χρόνια σπίτι, μεταναστεύω),
πόσο μάλλον δε, να δώσω πάνω από 4-5k για κάτι που θα ζει στον δρόμο.
Άσε που δεν είναι και του γούστου μου. Βολικά και ξεκούραστα, αλλά όσο είναι μικρά, αλλιώς μου κάνουν πολυθρόνες με ρόδες.
Εάν όλα πάνε καλά, σε κάνα 6μηνο θα είμαστε πάλι εδώ να συζητάμε για Tracer ή Tiger, αλλά έχουμε μέχρι τότε.
Οπως τα λες θα πηγαινα για το ΝΜΑΧ. Διοτι ουδεν μονιμοτερον του προσωρινου
Γιατι αν παρεις αργοτερα Tracer / Tiger θα ειναι τελειος εργατης - χαμαλης για τα καθημερινα
Αν και με τον γιατρο να λεει μεχρι 90° τα γονατα για καμια Harley σε βλεπω μετα
BabisStinson
09/07/2025, 11:37
Με ποιον τρόπο έχεις καταλήξει ότι "SYM δεν αξίζει"? Από περιέργεια καθαρά ρωτάω, καθώς 2-3 φίλοι/συνάδελφοι που εχουν, χρόνια τωρα, έχουν μείνει πολύ ευχαριστημένοι.
Tanasakis
10/07/2025, 18:36
Με ποιον τρόπο έχεις καταλήξει ότι "SYM δεν αξίζει"? Από περιέργεια καθαρά ρωτάω, καθώς 2-3 φίλοι/συνάδελφοι που εχουν, χρόνια τωρα, έχουν μείνει πολύ ευχαριστημένοι.
Πολύ λογική ερώτηση και εγώ έχω ακούσει τα πάντα, κανείς δεν είπε ότι είναι σκουπίδια, ή επικίνδυνα.
Η βασική εντύπωση έχει να κάνει με το ότι και οι 3 γνωστοί μου που είχαν SYM σαν 1ο σκούτερ, ήταν πολύ ευχαριστημένοι, αλλά μετά από ένα 2-3χρονο εγώ τα άκουγα και έκαναν σαν λατέρνες και έτριζαν όλα, περισσότερο και από το 20 ετών παπί που είχα φοιτητής, οπότε είχα μία μικρή αρχική εντύπωση. Το ίδιο ψιλο-παρατηρώ και στον δρόμο.
Στην συνέχεια ρώτησα τον μηχανικό μου και μου είπε, "μοτέρ σκυλιά, καλύτερα και από παπιά", του λέω "και το τρίξιμο...; μου λέει Μοτέρ Σκυλιά, μην φοβάσαι.
Αλλά όπως μου είπε και ο επόμενος (παρακάτω) "μηχανικός είναι, από μικρο-βλακείες βγάζει τα ευκολότερα χρήματα και άμα πάρω Honda, μάλλον τα πρώτα χρόνια μοιραία με χάσει"
Δεν έμεινα φυσικά εκεί, ο "επόμενος" είναι κοντινός συγγενής - μηχανικός με ενοικιαζόμενα σε νησι. Αυτός μου είπε ότι
¨"Ναι μεν μοτέρ σκυλιά, αλλά όλα τα άλλα είναι καταραμένη φθήνια. Πλαστικά, κράματα, βιδάκια, όλα σπάνε για πλάκα." Μάλιστα μου είπε ότι αλλάζει τον στόλο του σταδιακά από SYM σε VOGE γιατί βαρέθηκε (δεν έχει ακόμα καθαρή εικόνα για Voge, αλλά 1η εντύπωση του κάνουν καλύτερα).
Πρόσθεσε δε ότι, φθηνά είναι τα ανταλλακτικά, αλλά εάν δεν τα αλλάζω εγώ, τότε δεν αξίζει μία.
Καθόλου περίεργο το ότι και εδώ, όταν ο κόσμος δεν λέει πόσο ανθεκτικά είναι τα μοτέρ, λέει πώς έχουν ρίξει την ποιότητα τους σε όλα τα περιφερειακά και πλαστικά τα τελευταία χρόνια.
Τώρα κυκλοφορώ με ένα σκουτεράκι 150 Piaggio του 2005 που έχει υποστεί ακραία βασανιστήρια και δεν τρίζει τίποτα. Φάση, σε τρακάρισμα πέταξε 8-10 μέτρα. Το πήγα στον μηχανικό, ισώνει τιμόνι και μου συστήνει φανοποιό εάν θέλω να πετάξω έξω το τσαλακωμένο "μάγουλο" και την ποδιά που πήρε στα πλάγια. Το υπόλοιπο άθικτο. Μετά από αυτό, πώς πας σε κάτι που τρίζει απλά επειδή έγινε 3 ετών;
Επίσης, προτιμώ να πηγαίνω μηχανικό 1 φορά τον χρόνο και να του δόσω 300€, παρά να πάω 5-6 και να του δώσω σύνολο 200.
Οπότε, για εμένα, και την συλλογή γνωμών και εμπειρία μου, δεν αξίζει πλέον το SYM, ειδικά καινούργιο.
Δεν σημαίνει ότι κάμποσος κόσμος δεν είναι ευχαριστημένος, ειδικά αυτοί που το έχουν αρκετά χρόνια ή ότι δεν αξίζουν τα λίγα λεφτά τους, αλλά δεν θέλω να ρισκάρω με ταλαιπωρία χρόνων για να γλιτώσω τώρα 2-3 κατοστάρικα.
BabisStinson
11/07/2025, 08:19
Κατανοητό, ήσουν αναλυτικός. Σε Piaggio δεν υπάρχει κάτι που να σε καλύπτει;
doctoras
11/07/2025, 11:01
Κατανοητό, ήσουν αναλυτικός. Σε Piaggio δεν υπάρχει κάτι που να σε καλύπτει;
υπάρχει το aprilia
νομίζω εφόσον θα το πας για αλλαγή σύντομα δεν συναγωνίζεται κανένα την εμφάνιση του sr200gt
463622
Tanasakis
12/07/2025, 20:13
Δοκίμασα το Medley πρώτο πρώτο, αλλά δεν χωράω. Βρίσκει το τιμόνι στα γόνατα.
Για Beverly δεν είμαι οικονομικά και λέω να έχω στο ελάχιστον ABS, οπότε και λόγο μεγέθους και τιμής, οι επιλογές έχουν περιοριστεί.
Για NMAX με βλέπω, αλλά να το καβαλήσω μία γύρα καλού κακού.
Απλά για test drive δεν βρίσκω κοντινότερα από 20χλμ και σε συνδυασμό δουλειά - ωράριο δεν βγαίνει.
iof4ever
12/07/2025, 20:50
Ελλάδα Α’ 5μήνο 2025: Top15 Πωλήσεις Σκούτερ από Scooternet.gr
https://scooternet.gr/%ce%b1%cf%86%ce%b9%ce%b5%cf%81%cf%89%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b1/%ce%b5%ce%bb%ce%bb%ce%ac%ce%b4%ce%b1-%ce%b1-5%ce%bc%ce%ae%ce%bd%ce%bf-2025-top15-%cf%80%cf%89%ce%bb%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%cf%83%ce%ba%ce%bf%cf%8d%cf%84%ce%b5%cf%81/
Εδώ θα δεις τι επιλέγει ο Έλληνας (πολλοί από αυτούς βέβαια είναι ντελιβεράδες στα 125 κυβικά, που τα παίρνουν για επαγγελματική χρήση). Προσωπικά στη κατηγορία που θες θα πήγαινα για SYM Symphony 200 ST. Μέσα στο budget σου και πολύ δημοφιλές. Αφού όμως δε θες SYM, ρίξε μια ματιά τι άλλο παίρνει ο λαός.
antonis_fr4-4
13/07/2025, 12:00
Δοκίμασα το Medley πρώτο πρώτο, αλλά δεν χωράω. Βρίσκει το τιμόνι στα γόνατα.
Για Beverly δεν είμαι οικονομικά και λέω να έχω στο ελάχιστον ABS, οπότε και λόγο μεγέθους και τιμής, οι επιλογές έχουν περιοριστεί.
Για NMAX με βλέπω, αλλά να το καβαλήσω μία γύρα καλού κακού.
Απλά για test drive δεν βρίσκω κοντινότερα από 20χλμ και σε συνδυασμό δουλειά - ωράριο δεν βγαίνει.
Δεν ξέρω για τα άλλα σκούτερ αλλά το nmax που είχα ήταν ανυπόφορο όσο αφορά τις λακούβες και τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Χάλια αναρτήσεις με μικρούς τροχούς ήτανε θανατηφόρος συνδυασμός
AUFGEBRACHT
13/07/2025, 12:27
Δεν ξέρω για τα άλλα σκούτερ αλλά το nmax που είχα ήταν ανυπόφορο όσο αφορά τις λακούβες και τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Χάλια αναρτήσεις με μικρούς τροχούς ήτανε θανατηφόρος συνδυασμός
Yπάρχει scooter που να μην υποφέρει σε λακούβες και ανωμαλίες;...αφήνω στην άκρη τις "παρουσιάσεις" και τα "τεστ" του ειδικού τύπου, όπου όλα όσα δοκιμάζουν, φιλτράρουν με επιτυχία τις ανωμαλίες και τις κακοτεχνίες...το μόνο scooter που μου έχουν πει όσοι το έχουν δοκιμάσει (και είναι άτομα που εμπιστεύομαι την κρίση τους), ότι έχει πολύ καλές αναρτήσεις και στήσιμο, είναι το (πανάκριβο) BMW C400GT.
Το aprilia δεν χώραει κράνος κατω απο τη σέλα full face Το οποιο ειναι μείον σε σκούτερ, symphony το είχα πολύ τριζατο από καινούριο, απλα θα σου πρότεινα να πάρεις κάτι με 16αρι τροχό για περισσότερη άνεση
Dimmanoukas
13/07/2025, 14:53
Yπάρχει scooter που να μην υποφέρει σε λακούβες και ανωμαλίες;...αφήνω στην άκρη τις "παρουσιάσεις" και τα "τεστ" του ειδικού τύπου, όπου όλα όσα δοκιμάζουν, φιλτράρουν με επιτυχία τις ανωμαλίες και τις κακοτεχνίες...το μόνο scooter που μου έχουν πει όσοι το έχουν δοκιμάσει (και είναι άτομα που εμπιστεύομαι την κρίση τους), ότι έχει πολύ καλές αναρτήσεις και στήσιμο, είναι το (πανάκριβο) BMW C400GT.
Ο Κινέζος κλώνος του, το voge sr4 max.
Το λέω ως κάτοχος και με χαρακτηριστικά 1,87 και 110 κιλά (το ξέρω είμαι μερακλής χαχα).
panavour
13/07/2025, 14:57
Ο Κινέζος κλώνος του, το voge sr4 max.
Το λέω ως κάτοχος και με χαρακτηριστικά 1,87 και 110 κιλά (το ξέρω είμαι μερακλής χαχα).
τζζζζζιζζζζ κακα,μην λες τετοια,θα σου βαλω πιπερι στο στομα.:lol::bawl:
antonis_fr4-4
13/07/2025, 21:47
Yπάρχει scooter που να μην υποφέρει σε λακούβες και ανωμαλίες;...αφήνω στην άκρη τις "παρουσιάσεις" και τα "τεστ" του ειδικού τύπου, όπου όλα όσα δοκιμάζουν, φιλτράρουν με επιτυχία τις ανωμαλίες και τις κακοτεχνίες...το μόνο scooter που μου έχουν πει όσοι το έχουν δοκιμάσει (και είναι άτομα που εμπιστεύομαι την κρίση τους), ότι έχει πολύ καλές αναρτήσεις και στήσιμο, είναι το (πανάκριβο) BMW C400GT.
Δεν ξέρω για τα άλλα σκούτερ. Είπα για το nmax γιατί αυτό είχα και τα πράγματα ήταν τραγικά. Υποθέτω ότι αλλά σκούτερ με μεγαλύτερους τροχούς θα έχουν λιγότερο θέμα με τα κοπανηματα στις λακούβες
Δεν ξέρω για τα άλλα σκούτερ. Είπα για το nmax γιατί αυτό είχα και τα πράγματα ήταν τραγικά. Υποθέτω ότι αλλά σκούτερ με μεγαλύτερους τροχούς θα έχουν λιγότερο θέμα με τα κοπανηματα στις λακούβες
SH350i με μεγάλους τροχούς και στις λακούβες σηκώνομαι από τη σέλα γιατί είναι τραγικό.
Nostradamus
14/07/2025, 09:40
Το Βουγκι το SR4 ειναι μαγικο χαλί. Για τα δικα μου γουστα υπερβολικα "μαλακο" αλλα ειχε αισθηση μοτοσυκλετας.
Επισης και το SR3 ειναι αρκετα καλο.
Scooter λογιζονται και τα ΤΜΑΧ, Exciting, AK, TL Αλλα εκει μιλαμε για αλλη διαταξη αναρτησης και αλλη κατηγοριας.
Το DTX360 με αλλο ελαστικο (δρομισιο) ηταν μεν πολυ σφιχτο, αλλα δεν κοπανουσε (για μενα τελειο).
Ολα τα υπολοιπα σκουτερ που εχω δοκιμασει (μα ολα ομως) απο θεμα αναρτησης, μπιστανε.. :cry:
P.s. Ξερω οτι το τεντωνω αλλα δουλευω απο το σπιτι σημερα και βαριεμαι τρομερα.. :lol:
peterTHErider
14/07/2025, 10:09
Το 400 gt ήταν μαγικό χαλί από άποψη αναρτήσεων αλλά όταν πήγαινε να στρίψει ήταν βάρκα γυαλός.
Το τελευταίο 400gt που οδήγησα το έχουν σφίξει αρκετά με αποτέλεσμα να στρίβει καλύτερα αλλά κοπαναει και αυτό.
Επίσης πολύ τραχιά λειτουργία το μοτέρ.
Manalishi
14/07/2025, 11:11
KYMCO Downtown 350 2019 Noodoe
Δεν κοπανάει/τρίζει/κρέμεται/κλαίει/κλάνει τίποτα μεχρι τώρα, σχεδόν 30κ χλμ. Απο ανάρτηση, όπως όλα τα άλλα, πίσω μπιστάει ακόμα και στο ίσωμα...
Tanasakis
14/07/2025, 13:44
Δεν ξέρω για τα άλλα σκούτερ αλλά το nmax που είχα ήταν ανυπόφορο όσο αφορά τις λακούβες και τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Χάλια αναρτήσεις με μικρούς τροχούς ήτανε θανατηφόρος συνδυασμός
Για μικρές ρόδες αντιλαμβάνομαι. Vespaκι έχω τώρα. Για αναρτήσεις, δεν ξέρω, είσαι ο πρώτος που το αναφέρει, και θα δώσω έξτρα βάρος εάν ποτέ βρω test drive. Ευχαριστώ πολύ για το tip!
Αλλά τόσο ανυπόφορο;
Επίσης, πιο μοντέλο έχεις/ είχες;
Από την περσινή έκδοση (2024) στο μπροστά (διαβάζω) έχουν ανεβάσει την πίεση από 15 σε 19N/mm
ενώ το πίσω ανέβασε διαδρομή (από 81mm σε 91mm) το μεγάλωσαν επίσης από 310.8mm σε 321.6m.
Tanasakis
14/07/2025, 13:45
Ελλάδα Α’ 5μήνο 2025: Top15 Πωλήσεις Σκούτερ από Scooternet.gr
https://scooternet.gr/%ce%b1%cf%86%ce%b9%ce%b5%cf%81%cf%89%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b1/%ce%b5%ce%bb%ce%bb%ce%ac%ce%b4%ce%b1-%ce%b1-5%ce%bc%ce%ae%ce%bd%ce%bf-2025-top15-%cf%80%cf%89%ce%bb%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%cf%83%ce%ba%ce%bf%cf%8d%cf%84%ce%b5%cf%81/
Εδώ θα δεις τι επιλέγει ο Έλληνας (πολλοί από αυτούς βέβαια είναι ντελιβεράδες στα 125 κυβικά, που τα παίρνουν για επαγγελματική χρήση). Προσωπικά στη κατηγορία που θες θα πήγαινα για SYM Symphony 200 ST. Μέσα στο budget σου και πολύ δημοφιλές. Αφού όμως δε θες SYM, ρίξε μια ματιά τι άλλο παίρνει ο λαός.
Αυτό που λες με τους ντελiβεράδες. Η πλειοψηφία των αγγελιών στα κριτήριά μου μου έβγαζε άπειρα σκουτεράκια που δεν είχαν κλείσει ούτε 10μηνο στον δρόμο και είχαν 4-5000χλμ. ή 20k στο 2χρονο!!! Λιώσιμο και όταν είναι για λάστιχα, μεγάλα σέρβις κλπ. τα σπρώχνουν 300€ κάτω λες και θα μείνεις μόνο στην ημ/νια 1ης άδειας.
Κατά τα άλλα, SYM Symphony είναι άλλο ένα, που δεν χωράνε τα πόδια μου σε ασφαλή και σωστή θέση. Εξ αρχής με 16 τροχό έψαχνα, αλλά κάπου έπρεπε να κάνω πίσω, αλλιώς μιλάμε για 4-5 μοντέλα στο μπάτζετ μου, ανεξαρτήτως μάρκας.
Tanasakis
14/07/2025, 13:54
Ο Κινέζος κλώνος του, το voge sr4 max.
Το λέω ως κάτοχος και με χαρακτηριστικά 1,87 και 110 κιλά (το ξέρω είμαι μερακλής χαχα).
Ωραίος.
Για το SR4 δεν είμαι.
Κοίταζα το SR1 ή SR1ADV κυρίως για την θέση οδήγησης, αλλά ψιλο-φοβάμαι τον τροχό της τύχης με τους κινέζους και δεν ξέρω τίποτα για την αντιπροσωπεία.
Εσύτ πόσο καιρό το έχεις και τι εμπειρία έχεις μέχρι τώρα από το δικό σου;
Πρακτικά ο σκοπός της ανάρτησής μου ήταν αυτός:
Να μάθω για καταστήματα και αντιπροσωπείες να αποταθώ, διότι στο internet παίζουν ελάχιστα που δεν έχουν παίξει με τις αξιολογήσεις.
4 στους 5 εμπόρους/ συνεργεία είναι "άψογοι γνώστες του αντικειμένου" και όσοι πελάτες πήγαν 1η φορά εκεί, ή πάνε 20χρόνια,ξέρουν τους ιδιοκτήτες με τα μικρά τους και όλοι είναι κύριοι. Ταυτόχρονα, πουλάνε στην μισή ινδία που μιλάει μόνο αγγλικά (excelent rpair shop! // φθηνό πακέτο) ενώ για τους υπόλοιπους πελάτες είναι "οι χειρότεροι, μην πατήσετε".
Μετριότητα δεν παίζει πουθενά.
Tanasakis
14/07/2025, 13:59
Για τους φίλους που θέλουν να βοηθήσουν, τους ευχαριστώ όλους.
Απλά να θυμίσω χοντρικά μέχρι 3500€ δεν θα δώσω 4000€ εκτός και εάν είναι 100% πλήρες πακέτο,
μέχρι 200cc. μετά ξεφεύγουν οι τιμές ούτως ή άλλως
και είμαι 1.90 (χωρίς παπούτσια), 80kg
και κυρίως, τι και ποιον εμπιστεύομαι και θα βρεθούν τα μοντέλα.
Επίσης, κάτι άλλο σχετικά με το scooterclubhellas όποιος φίλος ξέρει να βοηθήσει.
Εμένα, σε 3 διαφορετικούς Browser /2 συσκευές δεν μου εμφανίζει καθόλου περιεχόμενο. Γράφει πχ. 20328 αναρτήσεις αλλά δεν τις δείχνει.
Είπα, θα είναι μόνο για μέλη, οπότε έκανα register (email ζητάει και nickname, τίποτα άλλο - έβαλα Tanasakien ή κάτι τέτοιο γιατί το Tanasakis ήταν πιασμένο) και κλείνει με μήνυμα να αναμένω την διαχειριστή να εγκρίνει την αίτησή μου.
5-6 μέρες μετά έλαβα απάντηση ότι "δεν πληρώ τις προϋποθέσεις ένταξης".
Ξέρει κανείς τι παίζει, χωρίς να το συζητήσουμε πολύ;
antonis_fr4-4
14/07/2025, 15:32
Για μικρές ρόδες αντιλαμβάνομαι. Vespaκι έχω τώρα. Για αναρτήσεις, δεν ξέρω, είσαι ο πρώτος που το αναφέρει, και θα δώσω έξτρα βάρος εάν ποτέ βρω test drive. Ευχαριστώ πολύ για το tip!
Αλλά τόσο ανυπόφορο;
Επίσης, πιο μοντέλο έχεις/ είχες;
Από την περσινή έκδοση (2024) στο μπροστά (διαβάζω) έχουν ανεβάσει την πίεση από 15 σε 19N/mm
ενώ το πίσω ανέβασε διαδρομή (από 81mm σε 91mm) το μεγάλωσαν επίσης από 310.8mm σε 321.6m.
Είχα το 155 του 2023. Πάρε το τεστ ντράιβ και όπου δεις ανωμαλία πήγαινε πάνω :lol:
Επίσης, κάτι άλλο σχετικά με το scooterclubhellas όποιος φίλος ξέρει να βοηθήσει.
Εμένα, σε 3 διαφορετικούς Browser /2 συσκευές δεν μου εμφανίζει καθόλου περιεχόμενο. Γράφει πχ. 20328 αναρτήσεις αλλά δεν τις δείχνει.
Είπα, θα είναι μόνο για μέλη, οπότε έκανα register (email ζητάει και nickname, τίποτα άλλο - έβαλα Tanasakien ή κάτι τέτοιο γιατί το Tanasakis ήταν πιασμένο) και κλείνει με μήνυμα να αναμένω την διαχειριστή να εγκρίνει την αίτησή μου.
5-6 μέρες μετά έλαβα απάντηση ότι "δεν πληρώ τις προϋποθέσεις ένταξης".
Ξέρει κανείς τι παίζει, χωρίς να το συζητήσουμε πολύ;
Σε λίγο θα ζητάνε και φωτογραφία με το καλό μας κουστούμι.
Έλεος. Άκου δεν πληρεί τις προϋποθέσεις :rolleyes:
Φίλε ειλικρινά δεν χάνεις κάτι.
Dimmanoukas
14/07/2025, 16:24
Ωραίος.
Για το SR4 δεν είμαι.
Κοίταζα το SR1 ή SR1ADV κυρίως για την θέση οδήγησης, αλλά ψιλο-φοβάμαι τον τροχό της τύχης με τους κινέζους και δεν ξέρω τίποτα για την αντιπροσωπεία.
Εσύτ πόσο καιρό το έχεις και τι εμπειρία έχεις μέχρι τώρα από το δικό σου;
Πρακτικά ο σκοπός της ανάρτησής μου ήταν αυτός:
Να μάθω για καταστήματα και αντιπροσωπείες να αποταθώ, διότι στο internet παίζουν ελάχιστα που δεν έχουν παίξει με τις αξιολογήσεις.
4 στους 5 εμπόρους/ συνεργεία είναι "άψογοι γνώστες του αντικειμένου" και όσοι πελάτες πήγαν 1η φορά εκεί, ή πάνε 20χρόνια,ξέρουν τους ιδιοκτήτες με τα μικρά τους και όλοι είναι κύριοι. Ταυτόχρονα, πουλάνε στην μισή ινδία που μιλάει μόνο αγγλικά (excelent rpair shop! // φθηνό πακέτο) ενώ για τους υπόλοιπους πελάτες είναι "οι χειρότεροι, μην πατήσετε".
Μετριότητα δεν παίζει πουθενά.
Καλησπερα,
Το δικό μου το έχω απο Νοέμβρη και έχω κάνει μόνο το πρώτο σέρβις στην mototrend.
Σε εμένα δεν έχει κάνει κιχ αλλά είναι και με οριακά 3 χιλιάδες χιλιόμετρα.
Από την εμπειρία μου και από όσα έχω διαβάσει/ακούσει μόνο καλα λόγια έχω καο για την επίσημη αλλά και για τον αντιπρόσωπο στο Χαλάνδρι (και πρώην συνάδελφος με dsx650 το ίδιο)
Για τα μικρά που αναφέρεις δεν έχω άποψη, αλλά για το 4αρι που έχω, πριν το πάρω το έκανα εξωνυχιστικό test ride σε διαδρομή που είχε λίγο απο όλα (εθνική, ορεινό κομμάτι στριφτερο, αστικό ιστό με πολλές κακοτεχνίες κλπ)
Μάλιστα προς τιμή του υπεύθυνου πριν το test ride μου πρότεινε και αυτός να κάνω το ίδιο και άσχετα απο την ώρα να μην αγχωθώ να το γυρίσω γρήγορα για να έχω ολο το χρόνο που χρειάζομαι.
Και σκέψου εκεί είχα πάει με την τότε μηχανή μου ενα γυμνό 700αρι.
Ήθελα 5 λεπτά να συνηθίσω την αίσθηση του σκούτερ αλλά μετά απο μια διαδρομή 40 λεπτών έφτασα στην αντιπροσωπεία ατσαλακωτος. Ε μέσα μου ήξερα ότι ήταν θέμα χρόνου να γίνει η αλλαγή.
Επιμένω και καταλαβαίνω ότι το οικονομικό είναι θέμα αλλά πάρε μια βόλτα ενα μικρό και έπειτα το 4αρι που σου λεω και θα καταλάβεις ότι λόγω ύψους θα πρέπει να πας σε κάτι αντίστοιχο (και απο άποψη άνεσης αλλά και ενεργητικής ασφάλειας παρόλο που μιλάμε για σκούτερ)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.