Σύνδεση

View Full Version : Stand και ροποκλειδο



BaresaMpiela
22/07/2025, 15:58
καλησπέρα Ομάδα.
Επειδή Μ αρέσει να μαστορευω στην μηχανή Μ θέλω να πάρω ένα ροποκλειδο και ένα κεντρικό Σταντ διότι επόμενη δουλειά είναι αλλαγή πίσω ανάρτησης κ καθαρισμός δαγκάνας φρένων . Τ θέμα είναι ότι δεν έχω ιδέα ούτε τι ροποκλειδο θα χρειαστώ για τ μηχανή ούτι πιο stand θα αντέξει τ γαϊδούρι ( pegaso trail 200kg σχεδόν )

Budget είναι στα 200 ευρώ MAX και για τα δύο
Έχετε να μου προτείνετε κάτι σε αυτό τ budget?

karellen
22/07/2025, 16:13
Κεντρικό σταντ εννοείς αυτό που είναι μόνιμα πλέον στη μηχανή ή αυτό που εχουν τα συνεργεία για να σηκώνουν το πίσω μέρος;
Αν το πρώτο τότε θα ψάξεις να βρεις ειδικά για το μοντέλο σου, δεν είναι universal αυτά για να ταιριάζουν παντού.
Αν το δεύτερο τοτε οποιοδήποτε με 40-50 € βρισκεις οτι θελεις.

ΥΓ Σιγά το γαϊδούρι το strada βρε συ, τι να πούνε κάποιοι με GS!

sanctusan
22/07/2025, 16:31
Κεντρικό σταντ εννοείς αυτό που είναι μόνιμα πλέον στη μηχανή ή αυτό που εχουν τα συνεργεία για να σηκώνουν το πίσω μέρος;
Αν το πρώτο τότε θα ψάξεις να βρεις ειδικά για το μοντέλο σου, δεν είναι universal αυτά για να ταιριάζουν παντού.
Αν το δεύτερο τοτε οποιοδήποτε με 40-50 € βρισκεις οτι θελεις.

ΥΓ Σιγά το γαϊδούρι το strada βρε συ, τι να πούνε κάποιοι με GS!

Αν εννοείς αυτό

463822

Σίγουρα με αυτό δεν μπορεί να αλλάξει αναρτήσεις

Ίσως να εννοεί κάτι τέτοιο

463823

BaresaMpiela
22/07/2025, 16:32
Αυτό που έχουν τα συνεργεία . Κάτι σαν αυτό https://linsonmoto.gr/kentriko-stant-anypswshs-motosykletas-mx-cm-7502-red?gad_source=1&gad_campaignid=22283987709&gbraid=0AAAAA-wJmoRMP3rJpiffIqKRBJKREuvEg&gclid=CjwKCAjw7fzDBhA7EiwAOqJkh8kGhLLLjo0xbhCNiwzOlOWXLDJcToa2rOc58nKVfUVCW6MRpal-JxoCbzoQAvD_BwE. που μπορώ έτσι να αλλάξω πίσω ανάρτηση και μπορώ να βγάλω τα πιρούνια μπροστά για σερβις. Νομίζω τέτοια επίσης χρησιμοποιούν στα Motocross. Χρειάζεται απλά να ξέρω πόσα κιλά αντέχει ή υπάρχουν κ άλλες προϋποθέσεις?

Δεν ξέρω τι λένε αυτοί εγώ δεν μιλάω λεφτά :)

BaresaMpiela
22/07/2025, 16:32
Μέσα στο μυαλό Μ εισαι

STF
22/07/2025, 16:54
Μάλλον ένα ροπόκλειδο δε θα σε φτάσει. Αλλά αν είναι να πάρεις ένα πάρε αυτό:

https://www.pikounistools.gr/product/dunamokleido-norbar-agglias-nortorque-60-pistopoihtiko/

Από κοντά περίμενε καλύτερη τιμή.

Οπότε θα είσαι εντός του μπάτζετ σου.

BaresaMpiela
22/07/2025, 16:59
Αμάν εγώ περίμενα κανένα 80ρι. Δυστυχώς δεν είναι Αθήνα οπότε δεν μπορώ να πάω από κοντά. Θα κοιτάξω όμως 3/8 να πάρω όπως αυτό. Ευχαριστώ

STF
22/07/2025, 17:07
Αμάν εγώ περίμενα κανένα 80ρι. Δυστυχώς δεν είναι Αθήνα οπότε δεν μπορώ να πάω από κοντά. Θα κοιτάξω όμως 3/8 να πάρω όπως αυτό. Ευχαριστώ

Τα ροπόκλειδα είναι εργαλεία ακριβείας. Κατά τη γνώμη μου δεν έχει νόημα να πάρεις κάτι φθηνό. Τη συγκεκριμένη μάρκα την χρησιμοποιούμε αρκετοί από εδώ μέσα γιατί έχει πολύ καλή υποστήριξη (ακόμη και από μακριά που θα είσαι).

BaresaMpiela
22/07/2025, 17:15
Εγώ μαζί σου είμαι . Το πορτοφόλι μου διαφωνεί. Θα δω τι θα κάνω. Ευχαριστώ!

telegonos
22/07/2025, 17:25
Δεν είναι απαραίτητο ούτε το ένα, ούτε το άλλο, για να αλλάξεις αμορτισέρ πίσω.

Αντί να δίνεις λεφτά, για πράγματα που χρειάζεσαι μεν, σαν πολυτέλεια δε, δώστα -ΑΝ λέω ΑΝ δεν έχεις- και πάρε μια αξιοπρεπή καστάνια μισής ίντσας, προέκταση, και τα καρυδάκια που χρειάζεται η μηχανή σου σε αυτά που θες να λύσεις.

Για να βγαλεις το αμορτισέρ πίσω, η μηχανή πρέπει να πατήσει σε 3 σημεία, 1-μπροστά τροχό, 2-πλαινό σταντ, και αυτό που είναι ιδιαίτερο εδώ, 3-ενα γρυλο μηχανικό που θα βάλεις κάπου στο πίσω και δεξιά μέρος της μηχανής, έτσι ώστε ο πίσω τροχός ΟΡΙΑΚΑ να μην πιέζει το έδαφος.

Για να λυθεί εύκολα και να βγουν οι βίδες-άξονες του αμορτισέρ και του μοχλικού, θέλεις ο πίσω τροχός, να ακουμπάει ίσα-ίσα στο έδαφος, με σχεδόν μηδενική δύναμη.

Δεν θέλεις ο πίσω τροχός να είναι στον αέρα. Αν είναι στον αέρα, τότε το βάρος τροχού-ψαλιδού-άξονα κ.ο.κ. θα ασκεί κάθετη τάση στις βίδες του αμορτισέρ-μοχλικού, και θα θέλουν δύναμη να βγουν.

Ομοίως αν το τροχός πατάει στο έδαφος με έστω και λίγη δύναμη, εκτός που θα λύσεις και θα πέσει κάτω η μοτό, πάλι το βάρος της μοτό όταν θα στηρίζει βάρος στον πίσω τροχό, θα ασκεί κάθετη τάση στις βίδες αμορτισέρ-μοχλικού, με αποτέλεσμα να μην βγαίνουν.

Αν το πετύχεις σωστά, οι βίδες -αν δεν έχουν πιάσει σκουριές και άλατα- βγαίνουν με σπρώξιμο με ένα δάκτυλο.

Οταν θα πας να συναρμολογήσεις μετά, πάλι θέλεις με τον γρύλο να φέρεις στην ευθεία τις τρυπες που θα μπουν οι βίδες. Αν ο τροχός κρέμεται, αυτό γίνεται πολύ δύσκολο.


Τίποτα από τα παραπάνω, δεν το πετυχαίνεις εύκολα, με σταντ που στηρίζουν την μηχανή όρθια.

BaresaMpiela
22/07/2025, 18:08
Δεν είναι απαραίτητο ούτε το ένα, ούτε το άλλο, για να αλλάξεις αμορτισέρ πίσω.

Αντί να δίνεις λεφτά, για πράγματα που χρειάζεσαι μεν, σαν πολυτέλεια δε, δώστα -ΑΝ λέω ΑΝ δεν έχεις- και πάρε μια αξιοπρεπή καστάνια μισής ίντσας, προέκταση, και τα καρυδάκια που χρειάζεται η μηχανή σου σε αυτά που θες να λύσεις.

Για να βγαλεις το αμορτισέρ πίσω, η μηχανή πρέπει να πατήσει σε 3 σημεία, 1-μπροστά τροχό, 2-πλαινό σταντ, και αυτό που είναι ιδιαίτερο εδώ, 3-ενα γρυλο μηχανικό που θα βάλεις κάπου στο πίσω και δεξιά μέρος της μηχανής, έτσι ώστε ο πίσω τροχός ΟΡΙΑΚΑ να μην πιέζει το έδαφος.

Για να λυθεί εύκολα και να βγουν οι βίδες-άξονες του αμορτισέρ και του μοχλικού, θέλεις ο πίσω τροχός, να ακουμπάει ίσα-ίσα στο έδαφος, με σχεδόν μηδενική δύναμη.

Δεν θέλεις ο πίσω τροχός να είναι στον αέρα. Αν είναι στον αέρα, τότε το βάρος τροχού-ψαλιδού-άξονα κ.ο.κ. θα ασκεί κάθετη τάση στις βίδες του αμορτισέρ-μοχλικού, και θα θέλουν δύναμη να βγουν.

Ομοίως αν το τροχός πατάει στο έδαφος με έστω και λίγη δύναμη, εκτός που θα λύσεις και θα πέσει κάτω η μοτό, πάλι το βάρος της μοτό όταν θα στηρίζει βάρος στον πίσω τροχό, θα ασκεί κάθετη τάση στις βίδες αμορτισέρ-μοχλικού, με αποτέλεσμα να μην β:Dγαίνουν.

Αν το πετύχεις σωστά, οι βίδες -αν δεν έχουν πιάσει σκουριές και άλατα- βγαίνουν με σπρώξιμο με ένα δάκτυλο.

Οταν θα πας να συναρμολογήσεις μετά, πάλι θέλεις με τον γρύλο να φέρεις στην ευθεία τις τρυπες που θα μπουν οι βίδες. Αν ο τροχός κρέμεται, αυτό γίνεται πολύ δύσκολο.


Τίποτα από τα παραπάνω, δεν το πετυχαίνεις εύκολα, με σταντ που στηρίζουν την μηχανή όρθια.

Νομιζω μιλας απο πειρα :lol:
Δεν χρειαζετε καν γρυλος για πισω. Για να συκωσω τον πισω τροχο ελαχιστα για να γυρναει ελευθερα ετσι ωστε να καθαρισω και να λιπανω την αλυσιδα βαζω ενα τουβλο και απο πανω μια πετρα. Το ιδιο θα μπορουσα και εδω να κανω αντι για γρυλο απλα με διαφορετικη πετρα, ευτηχως στο χωριο εχω πολλες. Η ζυγαρια τεμνει προς το καλο ροποκλειδο αν δεν βρω καποιο αξιοπιστο stand για 60-80 ευρω ( δεν ξερω απο θεμα αξιοπιστιας τι παιζει σε αυτα τα λεφτα, θα ρωτησω και τον μαστορα μου αν ξερει κατι. )

geioann
22/07/2025, 19:12
Κοίτα και τα ροποκλειδα της force. Επώνυμα, αξιόλογα και πιο οικονομικά.

Rac3rX
22/07/2025, 19:33
Όταν χρειάζεται δουλειά στις αναρτήσεις το δικό μου - βάρους 180 κιλών - το σηκώνω με αυτό: https://www.motokinisi.gr/gr/stand-anycvshs-enduro-kai-mx-cm-7508-a-pro-1330511.html αφού πρώτα έχω αφαιρέσει κάποια πράγματα από πάνω για να έρθω πιο κοντά στο όριο βάρους που δηλώνει ο κατασκευαστής. Και γω Norbar έχω αλλά μπορείς να πας και σε κάτι φθηνότερο τύπου Force αν δεν το αντέχει η τσέπη σου για τώρα, και στο μέλλον επενδύεις σε κάτι καλύτερο.

BaresaMpiela
22/07/2025, 20:08
Είδα τα δυναμοκλειδα ( ή ροποκλειδα??)της force και οι κριτικές είναι όλες καλές και ειναι μέσα στο budget μου. Το πλάνο είναι να δοκιμάσω σε ένα μαγαζί μια βίδα με ένα ακριβό δυναμοκλειδο και έπειτα για επιβεβαίωση να χρησιμοποίησω αυτό της force για να καταλάβω αξιοπιστία

Rac3rX θα κοιτάξω για ένα με rating στα 200 κιλά για να έχω το κεφάλι Μ λίγο πιο ήσυχο

McGyver
22/07/2025, 20:38
Δεν είναι απαραίτητο ούτε το ένα, ούτε το άλλο, για να αλλάξεις αμορτισέρ πίσω.

Αντί να δίνεις λεφτά, για πράγματα που χρειάζεσαι μεν, σαν πολυτέλεια δε, δώστα -ΑΝ λέω ΑΝ δεν έχεις- και πάρε μια αξιοπρεπή καστάνια μισής ίντσας, προέκταση, και τα καρυδάκια που χρειάζεται η μηχανή σου σε αυτά που θες να λύσεις.

Για να βγαλεις το αμορτισέρ πίσω, η μηχανή πρέπει να πατήσει σε 3 σημεία, 1-μπροστά τροχό, 2-πλαινό σταντ, και αυτό που είναι ιδιαίτερο εδώ, 3-ενα γρυλο μηχανικό που θα βάλεις κάπου στο πίσω και δεξιά μέρος της μηχανής, έτσι ώστε ο πίσω τροχός ΟΡΙΑΚΑ να μην πιέζει το έδαφος.

Για να λυθεί εύκολα και να βγουν οι βίδες-άξονες του αμορτισέρ και του μοχλικού, θέλεις ο πίσω τροχός, να ακουμπάει ίσα-ίσα στο έδαφος, με σχεδόν μηδενική δύναμη.

Δεν θέλεις ο πίσω τροχός να είναι στον αέρα. Αν είναι στον αέρα, τότε το βάρος τροχού-ψαλιδού-άξονα κ.ο.κ. θα ασκεί κάθετη τάση στις βίδες του αμορτισέρ-μοχλικού, και θα θέλουν δύναμη να βγουν.

Ομοίως αν το τροχός πατάει στο έδαφος με έστω και λίγη δύναμη, εκτός που θα λύσεις και θα πέσει κάτω η μοτό, πάλι το βάρος της μοτό όταν θα στηρίζει βάρος στον πίσω τροχό, θα ασκεί κάθετη τάση στις βίδες αμορτισέρ-μοχλικού, με αποτέλεσμα να μην βγαίνουν.

Αν το πετύχεις σωστά, οι βίδες -αν δεν έχουν πιάσει σκουριές και άλατα- βγαίνουν με σπρώξιμο με ένα δάκτυλο.

Οταν θα πας να συναρμολογήσεις μετά, πάλι θέλεις με τον γρύλο να φέρεις στην ευθεία τις τρυπες που θα μπουν οι βίδες. Αν ο τροχός κρέμεται, αυτό γίνεται πολύ δύσκολο.


Τίποτα από τα παραπάνω, δεν το πετυχαίνεις εύκολα, με σταντ που στηρίζουν την μηχανή όρθια.

Κεντρικό stand & αποφόρτιση του πίσω με γρύλο;

463827

o_gavros
22/07/2025, 21:15
στο τμήμα για τα εργαλεία,έχει θρεντ με θέμα τα ροποκλειδα.
κάνε ένα κόπο να το διαβάσεις και θα σου λυθούν πολλές απορίες καθώς και ανάγκες/χρήση

telegonos
22/07/2025, 21:37
Κεντρικό stand & αποφόρτιση του πίσω με γρύλο;

463827

Αν υπάρχει κεντρικό στάντ, προφανώς η ίδια λογική, να μην φορτίζονται οι βίδες, για να βγουν-μπουν εύκολα.

Road Pirat
22/07/2025, 23:11
Άρτα τα σταντ είναι για εντουτο, είναι στα όρια τους για μηχανή, και το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι δεν ανεβαίνει σταδιακά επάνω. Αυτό που θέλεις είναι ψαλιδωτο Σταντ μηχανής, πολύ περισσότερο βάρος και ελεγχόμενο ανέβασμα και κατέβασμα πχ463830

BaresaMpiela
23/07/2025, 14:10
Μάλλον ένα ροπόκλειδο δε θα σε φτάσει. Αλλά αν είναι να πάρεις ένα πάρε αυτό:

https://www.pikounistools.gr/product/dunamokleido-norbar-agglias-nortorque-60-pistopoihtiko/

Από κοντά περίμενε καλύτερη τιμή.

Οπότε θα είσαι εντός του μπάτζετ σου.

σκεφτομουν εχθές τα λόγια σου κ τελικά θα πάρω το norbar . Τ παρήγγειλα σήμερα και αναμενω πότε θα έρθει. Η βάση μηχανής θα περιμένει λίγο.

BaresaMpiela
23/07/2025, 23:09
Άρτα τα σταντ είναι για εντουτο, είναι στα όρια τους για μηχανή, και το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι δεν ανεβαίνει σταδιακά επάνω. Αυτό που θέλεις είναι ψαλιδωτο Σταντ μηχανής, πολύ περισσότερο βάρος και ελεγχόμενο ανέβασμα και κατέβασμα πχ463830

Πολυ σωστα !