Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 19

Θέμα: Stand και ροποκλειδο

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    18/11/2020
    Μηνύματα
    18

    Stand και ροποκλειδο

    καλησπέρα Ομάδα.
    Επειδή Μ αρέσει να μαστορευω στην μηχανή Μ θέλω να πάρω ένα ροποκλειδο και ένα κεντρικό Σταντ διότι επόμενη δουλειά είναι αλλαγή πίσω ανάρτησης κ καθαρισμός δαγκάνας φρένων . Τ θέμα είναι ότι δεν έχω ιδέα ούτε τι ροποκλειδο θα χρειαστώ για τ μηχανή ούτι πιο stand θα αντέξει τ γαϊδούρι ( pegaso trail 200kg σχεδόν )

    Budget είναι στα 200 ευρώ MAX και για τα δύο
    Έχετε να μου προτείνετε κάτι σε αυτό τ budget?

  2. #2
    the Overlord Το avatar του/της karellen
    Moderator
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    3.201
    Κεντρικό σταντ εννοείς αυτό που είναι μόνιμα πλέον στη μηχανή ή αυτό που εχουν τα συνεργεία για να σηκώνουν το πίσω μέρος;
    Αν το πρώτο τότε θα ψάξεις να βρεις ειδικά για το μοντέλο σου, δεν είναι universal αυτά για να ταιριάζουν παντού.
    Αν το δεύτερο τοτε οποιοδήποτε με 40-50 € βρισκεις οτι θελεις.

    ΥΓ Σιγά το γαϊδούρι το strada βρε συ, τι να πούνε κάποιοι με GS!

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    1.950
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από karellen Προβολή μηνύματος
    Κεντρικό σταντ εννοείς αυτό που είναι μόνιμα πλέον στη μηχανή ή αυτό που εχουν τα συνεργεία για να σηκώνουν το πίσω μέρος;
    Αν το πρώτο τότε θα ψάξεις να βρεις ειδικά για το μοντέλο σου, δεν είναι universal αυτά για να ταιριάζουν παντού.
    Αν το δεύτερο τοτε οποιοδήποτε με 40-50 € βρισκεις οτι θελεις.

    ΥΓ Σιγά το γαϊδούρι το strada βρε συ, τι να πούνε κάποιοι με GS!
    Αν εννοείς αυτό

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	large_20200714115704_express_ems_200r_stant_anypsosis_motosykleton_piso_trochou_200kg_60632.jpeg 
Προβολές:	99 
Μέγεθος:	7,9 KB 
ID:	463822

    Σίγουρα με αυτό δεν μπορεί να αλλάξει αναρτήσεις

    Ίσως να εννοεί κάτι τέτοιο

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	large_20210127154704_durhand_stant_motosikletas_me_rythmizomeno_ypsos_48x34x39_46ek_c30_011rd.jpeg 
Προβολές:	99 
Μέγεθος:	11,2 KB 
ID:	463823
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  4. #4
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    18/11/2020
    Μηνύματα
    18
    Αυτό που έχουν τα συνεργεία . Κάτι σαν αυτό https://linsonmoto.gr/kentriko-stant...xoCbzoQAvD_BwE. που μπορώ έτσι να αλλάξω πίσω ανάρτηση και μπορώ να βγάλω τα πιρούνια μπροστά για σερβις. Νομίζω τέτοια επίσης χρησιμοποιούν στα Motocross. Χρειάζεται απλά να ξέρω πόσα κιλά αντέχει ή υπάρχουν κ άλλες προϋποθέσεις?

    Δεν ξέρω τι λένε αυτοί εγώ δεν μιλάω λεφτά

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    18/11/2020
    Μηνύματα
    18
    Μέσα στο μυαλό Μ εισαι

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.992
    Μάλλον ένα ροπόκλειδο δε θα σε φτάσει. Αλλά αν είναι να πάρεις ένα πάρε αυτό:

    https://www.pikounistools.gr/product...pistopoihtiko/

    Από κοντά περίμενε καλύτερη τιμή.

    Οπότε θα είσαι εντός του μπάτζετ σου.
    Τελευταία τροποποίηση από STF; Χθες στις 17:05.

  7. #7
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    18/11/2020
    Μηνύματα
    18
    Αμάν εγώ περίμενα κανένα 80ρι. Δυστυχώς δεν είναι Αθήνα οπότε δεν μπορώ να πάω από κοντά. Θα κοιτάξω όμως 3/8 να πάρω όπως αυτό. Ευχαριστώ

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.992
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BaresaMpiela Προβολή μηνύματος
    Αμάν εγώ περίμενα κανένα 80ρι. Δυστυχώς δεν είναι Αθήνα οπότε δεν μπορώ να πάω από κοντά. Θα κοιτάξω όμως 3/8 να πάρω όπως αυτό. Ευχαριστώ
    Τα ροπόκλειδα είναι εργαλεία ακριβείας. Κατά τη γνώμη μου δεν έχει νόημα να πάρεις κάτι φθηνό. Τη συγκεκριμένη μάρκα την χρησιμοποιούμε αρκετοί από εδώ μέσα γιατί έχει πολύ καλή υποστήριξη (ακόμη και από μακριά που θα είσαι).

  9. #9
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    18/11/2020
    Μηνύματα
    18
    Εγώ μαζί σου είμαι . Το πορτοφόλι μου διαφωνεί. Θα δω τι θα κάνω. Ευχαριστώ!

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.064
    Δεν είναι απαραίτητο ούτε το ένα, ούτε το άλλο, για να αλλάξεις αμορτισέρ πίσω.

    Αντί να δίνεις λεφτά, για πράγματα που χρειάζεσαι μεν, σαν πολυτέλεια δε, δώστα -ΑΝ λέω ΑΝ δεν έχεις- και πάρε μια αξιοπρεπή καστάνια μισής ίντσας, προέκταση, και τα καρυδάκια που χρειάζεται η μηχανή σου σε αυτά που θες να λύσεις.

    Για να βγαλεις το αμορτισέρ πίσω, η μηχανή πρέπει να πατήσει σε 3 σημεία, 1-μπροστά τροχό, 2-πλαινό σταντ, και αυτό που είναι ιδιαίτερο εδώ, 3-ενα γρυλο μηχανικό που θα βάλεις κάπου στο πίσω και δεξιά μέρος της μηχανής, έτσι ώστε ο πίσω τροχός ΟΡΙΑΚΑ να μην πιέζει το έδαφος.

    Για να λυθεί εύκολα και να βγουν οι βίδες-άξονες του αμορτισέρ και του μοχλικού, θέλεις ο πίσω τροχός, να ακουμπάει ίσα-ίσα στο έδαφος, με σχεδόν μηδενική δύναμη.

    Δεν θέλεις ο πίσω τροχός να είναι στον αέρα. Αν είναι στον αέρα, τότε το βάρος τροχού-ψαλιδού-άξονα κ.ο.κ. θα ασκεί κάθετη τάση στις βίδες του αμορτισέρ-μοχλικού, και θα θέλουν δύναμη να βγουν.

    Ομοίως αν το τροχός πατάει στο έδαφος με έστω και λίγη δύναμη, εκτός που θα λύσεις και θα πέσει κάτω η μοτό, πάλι το βάρος της μοτό όταν θα στηρίζει βάρος στον πίσω τροχό, θα ασκεί κάθετη τάση στις βίδες αμορτισέρ-μοχλικού, με αποτέλεσμα να μην βγαίνουν.

    Αν το πετύχεις σωστά, οι βίδες -αν δεν έχουν πιάσει σκουριές και άλατα- βγαίνουν με σπρώξιμο με ένα δάκτυλο.

    Οταν θα πας να συναρμολογήσεις μετά, πάλι θέλεις με τον γρύλο να φέρεις στην ευθεία τις τρυπες που θα μπουν οι βίδες. Αν ο τροχός κρέμεται, αυτό γίνεται πολύ δύσκολο.


    Τίποτα από τα παραπάνω, δεν το πετυχαίνεις εύκολα, με σταντ που στηρίζουν την μηχανή όρθια.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  11. #11
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    18/11/2020
    Μηνύματα
    18
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Δεν είναι απαραίτητο ούτε το ένα, ούτε το άλλο, για να αλλάξεις αμορτισέρ πίσω.

    Αντί να δίνεις λεφτά, για πράγματα που χρειάζεσαι μεν, σαν πολυτέλεια δε, δώστα -ΑΝ λέω ΑΝ δεν έχεις- και πάρε μια αξιοπρεπή καστάνια μισής ίντσας, προέκταση, και τα καρυδάκια που χρειάζεται η μηχανή σου σε αυτά που θες να λύσεις.

    Για να βγαλεις το αμορτισέρ πίσω, η μηχανή πρέπει να πατήσει σε 3 σημεία, 1-μπροστά τροχό, 2-πλαινό σταντ, και αυτό που είναι ιδιαίτερο εδώ, 3-ενα γρυλο μηχανικό που θα βάλεις κάπου στο πίσω και δεξιά μέρος της μηχανής, έτσι ώστε ο πίσω τροχός ΟΡΙΑΚΑ να μην πιέζει το έδαφος.

    Για να λυθεί εύκολα και να βγουν οι βίδες-άξονες του αμορτισέρ και του μοχλικού, θέλεις ο πίσω τροχός, να ακουμπάει ίσα-ίσα στο έδαφος, με σχεδόν μηδενική δύναμη.

    Δεν θέλεις ο πίσω τροχός να είναι στον αέρα. Αν είναι στον αέρα, τότε το βάρος τροχού-ψαλιδού-άξονα κ.ο.κ. θα ασκεί κάθετη τάση στις βίδες του αμορτισέρ-μοχλικού, και θα θέλουν δύναμη να βγουν.

    Ομοίως αν το τροχός πατάει στο έδαφος με έστω και λίγη δύναμη, εκτός που θα λύσεις και θα πέσει κάτω η μοτό, πάλι το βάρος της μοτό όταν θα στηρίζει βάρος στον πίσω τροχό, θα ασκεί κάθετη τάση στις βίδες αμορτισέρ-μοχλικού, με αποτέλεσμα να μην βγαίνουν.

    Αν το πετύχεις σωστά, οι βίδες -αν δεν έχουν πιάσει σκουριές και άλατα- βγαίνουν με σπρώξιμο με ένα δάκτυλο.

    Οταν θα πας να συναρμολογήσεις μετά, πάλι θέλεις με τον γρύλο να φέρεις στην ευθεία τις τρυπες που θα μπουν οι βίδες. Αν ο τροχός κρέμεται, αυτό γίνεται πολύ δύσκολο.


    Τίποτα από τα παραπάνω, δεν το πετυχαίνεις εύκολα, με σταντ που στηρίζουν την μηχανή όρθια.
    Νομιζω μιλας απο πειρα
    Δεν χρειαζετε καν γρυλος για πισω. Για να συκωσω τον πισω τροχο ελαχιστα για να γυρναει ελευθερα ετσι ωστε να καθαρισω και να λιπανω την αλυσιδα βαζω ενα τουβλο και απο πανω μια πετρα. Το ιδιο θα μπορουσα και εδω να κανω αντι για γρυλο απλα με διαφορετικη πετρα, ευτηχως στο χωριο εχω πολλες. Η ζυγαρια τεμνει προς το καλο ροποκλειδο αν δεν βρω καποιο αξιοπιστο stand για 60-80 ευρω ( δεν ξερω απο θεμα αξιοπιστιας τι παιζει σε αυτα τα λεφτα, θα ρωτησω και τον μαστορα μου αν ξερει κατι. )

  12. #12
    Μέλος Το avatar του/της geioann
    Εγγραφή
    08/09/2019
    Μηνύματα
    335
    Κοίτα και τα ροποκλειδα της force. Επώνυμα, αξιόλογα και πιο οικονομικά.

  13. #13
    Μέλος
    Εγγραφή
    20/04/2018
    Μηνύματα
    245
    Όταν χρειάζεται δουλειά στις αναρτήσεις το δικό μου - βάρους 180 κιλών - το σηκώνω με αυτό: https://www.motokinisi.gr/gr/stand-a...o-1330511.html αφού πρώτα έχω αφαιρέσει κάποια πράγματα από πάνω για να έρθω πιο κοντά στο όριο βάρους που δηλώνει ο κατασκευαστής. Και γω Norbar έχω αλλά μπορείς να πας και σε κάτι φθηνότερο τύπου Force αν δεν το αντέχει η τσέπη σου για τώρα, και στο μέλλον επενδύεις σε κάτι καλύτερο.

  14. #14
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    18/11/2020
    Μηνύματα
    18
    Είδα τα δυναμοκλειδα ( ή ροποκλειδα??)της force και οι κριτικές είναι όλες καλές και ειναι μέσα στο budget μου. Το πλάνο είναι να δοκιμάσω σε ένα μαγαζί μια βίδα με ένα ακριβό δυναμοκλειδο και έπειτα για επιβεβαίωση να χρησιμοποίησω αυτό της force για να καταλάβω αξιοπιστία

    Rac3rX θα κοιτάξω για ένα με rating στα 200 κιλά για να έχω το κεφάλι Μ λίγο πιο ήσυχο

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.142
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Δεν είναι απαραίτητο ούτε το ένα, ούτε το άλλο, για να αλλάξεις αμορτισέρ πίσω.

    Αντί να δίνεις λεφτά, για πράγματα που χρειάζεσαι μεν, σαν πολυτέλεια δε, δώστα -ΑΝ λέω ΑΝ δεν έχεις- και πάρε μια αξιοπρεπή καστάνια μισής ίντσας, προέκταση, και τα καρυδάκια που χρειάζεται η μηχανή σου σε αυτά που θες να λύσεις.

    Για να βγαλεις το αμορτισέρ πίσω, η μηχανή πρέπει να πατήσει σε 3 σημεία, 1-μπροστά τροχό, 2-πλαινό σταντ, και αυτό που είναι ιδιαίτερο εδώ, 3-ενα γρυλο μηχανικό που θα βάλεις κάπου στο πίσω και δεξιά μέρος της μηχανής, έτσι ώστε ο πίσω τροχός ΟΡΙΑΚΑ να μην πιέζει το έδαφος.

    Για να λυθεί εύκολα και να βγουν οι βίδες-άξονες του αμορτισέρ και του μοχλικού, θέλεις ο πίσω τροχός, να ακουμπάει ίσα-ίσα στο έδαφος, με σχεδόν μηδενική δύναμη.

    Δεν θέλεις ο πίσω τροχός να είναι στον αέρα. Αν είναι στον αέρα, τότε το βάρος τροχού-ψαλιδού-άξονα κ.ο.κ. θα ασκεί κάθετη τάση στις βίδες του αμορτισέρ-μοχλικού, και θα θέλουν δύναμη να βγουν.

    Ομοίως αν το τροχός πατάει στο έδαφος με έστω και λίγη δύναμη, εκτός που θα λύσεις και θα πέσει κάτω η μοτό, πάλι το βάρος της μοτό όταν θα στηρίζει βάρος στον πίσω τροχό, θα ασκεί κάθετη τάση στις βίδες αμορτισέρ-μοχλικού, με αποτέλεσμα να μην βγαίνουν.

    Αν το πετύχεις σωστά, οι βίδες -αν δεν έχουν πιάσει σκουριές και άλατα- βγαίνουν με σπρώξιμο με ένα δάκτυλο.

    Οταν θα πας να συναρμολογήσεις μετά, πάλι θέλεις με τον γρύλο να φέρεις στην ευθεία τις τρυπες που θα μπουν οι βίδες. Αν ο τροχός κρέμεται, αυτό γίνεται πολύ δύσκολο.


    Τίποτα από τα παραπάνω, δεν το πετυχαίνεις εύκολα, με σταντ που στηρίζουν την μηχανή όρθια.
    Κεντρικό stand & αποφόρτιση του πίσω με γρύλο;

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Screenshot_20250722-213723.jpg 
Προβολές:	67 
Μέγεθος:	49,5 KB 
ID:	463827

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Modenas Kriss 125 Προβληματικό stand και εγγύηση
    από pcdr στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 10/11/2011, 20:04
  2. Διπλό stand και after market εξάτμιση...
    από yes-u στο forum Suzuki Bandit
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 07/10/2011, 19:56
  3. Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 12/02/2010, 13:57

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF