Σύνδεση

View Full Version : CF MOTO 450 διακοπή κινητήρα



ParaskevasTheo
24/08/2025, 14:05
Καλησπέρα.Η μηχανή εάν βγει εθνική και κινηθεί πάνω από 95km/h μετά απο 45 λεπτά σβήνει και δεν ξαναπέρνει μπροστά στα επόμενα 15 λεπτά! Μετά το πέρας των 15 λεπτών ξαναπέρνει και το συμβάν επαναλαμβάνεται!Δεν παρουσιάζεται το πρόβλημα για ταχύτητες κάτω των 95km/h, ούτε σε στιγμιαία υπέρβαση της της αναφερόμενης ταχύτητας.Εχει εμπειρία κάποιος από αντίστοιχο προβλημα??

Bowleno
24/08/2025, 14:10
Εμένα μου κάνει σαν θέμα με την αντλία καυσίμου, προφανώς, πάνω από την αναφερόμενη ταχύτητα η πίεση που καλείται να δώσει την υπερθερμαίνει με αποτέλεσμα την διακοπή της λειτουργίας της και όταν κρυώνει, επανέρχεται.
Μάλλον προβληματική. Πρέπει να γίνει έλεγχος και αν είσαι στην εγγύηση, αντικατάσταση άμεσα.

Κοντά στο παραπάνω, μήπως συνηθίζεις να κινείσαι με σχετικά λίγο καύσιμο στο ντεπόζιτο; Η αντλία κρυώνει μέσω του καυσίμου και αν είσαι συνεχώς με λίγο καύσιμο μέσα, σε συνδυασμό με την ζέστη του περιβάλλοντος, δεν θέλει και πολύ να τα παίξει.

ParaskevasTheo
24/08/2025, 14:21
Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου! Όχι δεν αφήνω λίγο καύσιμο μέσα.

THRESH
24/08/2025, 15:04
Είναι καινούργιο το μηχανάκι ?

Υπάρχει περίπτωση να έχει κάποιο εγγενές safe mode για πρώτα χλμ , στρώσιμο κλπα?

taisteal
24/08/2025, 15:14
Είναι καινούργιο το μηχανάκι ?

Υπάρχει περίπτωση να έχει κάποιο εγγενές safe mode για πρώτα χλμ , στρώσιμο κλπα?

Απο οσο ξέρω οχι γιατί το είχα πάρει τεστ με 20 χλμ στο κοντέρ και το άνοιγα κανονικά

ParaskevasTheo
24/08/2025, 15:49
Eχει ολοκληρωθεί το στρωσιμο.Αφου το εστρωσα δεν ειχε προβλημα!Πηγα Βόλο αλλα στην επιστροφή ξεκινησε το προβλημα μου!

ParaskevasTheo
24/08/2025, 16:19
Επίσης αν κινηθώ σε επαρχιακό δρομο που δεν υπερβαινω τα 100km/h, τοτε η μοτοσυκλέτα κανένα απολυτως προβλημα! Πήγα Ερατεινή ολο από επαρχιακό δρόμο και ήταν αψεγάδιαστη!!!

ParaskevasTheo
24/08/2025, 16:20
Στμπληρωνω απο Πειραιά!!!

telegonos
24/08/2025, 19:34
Τι ΑΚΡΙΒΩΣ κάνει όταν λες ''δεν παίρνει μπροστά'';

-Δεν κάνει απολύτως τίποτα, σαν να έχεις το κλειδί στο ΟΦΦ;
-Ανάβουν λαμπάκια, αλλά πατώντας το κουμπί της μίζας, δεν ακούγεται απολύτως τίποτα, σαν να μην το πατάς;
-Ακούγεται μόνο ένα ''ΤΑΚ'' αλλά μίζα τίποτα;
-Γυρνάει η μίζα, αλλά ξεψυχισμένα και σαν να μην θέλει;
-Γυρνάει η μίζα, τέρμα δυνατή, αλλά ο κινητήρας δεν ξυπνάει ποτέ;

Το πρώτο βήμα για να λύσεις ένα πρόβλημα, είναι να περιγράψεις το πρόβλημα ΣΩΣΤΑ. Κάθε ένα από τα παραπάνω, είναι και άλλη αιτία βλάβης,

lospsi
24/08/2025, 23:02
Δεν ξέρω αν γίνεται σε καινούργιο μηχανάκι αλλά μου είχε τύχει παλιότερα κάτι αντίστοιχο που περιγράφεις και ήταν τελικά η μπαταρία, είχαν χαλάσει κάποια στοιχεία.
Όταν ζεσταίνεται το μηχανάκι, έσβηνε και νέκρωνε. Μόλις κρυώνε παλι, λειτουργούσε κανονικά.

ParaskevasTheo
25/08/2025, 08:15
Όλα λειτουργούν κανονικότατα.Σβήνει υπό τις συνθήκης που ανέφερα παραπάνω, χωρίς καμία ένδειξη βλάβης.Δεν σβήνει τίποτα άλλο και δεν ξαναπέρνει μπροστά στα πρώτα 15 λεπτά. Η μίζα ειναι δυνατή και κανονική αλλά λες και δεν υπαρχει καύσιμο!!!(???). Όταν σβήνει δεν πέρνει μπροστά ουτε με ταχύτητα.Ξερό τελείως.Τα διαγνωστικά στο συνεργείο δεν δείχνουν κάτι λένε.... Είναι σαν να κινούμαι στον δρόμο και να κλείσω το kill switch , δηλαδή όλα αναμμένα αλλά δεν πέρνει μπροστά ο κινητηρας! Συγνώμη για τις ασάφειες μου!

karellen
25/08/2025, 08:20
Immobilizer μού βρωμάει κατά πολύ.
Keyless είναι ή με κλειδί?

ParaskevasTheo
25/08/2025, 08:20
Επισης ακούγεται και το γουργουρισμα της αντλίας οταν γυρίζω το κλειδί On.

ParaskevasTheo
25/08/2025, 08:21
Mε κλειδί....

sanctusan
25/08/2025, 08:25
Όλα λειτουργούν κανονικότατα.Σβήνει υπό τις συνθήκης που ανέφερα παραπάνω, χωρίς καμία ένδειξη βλάβης.Δεν σβήνει τίποτα άλλο και δεν ξαναπέρνει μπροστά στα πρώτα 15 λεπτά. Η μίζα ειναι δυνατή και κανονική αλλά λες και δεν υπαρχει καύσιμο!!!(???). Όταν σβήνει δεν πέρνει μπροστά ουτε με ταχύτητα.Ξερό τελείως.Τα διαγνωστικά στο συνεργείο δεν δείχνουν κάτι λένε.... Είναι σαν να κινούμαι στον δρόμο και να κλείσω το kill switch , δηλαδή όλα αναμμένα αλλά δεν πέρνει μπροστά ο κινητηρας! Συγνώμη για τις ασάφειες μου!

Το διαγνωστικό δεν δείχνει κάτι, αρκετά πιθανό, δεν μπορεί να τα διαβάσει όλα.

Το συνεργείο τι διάγνωση σου έδωσε;

ParaskevasTheo
25/08/2025, 08:25
Εννοείται πως θα το πάω συνεργείο εξουσιοδοτημένο επειδη ειναι στην εγγύηση, αλλά εχουν κλείσει όλα λόγω καλοκαιριού.Απλά ζητάω τη γνωμη σας για να εχω μια άποψη αν δεν βρίσκουν το προβλημα, γιατί για να δεις το πρόβλημα πρέπει να παρεις τη μηχανη και να βγεις εθνικη για μια δυο ωρες και να τρεχεις πανω απο 100km/h.

ParaskevasTheo
25/08/2025, 08:27
Το διαγνωστικό δεν δείχνει κάτι, αρκετά πιθανό, δεν μπορεί να τα διαβάσει όλα.

Το συνεργείο τι διάγνωση σου έδωσε;

Τίποτα μου είπαν δεν δείχνει.Ισως ειναι το καυσιμο.Να το δοκιμάσω ξανά και μετα έκλεισαν για καλοκαίρι και ανοιγουν 1 Σεπτέμβρη.

sanctusan
25/08/2025, 08:28
Immobilizer μού βρωμάει κατά πολύ.
Keyless είναι ή με κλειδί?

Ή αστοχία στο kill switch
Ή πρόβλημα στο αισθητήτα του stand
Ή κάποια τέτοια μαλακιούλα γενικά

sanctusan
25/08/2025, 08:29
Τίποτα μου είπαν δεν δείχνει.Ισως ειναι το καυσιμο.Να το δοκιμάσω ξανά και μετα έκλεισαν για καλοκαίρι και ανοιγουν 1 Σεπτέμβρη.

:bawl: :bawl: :bawl: :bawl: :bawl: :bawl:

Αυτό συνέβει 1 φορά ή συμβαίνει κάθε φορά;

ParaskevasTheo
25/08/2025, 08:30
Τίποτα μου είπαν δεν δείχνει.Ισως ειναι το καυσιμο.Να το δοκιμάσω ξανά και μετα έκλεισαν για καλοκαίρι και ανοιγουν 1 Σεπτέμβρη.
Βέβαια το πηγα δύο φορές γιατί το ξαναεκανε αλλά προφανως δεν ασχολήθηκαν γιατί ηταν 10 Αυγούστου και ολα εκλειναν

ParaskevasTheo
25/08/2025, 08:34
Τίποτα μου είπαν δεν δείχνει.Ισως ειναι το καυσιμο.Να το δοκιμάσω ξανά και μετα έκλεισαν για καλοκαίρι και ανοιγουν 1 Σεπτέμβρη.


:bawl: :bawl: :bawl: :bawl: :bawl: :bawl:

Αυτό συνέβει 1 φορά ή συμβαίνει κάθε φορά;
Το κανουν βόλτα μεσα στην πόλη κανα χιλιομετρο που δεν βγάζει το προβλημα και σου λέει δεν βρηκαμε κατι.

sanctusan
25/08/2025, 08:46
Μου φαίνεται πως το πρόβλημα είναι στο συνεργείο και όχι στο μηχανάκι.
Θα άλλαζα συνεργείο

ParaskevasTheo
25/08/2025, 08:54
Τίποτα μου είπαν δεν δείχνει.Ισως ειναι το καυσιμο.Να το δοκιμάσω ξανά και μετα έκλεισαν για καλοκαίρι και ανοιγουν 1 Σεπτέμβρη.


Μου φαίνεται πως το πρόβλημα είναι στο συνεργείο και όχι στο μηχανάκι.
Θα άλλαζα συνεργείο

Θα δείξει γιατί όντως το πηγα δύο φορές, χωρις ραντεβού και είχαν πάρα πολύ δουλειά και έκλειναν για διακοπές....Οποτε ΑΚΟΜΑ τους δικαιολογώ......

Volpad
25/08/2025, 11:10
Διακόπτης στάντ μου μυρίζει...

telegonos
25/08/2025, 11:19
Δεν σβήνει τίποτα άλλο και δεν ξαναπέρνει μπροστά στα πρώτα 15 λεπτά. Η μίζα ειναι δυνατή και κανονική αλλά λες και δεν υπαρχει καύσιμο!!!(???)

Η τελευταία περίπτωση λοιπόν.

Υποψιάζομαι αισθητήρας θέσης στροφαλοφόρου και αισθητήρας θέσης εκκεντροφόρου. Ειναι μια πιθανή βλάβη, μόλις δουλέψουν για ένα διάστημα στις συνθήκες πάνω από 95χλμ/ω να κόβουν το σήμα που δίνουν. Η ηλεκτρονική του κινητήρα, τότε νομίζει ότι ο κινητήρας δεν γυρνάει, και απλά δεν δίνει καμία εντολή σε ανάφλεξη και τροφοδοσία.

Το έχω δει σε πολλές μηχανές, να δουλεύει ο αισθητήρας, να μετράει σωστή αγωγιμότητα το όργανο όταν το μετράς, και μόλις ζεσταθεί από ένα σημείο και μετά, η αγωγιμότητα γίνεται μηδέν (ανοίγει δλδ το κύκλωμα του αισθητήρα).

Μπορεί να είναι και κάτι άλλο φυσικά, αλλά εγώ αυτό θα κοίταγα πρώτο. Δειξε αυτήν την απάντηση στο εξουσιοδοτημένο, όταν ανοίξει και το πας. Είσαι λίγο άτυχος γιατί έτυχε στην εποχή των διακοπών, που είναι ΟΛΑ κλειστά, αλλά υπομονή, λίγες μέρες μείνανε.

ParaskevasTheo
25/08/2025, 11:34
Γιατί ομως αν κινηθώ μεσα την πόλη που η θερμοκρασίες λόγω κίνησης ειναι υψηλοτερες δεν το κάνει???Αν ειναι θεμα θερμοκρασιας.??Οι θερμοκρασίεςτου κινητηρα ειναι πιο χαμηλες στην εθνική λογω μεγάλης ταχυτητας κι ομως πανω απο 100 περίπου σβήνει??Σε ευχαριστώ για την συμβουλη

telegonos
25/08/2025, 11:45
Γιατί ομως αν κινηθώ μεσα την πόλη που η θερμοκρασίες λόγω κίνησης ειναι υψηλοτερες δεν το κάνει???Αν ειναι θεμα θερμοκρασιας.??Οι θερμοκρασίεςτου κινητηρα ειναι πιο χαμηλες στην εθνική λογω μεγάλης ταχυτητας κι ομως πανω απο 100 περίπου σβήνει??Σε ευχαριστώ για την συμβουλη

Η θερμοκρασία του ψυκτικού είναι πιο χαμηλή. Δεν ξέρεις τι γίνεται μέσα στο κάρτερ του κινητήρα, π.χ. εκεί που είναι ο αισθητήρας, μπορεί στο άνοιγμα στο γκάζι πάνω απο 95 να ζεσταίνεται περισσότερο.

Το δεύτερο που θα κοίταγα είναι η αντλία καυσίμου, μπορεί να έχει πρόβλημα, και μόλις καλείται να δουλέψει σε παροχή καυσίμου για 95χ/ω και πάνω, να ζεσταίνεται και να μπλοκάρει.

Εξηγεί και γιατί πρέπει να κρυώσει για να ξαναδουλέψει.

ΟΜΩΣ συνήθως οι προβληματικές αντλίες δεν σβήνουν το μοτέρ μια και έξω σαν kill switch, απλά δεν πάει το μοτέρ οταν του ζητάς πολλά, και στις χαμηλές στροφές δουλεύουν, εδώ δεν το εξηγεί και πολύ καλά, χωρίς να είναι και απόλυτο αυτό βέβαια.

patsavour
25/08/2025, 11:49
γινεται του αισθητηρα στα ευρο5 μηχανακια.:cry:
και μενα τα ιδια εκανε χωρις ομως να παρουσιαζει δυσλειτουργια ,πλην λιγο αυξημενης καταναλωσης ,λιγο σκασιμο στην εξατμιση στα κλεισιματα του γκαζιου και μονιμο αναμμα της ενδειξης του cheque engine.Τελικα ,μου βαλανε ολοκληρο καινουργιο σωμα ψεκασμου απ το επομενο υπερκυβισμενο μοντελλο,και ολα καλα μεχρι σημερα.
Ωρες ωρες θα νοσταλγουμε τα καρμπυρατερ μου φαινεται:lol:

ParaskevasTheo
25/08/2025, 11:59
Στην δικη μου περιπτωση δεν εχω σκασιματα, ουτε μου αναβει το check engine.....Δεν μου δείχνει καμιά δυσλειτουργία

ParaskevasTheo
25/08/2025, 12:01
Τίποτα μου είπαν δεν δείχνει.Ισως ειναι το καυσιμο.Να το δοκιμάσω ξανά και μετα έκλεισαν για καλοκαίρι και ανοιγουν 1 Σεπτέμβρη.


Γιατί ομως αν κινηθώ μεσα την πόλη που η θερμοκρασίες λόγω κίνησης ειναι υψηλοτερες δεν το κάνει???Αν ειναι θεμα θερμοκρασιας.??Οι θερμοκρασίεςτου κινητηρα ειναι πιο χαμηλες στην εθνική λογω μεγάλης ταχυτητας κι ομως πανω απο 100 περίπου σβήνει??Σε ευχαριστώ για την συμβουλη


Η θερμοκρασία του ψυκτικού είναι πιο χαμηλή. Δεν ξέρεις τι γίνεται μέσα στο κάρτερ του κινητήρα, π.χ. εκεί που είναι ο αισθητήρας, μπορεί στο άνοιγμα στο γκάζι πάνω απο 95 να ζεσταίνεται περισσότερο.

Το δεύτερο που θα κοίταγα είναι η αντλία καυσίμου, μπορεί να έχει πρόβλημα, και μόλις καλείται να δουλέψει σε παροχή καυσίμου για 95χ/ω και πάνω, να ζεσταίνεται και να μπλοκάρει.

Εξηγεί και γιατί πρέπει να κρυώσει για να ξαναδουλέψει.

ΟΜΩΣ συνήθως οι προβληματικές αντλίες δεν σβήνουν το μοτέρ μια και έξω σαν kill switch, απλά δεν πάει το μοτέρ οταν του ζητάς πολλά, και στις χαμηλές στροφές δουλεύουν, εδώ δεν το εξηγεί και πολύ καλά, χωρίς να είναι και απόλυτο αυτό βέβαια.

Ερώτηση: Αν είχε καύσιμο και πεταγα ταχύτητα δεν θα εσκαγε η μηχανή απο συμπίεση ή κάνω λαθος???

doctoras
25/08/2025, 12:11
γινεται του αισθητηρα στα ευρο5 μηχανακια.:cry:
και μενα τα ιδια εκανε χωρις ομως να παρουσιαζει δυσλειτουργια ,πλην λιγο αυξημενης καταναλωσης ,λιγο σκασιμο στην εξατμιση στα κλεισιματα του γκαζιου και μονιμο αναμμα της ενδειξης του cheque engine.Τελικα ,μου βαλανε ολοκληρο καινουργιο σωμα ψεκασμου απ το επομενο υπερκυβισμενο μοντελλο,και ολα καλα μεχρι σημερα.
Ωρες ωρες θα νοσταλγουμε τα καρμπυρατερ μου φαινεται:lol:

Ένα ένα μας τα λες κινεζε πράκτορα !! :lol:

ParaskevasTheo
25/08/2025, 12:20
Συγνώμη αλλά είχα προαναφέρει ότι τίποτα άλλο δεν εμφανίζει!!!!!!!!Για αυτο εχω μουρλαθεί.....

patsavour
25/08/2025, 12:35
Ένα ένα μας τα λες κινεζε πράκτορα !! :lol:

Ταχω αναφερει εκτενως στην ιστορια της ΤΣΟΥ ΛΙ εδω μεσα VOGE500 DS.
Δυστυχως το euro 5 ,δεν ειναι αμοιρο,προβληματων.Γι αυτο παντα λεω , ψωνιστε οχι μονο μαρκα,αλλα και αντιπροσωπεια.Καλως να ερθει και το EURO 6 ,στις μοτο.Εκει να δεις τι εχει να γινει,ειδικα με τις ελληνικες μπετζινες :cry:

kostaskk
25/08/2025, 12:43
Βάλε το σε διαγνωστικό μήπως έχει αποθηκεύσει κάποια βλαβη- δυσλειτουργία αισθητήρα ο εγκέφαλος, πολύ πιθανό να έχει καταγράψει κάτι εκει

sanctusan
25/08/2025, 13:06
Βάλε το σε διαγνωστικό μήπως έχει αποθηκεύσει κάποια βλαβη- δυσλειτουργία αισθητήρα ο εγκέφαλος, πολύ πιθανό να έχει καταγράψει κάτι εκει

Μα είπε ο ανθρωπος πως το διαγνωστικό δεν έχει τίποτα

ParaskevasTheo
25/08/2025, 13:49
Το διαγνωστικο πρέπει να ναι κουμπωμενο οταν παρουσιαζεται το προβλημα.Αν καταφέρεις να δεις τι παιζει εκείνη τη στιγμή!

sanctusan
25/08/2025, 14:50
Δε ξέρω στη δικιά σου, αλλά στη δικιά μου όταν παρουσιάζεται πρόβλημα, το αποθηκεύει και το βλέπεις ανα πάσα στιγμή

doctor_john
25/08/2025, 16:40
Δεν έχω προλάβει να δω αυτόν τον κινητήρα.
Η πρόταση μου είναι: αν ψάχνετε για θερμοκρασία που διαστέλλει αισθητήρες, ξεκινήστε από την κεφαλή. Ταιριάζει και με την κίνηση σε ανοικτό δρόμο που περιγράφει ο φίλος.

ParaskevasTheo
25/08/2025, 17:28
Δεν έχω προλάβει να δω αυτόν τον κινητήρα.
Η πρόταση μου είναι: αν ψάχνετε για θερμοκρασία που διαστέλλει αισθητήρες, ξεκινήστε από την κεφαλή. Ταιριάζει και με την κίνηση σε ανοικτό δρόμο που περιγράφει ο φίλος.
Ευχαριστώ για την συμβουλη.

borbos
25/08/2025, 17:59
θα μας τρελάνουν οι Κινέζοι. Θα μάθουμε καινούριες βλάβες που δεν υπήρχαν.
Ελπίζω φίλε να βρεις γρήγορα την ακρη και αφού είναι ακόμα εγγύηση μην αγχώνεσαι.
Οτι φτιάχνει μην σε αγχωνει.

Το κακό στην υπόθεση είναι οτι δεν μπορείς να χαρείς το μηχανάκι σου προς το παρών τουλαχιστον.

ParaskevasTheo
25/08/2025, 18:41
θα μας τρελάνουν οι Κινέζοι. Θα μάθουμε καινούριες βλάβες που δεν υπήρχαν.
Ελπίζω φίλε να βρεις γρήγορα την ακρη και αφού είναι ακόμα εγγύηση μην αγχώνεσαι.
Οτι φτιάχνει μην σε αγχωνει.

Το κακό στην υπόθεση είναι οτι δεν μπορείς να χαρείς το μηχανάκι σου προς το παρών τουλαχιστον.

Τα είπες όλα!!!!!!

borbos
25/08/2025, 19:04
Τα είπες όλα!!!!!!

Παντως ρε φιλε ειμαι πολυ περιεργος να δω το τελος αυτης της βλαβης.
Τραβα αστους το και πες τους οταν το φτιαχτει παρτε με τηλεφωνο.

edit: Παντως οπως ειπε και καποιος παραπανω δεν εχει σημασια τι μαρκα πηρες και ποσο αξιοπιστη ειναι, αλλα και το συνεργειο-αντιπρωσοπια ποσο ικανο-ικανη ειναι να αντιμετοπισει ενα προβλημα - αναγκη.

ParaskevasTheo
25/08/2025, 19:40
Παντως ρε φιλε ειμαι πολυ περιεργος να δω το τελος αυτης της βλαβης.
Τραβα αστους το και πες τους οταν το φτιαχτει παρτε με τηλεφωνο.

edit: Παντως οπως ειπε και καποιος παραπανω δεν εχει σημασια τι μαρκα πηρες και ποσο αξιοπιστη ειναι, αλλα και το συνεργειο-αντιπρωσοπια ποσο ικανο-ικανη ειναι να αντιμετοπισει ενα προβλημα - αναγκη.

Οταν βγει το πόρισμα και δοκιμαστεί θα ενημερώσω σίγουρα!!!Θεωρώ οτι η μηχανή ειναι καλή για το επίπεδο της!Η συγκεκριμένη βλάβη, όσο έχω ψάξει,έχει παρουσιαστεί και σε πολύ γνωστές μάρκες.Ιδιως καινούργιες και αλλάζουν αντλία σύμφωνα με τα λεγόμενα των αφεντικών τους.Θα δούμε! Ένας μάλιστα αναφέρει οτι το σωληνάκι του καυσίμου της μηχανής ζεσταινόταν, μαλάκωνε και μεταβαλλόταν η πίεση με αποτέλεσμα λαθος μέτρηση πίεσης και εσβηνε! Φαντάζομαι αν παιζει κατι παρόμοιο δεν θα ξεμπλεξω ποτέ και για αυτό χρειαστώ τον Αη Φανούριο!!!!

Bowleno
26/08/2025, 00:39
Οταν βγει το πόρισμα και δοκιμαστεί θα ενημερώσω σίγουρα!!!Θεωρώ οτι η μηχανή ειναι καλή για το επίπεδο της!Η συγκεκριμένη βλάβη, όσο έχω ψάξει,έχει παρουσιαστεί και σε πολύ γνωστές μάρκες.Ιδιως καινούργιες και αλλάζουν αντλία σύμφωνα με τα λεγόμενα των αφεντικών τους.Θα δούμε! Ένας μάλιστα αναφέρει οτι το σωληνάκι του καυσίμου της μηχανής ζεσταινόταν, μαλάκωνε και μεταβαλλόταν η πίεση με αποτέλεσμα λαθος μέτρηση πίεσης και εσβηνε! Φαντάζομαι αν παιζει κατι παρόμοιο δεν θα ξεμπλεξω ποτέ και για αυτό χρειαστώ τον Αη Φανούριο!!!!

Εγώ, όπως είπα στην αρχή, ποντάρω τα ρέστα μου στην τρόμπα...

doctor_john
26/08/2025, 00:47
Παντως ρε φιλε ειμαι πολυ περιεργος να δω το τελος αυτης της βλαβης.
Τραβα αστους το και πες τους οταν το φτιαχτει παρτε με τηλεφωνο.

edit: Παντως οπως ειπε και καποιος παραπανω δεν εχει σημασια τι μαρκα πηρες και ποσο αξιοπιστη ειναι, αλλα και το συνεργειο-αντιπρωσοπια ποσο ικανο-ικανη ειναι να αντιμετοπισει ενα προβλημα - αναγκη.

Νομίζω πως και εμείς θα πρέπει να είμαστε πιο ανοικτοί, εννοώντας πως σε ένα πρωτοεμφανιζόμενο μοντέλο
η αφοσίωση στα περιφερειακά, τα αναλώσιμα που επιλέγει το εργοστάσιο συγκρούεται με την "ανάγκη" να είμαστε πιστοί σε αυτά για να μην έχουμε θέμα με την εγγύηση.
Στην πρώτη φάση λέμε ξέρουν αυτοί είναι καλά και στην δεύτερη άσε μην γίνει καμια μλκια στα 2 χρόνια..

Εφόσον υπάρχει το μοντέλο από την εταιρεία που το σχεδιασε αρχικά, πολλά ανταλλακτικά είναι συγκρίσιμα, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το καλύτερο.
Στην παρούσα, με τις συνθήκες που εμείς οι ευρωπαίοι δημιουργήσαμε, η γραμμή είναι τα οχήματα να λειτουργούν με το ελάχιστο δυνατόν καύσιμο.
Δεν τους απασχολεί πόσο θα κοστίσει σε εμάς, αν θα χρειαστούμε νεα μοτό πιο σύντομα κ.λπ.

Έχουμε μια μοτοσυκλέτα που παρουσιάζει πρόβλημα στον ανοικτό δρόμο που θεωρητικά είναι στα καλύτερα της,
Δεν είναι λογικό, ασφαλές, λεπτομερές κ.λπ. να δουλέψει σε δυναμόμετρο; Θα την πάνε από την αντιπροσωπεία;
Και όταν δείξει ρυθμίσεις που ζορίζουν αντί να απελευθερώνουν τον κινητήρα τι θα κάνουν;

Είναι τόσο μεγάλη κουβέντα που μπορεί να γίνει χωρίς νόημα, μόνο για να φτάσουμε στο επίπεδο φυσιολογικής λειτουργίας του κινητήρα, όχι να πουσάρουμε..
Έτσι όπως το βλέπω, αγοράζω σε καλή τιμή μια καινούρια μοτό, κατα κάποιο τρόπο αναλαμβάνω τις παιδικές ασθένειες και το ρίσκο να βγάλει κάτι σοβαρό εντός εγγύησης.
Πως κάτι τόσο σοβαρό και ακριβό όπως τα λάστιχα, έχουμε όλοι χεσμένα τα πρώτης τοποθέτησης; πλέον υπάρχουν και ρυθμίσεις και κοινά περιφερειακά
που βγαίνουν σε 2-3 ποιότητες.
Να προσπαθούν στην αντιπροσωπεία να καλύψουν το σύνολο μιας επιβαρυμένης λειτουργίας με τα ίδια ανταλλακτικά - ρυθμίσεις που έσφαλαν πόσο νόημα έχει;
Φαύλος κύκλος, χαμένος χρόνος, απογοήτευση, κόστος.

D3300
26/08/2025, 07:18
Νομίζω πως και εμείς θα πρέπει να είμαστε πιο ανοικτοί, εννοώντας πως σε ένα πρωτοεμφανιζόμενο μοντέλο
η αφοσίωση στα περιφερειακά, τα αναλώσιμα που επιλέγει το εργοστάσιο συγκρούεται με την "ανάγκη" να είμαστε πιστοί σε αυτά για να μην έχουμε θέμα με την εγγύηση.
Στην πρώτη φάση λέμε ξέρουν αυτοί είναι καλά και στην δεύτερη άσε μην γίνει καμια μλκια στα 2 χρόνια..

Εφόσον υπάρχει το μοντέλο από την εταιρεία που το σχεδιασε αρχικά, πολλά ανταλλακτικά είναι συγκρίσιμα, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το καλύτερο.
Στην παρούσα, με τις συνθήκες που εμείς οι ευρωπαίοι δημιουργήσαμε, η γραμμή είναι τα οχήματα να λειτουργούν με το ελάχιστο δυνατόν καύσιμο.
Δεν τους απασχολεί πόσο θα κοστίσει σε εμάς, αν θα χρειαστούμε νεα μοτό πιο σύντομα κ.λπ.

Έχουμε μια μοτοσυκλέτα που παρουσιάζει πρόβλημα στον ανοικτό δρόμο που θεωρητικά είναι στα καλύτερα της,
Δεν είναι λογικό, ασφαλές, λεπτομερές κ.λπ. να δουλέψει σε δυναμόμετρο; Θα την πάνε από την αντιπροσωπεία;
Και όταν δείξει ρυθμίσεις που ζορίζουν αντί να απελευθερώνουν τον κινητήρα τι θα κάνουν;

Είναι τόσο μεγάλη κουβέντα που μπορεί να γίνει χωρίς νόημα, μόνο για να φτάσουμε στο επίπεδο φυσιολογικής λειτουργίας του κινητήρα, όχι να πουσάρουμε..
Έτσι όπως το βλέπω, αγοράζω σε καλή τιμή μια καινούρια μοτό, κατα κάποιο τρόπο αναλαμβάνω τις παιδικές ασθένειες και το ρίσκο να βγάλει κάτι σοβαρό εντός εγγύησης.
Πως κάτι τόσο σοβαρό και ακριβό όπως τα λάστιχα, έχουμε όλοι χεσμένα τα πρώτης τοποθέτησης; πλέον υπάρχουν και ρυθμίσεις και κοινά περιφερειακά
που βγαίνουν σε 2-3 ποιότητες.
Να προσπαθούν στην αντιπροσωπεία να καλύψουν το σύνολο μιας επιβαρυμένης λειτουργίας με τα ίδια ανταλλακτικά - ρυθμίσεις που έσφαλαν πόσο νόημα έχει;
Φαύλος κύκλος, χαμένος χρόνος, απογοήτευση, κόστος.

Ισχύει.
Πες ας πούμε πως φταίει η αντλία καυσίμου, την αλλάζουν μέσα στην εγγύηση (με την ίδια που είναι προβληματική), και το ξανακάνει όταν είσαι εκτός εγγύησης, που πρέπει να την πληρώσεις (με την ίδια που είναι προβληματική).
Πόσες φορές θα πληρώσεις μια προβληματική αντλία εκτός εγγύησης?

Kickstart
26/08/2025, 07:34
Καλημέρα φίλος.

Κάτι παίζει με το σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου. Από αυτά που γράφεις εκει θα πήγαινε το μυαλό μου. Κάτι σου κόβει το καύσιμο όταν μπει η μηχανή σε συγκεκριμένο φάσμα λειτουργίας. Μην ξενερώνεις, συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες αυτά. Ενημέρωσε μας για την κατάληξη όταν βγάλεις ακρη, έχουν ενδιαφέρον αυτά τα ψιλολόγια. Βοηθάνε πολύ. Μελλοντικοί αναβάτες ίσως λύσουν την σπαζοκεφαλιά τάχιστα μέσα από τη δική σου εμπειρία. Γι αυτό είναι τα φορουμ αλλωστε.

doctor_john
26/08/2025, 07:49
Ισχύει.
Πες ας πούμε πως φταίει η αντλία καυσίμου, την αλλάζουν μέσα στην εγγύηση (με την ίδια που είναι προβληματική), και το ξανακάνει όταν είσαι εκτός εγγύησης, που πρέπει να την πληρώσεις (με την ίδια που είναι προβληματική).
Πόσες φορές θα πληρώσεις μια προβληματική αντλία εκτός εγγύησης?

Να πούμε και πως τα κινέζικα εργοστάσια δείχνουν να αναγνωρίζουν και να αντικαθιστούν ανταλλακτικά πολύ πιο εύκολα και γρήγορα.
Πιθανά γιατί έχουν πρόσβαση σε διαρκείς παραγωγές και δεν τους δεσμεύει κάποιο στοκ.

ParaskevasTheo
26/08/2025, 07:59
Ενοείται πως θα ενημερώσω!!!

ParaskevasTheo
02/09/2025, 07:53
Ενοείται πως θα ενημερώσω!!!

ΔΕΥΤΕΡΑ 8/09/2025 ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ SERVIS!!!

argiris34
03/09/2025, 14:49
ΔΕΥΤΕΡΑ 8/09/2025 ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ SERVIS!!!

:a014: :a014::a014::a014::a014:

argiris34
03/09/2025, 14:53
Η τελευταία περίπτωση λοιπόν.

Υποψιάζομαι αισθητήρας θέσης στροφαλοφόρου και αισθητήρας θέσης εκκεντροφόρου. Ειναι μια πιθανή βλάβη, μόλις δουλέψουν για ένα διάστημα στις συνθήκες πάνω από 95χλμ/ω να κόβουν το σήμα που δίνουν. Η ηλεκτρονική του κινητήρα, τότε νομίζει ότι ο κινητήρας δεν γυρνάει, και απλά δεν δίνει καμία εντολή σε ανάφλεξη και τροφοδοσία.

Το έχω δει σε πολλές μηχανές, να δουλεύει ο αισθητήρας, να μετράει σωστή αγωγιμότητα το όργανο όταν το μετράς, και μόλις ζεσταθεί από ένα σημείο και μετά, η αγωγιμότητα γίνεται μηδέν (ανοίγει δλδ το κύκλωμα του αισθητήρα).

Μπορεί να είναι και κάτι άλλο φυσικά, αλλά εγώ αυτό θα κοίταγα πρώτο. Δειξε αυτήν την απάντηση στο εξουσιοδοτημένο, όταν ανοίξει και το πας. Είσαι λίγο άτυχος γιατί έτυχε στην εποχή των διακοπών, που είναι ΟΛΑ κλειστά, αλλά υπομονή, λίγες μέρες μείνανε.

Ναι αλλα αν το κυκλωμα δυσλειτουργει απο καποια θερμικρασια και πάνω θα το εμφανιζε και μες στην πολη που ουτως ή άλλως θα ανεβαζε θερμοκρασία στο κάρτερ λογω χαμηλης ταχύτητας.

Ο φίλος θα πρεπει , ανα μπορει, να ελεγξει αν έχει σπινθήρα ή όχι όταν παρουσιάζεται το πρόβλημα ωστε να αποκλείσει αμοιβαία προβλημα στην αναφλεξη ή στην τροφοδοσία