View Full Version : R1200gs - Τεχνικά Θέματα - Γενική συζήτηση
Giannis_L
31/03/2005, 19:56
Κοιταξα το manual και λεει: Πηγαινε τη βιδα οσο πιο δεξια γινεται (προσ το hard) και μετα γυρισε τη 1,5 στροφη προς τα αριστερα. Δηλαδη ακριβως στη μεση,καθως με 1,5 ακομα προς τα αριστερα παει στο πιο soft !
Δηλαδη βαλε τη neutral 8εση !!
Αυτα
Giannis_L
20/04/2005, 23:42
Ρε παιδες εδω και λιγο καιρο,οταν φρεναρω λεμε για τρελο θορυβο...(εκτος του ελαχιστου απο την πιθανη δισκοπλακα)μου ειπαν οτι ειναι φυσιολογικο,αλλα κοιταζοντας και σε ξενα forums, νομιζω οτι πρεπει να υπαρχει καποιο προβληματακι..Εσεις αντιμετοπίζετε τετοιο προβλημα??
Giannis_L
21/04/2005, 09:43
πηρα τηλ στον Παναγιωτοπουλο και μου ειπε να βγαλο και να τριψω λιγο τα τακακια γιατι λεει ειναι φυσιολογικο !!!
who knows...:confused: :confused:
:wave2: :wave2: :wave2:
Γιάννη, τα τακάκια χρειάζονται τρίψιμο ΜΟΝΟ αν "σφυρίζει" το μηχανάκι στο φρενάρισμα.
Οποιοσδήποτε άλλος θόρυβος ΔΕΝ έχει να κάνει με "γυαλισμένα" τακάκια.
Αν τελικά μπεις στον κόπο να τα τρίψεις, κάνε και δυο ΔΙΑΓΩΝΙΕΣ χαρακιές πάνω στο υλικό τριβής (να μην είναι κάθετες στο μήκος του τακακιού ούτε ακτινικές στον δίσκο) φάρδους περίπου 1mm (όσο φαρδιά είναι η λάμα του πριονιού).
:wave2: :beer: :wave2:
wild_cat/anima
21/04/2005, 11:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από Giannis_L
πηρα τηλ στον Παναγιωτοπουλο και μου ειπε να βγαλο και να τριψω λιγο τα τακακια γιατι λεει ειναι φυσιολογικο !!!
who knows...:confused: :confused:
η δικη μου η μπουμπου σφυριζε ,την πηγα στον κ.αντωνη ..........
την ετριψε ,της ενανε μασαζ και τωρα ειναι τζετ!
Go to Panagiotopoulo apo konta kai tha sto siaxei.....
Giannis_L
23/04/2005, 07:33
Εστειλα και e-mail στη Γερμανια , και μου ειπαν οτι το προωθησαν στην BMW Hellas και περιμενω απαντηση απο βδομαδα..
Δεν εισαι ο μονος πιστευω που εχει αυτο το προβλημα, εμενα μου εχει στασει τα νευρα, το σφυριγμα αυτο λιγο πριν το σταματημα και αποφασισα να πατα πισινο πριν σταματησω την μηχανη.
Λυση τελικα για αυτο το προβλημα υπαρχει.......?
leonidasts
11/06/2005, 23:49
Αγαπητοί φίλοι,
υπάρχει συγκεκριμένη τεχνική οδηγία από τη BMW. Απευθυνθείτε στους αντιπροσώπους από τους οποίους την αγοράσατε.
wild_cat/anima
12/06/2005, 12:58
αφου την ξερεις ,δεν μας τη λες και μας?
powerphot
12/06/2005, 23:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
:wave2: :wave2: :wave2:
Γιάννη, τα τακάκια χρειάζονται τρίψιμο ΜΟΝΟ αν "σφυρίζει" το μηχανάκι στο φρενάρισμα.
Οποιοσδήποτε άλλος θόρυβος ΔΕΝ έχει να κάνει με "γυαλισμένα" τακάκια.
Αν τελικά μπεις στον κόπο να τα τρίψεις, κάνε και δυο ΔΙΑΓΩΝΙΕΣ χαρακιές πάνω στο υλικό τριβής (να μην είναι κάθετες στο μήκος του τακακιού ούτε ακτινικές στον δίσκο) φάρδους περίπου 1mm (όσο φαρδιά είναι η λάμα του πριονιού).
:wave2: :beer: :wave2:
Aυτή την συμβουλή με την ...γεωμετρία και τις διαγώνειες και κάθετες χαρακιές, μήπως να το είχαμε και σε "σχήμα":rolleyes: κι εμείς οι ψιλοάσχετοι που μας "σφυράει" κι εμας....κλέφτικα το πίσω τακάκι :D
Ευχαριστώ
:wave2:
:eek: :eek: :eek:
Sorry ρε powerhot, προσπάθησα να στείλω σχήμα, αλλά μου βγαίνει μεγάλο και ΔΕΝ το παίρνει !!!
Σαν γενική παραδοχή, αν θεωρήσουμε τα τακάκια παραλληλόγραμα, η χάραξη γίνεται διαγώνια στην μεγαλύτερη διάστασή τους και με φορά αντίθετη με την κύλιση (στο μπροστινό η γραμμή θα έχει κατεύθυνση από το κέντρο του τροχού προς τον κινητήρα και στο πίσω από το κέντρο του τροχού προς τα πίσω ).
:wave2: :beer: :wave2:
powerphot
13/06/2005, 12:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
:eek: :eek: :eek:
Sorry ρε powerhot, προσπάθησα να στείλω σχήμα, αλλά μου βγαίνει μεγάλο και ΔΕΝ το παίρνει !!!
Σαν γενική παραδοχή, αν θεωρήσουμε τα τακάκια παραλληλόγραμα, η χάραξη γίνεται διαγώνια στην μεγαλύτερη διάστασή τους και με φορά αντίθετη με την κύλιση (στο μπροστινό η γραμμή θα έχει κατεύθυνση από το κέντρο του τροχού προς τον κινητήρα και στο πίσω από το κέντρο του τροχού προς τα πίσω ).
:wave2: :beer: :wave2:
Ok το κατάλαβα!!
Thanks:wave2:
Eίναι αυτό που λέμε:
"Αμα δε μπορείς να το πεις...ζωγράφισε το":lol: :lol: :lol:
Παιδες το προβλημα λυθηκε οριστικα επειτα απο την τοποθετηση της βελτιωσης (ροδελες στους μποστινους δισκους) της BMW η οποια εγινε στο Παναγιωτοπουλο σημερα το πρωι, χωρις κοστος βεβαια διοτι το καλυπτει η εγγυηση.
Τα λεμε Boys
:beer:
Telika o boxer einai opos xypnisei to proi ......
Allo thorybo kanei to proi otan pao douleia , allo thorybo to apogeuma otan gyrizo kai allo otan bgaino stin ethniki odo....
Re mpas kai kapoios mou allazei mixanes ?????
(Den thelo kakoboula sxolia please)
To proi i mixani douleuei pio apala kai athoryba alla to apogeuma pou feugo apo tin douleia kanei pio traxy thorybo ... les kai tis exo balei remus......
Ti diaolo ginetai ???
Μπορει να σου ακουστει παραλογο αλλα πιστευω οτι εχει να κανει με την εξωτερικη θερμοκρασια. εμενα το βραδυ ο κινητηρας ειναι αρκετα πιο αθορυβος απο οτι το μεσημερι οπου εχει + 10 C:)
σημαντικο ρολο παιζει και το ζεσταμα του κινητηρα.. εχεις προσεξει αν στο κανει στις αρχες μεχρι να ζεσταθει καλυτερα?
motoforever
29/07/2005, 12:58
πάω Παναγιωτόπουλο για το σερβις των 15Κ και θα ρωτήσω για τον θόρυβο γιατι και εγω το έχω παρατηρήσει και θα ποστάρω τις απαντήσεις.
Βασικά συμβαίνει αυτό αλλά οι περισσότεροι δεν το παρατηρούν(μιλάω για τους μπόξερ).Ίσως στο δικό σου να είναι πιο έντονο γιατί μην ξεχνάμε κανένα εργοστάσιο κατασκευής κινητήρων δεν μπορεί να παράγει πανομοιότυπους κινητήρες σε λειτουργία.Λίγο πολύ διαφέρουν μεταξύ τους.
Παίζει να είναι και η θερμοκρασία περιβάλλοντος που είπαν τα παιδιά απο πάνω.
Πάντως ντου νοτ γουόρυ δεν είναι τίποτις. :D
Giannis_L
22/08/2005, 17:57
νομιζω οτι ψιλοκαταλαβα πως λειτουργει ο δεικτης της βενζινης..
οταν πεφτει στο μισο,σημαινει οτι εχει πεσει στα 10λιτρα..αρα,ειναι στο μισο συμπεριλαμβανομενης και της χωριτικοτητας της "ρεζερβας" (που στην ουσια δεν υπαρχει νομιζω,απλα ειναι προειδοποιητικο)
δηλαδη,αν πεσει στο μισο στα 200 χιλιομετρα,μεχρι να μπει "ρεζερβα" θα κανει πχ 130 περιπου και μετα θα εμφανιστει η ενδειξη της "ρεζερβας" που θα κρατησει αλλα 70 περιπου χιλιομετρα...αρα 400 !!
καπως ετσι νομιζω..
Παει καιρος που καποιος αναφερθηκε στο πως μπορει καποιος να σβησει το φως της μηχανης οπου ειναι συνεχεια αναμμενο.
Επεσα λοιπον σε καποιον τεχνικο της BMW απο την Γερμανια στις διακοπες μου και μου ειπε το κολπο πως να σβησο το μονιμα αναμμενο φως της μηχανης (το οποιο μολις σβησεις και ξαναγυρισεις τον διακοπτη κανει reset.)
ΛΟΙΠΟΝ:
ΚΡΑΤΑΤΕ ΠΑΤΗΜΕΝΟ ΤΟ CANCEL ΤΩΝ ΦΛΑΣ (ΓΚΡΙ ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ ΣΤΟ ΔΕΞΙ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΤΙΜΟΝΙΟΥ) ΓΙΑ 10 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ. ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΤΩΝ 10 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΩΝ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΦΗΣΕΤΕ ΤΟ CANCEL ΠΑΤΑΤΕ ΤΟ ΔΕΞΙ ΦΛΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΑΦΗΝΕΤΕ ΤΟ CANCEL. ΚΡΑΤΑΤΕ ΠΕΤΗΜΕΝΟ ΤΟ ΔΕΞΙ ΦΛΑΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ ΤΟ ΦΩΣ....
ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΚΑΙ ΠΕΤΥΧΕ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΣΤΟ R1200 GS ΠΟΥ ΕΧΩ. ΤΩΡΑ ΑΝ AYTO ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΣΕ 1150 ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΕΤΕ.
Ο τυπος μου ειπε οτι υπαρχουν και αλλα πολλα πραγματα που ρυθμιζονται με τους διακοπτες οπως για παραδειγμα να μενουν αναμμενα συνεχεια τα φλας (οπως στις αμερικανικες εκδοσεις της μηχανης) . Δεν μου ειπε περισσοτερες λεπτομερειες αλλα εχω κρατησει το e-mail του για περεταιρω πληροφοριες.
Ελπιζω να βοηθησε ...:wave2: :wave2: :wave2:
Υπαρχει συστημα να αναβοσβυνουν τα φλας στο ρυθμο του:
''Ποσο εχεις μεγαλωσει? ΜΠΕΕΕΕΜΠΑ ΜΠΕΕΕΜΠΑ!!!''
Μην παρεξηγιεσαι,στην πραγματικοτητα ζηλευω κατι τετοια ''tweaks'' :winka: :beer:
Den parexigiemai min anysixeis after
By the way to tragouri leei
BRE POS EXEIS MEGALOSEI MPEMPA.....:beer: :beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Spike
Den parexigiemai min anysixeis after
By the way to tragouri leei
BRE POS EXEIS MEGALOSEI MPEMPA.....:beer: :beer: :beer:
Και'χεις γινει αλλη τοοοση,σε μερες εγινες διπλη!!!
Σωστος :a013:
η δικια μου απορια ειναι γιατι να κλεισεις τα φωτα.
Εδω δεν μας βλεπουν ουτε με τα φωτα αναμενα, μερα μεσημερι!!!! φαντασου τι μας λενε χωρις φωτα!!!!!!!
παντως ειναι ψαροτικος ο τροπος που σβηνουν τα φωτα!!!!
να σε καλα Σταυρο!!:wave2:
Enas poly kalos logos gia na to kaneis auto einai i fortisi tis mpatarias apo oti mou eipe o typos. Epidi oi perissoteroi epi to pleiston xrisimopoioume tis mixanes mesa stin poli i mpataria den fortizei kala me tis synexomenes kai braxyprothesmes anataseis tou kinitira. On/OFF se mikra diastimata.
Opote epidi to fos tis mixanis trabaei arketo fortio apo tin mpataria esto kai an i mixani douleiei , boithaei na fortizei kalytera entos polis an pou kai pou den xrisimopoioume to fos.... ....
Giannis_L
26/08/2005, 03:08
ΚΑΙ πως το ξανανοιγουμε ?? με τον ιδιο τροπο ??
GEORGE_37
26/08/2005, 07:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από Spike
Παει καιρος που καποιος αναφερθηκε στο πως μπορει καποιος να σβησει το φως της μηχανης οπου ειναι συνεχεια αναμμενο.
Επεσα λοιπον σε καποιον τεχνικο της BMW απο την Γερμανια στις διακοπες μου και μου ειπε το κολπο πως να σβησο το μονιμα αναμμενο φως της μηχανης (το οποιο μολις σβησεις και ξαναγυρισεις τον διακοπτη κανει reset.)
ΛΟΙΠΟΝ:
ΚΡΑΤΑΤΕ ΠΑΤΗΜΕΝΟ ΤΟ CANCEL ΤΩΝ ΦΛΑΣ (ΓΚΡΙ ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ ΣΤΟ ΔΕΞΙ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΤΙΜΟΝΙΟΥ) ΓΙΑ 10 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ. ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΤΩΝ 10 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΩΝ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΦΗΣΕΤΕ ΤΟ CANCEL ΠΑΤΑΤΕ ΤΟ ΔΕΞΙ ΦΛΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΑΦΗΝΕΤΕ ΤΟ CANCEL. ΚΡΑΤΑΤΕ ΠΕΤΗΜΕΝΟ ΤΟ ΔΕΞΙ ΦΛΑΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ ΤΟ ΦΩΣ....
ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΚΑΙ ΠΕΤΥΧΕ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΣΤΟ R1200 GS ΠΟΥ ΕΧΩ. ΤΩΡΑ ΑΝ AYTO ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΣΕ 1150 ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΕΤΕ.
Ο τυπος μου ειπε οτι υπαρχουν και αλλα πολλα πραγματα που ρυθμιζονται με τους διακοπτες οπως για παραδειγμα να μενουν αναμμενα συνεχεια τα φλας (οπως στις αμερικανικες εκδοσεις της μηχανης) . Δεν μου ειπε περισσοτερες λεπτομερειες αλλα εχω κρατησει το e-mail του για περεταιρω πληροφοριες.
Ελπιζω να βοηθησε ...:wave2: :wave2: :wave2:
Egw eimoun autos o kapoios :)
Bravo Spike !!!!
Giannis_L
26/08/2005, 17:38
?????????
Αρχικά δημιουργήθηκε από Giannis_L
ΚΑΙ πως το ξανανοιγουμε ?? με τον ιδιο τροπο ??
Αρχικά δημιουργήθηκε από Spike
Παει καιρος που καποιος αναφερθηκε στο πως μπορει καποιος να σβησει το φως της μηχανης οπου ειναι συνεχεια αναμμενο.
Επεσα λοιπον σε καποιον τεχνικο της BMW απο την Γερμανια στις διακοπες μου και μου ειπε το κολπο πως να σβησο το μονιμα αναμμενο φως της μηχανης (το οποιο μολις σβησεις και ξαναγυρισεις τον διακοπτη κανει reset.)
:beer: :beer: :wave2:
Giannis_L
26/08/2005, 18:03
αρα καλα θελω να κανω εγχειρηση για να μηδενισω τη μυωπια...
:D :D :D
Αρχικά δημιουργήθηκε από Giannis_L
αρα καλα θελω να κανω εγχειρηση για να μηδενισω τη μυωπια...
:D :D :D
κοιτα, μεχρι τους 20 βαθμους (που δεν βλεπεις τιποτα!!!) δεν την χρειαζεσαι... ελπιζω να μην την πλησιαζεις! :winka: :beer: :beer: :wave2:
Telika mporei na mou pei kaneis an douleuei kai se 1150???
Καλημεριζω τους απανταχους GSακηδες αυτού του Foroum.
Καταρχην να ευχηθω σε ολους καλό χειμωνα (αν και νωρις ακομα), θα ήθελα να μοιραστω μαζί σας ενα προβλημα που αντιμετοπιζω με την Καλή μου, που μπορει να ενδιαφερει και αλλούς ιδιοκτητες BMW R1200 GS. Αφου επεστεψα από τις καλοκαιρινες διακοπες και κατα την διαρκεια του καθιερωμενου πλυσηματος ανακαληψα ένα λεκε από λαδι στην βαση του καρτερ ακριβως κατω απο το σημειο που κουμπονει το σασμαν με τον κινητηρα.Αφου το καθαρισα το σημειο αυτο καθως και την ποδια που ειχε γεμισει και αυτη με τη μουργα απο το λαδι που κατελειγε σε αυτη, εκανα μερικα χλμ. για να δω απο που τελικα χανει αυτό το λαδι. Διαπιστωσα ετσι ενα δακρυσμα απο λαδι που τελικα αποδειχθηκε οτι ήταν βαλβολινη απο το σημειο που φαινεται στην φωτο που επισυναπτω. Μιλωντας με καποιος φιλους για το συγκεκριμενο φαινομενο, μου ειπαν οτι ενας γνωστος τους αντιμετοπιζε το ιδιο προβλημα και επειτα απο επισκεψη στο συνεργειο του είπαν οτι επρεπε να αλλαχτει μια τσιμουχα που βρίσκεται αναμεσα στο σασμαν και στον αξονα που βγαινει απο το κινητηρα (αξιας 2 ευρω), πραγματι αλλαχτηκε και το προβλημα λυθηκε προσωρινα ομως γιατι υστερα απο ένα σχετικα μικρο ταξίδι το φαινομενο ξαναπαρουσιαστηκε. Μετα απο δευτερη επισκεψη στο συνεργειο αλλάχτηκε παλι η τσιμουχα για δευτερη φορα με μια πιο Special όπως την αποκαλεσε ο τεχνικος του συνεργειου.Τα αποτελεσματα απο την δευτερη αλλαγη δεν τα γνωριζω ακομη. Υστερα απο αυτο και αφου ειχα ηδη προγραμματιση να κανω το Service των 10000 Km αναφερα το προβλημα αυτό στο υπευθυνο του Service (Παναγιοτοπουλος, Κος Αντωνης). Μου είπε πως θα το ελεγχαν και πραγματι ετσι εγινε, παρολου που σφιχτικαν αρκετες βιδες στο σημειο αυτο η διαροη δεν σταματησε. Αφου συζητησα με τον σγκεκριμενο μου ειπε οτι επειδη η διαροη ειναι μικρη δεν αξιζε τον κοπο να κατεβει το σασμαν για να αλλαχτει αυτή η τσιμουχα και μου ειπε να επικοινωνησω μαζι του σε δυο εβδομαδες μηπως εχει βγαλει καποια βελτιωση η BMW (οπως λυθηκε το προβλημα με το σφυριγμα στα φρενα). Επικοινωνησα επισης και με την BMW Hellas μηπως και ειχαν καποια παραπανω πληροφορηση για το προβλημα αυτό αλλα δεν ήξεραν κατι παραπανω και με παρεπεψαν στη συμβουλη του Τεχνικου του Service. Οποιαδήποτε πληροφορια ή συμβουλη για το προβλημα αυτο ειναι καλοπροαιρετη και sory για την πολυλογια αλλα νομιζω οτι οταν δινεις 150000+ ευρω θελεις να μην έχεις τετοια φαινομενα.
Ευχαριστω εκ των προτερων.
:confused:
22929
jprotop , autin tin blabi tin exoume anaferei kai sygekrimena ego se pio palio thread , psaxe na to deis , exei kai sxediagramma. Kapoia montela ta anakalese i BMW logo autis tis tsimouxas. Tha psaxo na bro peretairo plirofories. :wave2: :wave2:
Σε αυτη την φοτο φαινεται που κατεληγε η βαλβολινη
22930
Spike, αν λες για το Post το δικο σου με τίτλο "PLHROFORIES GIA BLABES TOY BMW R1200 GS" ανφερεσε σε τσιμουχα του διαφορικού και οχι του σασμαν αν προσεξεις στην φωτογραφια ειναι μετα ακριβως τον κινητηρα, εκει δηλαδη που κοπλαρει το σασμαν.
Thanks για την ανταποκριση σου, περιμενω αν εχεις καποια αλλη πληροφορια.:winka:
Nai exeis dikio den to prosexa kala , tha rotiso ton typo apo germania me e-mail kai tha sou po neotera.
αλλα νομιζω οτι οταν δινεις 150000+ ευρω θελεις να μην έχεις τετοια φαινομενα.
Ευχαριστω εκ των προτερων.
:confused:
η τιμη μου φενεται λιγο τσιμπιμενη..........:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
χωρις πλακα παντως φιλε οταν δινεις τοσα λεφτα επιβαλεται να μην εχεις τετοια φαινομενα ελπιζω να ειναι κατι παροδικο και να οφειλεται στην τσιμουχα
george123
13/09/2005, 16:19
Me tin seira mou ki ego na sas anafero merika provlimata pou mou proekypsan mesa se 4150km.
As ta paroume apo tin arxi: me tin paralavi tis mixanis eixa stravi piso zanta(aktines), kathos episis kai provlima me to kleidi to opoio arneite na synergastei vazontas to kai apo tis 2 pleyres se opoiadipote kleidaria (den girizei para mono otan topotheteite apo mia sigkekrimeni pleyra tou).
Stin sinexeia kai meta 1000km kopikan ta lastixakia pou kratoun ton aksona rithmisis tis selas, kathos episis kai to lastixaki pou krata to vivliaraki sto tepozito.
Meta apo alla 1000 km parousiastike provlima sto topcase tis BMW kai petsikarise sto piso meros tou me apotelesma na min rithmizete kai na vazei nera.
Meta apo alla 1000 km parousastike vlavi en kinisi sto ABS kai stin ydrayliki ypovoithisi me apotelesma na me afisei sxedon xoris frena se vregmeno dromo mesa se kinisi me aytokinito na stamata se kokkino fanari mprosta mou. (kali mou tyxi den erxotan kaneis stin diastayrosi, alios mallon de tha mporousa na sas grapso aytes edo tis grammes, mia kai perasa me kokkino diplo dromo stin thessaloniki).
Ayta oson afora sto ti mou sinevike mesa se 4150 km, alla na anafero pos o panagiotopoulos me kalypse pernontas ta panta stin eggyisi me sinepeia kai ypeythinotita, idi parelava tin zanta topothetise ta lastixakia perimeno to kleidi kai ton egkefalo tou ABS apo evdomada elpizontas pos tha termatistoun epitelous ta provlimata me to gs mou. (anafero de pos mou edose tin palia zanta i opoia thelei aplos aktinologisi, vazontas me se eksoda na psaxno mia mprostini gia na exo ena 2o set me xomatina lastixa)
Pros enimerosi sas sto the last teyxos tou 0-300 anaferei "oi megalou kivismou bmw parousiasan provlima me to abs kai i BMW Germanias eksedose odigia gia episkepsi sto kontinotero servis gia elegxo tou systimatos ABS".
Synopsizontas tin empiria mou me tin sigkekrimeni motosykleta tha elega pos de tha alaza mixanaki aplos de tha epairna tis original valitses kai ta original kagkela mia kai telikos ayto to anoikse kleise stis valitses mallon mono provlimata dimiourgei, opos episis kai ta original kaglela xreiazontai ksiloma gia rithmisi valvidon xoris na me peisoun gia tin ayksimeni prostasia pou parexoun enanti kapoion tou emporiou.
Giannis_L
13/09/2005, 16:31
λαστιχακι που κρατα το βιβλιαρακι στο τεποζιτο ???? αυτο δεν το ηξερα..
με το abs ειχα και εγω προβλημα αλλα στο συνεργειο μου ελεγαν οτι να ναι...και το περασαν ετσι.το εσβησαν απο το gt1 και ετσι δεν μπορω να αποδειξω τιποτα..
φαινεται οτι ολα σε σενα επεσαν...τι να πεις..
Ελπιζω απο εδω και περα καλη συνεχεια και παντα ορθιοι να ειμαστε..
Εγω Πεμπτη εχω 10000 χλμ και αλλαζω κατι στο μπροστινο δισκοφρενο που κανει πολυ θορυβο οταν φρεναρω
Αυτια...καλες βολτεεεεςςςςς :)
nikoskkk
14/09/2005, 20:51
Μπράβο,
μου κάνατε μαύρη την καρδιά
:eyepop: :eyepop:
Την Παρασκευή θα την έχω στα χέρια μου!!
Giannis_L
14/09/2005, 21:21
σωπα ρε νικο,η μηχανη πεταει,χαλαρα :)
το προβλημα με το ABS, ηταν προβλημα με το software ή προβλημα απο ελατωματικο εξαρτημα;;;
Νικο μην τρελαινεσαι!!!!! το μηχανημα ειναι απλα SUPER.
Giannis_L
14/09/2005, 23:37
εμενα software..
george123
28/09/2005, 22:27
Epanerxomai.
Meta apo perasma neou software to provlima sinexise na yparxei.
Meta apo episkepsi ksana ston panagiotopoulo paragkeltheike(no cost- eggyisi) egkefalos ABS o opoios anamenete na topothetithei ayrio.
se sizitisi me ton Antoni mou eipe pos an de lithei to provlima tha alaksoun olo to systima ABS!!!(an gnorizei kapoios as mas pei ti enooun olo to systima ABS)
eidomen ......
PS. 16 meres xoris ABS kai ydrayliki ypovoithisi arxisa na to sinithizo kai tha mou fanoun kapos ta frena tis BMW otan telikos doulepsoun :lol: :lol: :lol:
Παιδιά μην τρελέναιστε το δικό μου το πήρα μεταχειρισμένο με 20.000 χλμ. και τώρα έχω 32.000 χλμ. Ολα καλά ......
Πραματάκια κατά καιρούς εμφανίζει κατι κίτρινα λαμπάκια κατι να αργεί να ενεργοποιήσει το ΑΒΣ οταν ξεκινάω κατι το φλοτέρ να μην δειχνει καλά (στο transalp που είχα το πρόβλημα ήταν πολύ χειρότερο) . Αλλα όλα φτιάχνουν μονα τους μετά απο λίγο καιρό . Είναι βλέπεις όλα ηλεκτρονικά , οταν διαγνώνει κάτι ο εγκέφαλος αντιδρά και κάπως μετά ξαναελέγχει και διορθώνει τα λάθη του.
Ποτέ δεν με έχει αφήσει στο δρόμο και πάντα δουλεύει άψογα. Αρκεί να μην τρελαίνεσαι με το παραμικρό .
Ποτέ δεν χρειάστηκε να αλλάξω κάτι απο πρόβλημα τις μηχανής , έχω αλλάξει πράγματα μόνο απο δικά μου λάθη στην χρήση της μηχανής.
Αρχικά δημιουργήθηκε από george123
Epanerxomai.
Meta apo perasma neou software to provlima sinexise na yparxei.
Meta apo episkepsi ksana ston panagiotopoulo paragkeltheike(no cost- eggyisi) egkefalos ABS o opoios anamenete na topothetithei ayrio.
se sizitisi me ton Antoni mou eipe pos an de lithei to provlima tha alaksoun olo to systima ABS!!!(an gnorizei kapoios as mas pei ti enooun olo to systima ABS)
telikos doulepsoun :lol: :lol: :lol:
Καπου είχα διαβάσει ότι θα το αποσύρουν να το τοποθοτούν για ένα 6μηνο το ABS γιατί όντως έχει βγάλει προβλήματα , για να το τελειοποιήσοουν και μετά πάλι...
george123
30/09/2005, 19:26
The end
Pira xtes tin mixani apo panagiotopoulo me neo egkefalo kai to provlima lithike, elpizo dia pantos.
Apsogi douleia, apsogi eksipiretisi apsogo texniko ypovathro apo ton texniko pou to anelave.
Fantasteite pos 2 ores ekane eksaerosi mexri na to valei sto pc gia metrisi kai na deiksei pos ta frena exoun tin megisti apodosi.
whiteran
01/10/2005, 09:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από george123
The end
Pira xtes tin mixani apo panagiotopoulo me neo egkefalo kai to provlima lithike, elpizo dia pantos.
Apsogi douleia, apsogi eksipiretisi apsogo texniko ypovathro apo ton texniko pou to anelave.
Fantasteite pos 2 ores ekane eksaerosi mexri na to valei sto pc gia metrisi kai na deiksei pos ta frena exoun tin megisti apodosi.
Eyxomai apo edo kai sto e3hs polla kai APROBLIMATISTA xiliometra.... :wave2: :wave2:
Καλημέρα, το θέμα έχει ανακύψει στο Aγγλικό forum ukgser.com και το δημοσίευσα και σε ελληνικό αδερφικό site.Θα ήθελα να επισημάνω την ιδιαίτερη προσοχή στους κατόχους ΒΜW R1200GS (και όχι μόνο) σχετικά με τις βίδες τύπου torx που συγκρατουν την γέφυρα του πιρουνιού με τα καλάμια.
Συγκεκριμένα, υπάρχει ένα θέμα ασφαλείας καθώς υπάρχουν αναφορές ότι μετά από ένα διάστημα χρίσης της μηχανής, ειδικά σε δύσκολες συνθήκες, παρατηρείτε το φαινόμενο να ΄΄λασκαρουν΄΄ ήδη έχουν αναφερθεί ατυχήματα ενώ εκατοντάδες χρήστες που έλεγξαν τις δικές τους, μεταξύ αυτών και εγώ, βρήκαν την τάση σύσφιξης κάτω από την επιτρεπόμενη που είναι:
Fork bridge, lower, to slider tube, M8 x 1.25 25 Nm (18 ft-lbs)
Εννοείτε ότι τα εξουσιοδοτημένα service είναι υπεύθυνα για την ορθότητα της παραπάνω πληροφορίας σχετικά με την δύναμη σύσφιξης.
25933
johnaros
20/10/2005, 08:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από whiteran
Eyxomai apo edo kai sto e3hs polla kai APROBLIMATISTA xiliometra.... :wave2: :wave2:
Παίδες,
επειδή κι εγώ ενδιαφέρομαι για την συγκεκριμένη μηχανή....
πιστεύω ότι σε όλες τις εταιρίες και σε όλα τα μοντέλα σίγουρα κάποια βγάζουν προβλήματα.Βλέπεις φίλους και παίρνουν τα ίδια μηχανάκια και ο ένας είναι από συνεργείο σε συνεργείο και ο άλλος την βγάζει λάδι.Πιστεύω όλα τυχερά είναι.
christos34
22/10/2005, 15:12
jprotop τελικά τί έγινε με το συγκεκριμένο πρόβλημα? Λύθηκε ή απλώς ξεχάστηκε?
spike ρώτησες με mail στην Γερμανία? Υπάρχει κανένα νεότερο?
Πριν κανά μήνα το παρουσίασε και η δική μου (περίπου στα 15000χλμ). Δεν το έχω ψάξει όμως...
χαίρετε,
χρήστος
To parousiase kai i dikia mou , to piga ston Panagiotopoulo kai mou katebase olo to sasman kai mou alaxe disko . Apo oti fainetai ta plaiotera (prota) montela eixan mikroteres tsimouxes me apotelesma na ginetai diaroi ladiou kai na brexetai o diskos. Auto dimiourgouse ena planarisma stis ypsiles strofes tou diskou. Mou fanike stin arxi periergo kai nomiza oti itan i idea mou alla tora pou mou allaxe disko i mixani einai poly pio stroti. Bebaia apoxoristika tin kali mou gia 3 imeres alla axize ton kopo.
Ayta an thelete kati allo rotiste me
Και εγώ αφού επισκέφτηκα τον Παναγιωτόπουλο μου άλλαξε την τσιμούχα (μέσα στην εγγύηση φυσικά) και από τότε όλα ΟΚ.
Στην δικιά μου δεν αλλάχτηκε ο δίσκος, μέχρι στιγμής όλα βαίνουν καλώς.
Στη διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση.
motoforever
25/10/2005, 10:58
Μάλλον έχει παρουσιαστεί και στην δικιά μου η ίδια βλάβη, θα ακολουθήσει πλύσιμο και προσεκτική ματιά και μάλλον θα λυθεί στο επόμενο σερβις 20.000χμ
Τωρα μου τα λές αυτά. Με 3800χιλ. στο κοντερ μου και σε ελέγχο λαδιών διαπίστωσα ότι είχε " κάψει" λαδάκια ο ρινόκερος.
Στο βιβλίο του κατασκευαστή αναφέρει 1L / 1000Kml.
Κατ' άλλα ΟΛΑ ΚΑΛΑ. Σημειωτέον την αγόρασα 06/05.
Α!! το πρόβλημα με την φλάντζα στο σασμάν μάλλον το έχω και ΕΓΩ την ατυχιά μου. Είδα βαλβολίνες σήμερα. Θα δούμε.......!!!
Ελπίζω όποια προβλήματα βγάζει το μηχανάκι...να έχουν λυθεί στο Adventure.....από την BMW.
να αναφέρω και εγώ με την σειρά μου θέματα.
Δεν μου έχει παρουσιαστεί τίποτα σοβαρό ακόμα.
Καποια στιγμή έκανα ρύθμιση στην βαλβίδα του προστινού φρένου που βρίσκεται δίπλα στην προστεινή μανέτα γιατί παρουσίαζε δυσκολία στην ενεργοποίηση του ABS ή δεν το ενεργοποιούσε καθόλου.
Τα service του κανονικά και λαδάκια κάθε 5000 χλμ. και όταν ο δείκτης πέφτει συμπληρώνω λίγο.
Κατα τα άλλα όλα καλά . :rotflmao:
Giannis_L
17/11/2005, 13:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από peterv
Καποια στιγμή έκανα ρύθμιση στην βαλβίδα του προστινού φρένου που βρίσκεται δίπλα στην προστεινή μανέτα γιατί παρουσίαζε δυσκολία στην ενεργοποίηση του ABS ή δεν το ενεργοποιούσε καθόλου.
Και αυτό πως το κατάλαβες ??
προσπάθησα να "μπώ" σήμερα στο παραπάνω forum ukgser χωρίς
επιτυχία!!!!!!!!!!!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από Giannis_L
Και αυτό πως το κατάλαβες ??
Διαπίστωσα ότι όταν πατούσα την προστινή μανέτα το πίσω λαμπάκι των φρένων έμενε λίγο περισσότερο αναμένο από όσο κρατούσα την μανέτα.
Το αποτέλεσμα ήταν κατά την έναρξη του διαγνωστικού στην εκκίνηση το ABS να τρελαίνεται και να αντιδρά κάθε φορά διαφορετικά.
Η ρύθμιση της βαλβίδας γίνεται πολύ εύκολα από δύο μικρές αλενοβιδες που βρίσκονται στο κάτω μέρος της προστινής μανέτας φρένου . Ομως η ρύθμιση είναι λίγο λεπτή γιατί για να δουλέψει σωστά πρέπει να γίνεται απράλληλα ρύθμιση και στις δύο βίδες.
nikoskkk
18/11/2005, 15:24
Έχω κάνει 3900 χλμ. Μέχρι τώρα του έχω προσθέσει 400 ml. λαδί . Το μόνο πρόβλημα μέχρι τώρα είναι με τις ένδειξης των ταχυτήτων. Μου το παρουσίασε εχτές με τη μεγάλη βροχή, ενώ έβαζα νεκρή μου έδειχνε 2 και όταν έβαζα 2 μου έδειχνε νεκρή και άλλες φορές δεν μου έδειχνε τίποτα!! Αυτό μόνο εχτές με τη μεγάλη βροχή!!:confused: :confused:
Σήμερα της έχωσα και μια 180 .
:smokin:
Giannis_L
18/11/2005, 16:44
Αυτο το θεμα υπάρχει και σε ξενα forum,αν ψαξεις θα το βρεις.
Αν "στεγνωσει" δεν θα έχει πρόβλημα,θα έχει παρει λίγα νερα νομίζω.
whiteran
18/11/2005, 21:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikoskkk
.......Μου το παρουσίασε εχτές με τη μεγάλη βροχή, ενώ έβαζα νεκρή μου έδειχνε 2 και όταν έβαζα 2 μου έδειχνε νεκρή και άλλες φορές δεν μου έδειχνε τίποτα!! Αυτό μόνο εχτές με τη μεγάλη βροχή!!:confused: :confused:
Ήμαρτον κύριε ….
:look: :look: :look: :look:
lord_dimos76
19/11/2005, 13:26
ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΩ ΟΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΝΕΟΤΗΤΑΣ?
ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ, ΔΕ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΩ ΤΗ BMW,ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ!ΣΤΟ ΚΑΤΩ-ΚΑΤΩ,15+ ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΔΙΝΕΙΣ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ!:a012:
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΤΕ ΣΥΝΤΟΜΑ
:rotflmao: τελικά δεν έχω πρόβλημα με την φλάντζα. Τώρα από που προέρχονται τα " δακρυάκια" στην δεξιά πλευρά κοντά στο τέλος του άξονα ταχυτήτων I don't know yet......
Είδομεν....Με την ένδειξη των ταχυτήτων κανένα πρόβλημα, αν και με τέτοιες καιρικές συνθηκες σαν τις προχθεσινές προτειμώ το κάρο!!!!!!!! μάγκες.Έχεις την καθεμία ΚΑΤΙΝΑ & ΚΑΤΙΝΟ... να έχεις και την βροχή;;;; δεν λέει.
Αυτά, στο επανακούειν...
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikoskkk
Έχω κάνει 3900 χλμ. Μέχρι τώρα του έχω προσθέσει 400 ml. λαδί . Το μόνο πρόβλημα μέχρι τώρα είναι με τις ένδειξης των ταχυτήτων. Μου το παρουσίασε εχτές με τη μεγάλη βροχή, ενώ έβαζα νεκρή μου έδειχνε 2 και όταν έβαζα 2 μου έδειχνε νεκρή και άλλες φορές δεν μου έδειχνε τίποτα!! Αυτό μόνο εχτές με τη μεγάλη βροχή!!:confused: :confused:
Σήμερα της έχωσα και μια 180 .
:smokin:
nikoskkk τελική στην Εθνική στο ύψος των Οινοφύτων 200 +
ο ρινόκερος
nikoskkk
21/11/2005, 12:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikoskkk
. Το μόνο πρόβλημα μέχρι τώρα είναι με τις ένδειξης των ταχυτήτων. Μου το παρουσίασε εχτές με τη μεγάλη βροχή, ενώ έβαζα νεκρή μου έδειχνε 2 και όταν έβαζα 2 μου έδειχνε νεκρή και άλλες φορές δεν μου έδειχνε τίποτα!! Αυτό μόνο εχτές με τη μεγάλη βροχή!!:confused: :confused:
Από τότε δεν μου έχει ξαναπαρουσιαστεί!!:confused: :confused: :D
motoforever
28/11/2005, 11:19
Γεια σε όλους
Λοιπόν απολογισμός έτους.. (1ος χρόνος με το GS)
21.000χμ
12 μήνες
βλάβες
1. αντικατάσταση μπαταρίας μέσα στην εγγύηση..(είχα ξαχάσει τα αλάρμ ανοιχτα για κανα 5ωρο)
2. πάω για αντικατάσταση άξονα δίοτι υπάρχει διαρροή βαλβολίνης( μέσα στην εγγύηση βέβαια)
3. Η γνωστή βλάβη με την διαρροή βαλβολίνης από την τσιμούχα του κιβώτιου (θα αλλαχθεί και αυτό)
δεν ξέρω εάν είναι ασθένειες νέου μοντέλου αυτές ωστόσο εγώ συνεχίζω να δειχνω εμπιστοσύνη στην εταιρεία και στην συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα...μέχρι αποδειξεως του εναντίον...
Αντε να είστε όλοι καλά (τα σίδερα φτιάχνονται..)
motoforever
28/11/2005, 11:44
Γεια σε όλους
Λοιπόν απολογισμός έτους.. (1ος χρόνος με το GS)
21.000χμ
12 μήνες
βλάβες
1. αντικατάσταση μπαταρίας μέσα στην εγγύηση..(είχα ξαχάσει τα αλάρμ ανοιχτα για κανα 5ωρο)
2. πάω για αντικατάσταση άξονα δίοτι υπάρχει διαρροή βαλβολίνης( μέσα στην εγγύηση βέβαια)
3. Η γνωστή βλάβη με την διαρροή βαλβολίνης από την τσιμούχα του κιβώτιου (θα αλλαχθεί και αυτό)
δεν ξέρω εάν είναι ασθένειες νέου μοντέλου αυτές ωστόσο εγώ συνεχίζω να δειχνω εμπιστοσύνη στην εταιρεία και στην συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα...μέχρι αποδειξεως του εναντίον...
Αντε να είστε όλοι καλά (τα σίδερα φτιάχνονται..)
Ενας φιλος εχει ενα ολοκαινουργιο R1200GS και μου λεει 5 μηνων περιπου!
Και μου λεει οτι το μηχανακι μενει απο μπαταρια αμα εχεις να το βαλεις μπροστα 3-4 μερες.
Του λεω μηπως φταιει ο συν/ρμος?οχι μου λεει και βγαλμενο να τον εχω παλι τα ιδια μου κανει!
Ρε παιδια πως γινετε ενα μηχανακι 14.000€ και τοσο αξιοπιστο με ενα βαρυ ονομα BMW να συμβαινει αυτο?
Μπορειτε να μου πειτε?
Ειναι αποριας αξιον!
Και το χειροτερο λεει το παθενουνε κιαλοι λεει,να πεις οτι ητανε μονο αυτος διορθονωτανε.:wave2:
lord_dimos76
14/02/2006, 21:03
ΤΙ ΚΟΥΦΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙ ΑΥΤΟ?:confused: ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΚΟΥΩ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ!
ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΚΑΝΑ ΔΙΜΗΝΟ ΠΑΡΑΤΗΜΕΝΗ Η ΜΗΧΑΝΗ,ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΩ.
Αρχικά δημιουργήθηκε από lord_dimos76
ΤΙ ΚΟΥΦΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙ ΑΥΤΟ?:confused: ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΚΟΥΩ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ!
ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΚΑΝΑ ΔΙΜΗΝΟ ΠΑΡΑΤΗΜΕΝΗ Η ΜΗΧΑΝΗ,ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΩ.
Όπως είπα και σε άλλο post 1,5 μήνα (μισό Δεκέμβριο 2005 + χιόνια Ιανουαρίου 2006) δεν έβαλα το RT μπροστά καθόλου και άρπαξε με την μία !! (ούτε καν 2η μιζιά δε χρειάστηκε) :confused:
Τι να πώ ρε παιδιά, για να παίζουν αυτά τα posts, σίγουρα υπάρχει πρόβλημα...... :cry:
Ελπίζω να ακούει η bmw στην Ελλάδα καθόλου.
Κάποτε είχα ένα Mazda mx5 (1997-αγορασμένο από την αντιπροσωπεία του κουτιού), και από την πρώτη μέρα μου παρουσίασε πρόβλημα με τα ηλεκτρικά. Ο εξουσιοδοτημένος τον πρώτο μήνα το κοίταξε 3 φορές, και τις 3 είπε οτι το έφτιαξε :confused: , αλλά τζίφος......
Τα είδα όλα και έστειλα fax με την κατάσταση στα κεντρικά Αθήνας, με κοινοποίηση στον Γενικό και στον τεχνικό διευθυντή της Mazda της Ιαπωνίας. Αποτέλεσμα ?
Σε λίγες ημέρες με πήραν τηλέφωνο από την Mazda Ελλάδας, ήρθαν μόνοι τους στο γκαράζ μου το πήραν και την επόμενη μου το επέστρεψαν έτοιμο και με 1 χρόνο εξτρά εγγύηση!!!!
Το miata το κράτησα μέχρι το 2001, δεν μου ξαναδημιούργησε κανένα πρόβλημα, και ο εξουσ/νος μάστορας όποτε με έβλεπε από τότε μου ξεσκόνιζε το μπουφάν μου από τις τρίχες :lol: (σκέψου τι χέ@#$@# είχε φάει.....). Το miata το έδωσα για ένα μεγαλύτερο, πιο ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ αυτοκίνητο και όχι γιατί δεν ήμουν ευχαριστημένος.
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ??? ΑΚΟΥΣ LORD_DIMOS ???? :lol: :rotflmao: :lol:
ΗΘΙΚΟΝ ΔΙΔΑΓΜΑ ?
Μην έχεις εμπιστοσύνη σε κανένα εξουσιοδοτημένο ή μη συνεργείο :nono: και φυσικά ΠΑΝΤΑ ζήτα αυτό που δικαιούσαι (Εγγύηση)
Mα ειναι δυνατον ρε παιδια μηχανη αξιας 14.000€ να μενει απο μπαταρια αν την αφησεις αδουλευτη για 3-4 μερες?????!!!!!:confused: :confused:
ego to epatha ayto me tin dikimou alla emeine 7 imeres kai me ton synagermo anoixto. Eixe problima i mpataria mou eipan kai mou tin alaxane stin eggyisi.
BELZEBOYLIS
16/02/2006, 14:12
Des an yparxei kamia apolia reumatos.......(diaroh)
george123
16/02/2006, 18:02
ksimeromata 16/2/2006 kai ora 3.00 proini sto stadio karaiskaki emeina apo mpataria eno oli mera kykloforousa kanonika me arketa anepse - svise tis mixanis. meta apo klisi tis odikis voitheias bmw , kai arketes spastikes dieykrinistikes erotiseis( rotisan arithmo kykloforias, arithmo plaisiou, xroma mixanis, imerominia ekdosis 1is adeias, imerominia agoras) se 15 min irthan kai me kalodia mou valane mpros tin mixani.
pigainontas spiti se dokimi i mixani pire mprosta kanonika.
simeiono pos einai i 2i fora pou mou to parousiase, i proti itan meta apo 7 meres akinisias sto garaz mou opou kai eixa kalodia kai tin evala monos mou mprosta.
simera piga panagiotopoulo kai mou eipe pos exei vgei anavathmisi software gia kaliteri diaxeirisi reymatos kai na pao ayrio gia na perasei to software.
i mixani agorastike stis 17/6/05, opote theoro pos ta montela aytis tis periodou pou parousiazoun to idio prob tha prepei na episkeytoun to synergeio tous gia tin anavathmisi.
fisika de ksero an ayto tha lisei to provlima, opote kai tha epaneltho gia na sas po to ti egine.
SOFTWARE ΛΟΙΠΟΝ !!
ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΙ ΑΥΤΟ GEORGE...:wave2:
ΛΟΓΙΚΑ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΦΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΣΕΣ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΕΕΕ:confused:
:beer:
ΥΠΟΜΟΝΗ
Αρχικά δημιουργήθηκε από george123
ksimeromata 16/2/2006 kai ora 3.00 proini sto stadio karaiskaki emeina apo mpataria eno oli mera kykloforousa kanonika me arketa anepse - svise tis mixanis. meta apo klisi tis odikis voitheias bmw , kai arketes spastikes dieykrinistikes erotiseis( rotisan arithmo kykloforias, arithmo plaisiou, xroma mixanis, imerominia ekdosis 1is adeias, imerominia agoras) se 15 min irthan kai me kalodia mou valane mpros tin mixani.
pigainontas spiti se dokimi i mixani pire mprosta kanonika.
simeiono pos einai i 2i fora pou mou to parousiase, i proti itan meta apo 7 meres akinisias sto garaz mou opou kai eixa kalodia kai tin evala monos mou mprosta.
simera piga panagiotopoulo kai mou eipe pos exei vgei anavathmisi software gia kaliteri diaxeirisi reymatos kai na pao ayrio gia na perasei to software.
i mixani agorastike stis 17/6/05, opote theoro pos ta montela aytis tis periodou pou parousiazoun to idio prob tha prepei na episkeytoun to synergeio tous gia tin anavathmisi.
fisika de ksero an ayto tha lisei to provlima, opote kai tha epaneltho gia na sas po to ti egine.
Φιλε μου ενημερωσε μας γιατι ειναι σοβαρο προβλημα,φαντασου να ησουνα καπου στη μεση του πουθενα:confused:
george123
17/02/2006, 16:16
pira tin mixani apo panagiotopoulo perase update software kai osi ora eimoun ekei irthe ki allos enas me to idio prob pou eixe agorasei tin mixani aygousto.
alakse mpataries kai sta 2 mixanakia kai perase to software
gia oti allo tha sas enimeroso
ta leme
Ελπίζω να μη σου χρειαστούν τα καλώδια... :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από ela ela
Φιλε μου ενημερωσε μας γιατι ειναι σοβαρο προβλημα,φαντασου να ησουνα καπου στη μεση του πουθενα:confused:
Απλα την σπρωχνεις. Δεν νομιζω οτι ειναι προβλημα να την σπρωξεις μια φορα στη μεση του πουθενα. Αν και η οδικη βοηθεια που συνοδευει την μηχανη για 4 χρονια απο την αγορα της, ειναι πανευρωπαίκη(αν δεν κανω λαθος). Και στη μεση του πουθενα θα εχει δρομο για να πας, αρα και να σε βρουνε.:wave2:
Παντως εμενα και κατι εβδομαδες που ειχα να την βαλω μπροστα, δεν μου δημιουργησε προβλημα(φοτυ φτου μην την ματιασω).
christos34
18/02/2006, 15:46
καλησπέρα,
έχω μία ερώτηση...
η εξάτμηση που φοράνε τα νεότερα μοντέλα της 1200gs έχει καμμία διαφορά από την εξάτμηση των παλαιότερων μοντέλων?
.... και φυσικά εννοώ εάν υπάρχει κάτι το διαφορετικό εκτός απλώς από τα καπάκια τους, που στις παλαιότερες είναι μαύρα και στις νεότερες είναι inox.
ευχαριστώ,
χρήστος
Αρχικά δημιουργήθηκε από grsart
Απλα την σπρωχνεις. .
Δοκοιμασε φιλε μου να τη σπρωξεις πρωτα μια φορα στο ισιωμα ή και στην κατηφορα χωρις να εχεις προβλημα.....για να εισαι σιγουρος οτι οταν θα μεινεις απο μπαταρια(που δεν στο ευχομαι :confused:)θα παρει μπροστα η μοτο.
Μια transalp που ειχα παλια οταν την εσπρωχνα βροντουσε σαν κουδουνιστρα και πολλες φορες δεν επαιρνε κιολας..
Και σκεψου η μοτο σου εχει injection & αντλια βενζινας για σηκωνει πιεση στα μπεκ....δηλαδη αμα παρει χαιρετα μας τον πλατανο :wave2: :wave2: :wave2:
¨απλα την σπρωχνεις¨ οταν εισαι στη μεση του πουθενα και ειναι η τελευταια επιλογη. Δεν λεω οτι καθε φορα που θα μεινεις, να την σπρωχνεις, ετσι για χαβαλε λες και ειναι κανα παπι!!!!!!!!:wave2:
Αλλα για να πας στη μεση του πουθενα και να μην μπορει να ερθει η οδικη εκει, τοτε το κατεχεις το αθλημα και δεν κολας σε ενα σπρωξιμο που ειναι και αναγκη να γινει.
Ειχα και εγω μια αφρικα που ειχα ριξει πολυ σπρωξιμο,
τοσο πολυ που ελεγα να καταργησω την μιζα:rotflmao: :rotflmao: Δεν ηταν ευχαριστω, αν και μερικες φορες ειχε πολυ γελιο η κατασταση, αλλα παντα τα καταφερνα μονος μου ή με παρεα. Δεν ηθελα να κανω τον εξυπνο, αλλα ειναι τραγικο να δινουμε εκταση σε ενα θεμα που στο κατω κατω,ειναι κατι που διορθωνεται.:wave2: :wave2:
lord_dimos76
19/02/2006, 20:32
ΟΤΑΝ ΛΕΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΝΝΟΕΙΣ?ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ,ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ,ΑΦΟΥ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ...ΒΙΔΩΜΕΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΝ ΜΠΟΞΕΡ,ΑΛΛΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΙΟ ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΟΣ.ΟΠΟΤΕ ΔΕ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΑΓΩΓΗΣ?
Ρε καρντάση δεν δίνουμε έκταση στο θέμα ούτε παρεξηγούμε κανέναν,αλλα του δίνουμε τόση έκταση όση είναι και η αξία της μτοσυκλέτας,που μεταξύ μας δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητη......16.000€:eyepop:
Αν μιλούσαμε για κανένα παπάκι δεν θα τίθοταν θέμα! :smilea:
Και πάλι εύχομαι ολόψυχα να διορθόνετα γιατί είναι αμαρτία!:wave2: :wave2:
Giannis_L
20/02/2006, 08:13
Καμια διαφορα,απλα look.
Το Σαββατο είδα και μια με ΙΝΟΧ ολη την εξατμιση
Giannis_L
20/02/2006, 09:06
παιδια συγνωμη.
Γραψτε λαθος στην απαντηση μου.
Με διορθωσε ενας φιλος που ξερει πιο πολλα απο εμενα.
Παρ'ολα αυτα,και εγω αυτο που μου ειπαν ειπα.
Λαθος μου που δεν το ειχα διαστευρωσει πρωτα.
Συγνωμη για την αναξιοπιστια !!
christos34
20/02/2006, 10:43
αν κατάλαβα καλά μου λέτε ότι εκτός από το "look" έχουν και τεχνικές διαφορές...
εδώ είναι το περίεργο όμως... είχα ένα ατύχημα και στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο που την πήγα και την άλλαξα μου είπαν πως είναι η ίδια... δεν ξέρω... έχω παρατηρήσει πάντως πως έχει αυξηθεί η κατανάλωση και ο θόρυβος που κάνει. κάτι σαν περισσότερο "μούγκρισμα"...
μάλλν θέλει περισσότερο ψάξιμο το θέμα.
ευχαριστώ,
χρήστος
lord_dimos76
20/02/2006, 14:42
ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟ 1200 ΣΟΥ ΒΑΑΝΕ ΤΟΥ 1150 ΕΝΝΟΕΙΣ?
christos34
20/02/2006, 17:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από lord_dimos76
ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟ 1200 ΣΟΥ ΒΑΑΝΕ ΤΟΥ 1150 ΕΝΝΟΕΙΣ?
όχι, απλώς τα "πρώτα" 1200άρια είχαν διαφορετική εξάτμιση από των "τελευταίων" 1200αριών. Βασική διαφορά είναι η τάπα που στα μεν πρώτα ήταν μάυρη ενώ στα δεύτερα είναι inox.
Για άλλες διαφορές δεν ξέρω αν και όπως διαπιστώνω, πρέπει να υπάρχουν.
οψόμεθα,
χρήστος
Υπαρχει διαφορα στο χρωμα αλλα και στην βαση του τελικου,
οπου λειπει ενα κοματι. Το νικελ καλυμα ειναι ιδιο, γιαυτο φαινεται
η διαφορα. Ρωτησα αν εχει αλλαξει τιποτα αλλο (πιο ελευθερη ή πιο κλειστη), αλλα μου ειπαν οτι δεν εχει καμια διαφορα στην συμπεριφορα της μηχανης.
38012
Αν και δεν είμαι της σχολής GS (το λέει και το user name μου άλλωστε :D ), όχι γιατί δεν το γουστάρω το μηχανάκι (αντιθέτως), αλλά γιατί μου αρέσει περισσότερο η sport touring φάση, στροφές σε εξοχικούς δρόμους, ανοιχτοι εθνικοί οδοί κλπ....
Παρ΄όλα αυτά σήμερα βρέθηκα στον Παναγιωτόπουλο για αλλαγή τακάκια πίσω λάδια, ξύδια κλπ, και έτυχε να βρεθώ μπροστά σε μια συζήτηση μεταξύ του Αντώνη και ενός ιδιοκτήτη 1200 τζι εσ (δανικό από τον spike μου άρεσε :D ), ο οποίος και συζήτησε το γνωστό θέμα με το πρόβλημα της μπαταρίας. Έστησα αυτί λοιπόν και αφού ξέρω ότι σας απασχολεί, σκέφτηκα να σας post-άρω κάποιες πληροφορίες.
Λοιπόν έχουμε και λέμε (κυρίως για τα τσακάλια έξω από εδώ που είναι έτοιμα να ορμήξουν), το μηχανάκι φυσικά και δεν έχει πρόβλημα, η μπαταρία δεν πέφτει, και δεν υπάρχει διαροή, τα ηλεκτρικά της δεν έχουν κανένα πρόβλημα.
Ώς γνωστόν όλα τα 1200 RT, GS, GT, R, κλπ.... (ΟΧΙ ΤΑ 1150) έχουν την τεχνολογία CanBus, που μηδενίζει την ανάγκη για πολλές ασφάλιες, onff και λοιπά. Τη δουλειά αυτή τη κάνει ο υπολογιστής δίνοντας εντολές onoff κλπ. μέσα από το λογισμικό του. Ένα μέρος του λογισμικού αυτού είναι και η διαχείρηση του ηλεκτρικού συστήματος της μοτοσυκλέτας. Αυτό λοιπόν το υπό-λογισμικό, σε περιπτώσης χαμηλής θερμικρασίας σε συνδιασμό με την έστω και μικρή πτώση της μπαταρίας (από 1-2 μέρες μέχρι 1-2 μήνες ακινησία δηλαδή που η μπαταρία δεν έχει απολύτως κανένα πρόβλημα), δημιουργεί κάποιο πρόβλημα στο λογισμικό, το οποίο δεν αναγνωρίζει τη μπαταρία. Τονίζω δεν αναγνωρίζει τη μπαταρία . Όχι ότι η μπαταρία έχει κάποιο πρόβλημα.
Λύση1: Ανοίξτε το διακόπτη και ενεργοποιήστε ξανα τη μπαταρία, απλά ανοίγοντας τα φώτα, ή τα φλάς ή τη μεγάλη σκάλα στους προβολείς (η μίζα δεν έχει αποτέλεσμα γιατί περνάει πρώτα από άλλο υπό-λογισμικό προφανώς). Έτσι η μπαταρία ερεθίζεται (ναι ναι ερεθίζεται) Με αυτόν το τρόπο ο υπολογιστής παίρνει εντολή από τη μπαταρία ότι υπάρχει και πατόντας μετά τη μίζα λειτουργεί κανονικά η μίζα και πάτε σπίτι σας. Τώρα αν δεν θέλετε να πάτε σπίτι σας μπορείτε να μην ακολουθήσετε αυτή τη λύση αλλά και ούτε την επόμενη.:winka:
Λύση2: Επίσκεψη στο service όπου ήδη υπάρχρει το νέο λογισμικό διαθέσιμο που όπως λένε έτσι και αλλιώς λύνει το πρόβλημα. ;)
Αυτά άκουσα, αυτά λέω. Αν κάτι από αυτά δεν είναι σωστό παίδες sorry απλά να βοηθήσω ήθελα.
:beer: :beer:
Καλή τύχη
Λύση 3η: Μανιβέλα..!!!
(Και δεν σπαμάρω, ούτε ειρωνεύομαι...).
:wave2: :beer: :wave2:
george123
02/03/2006, 15:59
lysi 4i
anevenete pano stin mitsikleta sas. vriskete merikous giaponezous na sas sproksoun. vriskete mia katifora se megethos gkremou kai amolate to thirio me tous giaponezous apo piso na sproxnoun.
otan i mitsikleta exei piasei ta 60 km tote afinete ton simplekti me mia 3i mesa pou exete apo prin karfosei , rixnete ki ena eyxelaio kai isos parei mpros.
lisi 5i
fonazete tin odiki voitheia an exete.
lisi 6i
stekeste se ena fanari kai rotate opoio aytokinito perasei an exei kalodia. se periptosi pou statheite arketa tyxeroi kai vreite kapoion pou na exei kalodia kai einai prothimos na stamatisei na sas eksipiretisei, pragma apithano, exete vgalei ta ergaleia sas kai exete to katsavidi sta xeri etsi oste na piasete ayto me tin tsimpida tou kalodiou ston thetiko polo kai na akoumpisete to katsavidi pano se ayton) kathe alli periptosi odigei se vrafykykloma me gnostes - agnostes synepeies, mia kai to g@mim3n0 plaisio einai poly konta ston + polo
kai i oristiki lisi.
pate se eksoysiodotimeno synergeio bmw kai pernate to new software to opoio einai dorean - odigia tis bmw vlepete - kai lynete to prob.
meta apo ola ta parapano pou dokimasa pantos sas leo pos monon i the last lysi edose apotelesmata.
ps. pantos den exo dokimasei ayta pou anefere o rtnick an kai exo merikes enstaseis mia kai eimai pathon (pos diladis otan sindesa alli mpataria me kalodia tis odikis pire mpros? anagnorise tin mpataria tou mastori tis odikis kai den anagnorize tin diki mou? meta tin proti prospatheia anavoun ta fota sto gs ara eixe fortio alla me egrafe sta @@ tou.
Tha itan endiaferon na dokimasei kapoios, me tin korna.
alithia tha exei poly endiaferon na patas korna kai miza taytoxrona.
Ο Παναγιωτόπουλος είπε (και ξέχασα να το γράψω) ότι δεν είναι τυχαίο όταν παίρνει μπροστά με οποιοδήποτε τρόπο (καλώδια, μπαταρία, πατέντα1 κλπ.) η τάση της μπαταρίας αμέσως μετά την εκίνηση είναι οκ.
Πάντως η λύση με το update software είναι όντως η καλύτερη, εγώ απλά είπα ν'αναφέρω και την πατέντα με τα φλάς ή τη κόρνα γιατί ακούγεται πατέντα καλή που μπορεί να σε σώσει από ταλαιπωρίες μέχρι την αναβάθμιση.
αυτά
ontagkas
03/03/2006, 09:46
Αγαπητέ φίλε νόμιζα ότι μόνο η δικιά μου μπαταρία τα έπαιξε και είπα ότι ήταν από τύχη. Αλλά τώρα που είδα ότι κι εσύ και άλλοι έχουν τα ίδια προβλήματα εεε του κεραταά δεν είναι τύχη. Έχω το R 1150 RT μοντέλο Απρίλιος του 2003 και η μπαταρία δεν έχει κλείσει ακόμη τρία χρόνια ζωής τη στιγμή που οι φίλοι μου με την μπαταρία yuasa φτάνουν τα 7 μέχρι 9 χρόνια.
Έγραψα μάλιστα και στην BMW στην Αθήνα καθότι ημηχανή μου δεν είχε και σωλήνα υπερχείλισης της μπαταρίας και έπαθε και μικρή ζημιά από τα υγρά που έτρεξαν, αλλά οι κύριοι της bmw ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ. Η μπαταρία που φοράει η BMW είναι της εταιρείας Exide. Τώρα προβληματίζομαι αν θα βάλω ξανά της μαμάς της ή να βάλω μια της Yuasa
Αν δεν βαριέσαι πες την γνώμη σου
Γεια χαρά
Παιδιά έχω την εντύπωση ότι τα 1150 δεν έχουν κάποιο πρόβλημα στη διαχείρηση ηλεκτρονικών (δεν έχουν canbus αλλωστε). ΜΟΝΟ τα 1200 θέλουν αναβάθμιση.
Μήπως υπάρχει κάπου αλλού το πρόβλημα?
Λέω εγώ τώρα..... ας πω και καμία μ@@κια πρωινιάτικα :sick:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.