Σύνδεση

View Full Version : Νεότερα για το Modenas Kristar 125;



Σελίδες : [1] 2

villy
30/04/2006, 12:10
Έχω από το '99 ενα Kaze-r και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Όμως θέλω να πάρω κάτι πιο καινούριο και πιό δυνατό, σε παπί!

Έχοντας ψάξει πολύ σε forums, Internet, κλπ, έχω καταλήξει στο MODENAS KRISTAR 125.

Τις επόμενες μέρες θα πάω κι από τις αντιπροσωπείες να το δω κι από κοντα.

Αυτό που δεν έχω βρεί ακόμη είναι η τελική του!

Μήπως κάποιος που το έχει ήδη μπορεί να μου πει την τελική του ταχύτητα, συγκρίσεις τεχνικών στοιχείων, ή όποια άλλα σχόλια έχει για το KRISTAR;

pontiki
04/05/2006, 09:03
Πήρα πολύ πρόσφατα το Modenas Kristar. Δεν είμαι και πολύ ειδική για να σου πω τεχνικά στοιχεία σε σύγκριση και με άλλα παπιά, αλλά σίγουρα είναι πολύ δυνατό. Το δοκίμασα σε ανηφόρα με δεύτερο άτομο και πήγαινε σφαίρα. Επίσης τα δύο δισκόφρενα κάνουν πολύ καλή δουλειά, αν και μου φαίνεται πως το πίσω πιάνει αρκετά χαμηλά και θα έπρεπε να είναι λίγο πιο πάνω. Τα φώτα του, τέλος, είναι πολύ δυνατά, σαν μηχανή.
Ο βασικός λόγος που το επέλεξα, ήταν γιατί μου άρεσε πάρα πολύ εμφανισιακά και γενικά είχα ακούσει καλά λόγια για τα Modenas. Μέχρι στιγμής είμαι ευχαριστημένη.
Δεν ξέρω αν σε βοήθησα καθόλου, πάντως εύχομαι καλές βόλτες!!!:wave2:

idi
04/05/2006, 09:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από pontiki
....αν και μου φαίνεται πως το πίσω πιάνει αρκετά χαμηλά και θα έπρεπε να είναι λίγο πιο πάνω....

μπορεις να το ρυθμισεις να πιανει πιο ψηλα

αμα δε ξερεις ζητα απο το μηχανικο σου να το κανει :wave2:

pontiki
04/05/2006, 13:05
μπορεις να το ρυθμισεις να πιανει πιο ψηλα
:) Αυτό ακριβώς θα κάνω, ο μηχανικός δηλαδή! :winka:

n1k3man
08/05/2006, 11:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από villy

Αυτό που δεν έχω βρεί ακόμη είναι η τελική του!


η τελικη του ταχυτητα απο το http://en.wikipedia.org/wiki/Modenas#Kristar
αναφερεται περιπου στα 120km/h. Τωρα πραγματικα ή οχι δεν ξερω. Ας μας πει καποιος που το εχει.

το σκεφτομαι και γω για τον συγκεκριμενο παπιο
-φτηνα ανταλλακτικά
-αξιοπιστια
-δυνατο 125 [111πραγματικά κυβικά]
-οικονομικο [λενε]
-χωρο κατω απο σελα
-καλα περιφερειακα, μπρος-πισω δισκοφρενα

αλλα τα πλαστικά του λίγο με χαλάνε...

villy
08/05/2006, 11:50
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από n1k3man
[B]η τελικη του ταχυτητα απο το http://en.wikipedia.org/wiki/Modenas#Kristar
αναφερεται περιπου στα 120km/h.

Η τελική αυτή και όλα τα υπόλοιπα στοιχεια του url αναφέρονται στο modenas passion που ειναι σκουτερ 125cc, όχι στο kristar!

Στα περισσότερα sites του εξωτερικού το έχουν με κινητήρα 110cc και όχι με 125cc οπότε δεν μπορείς να βγάλεις άκρη.

Ούτε και στο ελληνικό http://www.mototraffic.gr/index3.htm

έχει τελική!

Βασικά με ενδιαφέρει να είναι πιο δυνατό από το kaze-r που έχω τώρα και να έχει τελική 120km/h.

n1k3man
08/05/2006, 11:59
ναι σωστος δεν προσεξα το passion απο πανω :hypnotize

πρεπει να ειναι δυνατοτερο απο το kaze-r. αλλα απ'οτι διαβαζα στο μοτοτριτη αναμενεται και ο διαδοχος του kawasaki. το joy 125 r

villy
08/05/2006, 12:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από n1k3man
απ'οτι διαβαζα στο μοτοτριτη αναμενεται και ο διαδοχος του kawasaki. το joy 125 r [/B]

Κι εγώ το διάβασα αλλά δεν ξέρω πότε θα έρθει! Σε 1 μήνα ή σε 3 και βάλε; Δεν έλεγε τίποτα!

n1k3man
08/05/2006, 13:27
λοιπον νεωτερα: πηγα απο τογελο να παρω κατι ψιλολογια και πετυχα ενα ασημι kristar απεξω. το χαζεψα λιγο και μπαινοντας στο μαγαζι ρωταω τον πωλητη αν ειναι κανενος το συγκεκριμενο. Για καλη μου τυχη ηταν ενος εκ των πωλητων εκει. Οταν τον ρωτησα ποσα km βγαζει μου λεει "Με μενα πανω που ειμαι 120kg βγαζει 120κοντερισια, με σενα πανω θα βγαζει και περισσοτερα".

Ασημι με μαυρα ματ πλαστικά δειχνει πολυ το μηχανακι και το σκεφτομαι πλεον σοβαρά. Το μονο που δεν με αρεσει ειναι η πλαστικουρα για κωλοφάναρο.

villy
08/05/2006, 13:50
"Με μενα πανω που ειμαι 120kg βγαζει 120κοντερισια, με σενα πανω θα βγαζει και περισσοτερα".

Ασημι με μαυρα ματ πλαστικά δειχνει πολυ το μηχανακι και το σκεφτομαι πλεον σοβαρά. Το μονο που δεν με αρεσει ειναι η πλαστικουρα για κωλοφάναρο. [/B]

Είσαι πρώτος!
Πολύ καλό μου ακούγεται για τελική!
Το ασημί μου αρέσει κι εμένα!
Αυτό που λες για το φανάρι δεν το έχω δει. Πρέπει να δώ το μηχανακι από κοντά. Πάντως κι εγώ θα καταλήξω να το αγοράσω σύντομα!

Σε 1ο στάδιο θα πρέπει να πουλήσω το kaze-r μου και σε 2ο να βρώ ποιος θα μου κάνει καλύτερη προσφορά ξέρεις τώρα, δώρα, (κράνος, μπαγκαζιέρα). Θα ρωτήσω και για το διπλό σταντ!

n1k3man
08/05/2006, 21:15
νεωτερα νο2: πηρα τηλ ενα παλλικαρι που πουλαει το δικο του με μολις 1500χλμ και μου ειπε οτι δεν ειναι και τοσο ευχαριστημενος με το γκαζι του... τα innova δεν τα φτανει με τπτ λεει. εισαι σιγουρος? του απανταω. Ναι μου κανει προσπαθουσα να τα φτασω αλλα φευγανε για πλακα... Τελικη μου επιβεβαιωσε το 120 αλλα δεν ξερει αν ειναι και πραγματική. Μου συνεστησε μαλιστα να το αποφυγω αν με ενδιαφερει κατι γρηγορο... Κατα τ'άλλα μια χαρα. Ευχαριστημενος οσον αφορα στησιμο και ανεση αλλα...

Δεν το περιμενα...

villy
09/05/2006, 06:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από n1k3man
νεωτερα νο2: πηρα τηλ ενα παλλικαρι που πουλαει το δικο του με μολις 1500χλμ και μου ειπε οτι δεν ειναι και τοσο ευχαριστημενος με το γκαζι του... τα innova δεν τα φτανει με τπτ λεει. εισαι σιγουρος? του απανταω. Ναι μου κανει προσπαθουσα να τα φτασω αλλα φευγανε για πλακα... Τελικη μου επιβεβαιωσε το 120 αλλα δεν ξερει αν ειναι και πραγματική. Μου συνεστησε μαλιστα να το αποφυγω αν με ενδιαφερει κατι γρηγορο... Κατα τ'άλλα μια χαρα. Ευχαριστημενος οσον αφορα στησιμο και ανεση αλλα...

Δεν το περιμενα...

Κι εγώ μένω έκπληκτος!
Σε άλλες συζητήσεις στο moto.gr/forums και σε άλλα forum
(http://www.myphone.gr/forum/archive/index.php/t-109266.html)λένε ακριβώς το αντίθετο, ότι δηλαδή είναι πιο γκαζιάρικο από το innova!

Μήπως το innova που λέει ήταν πειραγμένο και δεν το είδε;

Μήπως πρέπει να μας ενημερώσει και κάποιος άλλος που να τα έχει οδηγήσει και τα δύο ή τουλάχιστον να τα έχει συγκρίνει στο δρόμο, όπως ο φίλος σου;

Μήπως πρέπει να περιμένω λίγο ακόμη να βγει το Kawasaki Joy-R;

Μήπως να περιμένω να βγει κανένα συγκριτικό από τα περιοδικά μηχανής;

pontiki
09/05/2006, 07:30
Παιδιά, σας λέω πως το Kristar είναι πολύ πιο δυνατό απ'το Innova. Το δικό μου αν και είναι στο στρώσιμο, το πήγα με 2 άτομα σε μεγάλη ανηφόρα και ανέβαινε άνετα.
Σας το λέω σίγουρα πως είναι δυνατό. Στο κάτω κάτω πριν το πάρετε, ζητήστε από τον αντιπρόσωπο να το κάνετε μια βολτίτσα για να δείτε και μόνοι σας. Πιστεύω πως δεν θα αρνηθεί (ο δικός μου το πρότεινε ο ίδιος).
Τώρα για το χρώμα, είναι θέμα γούστου. Εγώ έχω το χρυσαφί γιατί είναι πιο ασυνήθιστο και μ'αρέσει ο συνδυασμός του με το μαύρο κάτω από τη σέλα.

Το μονο που δεν με αρεσει ειναι η πλαστικουρα για κωλοφάναρο.
Εμένα αυτό ακριβώς είναι που μ'αρέσει, το πίσω φανάρι! Πολύ εντυπωσιακό! Άλλωστε όλα τα παπιά πλαστικούρες έχουν...
Άυτά από μένα. Καλή επιλογή και στους δύο!:wave2:

praetorian
26/06/2006, 15:32
παιδιά κατ' αρχάς καλησπέρα,

είμαι νέος στο forum και πρόσφατα απέκτησα το δικό μου kristar 125. Τό μόνο που έχω να πω είναι ότι είναι πολύ δυνατό μηχανάκι, σχεδιαστικά πολύ πιο μπροστά από το innova (προσωπική άποψη) και επειδή έψαξα πάρα πολύ πρίν καταλήξω, καμμία σχέση με τα προβλήματα που έχει βγάλει το innova.

Όσον αφορά στον φίλο villy, η τελική που έβγαλα στην αθηνών-κορίνθου ήταν κοντά στα 120.

Βέβαια συμβουλή μου είναι σε ένα παπί να μην κοιτάς την τελική αλλά την αξιοπιστία. Στο κάτω-κάτω παπί είναι. Βέβαια με το modenas θα έχεις συμπεριφορά και φώτα μοτοσυκλέτας.

Αυτά απο μένα!
χαιρετώ το forum

topmar
07/07/2006, 21:04
Καλησπέρα.

Πλησίασε η ώρα της αλήθειας για την αγορά του νέου παπιού και ακόμα δεν έχω καταλήξει!

Έχουμε και λέμε:

Απορρίπτοντας τα Yamaha Krypton, Kawasaki Kaze-R & Suzuki FD 112 Shogun καταλήγω τελικά να επιλέξω μεταξύ των Honda Innova, Kymco SPIKE 125 & Modenas Kristar 125.

Λοιπόν, έχουμε και λέμε:

Honda Innova
Είναι αξιόπιστο άν και τρίζει λίγο, αρκετά οικονομικό, ακριβά ανταλακτικά & σέρβις, απαρχαιωμένο πίσω ταμπούρο & πουλάει σαν βούτυρο λόγω ονόματος ίσως. Κόστος 1900?.

Kymco SPIKE 125R
Είναι πανέμορφο, πιό σπόρ στην εμφάνιση, πίσω δισκόφρενο & σπόρ ανάρτηση, ταχύτατο αλλά καταναλώνει περισσότερη βενζίνη από το Honda και από αξιοπιστία μέτριο έως αρκετά καλό. Κόστος 1900?.

Modenas Kristar 125
Eίναι σχετικά καινούργιο, σπόρ εμφάνιση, πίσω δισκόφρενο & σπόρ ανάρτηση, αρκετά οικονομικό, αξιόπιστο και χωρίς προβλήματα απ'ότι ανφέρθηκε.Κόστος 1900?.

Άρα ποιό βρέ παιδιά?? Δέν γουστάρω πίσω ταμπούρο και μάλλον το Honda Innova θα το απορρίψω, όχι μόνο γι'αυτό όμως.

Επομένως, έχουμε την κόντρα Kymco SPIKE 125 με Modenas Kristar 125.

Οι μετακινήσεις μου θα γίνονται μέσα σε πόλη ΜΟΝΟ (Θεσ/νίκη) πρός το παρόν αλλά και με 2 άτομα αρκετά συχνά! Σκοπός των μετακινήσεων είναι από-πρός τη δουλειά μου (10χλμ)& κάποιες απογευματινές βόλτες, αλλά σε καμμία περίπτωση εργαλείο δουλειάς!

Μεγαλύτερο βάρος δίνω στην αξιοπιστία & στις επιδόσεις παρά στην κατανάλωση.

Για να δώσω ένα παράδειγμα, έχω ένα παπί 2 ετών ήδη με αλλαγμένο κινητήρα 125cc (lifan) και δεν αντιμετωπίζω κανένα πρόβλημα έως τώρα (2300χλμ) με τη χρήση που προανέφερα.

Το παιχνίδι θα κριθεί στα εξής:

1) Αξιοπιστία
2) Εγγύηση
3) Δώρα αντιπροσώπου

Η χαμηλότερη τιμή που βρήκα για το Modenas είναι 1800? με το κλειδί στο χέρι & με προνομιακή τιμή βαλίτσα Κ28l & Γερμανικό Συναγερμό με άλλα 160?, γενικό σύνολο 1960?......λιγότερο κι από το γυμνό ΗONDA!!

Μάλλον εκεί με βλέπω να καταλήγω και σε αυτό το χρώμα:


http://img328.imageshack.us/img328/8665/kristarredblack8py.jpg

Είμαι όλος αυτιά σε προτάσεις!!

MvP
08/07/2006, 03:30
Loipwn, exw to innova tou 2003(mama) kai exw kanei peripou 40000km..

Arxizw me to oti den mou exei vgalei TIPOTA kai ousiastika ta service ta kanw monos mou!
Telikh pou to dokimasa shmera sthn kathodo ths kifisias me 2o atomo eida 122-123km/h konterisia(kai thelei kai service)..
To mprostino freno einai arketa kalo ews kai polu kalo, apo thn allh to tampouro pisw mou ta xalaei epeidh sfurizei ama zestathei, alla apo oti xerw ta innova pou vgainoun twra exoun kai pisw diskofreno.
Kai sto katw katw an einai tou vazeis esy ena!

P.S: Mhn akouw oti ta crypton kai ta kristar rixnoun sto innova!!Den paizei kati tetoio!
P.S:Kai mhn xexnas thn metapwlitikh axia!
P.S:Na pw kai oti h 1h taxuthta vgazei kai 44km/h!

MvP
08/07/2006, 14:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από topmar
Καλημέρα.

Το Innova κοστίζει και 200? παραπάνω, χωρίς να υπολογίσουμε το κόστος των επιπλέον 200? για τοποθέτηση πίσω δισκόφρενου, άρα 400? παραπάνω από τα 2 άλλα παπιά (+20%):sick:

Opws eipa kai sto prohgoumeno mou post ta kainouria innova vgainoun me diskofreno!

Kalh agora opws kai na exei kai na to xeresai!

topmar
08/07/2006, 14:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από MvP
Opws eipa kai sto prohgoumeno mou post ta kainouria innova vgainoun me diskofreno!

Kalh agora opws kai na exei kai na to xeresai!

Σε 2 αντιπροσωπείες HONDA που πήγα στη Θεσ/νίκη, δεν υπάρχει με πίσω δισκόφρενο είπε ο πωλητής.....εκτός κι άν ήθελαν να μου πουλήσουν τα παλιά μοντέλα :mad:

...και η τιμή του νέου Innova με πίσω δισκόφρενο είναι η ίδια φίλε, 1990???

idi
08/07/2006, 14:53
ΜΟ-DE-NAS ._:wave2:

topmar
10/07/2006, 09:30
Πήρα τηλ πρίν λίγο σε αντιπρόσωπο HONDA & MODENAS και μου είπε ότι δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ των σε επιδόσεις-αξιοπιστία, σαφώς ανώτερα απ'ότι άλλο Κινέζικο κυκλοφορεί,απλώς στη μεταπώληση είναι σαφώς ανώτερο το HONDA από το MODENAS .

Επειδή είναι & νεότερο μοντέλο, μου πρότεινε MODENAS....φιλικά πάντα!:cool:

topmar
10/07/2006, 10:15
Βρε παιδιά,

έψαξα στην επίσημη ιστοσελίδα της MODENAS εδώ (http://www.modenas.com.my/motorcycles.asp?id=54) και βρήτα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του KRISTAR τα οποία είναι έκπληξη....αρνητική:

Code MN110H-A1MY
Overall Length 1930 mm
Overall Width 680 mm
Overall Height 1058 mm
Wheel Base 1245 mm
Road Clearance 150 mm
Dry Weight 103 kg
Fuel Tank Capacity 4.8 Litre
Fuel Consumption 46.95 km/L
Front Tyre 70/90 - 17
Rear Tyre 80/90 - 17
Max. Power 6.6kW (9.0 PS) at 8500 rpm
Max. Torque 9.3N.m (0.95kgf.m) at 4000 rpm



Engine
Type SOHC 4-stroke single cylinder
Bore X Stroke 53 x 50.6 mm
Displacement 111 cc
Compression Ratio 9.0 : 3
Carburetor Keihin PB18X1
Ignition System Magneto to CD1
Starting System Kick only or Kick & Electric
Cooling System Air cooled
Lubrication Force feed lubrication

Transmission
Type 4-speed return (Down)
Clutch Automatic & Wet multi disk
Primary Reduction Ratio 3.048 (64/21)
Final Reduction Ratio 3.0 (42/14)
Driving System Chain

Chassis
Type Steel pipe backbone
Front Suspension Telescopic
Rear Suspension Trailing swing arm
Front Brake Disc
Rear Brake Drum

Electrical System
Battery 12V 3Ah or 12V 5Ah (Electric Starter)

Λιγότερη ιπποδύναμη & μικρότερο κινητήρα από ότι υπόσχεται η Ελληνική αντιπροσωπεία εδώ:

εδώ (http://www.gorgolis.gr/kristar.htm)

Ποιός "δουλεύει" ποιόν?? :mad:

idi
10/07/2006, 10:36
τα νουμερα ειναι "φουσκωμενα" ετσι και αλλιως φιλε μου... η δυναμομετριση σε συγκριτικα ειναι η μονη λυση

αλλα παλι θα σε χαλασει αν πχ το παπι σου ειναι 1 αλογο λιγοτερο απο το παπι του αλλου????

(επισης τα modenas ΔΕΝ ειναι κινεζικα.... και τα παπια της Honda Yamaha κτλ... ΔΕΝ ειναι γιαπονεζικα... μη τρωτε φολες!)

topmar
10/07/2006, 10:48
Άκου φίλε,

1) ΝΑΙ, με "χαλάει" να έχει κινητήρα 111cc και να παρουσιάζεται ώς 125cc!! Eίναι παραπληροφόρηση!!

2) ΟΧΙ δέν με "χαλάει" να έχει 1 ίππο λιγότερο, αρκεί να το δηλώνει κιόλας!

Τέλος, συμφωνώ με αυτό ...επισης τα modenas ΔΕΝ ειναι κινεζικα.... και τα παπια της Honda Yamaha κτλ... ΔΕΝ ειναι γιαπονεζικα... μη τρωτε φολες!

idi
10/07/2006, 10:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από topmar
Άκου φίλε,

1) ΝΑΙ, με "χαλάει" να έχει κινητήρα 111cc και να παρουσιάζεται ώς 125cc!! Eίναι παραπληροφόρηση!!

2) ΟΧΙ δέν με "χαλάει" να έχει 1 ίππο λιγότερο, αρκεί να το δηλώνει κιόλας!

Τέλος, συμφωνώ με αυτό ...επισης τα modenas ΔΕΝ ειναι κινεζικα.... και τα παπια της Honda Yamaha κτλ... ΔΕΝ ειναι γιαπονεζικα... μη τρωτε φολες!

το ποσο ειναι το γραφει στην αδεια! δε θα σε κοριδεψει κανεις!!! απο κει και περα παιζει να εχει αλλο μοτερ απο το μηχανακι της μαλαισιας ... ειναι διαφορετικες αγορες

(πλακα πλακα το dinamik μου ειναι 118cc και οχι 125cc μιας και το εθεσες σαν θεμα... γιατι καπου ειχα δει οτι ειναι 125cc)

topmar
10/07/2006, 10:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
το ποσο ειναι το γραφει στην αδεια! δε θα σε κοριδεψει κανεις!!! απο κει και περα παιζει να εχει αλλο μοτερ απο το μηχανακι της μαλαισιας ... ειναι διαφορετικες αγορες

(πλακα πλακα το dinamik μου ειναι 118cc και οχι 125cc μιας και το εθεσες σαν θεμα... γιατι καπου ειχα δει οτι ειναι 125cc)

....σε κορόϊδεψαν δηλαδή ήδη έτσι??:rotflmao: :rotflmao:

billgeo
18/07/2006, 22:54
http://rapidshare.de/files/26218105/142CANON.rar.html

10 αλογατα κυριοι!:hypnotize

billgeo
18/07/2006, 22:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από topmar
....σε κορόϊδεψαν δηλαδή ήδη έτσι??:rotflmao: :rotflmao:


...σχεδον κανενα μοτερ (απο αμαξι-μηχανη-φορτηγο) δεν ειναι οσα λεει
το "αυτοκολητο" του. Ολα ειναι στρογγυλοποιηση προς τα πανω.
Και οπως σου ειπαν idi τον ακριβη κυβισμο τον γραφει στην αδεια σου...

:eyepop:

volleyst
19/07/2006, 11:24
paidia eixa to kaze-r 115 montelo 98 kai to edosa gia 700 eyro se poly kalh katastash.
prox8es pira to modenas kristar 125.
se emfanisi moy aresei perissotero apo to kaze-r.alla re paidia otan piasei ligo parapano strofes moy trizei to mprosta ftero kai kato apo to fanari ta plastika toy :sad:
tora apo gkazia den mporo na sas po giati akomh to strono...!!!
exo gemisei to tepozito kai exo kanei 90 km,ypologizo oti mporei na me ftasei h benzini peripoy sta 110 km me foul tepozito panta!
kai se odigiki symperifora to kaze-r htan kalytero!!!(pio stibaro mixanaki)

topmar
20/07/2006, 17:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από volleyst
paidia eixa to kaze-r 115 montelo 98 kai to edosa gia 700 eyro se poly kalh katastash.
prox8es pira to modenas kristar 125.
se emfanisi moy aresei perissotero apo to kaze-r.alla re paidia otan piasei ligo parapano strofes moy trizei to mprosta ftero kai kato apo to fanari ta plastika toy :sad:
tora apo gkazia den mporo na sas po giati akomh to strono...!!!
exo gemisei to tepozito kai exo kanei 90 km,ypologizo oti mporei na me ftasei h benzini peripoy sta 110 km me foul tepozito panta!
kai se odigiki symperifora to kaze-r htan kalytero!!!(pio stibaro mixanaki)

Καλησπέρα.

Ενδιαφέροντα αυτά που λές φίλε, το πήγες στον αντιπρόσωπο να του πείς το πρόβλημα??

Όσο για το τεπόζιτο, νομίζω ότι πρέπει να βγάζει παραπάνω από 110...

volleyst
21/07/2006, 08:02
den to exo paei akomi ston antiprosopo na toy po oti trizei...(8a to kano sintoma) oso gia to posa xiliometra ekana ... 130km!!!
ayto poy me xalaei ligo einai to konter toy .
apo mprosta opos to blepeis einai oraio otan katseis omos sto mhxanaki kati re paidia den moy aresei...einai poly flat...ena mikro plastiko se styl beverly to 200 (to mikro plastiko oxi ayto poy 8ymizei vespa) 8a htan poly kalytero nomizo...
kserete an yparxei kati tetoio na toy balo?:confused:

topmar
25/07/2006, 17:18
Καλησπέρα.

Τέλειωσαν τα ψέματα, την Παρασκευή πρωϊ πάω να το "κλείσω" σε μάυρο-κόκκινο χρώμα.....

Άς ελπίζω να μή μου βγεί "μάπα το καρπούζι"...

YaMaHa_CrAzY
25/07/2006, 20:48
Ean yparxei kapoio problhma me to kristar sou traba kai poula to.To kristar einai 125,12 ippoi kai poly barh.Eprepe kata th gnwmh moy na pareis to kriss II.Einai poly kalo kalo.Pantws ama h8eles 125cc kalo 8a htan na epernes to Honda innova.

billgeo
25/07/2006, 23:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από YaMaHa_CrAzY
Pantws ama h8eles 125cc kalo 8a htan na epernes to Honda innova.

Η μεγαλητερη πατατα της Ho(u)nda... :yuck: πουλαει μονο απο ονομα!
Καθε μερα ακουω και απο ενα αλλο προβλημα, απομυθοποιηθητε...

volleyst
26/07/2006, 08:14
paidia exo to kristar kai eimai arketa ikanopoiimenos an kai den ksero akomi apo gazia giati to strono exo molis 400km.to idio to pire kai enas ksadelfos moy prox8es(apo allo magazi),mazi me to mixanaki toy edose kai 2 flasakia poy ean 8eleis ta bazeis mprosta kato apo to timoni.piga kai ego kai ta zitisa apo ayton poy moy poylise to mixanaki kai moy ekane ton kinezo!!!
malista toy ekane kai doro mia mpagkaziera kai thn basi ths egv pira aera kopanisto!!!
tora gia ton filo poy leei oti bgazei 12 aloga nomizo oti bgazei 9.5hp!
pantos epeidi prin eixa to kaze-r exei perissotero neyro apo to kaze-r alla exei ligoteri ais8isi stin odigisi .

ΙΠΠΕΑΣ
26/07/2006, 09:29
Εγώ πιστεύω ότι γίνονται πατατιές από όλες τις εταιρίες και εμείς δεν μαθαίνουμε τίποτα. Έχω δει φίλους μου στην επαρχία που προσέχουν τα παπιά τους σαν τα μάτια τους να έχουν προβλήματα και με innova και με modenas. Αυτό που εγώ καταλαβαίνω είναι ότι οι κατασκευαστές, ειδικά στις μικρές κατηγορίες σε κάποιες παρτίδες βάζουν εξαρτήματα κατά πολύ υποδιαίστερης ποιότητας.

Πρόσφατο παράδειγμα είναι ενός ξάδερφου μου στο χωριό που στις 20000 χλμ αναγκάστηκε να αλλάξει μπιέλα και άλλα εξαρτήματα που δεν θυμάμαι.

topmar
27/07/2006, 13:21
Καλησπέρα.

Το παπί παραγγέλθηκε - επιτέλους- σήμερα σε ασημί χρώμα και παραλαμβάνεται αύριο πρωϊ!

Με 35l ΚΑΡΡΑ βαλίτσα+συναγερμό και τελική τιμή 1970?.

ΙΠΠΕΑΣ
27/07/2006, 13:28
Άντε καλοτάξιδο

:beer: :beer: :beer: :beer:

Ανέβασε και καμία φωτογραφία όποτε μπορέσεις να το δούμε

:wave2:

villy
27/07/2006, 13:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από topmar
Καλησπέρα.

Το παπί παραγγέλθηκε - επιτέλους- σήμερα σε ασημί χρώμα και παραλαμβάνεται αύριο πρωϊ!

Με 35l ΚΑΡΡΑ βαλίτσα+συναγερμό και τελική τιμή 1970?.

Καλοτάξιδο και από εμένα...!!!

:wave2: :wave2: :wave2: :wave2: :wave2: :wave2:

topmar
27/07/2006, 13:36
Thank's a lot guys!!

topmar
01/08/2006, 06:05
Καλημέρα.

Να πώ πρώτα ότι έχω πρόβλημα με το pc μου, το έδωσα στο "συνεργείο" για επισκευή & θα το έχω πίσω σε 10 μέρες! :cry:

Γράφω από τη δουλειά τώρα......

Το παπί παραλήφθηκε την Παρασκευή 28/7 σε ασημί χρώμα, με βαλίτσα ΚΑΡΡΑ 35λ & συναγερμό Softline (GERMANY) και είναι ωραίο.

Πρώτες εντυπώσεις:

1) Μπάσος ήχος εξάτμισης
2) Τρίζει λίγο από συντονισμό το εμπρός μαρσπιέ στις χαμηλές στροφές κινητήρα
3) Καθυστέρηση έναρξης λειτουργίας φλάς (2sec)

Θα δούμε στην πορεία για τα υπόλοιπα........

volleyst
01/08/2006, 08:07
kai emena moy etrize sthn arxi to mprostino ftero kai ebgala ta plastika kapakia poy exei stis mprostines mpoykales ebala aytokolito afrolejaki kai ola einai mia xara tora.
kati allo re paidia otan pirate to mixanaki sas edosan kai ta mprostina flasakia poy mpainoyn kato apo to timoni?
emena oxi kai to ksadelfoy (apo allo magazi) toy ta edosan...:confused:

topmar
01/08/2006, 08:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από volleyst
kai emena moy etrize sthn arxi to mprostino ftero kai ebgala ta plastika kapakia poy exei stis mprostines mpoykales ebala aytokolito afrolejaki kai ola einai mia xara tora.
kati allo re paidia otan pirate to mixanaki sas edosan kai ta mprostina flasakia poy mpainoyn kato apo to timoni?
emena oxi kai to ksadelfoy (apo allo magazi) toy ta edosan...:confused:

Θα δώ πώς πάει το τρίξιμο φίλε και θα εφαρμόσω τη λύση που μου προτείνεις!

Για τα φλασάκια δεν το πρόσεξα ειλικρινά, θα το δώ το μεσημέρι και θα απαντήσω!

Κάτι άλλο τώρα: Το πρωϊ που το πήρα για τη δουλειά, είχε στάξει βενζίνη από ένα σωληνάκι κάτω από το μοτέρ, στο πάρκινγκ μου. Τί είναι αυτό??

volleyst
01/08/2006, 09:02
ti na soy po re file den moy exei tyxei na ekfraso gnomi...:confused:

idi
01/08/2006, 09:21
το kristar εχει 2 ζευγαρια φλας εμπρος ΚΑΙ πισω

το ενα ζευγος ειναι αποσυνδεμενο (αυτα που ειναι μεσα στο εμπρος και πισω φαναρι)

εγω στη θεση σου θα αποσυνδεα τα εξωτερικα και θα εκανα ενεργα τα εσωτερικα (μεσα στο φαναρι) φλας γιατι εκει ηταν αρχικα σχεδιασμενα να μπουν απο το εργοστασιο ειναι και πιο ομορφα

volleyst
01/08/2006, 10:29
ta mprosta einai syndedemena (ayta pano stin podia) kai mallon 8a bgalo ta piso ta eksoterika kai 8a kano ayto poy les.
ean balo mono lampakia sta piso les na anaboyn?
exoyn etoimh tin kalodiosi?:confused:

idi
01/08/2006, 11:56
και του εμπρος φαναριου, και αυτο στη ποδια ειναι συνδεμενο? δηλ 2 φλας αναβουν μαζι? δε το εχω προσεξει

αμα ειναι ετσι απλα αποσυνδεσε ενα ζευγαρι και ξαναδοκιμασε

volleyst
01/08/2006, 13:03
den katalabes... :nono: :nono:
gia ta piso leo ego ta mprosta anaboyn mono ayta stin podia!!!
ta alla moy ta efage aytos poy agorasa to mixanaki (den ta exo ta eksoterika flasakia!!!):sun:

topmar
02/08/2006, 05:54
Καλημέρα.

Το δικό μου τελικά έχει τα εμπρός εξωτερικά φλασάκια φίλε;)

volleyst
02/08/2006, 08:08
ok ... thanks file moy !!!!!!!!:smilea:

topmar
03/08/2006, 06:54
Καλημέρα.

Νεότερα περί παπιού:

-Κατανάλωση στα πρώτα 100χλμ με ταχύτητες έως 60χλμ, 3,1L/100χλμ.
-Πολύ ωραίος φωτισμός οργάνων τη νύχτα.
-Σκληρή σέλα

volleyst
03/08/2006, 08:16
nai h ali8eia einai oti exei skliri sela (tin megaliteri stin katigoria toy)
ego me gemato tepozito kano giro sta 155 km (se ri8moys strosimatos...)
kapoy diabasa oti kanei me 1lt/44km

volleyst
08/08/2006, 09:50
paidia exei allaksei kaneis sas to filtro ladioy?
pira ena filtro simera (egrafe kawasaki) kai pio poli moy moiazei me filtro aera para ladioy !!!
:confused:

billgeo
08/08/2006, 18:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από volleyst
paidia exei allaksei kaneis sas to filtro ladioy?
pira ena filtro simera (egrafe kawasaki) kai pio poli moy moiazei me filtro aera para ladioy !!!
:confused:

Και βεβαια εγραφε Kawa, αφου συνεργαζονται (βασικα η Μοντενας παιρνει απο την Kawa).
π.χ. το Kriss ειναι ενα Kaze-R με αλλο κουστουμι ουσιαστικα

Οσο για το φιλτρο προφανως σαν του Kaze, δλδ βιδωτο, δλδ σαν τις μεγαλες μηχανες
(μοιαζει με μικρο γκαζακι?) και εχει μεσα του ενα κυλινδρικο φιλτρακι.
Ετσι πρεπει να ειναι...

volleyst
09/08/2006, 08:16
NAI FILE MOY ETSI EINAI !!!
APLA TO GKAZAKI POY LES ESY DEN TO PIRA APLA PIRA TO ESOTERIKO TOY MONO (TO KILINDRIKO FILTRAKI POY LES) !:cool:

billgeo
09/08/2006, 21:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από volleyst
NAI FILE MOY ETSI EINAI !!!
APLA TO GKAZAKI POY LES ESY DEN TO PIRA APLA PIRA TO ESOTERIKO TOY MONO (TO KILINDRIKO FILTRAKI POY LES) !:cool:


Ναι, μα αυτο ειναι που αλλαζει καθε φορα.

:wave2:

volleyst
10/08/2006, 08:15
kai na fantasteis oti prin apo to modenas eixa to kawasaki kaze-r kai den iksera oti exei kai eyto filtro ladioy afoy foraei sxedon ton idio kinitira me to modenas...:wacko:

topmar
10/08/2006, 08:19
Καλημέρα.

Σύμφωνα με τον αντιπρόσωπο της Modenas, το Kristar έχει τον ίδιο κινητήρα με το kawasaki kazeR:winka:

volleyst
10/08/2006, 09:03
to modenas pantos einai ligo pio dinato apo to kaze-r.
to kaze-r to dinei 111cc kai to modenas 120cc.
mporei na paizei kai rolo to megalitero karmpylater poy foraei to modenas:smilea:

topmar
12/08/2006, 08:59
Καλημέρα.

Στο 2ο γέμισμα έπεσε η κατανάλωση στα 2,6L/100χλμ:beer:

topmar
01/09/2006, 08:36
Καλημέρα.

Επιτέλους συμπλήρωσα τα 500χλμ με το νέο μου παπί και περνάω στο 2ο στάδιο του στρωσίματος (Ταχύτητες έως 80χλμ & μετά από ακόμα 500χλμ να κάνω το 1ο σέρβις).:)

So far, so good.:sun:

sprkrt
09/09/2006, 07:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από topmar
Καλημέρα.

3) Καθυστέρηση έναρξης λειτουργίας φλάς (2sec)


δεν ειναι ενοχλητικο αυτο?
συμβαινει σε ολα τα kristar?

topmar
09/09/2006, 15:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από sprkrt
δεν ειναι ενοχλητικο αυτο?
συμβαινει σε ολα τα kristar?

Eνοχλητικό έως επικίνδυνο.....θα το αναφέρω στο 1ο σέρβις για να δοθεί λύση!;)

niewbe
09/09/2006, 21:08
Υπάρχει μια καθυστέρηση αλλά όχι και 2 secs.

topmar
10/09/2006, 11:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από niewbe
Υπάρχει μια καθυστέρηση αλλά όχι και 2 secs.

Σο το δικό μου είναι 2sec......στο δικό σου δεν ξέρω

Nikoskazer2000
11/09/2006, 01:28
Πρέπει ν' αλλάξετε τον ταλαντωτή (συνήθως το λένε και flasher) που είναι υπεύθυνος για τα φλας. Να υποθέσω πως η κάθε λάμπα είναι, τυπικά, των 10watt, αρα χρειάζεστε ενα ταλαντωτή 10watt.

Αν ο ταλαντωτής είναι για λάμπες πιο πολλών watt (π.χ 12), τότε παρατηρήται το ενοχλητικό φαινόμενο της αργής απόκρισης.
Σε αντίθετη περίπτωση, αν π.χ οι λάμπες είναι των 10watt και ο ταλαντωτής στα 5, τότε θ' αναβοσβήνουν σα χριστουγενιάτικο δέντρο με επιληψία και σίγουρα μετά απο λίγο θα καούν
(burn baby, burn) :rotflmao: .


Συμβουλή δική μου είναι να βάλετε ενα ταλαντωτή ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΩΝ WATT για να 'στε καλυμμένοι. Εγω ας πούμε εχω λάμπες των 5 με ταλαντωτή των 6. :wave2:

Υ.Γ: Ο ταλαντωτής κάνει γύρω στα 3 ευρώ και βρίσκετε κοντά στην ηλεκτρονική.

topmar
11/09/2006, 06:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikoskazer2000
Πρέπει ν' αλλάξετε τον ταλαντωτή (συνήθως το λένε και flasher) που είναι υπεύθυνος για τα φλας. Να υποθέσω πως η κάθε λάμπα είναι, τυπικά, των 10watt, αρα χρειάζεστε ενα ταλαντωτή 10watt.

Αν ο ταλαντωτής είναι για λάμπες πιο πολλών watt (π.χ 12), τότε παρατηρήται το ενοχλητικό φαινόμενο της αργής απόκρισης.
Σε αντίθετη περίπτωση, αν π.χ οι λάμπες είναι των 10watt και ο ταλαντωτής στα 5, τότε θ' αναβοσβήνουν σα χριστουγενιάτικο δέντρο με επιληψία και σίγουρα μετά απο λίγο θα καούν
(burn baby, burn) :rotflmao: .


Συμβουλή δική μου είναι να βάλετε ενα ταλαντωτή ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΩΝ WATT για να 'στε καλυμμένοι. Εγω ας πούμε εχω λάμπες των 5 με ταλαντωτή των 6. :wave2:

Υ.Γ: Ο ταλαντωτής κάνει γύρω στα 3 ευρώ και βρίσκετε κοντά στην ηλεκτρονική.


Καλημέρα.

Άψογη απάντηση & λεπτομερέστατη!:a18:
Thank's a lot!:a09:

Nikoskazer2000
12/09/2006, 22:37
Να 'σαι καλά :wave2:

volleyst
13/09/2006, 08:16
re paidia edo kai merikes meres exo ena problimataki...
polles fores otan pao na patiso thn miza bgazei enan allon 8oribo san na zorizetai kai otan kleino thn mhxani otan stamataei o kinitiras kanei gia klasmata toy deyteroleptoy ton idio 8oribo.
elega mpas einai h mpataria ksefortisti kai thn ebgala kai thn ksanafortisa alla pali ta idia !!!
kapoies fores poy einai to mixanaki zesto otan pathseis thn miza pernei amesos kai xoris ayton ton periergo 8oribo...
se leitoyrgia h mixani o 8oribos den yparxei!
exei symbei kati antistoixo se kapoion apo esas?:confused:

topmar
26/09/2006, 11:53
Kαλησπέρα.

Ακούγεται σοβαρό, να πας να το δούνε στην αντιπροσωπεία φίλε...

volleyst
27/09/2006, 10:32
paidia to idio pragma kanei kai stoy ksadelfoy moy to mixanaki poy einai to idio.exei problima h miza...!!!:(

grandeBILL
07/10/2006, 23:57
χαιρεται και απο μενα!!!
ειμαι ενας ευτυχης κατοχος εδω και 5 μερες ενος kristar!!! ηδη εχω κανει 250κμ και ανυπομωνω να το στρωσω!!! εχω μεινει πολυ ικανοποιημενος απο το μηχανακι αν και την πρωτη μερα μου εκανε ενα κολπο με την μπαταρια και μου την εξαντλησε... πηγα αμεσως στον Γκοργκολη και μου αλλαξε την πισω λαμπα του stop και μου εβαλε και καινουργια μπαταρια!! απο τοτε ολα καλα!!! το μονο παραπονο ειναι οντως η σκληρη σελα... αλλιως το νιωθω αρκετα νευρικο και με πολυ καλα φρενα!!!
τα φλασακια μου τα εφαγε κι εμενα ο αντιπροσωπος αν και σκεφτομαι να παω να τα ζητησω...
οσο για τα πισω φλας κι εγω θα καταργησω τα εξωτερικα και θα αφησω αυτα που ειναι μεσα στο φαναρι...

AFTER
08/10/2006, 00:07
Την αλλη βδομαδα παραλαμβανω και εγω το δικο μου ΜΑΥΡΟ kristar!!!

Δεν ειχα προσεξει για τα 8!! φλας :beer:

Gilles27
09/10/2006, 19:59
Σας χαιρετώ κι εγώ,
Σε 10 μέρες έγραψα 300 χλμ με το καινούργιο μου kristar και σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος. Κατήργησα ήδη τα πίσω φλάς και λειτουργώ αυτά μέσα στο φανάρι. Ξέρει κάποιος καμιά πατέντα να καλυφθούν οι οβάλ τρύπες των παλιών φλας στο πίσω φτερό; 1000 χλμ για στρώσιμο αρκούν ή πρέπει να τα παρατείνω;
Καμιά πρόταση για κάπιο καλό λάδι στην πρώτη αλλαγή;
Ευχαριστώ

grandeBILL
09/10/2006, 21:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gilles27
Σας χαιρετώ κι εγώ,
Σε 10 μέρες έγραψα 300 χλμ με το καινούργιο μου kristar και σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος. Κατήργησα ήδη τα πίσω φλάς και λειτουργώ αυτά μέσα στο φανάρι. Ξέρει κάποιος καμιά πατέντα να καλυφθούν οι οβάλ τρύπες των παλιών φλας στο πίσω φτερό; 1000 χλμ για στρώσιμο αρκούν ή πρέπει να τα παρατείνω;
Καμιά πρόταση για κάπιο καλό λάδι στην πρώτη αλλαγή;
Ευχαριστώ
Μπορεις να μου πεις πως κατηργησες τα πισω φλας?? χρειαστηκε καλωδια? Ή απλα εβαλες λαμπακια...??

Gilles27
09/10/2006, 22:03
Πρώτα έλυσα το πίσω φτερό (τέσσερις βίδες, δύο στο πλάι και δύο στο εσωτερικό στην βάση των φλας), αποσύνδεσα ηλεκτρολογικα τα προυπάρχοντα φλας (ήταν με τα γνωστά κλιπς) και τα αφαίρεσα εντελώς ξεβιδώνοντας τα απο τις δύο πλαινές βίδες σταυροκατσάβιδου. Μέτά έλυσα το πλαστικό του πίσω φαναριού (τέσσερις βίδες σταυροκατσάβιδου στο πίσω μέρος και τις δύο πίσω πλαινές απο τα πλαστικά για να χαλαρώσουν) έβγαλα τραβώντας τις προς τα έξω τις ασημί ψεύτικες λάμπες και τοποθέτησα στις επαφές αντίστοιχες 12V 10W "καρφωτές" χρώματος κίτρινου (η καλωδίωση είναι προεγκατεστημένη). Τέλος τα τοπο8έτησα όλα όπως ήταν (μαζί και την βάση των φλάς για να κρατάει το φτερό) εκτός των παλιών φλάς. Έμειναν όμως οι οβάλ τρύπες στο φτερό που δέν μου αρέσουν. Για οτιδήποτε άλλο στη διάθεσή σας.

grandeBILL
09/10/2006, 22:28
Ευχαριστω πολυ!!! Εισαι πολυ κατατοπιστικος!!!

topmar
19/10/2006, 09:37
Καλημέρα.

Νεότερα περί Kristar 125cc: Σε χθεσινό φιλικό «άνοιγμα» με φίλο μου, κάτοχο Yamaha Crypton 115cc 3ετίας με 8.000λμ περίπου η απόδοση του δικού μου ήταν απελπιστική. Μπορεί να φταίει και το ότι αυτός ήταν 85-90Kg ενώ εγώ 105Kg αλλά και πάλι ήταν σχεδόν 20 μέτρα μπροστά πάντα μέχρι και τα 100χλμ όπου σταμάτησε να ανεβάζει χλμ το δικό μου........ψιλο-απογοήτευση......

volleyst
19/10/2006, 09:52
eixa 4 xronia kazer-115 prin 3 mines pira to modenas kai exo odigisei kai kripton kai innova ... h ali8eia einai oti to kripton einai pio neyriko mixanaki.
to modenas me to kazer einai mia apo ta idia mias kai forane 99% ton idio kinitira 10cc pano einai ligo beltiomeno to modenas.
to inovva den moy aresei ... ayta einai goysta ...

Fireball
19/10/2006, 15:23
Μετά απο ψάξιμο είπα να μπω και εγώ στον κόσμο των δίκυκλων με το kristar. Μέσα στην επόμενη βδομάδα θα το έχω. Μετά το πάπι και μια ss ελπίζω..... :sad:

topmar
19/10/2006, 18:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από Fireball
Μετά απο ψάξιμο είπα να μπω και εγώ στον κόσμο των δίκυκλων με το kristar. Μέσα στην επόμενη βδομάδα θα το έχω. Μετά το πάπι και μια ss ελπίζω..... :sad:

Καλορίζικο και καλά χιλιόμετρα να έχεις!!:beer:

AFTER
19/10/2006, 22:38
Mετα απο 5 μερες και 410 χιλιομετρα, μονο θετικες εντυπωσεις εχω.
Ταχυτητες μεχρι 75-80, αλλα δεν το ζοριζω ακομα στις επιταγχυνσεις(ειμαι και συνεχεια δικαβαλο) και μου την σπαει καμια φορα σε λεοφωρους με φαναρια μεχρι να ξεκινησει!
Σημερα το πηγα και ....Πεντελη και μονο θετικες εντυπωσεις ειχα απο την οδικη συμπεριφορα!
Ενιωθα οτι μπορω να τα ξυσω ολα, αλλα δεν το εκανα γιατι τα μαρσπιε ειναι σταθερα!
Τα φρενα αψογα, δεν χρειαζεται ποτε να τα πιεσω πολυ, ακομα και με 2 ατομα + αποσκευες, ισα ισα θελει.
Καταναλωση δεν εχω μετρησει, αλλα εχει πεσει απο τα πρωτα χιλιομετρα της ζωης του!
Πραγματικα δεν τριζει τιποτα, ουτε καν η βαλιτσα 35λιτρα που εχω πισω
Σημερα αλλαξα και τα λαστιχα με τα metzeler me22, αλλα θελουν παλι ελεγχο(δυστυχως ζυγοσταθμιση δεν παιζει, δεν χωραει στη τρυπα της ζαντας να περασει ο αξονας.
Οταν κλεινω γκαζι, απο τα 60 στα 40 κουναει το τιμονι αριστερα-δεξια αν το αφησω(ειμαι πολυ ψειρας σε αυτα)
Σε πιο πανω χιλιομετρα ή πιο κατω δεν εχει προβλημα!

Νιωθω λιγο περιεργα γιατι εχω παρατησει πλεον για καθημερινη χρηση το Ζ, και οδηγαω μονο το παπι! :sick:

topmar
19/10/2006, 22:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
Mετα απο 5 μερες και 410 χιλιομετρα, μονο θετικες εντυπωσεις εχω.
Ταχυτητες μεχρι 75-80, αλλα δεν το ζοριζω ακομα στις επιταγχυνσεις(ειμαι και συνεχεια δικαβαλο) και μου την σπαει καμια φορα σε λεοφωρους με φαναρια μεχρι να ξεκινησει!
Σημερα το πηγα και ....Πεντελη και μονο θετικες εντυπωσεις ειχα απο την οδικη συμπεριφορα!
Ενιωθα οτι μπορω να τα ξυσω ολα, αλλα δεν το εκανα γιατι τα μαρσπιε ειναι σταθερα!
Τα φρενα αψογα, δεν χρειαζεται ποτε να τα πιεσω πολυ, ακομα και με 2 ατομα + αποσκευες, ισα ισα θελει.
Καταναλωση δεν εχω μετρησει, αλλα εχει πεσει απο τα πρωτα χιλιομετρα της ζωης του!
Πραγματικα δεν τριζει τιποτα, ουτε καν η βαλιτσα 35λιτρα που εχω πισω
Σημερα αλλαξα και τα λαστιχα με τα metzeler me22, αλλα θελουν παλι ελεγχο(δυστυχως ζυγοσταθμιση δεν παιζει, δεν χωραει στη τρυπα της ζαντας να περασει ο αξονας.
Οταν κλεινω γκαζι, απο τα 60 στα 40 κουναει το τιμονι αριστερα-δεξια αν το αφησω(ειμαι πολυ ψειρας σε αυτα)
Σε πιο πανω χιλιομετρα ή πιο κατω δεν εχει προβλημα!

Νιωθω λιγο περιεργα γιατι εχω παρατησει πλεον για καθημερινη χρηση το Ζ, και οδηγαω μονο το παπι! :sick:

Μα καλά, πρίν ακόμα συμπληρώσεις 1000χλμ, το πάς 80?? Εμένα μου είχαν πεί έως 50-60 τα 1α 500χλμ και μετά 60-70 έως τα 1000χλμ.
Πόσο βγάζει τελική το δικό σου χωρίς συνεπιβάτη? Πόσα κιλά είσαι? Τα λάστιχα γιατί τα άλλαξες?

AFTER
19/10/2006, 23:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από topmar
Μα καλά, πρίν ακόμα συμπληρώσεις 1000χλμ, το πάς 80?? Εμένα μου είχαν πεί έως 50-60 τα 1α 500χλμ και μετά 60-70 έως τα 1000χλμ.
Πόσο βγάζει τελική το δικό σου χωρίς συνεπιβάτη? Πόσα κιλά είσαι? Τα λάστιχα γιατί τα άλλαξες?

Ο καθενας λεει το μακρυ του και το κοντο του για το στρωσιμο(δεν εννοω εσενα)
Απλως δεν θελει σπασιματα.Με σταθερα ανοιγομενο γκαζι και νορμαλ ανεβασμα στροφων θα πανε ολα μια χαρα!
Αυτο που ειπα και πριν, οδηγαμε κανονικα, χωρις να μας βιαζει κανεις.
Δεν σου ειπαν λαθος, απλως εχουν βγει καποιες οδηγιες(του μανιουαλ, με 40χλμ/ω......ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ), για μερικους βλακες(Αμερικανους π.χ.), που ακομα και να το σπασουν, μεχρι 40 θα πανε, οποτε no problem.
Να φανταστεις οτι στο Ζ μου λεει το μανιουαλ μεχρι τα 800χλμ, να το ανεβαζω μεχρι 4000στρ. Με τα κοκκινα στις 12000!!!Μα ειναι σοβαροι? Και ομως για μερικους, καλα γραφουνε!

Φυσικα δεν το εχω τελικιασει ακομα, μεχρι 75χλμ/ω το παω στις ευθειες(και δικαβαλο)
Ειμαι 75 κιλα, αν εχω παει τουαλετα πριν παιζει να εχω χασει 1-1.5 κιλο :rotflmao:
Τα λαστιχα τα αλλαξα, γιατι οπως με συμβουλεψανε, τα λαστιχα που φοραει πανω, ειναι εντελως......λαστιχα(ναυλον).Δεν συμπεριφερονται οπως τα κανονικα, και στην βροχη ειναι πατιναζ(ευτυχως την γλυτωσα την προχθεσινη βροχη και δεν το διαπιστωσα)
:wave2:

n1k3man
20/10/2006, 00:47
τελικα ομως τι παιζει, μπορει καποιος να μας πει?
σε σχεση με innova/crypton πως παει σε τελικες/επιταχυνσεις?

με εκκινηση κινητηρα και κρατημα ρελαντι εχει κανεις προβλημα τωρα που σφιγγουν τα κρυα?

και κατι άλλο: η ενταση της εμπρος λαμπας "πεφτει" οσο ειναι στο ρελαντι ή ειναι παντα ιδια?

Gilles27
20/10/2006, 07:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER

Σημερα αλλαξα και τα λαστιχα με τα metzeler me22 :sick:

Το ίδιο έκανα κι εγώ απο την πρώτη μερα.

Gilles27
20/10/2006, 07:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από n1k3man
με εκκινηση κινητηρα και κρατημα ρελαντι εχει κανεις προβλημα τωρα που σφιγγουν τα κρυα?

και κατι άλλο: η ενταση της εμπρος λαμπας "πεφτει" οσο ειναι στο ρελαντι ή ειναι παντα ιδια?

Οταν ειναι παγωμένο (έχει γράψει 530 χλμ) το ρελαντί είναι ασταθές με τάσεις σβυσίματος στο ξεκίνημα (πότε το κάνει και πότε όχι) και στις κατηφόρες όταν αφήνεις το γκάζι ψιλομπερδεύει με κανά δύο πολύ ήπια τσαφ-τσούφ.
Όταν είναι ζεστό τα πράγματα έρχονται σε απόλυτη ισοροπία με το μοτεράκι να δουλέυει εξαιρετικά καλά με μόνο ψεγάδι στο ρελαντί τον ανεπαίσθητο ίσως θόρυβο απο κάποια βαλβίδα χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος.
Η ένταση της εμπρός λάμπας (την οποία άλαξα με αλογονου ίδιας ισχύος και βελτίωση 30%) στο ρελαντί πέφτει και η φωτεινότητά της έχει σχέσει με τίς στροφές του μοτέρ.

topmar
20/10/2006, 11:12
Kαλημέρα.

Πόσο κοστίσανε τα λάστιχα αυτά βρε παιδιά? Αξίζει έτσι??

Η λάμπα πόσο κόστισε και πώς τη ζητάω στα μαγαζιά (Watt κτλ)?

AFTER
20/10/2006, 23:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από topmar
Kαλημέρα.

Πόσο κοστίσανε τα λάστιχα αυτά βρε παιδιά? Αξίζει έτσι??

Η λάμπα πόσο κόστισε και πώς τη ζητάω στα μαγαζιά (Watt κτλ)?

70? τα λαστιχα

Fireball
21/10/2006, 14:14
Παρέλαβα σήμερα το kristar αλλά όποτε αφήνω το γκάζι σβήνει. Μου είπαν στο μαγαζί πως το κάνει επειδή είναι αρχή και πρέπει να κάψει ενα ντεπόζιτο για να στρώσει. Έκαναν κάτι ρυθμίσεις εκεί και βλέπουμε. Είναι φυσιολογικό ή λέγανε βλακίες;

AFTER
21/10/2006, 17:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από Fireball
Παρέλαβα σήμερα το kristar αλλά όποτε αφήνω το γκάζι σβήνει. Μου είπαν στο μαγαζί πως το κάνει επειδή είναι αρχή και πρέπει να κάψει ενα ντεπόζιτο για να στρώσει. Έκαναν κάτι ρυθμίσεις εκεί και βλέπουμε. Είναι φυσιολογικό ή λέγανε βλακίες;

Λενε 100% αληθεια!
Και εμενα ετσι μου εκανε, οποτε μην ανεβασεις ακομα το ρελαντι απο την βιδα στα δεξια του καρμπυρατερ.
Για καμια 200 χιλιομετρα, ζεστανε το καλα πριν ξεκινησεις

Fireball
21/10/2006, 19:56
Και άλλο πρόβλημα. Όταν πήγα να το πάρω το παιδί άνοιξε μια βίδα και άδειασε λίγο βενζίνη απο ένα μαύρο σωληνάκι αριστέρα. Όταν γύρισα σπίτι παρατήρησα πως άρχισε το σωληνάκι να τρέχει βενζίνη. Μέσα σε λίγη ώρα άδειασε όλο το ντεπόζιτο.... :confused: Μήπως δεν έσφηξε κάτι καλά; Άρχισα άσχημα πάντως.

AFTER
21/10/2006, 20:09
Mε ματιασανε
Απο εχτες δεν εχω φωτα εμπρος
Παλι καλα που δουλευουνε τα φωτακια αριστερα-δεξια και γυρισα σπιτι βραδυ!


Ακουστε κουφο

Λοιπον, εχουμε τον δεξι διακοπτη και το αριστερο

ΔΕΞΙ ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ-τρεις θεσεις
Στα δεξια, ολα σβηστα(οκ)
Στην μεση, αναβουν το πισω, και τα λαμπακια μπροστα(οτσεϊ)
Στα αριστερα, αναβει το καντραν(οτσεϊ), αλλα οχι η μεσαια σκαλα της λαμπας(οχι οτσεϊ)


Αριστερος διακοπτης με τον δεξι διακοπτη στα αριστερα
Στην μεση, δεν αναβει η μεσαια σκαλα(σκατα οτσεϊ)
Στην πανω, δεν αναβει η μεγαλη σκαλα(καθολου οτσεϊ)
Και το κουφο!!!Στο σινιαλο(κατω θεση), αναβει η μεγαλη σκαλα(οτσεϊ κουζουλαθηκα συντεκνοι)

Αν δεν συνεβαινε το τελευταιο, θα ελεγα οτι εχει καει η λαμπα ή οτι εφυγε το καλωδιο!
Ομως στο σινιαλο αναβει!!!

Διεσχισα ολη την κηφησιας με το αντιχειρα πανω στον διακοπτη :rotflmao:

Μπορει να δημιουργει προβλημα και ο συναγερμος που υπαρχει(spyball των 200?,απο την αρχη που το πηρα τον εβαλαν επανω)

Την δευτερα/τριτη, θα το παω κατευθειαν στον Γκοργκολη για ελεγχο!

topmar
22/10/2006, 12:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
Λενε 100% αληθεια!
Και εμενα ετσι μου εκανε, οποτε μην ανεβασεις ακομα το ρελαντι απο την βιδα στα δεξια του καρμπυρατερ.
Για καμια 200 χιλιομετρα, ζεστανε το καλα πριν ξεκινησεις

Σωστά....κι εμένα το ίδιο έκανε!!

topmar
22/10/2006, 12:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από Fireball
Και άλλο πρόβλημα. Όταν πήγα να το πάρω το παιδί άνοιξε μια βίδα και άδειασε λίγο βενζίνη απο ένα μαύρο σωληνάκι αριστέρα. Όταν γύρισα σπίτι παρατήρησα πως άρχισε το σωληνάκι να τρέχει βενζίνη. Μέσα σε λίγη ώρα άδειασε όλο το ντεπόζιτο.... :confused: Μήπως δεν έσφηξε κάτι καλά; Άρχισα άσχημα πάντως.

Και το δικό μου για 3-4 μέρες "έχανε" απο το μαύρο αυτό σωληνάκι, είναι φυσιολογικό, μήν ανησυχείς!

grandeBILL
22/10/2006, 14:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gilles27
Πρώτα έλυσα το πίσω φτερό (τέσσερις βίδες, δύο στο πλάι και δύο στο εσωτερικό στην βάση των φλας), αποσύνδεσα ηλεκτρολογικα τα προυπάρχοντα φλας (ήταν με τα γνωστά κλιπς) και τα αφαίρεσα εντελώς ξεβιδώνοντας τα απο τις δύο πλαινές βίδες σταυροκατσάβιδου. Μέτά έλυσα το πλαστικό του πίσω φαναριού (τέσσερις βίδες σταυροκατσάβιδου στο πίσω μέρος και τις δύο πίσω πλαινές απο τα πλαστικά για να χαλαρώσουν) έβγαλα τραβώντας τις προς τα έξω τις ασημί ψεύτικες λάμπες και τοποθέτησα στις επαφές αντίστοιχες 12V 10W "καρφωτές" χρώματος κίτρινου (η καλωδίωση είναι προεγκατεστημένη). Τέλος τα τοπο8έτησα όλα όπως ήταν (μαζί και την βάση των φλάς για να κρατάει το φτερό) εκτός των παλιών φλάς. Έμειναν όμως οι οβάλ τρύπες στο φτερό που δέν μου αρέσουν. Για οτιδήποτε άλλο στη διάθεσή σας.
Εκανα ακριβως τα ιδια λλα εβαλα κοκκινα LED αλλα δεν αναβοσβηνουν μενουν μονιμα ανοιχτα!!! Φταινε τα λαμπακια??

Fireball
22/10/2006, 17:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από topmar
Και το δικό μου για 3-4 μέρες "έχανε" απο το μαύρο αυτό σωληνάκι, είναι φυσιολογικό, μήν ανησυχείς!

Όπα κάτσε. Όταν λές έχανε; Έσταζε απλά; Εμένα άδειασε όλο το ντεπόζιτο!

Gilles27
23/10/2006, 07:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από grandeBILL
Εκανα ακριβως τα ιδια λλα εβαλα κοκκινα LED αλλα δεν αναβοσβηνουν μενουν μονιμα ανοιχτα!!! Φταινε τα λαμπακια??

Τα LED δεν κάνουν για φλας, έχουν μηδενική σχεδόν κατανάλωση και δεν λειτουργεί το βαρελάκι. Πρέπει να βάλεις λάμπες ισχύος 5W.

grandeBILL
23/10/2006, 09:37
5w ή 10W??

topmar
23/10/2006, 09:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από Fireball
Όπα κάτσε. Όταν λές έχανε; Έσταζε απλά; Εμένα άδειασε όλο το ντεπόζιτο!

Καλημέρα.

Στο δικό μου απλώς έχανε λίγο, έσταζε με συχνότητα 1 σταγόνα κάθε 2-3 λεπτα......

Gilles27
23/10/2006, 10:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από grandeBILL
5w ή 10W??

SORRY 10W!!!