View Full Version : ΟΔΗΓΙΕΣ
pantiorix
09/05/2006, 11:45
ΚΡΑΝΟΣ!!!!
ρε παίδες ειμαι αρκετα μπερδεμένος και αυτή την στιγμή εντελώς άφραγκος.
Ποιά η διαφορά μεταξύ ενός κράνους 300euro και 600???
Πιό συγκεκριμένα,εκτός από το βάρος και την μάρκα που σίγουρα την πληρώνουμε ποιά η διαφορά στην ασφάλεια?
Αυτή την στιγμή έχω ένα xt500 το οποίο σε κανα 2-3 βδομάδες(ελπίζω να βρώ αγοραστή μέχρι τότε γιατί μόλις έβαλα πωλητήριο) θα το πουλήσω για να πάρω ένα FZS600.
Για το χτ έχω ένα κράνος laser(300euro) και όλοι,ειδικά ο αντιπρόσωπος μου λέει ότι το συγκεκριμένο κράνος έιναι πολύ λίγο για την FZS600 και μου προτείνει κράνοι γύρω στα 600ευρο τα φθινότερα.το θέμα είναι ότι θα ξεπαραδιαστώ για την μηχανή και δε ξέρω αν αξίζει να πάρω και καινούργιο κράνος γιατί το κόστος με τις δόσεις θα πάει γύρω στα 750euro.και η ερώτηση μπαίνει ακριβώς εδώ:
ΤΟ κράνος των 600 παρέχει μεγαλύτερη ασφάλεια?
Αν όντως παρέχει τότε χαλάλι τα φράγκα αν όχι όμως,δε θέλω να μου πιάσουν τον λοκώ.
Παλικαρια και κοπέλες απαντήστε και γλιτώστεμε απο 15 ευρο παραπάνω δόση για 4 χρόνια
ΥΣ: αν έχει ξαναγίνει παρόμοια συζήτηση συγχωρέστεμε αλλά με την dial-up 56k σύνδεση που έχω μου είναι αρκετά δύσκολο να ψάξω όλα τα post!!!!!!
σε αυτα τα χρηματα (300 ευρω) υπαρχουν πολυ καλα κρανη
το βασικο ειναι να παρεις ενα κρανος που ταιριαζει καλα στο κεφαλι σου
(αρα σημαντικο ειναι και η σωστη επιλογη του μεγεθους και του τυπου)
δες οσο το δυνατον περισσοτερα μαγαζια και βαλε στο κεφαλι σου οσα περισσοτερα μπορεις να δεις με ποιο αισθανεσαι καλυτερα
κοιτα να το παρεις ΟΣΟ ΣΤΕΝΟ ΑΝΤΕΧΕΙΣ! :wave2:
pantiorix
09/05/2006, 11:50
Idi κράνος που έχω έιναι 6 μηνών και είναι σε άριστη κατάσταση,και το είχα πα΄ρει αρκετα στενό.γιαυτό και δε θέλω(δε μπορώ αυτή την στιγμή) να πάρω καινούργιο
ουπς τωρα το καταλαβα
αμα αισθανεσαι καλα με το κρανος σου δεν υπαρχει λογος να το αλλαξεις...
Η LASER εχει πολυ καλα κρανακια απορρω με το σκεπτικο του μαλακαρα που σου ειπε κατι τετοιο.....:wave2:
adam_tsouk
09/05/2006, 11:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
ουπς τωρα το καταλαβα
αμα αισθανεσαι καλα με το κρανος σου δεν υπαρχει λογος να το αλλαξεις...
Η LASER εχει πολυ καλα κρανακια απορρω με το σκεπτικο του μαλακαρα που σου ειπε κατι τετοιο.....:wave2:
προφανως ο μλκαρας πουλαει αραι-σοει ή κατι τετοιο...
φιλε, αν δεν εχεις παρει λαθος νουμερο θα εισαι μια χαρα....
:wave2:
pantiorix
09/05/2006, 20:57
ευχαριστώ ρε παιδιά ηρέμησα λίγο
:wave2: :wave2: :wave2: :wave2:
...ξυπνιος ο βλαχος ο πωλητης
δλδ 300Ε λιγα λεφτα ειναι ????? σε ποιο μαγαζι πηγες ρε πατριωτη?? απο θεσσ εισαι ε??? για πε μας
lampros_fazer
10/05/2006, 01:24
Και εγώ την ίδια άποψη με τα παιδιά παραπάνω έχω.. Από ένα σεβαστό ποσό (300-400 ?) και πάνω είναι περισσότερο θέμα μικρότερου βάρους,καλύτερου αερισμού και εμφάνισης (πιστεύω)..
Εγω ακομα δεν εχω καταλαβει τι σχεση εχει το κρανος με την μοτοσυκλετα. "Θελω ενα κρανος για το παπι..", "Θελω ενα κρανος για το R1" η "Εχω ενα CBR600 και θελω ενα κρανος.." Στο κεφαλι θα παει το κρανος η πανω στην μηχανη? Το ακουω καθε μερα αυτο και οταν αρχιζω τα μπινελικια με κοιταει ο πελατης σαν ουφο.. :rolleyes: :rolleyes:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Daemon
Εγω ακομα δεν εχω καταλαβει τι σχεση εχει το κρανος με την μοτοσυκλετα. "Θελω ενα κρανος για το παπι..", "Θελω ενα κρανος για το R1" η "Εχω ενα CBR600 και θελω ενα κρανος.." Στο κεφαλι θα παει το κρανος η πανω στην μηχανη? Το ακουω καθε μερα αυτο και οταν αρχιζω τα μπινελικια με κοιταει ο πελατης σαν ουφο.. :rolleyes: :rolleyes:
Καμια φορά φταίει και ο πωλητής.
Είχα πάει να κοιτάξω για ένα δερμάτινο μπουφάν. Ο πωλητής με ρώτησε τι μηχανή έχω . Εγώ του είπα και ένα χαμογελάκι του ξέφυγε .Βέβαια μετα μου είπα οτι νόμιζε οτι είχα πιο παλιό μοντέλο και άλλα.
:eek:
Υπάρχει κανένα crash test για κράνη ?
Δεν έχω βρεί πουθενα.
Μήπως ένα τέτοιο τεστ δεν συμφέρει τις εταιρίες με τα ακριβά κράνη?
road spirit
10/05/2006, 11:56
ta 300 E einai sevasto poso kai to kranos theoritika tha soy parexei tin asfaleia poy prepei. Eimai tis apopsis oti apo ena simeio kai meta, afto poy plironeis einai alla xaraktiristika, opws eipe kai o lampros_fazer, px aerodynamiki, extra poiotita vafis kai vernikia, made in Japan anti gia made alloy, klp ...
alximistis
10/05/2006, 23:58
Δεν είμαι ειδικός αλλά ότι υπάρχουν κάποιες διαφορές ε υπάρχουν...
Σαφώς η τιμή καθορίζεται και από τη μάρκα το αράι ας πούμε το πληρώνεις και γι¨αυτό αλλά δεν είναι το μόνο.
Κάποια στάνταρ ασφαλείεας είναι υψηλότερα. Ή άλλα υλικά ας πούμε, στα μπουφάν γίνεται αυτό.
΅Εγω ακομα δεν εχω καταλαβει τι σχεση εχει το κρανος με την μοτοσυκλετα. ΅
Κι όμως έχει... κάποια κράνη είναι σχεδιασμένα να αντέχουν υποτίθεται σε πτώση χτύπα ξύλο και σε σύγκρουση χτύπα δύο φορές με μεγαλύτερη ταχύτητα.
Και ναι υπάρχουν και κρας τεστ για κράνη...
the_passenger
11/05/2006, 00:43
Συμφωνώ κι εγώ με τον προηγούμενο φίλο, υπάρχουν διαφορές και μάλλον ουσιαστικές: πχ το rx7 corsair, αν και ίσως το ακριβότερο, έχει όχι διπλό αλλά τριπλό κέλυφος εσωτερικά - για την ακρίβεια χυτό αλουμίνιο ανάμεσα στο ένα και το άλλο κέλυφος, πέραν των πολλών αεραγωγών / αφαιρούμενων εσωτερικών / βερνυκιών κλπ - οπότε έχει διαφορά - αχρείαστο νά'ναι..
Πάντως το πιό βασικό χαρακτηριστικό που πρέπει να έχει το κράνος μας είναι άλλο, και είναι και τσάμπα: ΝΑ ΤΟ ΦΟΡΑΜΕ ΠΑΝΤΑ! :winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από alximistis
Κι όμως έχει... κάποια κράνη είναι σχεδιασμένα να αντέχουν υποτίθεται σε πτώση χτύπα ξύλο και σε σύγκρουση χτύπα δύο φορές με μεγαλύτερη ταχύτητα.
Μια πτωση με 50Km/h με το παπι μεσα στην πολη μπορει να ειναι πιο επικυνδυνη απο μια πτωση με 150Km/h με ενα SS στην εθνικη (παντα στο θεμα "κεφαλι")
Το "εχω παπι, θα παρω ενα φθηνο κρανος, εχω R1 θα παρω ενα ακριβο" δεν στεκει.. :wave2:
Κατα την ταπεινότατη γνώμη μου οι κρανέμποροι και γενικά οι εταιρίες του χώρου εχούνε ανοίξει καλη φάμπρικα. Υπενθύμιζοντας τον αναβάτη πως στο κράνος βάζει το υπεροπολίτιμο κεφάλι του , ουσιαστικα του ασκούν ενα ψυχολογικό εκβιασμό σαν του λένε πως αν πάρει φτηνό είναι σαν να μην παίρνει καλό και συνεπώς κινδυνεύει .
Δηλαδη απορώ με τον φίλο παραπάνω , για το ΧΤ το Λασερ ήταν καλό ? Ενώ τώρα τι ? Αυτη την λογική δεν την καταλαβαίνω , λυπάμαι . Και στην τελίκη εγω πήρα δώρο στην κοπελία μου ένα απλό κρανος συνεπιβάτη με 70 εβρα . Μήπως πρέπει να νιώσω ενοχές ?Την ίδια πιστοποιήση έχει με το ΟΥΒΕΞ που το πήρα 240 . Και αν η ΑΡΑΙ και η ΣΟΕΙ δεν κατέβαιναν στους αγώνες νομιζετε πως θα ήταν αντικείμενο πόθου και λατρείας απο την πλειονότητα του Φόρουμ ?
Αυτη η ιστορία μου θυμίζει λίγο τις φτήνες αεροπορικές που τις κατηγορούν οι ακριβές ως επικινδύνες επειδη αραιά και που πέφτει κάνα αεροπλάνο . Λυπηρο μεν , αλλά τέτοια εχουνε και οι ακριβές δε .
Δεν έχω κατι με τα ΣΟΕΙ και τα ΑΡΑΙ απλα θεωρω πως ειναι υπερβολικές οι τιμες τους .Στην Ελλάδα του 2006 να δώσεις ενα μισθό για ένα κράνος είναι τουλάχιστον υπερβολή κατά τη δική μου πάντα γνώμη .Οτι λάμπει δεν είναι απαραίτητα χρυσός .
:wave2: :nono:
the_passenger
11/05/2006, 01:13
Μια "σκληρή" ερώτηση όμως:
-πόσο κάνει το κεφάλι σου;
Σκέψου την απάντηση, αυτό τα λέει όλα. Όχι οτι είναι μάστ το ακριβότερο προς θεού, αλλά ανάλογα και με τη δυνατότητα του καθένα, πιστεύω είναι η επιλογή στην οποία δεν πρέπει να υπολογίσουμε καθόλου το οικονομικό (αχχχχ...)
:wave2:
lampros_fazer
11/05/2006, 01:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από the_passenger
Μια "σκληρή" ερώτηση όμως:
-πόσο κάνει το κεφάλι σου;
Σκέψου την απάντηση, αυτό τα λέει όλα. Όχι οτι είναι μάστ το ακριβότερο προς θεού, αλλά ανάλογα και με τη δυνατότητα του καθένα, πιστεύω είναι η επιλογή στην οποία δεν πρέπει να υπολογίσουμε καθόλου το οικονομικό (αχχχχ...)
:wave2:
Εγώ αυτή την ερώτηση δεν τη δέχομαι.. Δλδ κάποιος που δίνει 300 ? για να πάρει κράνος και δεν μπορεί να δώσει 600-700 ?,ένα μισθό δλδ δεν κοστολογει αρκετά το κεφάλι του και δεν προστατεύει ανάλογα..;;:confused:
Να τρέξουμε τότε όλοι να προλάβουμε το Arai Chikara (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=22132),και να πάρουμε δερμάτινο των 600? (γιατί αν παρουμε με τα μισά δεν κοστολογούμε αρκετά τον κορμό μας) και μπότες των 350..
Αυτο που πληρωνεις πιο πολυ σε ενα κρανος ειναι το εξωτερικο κελυφος που κανει την πρωτη και μεγαλυτερη δουλεια. Οσω πιο "εξωτικο" το υλικο τοσο πιο ακριβο. Αλλη ελαστικοτητα/αποροφητικοτητα/αντοχη/βαρος εχει ενα φυλο carbon, αλλη ενα φυλο kevlar και αλλη ενα polycarbon/fiberglass. Ακομα και η "κολλα" (το σκληρο υλικο που ακουμπας οταν πιανεις ενα κρανος στα χερια σου) που χρησιμοποιειται παιζει το ρολο της στην λειτουργια του κρανους.
Επισης αλλη τιμη θα εχει μια εταιρια οπως πχ. Shoei/Arai που ειναι στο χωρο απ'το 1940 αν θυμαμαι καλα, που τα κρανη τους ειναι χειροποιητα και αλλη τιμη θα εχει μια εταιρια που τα βγαζει σε "γραμμη παραγωγης" και μπηκε στο χωρο το 1980. Βεβαια μια καινουργια εταιρια μπορει να βγαλει καποιο συνδιασμω υλικων καλυτερω απ'τα γνωστα παλια οπως διαφορετικη ινα carbon η παχυτερη η φαρδυτερη η να κανει ενα διαφορετικο πλεξιμο που να λειτουργει καλυτερα αλλα να υστερει σε αλλα πραγματα οπως σχεδιασμος/λειτουργικοτητα. Εκει μετραει η εμπειρια της καθε εταιριας
lampros_fazer
11/05/2006, 01:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από Daemon
Εγω ακομα δεν εχω καταλαβει τι σχεση εχει το κρανος με την μοτοσυκλετα. "Θελω ενα κρανος για το παπι..", "Θελω ενα κρανος για το R1" η "Εχω ενα CBR600 και θελω ενα κρανος.." Στο κεφαλι θα παει το κρανος η πανω στην μηχανη? Το ακουω καθε μερα αυτο και οταν αρχιζω τα μπινελικια με κοιταει ο πελατης σαν ουφο.. :rolleyes: :rolleyes:
Δεν συμφωνώ με τη λογική σου..Με το παπί μπορεί να πέσεις με max καμιά 120ριά χλμ ενώ με το R1 μπορεί και με 250..To ίδιο κράνος χρειάζεσαι..;;
Αρχικά δημιουργήθηκε από lampros_fazer
Δεν συμφωνώ με τη λογική σου..Με το παπί μπορεί να πέσεις με max καμιά 120ριά χλμ ενώ με το R1 μπορεί και με 250..To ίδιο κράνος χρειάζεσαι..;;
Που κυκλοφορας πιο πολυ με το παπι? Μεσα στην πολη. Αν θα πεσεις μεσα στην πολη εχεις πιο πολες πιθανοτητες να χτυπησεις με το κεφαλη σε ενα πεζοδρομιο η ενα προφυλακτηρα αμαξιου η σε ενα κολωνακι που εχει βαλει καποιος μαλακας για να μην παρκαρουνε. Για μενα προσωπικα μου ακουγεται πολυ πιο επικυνδινο απο ενα πεσιμο με 250 που λες σε ενα ανοιχτο δρομο που θα ειμαι με το R1. Τωρα θα μου πεις οτι και με 250 μπορει να χτυπησεις σε ενα πεζοδρομιο.. αλλα εκει το κρανος δεν παιζει κανενα ρολο.. το ποσο τυχερος εισαι και ποσο καλος ειναι ο γιατρος που θα σε μαζεψει παιζει ρολο :wave2:
lampros_fazer
11/05/2006, 02:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από Daemon
Που κυκλοφορας πιο πολυ με το παπι? Μεσα στην πολη. Αν θα πεσεις μεσα στην πολη εχεις πιο πολες πιθανοτητες να χτυπησεις με το κεφαλη σε ενα πεζοδρομιο η ενα προφυλακτηρα αμαξιου η σε ενα κολωνακι που εχει βαλει καποιος μαλακας για να μην παρκαρουνε. Για μενα προσωπικα μου ακουγεται πολυ πιο επικυνδινο απο ενα πεσιμο με 250 που λες σε ενα ανοιχτο δρομο που θα ειμαι με το R1. Τωρα θα μου πεις οτι και με 250 μπορει να χτυπησεις σε ενα πεζοδρομιο.. αλλα εκει το κρανος δεν παιζει κανενα ρολο.. το ποσο τυχερος εισαι και ποσο καλος ειναι ο γιατρος που θα σε μαζεψει παιζει ρολο :wave2:
Σεβαστή η γνώμη σου αλλά θα διατηρήσω τη δική μου..
:beer: :beer: :beer:
:wave2:
motomamounas
11/05/2006, 02:13
Εγω θα αντιστρεψω την ερωτηση!
Καποιος δηλαδη που δινει 600 ή 800 ευρω το κανει γιατι τοσο κωστολογει το κεφαλι του?:confused:
Δε νομιζω οτι αυτη ειναι σωστη λογικη, αλλα η γραμμη που εχουν καταφερει να περασουν οι εταιρειες.
και στο κατω κατω 2 κρανη της ιδιας εταιρειας με μονη διαφορα τα γραφικα εχουν διαφορετικη τιμη, το ενα ειναι για "ακριβα" κεφαλια κα το αλλο οχι.
Πληρωνουμε σε μεγαλο ποσοστο το ονομα της εταιρειας, την εμφανιση και αντε και την ποιοτητα(οχι τοσο ως προς την ασφαλεια αλλα ως προς την ανεση)
Και για να μη παρεξηγηθω δε μιλαω για κρανη super market!
Αποψη μου!!:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από motomamounas
και στο κατω κατω 2 κρανη της ιδιας εταιρειας με μονη διαφορα τα γραφικα εχουν διαφορετικη τιμη, το ενα ειναι για "ακριβα" κεφαλια κα το αλλο οχι.
Αλλη τιμη θα εχει ενα μονοχρωμο κρανος, αλλη ενα με απλα γραφικα και αλλη μια ρεπλικα που παιρνει ποσοστα και ο οδηγος που το τρεχει. Εχεις δυνατοτητα επιλογης.. :)
alximistis
11/05/2006, 03:39
" Για μενα προσωπικα μου ακουγεται πολυ πιο επικυνδινο απο ενα πεσιμο με 250 που λες σε ενα ανοιχτο δρομο που θα ειμαι με το R1. Τωρα θα μου πεις οτι και με 250 μπορει να χτυπησεις σε ενα πεζοδρομιο.. αλλα εκει το κρανος δεν παιζει κανενα ρολο.. "
Όχι ρε αντρίκο. Δεν είναι έτσι.
Η ταχύτητα παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Και οκ μην πας σε... τόσο ακραία εκδοχή. Στα 250 χλμ. γενικά οι πιθανότητες να τα καταφέρεις είνα μάλλον μικρές...
σκέψου όμως ένα πέσιμο μέσα στην πόλη με 120! Το ίδιο είναι;
Το ίδιο θα αντιδράσουν όλα τα κράνη;
Από κει και ύστερα είναι σαφές το είπαμε αυτό ότι πληρώνεις και φίρμα...
Αρχικά δημιουργήθηκε από alximistis
Όχι ρε αντρίκο. Δεν είναι έτσι.
Η ταχύτητα παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Και οκ μην πας σε... τόσο ακραία εκδοχή. Στα 250 χλμ. γενικά οι πιθανότητες να τα καταφέρεις είνα μάλλον μικρές...
σκέψου όμως ένα πέσιμο μέσα στην πόλη με 120! Το ίδιο είναι;
Το ίδιο θα αντιδράσουν όλα τα κράνη;
Από κει και ύστερα είναι σαφές το είπαμε αυτό ότι πληρώνεις και φίρμα...
Ρε παιδια, μην κολλατε στα χλμ :sick: Βαλε τα ιδια χλμ, μεσα στην πολη και εξω σε μια εθνικη. Πες μια μικρη ταχυτητα, 120-130.. Το ιδιο ειναι? Που υπαρχουν πιο πολλες πιθανοτητες να χτυπησεις στο κεφαλι και ασχημα? :sick:
Ρε'συ Στελιο, ποτε ειπα οτι αντιδρανε το ιδιο ολα τα κρανη? Αντιθετως λεω.. :wacko:
Και ναι, εννοειτε οτι πληρωνεις φιρμα, αλλα υπαρχει μια τεχνογνωσια πισω απ'αυτη την φιρμα..
Τελος παντον, μαλλον δεν βγαζουμε ακρη.. Το καλο ειναι οτι υπαρχουν επιλογες, απο 50 ευρω μεχρι 1250 οποτε διαλεγει και παιρνει ο καθενας συμφωνα με της δυνατοτητες που εχει :wave2:
:beer:
Πολυ το παλευετε και χανουμε το νοημα.
Δεν υπαρχει μια φορμουλα που να μας λεει σε ποσα χλμ παθαινουμε τι.
Μπορει να πεθανουμε ακαριαια σε πτωση με 30 χλμ, και να σηκωθουμε κυριοι σε πτωση με 200+.
Απλα χρειαζομαστε ενα κρανος που να καλυπτει βασικες προδιαγραφες ασφαλειας, να μας ειναι ανετο και ευχαριστο γιατι αυτο και μονο, μας γλιτωνει απο κακη ψυχολογια και αγχος, αρα πιθανο ατυχημα, και απο κει και περα αναλογα με τις αναγκες μας (αεροδυναμικη, ηχομονωση κτλ), και το γουστο μας (γραφικα, πρεστιζ βρε αδερφε), η τιμη ανεβανει αναλογα.
Αρα κανενα κρανος δεν ειναι υπερβολικο η πολυ ακριβο η πολυ φθηνο(ενταξει εκει υπαρχουν καποια ορια με 10 ευρω το σκεφτεσαι), απο την στιγμη που κανει καλα την δουλεια του συμφωνα με τις ισχυουσες προδιαγραφες, τασεις,μοδες αν θελετε, κτλ.:wave2:
γεροπιτσιρικος
11/05/2006, 11:29
Υπάρχουν πάντα και τα κράνη του ΣΚΙ!!!!
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
:lol: :lol: :lol: :rotflmao: :rotflmao: :lol: :lol:
Παιδιά, εσείς πόσο κοστολογείτε το κεφάλι σας? Έχω βαρεθεί να βλέπω στο δρόμο άτομα ανευ κράνους, δεν με νοιάζει τι τύπο μοτοσικλέτας έχει ο άλλος. Από την άλλη, επειδή μιλήσαμε για το τι τύπο κράνους θέλει κάθε μηχανή. Για εμένα αυτό αναφέρεται μόνο στη θέση οδήγησης. Άν έχετε παρατηρήσει, τα κράνη που προορίζονται για χρήση SS, είναι πιο κάθετα μπροστά, και πιο αεροδυναμικά πίσω, γιατί συνήθως πας με σκυμμένο το κεφάλι, ενώ άλλα κράνη, είναι πιο μυτερά εμπρός, όταν έχεις μια μοτοσικλέτα με πιο όρθια θέση οδήγησης. Αυτό βέβαια, δεν σημαίνει ότι έχεις τραγικές αλλαγές σε ότι μηχανή και να το χρησιμποιήσεις.
Για εμένα, το να έχεις όσο το δυνατόν καλύτερο κράνος, είναι μονόδρομος. Το "έχω παπί" ή "κινούμαι στην πόλη" δεν είναι δικαιολογία. Παιδιά, ας ξυπνήσουμε.
ΥΓ: για το παλικάρι που πήρε το κράνος των 70 ευρώ για την κοπέλα του, θα ήθελα να πω, ότι εγώ στην θέση σου, θα είχα πάρει το πιο καλό κράνος που υπάρχει. Θεωρείς ότι αξίζει λιγότερο το κεφάλι της από το δικό σου? ή επειδή δεν ανεβαίνει συχνά στη μηχανή σου, δεν χρειάζεται?
Αρχικά δημιουργήθηκε από lampros_fazer
Δεν συμφωνώ με τη λογική σου..Με το παπί μπορεί να πέσεις με max καμιά 120ριά χλμ ενώ με το R1 μπορεί και με 250..To ίδιο κράνος χρειάζεσαι..;;
Δεν εχώ δει κανένα μέχρι στιγμή να πει το εξής απλό . Δεν μου χρειάζεται κράνος των 600 και 800 εβρώ γιατι απλουστατα το κάτι παραπάνω που θα μου προσφέρει είναι απαίτηση αγώνων . Με αλλα λόγια το θεώρω στρουθοκαμιλισμό να δίνονται τρελά ποσά για παθητική προστασία (πολλές φορές και για λόγους επιδειξιομανίας και φετιχισμου) και απο την άλλη για την ενεργητική μας ασφάλεια να μην κανουμε τποτα , σ'αυτο το τελευταίο βάζω και μένα μεσα .
Τι νόημα εχει να δαπανει κανείς τρελά ποσά οταν κατεβαίνει απο Κόρινθο για Αθήνα με 250 και 300 κμ .Μήπως περιμένει να τονε σώσουνε ?? Αλλα τι ρωτάω , προφανώς και ναι .Προσωπίκα δεν νομίζω πως αν καποιός οδηγάει μέσα στα όρια ταχύτητας , όσο αστεία και αν είναι αυτα , και τηρει στοιχειώδη μέτρα ενεργητικής ασφάλειας (καθρέφτες , αποστάσεις κλπ) θα χρειαστει ουτε το Αραι και το Σοει με τα γραφικά τα γαμάτα των 700 και 800 εβρώ , ούτε τα δερμάτινα τα Νταινιζ τα ζόρικα , ουτες τις μπότες τις Σιντι του Ροσσι
.Μ'ενα σωστο κράνακι μπουφανάκι και ενα τζιν παντελονι , νομίζω πως θα είναι ΟΚ στο 95 % των περιπτώσεων
:smilea: :confused: :ZZZ: :beer: :rotflmao:
Φίλε Anritsu, προφανώς τα γραφικά δεν προσφέρουν παραπάνω ασφάλεια. Όμως εκφράζουν τον εκάστοτε αναβάτη, όπως τα ρούχα-παπούτσια που φοράει ο κάθε άνθρωπος. Έτσι, δεν είναι σωστό πιστεύω να κρίνεις κάποιον επειδή θέλει το κράνος του να είναι όμορφο.
Μετά, ναι έχεις δίκιο σε αυτό με τις ταχύτητες που κινούμαστε. Το σωστό είναι να μην το κάνουμε...Παραβλέπεις όμως ότι το κάθε shoei, arai κτλ. είναι σχεδιασμένο για αεροδυναμική σε αυτές τις ταχύτητες, ώστε το κεφάλι σου να μην κουνιέται σαν κουδούνι, να μην κάνει πολύ θόρυβο και να έχεις καλό εξαερισμό. Γι'αυτό καλό είναι να μην συγχέουμε τις ιδιότητες ενός ακριβού κράνους.
Επιπλέον, θεωρώ ότι είναι λάθος προσέγγιση να κρίνεις τον άλλο στο που διαθέτει-ξοδεύει τα χρήμματά του. Όπως την βρίσκει ο καθένας φίλε. Άλλος τα σπάει στα μπουζούκια μαζί με τα μου*beep*νιά του, μετά πάει βόλτα με το σκάφος κτλ. Εγώ τα τρώω στο μηχανάκι μου. Ποιος είναι λάθος ή σωστός δεν μπορώ να σου πω. Ξέρω όμως ότι με τις δικές μου οικονομικές δυνατότητες, προσπαθώ να κάνω αυτό που με ευχαριστεί.
lampros_fazer
11/05/2006, 17:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anritsu
ουτες τις μπότες τις Σιντι του Ροσσι.
Ο Rossi δεν φοράει Sidi αλλά Dainese.. :rotflmao: :rotflmao:
:beer: :beer:
lampros_fazer
11/05/2006, 17:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από alexk
Επιπλέον, θεωρώ ότι είναι λάθος προσέγγιση να κρίνεις τον άλλο στο που διαθέτει-ξοδεύει τα χρήμματά του.
Σωστά,αλλά παρομοίως δεν μπορείς να πεις στον άλλον (δεν αναφέρομαι προσωπικά σε σένα..) οτι δεν "κοστολογεί" αρκετά το κεφάλι του επειδή δεν παίρνει κράνος των 600-700?.. :winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από alexk
Μετά, ναι έχεις δίκιο σε αυτό με τις ταχύτητες που κινούμαστε. Το σωστό είναι να μην το κάνουμε...Παραβλέπεις όμως ότι το κάθε shoei, arai κτλ. είναι σχεδιασμένο για αεροδυναμική σε αυτές τις ταχύτητες, ώστε το κεφάλι σου να μην κουνιέται σαν κουδούνι, να μην κάνει πολύ θόρυβο και να έχεις καλό εξαερισμό. Γι'αυτό καλό είναι να μην συγχέουμε τις ιδιότητες ενός ακριβού κράνους.
Επιπλέον, θεωρώ ότι είναι λάθος προσέγγιση να κρίνεις τον άλλο στο που διαθέτει-ξοδεύει τα χρήμματά του. Όπως την βρίσκει ο καθένας φίλε. Άλλος τα σπάει στα μπουζούκια μαζί με τα μου*beep*νιά του, μετά πάει βόλτα με το σκάφος κτλ. Εγώ τα τρώω στο μηχανάκι μου. Ποιος είναι λάθος ή σωστός δεν μπορώ να σου πω. Ξέρω όμως ότι με τις δικές μου οικονομικές δυνατότητες, προσπαθώ να κάνω αυτό που με ευχαριστεί.
Ασφαλώς και ο καθένας κάνει κουμάντο στην τσέπη του . Αλλα και πάλι αυτό που αναφέρεις περι αεροδυναμίκης και φασαρίας
αρχίζει και πάιζει ρόλο σε συνθήκες και ταχύτητες πάνω απο αυτές που τουλάχιστον εγώ (αλλα και ο ΚΟΚ) θεωρώ ασφαλείς .Συνεπώς κατα την δική μου πάντα λογικη ,το να φοράς κράνος χρυσοπλήρωμενο για να προφυλάξεις το κεφάλι σου καλύτερα , οταν ουσιαστικά παραδέχεσαι πως τρέχεις με ταχύτητες τουλάχιστον επικινδύνες στους γάμ#Σε τα ελληνικούς δρόμους , είναι δώρον άδωρο . Και δεν μιλάω για σένα ειδικά εννοείται .Οταν σκόπος είναι η άσφαλεια νομίζω πως πρωτο βήμα ειναι η ενεργητική ασφάλεια και απο εκει και πέρα οτι περισευει στον καθένα ας δώσει ....
Οσο για το κράνος με τα 70 εβρα που ανεφέρα πιο πανω ότι πήρα στην κοπέλα μου εγίνε γιατι δεν είχα περισσότερα χρήματα να δαπανήσω τη συκεκριμένη στιγμή .Ωστώσο απο την στιγμή που φέρει πιστοποίηση και το αγοράζω απο μαγαζί με σχετικά ειδη και ο ιδιός ο υπάλληλος με διαβεβαίωνει πως πολυ μικρες ειναι οι διαφορές του σε θέμα ασφάλειας απο ενα περισσότερο επώνυμο ,γιατι να έχω ενόχες ? (Παρόλα αυτα εχω δρομολόγησει αγορά άλλου)
:wave2: :rotflmao:
ΝΑ προσέχεις το υπόλοιπο 5%...
δεν είμαι και γω τις φωσφοριζέ άποψης των 800 ευρώ αλλά μέχρι 400-500 ευρώ και άχρωμα πέρνεις σχεδόν ότι καλύτερο για όλα τα μηχανάκια ,
η μετέπειτα διαφορά στα 800 ίσως πολλές φορές λόγω χρωμάτων άλλοτε λόγω εξωτικών υλικών είναι πιστεύω υπερβολή , αλλά ποτέ άχρηστη...
τώρα πλέον πιστεύων ότι ακομα και τζινάκι αν κυκλοφορούσες με παπί θα έπρεπε να είχες αυτά που έχουν ραμένα τα προστατευτικά απάνω στα βασικά σημεία, μποτάκια για τον αστράγαλο, κλπ κλπ....
Το ΣΟΒΑΡΟ ατύχημα δεν το κάνει πάντα η ταχύτητα... ούτε ο άψογος αλλά μερικός εξοπλισμός!:wave2: ;)
spyros_utcb
19/06/2006, 04:21
Εγω παντως γελαω με μερικους που θελουν να με πεισουν (παραδειγμα) οτι μια ΒΜW και ενα YUGO δεν εχουν καμοια διαφορα στην ασφαλεια και οτι οι μονες διαφορες τους ειναι τα χρωματα και τα αξεσουαρ.... και τα δυο αμαξια ειναι και κυκλοφορουν νομιμα και με τα ευρωπαικα στανταρτ αλλα παιδια οτι και να λεμε αλλο βουρτσα και αλλο π%%τσ@.
Χωρις αυτο να ειναι σποντα για κανεναν.
Γενικα μιλαω ετσι γιατι ειναι πολυσυζητημενο το θεμα και κατι στανταρ δεν βγαινει.
Εγω πιστευω ο καθενας να κρινει αναλογα με την τσεπη του,την γνωση του,την σοβαροτητα του και απο κει και περα κανει την επιλογη του.
Δεν πρεπει να επικρινεται γιαυτο...
:wave2: :wave2:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.