PDA

View Full Version : GS adventure 1150 02 Να το πάρω;;;



ΝΙΚ
29/05/2006, 15:14
Γεια χαρά παίδες. Θα ήθελα την γνώμη σας. Έχω βρει ένα GS adv. 1150 μοντέλο 02 με leovince,σέλα bugster,κάλυμα τεποζ. τριπλέτα, και ζελατίνα secdem ο τύπος την δίνει 10000 γιουρ.
Η μιχανη έχει 11000 χλμ το παλικάρι μου είπε οτι δεν την μετακινεί καθόλου παρα μόνο για ταξίδια. Να το φάω το παραμύθι και αν όχι εκτώς απo βιβλίο service πώς μπορω να καταλάβω τα χλμ.
Ευχαριστώ.

lord_dimos76
29/05/2006, 15:58
ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΕΤΣΙ,ΠΑΡ'ΤΗ!!!
ΤΑ ΧΛΜ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΨΑΞΕΙΣ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΕΠΙΣΗΜΩΝ ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ,ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΑΦΟΥ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ!ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΠΑΙΖΕΙ ΚΟΝΕ...
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ,ΟΙ ΦΘΟΡΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΛΜ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΣΗΜΕΙΑ,ΟΠΩΣ ΜΑΡΣΠΙΕ,ΓΚΡΙΠ ΚΛΠ...

ΝΙΚ
29/05/2006, 16:26
Λόρδε καταρχήν σε ευχαρηστώ. Η μπεμπα ήταν σε άριστη κατάσταση .Εκτώς απ τα γκριπς που μου είπε οτι έχουν φθαρει επειδή είναι θερμενόμενα (στέκει ; ) Κάτι άλλο τώρα , ενώ έχω διαβάσει αρκετα προβλήματα για το 1200 για το 1150 δεν έχω δει κανένα παράπονο δεν την έχω ψάξει καλά, ή έτσι είναι.

thander
29/05/2006, 16:29
πάνω κάτω έτσι είναι
Συνήθως θέλουν δίσκο και πιθανώς άξονα μετάδοσης (αν ήταν κάφρος ο προηγούμενος) μέσα στα 50.000km, και γενικά τίποτα άλλο
τα 1200 είναι άλλου παπά ευαγγέλιο απ'ότι ακούω και εγώ...
(πάρ'το!!!)

ΝΙΚ
29/05/2006, 16:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από thander
πάνω κάτω έτσι είναι
Συνήθως θέλουν δίσκο και πιθανώς άξονα μετάδοσης (αν ήταν κάφρος ο προηγούμενος) μέσα στα 50.000km, και γενικά τίποτα άλλο
τα 1200 είναι άλλου παπά ευαγγέλιο απ'ότι ακούω και εγώ...
(πάρ'το!!!)
κόστος δίσκου και άξονα ;

madtank
30/05/2006, 08:59
NIK ΕΑΝ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ADNEVTURE ΜΕ 11000ΧΙΛ.
ΠΑΡΤΟ ΑΒΛΕΠΕΙ ΣΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΤΟ ΔΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΣΚΥΛΟΣ, ΓΑΙΔΟΥΡΗ ΞΕΣΑΜΑΡΩΤΟ Η ΣΑΜΑΡΩΜΕΝΟ ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΟΤΙ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ, ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΛΕΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΕΞΕΙ ΑΡΚΕΤΑ...

ΑΓΟΡΑΣΕΤΟ:a8:

dresg
30/05/2006, 23:33
ΑΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΛΕΕΙ,ΜΗ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ.
ΤΩΡΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗ,ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΕΧΕΙ 13.850Ε,ΑΝ ΤΟ ΒΡΕΙΣ(ΧΩΡΙΣ ABS-ΘΕΡΜ.ΓΚΡΙΠ-ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΕΣ ΜΠΑΡΕΣ).

ΕΣΥ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙΣ.;)

RTnick
31/05/2006, 12:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από ΝΙΚ
Γεια χαρά παίδες. Θα ήθελα την γνώμη σας. Έχω βρει ένα GS adv. 1150 μοντέλο 02 με leonovitc,σέλα bugster,κάλυμα τεποζ. τριπλέτα, και ζελατίνα secdem ο τύπος την δίνει 10000 γιουρ.
Η μιχανη έχει 11000 χλμ το παλικάρι μου είπε οτι δεν την μετακινεί καθόλου παρα μόνο για ταξίδια. Να το φάω το παραμύθι και αν όχι εκτώς απo βιβλίο service πώς μπορω να καταλάβω τα χλμ.
Ευχαριστώ.


ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΛΑ Ο ΦΟΒΟΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΑ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΤΟ ΚΟΝΤΕΡ Η ΟΧΙ. ΣΩΣΤΑ?? ΑΝ ΝΑΙ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΑΝ ΟΧΙ ΒΛΕΠΕΙΣ.

ΘΑ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΤΟ ΒΟΟΚ SERVICE ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ. ...... ΕΠΙΣΗΣ ΕΝΑΣ ΕΜΠΕΙΡΟΣ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΣ ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΠΟΣΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ..... ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΞΕΒΙΔΩΘΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΒΙΔΕΣ ΑΠΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΗΜΕΙΑ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΞΕΒΙΔΩΘΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΧΘΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΝΤ/ΚΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ;) Η ΦΘΟΡΑ ΣΤΙΣ ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΝΕ ;) ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ....

ΤΟ ΓΚΡΙΠ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ..... ΑΝ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΑΘΜΕΥΜΕΝΗ ΕΙΧΕ ΗΛΙΟ ..... ΤΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ ΑΥΤΟ .... Ο ΗΛΙΟΣ ΤΑ ΛΙΩΝΕΙ ;)

Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΓΚΡΙΠΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ BMWFORUM.GR ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΧΡΗΣΙΜΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΛΙΓΟ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ ..... ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΟΛΑ .... ;)

ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΝΙΚ:wave2:

ΝΙΚ
31/05/2006, 18:25
Σας ευχαριστώ για την βοήθεια όλους. Και κατι τελευταίο το απλό έχει κουμπι απενεργοποίησης του ABS;

RTnick
31/05/2006, 18:30
οχι δεν εχει κουμπι αλλα βγαίνει με ένα "κολπο" με το κλειδί της μίζας .... όμως όσες φορές το έχω δοκιμάσει μάλλον το μηχανάκι δεν είναι καθόλου ασφαλές

BELZEBOYLIS
31/05/2006, 18:35
ABS έχει ;;;;;

ΝΙΚ
31/05/2006, 19:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από BELZEBOYLIS
ABS έχει ;;;;;
Ναι έχει ABS και το κουμπί απενεργοποίησης.Που απο τι ήξερα (και μου το επιβεβαίωσε και ο φίλος RTnick) το έχει μόνο το αdventure.

topap
07/06/2006, 02:32
Den einai ali8eia!
Ego exo akrivos tis idia mixani me auti pou 8eleis na agoraseis (1150GS tou 2002, oxi tin Adv) kai exei koumpi apenergopoiiseis ABS alla opos eipe kai o parapano, den yparxei logos na to apenergopoiiseis. Ektos an to pas gia enduro katastaseis.

Parto pantos!

Topap

miko_hirvonen
16/06/2006, 18:43
ola ta bmw gs exoun koumpi apenergopoiisis tou abs ,

melissos28
23/06/2006, 08:58
Τo 1150 einai katapliktiki moto! Ksekourasta taxidia, ropi, kalo sto xoma gia to varos tou. Oso gia ta klm to pio pi8ano einai na einai pragmatika. Ta 1150 adventure den ta agorazoun kagoures alla syniditopoiimeni mixanovii. Kanto enan elexo kai parto. Arodaristo einai!!!

zanny
23/06/2006, 11:37
Για τσέκαρε και αυτή τη νέα αγγελία:

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=24718

ALX GS 11½
10/07/2006, 10:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από ΝΙΚ
κόστος δίσκου και άξονα ;

Δεν νομιζω να αντιμετωπισεις προβλημα με τον αξονα ποτε (εκτος κι αν αυτος που το ειχε εκανε καθε μερα σουζες)
Με τον δισκο παιζει αλλη φαση.Συνηθως κραταει οσο και σε ενα αυτοκινητο (100000χιλ) αλλα εξαρταται απο το χερι σου:rolleyes:
Κοστος ;αντικαταστασης μετα υλικων περιπου 400?

Stergios69
10/07/2006, 10:38
Ισως οφ-τοπικ...
Στο 1150, τα φρένα είναι με σερβο όπως στο 1200;
Ανάμεσα στο 1100 και στο 1150, τι διαφορές ουσιαστικές υπάρχουν;
Σκέφτομαι για αγορά ενός εκ των δύο και συγκεκριμένα εισαγωγή από Γερμανία.

miko_hirvonen
10/07/2006, 10:52
oi diafores apo oti kserw einai liges , 6ari sasman se ant8esi me to pentataxyto 1100 , kai emfanisiaka

RTnick
10/07/2006, 11:15
εκτός αυτού ..... υπάρχει διαφορά και στα φρένα

Το 1150 έχει servo ενω το 1100 όχι (προσωπικά προτιμώ αυτά του 1100 :rolleyes: )

ααααα και στα μετά 2003 μοντέλα 1150 ο κινητήρας είναι twin-spark (τουλάχιστον στο RT .... νομιζω το ιδιο πρέπει να ισχυει και στο GS)

nkbl
13/07/2006, 17:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από Stergios69
Ισως οφ-τοπικ...
Στο 1150, τα φρένα είναι με σερβο όπως στο 1200;
Ανάμεσα στο 1100 και στο 1150, τι διαφορές ουσιαστικές υπάρχουν;
Σκέφτομαι για αγορά ενός εκ των δύο και συγκεκριμένα εισαγωγή από Γερμανία.

Περα απο την εμφανιση οι βασικες διαφορες ειναι
1. 6αρι σασμαν το οποιο ειναι πολυ σημαντικο στο ταξιδι γιατι η 6η του 1150 ειναι σαν overdrive αρα πας με λιγοτερες στροφες αρα καις λιγοτερη βεζινη και κουραζεις λιγοτερο το μοτερ.
2. Υδραυλικος συμπλεκτης
3. Λιγο πιο ροπατο μοτερ στις μεσαιες
4. Αν ειναι 2 μπουζο ακομα περισσοτερη οικονομια στην βενζινη
Ελπιζω να βοηθησα
Νικος

ALX GS 11½
13/07/2006, 18:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από RTnick
εκτός αυτού ..... υπάρχει διαφορά και στα φρένα

Το 1150 έχει servo ενω το 1100 όχι (προσωπικά προτιμώ αυτά του 1100 :rolleyes: )

ααααα και στα μετά 2003 μοντέλα 1150 ο κινητήρας είναι twin-spark (τουλάχιστον στο RT .... νομιζω το ιδιο πρέπει να ισχυει και στο GS)

Οχι...το 1150 δεν εχει servoφρενα.Μονο το 1200 εχει.Απλα τα τελευταια μοντελα 1150 (αν δεν κανω λαθος τα 2003-2004,εβγαιναν με το ιντεγκραλ ABS.
Για τα διμπουζα εχεις δικιο.

Αλλες διαφορες 1100-1150 ειναι στον αξονα ο οποιος ειναι ποιο ενισχυμενος.
Το "δεσιμο" επισης του υποπλαισιου γινεται διαφορετικα (θα θυμαστε που στα 1100 εσπαγε η βαση του υποπλαισιου καπου πανω απο τον δεξι συνηθως μαρσπιε του οδηγου) για να μην εμφανιζεται ξανα αυτο το προβλημα.Και στα 1100 που εσπαγε,εσπαγε κατω απο δυσκολες καταστασεις (δικαβαλο και με φουλ μπαγκαζια)
Αυτο βεβαια δεν λεει τιποτα γιατι το σπασιμο υποπλαισιου ειναι σοβαροτατο.Ειχαν κυκλοφορησει μαλιστα καποιες "δεστρες" απο εταιριες σαν την Touratech-Wunderlich κτλ για να ενισχυουν το συγκεκριμενο σημειο πριν σου σπασει.
Η εκτη του 1150 ειναι overdrive που σημαινει οικονομια στα καυσιμα σε ταξιδι αλλα ελαφρως ποιο αργο απο το 1100 παρα τα 5 παραπανησια αλογα και τα 50 κυβικα.(και μαλλον φταιει η overdrive 6η που αδυνατουν τα 85 αλογα να την γεμισουν οπως η 5η και τα 80 του 1100)
Στα 200χαω το 1100 εχει 7000σαλ ενω το 1150 εχει 6000σαλ
Επισης νομιζω πως για καποιον λογο,ο κινητηρας του 1100 ειναι ποιο αθορυβος απο του 1150.
Ενα αλλο που συμβαινει στο 1150 ειναι πως χτυπαει πυρακια αν του βαζεις απλη αμολυβδη,ή αν προτιματε,βενζινη με λιγοτερα απο 95 οκτανια.(στο μανουαλ λεει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 95 οκτανια)
Κι η δικη μας 95αρα ειναι,αλλα με την νοθεια ουτε τα 90 δεν πιανει :sad:
Το 1100 δεν χτυπουσε πυρακια.Ισως ο κινητηρας δεν ειχε την απαιτηση 95αρας βενζινης αλλα 92αρας.
Ενα αλλο φαινομενο που εχουν τα 1150 ειναι το χτυπημα του πρες ντιρεκτ μετα την παροδο καποιων χιλιομετρων απο καινουριο (γυρω στα 50000χιλ το ξεκιναει το παραμυθι)το οποιο ειναι καμμια φορα ενοχλητικο οταν κινησαι μεσα στην πολη με λιγα χιλιομετρα.Δεν ειναι προβλημα βεβαια και αρκει να το αλλαξεις τοτε που θα αλλαξεις και τον δισκο σου ωστε να σταματησει.
Εγω δεν καταλαβα ποτε τι σκατα εκαναν οι Γερμανοι με το 1150.Ενα μηχανακι που ειχε ελαχιστα (αν και χαζα) κουσουρια,του τα εκαναν περισσοτερα :sick:
Αλλα απο εμφανιση εμενα μου αρεσει πολυ περισσοτερο απο το 1100.
ΑΑΑΑΑ το 1150 εχει και καλυτερα φωτα και ποιο καλοσχεδιασμενο telelever.

ΝΙΚ
06/08/2006, 07:44
.

patelis
18/08/2006, 12:54
Επειδη ειχα και το 1100 για μια 3ετια και τωρα εδω και 2-3 χρονια το 1150 ADVENTURE εχω να πω οτι ειναι η μερα με την νυχτα τα 2 μηχανακια.
Παντως εμενα ειναι υποβοηθουμενα τα φρενα (με Servo πατας και ακους να σφυριζουν)και Intergral , και twinspark.

κοιτα και το δικο μου http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=26965