View Full Version : ΒΕΛΤΙΩΣΗ Ζ
ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΣΤΟ Ζ750 ΜΟΥ AKRAPOVIC SP SERIES ΚΑΙ ΦΙΛΤΡΟ Κ&Ν.ΑΞΙΖΕΙ ΑΥΤΗ Η ΒΕΛΤΙΩΣΗ?
Αν θες και φιλτρο βαλε power commander γιατι μπορει χαμηλα να σου κανει περιεργα.
Θα γινει πολυ φτωχο το μιγμα, και γενικα δεν ειναι καλο
Και πες την αληθεια, δεν περιμενες απαντηση τετοια ωρα!!
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΜΟΝΟ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ?
ΟΜΟΛΟΓΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ.Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ:D
περιμενω κι αλλες γνωμες.......:bawl:
ΕΓΩ ΘΑ ΕΒΑΖΑ ΜΟΝΟ ΤΕΛΙΚΟ!
ΓΙΑΝΝΗΣ zzzzzzzzzzzzzz750!
εγω θα τα εβαζα ολα (τα εβαλα) :lol: :lol: :lol:
αλλα το Ζ750 ΔΕΝ πασχει απο γκαζι
κανε κατι με τα φρενα (σωληνακια υψηλης+ τακακια) και με το μπροστινο (ελατηρια+λαδια)
αμα εχεις και φραγκα βαλε ενα αμορτισερ να εισαι αρχοντας...
:wave2:
stavrogin
01/06/2006, 10:12
Idi kai After τον καταλυτη τον κρατησατε;
Γενικα στην αλλαγη εξατμισης με κρατανε δυο λογοι.Η ησυχια και οι ρυποι.Και νομιζω οτι θα επρεπε αυτα να απασχολουν ολους
Αν βαλω μονο τελικο κραταω τον καταλυτη (για χαμηλους ρυπους).Αρκετα ρυπανα για 14χρονια.
Επισης θα ηθελα ηχο μεσα στα νομιμα ορια για λογους ησυχιας.
Μηπως ομως με καταλυτη και ησυχια χανω το πλεονεκτημα της βελτιωμενης αποδοσης;
Αλλη ερωτηση :Τα δημοσιευμενα διαγραμματα ροπης-ισχυως ειναι με καταλυτη η χωρις;
Βαλτα...βαλτα! Μη το σκεφτεσαι καθολου!
Και το ιδιο εχω κανει.Μολις επεσε στα χερια μου ενα τελικο ελευθερο (απο φιλο δανεικο) εδωσα και 50 ευρα και εβαλα ενα Κ&Ν και το μηχανακι ηταν Zuper.
Oυτε μπουκωματα...ουτε το παραμικρο χαμηλα.
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από stavrogin
Idi kai After τον καταλυτη τον κρατησατε;
Γενικα στην αλλαγη εξατμισης με κρατανε δυο λογοι.Η ησυχια και οι ρυποι.Και νομιζω οτι θα επρεπε αυτα να απασχολουν ολους
Αν βαλω μονο τελικο κραταω τον καταλυτη (για χαμηλους ρυπους).Αρκετα ρυπανα για 14χρονια.
Επισης θα ηθελα ηχο μεσα στα νομιμα ορια για λογους ησυχιας.
Μηπως ομως με καταλυτη και ησυχια χανω το πλεονεκτημα της βελτιωμενης αποδοσης;
Αλλη ερωτηση :Τα δημοσιευμενα διαγραμματα ροπης-ισχυως ειναι με καταλυτη η χωρις;
ο καταλυτης ειναι μεσα στο "τελικο" αρα πηρε το μπουλο
εγω βαζω super (την παλια...) τωρα...
δεν υπαρχει τροπος να κρατησεις τον καταλυτη σε αυτο το μηχανακι αν αλλαξεις τελικο!
τα διαγραματα των aftermarket εξατμησεων ειναι φυσικα ΧΩΡΙΣ καταλυτη
α ξεχασα να πω οτι και χωρις Power commander θα δουλεψει μια χαρα το μηχανακι αμα αλλαξεις μονο το τελικο...
να σου πω...
αμα θες γκαζι... δε κοιτας μια πιο οικονομικη λυση
εμπρος γραναζι -1 δοντι
πιο μεγαλη βελτιωση σε "γκαζι" απο τελικο+φιλτρο πιστεψε με!
ΦΟΒΑΜΑΙ ΜΗΠΩΣ ΜΕ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ-ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ POWER COMANDER ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΠΟ ΠΙΟ ΦΤΩΧΟ ΜΕΙΓΜΑ.ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ????????
Αρχικά δημιουργήθηκε από h2opolo
ΦΟΒΑΜΑΙ ΜΗΠΩΣ ΜΕ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ-ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ POWER COMANDER ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΠΟ ΠΙΟ ΦΤΩΧΟ ΜΕΙΓΜΑ.ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ????????
Τσου-τσου τσου :nono: Τα παραλες.Μη νομιζεις και εσυ (οπως χιλιαδες αλλοι) οτι αμα βαλεις ενα φιλτρο πιο ελευθερο,το μειγμα θα μεινει φτωχο σε καυσιμο. Ασχολουμε πολλα χρονια με το αθλημα (βελτιωση αυτοκινητου μεχρι που πηρα το Ζ) και πιστεψε με ειναι μικρη η διαφορα του ενος φιλτρου με το αλλο για να δημιουργησει προβλημα. Εκτος αυτου...τη σημερον ημερα...οι :a027: οι εγκεφαλοι τον κινητηρων εχουν περιθωρια προσαρμογης στις συνθηκες που δουλευουν.
Ετσι...οταν εσυ (με ενα πιο ελευθερο φιλτρο) δωσεις παραπανω αερα στο μειγμα...ο εγκεφαλος το αντιλαμβανεται και αντιδρα με το να δωσει παραπανω καυσιμο για τη μιξη (in the mix):a09:.
Εξου και η αυξηση της καταναλωσης (βενζινα) μετα απο εισαγωγη ελευθερου φιλτρου.
Με την πιο ελευθερη εξατμιση απλα ανασαινει ο κινητηρας.:beer:
Τωρα για να παρεις το 100% του πιο πλουσιου μειγματος και της πιο αβιαστης εξαγωγης των καυσαεριων...βαζεις και ενα power commander και καθαριζεις!:sun:
Προσωπικα πιστευω οτι το Z δεν ειναι ενα μηχανακι που χρειαζεται παραπανω γκαζια.Αν θες παραπανω γκαζια χαμηλα πειραζεις το γραναζωμα και ready(χανεις βεβαια λιγο στην τελικη..αλλα). Για τελικες το μηχανακι αυτο δεν ενδεικνεται!Αν θες να πηγαινεις συνεχια με 250 στην εθνικη χωρις να υποφερεις...παρε supersport !:D
ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΕΧΩ ΤΟ ΒΑΛΕΙ ΤΕΛΙΚΟ ΑΝ ΘΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ Η ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ?
Yannis37
02/06/2006, 09:27
δεν έχω Ζ αλλά ε'ιναι το ίδιο παντου αυτό που ρωτάς.
βάζεις ελεύθερη εξάτμηση και φίλτρο και ότι είναι να σου δώσει θα στά δώσουν αυτά.
Με το power commander θα βάλεις κάποιον χάρτη για να σου ρυθμήσει που θα πάρεις αυτην την extra δύναμη (χαμηλά-ψηλά-σε όλο το φάσμα)
Ανάλογα με την χρήση που της κάνεις, βάζεις και χάρτη.
Υπάρχουν πολλοί χάρτες που ο μηχανικός σου μπορεί να σου περάσει (η εσυ αν ξέρεις) ανάλογα πως εσύ θες να κινηθείς.
και πιστεύω αν βάλεις τελικό θες και φίλτρο
Στο 1000 έχω βάλει εξατμίσεις και φιλτράκι.
δε μπουκώνει πουθενά και πιστεύω οτι αξίζει.
Ισα ισα πάει καλύτερα και αναπνεει το μηχανάκι.
προηγουμένως ήταν αρκετά φιμωμένο.:sun:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Yannis37
δεν έχω Ζ αλλά ε'ιναι το ίδιο παντου αυτό που ρωτάς.
βάζεις ελεύθερη εξάτμηση και φίλτρο και ότι είναι να σου δώσει θα στά δώσουν αυτά.
Με το power commander θα βάλεις κάποιον χάρτη για να σου ρυθμήσει που θα πάρεις αυτην την extra δύναμη (χαμηλά-ψηλά-σε όλο το φάσμα)
Ανάλογα με την χρήση που της κάνεις, βάζεις και χάρτη.
Υπάρχουν πολλοί χάρτες που ο μηχανικός σου μπορεί να σου περάσει (η εσυ αν ξέρεις) ανάλογα πως εσύ θες να κινηθείς.
και πιστεύω αν βάλεις τελικό θες και φίλτρο
:nono: Mεγα λαθος...αν δε δωσεις στον εγκεφαλο τις καταλληλες πληροφοριες...η εξατμιση και το φιλτρο δε θα δωσουν το 100% που μπορουν!
Για αυτο το λογο αγαπητοι μου φιλοι...power commander (250-300euro) :rotflmao:
:beer:
Yannis37
02/06/2006, 13:09
κατ αρχην με αυτά που είπα εννοείται ότι θεωρω χρησιμο το P.C. γιαυτο και το έχω βάλει ήδη στην δική μου.
Και η τιμή πρέπει να είναι πάνω από 350€
Τωρα όσο για το άλλο, το P.C.πάει και παρακάμπτει τον εγκέφαλο που ρυθμίζει τον ψεκασμό και δίνει αυτό την εντολή,δεν δίνει άλογα.
GRT Z-750
02/06/2006, 23:24
Eδω είδες?
Δες και πεσ μου!Εγω παντως απο αποδοσεις ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος!
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=22279
zoropatra
04/06/2006, 16:30
εγω εκανα ελευθερας της μανας του και εβγαλα και τον καταλυτη.....+ ενα φιλτρο K&N .......................
Tελικα εβαλα το τελικο και το φιλτρο(akrapovic,k&n).Το Ζ μου γυρω στις 3000 στροφες εκανε ενα μπουκοματακι.Οταν ανεβαζα στροφες και μετα εκλεινα το αποτομα γκαζι η εξατμιση εκανε σαν να πυροβολουσε.:bawl: Γυρισα σπιτι εβαλα το μαμα φιλτρο ξανα και ξανακαβαλαω τη μηχανη.Το μπουκομα χαμηλα δεν το εκανε.Το μπαμ μπουμ στην εξατμιση,οταν εσπαγα το μοτερ και μετα εκλεινα αποτομα το γκαζι το εκανε αλλα σε πολυ πιο μικρο βαθμο.Σχεδον καθολου.Ειμαι πολυ ευχαριστημενος απ' την εξατμιση.Το μηχανακι ροπιαζει καλυτερα και απεκτησε νευρο.Οπως καταλαβαινετε το φιλτρο δεν ξαναμπαινει!!!!:rotflmao:
Η εξατμηση του Ζ ειναι αρκετα κλειστή, στις υψηλες στροφες συγκεκριμένα δεν αφήνει το μηχανακι να αποδόσει. Εγω στο δικό μου είχα βάλει Akrapovic τελικό και φιλτρο Κ&Ν και είδα εντελως διαφορετικό μηχανάκι στις ψηλες στροφες. Η 6η πιανει κοφτη για πλακα. Χάνεις ομως λίγο στις χαμηλές στροφες. Πιστευω αξίζει η κίνηση....
ΝΑΙ ΑΛΛΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ,ΑΛΛΑ ΚΟΦΤΗ ΛΙΓΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙ ΜΕ 6η.ΕΓΩ ΕΙΔΑ ΠΑΝΤΩΣ 251 ΣΤΟ ΚΟΝΤΕΡ ΣΗΜΕΡΑ.ΕΣΕΙΣ ΠΟΣΑ ΕΧΕΤΑΙ ΔΕΙ?:confused:
Αρχικά δημιουργήθηκε από h2opolo
ΝΑΙ ΑΛΛΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ,ΑΛΛΑ ΚΟΦΤΗ ΛΙΓΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙ ΜΕ 6η.ΕΓΩ ΕΙΔΑ ΠΑΝΤΩΣ 251 ΣΤΟ ΚΟΝΤΕΡ ΣΗΜΕΡΑ.ΕΣΕΙΣ ΠΟΣΑ ΕΧΕΤΑΙ ΔΕΙ?:confused:
261 me Remus kai K&N :D
adam_tsouk
05/06/2006, 20:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από Zzz750
261 me Remus kai K&N :D
260 μαμα.... :rolleyes:
Αρχικά δημιουργήθηκε από adam_tsouk
260 μαμα.... :rolleyes:
Πάει και τόσο ?
:rotflmao: :rotflmao: :lol: :a38:
adam_tsouk
07/06/2006, 07:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από GN_AZ
Πάει και τόσο ?
:rotflmao: :rotflmao: :lol: :a38:
φιλαρακι, χτες στον υπνο μου ειδα 272!
(και μετα περασα εναν απο την εσωτερικη αλλα χτυπησε το γα.. ξυπνητηρι!)
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
270!
Εμ τι να κανουμε, ας περνατε το S!!!
:D
Αρχικά δημιουργήθηκε από h2opolo
Tελικα εβαλα το τελικο και το φιλτρο(akrapovic,k&n).Το Ζ μου γυρω στις 3000 στροφες εκανε ενα μπουκοματακι.Οταν ανεβαζα στροφες και μετα εκλεινα το αποτομα γκαζι η εξατμιση εκανε σαν να πυροβολουσε.:bawl: Γυρισα σπιτι εβαλα το μαμα φιλτρο ξανα και ξανακαβαλαω τη μηχανη.Το μπουκομα χαμηλα δεν το εκανε.Το μπαμ μπουμ στην εξατμιση,οταν εσπαγα το μοτερ και μετα εκλεινα αποτομα το γκαζι το εκανε αλλα σε πολυ πιο μικρο βαθμο.Σχεδον καθολου.Ειμαι πολυ ευχαριστημενος απ' την εξατμιση.Το μηχανακι ροπιαζει καλυτερα και απεκτησε νευρο.Οπως καταλαβαινετε το φιλτρο δεν ξαναμπαινει!!!!:rotflmao:
Το ξερετε οτι και τα φιλτρα θελουν "στρωσιμο" ?
Σοβαρα....
:beer:
(αμαν, ποσο καιρο ειχα να γραψω εδω!?)
Billgeo η photo που έβαλες είναι απο το ΑΚΙΡΑ????????!!!!!!!!
(ασχετο με το θεμα. . .)
adam_tsouk
10/06/2006, 15:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
270!
Εμ τι να κανουμε, ας περνατε το S!!!
:D
ρε, η μαμα καβα το εκανε πιο γρηγορο για να μην φαινεται που ειναι πιο ασχημο απο το γυμνο!
:lol: :rotflmao: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από KLX
Billgeo η photo που έβαλες είναι απο το ΑΚΙΡΑ????????!!!!!!!!
(ασχετο με το θεμα. . .)
Εισαι ενας εκκολαπτομενος spamer αγορι μου!
Ναι ρε, Akira RulZ!
Οταν τα Αμερικανακια φτιαχνανε Mickey Mouse... :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από adam_tsouk
ρε, η μαμα καβα το εκανε πιο γρηγορο για να μην φαινεται που ειναι πιο ασχημο απο το γυμνο!
:rotflmao: :lol: :rotflmao:
:rotflmao: :lol: :rotflmao:
51459
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από billgeo
Εισαι ενας εκκολαπτομενος spamer αγορι μου!
Ναι ρε, Akira RulZ!
Οταν τα Αμερικανακια φτιαχνανε Mickey Mouse... :lol:
YOU RULE!!!!!!!!!!!! :smokin:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.