PDA

View Full Version : Φοβερό παιχνίδι με κινητήρα Cbr600



road spirit
23/06/2006, 10:26
η φωτό είναι από το bikepics.com και από ότι φαίνεται το όχημα έχει κινητήρα CBR 600. Εδώ : http://www.bikepics.com/members/gasparyz490/06cbr600/

έχει και άλλες φωτό.

Τρελά γκάζια και ανάποδα σε χώμα με 100 αλόγατα?


52886

AFTER
23/06/2006, 10:28
Δεν ξερω κατα ποσο ενα τετρακυλινρο μοτερ ειναι καλο για τετοια δουλεια

gcrook
23/06/2006, 11:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
Δεν ξερω κατα ποσο ενα τετρακυλινρο μοτερ ειναι καλο για τετοια δουλεια

Αμα του κοντυνεις αρκετα!!!... την μεταδοση μια χαρα θα ειναι.:D

vassilis88
23/06/2006, 11:11
εγω ειχα δει βιντεο με καρτ με κινητηρα απο gsxr1100 νομιζω κ πηγαινε συνεχεια με τις παντες!

AFTER
23/06/2006, 11:22
Εκ πειρας, πιστευω οτι ενα μονοκυλινδρο 600-650cc μοτερ ειναι καλυτερο για αυτην την δουλεια, εφοσον μιλαμε για χωμα

fazerakis
23/06/2006, 11:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
Εκ πειρας, πιστευω οτι ενα μονοκυλινδρο 600-650cc μοτερ ειναι καλυτερο για αυτην την δουλεια, εφοσον μιλαμε για χωμα

Μονοκύλινδρο σε καμία περίπτωση. 2κ ή 4κ είναι μια χαρά για αυτή τη δουλειά.
Έχω ένα CBR250 (35 αλογάκια) και σκέφτομαι να φτιάξω κάτι τέτοιο ή ακόμα καλύτερα να βρω ένα κινητήρα από CBR400 (αυτά τα βρήκεις και στο πεζοδρόμιο παρατημένα)

AFTER
23/06/2006, 11:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από fazerakis
Μονοκύλινδρο σε καμία περίπτωση.

Εχεις οδηγησει ποτε, ή ετσι το λες? :rolleyes:

fazerakis
23/06/2006, 13:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
Εχεις οδηγησει ποτε, ή ετσι το λες? :rolleyes:

'Εχω οδηγήσει τα Baggy στην πιστα Teraddura στο καπανδρίτι που από ότι νομίζω είναι μονοκίλυνδρα και δεν ενθουσιάστικα από τον τρόπο αποδοσης αφού και στο χώμα θες διάρκεια στο γκάζι για καλύτερο έλεγχο.
Εκτός αυτού το όχημα της φωτό είναι και για πίστες μικτής διαδρομής (ασφαλτο & χώμα) οπου σίγουρα το 4κ αποδίδει καλύτερα και περισσότερα.

GIXXERAKIAS
23/06/2006, 14:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από vassilis88
εγω ειχα δει βιντεο με καρτ με κινητηρα απο gsxr1100 νομιζω κ πηγαινε συνεχεια με τις παντες! Aυτο το βιντεακι το εχω και γω,μιλαμε για το απολυτο καρτ 1100cc 115hp με το σαζμαν στο χερισειριακο και δωστου παντες και καπνους παρτε και μια φωτο του project


52911

costas81
23/06/2006, 14:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από GIXXERAKIAS
Aυτο το βιντεακι το εχω και γω,μιλαμε για το απολυτο καρτ 1100cc 115hp με το σαζμαν στο χερισειριακο και δωστου παντες και καπνους παρτε και μια φωτο του project


ο κινητηρας ειναι 1000cc και απο οτι θυμαμαι ειναι απο mini couper

xastoukopsaro
23/06/2006, 15:05
και δωρο το αλεξιπτωτο για να σταματησει...... αν ξεκινησει και δεν αφησει τα λαστιχα στον δρομο....

GIXXERAKIAS
23/06/2006, 15:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81
ο κινητηρας ειναι 1000cc και απο οτι θυμαμαι ειναι απο mini couper το μινι cooper ειναι απλα το μεσο μεταφορας προς την πιστα :winka: τα μπερδεψες λιγο κωστα:D αφου το project λεγεται gixxerkart λες να φοραει μοτερ απο μινι??το μοτερ ειναι το αεροελαιοψυκτο GSXR 1100cc:wave2:

AFTER
23/06/2006, 15:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από fazerakis
'Εχω οδηγήσει τα Baggy στην πιστα Teraddura στο καπανδρίτι που από ότι νομίζω είναι μονοκίλυνδρα και δεν ενθουσιάστικα από τον τρόπο αποδοσης αφού και στο χώμα θες διάρκεια στο γκάζι για καλύτερο έλεγχο.
Εκτός αυτού το όχημα της φωτό είναι και για πίστες μικτής διαδρομής (ασφαλτο & χώμα) οπου σίγουρα το 4κ αποδίδει καλύτερα και περισσότερα.

Παντως απο αυτα που εχω οδηγησει, πιστευω οτι ενα μονοκυλινδρο εχει πιο πολυ ροπη ωστε να ξεκολλαει απο δυσκολες καταστασεις.Για χωμα παντα

fazerakis
23/06/2006, 16:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
Παντως απο αυτα που εχω οδηγησει, πιστευω οτι ενα μονοκυλινδρο εχει πιο πολυ ροπη ωστε να ξεκολλαει απο δυσκολες καταστασεις.Για χωμα παντα

Μπορεί να έχεις και δίκιο αλλά είμαι κολλημένος με τα 4κ.. τι να κάνω? :lol: