PDA

View Full Version : Ερώτηση για F 650 Gs!!



duckino
24/06/2006, 23:06
Καλησπέρα σε όλους και καλώς σας βρήκα!

Καινούριος στο forum και υποψήφιος αγοραστής BMW F 650 GS ίσως και DAKAR(ίσως ομως και τίποτα από τα δυο)!Θα δίξει γιατι προς το παρόν την ψάχνω τη δουλειά.
Ήθελα λοιπόν να ρωτήσω κάτι που σε πολλούς μπορεί να φανεί χαζό , για μένα όμως είναι σημαντικό.Μπηκα πρόσφατα στην ιστοσελίδα www.bikez.com , μια φαινομενικά σοβαρή σελίδα και παρατήρησα ότι το F 650 GS μέχρι το μοντέλο 2003 ζύγιζε "στεγνό"(dry weight) 193 κιλά , ενώ το επόμενο μοντέλο του 2005 (2004 δεν βγήκε ποτέ κατά τα λεγόμενά τους) ζύγιζε 175,4 κιλά (dry weight πάντα).Αυτό κατά πόσο ισχύει;Αν ισχύει , τι αλλαγές κάνανε οι μηχανικοί της BMW ώστε να είναι από μοντέλο σε μοντέλο 17.5 ολόκληρα κιλα (παιδιά νομίζω είναι πάρα πολλά);Και με τις επιδώσεις τι έγινε;Δεδομένου ότι ο κινητήρας ήταν πάντα ο ίδιος πώς είναι δυνατόν να έχουν και οι δυο μηχανές πάνω κάτω τις ίδιες επιδώσεις με σχεδόν 20 κιλά διαφορά;Ή μήπως το μικρότερο βάρος έγινε αποκλειστηκά και μόνο προς ώφελος της κατανάλωσης (αν και δεν διαπίστωσα κάτι τέτοιο);
Όποιος γνωρίζει κάτι σχετικό τον παρακαλώ να μου απαντήσει ή αν κάποιος γνωρίζει κανα ποιο έγκυρο site από το www.bikez.com ας το αναφέρει εδώ!Ευχαριστώ!Ελπίζω να μη σας κούρασα!

kalant
24/06/2006, 23:18
193 Κιλα μου φαινονται παρα πολλα...

ας απαντησουν κατοχοι ή γνωστες...

καλως ηρθες στην παρεα

:beer:

duckino
25/06/2006, 07:42
Καλημέρα παίδες!

Δεν εννοούσα ότι τα 193 κιλά είναι πολλά!
Εννοούσα ότι η διαφορά από μοντέλο σε μοντέλο είναι μεγάλη(17.5 κιλά).
Όταν ανανεώνεται ένα μοντέλο και ειδικά στην περίπτωση της μπέμπας που δεν άλλαξε ριζικά η μηχανή απλά της έγινε , αυτό πώς το λένε , facelift τι σόι διαιτα της κάνανε και από που στο καλό της τα αφαιρέσανε τα 18 κιλά.

duckino
25/06/2006, 07:52
Όταν ανανεώνεται ένα μοντέλο , το πιο καινούριο είναι συνήθως από 1-2 μέχρι το πολύ 3 άντε 4 κιλά(και πολλά λέω) και στα test που του κάνουν στα διάφορα motoπεριοδικά το αναφέρουν σαν
ΤΟ επίτευγμα των σχεδιαστών/μηχανικών της όποιας μάρκας.Τότε στην περίπτωση του F 650 GS τι έγινε;Θαύμα;

kalant
25/06/2006, 10:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από duckino
Όταν ανανεώνεται ένα μοντέλο , το πιο καινούριο είναι συνήθως από 1-2 μέχρι το πολύ 3 άντε 4 κιλά(και πολλά λέω) και στα test που του κάνουν στα διάφορα motoπεριοδικά το αναφέρουν σαν
ΤΟ επίτευγμα των σχεδιαστών/μηχανικών της όποιας μάρκας.Τότε στην περίπτωση του F 650 GS τι έγινε;Θαύμα;

ε αυτο λεω κι εγω ρε φιλε, οτι τα 193 ισως ειναι λαθος και δεν

εχουν πεσει τοσο πολυ τα κιλα της...

duckino
25/06/2006, 21:58
Κάτι άλλο που ανέφερα πιο πριν και δεν το σχολίασε κανείς!
Κατά τα λεγόμενα του ίδιου site (bikez.com) έλεγε ότι δεν έχει κυκλοφορήσει μοντέλο F 650 GS το 2004.Αυτό ξέρει κανείς κατά πόσο αληθεύει;Κι αν είναι απλα μια παράληψή τους και έχει κυκλοφορήσει το συγκεκριμένο μοντέλο , έχει διαφορές στην εμφάνιση από το 2003;Π.χ. ... μήπως είναι το πρώτο που κυκλοφόρησε με το λογότυπο της BMW πάνω στους αεραγωγούς και όχι μπροστά απ' αυτούς;

Konti
26/06/2006, 08:51
Μάλλον κάποιο λάθος έχει γίνει! Η μηχανή ζυγίζει 177,20 κιλά στεγνή και 193 κιλά με γεμάτο ρεζερβουάρ λάδια ξύδια κλπ.

Ακριβώς το ίδιο ζυγίζουν τα δύο τελευταία μοντέλα!

Για περισσότερες πληροφορίες για δές στο www.bmw-motorrad.gr

Τα δύο τελευταία μοντέλα:


53106

Konti
26/06/2006, 08:52
Και το προυγούμενο:


53107

Konti
26/06/2006, 09:01
Επίσης για δές προϋγούμενο thread:

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=23620

duckino
27/06/2006, 09:05
Μάλιστα!Καλά το είχα φανταστεί.

Thanks φίλε konti για τη βοήθεια!

Μήπως ξέρει κανείς που φαίνεται , στην άδεια της μηχανής , τι μοντέλο είναι;Εννοώ φυσικά ημερομηνία παραγωγής της μοτοσυκλέτας και όχι ημερομηνία αγοράς της.Ρωτάω γιατι δεν νομίζω ότι γράφει π.χ. "model 2004".Μάλλον κάπως αλλιώς το καταλαβαίνεις αυτό!

zanny
27/06/2006, 09:47
Γενικά για τα GS παίζει το site
http://www.f650.com/ το οποίο έχει πλήθος τεχνικών πληροφοριών.
Μπορείς να βρεις εκεί ότι φανταστείς για τα 2 μοντέλα που ψάχνεις.
:D

duckino
28/06/2006, 11:55
Φίλε zanny σ'ευχαριστώ πολύ για το link , βρήκα πολλά και ενδιαφέροντα πράγματα για το F 650.'Ομως το τελευταίο μου ερώτημα δεν θα μπορούσε να απαντηθεί από κει , αφού αφορούσε τις ελληνικές άδειες μοτοποδηλάτων.
Και πάλι όμως σε ευχαριστώ!

Μήπως ξέρει κάποιος να μου πει που (πάνω στην άδεια) φαίνεται η χρονολογία παραγωγής της μηχανής;Ή μήπως αυτό μπορεί να το τσεκάρει κανείς με τον αριθμό πλαισίου επικοινονώντας με την αντιπροσωπία;

Konti
28/06/2006, 11:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από duckino
Μάλιστα!Καλά το είχα φανταστεί.

Thanks φίλε konti για τη βοήθεια!

Μήπως ξέρει κανείς που φαίνεται , στην άδεια της μηχανής , τι μοντέλο είναι;Εννοώ φυσικά ημερομηνία παραγωγής της μοτοσυκλέτας και όχι ημερομηνία αγοράς της.Ρωτάω γιατι δεν νομίζω ότι γράφει π.χ. "model 2004".Μάλλον κάπως αλλιώς το καταλαβαίνεις αυτό!

Στην άδεια γράφει μόνο "Ημ. 1ης ΑΔΕΙΑΣ", την ημερομηνία παραγωγής μπορείς να την δείς απ'τον αριθμό πλαισίου.

Δες κι εδώ σχετικά με ημερομηνία κατασκευήs:

http://www.moto.gr/forums.php?s=&thread=23553

:wave2: :wave2: :wave2:

Konti
28/06/2006, 12:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από Konti
http://www.moto.gr/forums.php?s=&thread=23553

:wave2: :wave2: :wave2:

Έκανα μ@@@ια και δεν ανοίγει το post για δές:

Aρχικά δημιουργήθηκε απο τον Oldman:

Αριθμός πλαισίου
Links και διευκρινήσεις για χρονολογία κατασκευής :

http://www.analogx.com/cgi-bin/cgiv...arp086000001746

http://www.autoinsurancetips.com/vin.htm

http://www.angelfire.com/ca/TORONTO/VIN/VINcode.html


ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ 17 ΑΡ.ΠΛΑΙΣΙΟΥ :
ΤΑ 4 ΠΡΩΤΑ: MANUFACTURER ID .
ΤΑ 4 ΕΠΟΜΕΝΑ: MODEL TYPE.
TO ΕΠΟΜΕΝΟ: ENGINE TYPE.
TO ΕΠΟΜΕΝΟ:CHECK DIGIT.
TO EΠOMENO: MODEL YEAR.
TO ΕΠΟΜΕΝΟ: PLANT ID .
ΚΑΙ ΤΑ 6 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ: PRODUCTION NUMBER


__________________

duckino
29/06/2006, 12:56
Μάλιστα!!

Τότε θέλω γνώμες!

Βρήκα από γνωστό φίλου μου στη Σαλόνικα , BMW F650 GS μοντέλο 2005(τσεκαρισμένο πλέον-thanks to konti) 4400χλμ με συναγερμο,κάγκελα,βαλίτσα,χούφτες στα 6500 ευρώ(ίσως να καταφέρω και κάτι καλύτερο λόγω μετρητού-έτσι λέω εγώ).Για τη μηχανή μου λέει ο φίλος μου ότι είναι άριστη , τα χιλιόμετρα είναι τα πραγματικά(εννοώ ότι δεν το 'χει "κατεβάσει" το κοντέρ) και τη δίνει λόγω έλιψης ρευστού .Βέβαια εννοείται ότι θα τη δω πριν το πάρω απόφαση.

Τι κάνω λοιπόν;
α.Είναι καλή περίπτωση αλλά κάνω υπομονή μήπως βρω κάτι καλύτερο.
β.Είναι τσάμπα!Τ' αρπάζω πριν το τσιμπίσει κάνας άλλος.
γ.Δεν το σκέφτομαι.Είναι πολύ ακριβό δεδομένου ότι το TRANSALP κάνει 6990 καινούριο και το v-strom ελαφρώς μεταχειρισμένο στην ίδια περίπου κατάσταση θα το βρω αρκετά φθηνότερα!

Χρειάζομαι πραγματικά γνώμες ιδιοκτητών αλλά και γενικότερα
"μηχανόβιων"(με την καλή ένια) που την έχουν ψάξει καλύτερα τη δουλειά!Από Δευτέρα λέω ν 'ανηφορήσω προς τη Σαλόνικα για να το δω!Να αναφέρω επίσης ότι το παλικάρι που την πουλάει λέει ότι έχει ήδη προτάσεις σ'αυτην τη τιμή και ότι απλά περιμένει κι εμένα λόγω φιλίας με το άλλο παιδί(Θα μου πεις: Αυτός πουλάει , ότι θέλει λέει).

Konti
30/06/2006, 10:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από duckino
Μάλιστα!!

Τότε θέλω γνώμες!

Βρήκα από γνωστό φίλου μου στη Σαλόνικα , BMW F650 GS μοντέλο 2005(τσεκαρισμένο πλέον-thanks to konti) 4400χλμ με συναγερμο,κάγκελα,βαλίτσα,χούφτες στα 6500 ευρώ(ίσως να καταφέρω και κάτι καλύτερο λόγω μετρητού-έτσι λέω εγώ).Για τη μηχανή μου λέει ο φίλος μου ότι είναι άριστη , τα χιλιόμετρα είναι τα πραγματικά(εννοώ ότι δεν το 'χει "κατεβάσει" το κοντέρ) και τη δίνει λόγω έλιψης ρευστού .Βέβαια εννοείται ότι θα τη δω πριν το πάρω απόφαση.

Τι κάνω λοιπόν;
α.Είναι καλή περίπτωση αλλά κάνω υπομονή μήπως βρω κάτι καλύτερο.
β.Είναι τσάμπα!Τ' αρπάζω πριν το τσιμπίσει κάνας άλλος.
γ.Δεν το σκέφτομαι.Είναι πολύ ακριβό δεδομένου ότι το TRANSALP κάνει 6990 καινούριο και το v-strom ελαφρώς μεταχειρισμένο στην ίδια περίπου κατάσταση θα το βρω αρκετά φθηνότερα!

Χρειάζομαι πραγματικά γνώμες ιδιοκτητών αλλά και γενικότερα
"μηχανόβιων"(με την καλή ένια) που την έχουν ψάξει καλύτερα τη δουλειά!Από Δευτέρα λέω ν 'ανηφορήσω προς τη Σαλόνικα για να το δω!Να αναφέρω επίσης ότι το παλικάρι που την πουλάει λέει ότι έχει ήδη προτάσεις σ'αυτην τη τιμή και ότι απλά περιμένει κι εμένα λόγω φιλίας με το άλλο παιδί(Θα μου πεις: Αυτός πουλάει , ότι θέλει λέει).


Βασικά φίλε μου πρώτα απ' όλα δες τι σου αρέσει, όχι τίποτα άλλο μην το μετανοιώσεις (με την έννοια ότι δεν σε τρελένει-ότι δεν θες να κατεβαίνεις απο πάνω της)-Πάντως η περίπτωση της ΒΜW είναι πολύ καλή με 4.400 κλμ συναγερμό, κάγκελα κλπ..... η μηχανή βάση χιλιομέτρων είναι καινούρια και απο την περιγραφή σου συμπεραίνω ότι είναι ευκαιρία- Κοίταξε την κιόλας μην πάρεις γουρούνι στο σακί!!!΄Πάντως το GS είναι σκυλί δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα, είναι οικονομικότατο και τα service του δεν είναι ακριβά!!!

Πάντως θα σε συμβούλευα να κάνεις και τις άλλες δύο ενα test ride κια μετά να αποφασίσεις:wave2: :smilea: :smilea:

:wave2:

duckino
02/07/2006, 22:10
Καλησπέρα!

Έχει κανείς κάνα lnik για τα κέρδη απο την απόσυρση παλιών δικύκλων κάτω από 50 κυβικά;
Αξείζει τον κόπο;
Με ποιες προθποθέσεις γίνεται αυτή;

duckino
08/07/2006, 19:08
Καλησπέρα παίδες!

ΤΟ ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΑΑΑΑΑ!!!!!!!

DAKARΑΚΙ τρελό λέμε!

Ίσως το τελευταίο ετοιμοπαράδωτο στην Ελλάδα(κι όμως ναι)!
Τελικά οι τιμές των μεταχειρισμένων ειδικά το καλοκαίρι είναι απαγορευτικές!

ΠΡΟΣΦΟΡΑ !!!

BMW F 650 GS καινούριο 8050 ευρώ με ABS , alarm (όχι συναγερμό) , θερμενόμενα grips και κεντρικό stand πακέτο.
Για τους Θεσσαλονικείς και με 30% προκαταβολή και 12 μήνες ΑΤΟΚΑ! (Τρικαλιώτης)
Η ίδια προσφορα ισχύει και για το Dakar (8650 με όλα τα παραπάνω εκτός φυσικά από το διπλό stand)!

Ποιος ο λόγος λοιπόν να πάρω ελαφρώς μεταχειρισμένο(2004-2005 μοντέλο από 5000χλμ μέχρι 15000χλμ...από 6000-7500ευρώ!!!).Πολλά δεν είναι ρε παιδιά δεδομένου ότι οι περισσότεροι(για να μην πω όλοι) τα θέλουν και μετρητά;

Ελπίζω μόνο μη σκάσει του χρόνου καινούριο μοντέλο και κλαίω.Αλλά και από την άλλη , αν περιμένεις πάντα το καινούριο και καλύτερο , δεν θα πάρεις ποτέ!

Dakarάκι τσίλικο! Κουκλί λέμε!

GEORGE_37
08/07/2006, 22:26
Άντε με το καλό και καλές βόλτες!!! :beer:

zanny
10/07/2006, 10:36
Καλές βόλτες..και στα δικά μας :D :beer: :D