View Full Version : Απλώς απολαύστε το !!!!!!
billy_BMW
21/07/2006, 14:58
http://www.theworldsmostpowerfulnakedbike.com/
δε ξερω αν ακουσες οτι σε 1 μηνα θα ανακοινωθει το νεο Ζ1000 2007 μοντελο..... με πλαισιο και μοτερ απο ΖΧ10....
ΦΟΥΤΑΝΕΣ ΣΤΑ ΚΡΕΒΑΤΙΑ ΣΑΣ
:evil: :evil: :evil: :evil:
dukeandthecity
21/07/2006, 15:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από billy_BMW
http://www.theworldsmostpowerfulnakedbike.com/
ωραιο βιντεακι αλλα δεν το ειδα να στριβει καθολου.....
μην ειναι μονο για ευθεια?
dukeandthecity
21/07/2006, 15:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
ΦΟΥΤΑΝΕΣ ΣΤΑ ΚΡΕΒΑΤΙΑ ΣΑΣ
:evil: :evil: :evil: :evil:
φουτανες ??? που ???
56106
billy_BMW
21/07/2006, 15:18
BMW και για ευθεία????
Μάλλον μπερδεύεσαι:sun: :sun: :sun:
Αρχικά δημιουργήθηκε από billy_BMW
BMW και για ευθεία????
Μάλλον μπερδεύεσαι:sun: :sun: :sun:
τι δε ξυνουν μοτερ αυτα χαχαχαχαχαχα
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
billy_BMW
21/07/2006, 15:25
Μπερδεύεις τη σειρά με τα boxer.
Φαντάρος έκανες με χακί και Labreta ή παραλλαγή και ZXR?
Αδιάβαστος κακό παιδί
Type
Transverse mounted, liquied cooled inline 4-cyclinder
:beer: :beer: :beer:
Displacement
1157 cc
Bore X Stroke
79 mm x 59 mm
Horsepower
163 bhp @ 10250 rpm
Torque
94 lb/ft @ 8250 rpm
Valve Gear
DOHC, chain-driven with bucket tappets
No of cylinders
4
Compression Ratio
13.0:1
Engine Management
BMW Engine Controller - BMS K
Valves per Cylinder
Four
Valves
2 x 32.0 mm intake / 2 x 27.5 mm exhaust
Fuel Tank
HDPE, internal pump and internal filter
Alternator W
580 Watts @ 14 Volts
Battery V/AH
12 Volts / 14 Amps/hour
Engine Summary
Laterally mounted, this 16-valve, water-cooled K series engine angles the cylinders forward by 55 degrees, lowering the center of gravity significantly. Inspired by Formula One technology, this high-powered engine has a narrow profile, close gear ratios, and precise 6-gear shifting. Gearbox response is immediate, which means startling acceleration, amazing horsepower, and absolutely mind-bending performance.
Alles ή Uber Alles?????
α να και ενα BMW που δε ξυνει μοτερ!
εχει και αυτο ομως τελεφερικ παρατελεφερικ πως το λενε ε? :lol: :lol: :lol: :lol:
billy_BMW
21/07/2006, 15:34
Πάλι αδιάβαστος στο μάθημα μέσα σε 5 λεπτά :nono: :nono: :nono:
Duoteleferic παρακαλώ....
Δηλαδή:
Δεν έχουμε βύθιση μπροστινού τροχού πριν την είσοδο στη στροφή....understand?????
Ά και μια λεπτομέρεια που μπορεί να σου αρέσει.....
ρυθμίζουμε το rebound των αναρτήσεων και το βάρος οπου θέλουμε να δεχτούν με ένα κουμπάκι......
Και κάτι τελευταίο για επιδόρπιο....το κουμπάκι το πατάμε καθώς οδηγάμε ούτε καν σταματάμε.
ESA το λένε στη γερμανία και στην WP.
Και μου έκανε αντύπωση ότι το ζητήσαν 3 Ιαπωνικές εταιρίες για να το βάλουν σε 2 χρόνια σε δικά τους.
Back to the future????????
:sun: :sun:
billy_BMW
21/07/2006, 15:40
Responce ?????
Pardon ?????
:cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:
:wave2: :wave2: :wave2:
α ναι ε?
και τοτε γιατι δε δουλευει και εχεις βαρκα? :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
(αρραγε στα BMW fora αυτα λετε μεταξυ σας και νομιζετε οτι εχετε μοτοσυκλετες????) :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Cpt. Haddock
21/07/2006, 16:53
:smokin:
This thread is being watched by your local moderator...
:smokin:
:D
Αρχικά δημιουργήθηκε από billy_BMW
Πάλι αδιάβαστος στο μάθημα μέσα σε 5 λεπτά :nono: :nono: :nono:
Duoteleferic παρακαλώ....
Δηλαδή:
Δεν έχουμε βύθιση μπροστινού τροχού πριν την είσοδο στη στροφή....understand?????
Ά και μια λεπτομέρεια που μπορεί να σου αρέσει.....
ρυθμίζουμε το rebound των αναρτήσεων και το βάρος οπου θέλουμε να δεχτούν με ένα κουμπάκι......
Και κάτι τελευταίο για επιδόρπιο....το κουμπάκι το πατάμε καθώς οδηγάμε ούτε καν σταματάμε.
ESA το λένε στη γερμανία και στην WP.
Και μου έκανε αντύπωση ότι το ζητήσαν 3 Ιαπωνικές εταιρίες για να το βάλουν σε 2 χρόνια σε δικά τους.
Back to the future????????
:sun: :sun:
Εγω πιστευω οτι η BMW εχει αλλαξει πολυ σε σχεση με το παρελθον, και ειδικα την πολιτικη της.
Αυτο που δεν εχει αλλαξει ομως ειναι ορισμενοι bmwδακιδες που παντα ειναι με την ιδια νοοτροπια
billy_BMW
21/07/2006, 17:30
Εσύ After αποβάλεσε απο τη τάξη τελείως λόγω κακής διαγωγής.
Διότι έχω αλλάξει 16 μηχανάκια οπου μόνο το 1 ήταν BMW και άλλο 1 Aprilia.
Τα υπόλοιπα 14 μόνο BMW δεν έλεγαν.....οπότε χάνεις απο τα αποδυτήρια.
Όσο για τις άλλες απαντήσεις...................................
επιχειρήματα παρακαλώ όχι υποψίες και απόψεις καφενείου........
:sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun:
billy_BMW
21/07/2006, 17:39
Α και μιας και φάγαμε το επιδόρπιο ας περάσουμε στο γλυκό.......
Πήρατε κουτάλια?????
Λοιπόν :
Πρόσφατα στο Mugelo στο τελευταίο αγώνα έμαθα μια μικρή πληροφορία οπου τώρα αν την πω θα γελάσει πολύ κόσμος μαζί μου αλλά ας έχει και ένα στυλό μαζί να την σημειώσει μπας και βγω αληθινός.....
To 2008 κάποιος κοντός που τον φωνάζουν και γιατρό ήδη έχει υπογράψει με μία Βαυαρική εταιρία.
Μα τι να κάνει αλήθεια????τί να οδηγήσει????θα πει ο ποιητής.
Ίσως κάτι όπως το παρακάτω οπου δοκιμάζεται?????
56121
o doktoras στην BMW? me gustas!:cool:
telelever legontai kai oxi teleferic....
Teleferic stin Parnitha exei an thelete
:lol: :lol: :lol:
μωρε λες να ναι ετσι
56181
billy_BMW
23/07/2006, 18:58
Πάντως σίγουρα δε θα μοιάζει με αυτό
http://img128.imageshack.us/my.php?image=bmwk1200rjq9.jpg
billy_BMW
23/07/2006, 18:59
Και αποκλείεται να τα καταφέρει να είναι κάποτε έτσι::::::
http://img456.imageshack.us/img456/2152/k1200rpowercupem4.jpg
billy_BMW
23/07/2006, 19:06
Πάντως η ιδέα της κομένης εξάτμισης κάτι μου θυμίζει.....απο κάπου μήπως πάλι την είδαν??????
http://img234.imageshack.us/img234/4323/yamahafz1fazer066gr7.jpg
:a9:
billy_BMW
23/07/2006, 19:12
Α πες και στον κύριο Takhito να καταφέρει να σταματήσει πριν τον κύριο Brembo.
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
(αρραγε στα BMW fora αυτα λετε μεταξυ σας και νομιζετε οτι εχετε μοτοσυκλετες????) :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Επειδή πολύ την λές εσύ στους BMWδκηδες το νουσου γιατί άλλαξα στρατόπεδο τώρα:smokin: , μήν σε πετύχω σε κανα ΑιΓιαννη με βαλίτσα κιολας και έχουμε τίποτα κλάματα :lol: :lol:
adam_tsouk
31/07/2006, 12:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
Επειδή πολύ την λές εσύ στους BMWδκηδες το νουσου γιατί άλλαξα στρατόπεδο τώρα:smokin: , μήν σε πετύχω σε κανα ΑιΓιαννη με βαλίτσα κιολας και έχουμε τίποτα κλάματα :lol: :lol:
αλλαξες στρατοπεδο, αλλαξε και κανα βρακι τωρα!
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Τώρα που θα πάρουμε και Vale ποιος μας πιάνει λέμε
BMW rules :beer:
Να ρωτήσω κάτι?
Η συμπίεση είναι σίγουρα 13.0 : 1 στο 1200?
K1200R...
Έργο τέχνης...
Poetry in motion...
:a07: :a07: :a07:
Αρχικά δημιουργήθηκε από alexk
Να ρωτήσω κάτι?
Η συμπίεση είναι σίγουρα 13.0 : 1 στο 1200?
Το κοίταξα στο site τώρα και έχει παραπάνω συμπίεση. Την ψώνισα τώρα :evil:
Θα παραγγείλω φλάτζα του YEC να ανεβάσουμε συμπίεση. ΕΛΕΟΣ :look:
Αρχικά δημιουργήθηκε από gojakla
K1200R...
Έργο τέχνης...
Poetry in motion...
:a07: :a07: :a07:
WTF !!!
OGM !!!
:uplate: :eyepop: :sick: :hypnotize :dizzy: :alien:
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
WTF !!!
OGM !!!
:uplate: :eyepop: :sick: :hypnotize :dizzy: :alien:
Στουφες εσυ:evil:
Διαβάζω αυτές τις μέρες και ενώ έλεγα να κρατήσω χαρακτήρα, τελικά ο δαίμων του πληκτρολογίου με νίκησε....
Λοιπόν κύριοι Idi, dukeandthecity, After και λοιποί εύκολα κρίνοντες...Στο πληκτρολόγιο όλα εύκολα φαίνονται, αλλά θα σας πρότεινα αν βρείτε στον δρόμο σας τον εν λόγω Μπεμβεδάκια, καλά θα κάνετε να προσποιηθείτε ότι θαυμάζετε την θέα....Ακούστε με που σας λέω....Χάρη σας κάνω που σας προειδοποιώ μην τυχόν και την πάθετε μπροστά σε κόσμο.... :a13: :lol: :lol:
Τυχάνει να έχω κάνει αρκετές βόλτες μαζί του και σας διαβεβαιώ ότι έχει την κακιά συνήθεια να κουβαλάει μαζί του μερικά κιλά τσάι Λίπτον για κάθε ενδιαφερόμενο... :a9:
Χαρακτηριστικό ότι καναδυό φορές όντας πίσω του, είχα την αίσθηση ότι το μηχανάκι είχε περάσει το όριο των ελαστικών και πήγαινε με τις ζάντες !!!
Οσο και χεράς να ήτανε δεν θα κατάφερνε κάτι τέτοιο αν η Μπέμπα ήταν κανένα χρέπι του κερατά...Χωρίς να το έχω οδηγήσει (Μπίλλυ μετά από αυτό θα μου δώσεις βόλτα εεεε ??? :D ), το μηχανάκι έχει φοβερή δύναμη, απίστευτες ροπές, κορυφαία φρένα (γιαυτό σήμερα γράφω στο πληκτρολόγιο....), και από ότι φαίνεται μεγάλα περιθώρια για σίγουρα μπασίματα....
Να πω επίσης, ότι πριν την εμπειρία αυτή και εγώ δεν έβλεπα με σοβαρό μάτι την εταιρία όσο αφορά τις σπορτίφ ικανότητες των μοτοσυκλεττών της, αλλά να που η πράξη λέει άλλα...
Δίδαγμα ???
Απλό....Καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς...:a014: :a014: :a014: :a014:
Σε ένα έχετε δίκιο....
Το ότι μας τα έχει πρήξει με το ....βρωμομηχανάκι ....ναι μας τάχει... :a48: Είναι τέτοια η πλύση εγκεφάλου που κοντεύει να αλλαξοπιστήσει σύσσωμο το Φείζερκλάμπ....:a028: :a028: :a028:
billy_BMW
31/07/2006, 19:45
Τα χρήματα μου είπες να τα βάλω στην Alpha ή στην Eurobank?????
:smokin: :smokin: :smokin: :smokin: :smokin: :smokin: :smokin: :smokin: :smokin:
billy_BMW
31/07/2006, 22:51
Πάντως για να λέμε και του στραβού το δίκιο.
Προχτές ήμουν σε ένα φίλο αντιπρώσοπο της BMW.
Μπαίνει ένας κύριος με γραβάτα.
Είχε το Scarver(Απαράδεκτο σαν μοντέλο,άλλη συζήτηση όμως αυτή)
Λοιπόν μπαίνει και ρωτάει πόσο πάει το GS το 1200?
Του απαντάει ο υπέυθυνος και παράλληλα τον ρωτάει.
Για τι χρήση το θέλετε???
Και δίνει την εξής φανταστική,καταπληκτική,καλυτερότερη απάντηση ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!!!!
Ε να μωρέ τώρα οι ζάντες μου έχουν αυτές τις ακτίνες πως τις λέτε και θέλω να πάρω αυτό οπού δεν έχει ακτίνες.
Γιατί τον ρωτάει ο υπάλληλος.
Μα δε μπορείτε να φανταστείτε πόσο με ταλαιπωρούν στο πλύσιμο!!!!!!!
Ήταν ο καλυτερότερος μοτοσυκλετιστής οπου έχω γνωρίσει ποτέ μου.Ήθελα αυτόγραφό του.....αλλά θα με απέριπτε.
Όποιος δεν πιστεύει την ιστορία έχω και μάρτυρες.
Δεν νομίζω ότι σε άλλη αντιπροσωπεία μοτοσυκλέτας θα συναντούσατε κάτι αντίστοιχο εεεεεεεεε???????????
Να οι στιγμές οπου μας κάνουν τους BMWδάκιδες απίστευτα και τόσο μα τόσο ηλίθια ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΥΣ και για κράξιμο......
Πως λοιπόν να μην δικαιολογίσω τον After και άλλους τόσους που μας τα σούρνουν.
Καλό καλοκαίρι Hondakides Υamahakides Suzukakides και σε όλους σας γιατί άμα χρειαστώ κάτι στο δρόμο όλοι θα σταματείσετε έστω και αν έχω BMW.
Καλές διακοπές Brothers in Arms.
Οπλείστε (όπως λέει και ένας φίλος)με το αριστερό πόδι και καλά χιλιόμετρα.
:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Βιlly πολυ γελιο
Δυστυχως ετσι ειναι τα πραγματα.
Μερικες εταιριες εχουν την ατυχια(ή τυχη) να επιλεγονται απο καποιους που εχουν 2 φραγκα παραπανω στην τσεπη
Μηπως δεν βγαζει καλα οχηματα η mercentes?
Μηπως οι harley δεν εχουν ιστορια?
Εγω ομως την εχω συνδεσει με Κεφαλαριωτες φλωρους που κανουν φιγουρα.
Γιατι μηπως οι περισσοτεροι καγκουρες της Αθηνας δεν εχουν επιλεξει Ζ, που εχω και εγω, και θελω να ειμαι σωστος?
Σαν τον αλλο που επεμενε οτι η varadero του ειναι πιο γρηγορη απο το Ζ επειδη εκεινο ειναι 1000κυβικα και εμενα 750.
Ε αντε να του εξηγησω.....μηπως θα καταλαβαινε?
lord_dimos76
01/08/2006, 15:55
ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ,ΕΔΩ Ο ΑΛΛΟΣ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΕΝΑ ΕΠΕΤΕΙΑΚΟ 1150GS (ΞΕΡΕΤΕ,ΤΟ ΛΕΥΚΟ-ΜΠΛΕ) ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑΞΕΙ ΧΡΩΜΑ,ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕ...
ΟΠΟΤΕ,ΕΓΩ Ο ΑΔΑΗΣ ΡΩΤΑΩ:ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΧΡΩΜΑ,ΟΕΟ?
ΠΑΡΕΠΙΠΤΟΝΤΩΣ,ΩΡΑΙΟ ΒΙΝΤΕΟ!:eyepop:
Μουαχαχαχαχαχα χεστηκα στη θεα ενος καραβιου μουχαχαχαχαχαχ
απο τα γυμνα ΜΟΝΟ τα superduke Και τα tuono Με "τρομαζουν" γιατι ειναι οντως “στημένα” ... λοιπα γυμνα ας μην τολμουν καν να με προσεγγίζουν, για μη καιω τσαμπα βενζίνη (fazer συμπεριλαμβανόμενου):smokin:
τα BMW με τα τελεφερικ - παρατελεφερικ, εκτος του οτι τα εχουν οι ΚΟΥΛΟΙ ... δε στριβουν με τιποτα σε δρομο που δεν εχει ασφαλτο πιστας και ανω (εξου και το βιντεο προμοσιον τους που εχει ενα "400ρι" drug racing και μια παραρα μηχανακι να καυχιεται οτι ειναι "the worl most powerfull naked my ass yeah") κανανε και "κλειστο πρωταθλημα" να βγουνε πρωτοι και κατι τρεχει στα γυφτικα... υπαρχει πρωταθλημα γυμνων τοσα χρονια ... και εκει ξεχωριζουν τα παιδια απο τους αντρες ....
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=13305
Φίλε Γιώργο.... πολύ ωραία όλα αυτά... αλλά πάλι αναλύουμε επιδόσεις...
Εγώ το γουστάρω τρελά το γυμνό της Βαυαρικής εταιρίας ΚΥΡΙΩΣ γιατί μου αρέσει τρελά.
Και περί ορέξεως κολοκυθόπιτα ΑΛΛΑ εμένα μου αρέσει η σπανακοτυρόπιτα.
Και αυτό το μηχανάκι (για μένα προσωπικά πάντα) είναι ΚΑΙ πανέμορφο ΚΑΙ διαφορετικό ΚΑΙ δυνατό ΚΑΙ αξιόπιστο και και και...
Και αφού μου αρέσει στο μάτι, και δεν έχει κάποιο άλλο σοβαρό πρόβλημα (πχ βλάβες κλπ κλπ) τότε όλα τα άλλα είναι... τρίχες κατσαρές! :evil:
billy_BMW
01/08/2006, 18:01
Αγαπητε Idi το ποια μηχανάκια σε φοβίζουν δε ξέρω πόσους ενδιαφέρει.Το πόσους εσύ φοβίζεις γύρω μάλλον αυτό απασχολεί τους γύρω σου.
Το ότι το Κ το οδηγούν ΚΟΥΛΟΙ μάλλον πρέπει να είσαι φιλο-BMWδάκιας διότι στο δρόμο δεν βλέπεις και πολλά και δε ξέρω πόσους φίλους έχεις με Κ και κουλούς θεωρώ πάρα μα πάρα πολλούς.(Οπότε την παρατήρηση τούτη την περνάω σαν μπιχτή και λίγο αστεία).
Εκτός αν τον καλό οδηγό τον κρίνεις απο το μηχανάκι του.......ποιος ξέρει είναι κ αυτό άλλη μια καινούργια άποψη με επιχείρημα και πολύ μα πολύ σωστά τεκμηριωμένη.
Στην υγειά σου Idi
:beer: :beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
Μουαχαχαχαχαχα χεστηκα στη θεα ενος καραβιου μουχαχαχαχαχαχ
απο τα γυμνα ΜΟΝΟ τα superduke Και τα tuono Με "τρομαζουν" γιατι ειναι οντως “στημένα” ... λοιπα γυμνα ας μην τολμουν καν να με προσεγγίζουν, για μη καιω τσαμπα βενζίνη (fazer συμπεριλαμβανόμενου):smokin:
τα BMW με τα τελεφερικ - παρατελεφερικ, εκτος του οτι τα εχουν οι ΚΟΥΛΟΙ ... δε στριβουν με τιποτα σε δρομο που δεν εχει ασφαλτο πιστας και ανω (εξου και το βιντεο προμοσιον τους που εχει ενα "400ρι" drug racing και μια παραρα μηχανακι να καυχιεται οτι ειναι "the worl most powerfull naked my ass yeah") κανανε και "κλειστο πρωταθλημα" να βγουνε πρωτοι και κατι τρεχει στα γυφτικα... υπαρχει πρωταθλημα γυμνων τοσα χρονια ... και εκει ξεχωριζουν τα παιδια απο τους αντρες ....
Μην λές μετά όμως ότι δεν σε προειδοποίησα....:a13: :a13: :a13:
billy_BMW
01/08/2006, 19:54
Α και κάτι που τώρα πρόσεξα.
Χρόνια ψάχνω έναν δρόμο με "άσφαλτο πίστας".Ξέρεις που έχει να μας πεις???????
Μέσος όρος Συντελεστή τριβής στην Ελλάδα έχουμε 0.65.
Ασ' τον μην τον ψάχνεις ακόμα.
Η Metzeler με επιστολή της τονίζει ότι δεν υπάρχει κατάλληλο λάστιχο να συστήσει για τους Ελληνικούς δρόμους.......
Καλές βόλτες Idi
:beer: :beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
Μουαχαχαχαχαχα χεστηκα στη θεα ενος καραβιου μουχαχαχαχαχαχ
απο τα γυμνα ΜΟΝΟ τα superduke Και τα tuono Με "τρομαζουν" γιατι ειναι οντως “στημένα” ... λοιπα γυμνα ας μην τολμουν καν να με προσεγγίζουν, για μη καιω τσαμπα βενζίνη (fazer συμπεριλαμβανόμενου):smokin:
τα BMW με τα τελεφερικ - παρατελεφερικ, εκτος του οτι τα εχουν οι ΚΟΥΛΟΙ ... δε στριβουν με τιποτα σε δρομο που δεν εχει ασφαλτο πιστας και ανω (εξου και το βιντεο προμοσιον τους που εχει ενα "400ρι" drug racing και μια παραρα μηχανακι να καυχιεται οτι ειναι "the worl most powerfull naked my ass yeah") κανανε και "κλειστο πρωταθλημα" να βγουνε πρωτοι και κατι τρεχει στα γυφτικα... υπαρχει πρωταθλημα γυμνων τοσα χρονια ... και εκει ξεχωριζουν τα παιδια απο τους αντρες ....
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=13305
Ας αρχίσουμε ότι το γυμνό BMW το βλέπεις με κυάλι και με δυσκολία κιόλας, δευτερον επειδη έχει γίνει πολύ γρήγορος τώρα τελευταία με το που θα το πάρω το GS θα πάμε μια στο ΑιRossi να δούμε άν θα καταφέρεις να με ακολουθήσεις΄, κερνάμε τσαί στον Αλεξίου:lol:
Θα έχω και την βαλίτσα πίσω :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
Ας αρχίσουμε ότι το γυμνό BMW το βλέπεις με κυάλι και με δυσκολία κιόλας, δευτερον επειδη έχει γίνει πολύ γρήγορος τώρα τελευταία με το που θα το πάρω το GS θα πάμε μια στο ΑιRossi να δούμε άν θα καταφέρεις να με ακολουθήσεις΄, κερνάμε τσαί στον Αλεξίου:lol:
Θα έχω και την βαλίτσα πίσω :wave2:
ΟΛΕ.
Να οι κόντρες θανάτου...:beer:
απο οσους απαντησαν κανενας δεν εχει BMW....
ρε μια διαμαχη της προκοπης δε μπορω να κανω ΜΕ ΚΑΤΟΧΟΥΣ BMW ???
ΤΣΤΣΤΣΤΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ
της Honda οι κολλημενοι ειχαν πιο πολυ πλακα.. λεγαν και καμια πιπα για αξιπιστιες και τις νικες στα GP.....
θα αρχισω να κραζω τους Υamaha κιδες γιατι βαρεθηκα
:evil: :evil: :evil: :smokin:
(τελεφερικ-boxer suxxx BIG time) :wave2: :wave2: :wave2:
Kortenaer
04/08/2006, 12:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
απο οσους απαντησαν κανενας δεν εχει BMW....
ρε μια διαμαχη της προκοπης δε μπορω να κανω ΜΕ ΚΑΤΟΧΟΥΣ BMW ???
Θα απαντουσα εγω αλλα δεν το κανω γιατι το επομενο ποστ θα γραφει "εσυ ρε χτικιαρη που πας με το μονοκυλινδρο" οποτε κανω την παπια. :D
Υ.Γ. Σας εχω ολους......:a9:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Kortenaer
Θα απαντουσα εγω αλλα δεν το κανω γιατι το επομενο ποστ θα γραφει "εσυ ρε χτικιαρη που πας με το μονοκυλινδρο" οποτε κανω την παπια. :D
Υ.Γ. Σας εχω ολους......:a9:
τουλάχιστον το δικο σου εχει ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΤΑΞΗ στο κινητήρα και δεν εχει και τελεφερικια
κατι πρεπει νακανεις με την τελικη μετάδοση thought
αρα ειναι μοτοσυκλέτα οχι μπαγλαμας αυτοκινηταδικο-γκατζεταδικο μοτοσακό BMW μοτοραντ μαι ασσ :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
billy_BMW
04/08/2006, 14:41
Τη σωστή διάταξη του κινητήρα τη προσδιορίζεις απο τη βαρύτητα εσυ?????//
Δηλαδή χωρίς να πέσει το μήλο δεν υπάρχει ενέργεια????(Μάλον έχεις μείνει στην εποχή του Νεύτωνα).
Σκέφτηκες ποτέ ότι όταν είναι boxer έχει λιγότερες τριβές.
Σκέφτηκες ποτέ οτι ελάχιστες Ιαπωνικές κυκλοφορούν μετά απο 20αετία.
Ενώ οι mottorad κλείνουν κοντά έναν αιώνα.....και τον κλείνουν άνετα.
Όταν θα σκεφτείς μη καταναλωτικά αλλά ποιοτικά τα ξαναλέμε.
Καλά μπάνια :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
lord_dimos76
04/08/2006, 21:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από billy_BMW
Τη σωστή διάταξη του κινητήρα τη προσδιορίζεις απο τη βαρύτητα εσυ?????//
Δηλαδή χωρίς να πέσει το μήλο δεν υπάρχει ενέργεια????(Μάλον έχεις μείνει στην εποχή του Νεύτωνα).
Σκέφτηκες ποτέ ότι όταν είναι boxer έχει λιγότερες τριβές.
Σκέφτηκες ποτέ οτι ελάχιστες Ιαπωνικές κυκλοφορούν μετά απο 20αετία.
Ενώ οι mottorad κλείνουν κοντά έναν αιώνα.....και τον κλείνουν άνετα.
Όταν θα σκεφτείς μη καταναλωτικά αλλά ποιοτικά τα ξαναλέμε.
Καλά μπάνια :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΕΣΑΙ ΚΑΙ ΧΑΛΑΣ ΤΗ ΖΑΧΑΡΕΝΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΚΟΤΙΖΕΣΑΙ...
:a022:
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΝΑ'ΧΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από billy_BMW
Τ
Σκέφτηκες ποτέ οτι ελάχιστες Ιαπωνικές κυκλοφορούν μετά απο 20αετία.
Συγγνώμη φίλε αλλά αυτό που λες είναι εντελώς άσχετο. Ουδεμία σχέση έχει η ποιότητα κατασκευής με το πόσες κυκλοφορούν. Πιο πολύ έχει να κάνει με το πόσο ρομαντικός είναι ο κάθε ιδιοκτήτης.
Και μετά, μπορείς να μου πεις τι κερδίζω άν κυκλοφορώ με ένα bmw 30ετίας? Θα μου δώσουν κανένα βραβείο? Μόνο να χάσω έχω και τίποτα να κερδίσω.
ΥΓ: Και άν υποστηρίξεις ότι δεν έχω ιδέα από bmw μηχανές κτλ, μπορούμε να συνεχίσουμε τη συζήτησή μας με pm.
billy_BMW
05/08/2006, 11:42
Σίγουρα θεωρώ ότι κάποιος με μεράκι μπορεί να κρατήσει μια μηχανή εις τους αιώνες των αιώνων ανεξαρτήτου μάρκας.
Απο εκεί και πέρα ένα εργοστάσιο οπου στηρίζει ακόμα με ανταλλακτικά μοντέλα απο τα οποία μόνο εμπορικό όφελος δεν έχει αυτό σίγουρα με την εμπειρία σου ξέρεις ότι μόνο η BMW το παρέχει.
Επίσης ότι δεν βαφτίζει νέα μοντέλα κάθε χρόνο χάρης σε ένα face lifting όπως συνηθίζουν πολλές Ιαπωνικές.Εδώ τη διαφορά την κάνουν όλα τα Ευρωπαϊκά.
Στο συγκεκριμένο σημείο θεωρώ ότι είναι απαράδεκτο προς το αγοραστικό κοινό οποιαδήποτε εταιρία οπου μετά απο ένα χρόνο αντί να χάσει απο 20% με το πολύ 30% της αξίας του χάνει 40% ακόμα και 50% χάρης σε ένα απλό face lifting.Δεν σέβεται η εταιρία το κοινό της.
Οπότε σου λέει το αγόρασες το πουλάς ναι μεν πιο εύκολα αλλά χάνεις και πιο πολλά.
Και τέλος η ποιότητα κατασκευής θεωρώ ότι έχει να κάνει απόλυτα με την μακροβιότητα.
Σίγουρα έχει να κάνει και ο χαμηλόστροφος κινητηρας αλλά η γερή κράση των μετάλων και η ποιότητα των πλαστικών σημείων και άλλα πολλά απο χημικής τους και μόνο ιδιότητας αντέχουν περισσότερο στις φυσικές και χημικές φθορές.
Εαν δεν ίσχυε κάτι τέτοιο θα είμασταν στην εποχή του σιδήρου.
:ninja: :ninja: :ninja:
Όσο για τα π.μ
Δεν θεωρώ ότι αυτές οι συζητήσεις γίνονται για να φανούμε πιο έξυπνοι αλλά για να κάνουμε λίγο πλάκα και να δημοσιεύουμε τις γνώσεις μας με επιχειρήματα.
Οπότε περιμένω να μάθω απο εσένα γιατί η ποιότητα δεν αντέχει στο χρόνο όπως είπες.
Αρχικά δημιουργήθηκε από alexk
Ουδεμία σχέση έχει η ποιότητα κατασκευής με το πόσες κυκλοφορούν.Πιο πολύ έχει να κάνει με το πόσο ρομαντικός είναι ο κάθε ιδιοκτήτης.
Αρχικά δημιουργήθηκε από
billy_BMW
Οπότε περιμένω να μάθω απο εσένα γιατί η ποιότητα δεν αντέχει στο χρόνο όπως είπες.
Τι είπα εγώ και πως το μετάλλαξες εσύ... :wave2:
Same old story...
Αρχικά δημιουργήθηκε από billy_BMW
Τη σωστή διάταξη του κινητήρα τη προσδιορίζεις απο τη βαρύτητα εσυ?????//
Δηλαδή χωρίς να πέσει το μήλο δεν υπάρχει ενέργεια????(Μάλον έχεις μείνει στην εποχή του Νεύτωνα).
Σκέφτηκες ποτέ ότι όταν είναι boxer έχει λιγότερες τριβές.
Σκέφτηκες ποτέ οτι ελάχιστες Ιαπωνικές κυκλοφορούν μετά απο 20αετία.
Ενώ οι mottorad κλείνουν κοντά έναν αιώνα.....και τον κλείνουν άνετα.
Όταν θα σκεφτείς μη καταναλωτικά αλλά ποιοτικά τα ξαναλέμε.
Καλά μπάνια
ποσο κολλημενος μπορει να εισαι?? αν ηταν σωστη η διαταξη BOXER θα την ακολουθουσαν και αλλοι κατασκευαστες ΗΑLLOOOOOOOOOOOOO ....!!!
υπαρχει ενα θεμα ομως.... δε γουστερεο ο καθενας μας η μηχανη του να εχει 1 μετρο πλατος :lol: και σε καθε γκαζια τα γερνει δεξια (ή αριστερα θα σε γελασω) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ασε που η διαταξη V ειναι καλυτερη απο αποδοση :lol:
αλλα φυσικα θελει πολυ σκεψη.... η BMW ξερει καλυτερα απο οοοολους.... αυτη εφτιαξε τα Μ3 :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Ας αφησουμε τα περι διαταξης στην ακρη...
Οι κατασκευαστες προτιμουν να "υιοθετουν" καλους πελατες ετοιμους να υπερασπιστουν την εταιρεια, ακομα και αν δεν εχουν κανενα μηχανακι αυτης, παρα να υιοθετησουν κινητηρες σε σωστες διαταξεις...
Πλακα πλακα την BMW την εχω παραδεχτει σε πολλα θεματα.
Μαλλον σαν εταιρεια το εχει πιασει το νοημα καλυτερα απο τις αλλες.
billy_BMW
06/08/2006, 18:21
Φίλε AlexK
Όσο ρομαντικός και αν είναι κάποιος για να διατηρήσει μια μηχανή χρειάζεται εργαλεία,υποστήριξη αντ/κων απο το εργοστάσιο,μεράκι αλλά και η ίδια η κατασκευή(ποιότητα οεο) να αντέχει στο χρόνο.(σκουριασμένα μέταλα κ.λ.π)
Θα μου πεις υπάρχει και το νίκελ για να αποφύγεις τη σκουριά.
Θα σου πω έχεις δει πολλές παλιές BMW νικελομένες?????
:wave2: :wave2: :wave2: :wave2:
Κατα δεύτερον στο φίλο μου idi οπου ισχυρίζεται ότι είμαι κολημένος.
Ποτέ δεν συμπάθησα προσωπικά τους boxer κινητήρες
γι'αυτό δεν είχα και ποτέ(όχι όμως απο θέμα αξιοπιστίας).
Είναι καλό να γνωρίζεις κάποιον απο κοντά και τότε να τον αποκαλείς κολλημένο.(Τουλάχιστον εγώ έτσι θα έκανα).
Και για να δεις ότι για 3η φορά είσαι φάουλ και όπως έλεγε ένας δάσκαλός μου καλύτερα η αμάθεια απο την ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ!!!
BOXER κινητήρα καλέ μου φίλε δε χρησιμοποιεί κανείς άλλος όχι γιατί δε θέλει.
Για να το ξέρεις και άλλη φορά να μην ισχυρίζεσαι χωρίς γνώση κάτι:
Υπάρχει ακόμα και σήμερα ο διεθνής οργανισμός πατεντών.
Εδρεύει στις Βρυξέλες
Λοιπόν μάθημα πρώτο
Τι κάνει αυτός ο οργανισμός Νικολάκη????
Κατωχηρώνει Πατέντες
Τι είναι οι πατέντες Νικολάκη???
Όταν έχουμε μια εφεύρεση έχουμε παράλληλα το δικαίωμα(καταθέτοντας ένα φάκελο-και αφού περάσει απο έγκριση) να κατοχηρώσουμε την πατέντα.
Δηλαδή????
Δηλαδή Νικολάκη κανένας άλλος δεν μπορεί να φτάξει κάτι παρόμοιο χωρίς την έγκρισή μας(με οικονομική απολαβή) ή χωρίς την έγκριση απο τον Διεθνή Οργανισμό Πατεντών.
Ξέρεις τι έλεγε ο δάσκαλος????
Γελά καλύτερα όποιος γελά.............?????????
HALLLLLLLLOOOOOOOOOOOO?????
:rotflmao:
billy_BMW
06/08/2006, 18:40
Όσο για τη διάταξη V οπου λες για απόδοση....
Νικολάκη τι είναι απόδοση??????
Λοιπόν πέρα απο την πλάκα θεωρώ σωστό
να μοιραζόμαστε κάποια πράγματα όσο κολλημένοι και να είμαστε...."λίγο μας όλοι κάπου είμαστε"
:a49:
Το παρακάτω κείμενο μιλά για την λογική παραγωγής του Boxer και η σύγκρισή του με την διάταξη V και τη σειριακή διάταξη.
Description: An early design to compete againstbmw 1975 r90s the V-Twin engine. Designed to offer competitive power and reduced vibration. The designed worked and was a success in both North America and Europe with the design almost taking over during the Second World War. The Two-Cylinder Boxer Twin engine offers a much improved level of smoothness over the 45o V-Twin and Parallel Twin engines and a compromise between them both in terms of higher RPM and less torque. The disadvantages is both cylinder heads stick out at either side of the engine, making less cornering distance and are much more susceptible to damage. While the Boxer twin engine was a good design in day (1960), BMW has taken the design a step further today and is now much improved in RPM range and can be found in their new sport bikes along with the In-line four.
You can still find motorcycles today using the Boxer Twin engine around the world such as the 2003 BMW R1150R. BMW was the biggest user of the Boxer Twin engine design, even Harley-Davidson used it during the Second World War. Unfortunately for the Boxer Twin, the design is still not used very much compared to the In-Line and V-Twin designs.
Μη ζητήσει κανείς μετάφραση βαριέμαι.
vassilis88
06/08/2006, 18:57
μεταφρασηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη!!!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από billy_BMW
Φίλε AlexK
Όσο ρομαντικός και αν είναι κάποιος για να διατηρήσει μια μηχανή χρειάζεται εργαλεία,υποστήριξη αντ/κων απο το εργοστάσιο,μεράκι αλλά και η ίδια η κατασκευή(ποιότητα οεο) να αντέχει στο χρόνο.(σκουριασμένα μέταλα κ.λ.π)
Έχεις υπ'όψιν σου πόσο στοιχίζουν τα ανταλλακτικά του BMW Mobile Tradition? Πράγματι μπορείς να αγοράσεις, αλλά και το κόστος είναι ένα θέμα ξέρεις... Τουλάχιστον για τους περισσότερους από εμάς. Και επαναλαμβάνω, άν είσαι ρομαντικός και θέλεις να πετάς χρήμματα, ασχολείσαι με τέτοια. Και είμαι σίγουρος ότι δεν υπάρχει κανένα λογικό επιχείρημα πέραν της "αγάπης για το παλιό μηχάνημα" για να έχεις και να συντηρείς μια τόσο παλιά μοτοσικλέτα.
ΥΓ: Επίσης, είναι εκπληκτικό πως προσπαθούν να πείσουν τον no1 bmwδάκια για την ανωτερότητα της bmw, ιστορία κτλ κτλ.
lord_dimos76
06/08/2006, 19:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από alexk
ΥΓ: Επίσης, είναι εκπληκτικό πως προσπαθούν να πείσουν τον no1 bmwδάκια για την ανωτερότητα της bmw, ιστορία κτλ κτλ.
AN ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ''ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΜΟΤ/ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ'' ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΚΔΩΣΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΜΟΤΟ,ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΩΣ ΒΙΒΛΙΟ,ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΓΙΑΤΙ (ΜΙΛΑΜΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ) Η BMW ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΛΠ.
Αρχικά δημιουργήθηκε από lord_dimos76
AN ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ''ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΜΟΤ/ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ'' ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΚΔΩΣΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΜΟΤΟ,ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΩΣ ΒΙΒΛΙΟ,ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΓΙΑΤΙ (ΜΙΛΑΜΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ) Η BMW ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΛΠ.
Ίσως και εσύ άν διαβάσεις ότι έχει να κάνει με την bmw γενικότερα από την ημέρα ίδρυσής της μέχρι και σήμερα, έλα να ξανασυζητήσουμε.
lord_dimos76
06/08/2006, 19:43
ΚΑΤ'ΑΡΧΗΝ Ο ΤΟΝΟΣ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΦΙΛΙΚΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΣ!
ΚΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΞΕΡΩ ΑΡΚΕΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ BMW(ΟΧΙ ΟΛΑ,ΓΙΑΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΞΕΡΕΙ ΟΛΑ,ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΗΜΙΜΑΘΗΣ) ΤΟΣΟ ΘΕΤΙΚΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΑ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΓΝΩΜΗ.
ΑΥΤΑ.-
lord_dimos76
06/08/2006, 19:46
ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΝ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ BMW ΘΑ ΕΒΑΖΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΝΑ ΩΡΑΙΟ ΒΙΝΤΕΟ ΝΑ ΔΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΦΟΡΟΥΜΙΤΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΧΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ!!!
:a022:
.-
billy_BMW
06/08/2006, 19:49
Αγαπητέ AlexK επέτρεψέ μου πάλι να σου απαντήσω ειλικρινά και χωρίς ειρωνία.
Οι τιμές της BMW στην Ελλάδα είναι πανάκριβες.
Η αγορά στη Γερμανία μιας καινούργιας δε διαφέρει πάρα πολύ παρα μόνο τα ανταλλακτικά οπου είναι πολύ πολύ πιο φθηνά.(Αλλά και οι μισθοί καλύτεροι ε?)
Η ανακοίνωση οπου έκανε η BMW απο πέρσι ήταν οτι θα ρίξει τις τιμές στα ανταλακτικά και στα service για όλα τα νέα μοντέλα.
Δεν ήταν μια ανακοίνωση αλλά η πραγματικότητα.
Το 1o service του F650GS σήμερα κοστίζει 140 με 160 ευρώ(πανάκριβο)
Το 1ο service του Κ1200R σήμερα κοστίζει 100 ευρώ !!!!!
Οπότε βλέπεις ότι ένα μονοκυλινδρο κοστίζει περισσότερο απο ένα 1200cc
στη συντήρηση οπου κάνει ανα 20.000Km service.
Οι τιμές έπαισαν σε όλα τα νέα μοντέλα.
Μπορείς να πάρεις ένα τηλ. τον Παναγιωτόπουλο να διαπιστώσεις οτι δε σου λέω κοτσάνες.
:beer:
billy_BMW
06/08/2006, 19:57
Όσο για το αν κάποιος πετάει τα χρήματα του σε "παλιά μοντέλα" θεωρώ οτι όπως τα πετάει ο ψαράς στα δολώματα,ο κυνηγός στις σφαίρες και ο γκομενιάρης στα ποτά έτσι έχει δικαίωμα και αυτός όπως και ο καθένας μας να τα "πετάει" όπου θέλει.
Ρώτα κάποιον εαν θεωρεί οτι πετάει λεφτά όταν τα δίνει στο χόμπι του.
Εκτός εαν ψάχνεις το πόθεν έσχες των φίλων της κλασικής μοτοσυκλέτας.
Παρακάτω είναι τα μοντέλα οπου πήραν φέτος βραβείο στην Ελλάδα και ΠΡΟΣΕΞΕ οτι ένα μόνο ήταν BMW.
Οπότε πια παραμύθια μας ρίχνουν για ιστορία.????
O διαγωνισμός περιελάμβανε τις εξής κατηγορίες: Μεταπολεμικά,
Προπολεμικά, Στρατιωτικά και Restoring (Αναπαλαίωση). Οι
συμμετέχοντες με τις μοτοσικλέτες τους που διακρίθηκαν ήταν
οι:
ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΑ
1ος ΑΝΔΡΟΝΙΚΟΣ ΜΠΕΡΓΙΕΤΖΗΣ
NSU-MAX
1952
2oς ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΛΦΟΠΟΥΛΟΣ
NSU-CONSUL
1952
3oς ΜΑΝΟΣ ΑΝΔΡΕΟΥ
BSA M33
1953
ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ
1ος
ΜΑΝΟΣ ΦΩΣΤΙΕΡΗΣ
HARLEY D.WLA
1943
2ος
ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΛΟΥΓΟΥΡΑΣ
BSA M20
1938
3ος
ΝΑΣΟΣ ΣΟΦΙΑΝΟΣ
BSA M20
1943
ΠΡΟΠΟΛΕΜΙΚΑ
1ος ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΑΛΟΚΩΣΤΑΣ
NORTON 18
1927
2ος
3ος
RESTORING
1ος
ΑΝΔΡΟΝΙΚΟΣ ΜΠΕΡΓΙΕΤΖΗΣ
NSU-MAX
1952
2ος
ΣΠΥΡΟΣ ΚΥΡΙΤΣΗΣ
BMW R25
1953
3ος
ΞΕΝΗΣ ΑΓΑΘΟΚΛΕΟΥΣ
ARIEL NH
1954
billy_BMW
06/08/2006, 20:22
Και επειδή αυτή τη συζήτηση λίγο τόσο δα λίγο την απομακρύναμε απο το κύριο θέμα της.......
ΑΠΛΩΣ ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!!!!!!!!
http://www.theworldsmostpowerfulnakedbike.com/
http://www.theworldsmostpowerfulnakedbike.com/
http://www.theworldsmostpowerfulnakedbike.com/
http://www.theworldsmostpowerfulnakedbike.com/
http://www.theworldsmostpowerfulnakedbike.com/
Αλήθεια έχει μπει ποτέ κανείς με BMW στις κατηγορίες Ιαπωνικών να αρχίσει να λέει διάφορα?????????
Γιατί τέτοια έλξη?????????????
ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΡΥΦΟ-BMW-ΔΑΚΙΔΕΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ ΣΣΣ
Υ.Γ Αστειεύομαι idi
:sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun:
H.A.Balafoutre
07/08/2006, 01:03
Δεν χρειάζετε να κολλάτε σε λεπτομέριες και στερεότυπα.
Το βασικότερο όλων είναι αν ο κάθε κατασκευαστής σέβεται τον καταναλωτή στον οποίο απευθύνεται.
Αν το κάνει αυτό η BMW με τα μοντέλα της και την συνεχή της προσπάθεια να δόσει στο "κοινό της", όπως έχει κάθε εταιρεία το κοινό της, το καλύτερο δυνατό, τότε είναι ΟΚ.
Και στο κάτω κάτω μην κοιτάτε τι συμβαίνει στην Ελλάδα διότι ως αγορά είμαστε μεταξύ σοβαρού κι αστείου.
Το σοβαρό είναι ότι αγοράζουμε προϊόντα με τον ιδρώτα μας και το αστείο είναι η όλη νοοτροπία με τα συνεργεία το επίπεδο δουλειάς και συμπεριφοράς τους και ότι δεν υπάρχει από τους καταναλωτές ώριμη συνείδηση σε τέτοιες αγορές.
Θα ήθελα να ξέρω πάντως τι χρόνους κάνουν στις Σέρρες τα BMW 4τρα & Boxer.:wave2:
billy_BMW
07/08/2006, 09:25
Balafourte Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.
Εννοείται όμως ότι όποιος αγοραστής boxer θεωρεί ότι θα κάνει χρόνο στις Σερρες δεν είναι σοβαρός αγοραστής.
Εννοείται ότι πρέπει να γνωρίζει γιατί αγοράζει boxer.
Εννοείται όμως ότι ένας κινητήρας boxer θα γυρίσει τον κόσμο(άμα θέλει)πολύ πιο απαλά ρυθμικά και ακούραστα απο όλους τους άλλους.
Οι περισσότερες BMW είναι στηριγμένες στην θεωρία της ταξιδιωτικής ανταπόκρισης.
Τα τελευταία μοντέλα λίγο ξεφεύγουν απο αυτό το χαρακτήρα.
Εαν ο κάτοχος boxer αγόρασε ένα κινητήρα χαμηλόροπο και με μικρή ιπποδύναμη για να τα στείνει τότε κακώς τον αγόρασε.
Υ.Γ
Όσο για τα 4/τροχα δεν έχω ιδέα απο επιδόσεις και ανταγωνισμό οπότε σιωπώ.
Balafourte +1000!!!!
Cpt. Haddock
07/08/2006, 10:06
τι να πρωτοδιαχωρίσει κανείς εδώ...
:sick:
πω πω τι αλλο θα δουν τα ματια μου
- οτι η διαταξη Boxer ειναι ΠΑΤΕΝΤΑ ΤΗΣ BMW ΗΜΑΡΤΟΝ ΕΛΕΟΣ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ
να σκισουμε τα πτυχεια μας ...
- οτι εχουν καλυτερη αποδοση απο τους V
ΟΕΟΕΟΕΟΕΕΟ 1200 CC Μοτερ για να βγαλουν 100 αλογα????? ΕΛΕΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ δε ξερω τι αλλο να πω...
-εχουν "μικροτερες τριβες και ειναι πιο αξιοπιστοι"
ναι στο φαρ ουεστ με τους gay cawboy εχουν ακουστει πολλες ιστοριες για φαντασματα. αλλα και για αξιοπιστους Boxer εχουμε πολλα παραμυθια ακουσει
αντε συνεχιστε... να γελασουμε
φιλε μου η απαντηση μου ηταν ακριβος στο ιδιο υφος με το τιτλο του site ..
ΤΗΕ wORLDS MOST POWERFULL NAKED ΣΣΩΩΩΩΠΠΠΠΑΑΑΑ .... ΤΗ ΜΠΑΧΑΤΕΛΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΘΝΙΚΕΣ :wave2:
Cpt. Haddock
07/08/2006, 10:53
Εδώ βγάλτε τα μάτια σας...
:D
ΥΓ. Το πρώτο ποστ( + 1 ακομα τεχνικο) παρέμειναν στη ΒΜW/
:wave2:
dukeandthecity
07/08/2006, 10:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Διαβάζω αυτές τις μέρες και ενώ έλεγα να κρατήσω χαρακτήρα, τελικά ο δαίμων του πληκτρολογίου με νίκησε....
Λοιπόν κύριοι Idi, dukeandthecity, After και λοιποί εύκολα κρίνοντες...Στο πληκτρολόγιο όλα εύκολα φαίνονται, αλλά θα σας πρότεινα αν βρείτε στον δρόμο σας τον εν λόγω Μπεμβεδάκια, καλά θα κάνετε να προσποιηθείτε ότι θαυμάζετε την θέα....Ακούστε με που σας λέω....Χάρη σας κάνω που σας προειδοποιώ μην τυχόν και την πάθετε μπροστά σε κόσμο.... :a13: :lol: :lol:
Τυχάνει να έχω κάνει αρκετές βόλτες μαζί του και σας διαβεβαιώ ότι έχει την κακιά συνήθεια να κουβαλάει μαζί του μερικά κιλά τσάι Λίπτον για κάθε ενδιαφερόμενο... :a9:
Δεν αμφισβητήθηκαν οι οδηγηκες ικανότητες του αγαπητου συμφορουμιτη. Την μοτοσικλέτα σχολιάσαμε (μεχρι και τωρα νομιζω).
Κατα τα αλλα ......φυσικα και σας έχω.
el_hymador
07/08/2006, 11:16
duolever το λενε το καινουργιο μπροστινο στα Κ.....telelever αυτο που φορανε τα GS και τα RT , ST....
billy_BMW
07/08/2006, 11:35
Ωραία idi μια χαρά τα λες αλλά ήρθε και η ώρα αφού κάτι λες να το υποστηρίζεις.
Ότι είπες ήταν ότι είπα με ερωτηματικό.
Δεν υποστήριξες γιατί διαφωνείς.
Μάλλον θεωρείς ότι η απόδοση είναι ισοδύναμη με την ιπποδύναμη.
Ωραία η "Αυστραλιανή" θεωρία σου αλλά μάλλον πρέπει να κάνω μετάφραση το κείμενο γιατί δε λέει κάτι τέτοιο.
Μάλλον δε ξέρω ποιανού πατέντα είναι ο boxer.Αλλά δεν μας είπες το πτυχίο σου ποιανού πατέντα λέει ότι είναι.
Όσο για τις μικρότερες τριβές των boxer μου κάνει εντύπωση που το Πτυχίο σου λέει κάτι αντίθετο γιατί όσες μελέτες έχω
δει κάτι τέτοιο αναφέρουν.
Αλλά απο ότι κατάλαβα εσύ πρώτα αγοράζεις άλογα και μετά μηχανή.
ε?"Αυστραλιανέ" φίλε μου???
Υ.Γ
Αφού το έχεις οδηγήσει αμέτρητες,άπειρες,εκατομύρια φορές τα τελευταία 80 χρόνια οπου κυκλοφορεί και το κουμαντάρεις.Πες μας και μας σε ποιον επαρχιακό δρόμο σε απογοήτευσε.
Πες μας και σε ποια Εθνική το πήγες γιατί θα σκάσω.
:bawl: :bawl: :bawl:
απο Νεα Ζηλανδία ειμαι ! τους Αυστραλιανούς δε τους παω μια!
πως να στιψει επαρχιακό Καναδεζε φιλε μου, που ειναι παπόρι 3 μετρα με αμπάρια Box type 100 ΤΕU χωράει σε 10m Brackish water :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
οκ δεν εχει αλογα ο BOXER. δεκτο.
τι εχει ομως για να ξερουμε? :confused:
Οσον αφορα την ''πατεντα'' της BMW για τον Boxer, η URAL τι εκανε ? Εκλεψε την πατεντα ?
4 in line RULES !!!!!
:wave2:
billy_BMW
07/08/2006, 11:59
Επειτέλους Idi κάνουμε σοβαρή συζήτηση.
Όντως το μεταξόνιο είναι τεράστιο αλλά πρέπει να κοιτάξεις πιο δεξιά οπου ο κινητήρας έχει γωνία κλίσης 55 μοιρών(Αυτός και άλλος ένας μου φένεται υπάρχει στις 45 μοίρες γωνία).
Οπότε καταλαβαίνεις πως εξισοροπείται το κέντρο βάρους στις γωνίες κλίσης.
ΒΜW:
"In an effort to optimize the motorcycle's overall center of mass and fore/aft weight distribution, the cylinder bank is leaned forward 55 degrees from vertical."
Όσο για τα θετικά ενός boxer κινητήρα τα
προανέφερα και θεωρώ ότι απευθείνονται σε "ειδικό αγοραστικό κοινό".
Το οποίο δίνει προτεραιότητα όχι στα άλογα αλλά στην αντοχή,την μακροβιότητα και την ελάχιστη καταπόνισή του.
Εγώ ΔΕΝ καταλαβαίνω τι το ιδιαίτερο έχει ένας Boxer κινητήρας και γιατί όοοολη αυτή κουβέντα...
Ένας Boxer (όπως τον έχουμε συνηθίσει στις BMW) είναι ένας δικύλινδρος V που η περιεχόμενη γωνία των κυλίνδρων αντί να είναι 52,60, ή 90 μοίρες όπως είναι το συνηθισμένο, είναι στις 180 μοίρες...
Και φυσικά για χωροταξικούς λόγους (αξεπέραστους στις μοτοσυκλέττες), έχει τοποθετηθεί εγκάρσια και όχι στον διαμήκη άξονα....Στην θεωρία δεν διαφέρει από μια Moto Guzzi αλλά με πιο ανοιχτή γωνία κυλίνδρων...Με εξαίρεση την καλύτερη πρωτογενή απόσβεση των αντίρροπων δυνάμεων, δεν διαφέρει στην λειτουργία του από οποιονδήποτε V2...
Αρχικά δημιουργήθηκε από billy_BMW
Όντως το μεταξόνιο είναι τεράστιο αλλά πρέπει να κοιτάξεις πιο δεξιά οπου ο κινητήρας έχει γωνία κλίσης 55 μοιρών(Αυτός και άλλος ένας μου φένεται υπάρχει στις 45 μοίρες γωνία).
Εμείς στη Yamaha, στο γλυκό μας R1 έχουμε το μοτέρ πιτσιρίκι στις 40 μοίρες (το 2003 μοντέλο ήταν στις 30 μοίρες).
ΟΛΕ :beer:
Παρεπιπτόντως, το μεταξόνιο του R1 είναι μόλις 1395mm.
billy_BMW
07/08/2006, 12:12
Idi είδες που όντως είσαι αδιάβαστος???
H Ural δημιουργήθηκε κατά τον Δέυτερο παγκόσμιο πόλεμο.
Κατάφερε τοτε να κλέψει 5 μηχανές BMW R-71 και να τις μεταφέρει εντός χώρας(μέσω της Σουηδίας οπου ήταν ουδέτερη)για να τις αντιγράψει για το Σοβιετικό στρατό.
Όντως το 1941 παρουσιάζουν στον Στάλιν
3 μοντέλα τύπου Μ-72.
Βγήκαν στην παραγωγή.
Την ίδια εποχή η Harley ξεκινάει πάλι αντιγράφοντας την παραγωγή για τα πρώτα 1000 κομμάτια για τον Αμερικάνικο
στρατό.
Και τέλος η Ιαπωνική Riyushko παλεύει να αντιγράψει τη Harley εκείνη την εποχή.
Οπότε μην ξεχνάς οτι η Πατέντα σε περίοδο πολέμου δεν έχει κανένα διεθνές κατοχυρομένο όφελος.
Υ.Γ Στα τέλη του 1950 η Ural περνάει σε Ουκρανική παραγωγή(Εντός Σοβιετ. Μπλοκ) και απο το 1960 γίνεται πλήρως διαθέσιμη η αγορά της στο ευρύ κοινό.
:beer:
billy_BMW
07/08/2006, 12:23
Και τέλος έχω να πω το εξής.
Αφού όλοι γράφετε στο pc και υποδουλεύετε δε κανονίζουμε για κάνα καφέ όπως είμαστε????
Απαντήσεις τύπου "Δεν πίνω καφέ με BMWδάκιδες" δε γίνονται δεκτές.
"Δεν πίνω καφέ με BMWδάκιδες" :D :D :D
Αρχικά δημιουργήθηκε από billy_BMW
Idi είδες που όντως είσαι αδιάβαστος???
H Ural δημιουργήθηκε κατά τον Δέυτερο παγκόσμιο πόλεμο.
Κατάφερε τοτε να κλέψει 5 μηχανές BMW R-71 και να τις μεταφέρει εντός χώρας(μέσω της Σουηδίας οπου ήταν ουδέτερη)για να τις αντιγράψει για το Σοβιετικό στρατό.
Όντως το 1941 παρουσιάζουν στον Στάλιν
3 μοντέλα τύπου Μ-72.
Βγήκαν στην παραγωγή.
Την ίδια εποχή η Harley ξεκινάει πάλι αντιγράφοντας την παραγωγή για τα πρώτα 1000 κομμάτια για τον Αμερικάνικο
στρατό.
Και τέλος η Ιαπωνική Riyushko παλεύει να αντιγράψει τη Harley εκείνη την εποχή.
Οπότε μην ξεχνάς οτι η Πατέντα σε περίοδο πολέμου δεν έχει κανένα διεθνές κατοχυρομένο όφελος.
Υ.Γ Στα τέλη του 1950 η Ural περνάει σε Ουκρανική παραγωγή(Εντός Σοβιετ. Μπλοκ) και απο το 1960 γίνεται πλήρως διαθέσιμη η αγορά της στο ευρύ κοινό.
:beer:
Alex14 speaking , not IDI :D
billy_BMW
07/08/2006, 12:29
Πωπω sorry μοιάζει το Avatar.
Θα νομίζει ο άνθρωπος οτι τον έχω στην μπούκα.
Sorry Idi sorry είμαι λίγο:ninja: :ninja: :ninja:
billy_BMW
07/08/2006, 13:01
Ουσιαστικά οφέλη ενός boxer:
Flat engines are more compact than in-line engines, and have a lower center of gravity than any other common configuration. Automobiles and motorcycles powered by a flat engine generally have a lower center of gravity, giving better stability and control. However, these engines are also wider than more traditional configurations and are more expensive to build.
Αρχικά δημιουργήθηκε από billy_BMW
Ουσιαστικά οφέλη ενός boxer:
Flat engines are more compact than in-line engines, and have a lower center of gravity than any other common configuration. Automobiles and motorcycles powered by a flat engine generally have a lower center of gravity, giving better stability and control. However, these engines are also wider than more traditional configurations and are more expensive to build.
Ε οχι και compact ο boxer με 1 μετρο πλατος. Αν και νομιζω οτι το παραπανω αναφερεται στην σειρα Κ (flat engine) και οχι στον Boxer.
:wave2:
billy_BMW
07/08/2006, 13:43
Πω Πω πω
Λοιπόν Flat-engine είναι ο εγκάρσιος κινητήρας δηλαδή ο επίπεδος δηλαδή ο boxer.(Λέγεται flat γιατί έχει να κάνει με την επίπεδη κίνηση)
Line engine ειναι σε σειρά όπως οι Κ(κάθετη κίνηση)
Μιλάει για τη διάμετρο των στοιχείων μέσα στο κινητήρα οπου όντως είναι μικρότερη.
Μη μπερδέυεσε!!!!!!!!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από billy_BMW
Πω Πω πω
Λοιπόν Flat-engine είναι ο εγκάρσιος κινητήρας δηλαδή ο επίπεδος δηλαδή ο boxer.(Λέγεται flat γιατί έχει να κάνει με την επίπεδη κίνηση)
Line engine ειναι σε σειρά όπως οι Κ(κάθετη κίνηση)
Μιλάει για τη διάμετρο των στοιχείων μέσα στο κινητήρα οπου όντως είναι μικρότερη.
Μη μπερδέυεσε!!!!!!!!!!
Πα Πα Πα :D
Επιμενω οτι εχεις αδικο. Flat ειναι η σειρα Κ.
:beer:
Ακυρο, εχεις δικιο.
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Ένας Boxer [...] Με εξαίρεση την καλύτερη πρωτογενή απόσβεση των αντίρροπων δυνάμεων, δεν διαφέρει στην λειτουργία του από οποιονδήποτε V2...
Προσφέρει επίσης καλύτερη και ομοιογενή ψύξη των κυλίνδρων, που με τη σειρά της συμβάλει στην μακροβιότητα του κινητήρα. Πολλοί V2 είχαν προβλήματα στην αποτελεσματική ψύξη του πίσω κυλίνδρου..
Αρχικά δημιουργήθηκε από booZe
Προσφέρει επίσης καλύτερη και ομοιογενή ψύξη των κυλίνδρων, που με τη σειρά της συμβάλει στην μακροβιότητα του κινητήρα. Πολλοί V2 είχαν προβλήματα στην αποτελεσματική ψύξη του πίσω κυλίνδρου..
Mιλάς προφανώς για προ υδρόψυξης εποχή...και φυσικά η καλύτερη ψύξη ΔΕΝ είναι πλεονέκτημα του boxer αλλά της ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ χωροταξικής του εφαρμογής....Ας έβαζες ένα boxer στον διαμήκη άξονα και θα σου έλεγα εγώ πως θα ψυχόταν ο (πίσω σε αυτήν την περίπτωση) κύλινδρος...
Και η SUBARU χρησιμοποιεί τέτοια μοτέρ (σε 4κύλινδρη έκδοση) αλλά δεν έχουν κανένα πλεονέκτημα ψύξης...Μην μπερδεύεις τα εγγενή πλεονεκτήματα της διάταξης ενός κινητήρα με αυτά της τοποθέτησής του....:wave2:
billy_BMW
07/08/2006, 14:59
Επειτέλους η συζήτηση πήρε σοβαρή και ενημερωμένη μορφή.
:a18: :a18: :a18: :a18:
Τώρα χαίρομαι για τους συνομιλητές μου.
Alex14,Booze,Theod : +1000 :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από billy_BMW
Επειτέλους η συζήτηση πήρε σοβαρή και ενημερωμένη μορφή.
:a18: :a18: :a18: :a18:
Τώρα χαίρομαι για τους συνομιλητές μου.
Alex14,Booze,Theod : +1000 :beer:
αφου εσύ ΔΕΝ έχεις boxer ρε, τι τρώγεσαι με τα ρούχα σου ??? :a37:
Αρχικά δημιουργήθηκε από billy_BMW
.
Η Metzeler με επιστολή της τονίζει ότι δεν υπάρχει κατάλληλο λάστιχο να συστήσει για τους Ελληνικούς δρόμους.......
:
τι εννοεις?για καντο πιο λιανα...:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Mιλάς προφανώς για προ υδρόψυξης εποχή...και φυσικά η καλύτερη ψύξη ΔΕΝ είναι πλεονέκτημα του boxer αλλά της ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ χωροταξικής του εφαρμογής....Ας έβαζες ένα boxer στον διαμήκη άξονα και θα σου έλεγα εγώ πως θα ψυχόταν ο (πίσω σε αυτήν την περίπτωση) κύλινδρος...
Και η SUBARU χρησιμοποιεί τέτοια μοτέρ (σε 4κύλινδρη έκδοση) αλλά δεν έχουν κανένα πλεονέκτημα ψύξης...Μην μπερδεύεις τα εγγενή πλεονεκτήματα της διάταξης ενός κινητήρα με αυτά της τοποθέτησής του....:wave2:
Πρέπει να τα κάνω όλα τόσο λιανά; Νομίζω ότι τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται. Εννοείται ότι μιλάω για δικύλινδρο boxer φυσικά και την εφαρμογή του σε μοτοσυκλέτες. Τα πράγματα που λες -boxer στο διαμήκη άξονα μοτοσυκλέτας- δεν υφίστανται, οπότε ποιος ο λόγος αναφοράς τους; Επίσης, ο boxer της BMW είναι αεροελαιόψυκτος κινητήρας και έχει πλεονέκτημα στην ψύξη εν σύγκρισει με αντίστοιχους αερόψυκτους V2 (πχ Ducati) και δεν τον συγκρίνω φυσικά με υδρόψυκτα μοτέρ. Επίσης, αποτελεσματική αερόψυξη σημαίνει και αξιοπιστία του κινητήρα, αφού ένας κινητήρας χωρίς προβληματα υπερθέρμανσης και με ένα κύκλωμα λιγότερο (αυτό της ψύξης) έχει λιγότερες πιθανότητες βλάβης. :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από booZe
Επίσης, ο boxer της BMW είναι αεροελαιόψυκτος κινητήρας και έχει πλεονέκτημα στην ψύξη εν σύγκρισει με αντίστοιχους αερόψυκτους V2 (πχ Ducati) και δεν τον συγκρίνω φυσικά με υδρόψυκτα μοτέρ.
Μεγάλο παραμύθι...
ΑΝΕΚΑΘΕΝ οι κινητήρες ψύχονταν από το λάδι είτε διέθεταν είτε όχι ψυγεία λαδιού...Η 2η πιο σημαντική λειτουργία του λαδιού σε οποιονδήποτε κινητήρα μετά την λίπανση είναι η ψύξη...
Αυτό με την "αεροελαιόψυξη" είναι δημιούργημα των τμημάτων μάρκετινγκ όταν οι κατασκευαστές για κάποιους λόγους (βλέπε οικονομικούς....) δεν εφαρμόζουν υδρόψυξη...
Τις προηγούμενες δεκαετίες πάρα πολλοί αερόψυκτοι κινητήρες διέθεταν ψυγεία λαδιού (όπως και αρκετοί σημερινοί υδρόψυκτοι...) αλλά κανένας δεν έβγαινε να μιλήσει για "αεροελαιόψυξη", ούτε σήμερα για "υδροελαιόψυξη"... :wave2:
billy_BMW
07/08/2006, 20:00
Εγώ απο τη μεριά μου να απαντήσω στο φίλο για τη Metzeler.
Πριν κάποια χρόνια έγινε μια συνάντηση του συμβουλίου περι οδικής ασφάλειας στην Ελλάδα.
Συμμετείχαν και επαγγελματίες οδηγοί με αρκετά συμαντικά στοιχεία στα χέρια τους.
Ένα απο αυτά ήταν απο το Ε.Μ.Π μια έρευνα οπου έβγαζε το μέσο όρο συντελεστή τριβής του οδοστρώματος
στην Ελλάδα(Μέσος όρος όλων των Ελληνικών δρόμων),το οποίο ήταν 0.65.
Απαράδεκτο συγκριτικά με άλλα κράτη.
Με αυτό το μέσο όρο έστειλαν τρεις επιστολές σε ξένες εταιρίες.
Δε θυμάμαι και τις τρεις αλλά η μία ήταν η Metzeler(οπου έχει και δικό της R&D).
Η απάντηση της ήταν αυτή που σας προείπα.
Προσκομίζουν λοιπόν αυτά τα στοιχεία στο συγκεκριμένο πολιτικο συμβούλιο με σκοπό να παρθεί μια άμεση λύση για την βελτίωση του οδοστρόματος στην Ελλάδα.
Εδώ έρχονται οι φίλες μας οι ασφαλιστικές οπου τονίζουν οτι εαν αυτό γίνει επίσημα αποδεκτό απο το κράτος τότε οσότου να φτιαχτεί το δύκτιο σε κάθε τροχαίο θα ζητούν και αρκετά μεγάλο ποσοστό αποζημίωσης απο τη κυβέρνηση(απο το επικουρικό ταμείο)διότι αυτόματα θα θεωρείται και αστική ευθύνη(κάτι όπως οι Δήμοι αποζημιώνουν για λακούβες).
Έτσι καταφέραμε να συνεχίζουμε να έχουμε το καλυτερότερο οδικό δύκτιο αλλά και την φανταστικότερη οδική παιδία.
Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Αυτό με την "αεροελαιόψυξη" είναι δημιούργημα των τμημάτων μάρκετινγκ όταν οι κατασκευαστές για κάποιους λόγους (βλέπε οικονομικούς....) δεν εφαρμόζουν υδρόψυξη...:wave2:
Δηλαδή οι ψύκτρες στους κυλίνδρους των αερόψυκτων κινητήρων είναι απλά διακοσμητικές;
Αρχικά δημιουργήθηκε από booZe
Δηλαδή οι ψύκτρες στους κυλίνδρους των αερόψυκτων κινητήρων είναι απλά διακοσμητικές;
ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ.... αυτό ονομάζεται αερόψυξη...οι ψύκτρες δεν κάνουν τίποτε άλλο παρά να μεγαλώνουν τεχνητά την επιφάνεια επαφής με τον αέρα ώστε να απάγωνται μεγαλύτερα ποσά θερμότητας....
Αυτό εννοώ κι εγώ, ότι οι ψύκτρες υπάρχουν εκεί για συγκεκριμένο λόγο, και αυτός είναι η ψύξη από τον αέρα. Όμως παραπάνω λες ότι δεν υφίσταται αερόψυξη και ότι ο κινητήρας ψύχεται από το λάδι. Μετά δέχεσαι ότι οι ψύκτρες είναι μέρος της αερόψυξης. Οπότε ποιο από τα δύο ισχύει;; Φυσικά και τα δύο...
Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Μεγάλο παραμύθι...
ΑΝΕΚΑΘΕΝ οι κινητήρες ψύχονταν από το λάδι είτε διέθεταν είτε όχι ψυγεία λαδιού...Η 2η πιο σημαντική λειτουργία του λαδιού σε οποιονδήποτε κινητήρα μετά την λίπανση είναι η ψύξη...
Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ.... αυτό ονομάζεται αερόψυξη...οι ψύκτρες δεν κάνουν τίποτε άλλο παρά να μεγαλώνουν την επιφάνεια επαφής με τον αέρα ώστε να απάγωνται μεγαλύτερα ποσά θερμότητας....
Αρχικά δημιουργήθηκε από booZe
Αυτό εννοώ κι εγώ, ότι οι ψύκτρες υπάρχουν εκεί για συγκεκριμένο λόγο, και αυτός είναι η ψύξη από τον αέρα. Όμως παραπάνω λες ότι δεν υφίσταται αερόψυξη και ότι ο κινητήρας ψύχεται από το λάδι. Μετά δέχεσαι ότι οι ψύκτρες είναι μέρος της αερόψυξης. Οπότε ποιο από τα δύο ισχύει;; Φυσικά και τα δύο...
Κάπου τα έχεις μπερδέψει....Διάβασε λίγο πιο προσεκτικά τα προηγούμενα... Που έγραψα εγώ ότι ο κινητήρας ψύχεται ΜΟΝΟ από το λάδι...???
ΟΛΟΙ οι κινητήρες ψύχονται ΚΑΙ από τα λάδια και είναι μια από τις βασικές λειτουργίες που προσφέρει το λιπαντικό σε όλους τους κινητήρες απάγοντας θερμότητα από σημεία που δεν θα γινόταν με άλλον τρόπο...
Δεν αμφέβαλλα για την ΑΕΡΟΨΥΞΗ...
Για την δήθεν "ΑΕΡΟΕΛΑΙΟΨΥΞΗ" έγραψα που την προέβαλλες ως πλεονέκτημα....
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.