δε ξερω αν ακουσες οτι σε 1 μηνα θα ανακοινωθει το νεο Ζ1000 2007 μοντελο..... με πλαισιο και μοτερ απο ΖΧ10....
ΦΟΥΤΑΝΕΣ ΣΤΑ ΚΡΕΒΑΤΙΑ ΣΑΣ
![]()
![]()
![]()
![]()
ωραιο βιντεακι αλλα δεν το ειδα να στριβει καθολου.....Αρχικά δημιουργήθηκε από billy_BMW
http://www.theworldsmostpowerfulnakedbike.com/
μην ειναι μονο για ευθεια?
Απ΄τους δυο μας ποταμούς
θα γευτεί μια νύχτα η έρημος καρπούς.
τι δε ξυνουν μοτερ αυτα χαχαχαχαχαχαΑρχικά δημιουργήθηκε από billy_BMW
BMW και για ευθεία????
Μάλλον μπερδεύεσαι![]()
![]()
![]()
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Μπερδεύεις τη σειρά με τα boxer.
Φαντάρος έκανες με χακί και Labreta ή παραλλαγή και ZXR?
Αδιάβαστος κακό παιδί
Type
Transverse mounted, liquied cooled inline 4-cyclinder
![]()
![]()
![]()
Displacement
1157 cc
Bore X Stroke
79 mm x 59 mm
Horsepower
163 bhp @ 10250 rpm
Torque
94 lb/ft @ 8250 rpm
Valve Gear
DOHC, chain-driven with bucket tappets
No of cylinders
4
Compression Ratio
13.0:1
Engine Management
BMW Engine Controller - BMS K
Valves per Cylinder
Four
Valves
2 x 32.0 mm intake / 2 x 27.5 mm exhaust
Fuel Tank
HDPE, internal pump and internal filter
Alternator W
580 Watts @ 14 Volts
Battery V/AH
12 Volts / 14 Amps/hour
Engine Summary
Laterally mounted, this 16-valve, water-cooled K series engine angles the cylinders forward by 55 degrees, lowering the center of gravity significantly. Inspired by Formula One technology, this high-powered engine has a narrow profile, close gear ratios, and precise 6-gear shifting. Gearbox response is immediate, which means startling acceleration, amazing horsepower, and absolutely mind-bending performance.
Alles ή Uber Alles?????
α να και ενα BMW που δε ξυνει μοτερ!
εχει και αυτο ομως τελεφερικ παρατελεφερικ πως το λενε ε?![]()
![]()
![]()
![]()
Πάλι αδιάβαστος στο μάθημα μέσα σε 5 λεπτά![]()
![]()
![]()
Duoteleferic παρακαλώ....
Δηλαδή:
Δεν έχουμε βύθιση μπροστινού τροχού πριν την είσοδο στη στροφή....understand?????
Ά και μια λεπτομέρεια που μπορεί να σου αρέσει.....
ρυθμίζουμε το rebound των αναρτήσεων και το βάρος οπου θέλουμε να δεχτούν με ένα κουμπάκι......
Και κάτι τελευταίο για επιδόρπιο....το κουμπάκι το πατάμε καθώς οδηγάμε ούτε καν σταματάμε.
ESA το λένε στη γερμανία και στην WP.
Και μου έκανε αντύπωση ότι το ζητήσαν 3 Ιαπωνικές εταιρίες για να το βάλουν σε 2 χρόνια σε δικά τους.
Back to the future????????
![]()
![]()
α ναι ε?
και τοτε γιατι δε δουλευει και εχεις βαρκα? :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
(αρραγε στα BMW fora αυτα λετε μεταξυ σας και νομιζετε οτι εχετε μοτοσυκλετες????) :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
![]()
This thread is being watched by your local moderator...
![]()
![]()
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
Εγω πιστευω οτι η BMW εχει αλλαξει πολυ σε σχεση με το παρελθον, και ειδικα την πολιτικη της.Αρχικά δημιουργήθηκε από billy_BMW
Πάλι αδιάβαστος στο μάθημα μέσα σε 5 λεπτά![]()
![]()
![]()
Duoteleferic παρακαλώ....
Δηλαδή:
Δεν έχουμε βύθιση μπροστινού τροχού πριν την είσοδο στη στροφή....understand?????
Ά και μια λεπτομέρεια που μπορεί να σου αρέσει.....
ρυθμίζουμε το rebound των αναρτήσεων και το βάρος οπου θέλουμε να δεχτούν με ένα κουμπάκι......
Και κάτι τελευταίο για επιδόρπιο....το κουμπάκι το πατάμε καθώς οδηγάμε ούτε καν σταματάμε.
ESA το λένε στη γερμανία και στην WP.
Και μου έκανε αντύπωση ότι το ζητήσαν 3 Ιαπωνικές εταιρίες για να το βάλουν σε 2 χρόνια σε δικά τους.
Back to the future????????
![]()
![]()
Αυτο που δεν εχει αλλαξει ομως ειναι ορισμενοι bmwδακιδες που παντα ειναι με την ιδια νοοτροπια
Εσύ After αποβάλεσε απο τη τάξη τελείως λόγω κακής διαγωγής.
Διότι έχω αλλάξει 16 μηχανάκια οπου μόνο το 1 ήταν BMW και άλλο 1 Aprilia.
Τα υπόλοιπα 14 μόνο BMW δεν έλεγαν.....οπότε χάνεις απο τα αποδυτήρια.
Όσο για τις άλλες απαντήσεις...................................
επιχειρήματα παρακαλώ όχι υποψίες και απόψεις καφενείου........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()