PDA

View Full Version : Δάσκαλοι Δικαιώματα και Υποχρεώσεις



Σελίδες : 1 2 [3]

Resistman
15/11/2006, 01:54
Σκεφτεσαι και υπολογιζεις μαλλον απλοικα...

Δεν υπολογιζεις ωρες προσωπικης εργασιας στο σπιτι, γιορτες, αναζητηση πληροφοριων και ενημερωση, οπως και το αν τα παιδια αντεχουν την ημερα πανω απο 8 ωρες..

blueblack
15/11/2006, 05:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από SPORAKIAS
ειναι δεν ειναι απο αληθινο δασκαλο....ειναι η αληθεια....


Ποσες μερες πραγματικα δουλευει ενας "μεσος" δασκαλος οπως εγω ;


Λοιπον ας το υπολογισουμε...


το ετος εχει 365 μερες


απο αυτες αφαιρουμε το χρονικο διαστημα απο 15/6 εως 11/9, τις διακοπες του
Πασχα και Χριστουγεννων που τα σχολεια ειναι κλειστα, ήτοι 87 μερες περιπου,
δηλ 365-87=


278 μερες.Συνεχιζουμε


οι 278 μερες ειναι 40 περιπου βδομαδες. 40 επι 2 μερες (ΣΚ) μη εργασιμες =
80 μερες. 278-80=


198 μερες. Συνεχιζουμε...


Φετος δεν εργαστηκα 32 μερες λογω χιονιου, Γενικων Συνελευσεων, 28η, 25η,
αδειες κτλ. Αρα 198-32=


166 μερες. Συνεχιζουμε...


Οι 166 αυτες μερες σε αντιστοιχια με εναν υπαλληλο του ιδιωτικου τομεα
(8ωρο!!) ειναι για μενα (3ωρο, απο 12:45 εως 3:45, ολοημερο) 166 Χ 3/8=


62 μερες!!


Τοσες μερες εργαστηκα το σωτηριον σχολικο ετος 2005-2006....


Παμε στα οικονομικα τωρα....


15000 ευρω που παιρνω ετησιως / 62 μερες =


242 ευρω την ημερα!


242ευρω / 3 ωρες εργασιας=


81 ευρω την ωρα!!



Καλο καλοκαιρι......σε όλα τα στελέχη των ιδιωτικών εταιριών που νομίζουν
οτι κάνουν καριέρα....


:eyepop: ...μου θελουν και αυξηση...:yuck:

αλλοι παιρνουν 30 τη μερα....:mad:



ΛΥΠΑΜAΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΠΩ...........

ΑΛΛΑ........δέν άντέχω.....!!!!!!!!


ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ Edit by Nostra........!!!!!!!!!!!


Αύτά που έγραψες........καί όχι άπλοικός συλλογισμός.......!!!!!!!!!
Έκτός άν κάνεις πλάκα,τότε πάω πάσσο....!!!!!!!!
Ούτε μπαίνω στή διαδικασία νά άντικρούσω ,ούτε τίποτε...
Άπλά όταν έχουμε τό βήμα πρέπει νά είμαστε προσεκτικοί στό .....
ΤΙ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΤΙ ΓΡΑΦΟΥΜΕ....!!!!!!!
Ό ύπολογισμός σου ..
ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΚΡΙΤΙΚΗ...!!!!!!
Άν καί ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ τού στύλ μου .........
ΑΝΑΓΚΑΖΟΜΑΙ........νά έκφραστώ μέ αύτό τόν τρόπο......
ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ.............άπό αύτούς πού μέ διαβάζουν.............ΑΛΛΑ
όσο άνεκτικός καί νά είναι κανείς ......
ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΑΜΜΑΤΑ..........
ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΝΤΑΙ........!!!!!!!!!!!


ΥΓ. Ίσως φταίει ό δάσκαλος σου γιά τά γράμματα πού έμαθες....!!!!!!!!!!!!

crs-k
15/11/2006, 09:15
Ρε παιδια ...

Συζητηση ειναι!

Αντικρουστε με επιχειρηματα και διαλογο αν θελετε, αλλα ΟΧΙ με χαρακτηρισμους και βρισιες! :sick:


Και ΜΗΝ το γυριζετε σε προσωπικες αντιπαραθεσεις αν ειναι δυνατον ...

byron
15/11/2006, 09:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από SPORAKIAS
ειναι δεν ειναι απο αληθινο δασκαλο....ειναι η αληθεια....

Αφήνοντας ασχολίαστη την απλοϊκότητα των επιχειρημάτων σου, κάνω μια απλή ερώτηση.

Δεν ξέρω αν έχεις παιδί δημοτικού, αλλά πόση ώρα πιστεύεις ότι αντέχεις να καθήσεις δίπλα του για να το βοηθήσεις στο διάβασμα πριν σαλτάρεις και το αρχίσεις στις φάπες ;;; 1/2 ώρα; 1 ώρα 2 ώρες ;

Σκέψου το αυτό επι 20-25 παιδιά επί 5-6 ωρες την ημέρα και έλα ξαναπές μου, αν το 1000αρικο που παίρνουν είναι γαμώ τα λεφτά.

(Προφανώς δεν υπολογίζεις ως ώρα εργασίας την προετοιμασία και το δίόρθωμα των γραπτών στο σπίτι.... )




:D

gavos
15/11/2006, 14:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6
Αφήνοντας ασχολίαστη την απλοϊκότητα των επιχειρημάτων σου, κάνω μια απλή ερώτηση.

Δεν ξέρω αν έχεις παιδί δημοτικού, αλλά πόση ώρα πιστεύεις ότι αντέχεις να καθήσεις δίπλα του για να το βοηθήσεις στο διάβασμα πριν σαλτάρεις και το αρχίσεις στις φάπες ;;; 1/2 ώρα; 1 ώρα 2 ώρες ;

Σκέψου το αυτό επι 20-25 παιδιά επί 5-6 ωρες την ημέρα και έλα ξαναπές μου, αν το 1000αρικο που παίρνουν είναι γαμώ τα λεφτά.

(Προφανώς δεν υπολογίζεις ως ώρα εργασίας την προετοιμασία και το δίόρθωμα των γραπτών στο σπίτι.... )




:D

Χωρίς να συμφωνώ με την άποψη που χαρακτηρίζεις σωστά απλοική θέλω να πω το εξής.. 12 χρόνια σχολείο και 3 χρόνια μέχρι στιγμής πανεπιστήμιο έχω συναντήσει ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΥΣ δασκαλοκαθηγητάδες που αυτό που κάνουν αποσκοπεί στο να διδάξουν τα παιδιά και εν τέλει να αποκομίσουν ΚΑΤΙ από το μάθημα.. Ο τρόπος διδασκαλίας τους και η γενικότερη συμπεριφορά τους απέναντι στους μαθητές-παιδιά είναι ταυτόσημη με συμπεριφορά δημόσιου υπάλληλου.. Λίγοι από αυτούς έχουν όρεξη γιαυτό που κάνουν και λίγοι από αυτούς έχουν καταλάβει τη σημαντικότητα και την ευθύνη που έχουν απέναντι στην κοινωνία.. Χαρακτηριστικό παράδειγμα που μόλις ''βγήκε βρώμα'' ότι για μία 5ετία όλοι οι δάσκαλοι διορίζονται άμεσα, οι πιο πολλοί συμμαθητές-άβουλα_όντα πήγαν και δήλωσαν Παιδαγωγικό και έφτασε η βάση της σχολής στα ύψη.. Καθόλου δε με νοιάζει που οι φοιτητές του παιδαγωγικού πλέον είναι καλύτεροι από άποψη επιδόσεων στα μαθήματα.. το σημαντικότερο για μένα είναι το κίνητρο..
Όσα είπα μέχρι εδώ σχεδόν ισχύουν για όλους τους επαγγελματίες αφου σε αυτον τον σάπιο κόσμο κανένας δε κάνει αυτό που γουστάρει (βασική προυπόθεση για να κάνεις κάτι ΚΑΛΑ) και όλα πάνε κατα διαόλου γιατί είναι τρελή αλυσίδα.. Στα πλαίσια λοιπόν αυτής της γενικής άποψης και όσο και αν αδικώ αυτές τις εξαιρέσεις δασκάλων και καθηγητών που τους βγάζω το καπέλο και θα τους έχω για πάντα στην καρδιά μου γιατί ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ να μου δείξουν τη ζωή πέρα από πρότυπα και υπουργεία και ιδιοτέλειες θα καταλήξω στο εξής : Δεν ΑΞΙΖΟΥΝ αυξηση..

Εάν το ερώτημα όμως ήταν εάν θα ΕΠΡΕΠΕ να πάρουν αύξηση ασχετως αν την αξίζουν ή όχι, τότε θα έλεγα ΝΑΙ μπας και δουμε τα μαθητούδια κανένα χαμόγελο παραπάνω και μας μιλήσει στην καρδιά για να γίνει επιτέλους ή γ@μημένη διαφορά..

Συγγνώμη ειλικρινά αν εξέθεσα κάποιους..

SPORAKIAS
15/11/2006, 17:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6
Αφήνοντας ασχολίαστη την απλοϊκότητα των επιχειρημάτων σου, κάνω μια απλή ερώτηση.

Δεν ξέρω αν έχεις παιδί δημοτικού, αλλά πόση ώρα πιστεύεις ότι αντέχεις να καθήσεις δίπλα του για να το βοηθήσεις στο διάβασμα πριν σαλτάρεις και το αρχίσεις στις φάπες ;;; 1/2 ώρα; 1 ώρα 2 ώρες ;

Σκέψου το αυτό επι 20-25 παιδιά επί 5-6 ωρες την ημέρα και έλα ξαναπές μου, αν το 1000αρικο που παίρνουν είναι γαμώ τα λεφτά.

(Προφανώς δεν υπολογίζεις ως ώρα εργασίας την προετοιμασία και το δίόρθωμα των γραπτών στο σπίτι.... )




:D

πρωτον δεν ειπα οτι το 1000 ειναι καλος μισθος..

αλλα οταν ολοι παιρνουν πανω-κατω τοσα...και λιγοτερα...αυτοι δεν μπορουν να ζητουν σχεδον 2000 το μηνα...:confused:

οσο για τη δυσκολια αμα δεν τους αρεσε να κανανε αλλη δουλεια....οκ...

με το σκεπτικο σου τοτε και οι μπατσοι επρεπε να παιρνουν 15,000 ευρω το μηνα με τις μολοτοφ και τα καδρονια που τρωνε στο κεφαλι...

αλλα τωρα που ζητανε τα επιδοματα δεν ειδα να αγχωνεσαι αν θα τα παρουν ή οχι...:rolleyes:

ασχετα οτι το πηραν...μακαρι να το παιρναν ολοι...

στην τελικη και εγω εχω βγαλει μια ανωτερα σχολη....και κουβαλησα και το 50κιλο τσιμεντο στη πλατη μεχρι τον 5ο (που αν το εκανε ενας δασκαλος θα εκλανε πανω του)...δεν κανω ομως ετσι...

ολες οι δουλειες εχουν τις δυσκολιες τους...δεν μπορεις να λες οτι η μια δουλεια ειναι πιο δυσκολη απο την αλλη...:smokin:

και για το τελευταιο θα μας πεις οτι καθονται και διορθωνουν γραπτα ολο το καλοκαιρι και δεν κανουν διακοπες....:rotflmao: ...να σου πω και εγω ενα με τον τοτο....:evil:

οσο για σενα iriniaa δεν καταλαβαινω αυτο με το edit by nostra...

το ειχε γραψει πιο πριν..??δεν διαβασα ολο το θεμα...:nono: ;)

και τους υπολογισμους δεν τους εκανα εγω αλλα ειναι μαλλον πολυ ρεαλιστικοι..

για π.χ σημερα βλεπω κατι φιλους του ξαδερφου μου (16χρονων) και λεω στη θεια μου..καλα ακομα καταληψη εχουν...οχι μου λεει...τοτε....εχουν συνελευση οι καθηγητες :a31: :a018:

byron
15/11/2006, 19:39
Ποιά είναι η γνώμη μίας δασκάλας ?. (έχει το δικαίωμα να απαντήσει μετά από όσα έχει διαβάσει, δεν έχει ?)

" Επειδή διάβασα με μεγάλο ενδιαφέρον τις σκέψεις και τους προβληματισμούς σας θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας μια μέρα μου στο σχολείο.

Ας πάρω την σημερινή ημέρα που έτυχε να είναι και ημέρα εφημερίας. (υποχρεωτική για κάθε δάσκαλο 1 φορά την εβδομάδα)

Φθάνω 7,45 και προσέχω περίπου 120 παιδιά που βρίσκονται στην αυλή, μην τυχόν και χτυπήσουν.

8,10 Χτυπά το κουδούνι και μετά την προσευχή μπαίνουμε στην τάξη για το 1ο διδακτικό δίωρο.

9,40-10,00 Διάλειμμα και πάλι στην αυλή για τους προαναφερόμενους λόγους (θα ηθελα ένα φλυτζάνι καφέ, αλλά χλωμό..)

10-11,30 2ο διδακτικό διώρο

11,30-11,45 Διάλειμμα (Τα γνωστά. Καμμία όρεξη πλέον για καφέ, γιατί προέχει η ανάγκη τουαλλέττας..)

11,45-12,25 Μια διδακτική ώρα

12,25-12,35 Διάλειμμα (η ανάγκη μεγάλη αλλά λόγω της ευθύνης της εφημερίας δεν μπορώ να πάω πουθενά, καθώς ο εφημερεύων δάσκαλος έχει την αποκλειστική ευθύνη σε περίπτωση ατυχήματος)

12,35-13,15 Μία διδακτική ώρα και σχόλασμα

Στην τάξη με περιμένουν 2 γονείς για ενημέρωση, καθως δεν είχαν έρθει στην συγκέντρωση.

14,00 Φευγω απ΄το σχολείο, κουβαλώντας τις διορθώσεις των μαθητών.

Επιστροφή στο σπίτι. Έχω να διορθώσω 25 τετράδια εργασιών μαθηματικών, (δύο σελίδες έκαστο) 25 τετράδια εκθέσεων και 25 τετραδια ορθογραφίας.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει ακόμη : να ετοιμάσω το διαγώνισμα ιστορίας για αύριο.
και να ετοιμάσω το πρόγραμμα γιορτής για το Πολυτεχνείο καθώς τυγχάνει να είμαι η υπεύθυνη δασκάλα.

Επίσης να διαβάσω τα επόμενα κεφάλαια προς παράδοση (όλα τα βιβλία είναι νέα ). Πολύ καλύτερα μεν, αλλά και με πολλά προβλήματα.
π.χ υπάρχουν πολλές ασκήσεις μαθηματικών που η επίλυση τους προυποθέτει γνώσεις που διδάσκονται στα επόμενα κεφάλαια. Σε ερώτηση μας προς τον σχολικό σύμβουλο για τα λάθη και την ανακολουθία της ύλης, η απάντηση του ήταν να αυτοσχεδιάσουμε..
Μετά φταίει ο κακός δάσκαλος?

Αναφέρω ένα προβλημα Μάθηματικών της 1ης ενότητας ( Ε΄δημοτικού )

Το άθροισμα δύο 2ψήφιων αριθμών είναι 63
Η διαφορά τους είναι 5
Ποιοί είναι οι αριθμοί?

Αν θεωρείτε την απάντηση εύκολη, να σας θυμίσω ότι απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας 11 ετών...

Κάπως έτσι είναι το καθημερινό πρόγραμμα που σας φαίνεται τόσο απλό και ελαστικό....
Φυσικά και κάθε δουλειά έχει τις δυσκολίες τις, αλλά από τα γραφόμενα σας, κάποιος αναγνώστης θεωρεί ότι η δουλειά του δασκάλου είναι η πιο τεμπέλα δουλειά του κόσμου και ίσως θα έπρεπε να αμοίβονται με ακόμη λιγότερα χρήματα.

Να συμπληρώσω ότι αυτή τη δουλειά δεν θα την άλλαζα με καμμία άλλη. Όχι λόγω του ωραρίου, ούτε φυσικά λόγω των αργιών που εξασφαλίζει.
Αλλά γιατί το όνειρο μου από μικρό παιδί ήταν να γίνω δασκάλα. Σαν αυτή την χαρισματική και τρυφερή δασκάλα που είχα στα πρώτα μαθητικά μου χρόνια. Ασφαλώς και έχω γνωρίσει και ¨κακούς εκπαιδευτικούς¨. Όμως αυτοί σας διαβεβαιώνω δεν αποτελούν την πλειοψηφία. Οι περισσότεροι καταβάλλουν φιλότιμες προσπάθειες χωρίς να περιμένουν καμμία επιβράβευση, αλλά με μοναδικό αντίκρισμα την αγάπη των παιδιών και την αναγνώριση των γονιών τους.

Είμαι 33 ετών, και βρίσκομαι στον χώρο της εκπαιδευσης (προσχολικής και πρωτοβάθμιας) περίπου 10 χρόνια. Αμοιβή μηνιαία 1.088? το μήνα. Ο μισθός μου είναι αυξημένος κατα 100? περίπου καθώς είμαι αναπληρώτρια και θα απολυθώ τον Ιούνιο. Επιπλέον λαμβάνω επίδομα γάμου και παιδιού. Σύμφωνα με τον σημερινό πίνακα μισθοδοσίας, οταν συμπληρώσω 25 χρόνια ο μισθός μου θα φθάσει τα 1230 ?. "

SPORAKIAS
15/11/2006, 19:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6
Ποιά είναι η γνώμη μίας δασκάλας ?. (έχει το δικαίωμα να απαντήσει μετά από όσα έχει διαβάσει, δεν έχει ?)

" Επειδή διάβασα με μεγάλο ενδιαφέρον τις σκέψεις και τους προβληματισμούς σας θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας μια μέρα μου στο σχολείο.

Ας πάρω την σημερινή ημέρα που έτυχε να είναι και ημέρα εφημερίας. (υποχρεωτική για κάθε δάσκαλο 1 φορά την εβδομάδα)

Φθάνω 7,45 και προσέχω περίπου 120 παιδιά που βρίσκονται στην αυλή, μην τυχόν και χτυπήσουν.

8,10 Χτυπά το κουδούνι και μετά την προσευχή μπαίνουμε στην τάξη για το 1ο διδακτικό δίωρο.

9,40-10,00 Διάλειμμα και πάλι στην αυλή για τους προαναφερόμενους λόγους (θα ηθελα ένα φλυτζάνι καφέ, αλλά χλωμό..)

10-11,30 2ο διδακτικό διώρο

11,30-11,45 Διάλειμμα (Τα γνωστά. Καμμία όρεξη πλέον για καφέ, γιατί προέχει η ανάγκη τουαλλέττας..)

11,45-12,25 Μια διδακτική ώρα

12,25-12,35 Διάλειμμα (η ανάγκη μεγάλη αλλά λόγω της ευθύνης της εφημερίας δεν μπορώ να πάω πουθενά, καθώς ο εφημερεύων δάσκαλος έχει την αποκλειστική ευθύνη σε περίπτωση ατυχήματος)

12,35-13,15 Μία διδακτική ώρα και σχόλασμα

Στην τάξη με περιμένουν 2 γονείς για ενημέρωση, καθως δεν είχαν έρθει στην συγκέντρωση.

14,00 Φευγω απ΄το σχολείο, κουβαλώντας τις διορθώσεις των μαθητών.

Επιστροφή στο σπίτι. Έχω να διορθώσω 25 τετράδια εργασιών μαθηματικών, (δύο σελίδες έκαστο) 25 τετράδια εκθέσεων και 25 τετραδια ορθογραφίας.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει ακόμη : να ετοιμάσω το διαγώνισμα ιστορίας για αύριο.
και να ετοιμάσω το πρόγραμμα γιορτής για το Πολυτεχνείο καθώς τυγχάνει να είμαι η υπεύθυνη δασκάλα.

Επίσης να διαβάσω τα επόμενα κεφάλαια προς παράδοση (όλα τα βιβλία είναι νέα ). Πολύ καλύτερα μεν, αλλά και με πολλά προβλήματα.
π.χ υπάρχουν πολλές ασκήσεις μαθηματικών που η επίλυση τους προυποθέτει γνώσεις που διδάσκονται στα επόμενα κεφάλαια. Σε ερώτηση μας προς τον σχολικό σύμβουλο για τα λάθη και την ανακολουθία της ύλης, η απάντηση του ήταν να αυτοσχεδιάσουμε..
Μετά φταίει ο κακός δάσκαλος?

Αναφέρω ένα προβλημα Μάθηματικών της 1ης ενότητας ( Ε΄δημοτικού )

Το άθροισμα δύο 2ψήφιων αριθμών είναι 63
Η διαφορά τους είναι 5
Ποιοί είναι οι αριθμοί?

Αν θεωρείτε την απάντηση εύκολη, να σας θυμίσω ότι απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας 11 ετών...

Κάπως έτσι είναι το καθημερινό πρόγραμμα που σας φαίνεται τόσο απλό και ελαστικό....
Φυσικά και κάθε δουλειά έχει τις δυσκολίες τις, αλλά από τα γραφόμενα σας, κάποιος αναγνώστης θεωρεί ότι η δουλειά του δασκάλου είναι η πιο τεμπέλα δουλειά του κόσμου και ίσως θα έπρεπε να αμοίβονται με ακόμη λιγότερα χρήματα.

Να συμπληρώσω ότι αυτή τη δουλειά δεν θα την άλλαζα με καμμία άλλη. Όχι λόγω του ωραρίου, ούτε φυσικά λόγω των αργιών που εξασφαλίζει.
Αλλά γιατί το όνειρο μου από μικρό παιδί ήταν να γίνω δασκάλα. Σαν αυτή την χαρισματική και τρυφερή δασκάλα που είχα στα πρώτα μαθητικά μου χρόνια. Ασφαλώς και έχω γνωρίσει και ¨κακούς εκπαιδευτικούς¨. Όμως αυτοί σας διαβεβαιώνω δεν αποτελούν την πλειοψηφία. Οι περισσότεροι καταβάλλουν φιλότιμες προσπάθειες χωρίς να περιμένουν καμμία επιβράβευση, αλλά με μοναδικό αντίκρισμα την αγάπη των παιδιών και την αναγνώριση των γονιών τους.

Είμαι 33 ετών, και βρίσκομαι στον χώρο της εκπαιδευσης (προσχολικής και πρωτοβάθμιας) περίπου 10 χρόνια. Αμοιβή μηνιαία 1.088? το μήνα. Ο μισθός μου είναι αυξημένος κατα 100? περίπου καθώς είμαι αναπληρώτρια και θα απολυθώ τον Ιούνιο. Επιπλέον λαμβάνω επίδομα γάμου και παιδιού. Σύμφωνα με τον σημερινό πίνακα μισθοδοσίας, οταν συμπληρώσω 25 χρόνια ο μισθός μου θα φθάσει τα 1230 ?. "


εχει μεγαλο δικιο.....αλλα πιστευω(ελπιζω να ειμαι λαθος--αν και εχω περασει απο ολες τις βαθμιδες και εχω δει πολλους δασκαλους) πως ειναι απο τις εξερεσεις (εχω γνωρισει και απο αυτες)..και οχι ο κανονας....(οχι στα λεφτα - τα ιδια παιρνουν ολοι...αλλα...στην αφοσιωση της) ;) :wave2:

byron
15/11/2006, 20:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από SPORAKIAS
εχει μεγαλο δικιο.....αλλα πιστευω(ελπιζω να ειμαι λαθος--αν και εχω περασει απο ολες τις βαθμιδες και εχω δει πολλους δασκαλους) πως ειναι απο τις εξερεσεις (εχω γνωρισει και απο αυτες)..και οχι ο κανονας....(οχι στα λεφτα - τα ιδια παιρνουν ολοι...αλλα...στην αφοσιωση της) ;) :wave2:

srx6΄s wife έγραψε

¨σ΄ευχαριστώ.
Δεν μ΄αρέσει να γκρινιάζω ούτε να κάνω την δουλειά μου με μιζέρια. Επειδή έχω περάσει από διάφορες δουλειές, γνωρίζω ποιές συνθήκες επικρατούν στην αγορά εργασίας.
Ωστόσο δεν μπορώ να παραδεχτώ ότι στο χώρο της εκπαίδευσης είναι οι καλύτερες, όπως το παρουσιάζουν. Και για εμας αλλά κυρίως για τα παιδιά. Ζητήσαμε από την υπουργό να δωθούν άμεσα τα χρήματα που εξοικονόμησαν από την απεργία στα σχολεία. (Αρνήθηκαν)
Φανταστείτε ότι η διευθύντρια μου έχει ζητήσει μια βιβλιοθήκη (το έπιπλο) εδώ και δύο (!) χρόνια προκειμένου να βάλουμε μέσα τα βιβλία που έχουν φέρει οι ΙΔΙΟΙ οι γονείς για τα παιδιά τους, με σκοπό να δημιουργήσουμε μια στοιχειώδη δανειστική βιβλιοθήκη.....Ακόμα περιμένουμε. Έμαθα ότι ο σύλλογος γονέων θα αναλάβει τα έξοδα για την βιβλιοθήκη αυτή. Πως σας φαίνεται ????

Εμένα με λυπεί πολύ. Άραγε επικρατούν αυτές οι συνθήκες και στα σχολεία της Ευρώπης που όλοι επικαλούνται? Ας μας ξεκαθαρίσουν επομένως σε ποιά θέματα θα είμαστε Ευρωπαίοι και σε ποιά όχι... "

byron
15/11/2006, 20:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από gavos
έχω συναντήσει ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΥΣ δασκαλοκαθηγητάδες που αυτό που κάνουν αποσκοπεί στο να διδάξουν τα παιδιά και εν τέλει να αποκομίσουν ΚΑΤΙ από το μάθημα....θα καταλήξω στο εξής : Δεν ΑΞΙΖΟΥΝ αυξηση..

Χαρακτηριστικό παράδειγμα που μόλις ''βγήκε βρώμα'' ότι για μία 5ετία όλοι οι δάσκαλοι διορίζονται άμεσα, οι πιο πολλοί συμμαθητές-άβουλα_όντα πήγαν και δήλωσαν Παιδαγωγικό και έφτασε η βάση της σχολής στα ύψη..
το σημαντικότερο για μένα είναι το κίνητρο..

Εάν το ερώτημα όμως ήταν εάν θα ΕΠΡΕΠΕ να πάρουν αύξηση ασχετως αν την αξίζουν ή όχι, τότε θα έλεγα ΝΑΙ μπας και δουμε τα μαθητούδια κανένα χαμόγελο παραπάνω και μας μιλήσει στην καρδιά για να γίνει επιτέλους ή γ@μημένη διαφορά..


Τελικά την αξίζουν ή όχι? (την αξίζουν κάποιοι προφανώς...) Αν δεν την αξίζουν γιατί θα έπρεπε να την πάρουν?
Δυστυχώς η σοβαρότητα και η υπεθυνότητα δεν είναι υποχρεωτικές. (Θα είχαμε λύσει και τα προβλήματα μας) Μακάρι όλοι μας να κάναμε την δουλειά μας με συνείδηση.
Και για μένα είναι το κίνητρο πολύ σημαντικό. Η πραγματικότητα όμως δείχνει ότι οι περισσότεροι συνάνθρωποι μας κάνουν μια δουλειά για να ζήσουν. Μακάρι να κάναμε μια δουλειά από χόμπι, και ακόμα καλύτερα να κάναμε αυτό που αγαπούσαμε δουλειά.

Γιατί σου κάνει εντύπωση ότι τα 18χρονα τρέχουν στην Παιδαγωγική? Τα ίδια παιδιά τρέχουν στην αστυνομία, στις στρατιωτικές σχολές και στην νοσηλευτική. Τρέχουν εκεί που μπορούν να αποκτήσουν κάποιο εισόδημα, και να μην μπουν στις λίστες των ανέργων. Είναι μεμπτό αυτό?

¨Πρώτα έρχεται το φαγητό και μετά η ηθική¨ έλεγε ο Μπρεχτ στην Όπερα της Πεντάρας.
Αν αντικαταστήσουμε την λέξη ηθική με " αυτό που αγαπάμε" θα κατανοήσουμε γιατί τα παιδιά τρέχουν εκεί που δεν υπάρχει ανεργία.

srx6
:wave2:

blueblack
16/11/2006, 06:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από crs-k
Ρε παιδια ...

Συζητηση ειναι!

Αντικρουστε με επιχειρηματα και διαλογο αν θελετε, αλλα ΟΧΙ με χαρακτηρισμους και βρισιες! :sick:


Και ΜΗΝ το γυριζετε σε προσωπικες αντιπαραθεσεις αν ειναι δυνατον ...


ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΟ.........

Καμμιά φορά όμως ,όταν κάτι δέν άντέχει σέ κριτική ,όργίζεσαι καί κάνεις τό λάθος
πού έκανα έγώ....!!!!!!
Θά πώ δυό λόγια έπειδή τό ζήτησες έσύ.....


Άγαπητέ sporakia..........

Μέ τήν λογική σου ,καί τά στοιχεία πού παραθέτεις παραπάνω.....
ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ......
όταν,οί διάφορες ύπηρεσίες τράπεζες κ.λ.π......κλείνουν στίς μία ή στίς
μιάμισυ ή ώρα τίς πόρτες τους γιά τό κοινό....
ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΡΕΩΝΟΥΜΕ ΛΙΓΩΤΕΡΕΣ ΩΡΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.....!!!!!!!!
ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΕΝ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΣΤΙΣ 15-6........
ΟΥΤΕ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΣΤΙΣ 11-9..........!!!!!!!
Οί μαθητές σταματάνε καί άρχίζουν τότε.....!!!!!!
Δέν μπαίνω σέ λεπτομέρειες γιά τά ύπόλοιπα θά κουράσω τόν κόσμο....
Αύτός όμως ό μήνας πού άφαίρεσες....ΑΦΕΛΕΣΤΑΤΑ.....
ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΑΣΙΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ.....!!!!!!!!

Αύτό πού δίνει άκόμα καί ό πιό ΤΕΜΠΕΛΗΣ ΚΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
δέν είναι παροχή ύπηρεσιών......
ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΦΙΛΕ......
Αύτό είναι άσχετίλα......!!!!!!!!
ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ..........ΔΕΝ ΜΕΤΡΟΥΝΤΑΙ......μέ τό κιλό όπως νομίζεις...!!!!!!!
Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΨΥΧΩΝ ............
ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΗ ΜΕΡΑ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΩΡΑ.....!!!!!!!!!!


Θά πώ καί κάτι άκόμα γιά όσους δέν τό ξέρουν....
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ.....
ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ....
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΩΡΕΣ.....
σχεδόν άπό όλες τίς χώρες τής Ένωσης....

ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ δέν κάνει κανείς χάρη.....
ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ......
Όσοι λοιπόν ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΕΧΕΤΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ.......
ΜΗ ΠΕΤΑΤΕ ΚΟΤΣΑΝΕΣ....!!!!!!!!!

Τόσο άντέχει ό έγκέφαλος γιά μάθηση,τόσο τού δίνουν...!!!!!!!!
Δέν κάνουν χάρη στούς έκπαιδευτικούς....!!!!!!!

Τώρα σύμφωνα μέ αύτά πού είπε.....
Ο SPORAKIAS......
γιά νά άμειφθούν σωστά οί έκπαιδευτικοί......ΠΡΟΤΕΙΝΩ....

ΟΤΑΝ ΚΑΘΟΝΤΑΙ.....όπως λέει....
νά άνοίξουμε ξανά ΤΑ ΚΟΛΧΩΖ.......
νά τούς βάλουμε νά άσχολούνται έκεί...!!!!!!!!!








:wave2:

gavos
16/11/2006, 06:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6
Τελικά την αξίζουν ή όχι? (την αξίζουν κάποιοι προφανώς...) Αν δεν την αξίζουν γιατί θα έπρεπε να την πάρουν?
Δυστυχώς η σοβαρότητα και η υπεθυνότητα δεν είναι υποχρεωτικές. (Θα είχαμε λύσει και τα προβλήματα μας) Μακάρι όλοι μας να κάναμε την δουλειά μας με συνείδηση.
Και για μένα είναι το κίνητρο πολύ σημαντικό. Η πραγματικότητα όμως δείχνει ότι οι περισσότεροι συνάνθρωποι μας κάνουν μια δουλειά για να ζήσουν. Μακάρι να κάναμε μια δουλειά από χόμπι, και ακόμα καλύτερα να κάναμε αυτό που αγαπούσαμε δουλειά.

Γιατί σου κάνει εντύπωση ότι τα 18χρονα τρέχουν στην Παιδαγωγική? Τα ίδια παιδιά τρέχουν στην αστυνομία, στις στρατιωτικές σχολές και στην νοσηλευτική. Τρέχουν εκεί που μπορούν να αποκτήσουν κάποιο εισόδημα, και να μην μπουν στις λίστες των ανέργων. Είναι μεμπτό αυτό?

¨Πρώτα έρχεται το φαγητό και μετά η ηθική¨ έλεγε ο Μπρεχτ στην Όπερα της Πεντάρας.
Αν αντικαταστήσουμε την λέξη ηθική με " αυτό που αγαπάμε" θα κατανοήσουμε γιατί τα παιδιά τρέχουν εκεί που δεν υπάρχει ανεργία.

srx6
:wave2:

Αν κατάλαβα καλά η γυναίκα σου είναι δασκάλα? Να της ευχηθείς το καλύτερο αλλά θα διαφωνήσω σε κάποια πράγματα που είπε.. Δε θεωρώ την ημέρα που περιέγραψε καθημερινότητα του δασκάλου.. Αυτό με την εφημερία είναι καινούριο σύστημα? Πως είναι υποχρεωτικό για κάθε δάσκαλο 1 φορά τη βδομάδα? 5 δάσκαλους έχει το σχολείο? Εγκυκλοπαιδικά ρωτάω ούτως ή άλλως δε θέλω να σταθώ εκεί.. Καλά σας είπε ο σχολικός σύμβουλος (ή τέλος πάντων όπως τον λένε) ΠΡΕΠΕΙ να αυτοσχεδιάζετε.. Παντού όχι μόνο στην ύλη μαθημάτων που είναι "περίεργη".. Το βιβλίο ας είναι κάτι ενδεικτικό για το ΤΙ θα διδαχθεί το παιδί και όχι ΠΩΣ.. Δεν πρέπει να είναι το μάθημα μέσα σε πρότυπα αν χρειαστεί βγάλτε τα παιδιά ΕΞΩ απτην τάξη για να τους δείξετε κάτι.. Πρέπει να υπάρχει απτη μεριά του δασκάλου αυτοσχεδιασμός το βιβλίο είναι ένα κομμάτι χαρτί τι μπορεί να πει στην ψυχή ενός παιδιού? Λίγα πράγματα... Ο Δάσκαλος είναι εκεί για να του πει πολλά.. Τουλάχιστον θα μπορούσε.. Α ρε δε θα ξεχάσω ποτέ τον δάσκαλο που με κάθε ευκαιρία στην 5η δημοτικού μας πετούσε έξω απτην τάξη και κάναμε γύρω γυρω το προαύλιο φιλοσοφώντας, α ρε δοξασμένα χρόνια δε θα σας ξεχάσω ποτέ.. Στο θέμα μας τώρα.. Δε νομίζω να είναι καθημερινότητα να είσαι υπεύθυνη Δασκάλα για γιορτές τόσο σπάνιες όπως 17 Νοέμβρη.. Θα έπρεπε όμως κάθε δάσκαλος ανάλογα με τα ενδιαφέροντα του και τα γουστα του (srx6 ακούει?) να διοργανώνει καταστάσεις που "μιλάνε" στα παιδιά.. Όλες αυτές οι γιορτές γίνονται πολύ βαρέτες και οι μαθητές αλλά και οι δάσκαλοι το μόνο που κάνουν είναι να περιμένουν να φύγουν.. Είχαμε εναν καθηγητή στο λύκειο φιλόλογος κορυφαίος, έβρισκε χρόνο ακόμα και στην τρίτη λυκείου που είναι χρονιά πιεσμένη από όλους να μας δείξει χορό, τραγούδι και μουσικά όργανα... Πολλά παιδιά από αυτον μάθανε να τραγουδάνε, μάθανε να παίζουν από κιθάρα μέχρι κλαρίνο, μάθανε να χορεύουνε.. ΤΙ θα γινόταν αν και ο καθηγητης ΠΛηροφορικής έκανε κάτι αντίστοιχο?? Θα ερχόντουσαν τα παιδιά πιο κοντά στην τεχνολογία πράγμα πολύ χρήσιμο για τα ίδια αλλά και για την κοινωνία.. ΤΙ θα γινόταν αν ο Φυσικός έκανε το ίδιο?? Θα μάθαιναν επιτέλους αυτά τα παιδιά που ήταν συνέχεια με το max power και το DRIVE στο χέρι τί σημαίνει ροπή και τι θα πεί αυτό το αυτοκίνητο έχει 300 άλογα, ποιές οι δυνάμεις που αναπτύσσονται κατά τη στροφή και γιατί την τετρακίνηση του ΕVO τη λιγουρεύσε τόσο πολύ.. Αυτά τα παιδιά θα ΜΑΘΑΙΝΑΝ ΦΥΣΙΚΗ... Τι θα γινόταν αν έκανε ο Μαθηματικός το ίδιο??? Δε θέλω να το συνεχίσω άλλο πιστεύω με καταλάβατε.. Αυτά περί αναγκαιότητας αυτοσχεδιασμού... Το βιβλίο είναι ένα τίποτα ανάμεσα στο δάσκαλο και το μαθητή..
srx6 θα έπρεπε να την πάρουν σου είπα μπας και δουν τα μαθητούδια ένα χαμόγελο παραπάνω και τους μιλήσει στην καρδιά... Μόνο γιαυτό.. Για κανέναν άλλο λόγο.. Δε θα κάνουν καλύτερο μάθημα με πιο πολλά λεφτά στην τσέπη αλλά θα είναι πιο χαρούμενοι οι ίδιοι (για την ακρίβεια εννοώ ότι ΔΕ θα είναι τόσο μίζεροι) και αυτό θα έχει θετικό αντικτυπο για τα παιδιά.. Και αφού το κάνανε πραγματικότητα όλοι οι άνθρωποι να κάνουν κάτι χωρίς να γουστάρουν σημαίνει πως είναι και σωστό.. Σημαίνει πως δε θα το λέω κάθε ώρα και στιγμή ότι είναι λάθος να κύνηγάς το παραμικρό βόλεμα μόνο και μόνο για λίγα γκαφρά?? Και επειδή πάνε και αστυνομία και νοσηλευτική και ευελπιδες και όλα τα άλλα σημαίνει πως θα πρέπει να συμφωνήσω με αυτή τη λογική?? Έίμαι κάθετος συγγνώμη.. Δε θα αναλύσω που φταίει η κοινωνία ή και εμείς σε όλο αυτό το κυνήγι βολέματος (μάλλον ο φόβος) και έχουμε κάνει στην μπαντα την ψυχή μας.. Κι αν το είπε ο Μπρεχτ σημαίνει ότι είναι και το σωστό? Ότι ισχύει δυστυχώς οφείλω να το παραδεχτώ αλλά είναι και σωστό?? Τι σημαίνει φαγητό σήμερα..? Σταματάει ποτέ κανείς να "τρώει" srx6.. Θα φτάσει να έχει σπίτι 42 πλάσμα 42 ιντσών και ακόμα θα πεινάει.. όπου μπορούμε (λέω όπου) ας προσπαθούμε να βάζουμε την ηθική μπρόστα από το φαγητό.. Όσο για την ανεργία με τη μικρή 3 χρόνων εμπειρία που έχω στην αγορά εργασίας είναι ότι άμα θες δουλειά βρίσκεις.. Το θέμα είναι τι δουλειά θα είναι αυτή.. Αλλά αυτο είναι άλλο ένα κατάλυπο που μένει από όλους μας νομίζοντας ότι σπουδάσαμε δουλειά και όχι κάτι πολύ πολύ μεγαλύτερο που αν το αγαπάς θα σε συνεπαίρνει για πάντα.. ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗ..


Συγγνώμε ρε γαμώτο λέω πολλά και δε θα μπορέσετε να απαντήσετε σε όλα.. Μη νομίζετε ότι σας τα λέω με ύφος αντιθέτως μάλιστα όσο τα γράφω μοιάζω με αυτόν :(
Επίσης τα παραδείγματα καθηγητών που ανέφερα δε τα είπα για να αποδείξω κάτι.. Απλά για να καταλάβετε τί εννοώ.. Σ ε καμμία περίπτωση δε λέω ότι θα πρέπει όλοι να τους μιμηθούν, στην τελική πρέπει να το λεει η καρδιά σου αλλιώς δεν έχει νόημα..
:beer:

byron
16/11/2006, 09:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από gavos
Δε θεωρώ την ημέρα που περιέγραψε καθημερινότητα του δασκάλου.. Αυτό με την εφημερία είναι καινούριο σύστημα? Πως είναι υποχρεωτικό για κάθε δάσκαλο 1 φορά τη βδομάδα? 5 δάσκαλους έχει το σχολείο?


Καθώς δεν είναι εδώ η δασκάλα, θα απάντήσω σε όσα ξέρω. Η εφημερία είναι υποχρεωτική. Στο σχολείο που είναι τώρα (6θέσιο) μενουν 5 δάσκαλοι να μοιραστούν τις ημέρες. Η διευθύντρια εξαιρείται. Πέρυσι που το σχολείο της ήταν 12θέσιο, την εφημερία την έκαναν 3 δάσκαλοι καθημερινά. Θεωρησε την ημέρα τυπική καθημερινότητα....


Αρχικά δημιουργήθηκε από gavos
Καλά σας είπε ο σχολικός σύμβουλος (ή τέλος πάντων όπως τον λένε) ΠΡΕΠΕΙ να αυτοσχεδιάζετε.. Παντού όχι μόνο στην ύλη μαθημάτων που είναι "περίεργη".. Το βιβλίο ας είναι κάτι ενδεικτικό για το ΤΙ θα διδαχθεί το παιδί και όχι ΠΩΣ.. Δεν πρέπει να είναι το μάθημα μέσα σε πρότυπα αν χρειαστεί βγάλτε τα παιδιά ΕΞΩ απτην τάξη για να τους δείξετε κάτι.. Πρέπει να υπάρχει απτη μεριά του δασκάλου αυτοσχεδιασμός το βιβλίο είναι ένα κομμάτι χαρτί τι μπορεί να πει στην ψυχή ενός παιδιού? Λίγα πράγματα... Ο Δάσκαλος είναι εκεί για να του πει πολλά.. τ


Θα θεωρούσα την προτροπή του συμβούλου θετική, ΕΑΝ δεν ήταν μια εύκολη απάντηση για να μην δώσει λύση σε προβλήματα που υπάρχουν (κοινώς μην μου τα κάνετε τσουρέκια)...
Οι δάσκαλοι αναγκαστικά αυτοσχεδιάζουν, το θέμα είναι ότι το κάνουν ¨παράνομα¨καθώς δεν επιτρέπετε η διαφοροποίηση από το πρόγραμμα του υπουργείου, την ύλη κλπ.
Ο αυτοσχεδιασμός επιβάλλεται καθώς δεν είναι κατανοητή πχ. η πυρηνική σχάση σπό 11χρονα που δεν γνωρίζουν όχι την δομή του ατόμου αλλά ούτε τα άτομα. (πραγματικό παράδειγμα. Φυσική Ε΄Δημοτικού). Και φυσικά δεν μπορεί να πάρει τα παιδιά να τα βγάλει έξω, χωρίς την άδεια του Συμβούλου κλπ. Όμορφο είναι να θέλεις να προσφέρεις στα παιδιά κάτι διαφορετικό, αλλά μην νομίζεις ότι είναι στο χέρι του δασκάλου να χαράξει νέους δρόμους, κοντρα στο παιδαγωγικό σύστημα.


Αρχικά δημιουργήθηκε από gavos
ΤΙ θα γινόταν αν ο Φυσικός έκανε το ίδιο?? Θα μάθαιναν επιτέλους αυτά τα παιδιά που ήταν συνέχεια με το max power και το DRIVE στο χέρι τί σημαίνει ροπή και τι θα πεί αυτό το αυτοκίνητο έχει 300 άλογα, ποιές οι δυνάμεις που αναπτύσσονται κατά τη στροφή και γιατί την τετρακίνηση του ΕVO τη λιγουρεύσε τόσο πολύ.. Αυτά τα παιδιά θα ΜΑΘΑΙΝΑΝ ΦΥΣΙΚΗ... Τι θα γινόταν αν έκανε ο Μαθηματικός το ίδιο??? Δε θέλω να το συνεχίσω άλλο πιστεύω με καταλάβατε.. Αυτά περί αναγκαιότητας αυτοσχεδιασμού... Το βιβλίο είναι ένα τίποτα ανάμεσα στο δάσκαλο και το μαθητή..


Προσωπικά δεν πιστεύω ότι η γνώση της ροπής, της υπερστροφής, και της τετρακίνησης θα προσέφερε τίποτα στα παιδιά του δημοτικού. Θα τους προσέφερε το μάθημα (σωστό μάθημα εννοώ) της κυκλοφοριακής αγωγής. Για την φυσική και τα μαθηματικά έφερα κάποια παραδείγματα παραπάνω, σχετικά με τον παραλογισμό του συστήματος. Για να μην αναφέρουμε το ότι δεν επιτρέπετε να γίνονται διορθώσεις σε ορθογραφικά λάθη, πουθενά αλλού εκτός από το τετράδιο της ορθογραφίας. Δλδ. το παιδί θα θεωρήσει σωστό τη λέξη ¨διμηουργεια¨σε κάποιο γραπτό του (αφού δεν θα το έχει διορθώσει ο δάσκαλος) και δεν θα παραξενευτεί αν δεί την ίδια λέξη διορθωμένη στην ορθογραφία του. Αν δεν είναι παραλογισμός αυτό....

Δεν θα διαφωνήσουμε με όσα γράφεις παρακάτω. Σου έυχομαι να καταφέρεις (αν δεν το έχεις ήδη καταφέρει) να δουλεύεις πάνω σ΄αυτό που αγαπάς. Εγώ ως μεγαλύτερος και με 20 χρόνια σχεδόν στην αγορά εργασίας, δεν μπορώ να μην κατανοήσω την ανάγκη κάποιου νέου παιδιού, αφού τα κατάφερε σε ότι του επέβαλλε η κοινωνία μας, να καταφέρει να κερδίσει κάποια χρήματα. (στην αναγκή, οχι σ΄αυτό που σπούδασε)




:beer:

gavos
16/11/2006, 13:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6

Προσωπικά δεν πιστεύω ότι η γνώση της ροπής, της υπερστροφής, και της τετρακίνησης θα προσέφερε τίποτα στα παιδιά του δημοτικού. Θα τους προσέφερε το μάθημα (σωστό μάθημα εννοώ) της κυκλοφοριακής αγωγής.


:lol: :lol: 'Ελα ρε αφού μιλούσα για λύκειο εκεί σιγά μην έλεγα για ροπή στο δημοτικό.. :lol: :lol:
Δεν αναφέρομαι στο σύστημα που αντικειμενικά είναι και θα είναι για το μπέο μιλάω μόνο για το τι μπορεί να κάνει ο καθένας μας..
Μπράβο πάντως..

arxaios
16/11/2006, 14:38
Για νά μην λέμε ότι μας κατέβει και επειδή οι μισοί γράφετε ΧΩΡΙΣ ΠΟΤΕ να έχετε μπει σε τάξη να διδάξετε, θα κάνω ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ερώτηση στον φίλο gavos και αν θέλει απαντάει ............

ΑΝ θέλοντας να προστατέψεις αυτά τ α παιδιά του λυκείου (15-18) και αρχίσεις να μιλάς για υποστροφή και υπερστροφή, για το πως δημιουργούνται και το πως ελέγχονται..............
Και αντίστοιχα για το γυροσκοπικό φαινόμενο και το πως στρίβουμε την μηχανή με ασφάλεια ..........
Και τα λες όλα σωστά και με την καλλίτερη πρόθεση ..................... ΑΛΛΑ δοκιμάζοντας τα αυτά ο πιτσιρικάς, με το αυτοκίνητο του μπαμπά ή το μηχανάκι κανενός φίλου, ΣΚΟΤΩΘΕΙ .........
ΕΣΥ ΠΩΣ ΘΑ ΞΑΝΑΚΟΙΜΗΘΕΙΣ ΤΑ ΒΡΑΔΥΑ ;;;;;;;;

Και να δω το ποιός θα σε γλυτώσει από τα χέρια των γονιών του πιτσιρικά ΟΤΑΝ μάθουν το τι τους έλεγες στην τάξη !!!!!!!!!!!!!!!!!!

gavos
16/11/2006, 15:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από arxaios
Για νά μην λέμε ότι μας κατέβει και επειδή οι μισοί γράφετε ΧΩΡΙΣ ΠΟΤΕ να έχετε μπει σε τάξη να διδάξετε, θα κάνω ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ερώτηση στον φίλο gavos και αν θέλει απαντάει ............

ΑΝ θέλοντας να προστατέψεις αυτά τ α παιδιά του λυκείου (15-18) και αρχίσεις να μιλάς για υποστροφή και υπερστροφή, για το πως δημιουργούνται και το πως ελέγχονται..............
Και αντίστοιχα για το γυροσκοπικό φαινόμενο και το πως στρίβουμε την μηχανή με ασφάλεια ..........
Και τα λες όλα σωστά και με την καλλίτερη πρόθεση ..................... ΑΛΛΑ δοκιμάζοντας τα αυτά ο πιτσιρικάς, με το αυτοκίνητο του μπαμπά ή το μηχανάκι κανενός φίλου, ΣΚΟΤΩΘΕΙ .........
ΕΣΥ ΠΩΣ ΘΑ ΞΑΝΑΚΟΙΜΗΘΕΙΣ ΤΑ ΒΡΑΔΥΑ ;;;;;;;;

Και να δω το ποιός θα σε γλυτώσει από τα χέρια των γονιών του πιτσιρικά ΟΤΑΝ μάθουν το τι τους έλεγες στην τάξη !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Καταλαβαίνω τι λες.. Δε λέω ότι τα ξέρω όλα αλλά δε λέω ότι μου κατέβει.. Φυσικά και δεν έχω διδάξει ποτέ ανυπομονώ όμως γιατί για το μάθημα Διδακτική της Πληροφορικής στη σχολή μου θα πάω σε σχολείο για 1-2 μέρες..
Πάντως εμμένω στην άποψη μου ότι θα έπρεπε ο φυσικός να προκαλεί τη γνωσή όπως και ο κάθε καθηγητής.. Δεν θα φταίει η συνειδητοποίηση της πραγματικότητας για το αν θα σκοτωθεί το παιδί ίσα ίσα μάλιστα που θα το προστατέψει.. Εαν αυτή η λογική επικρατεί σκέψου πόσα πράγματα δε θα έπρεπε να μαθαίνουμε επειδή θα φοβόμασταν μήπως τα εφαρμόσουμε λάθος.. :wave2:

arxaios
16/11/2006, 19:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από gavos
Καταλαβαίνω τι λες.. Δε λέω ότι τα ξέρω όλα αλλά δε λέω ότι μου κατέβει.. Φυσικά και δεν έχω διδάξει ποτέ ανυπομονώ όμως γιατί για το μάθημα Διδακτική της Πληροφορικής στη σχολή μου θα πάω σε σχολείο για 1-2 μέρες..

Πάντως εμμένω στην άποψη μου ότι θα έπρεπε ο φυσικός να προκαλεί τη γνωσή όπως και ο κάθε καθηγητής.. Δεν θα φταίει η συνειδητοποίηση της πραγματικότητας για το αν θα σκοτωθεί το παιδί ίσα ίσα μάλιστα που θα το προστατέψει.. Εαν αυτή η λογική επικρατεί σκέψου πόσα πράγματα δε θα έπρεπε να μαθαίνουμε επειδή θα φοβόμασταν μήπως τα εφαρμόσουμε λάθος..
:wave2:

Ακόμα και τότε, μέσα στην τάξη θα είναι ο καθηγητής του τμήματος, που θα έχει δασκαλέψει τα παιδιά να μην σου κάνουν την ζωή δύσκολη....

Είσαι λάθος στο εξής σημείο .....
Η γνώση είναι ΔΥΝΑΜΗ και μπορεί να γίνει ΟΠΛΟ. Πρέπει να είσαι ικανός να την διαχειρίζεσαι σωστά αλλιώς μπορεί να κάνεις μεγάλο κακό τόσο στους άλλους όσο και στον εαυτό σου......
ΓΝΩΣΗ δοσμένη άκαιρα είναι καμμιά φορά πέρα από άχρηστη και επικινδυνη.....
ΟΙ ΕΦΗΒΟΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗ ΓΝΩΣΗ !!!
Γι' αυτό και ακολουθείς την διαβάθμιση ύλης του υπουργείου για να μην βρεθείς στο δικαστήριο και όχι μόνο........
ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΘΕΤΙΚΟ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ !!!!!!!!!!!!!!!!! (Αν θες σου λέω και περιστατικά)


Α!!!!! Και κάτι άλλο μια που είσαι της πληροφορικής.......... για πες μου, όταν επί 3 χρόνια ήμουνα υποχρεωμένος να διδάσκω CorelDraw και Photoshop ΧΩΡΙΣ να έχω ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ούτε 1 υπολογιστή) και ζωγράφιζα τα κουμπιά και τις εντολές στον πίνακα, ήμουνα ΕΓΩ ο φταίχτης για την ποιότητα του μαθήματος ;;;;;;;;;;

Όταν για το μάθημα της Φωτογραφίας μετά από 9 χρόνια επιτέλους πήραμε Φωτογραφική μηχανή (370 Ε), οι καθηγητές φταίγαμε για το ότι τόσα χρόνια τα παιδιά ΔΕΝ ΕΜΑΘΑΝ να φωτογραφίζουν ;;;;;;;;

Το ότι επειδή δεν είχαμε μέχρι πρόσφατα εξαερισμό στον σκοτεινό θάλαμο και με βγάλαν 2 φορές ημιλιπόθυμο από τις αναθυμιάσεις, είναι απόδειξη ότι καλοπληρώνομαι ;;;;;;;;;;;;

Έχεις ποτέ σου δει ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ λυκείου (8 μήνες πριν συνταξιοδοτηθεί) να ξεφράζει τις τουαλέττες από αυτά που πετάνε ειδικά οι μαθήτριες μέσα ;;;;;;;;;;;;;; ΕΓΩ ΕΧΩ ΔΕΙ !!!!! Χωρίς εργαλεία με τα χέρια !!!!!
Το γιατί το ξέρεις ;;;;; Γιατί το ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ λέει ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΩΝΑΞΕΙ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ !!!!!! Και ταυτόχρονα κάτι πρέπει να γίνει γιατί τα ΣΚΑΤΑ κόβουν βόλτες στον δίαδρομο ...............
Ελα να πεις σ' αυτόν τον άνθρωπο ότι καλοπληρώνεται !!!!!!!!

Έλα να το πεις ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΕΝΑ όταν μας παραδόθηκε το σχολείο ΑΔΕΙΟ, χωρίς θρανία έδρες βιβλιοθήκες εργαστήρια κ.λ.π.
Όταν έρχονται τα φορτηγά με τον εξοπλισμό και υποχρεόνεσαι να τα ξεφορτώσεις και να τα ανεβάσεις 2 ορόφους στις αίθουσες με τα χέρια........... Γιατί το ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ λέει ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΩΝΑΞΕΙ ΕΡΓΑΤΕΣ
Όταν σκουπίσεις και σφουγγαρίσεις ΟΛΟ το σχολείο (καινούργιο μόλις φύγαν οι μάστορες) Γιατί το ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ λέει ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΛΑΒΕΙ ΚΑΘΑΡΗΣΤΡΙΕΣ

Α!!!! Και πες μου ΠΩΣ αισθάνεσαι όταν του καθενός και καθεμιάς το καλόπαιδο ΟΛΑ αυτά τα καταστρέφει ;;;;;;

ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΕΞΕΙ ΕΝΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΡΙΝ "ΚΑΕΙ" ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ;;;;;;
ΡΩΤΗΣΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΤΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΚΙΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ, ΤΟ ΤΙ ΤΟΝ ΕΦΤΑΣΕ ΕΚΕΙ ;;;;;;;;; ΟΧΙ
ΡΩΤΗΣΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΤΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΚΙΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ, ΠΟΣΑ ΟΝΕΙΡΑ ΚΑΙ ΙΔΑΝΙΚΑ ΤΟΥ ΙΣΟΠΕΔΩΣΑΝΕ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ;;;;;;;;;;
ΡΩΤΗΣΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΤΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΚΙΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ, ΑΝ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ;;;;;;;

Τέλος όσοι από εσάς κατηγορείτε με ΤΟΣΗ ευκολία, έχετε ποτέ διερωτηθεί ποιό μερίδιο ευθύνης έχει ο καθένας σας σαν μέλη αυτής της κοινωνίας ;;;;;;;;;;

ΣΑΝ ΜΑΘΗΤΕΣ, ΣΑΝ ΓΟΝΕΙΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ;;;;;;;;;;;;;;

ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΜΟΥ ΦΟΡΤΙΣΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΚΟΥΝΑΕΙ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ............

gavos
16/11/2006, 23:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από arxaios

Είσαι λάθος στο εξής σημείο .....
Η γνώση είναι ΔΥΝΑΜΗ και μπορεί να γίνει ΟΠΛΟ. Πρέπει να είσαι ικανός να την διαχειρίζεσαι σωστά αλλιώς μπορεί να κάνεις μεγάλο κακό τόσο στους άλλους όσο και στον εαυτό σου......
ΓΝΩΣΗ δοσμένη άκαιρα είναι καμμιά φορά πέρα από άχρηστη και επικινδυνη.....
ΟΙ ΕΦΗΒΟΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗ ΓΝΩΣΗ !!!
Γι' αυτό και ακολουθείς την διαβάθμιση ύλης του υπουργείου για να μην βρεθείς στο δικαστήριο και όχι μόνο........
ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΘΕΤΙΚΟ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ !!!!!!!!!!!!!!!!! (Αν θες σου λέω και περιστατικά)
Α!!!!! Και κάτι άλλο μια που είσαι της πληροφορικής.......... για πες μου, όταν επί 3 χρόνια ήμουνα υποχρεωμένος να διδάσκω CorelDraw και Photoshop ΧΩΡΙΣ να έχω ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ούτε 1 υπολογιστή) και ζωγράφιζα τα κουμπιά και τις εντολές στον πίνακα, ήμουνα ΕΓΩ ο φταίχτης για την ποιότητα του μαθήματος ;;;;;;;;;;
Έχεις ποτέ σου δει ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ λυκείου (8 μήνες πριν συνταξιοδοτηθεί) να ξεφράζει τις τουαλέττες από αυτά που πετάνε ειδικά οι μαθήτριες μέσα ;;;;;;;;;;;;;; ΕΓΩ ΕΧΩ ΔΕΙ !!!!! Χωρίς εργαλεία με τα χέρια !!!!!
Το γιατί το ξέρεις ;;;;; Γιατί το ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ λέει ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΩΝΑΞΕΙ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ !!!!!! Και ταυτόχρονα κάτι πρέπει να γίνει γιατί τα ΣΚΑΤΑ κόβουν βόλτες στον δίαδρομο ...............
Ελα να πεις σ' αυτόν τον άνθρωπο ότι καλοπληρώνεται !!!!!!!!
Έλα να το πεις ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΕΝΑ όταν μας παραδόθηκε το σχολείο ΑΔΕΙΟ, χωρίς θρανία έδρες βιβλιοθήκες εργαστήρια κ.λ.π.
Όταν έρχονται τα φορτηγά με τον εξοπλισμό και υποχρεόνεσαι να τα ξεφορτώσεις και να τα ανεβάσεις 2 ορόφους στις αίθουσες με τα χέρια........... Γιατί το ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ λέει ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΩΝΑΞΕΙ ΕΡΓΑΤΕΣ
Όταν σκουπίσεις και σφουγγαρίσεις ΟΛΟ το σχολείο (καινούργιο μόλις φύγαν οι μάστορες) Γιατί το ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ λέει ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΛΑΒΕΙ ΚΑΘΑΡΗΣΤΡΙΕΣ
Α!!!! Και πες μου ΠΩΣ αισθάνεσαι όταν του καθενός και καθεμιάς το καλόπαιδο ΟΛΑ αυτά τα καταστρέφει ;;;;;;
ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΕΞΕΙ ΕΝΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΡΙΝ "ΚΑΕΙ" ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ;;;;;;
ΡΩΤΗΣΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΤΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΚΙΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ, ΤΟ ΤΙ ΤΟΝ ΕΦΤΑΣΕ ΕΚΕΙ ;;;;;;;;; ΟΧΙ
ΡΩΤΗΣΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΤΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΚΙΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ, ΠΟΣΑ ΟΝΕΙΡΑ ΚΑΙ ΙΔΑΝΙΚΑ ΤΟΥ ΙΣΟΠΕΔΩΣΑΝΕ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ;;;;;;;;;;
ΡΩΤΗΣΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΤΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΚΙΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ, ΑΝ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ;;;;;;;
Τέλος όσοι από εσάς κατηγορείτε με ΤΟΣΗ ευκολία, έχετε ποτέ διερωτηθεί ποιό μερίδιο ευθύνης έχει ο καθένας σας σαν μέλη αυτής της κοινωνίας ;;;;;;;;;;
ΣΑΝ ΜΑΘΗΤΕΣ, ΣΑΝ ΓΟΝΕΙΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ;;;;;;;;;;;;;;
ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΜΟΥ ΦΟΡΤΙΣΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΚΟΥΝΑΕΙ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ............

Νομίζω λόγω της ψυχικής σου φόρτισης με έχεις παρερμηνεύσει..
Πριν μου είπες ότι θα ήταν λάθος να προσφέρεις τέτοια γνώση στους έφηβους γιατί θα μπορούσε να οδηγήσει σε κάτι πολύ άσχημο σου εξηγησα γιατί διαφώνω και τώρα μου το ξαναλές που σημαίνει ότι δε με κατάλαβες.. Σε εκλιπαρώ να διαβάσεις τουλάχιστον την επόμενη πρόταση.. Μετα μπορείς να ανετα να παρασυρθείς από την οδύνη σου :D .. Φίλε μου arxaie νιώσε λίγο σε τι κοινωνία ζούμε.. Δεν είναι όπως στα arxaia χρονια τη σήμερον ημέρα ο έφηβος έχει ότι σκατά πληροφορία θέλει για ότι πιο επικινδυνο μέσα σε δευτερόλεπτα.. Δεν είναι δυνατόν να ακυρώνεις την αυθεντία και την ωριμότητα με την οποία μπορεί ένας καθηγητής να σου προσφέρει γνώση τη στιγμή που ξέρεις ότι αυτή η γνώση ακατέργαστη περνάει στο μαθητή του max power και του burn out.. Αυτός ο μαθητής φίλε μου τα έχει ήδη κάνει αυτά για τα οποία φοβάσαι να τον φέρεις σε επαφή (δε μιλάμε για καγκουριές έλεος) και η ολοκληρωμένη γνώση γύρω από τα φαινόμενα που ισχύουν εκτός από το ότι μόνο καλό μπορούν να του κάνουν θα του δώσουν το έναυσμα να ασχολήθει και να αγαπήσει κάτι τόσο χρήσιμο και ζωτικό όπως η φυσική.. Κανένας φόβος, κανένα εμπόδιο.. Και επίσης κανένα δικαστήριο αλλίως είναι σα να μου λες "έχεις δίκιο αλλά φοβάμαι"..
Καλή φάση αυτό με το corel draw έκανες τον blackboard keyboard η επόμενη φάση όμως πρέπει να περιλαβάνει και ένα χρέπι pc τουλάχιστον προσπάθησε όσο μπορείς να φέρεις ένα χρέπι στην τάξη..
Είχα ένα διευθυντή στο Γυμνάσιο που έκανε τα πάντα για το σχολείο ήταν πραγματικά αξιόλογος στον τομέα αυτό.. Αλλά είχε ένα κακό.. Το σχολείο γιαυτον ήταν απλά κτιριακές εγκαταστάσεις και όχι μαθητές φωνές γελια κλπ.. Πάντως μπράβο στον δικό σας..
Αν ήμουνα σε μία γωνιά και έβλεπα τα καλόπαιδα όπως λες να τα σπάνε θα απορούσα που δεν υπήρξε ποτέ κανένας να τους δώσει να καταλάβουν τη σημαντικότητα του δημόσιου σχολείου.. Κοίτα να δεις όμως έ 15 χρόνια εκπαίδευση και ποτέ κανένας να μας πει για την αναγκαιότητα της δημόσιας εκπαίδευσης.. Ε βέβαια αφού δεν υπήρχε τέτοιο μάθημα απτό υπουργείο...
Και αμάν πια με αυτό το κράτος λες και δεν είμαστε μείς το κράτος και είναι καποιο άλλο βαλτό από άλλους να μας κυβερνά.. Εμείς είμαστε το κράτος φίλε μου κράτος δεν υπάρχει υπάρχουν άνθρωποι και συμπεριφορές τις οποίες συλλέγουμε και μιμούμαστε επιλεκτικά και δη τα παιδιά γιαυτο σκέψου το καλά πριν ξαναπείς κάποιο παιδί καλόπαιδο.
Καληνύχτα..