PDA

View Full Version : Yamaha YBR 250



Σελίδες : 1 [2] 3 4

Zolas
19/09/2008, 10:54
Γειά σας παιδιά

Να καταθέσω με την σειρά μου την γνώμη μου.Προερχόμενος κι εγώ από παπί μπορώ να πω ότι η διαφορά είναι μεγάλη.Καλύτερο πάτημα,δυνατότερο γκάζι.Τις σχέσεις του θα τις χαρακτήριζα κανονικές.Οσο για την κινησή του στην πόλη νομίζω ότι είναι το μεγάλο ατού του.Εκεί που σε κλείνει ο ταρίφας και πετάγεται ο τύπος από το στοπ τότε ανοίγεις λίγο παραπάνω το γκάζι και ξεφεύγεις.Προσοχή όμως.Επειδή είναι πιο βαριά από παπί θέλει τον σεβασμό του.Μην το παρακάνεις γιατί αν σου φύγει,λόγω βάρους, μπορεί και να μην το μαζέψεις.Γι αυτό ήρεμα.Επίσης μέτα την εξοικοίωση του οδηγού με το γκάζι θα χρειαστεί να πάρει και τον αέρα του ανεβάσματος σε πεζοδρόμια (όπου αυτό χρειάζεται).Με το παπί το παίρνεις στο χέρι και ανεβαίνεις.Με αυτή (πάλι λόγω βάρους-συμπλέκτη) θέλει την τεχνική του.

ktisg
19/09/2008, 11:01
...για να μη μπερδευτούμε paris, και βέβαια είναι πιο δυνατό και και έχει τα γκάζακια του και για τη πόλη (εγώ μένω Αθήνα) είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ, συνδυάζει τα πλεονεκτήματα του παπιού (ευέλικτο) και τα πλεονεκτήματα μιας μηχανής (γκάζι, ασφάλεια ενεργητική, αίσθηση)

Zolas
12/10/2008, 13:02
Εδώ είμαστε και πάλι....

Εχω τέλειωσει με το στρώσιμο της μηχανής και σήμερα έκανα μια ωραία βόλτα μέχρι την Ραφήνα.Ολά πόλυ καλά.Ανοιξα το μηχανάκι λίγο παρπάνω για να δούμε συμπεριφορά στις υψηλές ταχύτητες.Αν και δεν μου αρέσουν πολύ τα γκάζια μια 100ρα την πιάσαμε άνετα.Ενα μικρό συντονισμό στις 5500 στροφές παρατήρησα άλλα δεν ήταν καθόλου εκνευριστικός.Πιο πολύ εκνευριστικοί ήταν οι διάφοροι που με προσπέρναγαν με 120 και 130 στην Αττική,χωρίς να παίρνουν τις κατάλληλες αποστάσεις παρά αυτός.Εχω αρχίσει να σκέφτομαι σιγά σιγά την αλλαγή των ελαστικών.Το εγχειρίδιο περιγράφει τα λάστιχα έτσι:

Εμπρός:100/80-17M/C (52S)
Πίσω:130/70-17Μ/C (62S)

Το σίγουρο είναι ότι θα βάλω Metzeller.Εχω βρει αυτά:

Μπροστινά
http://www.motoroda.gr/motoroda/product.asp?root%5Fid=1&root%5Fname=%C5%EB%E1%F3%F4%E9%EA%DC%7CTires&dept%5Fid=480&pf%5Fid=85%2D016%2D31M&showPath=%C5%EB%E1%F3%F4%E9%EA%DC+%5C+Metzeler%26nbsp%3B%5C%26nbsp%3BSport%26nbsp%3B%5C%26nbsp%3BLas ertec+Sport

Πίσω
http://www.motoroda.gr/motoroda/product.asp?root%5Fid=1&root%5Fname=%C5%EB%E1%F3%F4%E9%EA%DC%7CTires&dept%5Fid=480&pf%5Fid=85%2D016%2D37M&showPath=%C5%EB%E1%F3%F4%E9%EA%DC+%5C+Metzeler%26nbsp%3B%5C%26nbsp%3BSport%26nbsp%3B%5C%26nbsp%3BLas ertec+Sport

Θέλω την γνώμη σας και εαν έχετε αλλάξει το δικό σας τι έχετε βάλει και εαν είσαστε ικανοποιημένοι.Επίσης κάποια πρόταση για συναγερμό.Merci.

Μαριος

arakis
18/10/2008, 02:07
Radiateur d'huile σημαίνει ''θερμοκρασία λαδιού'' !

epp1640
18/10/2008, 02:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από arakis
Radiateur d'huile σημαίνει ''θερμοκρασία λαδιού'' !

Ψυγείο λαδιού αν δεν κάνω λάθος.. :o

Mokilock
19/11/2008, 11:24
Γεια χαρά σε όλους!!! Νέος στο Forum και προσεχώς νέος μοτοσικλετιστής.
Καθώς βρίσκομαι τώρα στη διαδικασία διπλώματος και μετά από αναζητήσεις σε πολλά forums αποφάσισα για πρώτη μηχανή να αγοράσω το YBR (πανέμορφο για μένα / παπιά και scooter δεν μου αρέσουν ). Θα παρακαλούσα κατόχους του συγκεκριμένου μοντέλου καθώς και πιο έμπυρους αναβάτες να μοιραστούν περαιτέρω εμπειρίες σχετικά με την οδηγηκή συμπεριφορά της ελόγου μηχανής καθώς και τυχών προβλήματα που αντιμετώπισαν μετά από αρκετά χιλ. χρήσης. Ευχαριστώ.

Zolas
27/11/2008, 14:30
Καλώς ήρθες στην παρέα Mokilock

Φαντάζομαι ότι ήδη θα έχεις διαβάσει τα προηγούμενα σχολιά μας.Εχοντας κάνει περίπου 2500 ΚΜ μπορώ να πω ότι οι καλές εντυπώσεις έχουν παραμείνει.Τελευταία άλλαξα και τα λάστιχα της με αυτά που ανέφερα στο τελευταίο post μου.Δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα σε βροχή αλλά στο στεγνό δρόμο η διαφορά είναι εμφανής.Πολύ καλύτερα κρατήματα.Εχω πάει μέχρι Κάρυστο και οι εντυπώσεις ήταν πολύ καλές.Μέχρι 90ΚΜ στην Αττική (δεν είμαι και πολύ του γκαζιού) και όλα καλά.Το μόνο αρνητικό που έχω διαπιστώσει μεχρι στιγμής είναι η έλλειψη πίσω δισκόφρενου.Αυτό γιατί η μηχανή είναι σχετικά βαριά με γεμάτο ρεζερβουάρ και παράλληλα μπορείς να αναπτύξεις εύκολα μεγάλη ταχύτητα οπότε σε μια "έκτακτη" κατάσταση μπορεί και να μην προλάβεις να σταματήσεις.Γι αυτό προσοχή.Τώρα αρκετά πράματα σχετικά με την οδηγική συμπεριφορά θα βρείς σε άλλα post.Γενικά να ξέρεις ΠΟΤΕ χωρίς κράνος,ΠΟΤΕ αλκοολ και ΠΑΝΤΑ μπουφάν/γάντια/μποτάκια και αμυντική οδήγηση.Προπόνηση στο παρκινγκ που κάνεις μαθήματα για να μάθεις σιγά σιγά την μηχανή και τήρηση ορίων ταχύτητας.Από την εκπομπή του Κούλογλου το Πάσχα σχετικά με την ασφαλή οδήγηση μου έμεινε ο κανόνας με τα 6Φ:Φώτα (πάντα αναμμένα)/Φρένα (το δάκτυλο δεν φεύγει από εκεί)/Φλας (τα χρησιμοποιούμε)/Φανάρια (δεν βιαζόμαστε να φύγουμε)/Φορτηγά (μακρυά κι αγαπημένοι)/Φαντασία (να προσπαθούμε να προβλέψουμε τι θα γίνει).

Μάριος

Mokilock
27/11/2008, 15:46
Zolas ευχαριστώ για την απάντηση και θα λάβω σοβαρά υπόψη τις συμβουλές σου αν και εγώ δεν είμαι και πολύ του γκαζιού. Τη δουλεία μου θέλω να κάνω και το συγκεκριμένο μηχανάκι απλά μου αρέσει παρά πολύ εμφανισιακά.
Σχετικά με τα φρένα της τώρα….. Είναι το μόνο αρνητικό που συναντάω να αναφέρεται σε όλα τα forum και συζητήσεις που έχω διαβάσει… Αφού η αναλογία φρεναρίσματος όμως είναι 75% μπροστά και 25% πίσω δεν θα μπορούσε κάποιος να αλλάξει το μπροστινό σύστημα με κάποιο πολύ καλύτερο? Αν ναι, ξέρει κανείς περίπου το κόστος?

Zolas
27/11/2008, 18:38
Μια διευκρίνηση:Το μπροστινό φρένο είναι δισκόφρενο το οποίο έχει και καλύτερη συμπεριφορά σε σχέση με το ταμπούρο.Αρα βάση του 75%-25% είσαι πιο σίγουρος.Το πρόβλημα υπάρχει στο πίσω όπου είναι ταμπούρο.Καλά θα ήταν να είναι και αυτό δισκόφρενο αλλά βλέπεις όλα γίνονται για οικονομία οπότε....Αν τώρα ρωτάς για αντικατάσταση του πίσω με δισκόφρενο να σου πω ότι δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να γίνει.Αλλα φαντάζομαι ότι θα πρέπει να είναι δύσκολο γιατί απαιτεί σωληνάκια με υγρά και έναν τρόπο για να στερεωθεί το όλο σύστημα.Και δεν έχω δει κάτι τέτοιο.Αν κάποιος πιο έμπειρος ξέρει κάτι ας μας το πει.

oulas
12/12/2008, 13:58
Παιδια, το manual καθε ποτε λεει αλλαγη λαδιων και καθε ποτε service.
Πχ στο cbf250 που ειχα ελεγε καθε 6000 χλμ και τα δυο, βεβαια ο καθε μαστορας ελεγε οτι γουσταρε.

Υπαρχει καμια δυσκολια με την ευρεση νεκρας οπως ειχε το cbf250?

Ακομα εχει βαλει κανεις πισω σχαρα για μπακαζιερα;

H Σχαρα βιδωνει πανω στο sasi η σε τιποτα πλαστικα;

Zolas
13/12/2008, 10:46
Λοιπόν αλλαγή λαδιών κάθε 3000 χλμ και service στα 10000 χλμ.Η νεκρά θεωρώ ότι είναι από τα πιο εύκολα πράματα στο μηχανάκι.Ποτέ δεν είχα πρόβλημα είτε στο ανέβασμα είτε στο κατέβασμα.Τώρα βέβαια δεν το ξέρω το cbf οπότε δεν μπορώ να καταλάβω και την δυσκολία.Σχάρα έχω βάλει χωρίς μπαγκαζιέρα.Βιδώνει σε 4 βίδες κάτω από την σέλα,πολύ εύκολα.Πρακτική για μακρόστενες τσάντες.

Μάριος

Mokilock
17/01/2009, 16:15
Έχει βάλει κανείς αυτό το καγκελάκι ? Ποια εταιρεία το βγάζει? Givi? Kappa?


152509

sotikos
11/05/2009, 20:42
agorasa prin merikous mines to ybr250 kai opote to afino ston ilio kai zestenetai meta den pairnei me tipota mprosta,para mono meta apo ores stin skia pou tha kriosei.tin piga sto service tis yamaha sto volo kai den mporesan na vroun tipota.einai mesa stin eggiisi alla den kanoun tipota.exete kamia idea ti mporei na zestainetai kai na min xekinaei i mixani.i miza douleuei kanonika.

fkayios
11/05/2009, 20:50
Ti na po... exo ti mixani apo ton genari tou 08 me 17 xiliades xiliometra kai den exei parousiasei kanena problima eutixos. Trava to sto exoudosiotimeno sunergeio kai pes tous na to ftiaxoun , eleos dld, einai mesa stin eguisi

sotikos
12/05/2009, 16:39
to xero oti to sigkekrimeno mixanaki einai poli axiopisto kai apo gnostous kai apo forums sto internet.to diko mou etixe etsi.epeidi den iparxei logiki exigisi gia to ti simvainei,pithanon to sinergeio de thelei na mpei stin diadikasia allagis ena -ena ta pithana exartimata pou mporei na dimiourgoun to provlima gia na min pesei sta matia tou genikou antiprosopou oti den xerei ti ftaiei.ti na po?sto finale tha kano ena kopo na katevo athina apo volo pou meno kai na to pao sta kentrika tis yamaha na to afiso.

Samios
16/05/2009, 14:19
Παιδιά γειά σας,

Νέος και εγώ, μόλις σήμερα έκλεισα μια μεταχειρισμένη YBR 250, με μόλις 1430 χιλιόμετρα και μοντέλο του 2008. Την αγόρασα με ? 2900. Τι λέτε είναι καλή τιμή ή πολύ χαμηλή; Έχω αρχίσει να ανυσηχώ ότι κάτι πρόβλημα θα έχει. Την δοκιίμασα κιόλας και δεν άκουσα κάτι περίεργο. Τι να πω. Η αίσθηση βέβαια ήταν τέλεια, αφού μέχρι τώρα οδηγούσα παπί. Αισθάνεσαι πράγματι ότι οδηγείς μηχανή και για την πόλη είναι τέλεια. Αρκετά δυνατή και ευέλικτη.

Τώρα όσο για το στρώσιμο. Στα πόσα χιλιόμετρα στρώνει; και μέχρι πόσες στροφές θα πρέπει να πηγαίνει;

Μου είπαν ότι έχει κάνει το πρώτο service στα 1000 χιλιόμετρα και τώρα θέλει αλλαγή λαδιών στα 3.000 και δεύτερο service στα 6.000

Βέβαια ισχύει ακόμα η εγγύηση και θα την πηγαίνω στο εξουσιοδοτημένο κατάστημα εδώ στην Πάτρα. Μετά έχω κάτι φιλαράκια και θα μου κοστίζει μόνο τα ανταλακτικά.

Και κάτι τελευταίο. Τι μέγεθος μπαγκαζιέρα του πηγαίνει; Και αν ξέρετε πόσο θα στοιχίσει.

Ευχαριστώ.

Zolas
19/05/2009, 18:58
Η τιμή δεν είναι άσχημη.Αρκετά λογική για μηχανή σε καλή κατάσταση.Το στρώσιμο γίνεται από 0-1000ΚΜ μέχρι 5000 στροφές και από 1000-1600ΚΜ έως 6000 στροφές.Αρά η περισσότερη δουλειά έχει γίνει.Service στα πρώτα 1000 ΚΜ.Και μετά αλλαγή λαδιών κάθε 3000.Δηλαδή 4000-7000-10000.Στα 10000 γίνεται το πρώτο service.Ολα αυτά βάση manual.Μπαγκαζιέρα δεν έχω βάλει για λόγους αισθητικούς.Καλό δρόμο.

Samios
19/05/2009, 21:00
Ευχαριστώ για την απάντηση.
Σήμερα την παρέλαβα και πράγματι είναι σε πάρα πολύ κατάσταση. Πάντως η αίσθηση είναι πολύ διαφορετική. Μηχανή με τα όλα της. Να είμαστε καλά να την χαρούμε και πάντα όρθιοι. Προσοχή και πάλι προσοχή στο δρόμο. Λίγο να ξεχαστείς και το κακό δεν αργεί να γίνει.

krino4
24/06/2009, 14:53
File Sotiko exw to ybr ena xrono akrivws kai de mou xei parousiasei pote to provlima pou anafereis.
Kalitera na to pas sth yamaha sthn athina alla pws tha to katevaseis mexri edw? Epeidh to xw vgalei sthn ethniki ntaxsei den einai k oti kalitero, gia th poli omws einai theiko.

File Samio mporeis na valeis oti pagkaziera goustareis panw, egw den exw valei gia logous emfanishs, panta eimai me mia tsantoula plaths.

Kana parapono exei kaneis apo to mprostino freno? emena mou fenotane epieikws gia to p*****!
mexri pou piga k evala takaki ths etairias premier (to mesaio pou vgazei) me 20 eurw, k milame einai theiko allaxse teleiws to frenarisma,sas to lew paidia gia na valete k seis alla takakia, giati i yamaha ta skotwnei gia 54 eurw k 54 eurw einai ipervolika polla poso mallon pou de kanei douleia.
To mamisio takaki to xa allaksei sta 8000, twra eimai sta 18000 k to premier den exei teleiwsei akoma gia tsekarete to k seis:)

2 erwthseis gia opoious xseroun:
1) exete vrei after market filtro ladiou? rwtaw epeidh h yamaha mas klevei k ekei.
2) Xserei kaneis pou na paw na mou allaxsoun to sistima exsatmishs?ama to alaxsw tha dw diafora sth telikh taxithta?

auta apo mena sinadelfoi k prosoxh sto dromo!

Mokilock
25/06/2009, 18:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από sotikos
agorasa prin merikous mines to ybr250 kai opote to afino ston ilio kai zestenetai meta den pairnei me tipota mprosta,para mono meta apo ores stin skia pou tha kriosei.tin piga sto service tis yamaha sto volo kai den mporesan na vroun tipota.einai mesa stin eggiisi alla den kanoun tipota.exete kamia idea ti mporei na zestainetai kai na min xekinaei i mixani.i miza douleuei kanonika.


Φιλέ ακριβώς το ίδιο πρόβλημα είχα με το YBR…. Μετά από λίγες ώρες στον ήλιο ή άμα είχε πολύ ζέστη δεν έπαιρνε μπροστά με τίποτα….. Είχα απελπιστεί…Το πήγα στο service της Yamaha και το βρήκε το μαστόρι!! Ελαττωματική αντλία βενζίνης. Μου την άλλαξε μέσα στην εγγύηση και λύθηκε το πρόβλημα….για δες μπας και είναι αυτό.

likoyrgos
14/08/2009, 23:37
Γεια σας.
Είμαι τώρα πλέον και εγώ ένας ευτυχής κάτοχος ενός YBR 250 .
Τα χλμ που έχω κάνει είναι πολύ λίγα αφού την έχω 3~4 ημέρες. Θέλω όμως να κάνω κάποιες παρατηρήσεις :
1) Ακούω ένα σφύριγμα κατά την λειτουργία της μηχανής και δεν ξέρω αν αυτό είναι φυσιολογικό ή όχι.
2) Μερικές φορές δεν μπαίνει εύκολα η πρώτη από νεκρά. (Κάποιος φίλος είπε ότι θέλει σφίξιμο η ντίζα).Μήπως και αυτό είναι μέσα στα φυσιολογικά πλαίσια λειτουργίας της μηχανής;
Ευχαριστώ και περισσότερα θα έχετε σε λίγες ημέρες.

epp1640
15/08/2009, 02:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από likoyrgos

2) Μερικές φορές δεν μπαίνει εύκολα η πρώτη από νεκρά. (Κάποιος φίλος είπε ότι θέλει σφίξιμο η ντίζα.

Καλησπέρα Λυκούργε.. Βασικά αυτό δεν είναι πρόβλημα, τουλάχιστον δεν νομίζω γιατί το έχω συναντήσει σε αρκετά διαφορετικά μοτοσυκλετάκια.. :beer:

revil
23/08/2009, 00:41
:wave2: Το πρώτο μου ποστ αν και καιρό διαβάζω το φόρουμ.

Έχω δίπλωμα εδώ και λίγο καιρό και έχω αρχίσει σοβαρά να το σκέφτομαι και για κάποια αγορά.
Στην αρχή είχα σχεδόν κολλήσει με το Bandit abs, κυρίως λόγω της καταπληκτικής τιμής, αλλά τελικά θα προτιμήσω κάτι μικρότερο. Και γιατί δεν έχω καθόλου πείρα, αλλά κυρίως, γιατί πιστεύω ότι θα ήμουν αγχωμένος με αυτήν.

Έχω αρχίσει και ψιλοψάχνω για μεταχειρισμένο ybr, αλλά έχω κανά δυο απορίες, αν κάποιος μπορεί να με βοηθήσει.

-Γιατί καποιος πουλάει το μηχανάκι του, ενώ ακόμη δεν το έχει στρώσει καλά καλά; Μιλάμε για μερικές χιλιάδες μόνο χλμ, τα περισσότερα πόλυ κάτω απο 10. Κάποιος μου 'πε ότι τα περισσότερα που πουλάνε τα μαγαζιά είναι τα μηχανάκια που κάνουν τα test ride, οπότε μακρυά από αυτά, αφού δεν έχουν στρωθεί κατάλληλα. Ας το δεχτώ αυτό, αλλά οι ιδιώτες; Το 'δεν μου αρεσε' είναι επαρκής δικαιολογία;

-Πώς μπορώ να βελτιώσω το μπροστινό φρένο; Αλλάζοντας τα γνήσια τακάκια με κάτι άλλο, αφού φαίνεται πως τα γνήσια είναι μάλλον τα οικονομικά και όχι τα καλά; Τί πρέπει να είναι τα καινούρια, πιο σκληρά, πιο μαλακά, κάποιο υλικό συγκεκριμένο, κάποια μάρκα;

-Ποια είναι καλά λάστιχα γι αυτό; Να έχουν την καλύτερη πρόσφυση, ακόμη και αν αυτό σημαίνει ότι θα κρατήσουν λιγότερο.

-Είναι δυνατόν να βελτιωθεί το φως του ή και να προστεθεί δεύτερος προβολέας;

Σας ευχαριστώ πολύ :a4:

epp1640
23/08/2009, 00:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από revil
:wave2: Το πρώτο μου ποστ αν και καιρό διαβάζω το φόρουμ.

Έχω δίπλωμα εδώ και λίγο καιρό και έχω αρχίσει σοβαρά να το σκέφτομαι και για κάποια αγορά.
Στην αρχή είχα σχεδόν κολλήσει με το Bandit abs, κυρίως λόγω της καταπληκτικής τιμής, αλλά τελικά θα προτιμήσω κάτι μικρότερο. Και γιατί δεν έχω καθόλου πείρα, αλλά κυρίως, γιατί πιστεύω ότι θα ήμουν αγχωμένος με αυτήν.

Έχω αρχίσει και ψιλοψάχνω για μεταχειρισμένο ybr, αλλά έχω κανά δυο απορίες, αν κάποιος μπορεί να με βοηθήσει.

-Γιατί καποιος πουλάει το μηχανάκι του, ενώ ακόμη δεν το έχει στρώσει καλά καλά; Μιλάμε για μερικές χιλιάδες μόνο χλμ, τα περισσότερα πόλυ κάτω απο 10. Κάποιος μου 'πε ότι τα περισσότερα που πουλάνε τα μαγαζιά είναι τα μηχανάκια που κάνουν τα test ride, οπότε μακρυά από αυτά, αφού δεν έχουν στρωθεί κατάλληλα. Ας το δεχτώ αυτό, αλλά οι ιδιώτες; Το 'δεν μου αρεσε' είναι επαρκής δικαιολογία;

-Πώς μπορώ να βελτιώσω το μπροστινό φρένο; Αλλάζοντας τα γνήσια τακάκια με κάτι άλλο, αφού φαίνεται πως τα γνήσια είναι μάλλον τα οικονομικά και όχι τα καλά; Τί πρέπει να είναι τα καινούρια, πιο σκληρά, πιο μαλακά, κάποιο υλικό συγκεκριμένο, κάποια μάρκα;

-Ποια είναι καλά λάστιχα γι αυτό; Να έχουν την καλύτερη πρόσφυση, ακόμη και αν αυτό σημαίνει ότι θα κρατήσουν λιγότερο.

-Είναι δυνατόν να βελτιωθεί το φως του ή και να προστεθεί δεύτερος προβολέας;

Σας ευχαριστώ πολύ :a4:

Οι μοτοσυκλέτες αυτές, όπως και το 125 που έχω είναι πολύ καλά σχολεία, για αυτό και αν δεν έχεις οικονομικό πρόβλημα συνήθως το αλλάζεις αρκετά σύντομα.. :winka:

litespeed
23/08/2009, 07:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από revil
:wave2: Το πρώτο μου ποστ αν και καιρό διαβάζω το φόρουμ.

Έχω δίπλωμα εδώ και λίγο καιρό και έχω αρχίσει σοβαρά να το σκέφτομαι και για κάποια αγορά.
Στην αρχή είχα σχεδόν κολλήσει με το Bandit abs, κυρίως λόγω της καταπληκτικής τιμής, αλλά τελικά θα προτιμήσω κάτι μικρότερο. Και γιατί δεν έχω καθόλου πείρα, αλλά κυρίως, γιατί πιστεύω ότι θα ήμουν αγχωμένος με αυτήν.

Έχω αρχίσει και ψιλοψάχνω για μεταχειρισμένο ybr, αλλά έχω κανά δυο απορίες, αν κάποιος μπορεί να με βοηθήσει.

-Γιατί καποιος πουλάει το μηχανάκι του, ενώ ακόμη δεν το έχει στρώσει καλά καλά; Μιλάμε για μερικές χιλιάδες μόνο χλμ, τα περισσότερα πόλυ κάτω απο 10. Κάποιος μου 'πε ότι τα περισσότερα που πουλάνε τα μαγαζιά είναι τα μηχανάκια που κάνουν τα test ride, οπότε μακρυά από αυτά, αφού δεν έχουν στρωθεί κατάλληλα. Ας το δεχτώ αυτό, αλλά οι ιδιώτες; Το 'δεν μου αρεσε' είναι επαρκής δικαιολογία;

-Πώς μπορώ να βελτιώσω το μπροστινό φρένο; Αλλάζοντας τα γνήσια τακάκια με κάτι άλλο, αφού φαίνεται πως τα γνήσια είναι μάλλον τα οικονομικά και όχι τα καλά; Τί πρέπει να είναι τα καινούρια, πιο σκληρά, πιο μαλακά, κάποιο υλικό συγκεκριμένο, κάποια μάρκα;

-Ποια είναι καλά λάστιχα γι αυτό; Να έχουν την καλύτερη πρόσφυση, ακόμη και αν αυτό σημαίνει ότι θα κρατήσουν λιγότερο.

-Είναι δυνατόν να βελτιωθεί το φως του ή και να προστεθεί δεύτερος προβολέας;

Σας ευχαριστώ πολύ :a4:

- οι λογοι που μπορει να το πουλαει μπορει να ειναι πολλοι . εσυ ομως πρεπει να το ελενξεις παρα πολυ καλα σε δικο σου μαστορα γιατι πολλοι γυρνανε τα χιλιομετρα πισω .

- οδηγησε πρωτα την μηχανη και μπορει να ειναι οκ το φρενο . αν παλι εχεις προβλημα υπαρχουνε και σοληνακια υψηλης πιεσης που φρεναρουνε πολυ πιο δυνατα . παντως και εγω που εχω ενα 250 με 1 δισκοφρενο μπροστα ειμαι οκ .

- τι διαστασεις λαστιχα φοραει ? ψαξε για τα Bridgestone BT090

- για καλυτερο φως μπορεις να βαλεις φωτα xenon . αν δεν τα ξερεις ψαξε στο google .

καλες αγορες :beer:

revil
23/08/2009, 12:10
Και φυσικά θα το κοιτάξει μάστορας πριν το πάρω. Εγώ τί να ξέρω; Ούτε καν η αλυσίδα δεν θα καταλάβω αν είναι καλή.

Λάστιχα φοράει 100/80 και 130/70 17ρια. Από το site βρήκα τα Battlax BT-45 μπρος-πίσω.
Υπάρχουν και κάτι άλλα για πίσω μόνο όμως.

Για τα φώτα περισσότερο από περιέργεια ρώτησα. Τα ξενον είναι μονοδρομος, ε;
Έχω δει πάντως για BMW εξωτερικά προβολάκια ξένον με όλα τα στοιχεία ενωματωμένα σε ένα σώμα. Δεν ξώρω αν είναι τελικά πιο ακριβή λύση, αλλά φαίνεται πιο εύκολη. Εγώ σκεφτούμουν κυρίως αν μπορεί να βελτιωθεί ο υπάρχων προβολεας (άλλη λάμπα; ) ή βοηθητικά επιπλέον προβολάκια (1-2; )

Για τα σωληνάκια υψηλής νόμιζα ότι κυρίως βελτιώνουν την αίσθηση, γι αυτό δεν τα ανέφερα. Πάντως αν πάω για τακάκια, καμιά συμβουλή; Έτσι για να έχω και κάτι να συγκρίνω με αυτά που θα μου πει και ο μάστορας. Εξαρτάται και σε ποιον θα πέσω... Τώρα για καλά ή κακά φρένα τί να πω; Μηπως έχω και τίποτα άλλο για να τα συγκρίνω; Απλώς από αυτά που διαβάζω και εγώ...


Πάντως για λάστιχα και φρένα θα ήθελα να τα φτιάξω με το που θα το πάρω, για να μάθω και να συνηθίσω με αυτα και να μην ξαναρχίζω από την αρχή, αν τα αλλάξω αργότερα.

Zolas
24/08/2009, 19:48
Εχω βάλει εδώ και 5000ΚΜ της Metzeler.Ειναι αυτά:

100/80 S 17 Lasertec TL 52S
130/70 S 17 Lasertec TL 62S

Τα έχω δοκιμάσει σε στεγνό και βρεγμένο και έχω μείνει ικανοποιημένος.Ενννοείται καμμία σχέση με της μάνας του.

http://www.motoroda.gr/motoroda/dept2.asp?root%5Fid=1&root%5Fname=%C5%EB%E1%F3%F4%E9%EA%DC%7CTires&dept%5Fid=480&showPath1=%C5%EB%E1%F3%F4%E9%EA%DC+%5C+Metzeler%26nbsp%3B%5C%26nbsp%3BSport

revil
25/08/2009, 00:13
Μάλιστα.

Τα metzeler μου φαίνεται πως έχουν πιο βαριά χάραξη. Αυτό σημαίνει πως είναι καλύτερα στο βρεγμένο και τα ΒΤ στο στεγνό;

Μetzeler
http://www.metzelermoto.com/en_IT/browser/attachments/images/Catalogue/SportTouring/Lasertec_173X236.jpg

Bridgestone
http://www.bridgestone.eu/upload/images/products/mc/ld/Battlax_BT-45_sm_f.jpg
http://www.bridgestone.eu/upload/images/products/mc/ld/Battlax_BT-45_sm_r.jpg



PS. Έχω κάποιο πρόβλημα με την επισύναψη.

Zolas
25/08/2009, 14:08
Πιθανώς ναι.Πάντως η συμπεριφορά τους είναι υποδειγματική.

likoyrgos
27/08/2009, 22:09
Συνηθισμένος από το παπί και άθελα μου έχω βάλει μια – δύο φορές ταχύτητα χωρίς να πατήσω συμπλέκτη. Λέτε να δημιούργησα πρόβλημα;
Επίσης όταν περνώ απο σαμαράκια στο δρόμο , ακούγεται ένας θόρυβος στο πίσω μέρος (ίσως απο την αλυσίδα ?) είναι φυσιολογικό;

epp1640
27/08/2009, 23:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από likoyrgos
Συνηθισμένος από το παπί και άθελα μου έχω βάλει μια – δύο φορές ταχύτητα χωρίς να πατήσω συμπλέκτη. Λέτε να δημιούργησα πρόβλημα;
Επίσης όταν περνώ απο σαμαράκια στο δρόμο , ακούγεται ένας θόρυβος στο πίσω μέρος (ίσως απο την αλυσίδα ?) είναι φυσιολογικό;

Για το δεύτερο ίσως να είναι η αλυσίδα, δεν είμαι σίγουρος, για το πρώτο σίγουρα δεν παίζει πρόβλημα.. :beer:

benny
30/08/2009, 17:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από Zolas
Εχω βάλει εδώ και 5000ΚΜ της Metzeler.Ειναι αυτά:

100/80 S 17 Lasertec TL 52S
130/70 S 17 Lasertec TL 62S

Τα έχω δοκιμάσει σε στεγνό και βρεγμένο και έχω μείνει ικανοποιημένος.Ενννοείται καμμία σχέση με της μάνας του.

http://www.motoroda.gr/motoroda/dept2.asp?root%5Fid=1&root%5Fname=%C5%EB%E1%F3%F4%E9%EA%DC%7CTires&dept%5Fid=480&showPath1=%C5%EB%E1%F3%F4%E9%EA%DC+%5C+Metzeler%26nbsp%3B%5C%26nbsp%3BSport


Καλησπερα και απο μενα.Εγω εχω ακομα τα εργοστασιακα λαστιχα και το μηχανακι ειναι σχεδον 2 χρονων.Βεβαια εχει πολυ λιγα χιλιομετρα περιπου 3.500 αλλα γενικα ειμαι ικανοποιημενος.Σε αντιστοιχες συζητησεις για cbf250 τα sport demon τα εχουν απ τα καλυτερα για γενικη χρηση(στεγνο και βρεγμενο).Γι αυτο και σκεφτομουνα οταν αλλαζα να εβαζα τα ιδια.
Τι λετε;

Φιλε Zola ειλικρινα ειδες τοσο μεγαλη διαφορα με τα Metzeler;Μακαρι να ειναι ετσι γιατι εχω την εντυπωση οτι τα Metzeler ειναι φθηνοτερα:D

revil
31/08/2009, 12:21
Τί μαρκα είναι τα sport demon?

litespeed
31/08/2009, 12:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από revil
Τί μαρκα είναι τα sport demon?

pirelli . τα εχω στο νιντζακι πολυ καλα .
τα καυτερα ειναι ΒΤ090 αλλα δεν κρατανε πολλα χιλιομετρα απο οτι ακουω

benny
31/08/2009, 16:19
Οντως ετσι εχω ακουσει και εγω για τα ΒΤ090.Ειναι τα καλυτερα σε στεγνο αλλα υστερουν σε βρεγμενο.
Ετσι ειναι,δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα:D
Εγω παντως επειδη οδηγω συχνα σε βρεγμενο μαλλον για τα Pirelli με βλεπω παλι , εκτος αν βρεθει κανενας φανατικος υποστηρικτης των Metzeler και γλιτωσω κανα φραγκο.

Τα εχει και τα 2 εδω www.motoroda.gr

Zolas
03/09/2009, 14:47
Φίλε benny...η μήχανη πατάει πολύ καλύτερα με τα metzeler παρά με της μάνας του.Εχω ένα θέμα με το μπροστινό δισκόφρενο.Εχει βγάλει σε μερικά σημεία κάτι κόκκινα στίγματα.Στην αρχή νόμιζα ότι ήταν σκουριά.
Αλλά είδα ότι άμα το ξύσεις αφαιρείται.Ενας φίλος μου είπε ότι είναι από τα τακάκια το μπροστινού φρένου.Ξέρετε κάνένα διαλυτικό για να βγάλω?

NKS
04/09/2009, 21:32
Καλησπέρα παιδια!
ειμαι νέος κι εγώ στο forum και σκοπευω να παρω YBR 250 μεταχειρισμένο...
υπάρχει ένα ομως πολύ βασικό πρόβλημα.... Δεν τον βρίσκω μεταχειρησμένο....
το πουλάει κανείς απο δω ή μήπως ξέρετε κάποιον που το πουλάει;

krino4
03/10/2009, 23:29
Επειδή βλέπω ότι κάποιοι ρωτάνε για το τι τακάκια να βάλουν
Εμένα μου είχαν κρατήσει 8000χλμ τα τακάκια της yamaha και δεν ήμουν ικανοποιημένος από τις επιδόσεις τους και πάνω από όλα από την τιμή τους (52 ευρώ ήμαρτον).
Για αυτό λοιπόν έβαλα μετά τα "Premier τα μεσαία" με 20-25 ευρώ το φρενάρισμα του ybr ήταν τόσο καλύτερο που ήθελα να βάλω τα κλάματα από τη συγκίνηση.
Τελικά τα Premier μου κράτησαν και 11000 χλμ
Για τους παραπάνω λόγους τα συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Βάλτε τα και πείτε μου γνώμες:)

Zolas
05/10/2009, 14:30
Τα τακάκια αυτά τα ζητάς έτσι? "Premier τα μεσαία"?Από μαγαζί με ανταλακτικά?.Thanks

krino4
05/10/2009, 15:09
ναι φίλε μου ζητάς τα Premier τα μέτρια ή τα Premier τα μεσαία και είσαι οκ
όταν τα βάλεις πες μας τι γνώμη σου:)

Themida
13/10/2009, 12:12
Γειά σας βρέ παιδιά ,

Σήμερα παίρνω (επιτέλους την YBR 250 καινούργια ) ξερει κανείς κάποιο μαγαζί με οικονομικά αξεσουάρ? Ψάχνω μπότες.

Ευχαριστώ πολύυυ

krino4
13/10/2009, 13:25
Με γεια φίλε μου και ατρακάριστη,
Μπορείς να κοιτάξεις εδώ
http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_GB/
πολύ καλό site από Γερμανία με πολύ καλές προσφορές και 10 ευρώ μεταφορικά.
Ή άμα θες Ελλάδα σου προτείνω το Δίκυκλο που είναι στη βουλιαγμένης και έχει καλές τιμές και βγάζει και κάποιες προσφορές. Από εκεί πήρα τις δικές μου και είμαι πολύ ικανοποιημένος.

Themida
13/10/2009, 13:44
Euxaristw kai gia tis plirofories kai gia tis eyxes ..Filh oxi filos xexe

Karatekasgr
18/10/2009, 19:17
Καλησπερα παιδια.....αγορασα το ybr 250 πριν μερικους μηνες και μπορω να πω οτι ειμαι πολυ ικανοποιημενος. Ειναι ευελικτο ανετο οικονομικο, με μοναδικα μειωνεκτηματα το πισω φρενο και την ελειψη ανεμοθωρακα...προσφατα πηγα και αγορασα εναν ανεμοθωρακα απο ενα μαγαζι στη μιχαλακοπουλου και εγινε κατι που θελω τη γνωμη σας πανω σε αυτο. Αγορασα εναν ανεμοθωρακα κοστους 76 ευρω και ειπαν οτι ηθελαν και 10 ευρω για την τοποθετηση. Οταν εφτασε η ωρα να πληρωσω μου ειπαν 103 ευρω. Οταν ρωτησα γιατι μου ειπαν οτι ειναι για το κιτακι, τη βαση δηλαδη του ανεμοθωρακα. Οταν πηγα στο μηχανικο μου επεσε απο τα συνεφα και μου ειπε οτι η βαση ειναι μεσα στην τιμη, διαφορετικα πως θα μπορεσεις να βαλεις τον ανεμοθωρακα επανω? Πηγα πισω και τους ρωτησα γιατι και μου ειπαν κατι του στυλ αυτος ειναι ο κλασικος λεει ανεμοθωρακας για τα γυμνα και ειναι αναλογα με το μοντελο το τι βαση παιρνει και οτι σε εμενα πηρε την πιο φτηνη και τετοια.....Πιστευω οτι με δουλευουν λιγακι ισως αλλα δεν ξερω αν τελικα αυτο που μου ειπε ο μηχανικος ειναι αληθεια. Θα ηθελα τη γνωμη σας...

benny
18/10/2009, 22:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από krino4
Επειδή βλέπω ότι κάποιοι ρωτάνε για το τι τακάκια να βάλουν
Εμένα μου είχαν κρατήσει 8000χλμ τα τακάκια της yamaha και δεν ήμουν ικανοποιημένος από τις επιδόσεις τους και πάνω από όλα από την τιμή τους (52 ευρώ ήμαρτον).
Για αυτό λοιπόν έβαλα μετά τα "Premier τα μεσαία" με 20-25 ευρώ το φρενάρισμα του ybr ήταν τόσο καλύτερο που ήθελα να βάλω τα κλάματα από τη συγκίνηση.
Τελικά τα Premier μου κράτησαν και 11000 χλμ
Για τους παραπάνω λόγους τα συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Βάλτε τα και πείτε μου γνώμες:)

Ωραιος ο φιλος krino4 .θα ενημερωσω με εντυπωσεις οταν με το καλο αλλαξω τακακια.
:wave2:

benny
18/10/2009, 22:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από Themida
Γειά σας βρέ παιδιά ,

Σήμερα παίρνω (επιτέλους την YBR 250 καινούργια ) ξερει κανείς κάποιο μαγαζί με οικονομικά αξεσουάρ? Ψάχνω μπότες.

Ευχαριστώ πολύυυ


Καλα χιλιομετρα και παντα ορθια!

krino4
19/10/2009, 09:45
Φίλε karatega και να σε δουλεύουν δε μπορείς να κάνεις και πολλά ότι έγινε έγινε, να πας να κάνεις φασαρία για 20 ευρώ δε λέει:)
Μπορείς να ανεβάσεις καμιά φωτό με τον ανεμοθώρακα να δούμε και εμείς πως είναι?

Themida
19/10/2009, 09:47
Eyxaristw poly Benny :winka:

Karatekasgr
19/10/2009, 15:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από krino4
Φίλε karatega και να σε δουλεύουν δε μπορείς να κάνεις και πολλά ότι έγινε έγινε, να πας να κάνεις φασαρία για 20 ευρώ δε λέει:)
Μπορείς να ανεβάσεις καμιά φωτό με τον ανεμοθώρακα να δούμε και εμείς πως είναι?

Καλα ναι απλα για αν ηξερα τι γινεται γενικα.....Τεσπα...Ο ανεμοθωρακας ειναι της καπα και μπορω να πω οτι μεχρι 100-110 km/h δεν καταλαβαινεις τιποτα απολυτως...μεγαλη διαφορα γιατι χωρις αυτον μεχρι την ελευσινα πηγα και ειχα προβλημα στα 100.Στα 120 αρχιζει το ταρακουνημα στο κρανος σε τελειως ορθια θεση οδηγησης...Και υπαρχει και το προβλημα του αν τον γυρεις πολυ μπροστα αρχιζει και λαμπει τη νυχτα απο το φως και σε τυφλωνει.Θα ανεβασω μια φωτο συντομα να το δειτε. Εχει ανεβασει και ενα αλλο παλικαρι σε πιο πισω σελιδα με εναν της Givi. ;)

mikes
18/11/2009, 08:00
καλμερες!! νεος ιδιοκτητης YBR250 και εγω, το πηρα μεταχειρισμενο με 11200 χλμ! πριν ειχα ενα kymco ck 125 (δεν θελω γελια ετσι?? αντε μπραβο!! εσεις δεν κανατε μαλακιες οταν ησασταν νεοι??:p )
παντως δεν ξερω αν ειναι ιδεα μου λογω της αλλαγης αλλα το yamaha ειναι μηχανη με τα ολα της, παρα το μικρο του κυβισμου της! ειναι τοσο ευκολη δε, που απο την πρωτη στιγμη που την οδηγησα (προχθες που την παρελαβα) αισθανομουν σαν να το ειχα χρονια το μηχανακι!!

ktisg
18/11/2009, 14:55
καλορίζικο και καλές βόλτες

mikes
18/11/2009, 19:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από ktisg
καλορίζικο και καλές βόλτες να σαι καλα ρε φιλαρακι!
ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΘΕΛΩ ΣΧΑΡΑ!! (χωρις να τη χρυσοπληρωσω ομως!!) heeelp pleaseee!!!

benny
18/11/2009, 22:36
καλοταξιδη φιλαρακι και παντα ορθιος!εξαιρετικη επιλογη:D τα κανει ολα(σχεδον) και συμφερει!
για σχαρα δεν εχω καμια συγκεκριμενη υποψη μου δυστυχως.
για πες χρωμα και τιμη αν επιτρεπεται:D
:beer: :beer:

Zolas
19/11/2009, 14:18
Καλοτάξιδη και καλοδήγητη...έβαλα σχάρα όταν το πρωτοπήρα πριν κανα χρόνο από ένα μαγαζι στην Λιοσίων με παρελκώμενα.Ελληνικής κατασκευής.Ενα χρόνο μετά είναι σε σχετικά καλή κατάσταση (ένα μικρό ξεφλούδισμα μόνο).Τιμή δεν θυμάμαι.Ταίριαξε μια χαρά.

Ενα άλλο:Εκανα το πρώτο μου μεγάλο σερβις στα 10000 ΚΜ σε επίσημο.Λάδια,μπουζί,φίλτρο λαδιού,γρασάρισμα,βαλβίδες.Το τελευταίο δεν το πολυκατάλαβα για να είμαι ειλικρινής αλλά μάλλον εννοεί ρύθμιση στο ρελαντί.Κόστος:40Ευρώ ανταλλακτικά και 35+φπα εργασία.Σύνολο 81 ευρώ.Οταν τον ρώτησα ενδεικτικές τιμές ανταλλακτικών μου λέει 15 ευρώ το μπουζί.Και ότι το ybr έχει ακριβα ανταλλακτικά λόγω yamaha.Εχει βάση αυτό?Επίσης τον ρώτησα για τακάκια και μου λέει ότι τα μπροστινά έχουν 55 ευρώ αλλά θα μου βάλει (όταν έρθει η ώρα) από άλλη μηχανή yamaha που ταιριάζουν.Αυτό παίζει ή θα με μαζέψουν από πουθενά?

ktisg
19/11/2009, 17:03
zolas,
νάσαι καλά για τις πληροφορίες του κόστους των 10000 χλμ (πάω και γω απο εβδομάδα),όταν σου είπε βαλβίδες εννοούσε ρύθμιση βαλβίδων (εισαγωγής αέρα, εξαγωγής καυσαερίων)
όσο για τα φρένα κοίτα το πόστ του krino4 στη προηγούμενη σελίδα
mike.giann,
και εγώ ελληνική σχάρα έχω επάνω (1 χρόνο και 4 μήνες τώρα) μια χαρά είναι, την τοποθέτησε ο Βίνιος με τη παραγγελία της μηχανής, αν είσαι κοντά σε κανένα κάνε ερώτηση.

και για όσους "συναδέλφους" ενδιαφέρονται για κάλυμμα ντεπόζιτου, πηγαίντε στο:
http://www.bagster.com/en/showroom.php?id=7&id_marque=10&id_cylin=10&id_modele=YBR 250&id_annee=2008&id_moto=519

mikes
19/11/2009, 18:29
παλικαρια να ειστε καλα! υπαρχει ελληνικη σχαρα για αυτο?? μωρε μπραβο!
benny το μηχανακι ειναι μαυρο, σε αριστη κατασταση με 11200 χλμ και 1 χρονο εγγυηση και το πηρα 3000!!
zolas σε ποιο υψος της λιοσιον περιπου?

mikes
19/11/2009, 18:33
το μεγαλο γελιο!! βαζω μπροστα, βαζω 1η, σβηνει! ξαναβαζω μπροστα, ξαναβαζω 1η ξανασβηνει!! στην 4η-5η επαναληψη της φασης και ενω εχω κανει αναφορες σε ολοκληρο το εορτολογιο και αποφασισα να το παω στον εμπορα και να του το βαλω καπου, με ενημερωσαν οτι εχω αφησει το σταντ ανοιχτο!! δεν πειραζει νεος ειμαι ακομα θα μαθω!!:p :p :p

Zolas
19/11/2009, 20:14
Το μαγαζί λέγεται ΝΑΚΟΣ και είναι Λιοσίων και ΑΓ.Μελετίου πηγαίνοντας για Αθήνα δεξιά.Από εκεί πήρα και ένα μικρό tank protection για να μην γρατζουνιέται το ντεπόζιτο.

mike.giann:Εγώ για να το βγάλω από την αποθήκη της Μοτοδυναμικής στην πύλη για την εθνική,όταν το πρωτοπήρα,μου έσβησε 12 φορές!!Συνέχεια μαθαίνουμε...

mikes
19/11/2009, 22:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από Zolas
mike.giann:Εγώ για να το βγάλω από την αποθήκη της Μοτοδυναμικής στην πύλη για την εθνική,όταν το πρωτοπήρα,μου έσβησε 12 φορές!!Συνέχεια μαθαίνουμε... zolas αυτο που θελω να πω ειναι οτι ενω 3 μερες δεν ειχα κανενα προβλημα ξαφνικα μου εκανε αυτο το οποιο μεχρι να ανακαλυψω οτι εφταιγε το σταντ, με τρομαξε πραγματικα!

mikes
26/11/2009, 18:51
σας αρεσει?


181559

ypopsifios
26/11/2009, 22:35
Kουκλί! :smokin:

krino4
27/11/2009, 19:36
Καλορίζικο Mike!
Λοιπόν για τις τιμές που είπες, μπουζί 8 ευρώ, φιλτρο λαδιού 15 ευρώ (πανάκριβο μας κλέβουν στεγνά), φίλτρο αέρα 8 ευρώ.
Λάδια άμα αγαπάς το μηχανάκι και θες το καλύτερο για αυτό, να τα αλλάζεις μόνος σου.
Τα καλύτερα κατά την άποψη μου είναι τα αμερικάνικα ημισυνθετικά της Torco, μου είχαν πει διάφοροι φίλοι μου να τα βάλω αλλά ήμουν δύσπιστος, μέχρι που τα έβαλα και δεν τα αλλάζω με τίποτα! Μπορείς να τα βρεις στη χαμηλότερη τιμή της αγοράς 9,5ευρώ στο site
http://www.trade-wind.gr μπορείς να επισκεφτείς και κάποιο από τα καταστήματά τους.
Για τα φρένα έχω πει σε προηγούμενο post.
Karateka ανέβασε καμιά φωτο ρε man!

benny
30/01/2010, 23:02
Λοιπον μαγκες!πριν κανα μηνα αλλαξα λαστιχα.Εβαλα τα metzeler lasertec και ειμαι υπερβολικα ικανοποιημενος.χωρις μεγαλη διαφορα στο στεγνο με τα pirelli αλλα με τεραστια στο βρεγμενο, που ηταν και το ζητουμενο για μενα.τα προτινω ανεπιφυλαχτα στους παντος καιρου οδηγους.
καλα χιλιομετρα και παντα ορθιοι!:beer: :beer:

johnpan
31/01/2010, 00:59
παιδιά για το μηχανάκι σας υπάρχει μια ανάκληση για τα πρώτα μοντέλα, κάτι με την πίσω ανάρτηση είναι. Ψάξτε το :beer:

Karatekasgr
31/01/2010, 09:33
Παιδια ναι υπαρχει ανακληση...το κανουν οι εταιριες οτνα καταλαβουν οτι εχουν κανει καποια μαλακια στα μηχανακια πχ εχουν βαλει πανω λαμπα που καιγεται μετα απο καποια χιλιομετρα, ανακαλυψαν οτι κατι που ειχαν επανω δεν ειναι τοσο ανθεκτικο οπως αυτο με την αναρτηση τωρα κτλ. Ειναι πολιτικη εταιριας που ουσιαστικα σημαινει...δεν σου πουλησα κατι και κοψε το λαιμο σου, αν καταλαβω οτι κατι δνε εχω κανει καλα και μπορω να το βελτιωσω μου το φερνεις και στο φτιαχνω δωρεαν αφου ειναι δικη μου ευθυνη. Το ηξερα για την BMW. Χαιρομαι που ισχυει το ιδιο και για τη YAMAHA. :smilea: . Οσον αφορα για τη φωτο εχεται δικιο παιδια αργησα αλλα επιασε χειμωνας και δουλειες και θελω να το πλυνω πρωτα πριν ανεβασω φωτο. Θα το κανω μεχρι το αλλο σκ και θα ανεβασω φωτο να το δειτε με τον ανεμοθωρακα :)

mikes
31/01/2010, 11:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από Karatekasgr
Παιδια ναι υπαρχει ανακληση...το κανουν οι εταιριες οτνα καταλαβουν οτι εχουν κανει καποια μαλακια στα μηχανακια πχ εχουν βαλει πανω λαμπα που καιγεται μετα απο καποια χιλιομετρα, ανακαλυψαν οτι κατι που ειχαν επανω δεν ειναι τοσο ανθεκτικο οπως αυτο με την αναρτηση τωρα κτλ. Ειναι πολιτικη εταιριας που ουσιαστικα σημαινει...δεν σου πουλησα κατι και κοψε το λαιμο σου, αν καταλαβω οτι κατι δνε εχω κανει καλα και μπορω να το βελτιωσω μου το φερνεις και στο φτιαχνω δωρεαν αφου ειναι δικη μου ευθυνη. Το ηξερα για την BMW. Χαιρομαι που ισχυει το ιδιο και για τη YAMAHA. :smilea: . Οσον αφορα για τη φωτο εχεται δικιο παιδια αργησα αλλα επιασε χειμωνας και δουλειες και θελω να το πλυνω πρωτα πριν ανεβασω φωτο. Θα το κανω μεχρι το αλλο σκ και θα ανεβασω φωτο να το δειτε με τον ανεμοθωρακα :) ανεμοθωρακα?? ΘΕΛΩ ΦΩΤΟ ΤΩΡΑ!!!!!

krino4
31/01/2010, 14:58
Παιδιά καλησπέρα,
σχετικά με την ανάκληση από τι μου είπανε είναι μόνο για 400 μηχανάκια, δεν έχουν όλα πρόβλημα.
Προβληματικά είναι αυτά που έχουν αριθμό πλαισίου κάτω από 10000 (το δικό μου είναι μέσα).
Αυτόν τον ανεμοθώρακα περιμένω να τον δω 2 μήνες:)

Zolas
01/02/2010, 15:18
Μόλις γύρισα από το συνεργείο.Κράτησε τα στοιχεία της άδειας και θα με ειδοποιήσει μόλις πάρει το ανταλακτικό.Ητάν και άλλο ένα μηχανάκι εκεί.Το πρόβλημα είναι "2 συνδετικοί ράβδοι του μοχλικού της πίσω ανάρτησης" που μπορούν να σπάσουν ή να ραγίσουν.Περιμένω τηλέφωνο.

mikes
01/02/2010, 18:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από krino4
Παιδιά καλησπέρα,
σχετικά με την ανάκληση από τι μου είπανε είναι μόνο για 400 μηχανάκια, δεν έχουν όλα πρόβλημα.
Προβληματικά είναι αυτά που έχουν αριθμό πλαισίου κάτω από 10000 (το δικό μου είναι μέσα).
Αυτόν τον ανεμοθώρακα περιμένω να τον δω 2 μήνες:) οταν λες κατω απο 10000 εννοεις για τα τελευταια 5 νουμερα η και για τα 12 μετα απο το 9C6RG??

krino4
02/02/2010, 09:00
Ναι για τα τελευταία 5 νούμερα, άμα είναι προγενέστερα του 10000, για παράδειγμα με αριθμό πλαισίου *****-009765 θέλει άλλαγμα.

mikes
02/02/2010, 18:16
οκ!! μεσα ειμαστε!!

krino4
03/02/2010, 08:48
Φίλε benny,
τα metzeler lasertec πόσο τα έβαλες αν επιτρέπεται;

ktisg
03/02/2010, 13:25
επίσης και το δικό μου μέσα στη λίστα, σήμερα πήρα και την επιστολή απο την Μοτοδυναμική.
άντε βρέ.... και στην επόμενη ανάκληση άκουσα οτι θα το αντικαταστήσουν ολόκληρο το YBR250 με το TDM900 :rotflmao:

mikes
03/02/2010, 18:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από ktisg
επίσης και το δικό μου μέσα στη λίστα, σήμερα πήρα και την επιστολή απο την Μοτοδυναμική.
άντε βρέ.... και στην επόμενη ανάκληση άκουσα οτι θα το αντικαταστήσουν ολόκληρο το YBR250 με το TDM900 :rotflmao: TDM900?? εμενα fazer1000 μου ειπαν!

benny
03/02/2010, 22:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από krino4
Φίλε benny,
τα metzeler lasertec πόσο τα έβαλες αν επιτρέπεται;


140 ευρω .καλα ειναι νομιζω!

mikes
03/02/2010, 22:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από benny
140 ευρω .καλα ειναι νομιζω!
να μην νομιζεις!! να εισαι σιγουρος!! σαν λαστιχας σε ενημερωνω
οτι η τιμη ειναι εντελως εξευτελιστικη! σκεψου οτι εγω για το
προηγουμενο μηχανακι ειχα παρει χονδρικη 90/90-18 και 110/70-17
michelin pilot sporty (τα οποια θα βαλω και στο ybr γιατι απλα ειναι
κορυφαια) στα 110 ευρω πριν δυο χρονια! (και η michelin φημηζεται οτι
εχει ακριβα λαστιχα)

benny
05/02/2010, 21:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από mike.giann
να μην νομιζεις!! να εισαι σιγουρος!! σαν λαστιχας σε ενημερωνω
οτι η τιμη ειναι εντελως εξευτελιστικη! σκεψου οτι εγω για το
προηγουμενο μηχανακι ειχα παρει χονδρικη 90/90-18 και 110/70-17
michelin pilot sporty (τα οποια θα βαλω και στο ybr γιατι απλα ειναι
κορυφαια) στα 110 ευρω πριν δυο χρονια! (και η michelin φημηζεται οτι
εχει ακριβα λαστιχα)

:D

Karatekasgr
19/02/2010, 20:59
Λοιπον παιδια , ξερω οτι αργησα αλλα οριστε επιτελους 2 φωτο με τον ανεμοθωρακα της Καπα που εβαλα επανω, και που τελικα το εν λογο καταστημα με εκλεψε γιατι εκτος του οτι δνε με ειχε ενηρωσει αρχικα για την επιπλεον τιμη της βασης, τελικα πληροφορηθηκα οτι και ο ανεμοθωρακας και η βαση ειναι universal, και η βαση περιεχεται το κουτι...τεσπα...οριστε οι φωτο

Karatekasgr
19/02/2010, 21:07
Δεν το πιστευω.....παρα ειναι μεγαλες οι φωτο και απο την καμερα και απο το κινητο μου....:a018:
τεσπα....θα βγαλω αυριο μικροτερες και θα τις ανεβασω..

mikes
20/02/2010, 14:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από Karatekasgr
Δεν το πιστευω.....παρα ειναι μεγαλες οι φωτο και απο την καμερα και απο το κινητο μου....:a018:
τεσπα....θα βγαλω αυριο μικροτερες και θα τις ανεβασω..
ρυθμισε το μεγεθος στο κινητο σου σε 640χ480 η και μικροτερο! και οταν βαλεις φωτο βαλε και τιμη!

Karatekasgr
24/02/2010, 11:38
Παιδια σημερα παιρνω τη μηχανη απο το μηχανικο....το πηγα για την ανακληση και γιατι καποιος #@!#!@# μου το εριξε κατω ενω ξεπαρκαρε...βρηκε στο τιμονι και στην εξατμιση με αποτελεμσα να στραβωσει το τιμονι.....το ανταλακτικο εχει 62 ευρω(πανακριβο ρε παιδια τι γινεται? της Strom το τιμονι εχει 30) και με εργασια παει 77 ευρω.....Ο μηχανικος μου ειπε οτι θελω τακακια και μου ειπε οτι της μανας του κανουν 55 ευρω αλλα εχει και εμποριου με 28 ευρω τα ΝΙΣΙΝ τα μετρια.Οταν του ειπα για τα Premium τα μεσαια μου ειπε οτι αυτα θα μου φανε το δισκο....το εχω ακουσει και απο εναν αλλο αυτο για το δισκο και τα Premium. Δεν ξερω τι λενε τα παιδια που τα εχουν βαλει και το εχουν δοκιμασει για καιρο?
Τωρα που θα το παρω θα βγαλω και φωτογραφιες με τον αενοθωρακα...οσον για την τιμη του εχω να σας πω την ιστορια του....αναμενεται...

Karatekasgr
24/02/2010, 13:26
Οριστε 3 φωτο με τον ανεμοθωρακα που του εχω βαλει


189980

Karatekasgr
24/02/2010, 13:27
οριστε 3 φωτο με τον ανεμοθωρακα που εχω βαλει...


189982

Karatekasgr
24/02/2010, 13:33
Οσον αφορα την τιμη του υπαρχει μια ιστορια....βλεπεις αγορασα αυτον τον ανεμοθωρακα απο τον Ξικη στη μιχαλακοπουλου ο οποιος τον πουλαγε 76 ευρω...οταν ρωτησα πως μπαινει επανω μου ειπανε με κιτακι(εννοουσε τη βαση του ανεμοθωρακα).Για τοποθετηση μου ζητησαν 10 ευρω και συμφωνησα...τον βαζουμε επανω λοιπον παω στο ταμειο για να πληρωσω 86 ευρουλακια και μου μου λενε 103 ευρω.Οταν ρωτησα το γιατι μου ειπανε για το κιτακι(δηλαδη τη βαση του ανεμοθωρακα).Οταν το πηγα στο μηχανικο μου εμεινε καγκελο και μου ειπε οτι κανονικα η βαση ειναι μαζι με τον ανεμοθωρακα αλλιως πως θα τον βαλεις επανω ?...οταν πηγα και τους το ειπα πισω στο μαγαζι μου ειπανε οτι ο δικος μου ανεμοθωρακας ειναι ο στανταρ λεει για ολα τα γυμνα και εχει διαφορετικο κιτακι(δηλαδη βαση) για καθε μοντελο και οτι η δικη μου βαση ηταν η πιο φτηνη απολες και εκανε μονο 17 ευρω και τετοια....δεν ηξερα τι να απαντησω και το αφησα....ο μηχανικος μου το εψαξε και λιγο καιρο αργοτερα μου ειπε οτι ο ανεμοθωρακας αυτος ειναι universal αλλα και η βαση του ειναι universal και περιεχεται μεσα στο κουτι του οταν τον αγοραζεις, που φυσικα εμενα μου εδωσαν εκεινον που ειχαν στη βιτρινα χωρις κουτι και χωρις να μου κανουν καποια καλυτερη τιμη....ακομα και αν οντως ετσι ηταν με χαλασε απιστευτα το γεγονος οτι κανενας δεν με πληροφορησε, ουτε είναι γραμενο πουθενα οτι το λεγομενο κιτακι(δηλαδη η βαση του ανεμοθωρακα) χρεωνεται επιπλεον 17 ευρω μεχρι τη στιγμη που πηγα στο ταμειο....ας τα χαρουνε τα 17 ευρω μου.....η δισφημιση που θα φανε από αυτή την ιστορια θα τους κοστισει πολύ περισοτερο.


189983

Zolas
24/02/2010, 13:58
Ωραίες οι φωτογραφίες....λοιπόν,για τα τακάκια μου είπε τα ίδια και ο δικός μου μηχανικός όσον αφορά τις τιμές.Τώρα ποιά τρώνε πιο γρήγορα τον δίσκο δεν το ξέρω.Ακόμα δεν έχω αλλάξει.Για τον Ξύκη κρίμα γιατί τον είχα για πιο σοβαρό.Εμένα ακόμα περιμένει το ανταλλακτικό για την ανάκληση ο μηχανικός μου.Πόσο καιρό περίμενες εσύ Karatekasgr ?

Karatekasgr
24/02/2010, 14:03
Βασικα πρεπει να περιμενα 2 βδομαδες...μπορει και 3...δεν θυμαμαι ακριβως αλλα καπου εκει...το να στα βαλει επανω παιρνει 2-3 ωριτσες δεν ειναι κατι....δεν ξερω αν ειναι η φαντασια μου αλλα παρατηρησα βελτιωση στην αναρτηση οταν καθομαι επανω...εκει που καθοταν το μηχανακι κατω τωρα ειναι καλυτερα...και σε λακουβες που το ειδα με μια προχειρη βολτα. Οταν βαλεις και συ τα ανταλακτικα πες μας τις εντυπωσεις σου. Thanks για την επιβεβαιωση στο θεμα των φρενων :D

Karatekasgr
24/02/2010, 14:08
Α και για τα τακακια εννοω τα μπροστινα....η αλλαγη εγινε στα 6400 κατι χιλιομετρα..εσενα τα δικα σου Zolas, ποσο τα εχεις και πως τα βλεπεις?
Τα δικα μου τα πισω κρατανε ακομα...τα εχω σφιξει μεχρι τη μεση περιπου. Υπολογιζω οτι θα μου κρατησουν καπου στα 10.000-12.000 χιλιομετρα. Ολα αυτα φυσικα οπως και το τι λαστιχα θα του βαλεις εξαρτονται απο τις συνθηκες και τον τροπο που οδηγεις.. Εγω πχ παντα παταω λιγο περισοτερο το μπροστινο φρενο και χρησιμοποιω το πισω ουσιαστικα απλα για επιβραδυνση και για ισοροπημενο φρεναρισμα, γιατι αν πατησεις μονο μπροστα εφαγες σουπα :P

mikes
24/02/2010, 18:52
πολυ ομορφος ο ανεμοθωρακας!! κανει καλη δουλεια?? δεδομενου οτι θα κανω ταξιδακι
το καλοκαιρι αξιζει τον κοπο να τον βαλω?

Karatekasgr
24/02/2010, 20:26
Κοιτα η βελτιωση ειναι πολυ αισθητη....πριν τον βαλω πηγαινα στη Σιγκρου με την κοπελια μου δικαβαλο και δεν μπορουσα να παω πανω απο 100...ο αερας με πιεζε αρκετα στο στηθος....δεν το συζηταω για εκτος αθηνων ετσι?...Πηγα χαλικδα την πρωτη φορα και ολες οι πιεσεις απο τον αερα κανανε την πορεια μου επικινδυνη γιατι επηρεαζουν την οδηγηση στα 100-120...Ασε που φοβασαι με τοσες πιεσεις μη σε χτυπησει κανενας πλευρικος και ψαχνεσαι....Γενικα μου ελυσε το προβλημα τις πιεσης στο στηθος και με ενα καλο κρανακι γιατι τα στελνει στο κρανος εισαι μια χαρα για δεδομενα γυμνου....Εχω σταμπαρει εναν παρομοιο της GIVI που ειναι πιο μακρης αλλα στο ιδιο στυλ, σε ενα CBF250....αν τον ειχα δει πρωτο εκεινον θα ειχα βαλει...με αυτον ειναι λιγο πιο ομορφο αλλα με εκεινον της GIVI πιστευω οτι θα γινεται καλυτερη δουλεια....ακουσα και για ενα αλλο μοντελο της KAPPA που ειναι σαν το δικο μου αλλα στο πανω μερος γερνει ελαφρα προς τα εξω και μου ειπανε οτι εχει καλυτερη λεει προστασια....δεν ξερω παιδια....δουλεια κανει δεν λεω αλλα νομιζω οτι μια καλη ερευνα αγορας στα διαφορα μοντελα θα βοηθησει... Παντως πιστευω οτι εκεινος της GIVI θα κανει καλυτερη δουλεια χωρις να εχω προσωπικη εμπειρια ομως....γενικα ψαχτε το μην την πατησετε και σε θεμα τιμης οπως την πατησα εγω...

mikes
24/02/2010, 20:48
θα το ψαξωμεν...! αλλα στο θεμα τιμης δεν παιζει να την πατησουμε καθως εγω ψωνιζω
απο το ιδιο μαγαζι απο τοτε που καβαλησα το πρωτο μου ποδηλατο!! (μιλαμε τωρα για 30 χρονια!!)
και εχω μεινει ευχαριστημενος και απο την εξυπηρετηση και απο τις προτασεις του!
οτι μου εχει δωσει και σε καλη τιμη ειναι και προβλημα ποτε δεν ειχα!

sabayam
24/02/2010, 21:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από Karatekasgr
Παιδια σημερα παιρνω τη μηχανη απο το μηχανικο....το πηγα για την ανακληση και γιατι καποιος #@!#!@# μου το εριξε κατω ενω ξεπαρκαρε...βρηκε στο τιμονι και στην εξατμιση με αποτελεμσα να στραβωσει το τιμονι.....το ανταλακτικο εχει 62 ευρω(πανακριβο ρε παιδια τι γινεται? της Strom το τιμονι εχει 30) και με εργασια παει 77 ευρω.....Ο μηχανικος μου ειπε οτι θελω τακακια και μου ειπε οτι της μανας του κανουν 55 ευρω αλλα εχει και εμποριου με 28 ευρω τα ΝΙΣΙΝ τα μετρια.Οταν του ειπα για τα Premium τα μεσαια μου ειπε οτι αυτα θα μου φανε το δισκο....το εχω ακουσει και απο εναν αλλο αυτο για το δισκο και τα Premium. Δεν ξερω τι λενε τα παιδια που τα εχουν βαλει και το εχουν δοκιμασει για καιρο?
Τωρα που θα το παρω θα βγαλω και φωτογραφιες με τον αενοθωρακα...οσον για την τιμη του εχω να σας πω την ιστορια του....αναμενεται...


οπως ειπες οτι τα τακακια ειναι ακριβα αλλα επισης υπαρψουν τακακια yamaha που φοραει την ιδια δαγκανα εμπρος και ταιριαζουν χωρις προβλημα με κοστος 25 ευρω:D :D :D :D :D

krino4
25/02/2010, 10:20
Τα τακάκια λέγονται PREMIER και όχι Premium, για το αν τρώνε το δίσκο ή όχι δεν το γνωρίζω, αλλά θα το είχα ακούσει άμα ίσχυε κάτι τέτοιο γιατί γενικότερα με τα aftermarket ανταλλακτικά την ψάχνω πολύ πριν βάλω κάτι.

Zolas
25/02/2010, 14:09
Τα τακάκια μου είναι ακόμα της μάμας τους.Είναι στην μέση περίπου με 11000 ΚΜ.Θα τα αλλάξω στα 13000 ΚΜ.

mikes
25/02/2010, 18:51
μετα απο αναμονη μιας βδομαδας και μιας μερας χθες με ειδοποιησαν απο το συνεργειο οτι ηρθε το ανταλακτικο για την ανακληση! ετσι χθες σχολοντας πηγα το αφησα και σημερα εστειλα τον αδερφο μου να το παραλαβει! δεν το εχω καβαλησει ακομα για να σας πω εντυπωσεις! αυτο θα γινει το σκ!!
αλλο θεμα τωρα! επειδη δεν εχω τα βιβλια του (το πηρα μεταχειρισμενο) μπορει καποιος να ριξει μια ματια και να μου πει τι λαδι (ιξωδες με ενδιαφερει πιο πολυ) συνιστα η γιαμαχα??

ktisg
26/02/2010, 10:52
γειά χαρά,
σχετικά με το λάδι

Engine oil type SAE20W40 or SAE20W50
Recommended engine oil grade API service SF, SG type or higher
(επιφυλλάσομαι να ανεβάσω και το owner's manual σε .pdf)

και για όσους ενδιαφέρονται:

http://rapidshare.com/files/356087842/Manual_de_Servico_FAZER_250.pdf
http://rapidshare.com/files/356088242/YS250_08_FAZER.pdf


το πρώτο είναι το service manual
το δεύτερο είναι το parts catalog
δυστηχώς όπως θα δείτε είναι σε ισπανικο-κάτι, αλλά την άκρη θα τη βρείτε (καλή θέληση να υπάρχει) σε ότι ψάχνεται.

(μη σας φοβίζει το YS250 FAZER, έτσι κυκλοφορεί σε άλλες χώρες)

νάστε καλά
Γιώργος

...νάμαι πάλι, λοιπόν το λίνκ για το owner's manual είναι:

http://rapidshare.com/files/356099924/ybr_250_owner_s_manual.pdf


άσχετο με τα παραπάνω αλλά για δέιτε αυτό:
http://future-motorcycles.com/2011-yamaha-ys-250-fazer/

τα εμφανή στοιχεία: δίσκος πίσω, νέες ζάντες, νέα εξάτμιση, νέο φωτιστικό σώμα (και φάντάζομαι νέο πίνακα οργάνων)...τα σχόλια σας παρακαλώ!!!

Zolas
26/02/2010, 18:48
Εψαξα και βρήκα αυτά:

http://www.youtube.com/watch?v=wE3CAMs9wYs

http://www.bikepics.com/members/tarikyeah/10ys250/

Πραγματικά,διορθώνει αυτά που πρέπει.Πίσω φρένα,φανάρι μπροστά.Ενδιαφέρουσα πρόταση.Αν έχουν σκαλίσει και λίγο το κιβώτιο ταχυτήτων,θα είναι super.Τώρα βέβαια πότε θα έρθει και σε ποια τιμή είναι μια άλλη ιστορία.Πάντως το μοντέλο έχει πάρει την ανηφόρα σύμφωνα με το site της Yamaha (τιμολογιακά).

epp1640
26/02/2010, 19:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από Zolas
Εψαξα και βρήκα αυτά:

http://www.youtube.com/watch?v=wE3CAMs9wYs

http://www.bikepics.com/members/tarikyeah/10ys250/

Πραγματικά,διορθώνει αυτά που πρέπει.Πίσω φρένα,φανάρι μπροστά.Ενδιαφέρουσα πρόταση.Αν έχουν σκαλίσει και λίγο το κιβώτιο ταχυτήτων,θα είναι super.Τώρα βέβαια πότε θα έρθει και σε ποια τιμή είναι μια άλλη ιστορία.Πάντως το μοντέλο έχει πάρει την ανηφόρα σύμφωνα με το site της Yamaha (τιμολογιακά).


Και όπως πάει θα φτάσει αν δεν ξεπεράσει τα δικύλινδρα quarter litre, kawasaki ninja 250 και το made in japan πολύ ανώτερο vtr 250...

Ώρες ώρες νομίζω ότι είναι ιλίθιοι... ήδη δεν πουλάει ενώ είναι αξιοπρεπέστατο να το ακριβύνουμε και άλλο..:rolleyes:

Karatekasgr
26/02/2010, 20:02
Δηλαδη παιδια θα καταργησουν το YBR 250? Διαβασα και ενα τεστ συγκριτικα με τα 250αρια και μπορω να σας πω το εξης....Αν καποιον τον ενδιαφερουν μονο οι επιδοσεις τοτε οτι εχει περισσοτερα αλογα ειναι καλυτερο...Αν θελουμε να ειμαστε αντικειμενικοι δεν μπορουμε να κρινουμε μια μοτοσυκλετα μονο απο την ιπποδυναμη της...Το YBR 250 ειναι οντως το πιο αδυναμο της κατηγοριας αλλα ειναι το πιο ευελικτο, εχει το μεγαλυτερο ντεποζιτο 19,2 Lt, την χαμηλοτερη καταναλωση, τη μεγαλυτερη συνεπως αυτονομια, εχει την πιο ανετη σελα για συνοδηγο και ειναι και το μονο με μοχλικο συστημα στην αναρτηση και οργανα(ρολοι, δεικτη βενζινης, κτλ)...Το τοσο λεγομενο VTR 250 εχει μικροτερη σελα δεν εχει πιαστρακια για να πιανεται ο συνοδηγος, δεν εχει δεικτη βενζινης η οργανα οπως το YBR, εχει ντεποζιτο 11-12 Lt, και εχει και καρμπιρατερ και οχι ψεκασμο που σημαινει μεγαλυτερη καταναλωση και μικροτερη αυτονομια....Συνεπως ειναι 2 μηχανακια με εντελως διαφορετικη φιλοσοφια...το ενα ειναι για οικονομια και ανεση και το αλλο ειναι για επιδοσεις....Αν θελεις να κανεις τη δουλεια σου ομορφα και ωραια παιρνεις το YBR, Αν θελεις να κανεις την καυλα σου παιρνεις το VTR η το ακομα λιγοτερο χρηστικο αλλα πολυ καλο για τη δουλεια που φτιαχτηκε( το εχω καβαλησει και το εχω παει βολτα) Νιντζα250....

mikes
26/02/2010, 20:15
αν θες επιδοσεις με τα λεφτα που εχουν το νιντζα και το vtr παιρνεις μεταχειρισμενο 600αρι
3ετιας

epp1640
26/02/2010, 20:23
Δεν είναι θέμα επιδόσεων, γιατί πολύ απλά αν θες επιδόσεις παίρνεις με 1000 ευρώ λιγότερα ένα μεταχειρισμένο hornet 600 και τέλος. Είναι καθαρά θέμα απόδοσης/τιμής. Στη μία περίπτωση παίρνεις αερόψυκτο μονοκύλινδρο και στην άλλη υδρόψυκτο δικύλινδρο. Και τα 3 είναι i.e, το vtr έχει καλύτερο πλαίσιο και αναρτήσεις. Τώρα αν δεν έχει οργανάκι για βενζίνη ή χερούλια για τον συνεπιβάτη.. άσε που και σαν ποιότητα κατασκευής να το δεις.. :wave2: :beer: