Σύνδεση

View Full Version : ASC Βάζει και η Yamaha



billy_BMW
29/11/2006, 07:45
Κάποτε το είπαμε ACS και όλοι γελούσαν.

....Καλημέρα στους φίλους όπου το χλέβασαν όταν το έβαλε η BMW.

απο mototriti.gr

Υπόδειγμα τεχνολογικής υπεροχής σκοπεύει να καταστήσει το νέο R1 η Yamaha. Η ιαπωνική εταιρία λένε πως ετοιμάζει σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (traction control) για το νέο R1, κάτι που άφησε να διαρρεύσει λίγες μόλις ημέρες μετά την επίσημη παρουσίαση της supersport ναυαρχίδας της.


Μπορεί το R1 του 2007 να διαθέτει πλέον ηλεκτρονικά ελεγχόμενο γκάζι (YCC-T) και μεταβλητή εισαγωγή (YCC-I) αλλά, όπως φαίνεται, τίποτα δεν είναι αρκετό για την εταιρία των τριών διαπασών.

Οι άνθρωποι της Yamaha, λοιπόν, άφησαν να διαρρεύσει ότι ετοιμάζουν ένα τέτοιο σύστημα και, μάλιστα, το βασικό τους πρόβλημα είναι ότι προσπαθούν να βρουν την καλύτερη λύση ανάμεσα σε τέσσερις τύπους traction control.

Για να βοηθήσουμε........

http://www.webbikeworld.com/BMW-motorcycles/stability-control/

dirtbird
29/11/2006, 09:02
To Yamaha DT 230 Lanza, είχε traction control to 95-96 (δεν θυμάμαι ακριβή ημερομηνία) που εμφανίστηκε.


70705

gcrook
29/11/2006, 10:18
Καλα ειναι πασιγνωστο οτι η Μπεμβε τα κανει ολα πρωτη (και καλυτερη) και μετα απο χρονια οι υπολοιποι
κατασκευαστες μοιραζονται τα ψιχουλα που πεφτουν ( η που οι ιδιοι κλεβουν) , απο το τραπεζι της Βαυαρικης φιρμας.

Και εν πασει περιπτωσει αλλο το τρακτιον κοντρολ (Ο Θεος να το κανει) που βαζει η μπεμβε στα παρταλια της και αλλο αυτο που θα βαλει η Γιαμαχα στα δικα της.
Και ας μου πει καποιον με ποιον θαυμαστο τροπο δουλευει αυτο το ιμιτασιον συστημα στα Μπεμπε να βγαλουμε και καμια ακρη.

div400
29/11/2006, 10:35
ηλεκτρονικα ελενχομενα βοηθηματα=αντικινητρο για βελτιωση οδηγικων ικανοτητων...
:ZZZ:

Cpt. Haddock
29/11/2006, 10:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από div400
ηλεκτρονικα ελενχομενα βοηθηματα=αντικινητρο για βελτιωση οδηγικων ικανοτητων...


Σίγουρα. Είναι όμως λεπτή η γραμμή "ασφάλεια/βελτίωση οδηγικών ικανοτήτων"

Άσε που στην εποχή της political correctness η ασφάλεια πουλάει και είναι εκ των ων ουκ άνευ για κάθε τι.


:winka:

billy_BMW
29/11/2006, 11:56
....και όπου στα moto GP εδώ και χρόνια έχουν όλες οι εταιρίες.

Σε μηχανές παραγωγής-δρόμου με μεγάλη ιπποδύναμη????


Είχε το DT traction-control???? με ποιο σύστημα ακριβώς????

stako
29/11/2006, 12:58
Και το νέο Ducati 1099 έχει έτοιμο στα ηλεκτρονικά του να δεχτεί traction control μόλις γίνει διαθέσιμο σαν aftermarket από την εταιρεία.

Ρε παιδιά, εντάξει, άλλο τα 180 άλογα του R1 και άλλο τα 100 των BMW..... Στα 1000άρια είναι μάλλον απαραίτητο πλέον...... Νομίζω εξάλλου και όλα τα SBKs έχουν traction control.

Πάντως αν δεν απενεργοποιείται με ένα κουμπί θα είναι απίστευτη βλακεία......!

dirtbird
29/11/2006, 13:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από billy_BMW
....και όπου στα moto GP εδώ και χρόνια έχουν όλες οι εταιρίες.

Σε μηχανές παραγωγής-δρόμου με μεγάλη ιπποδύναμη????


Είχε το DT traction-control???? με ποιο σύστημα ακριβώς????

Ρυθμός ανόδου στροφών ;)

Υπήρχε επαρκής ανάλυση στο ΜΟΤΟ της εποχής.....

lord_dimos76
30/11/2006, 00:45
ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΛΕΓΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ABS ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΡΙΝ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΚΑΡΑΒΑΝΕΣ ΤΗΣ ΠΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛΗΣ...ΠΡΟΔΙΚΑΖΑΝ ΕΝΑ ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ,ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΕΝΑ ΟΧΗΜΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΑΝΩ,Η' ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΥ...ΑΝΤΕ ΡΩΤΗΣΤΕ ΚΑΝΑ ΝΕΟΤΕΡΟ ΤΩΡΑ!ΣΕ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΔΕ ΘΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΜΟΤ/ΤΑ ΜΕΣΑΙΟΥ-ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ABS!ΠΑΙΔΙΑ,ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΝ ΚΑΙΡΩ ΑΝ ΘΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ,ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΟΥΣ Η' ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΜΟΤ/ΤΕΣ ΤΟΥΣ.

THEOD
30/11/2006, 06:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
To Yamaha DT 230 Lanza, είχε traction control to 95-96 (δεν θυμάμαι ακριβή ημερομηνία) που εμφανίστηκε.



Εγώ είχα κάποτε (1996) το συγκεκριμένο μηχανάκι και δεν θυμάμαι να είχε κάτι τέτοιο...

dirtbird
30/11/2006, 07:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Εγώ είχα κάποτε (1996) το συγκεκριμένο μηχανάκι και δεν θυμάμαι να είχε κάτι τέτοιο...

Σπινιάριζε (πολύ) σε χώμα με μικτά λάστιχα?:confused:

THEOD
30/11/2006, 07:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Σπινιάριζε (πολύ) σε χώμα με μικτά λάστιχα?:confused:

Συνεχώς.... :D :D :D

billy_BMW
30/11/2006, 08:03
και εγώ το '93 αλλά τα έδινε όλα στο βουνό.(Enduro και anti-traction?????)


Επίσης stako να ενημερώσω ότι το anti-traction μπαίνει και στα 165 άλογα της BMW όχι μόνο στα 110

dirtbird
30/11/2006, 08:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Συνεχώς.... :D :D :D
Τι να σου πω, θυμάμαι αμυδρά ότι είχε κουμπάκι απενεργοποίησης.
Αυτό που θυμάμαι ΣΙΓΟΥΡΑ είναι ότι το ΜΟΤΟ είχε αναφερθεί τουλάχιστον 2 φορές, την πρώτη σε παρουσίαση από τη Yuko Sugeta (ή κάπως έτσι, Γιαπωνέζα συνεργάτη του ΜΟΤΟ), και τη δεύτερη σε συγκριτικό με DT230, CRM250 και νομίζω RMX 250 S.

Τα παλιά τεύχη μάλλον δεν τα έχω και στο διαδίκτυο δεν υπάρχουν πληροφορίες (χθες που έψαχνα να βρω φωτό του μοντέλου)....

Ίσως να μην το τοποθετούσαν σε όλα (νομίζω έπαιζαν 2 εκδόσεις - πάλι δεν θυμάμαι καλά) :confused:

stako
30/11/2006, 08:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από billy_BMW
και εγώ το '93 αλλά τα έδινε όλα στο βουνό.(Enduro και anti-traction?????)


Επίσης stako να ενημερώσω ότι το anti-traction μπαίνει και στα 165 άλογα της BMW όχι μόνο στα 110

Έχεις δίκιο, απλά αυτό το μηχανάκι δεν είναι και τόσο "σπορ", είναι πιο πολύ sport-touring οπότε το TC του έχει άλλο target group και υποθέτω θα λειτουργεί εντελώς διαφορετικά από του R1.

maintenance
30/11/2006, 08:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Τι να σου πω, θυμάμαι αμυδρά ότι είχε κουμπάκι απενεργοποίησης.
Αυτό που θυμάμαι ΣΙΓΟΥΡΑ είναι ότι το ΜΟΤΟ είχε αναφερθεί τουλάχιστον 2 φορές, την πρώτη σε παρουσίαση από τη Yuko Sugeta (ή κάπως έτσι, Γιαπωνέζα συνεργάτη του ΜΟΤΟ), και τη δεύτερη σε συγκριτικό με DT230, CRM250 και νομίζω RMX 250 S.

Τα παλιά τεύχη μάλλον δεν τα έχω και στο διαδίκτυο δεν υπάρχουν πληροφορίες (χθες που έψαχνα να βρω φωτό του μοντέλου)....

Ίσως να μην το τοποθετούσαν σε όλα (νομίζω έπαιζαν 2 εκδόσεις - πάλι δεν θυμάμαι καλά) :confused:


νομίζω ότι έχω το τεύχος με το τέστ του λάντζα! και κατι σαν να θυμάμαι για αυτό που λές.
Θα το τσεκάρω απόψε, και θα σας πώ.

:wave2:

dirtbird
30/11/2006, 08:44
Proof :D :D
http://www.frasermotorcycles.com.au/Ver05/yamaha_dt230.php

Yamaha Australia (http://www.yamaha-motor.com.au/motor/index.htm?prod_detail.asp?MD_ID=30&modelcatid=3)

Anybody needs more? :D :D

THEOD
30/11/2006, 08:53
Πάντως άσχετα από το εν λόγω σύστημα, το μηχανάκι ήταν ΘΑΥΜΑΣΙΟ...

Δυνατός και γραμμικός κινητήρας (αν θυμάμαι καλά ήταν γύρω στα 36-38 άλογα) , ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και μια γενική ποιότητα κατασκευής που δεν είχε καμμία σχέση με τα 200DT της εποχής....άμα βλέπατε το βερνίκωμα στα πλαστικά του και την ποιότητα βαφής θα καταλαβαίνατε....Κρίμα που δεν το έφερε ποτέ η αντιπροσωπεία...
Αλλάζοντάς το με ένα ΧΤ600 η διαφορά ποιότητας-συναρμολόγησης ήταν ολοφάνερη...

THEOD
30/11/2006, 08:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Proof :D :D
http://www.frasermotorcycles.com.au/Ver05/yamaha_dt230.php

Yamaha Australia (http://www.yamaha-motor.com.au/motor/index.htm?prod_detail.asp?MD_ID=30&modelcatid=3)

Anybody needs more? :D :D

Πάντως το δικό μου DT230 Lanza δεν είχε τέτοιο πράγμα, πόσο μάλλον κουμπί για την απενεργοποιησή του...:smilea: