Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 19

Θέμα: ASC Βάζει και η Yamaha

  1. #1

    ASC Βάζει και η Yamaha

    Κάποτε το είπαμε ACS και όλοι γελούσαν.

    ....Καλημέρα στους φίλους όπου το χλέβασαν όταν το έβαλε η BMW.

    απο mototriti.gr

    Υπόδειγμα τεχνολογικής υπεροχής σκοπεύει να καταστήσει το νέο R1 η Yamaha. Η ιαπωνική εταιρία λένε πως ετοιμάζει σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (traction control) για το νέο R1, κάτι που άφησε να διαρρεύσει λίγες μόλις ημέρες μετά την επίσημη παρουσίαση της supersport ναυαρχίδας της.


    Μπορεί το R1 του 2007 να διαθέτει πλέον ηλεκτρονικά ελεγχόμενο γκάζι (YCC-T) και μεταβλητή εισαγωγή (YCC-I) αλλά, όπως φαίνεται, τίποτα δεν είναι αρκετό για την εταιρία των τριών διαπασών.

    Οι άνθρωποι της Yamaha, λοιπόν, άφησαν να διαρρεύσει ότι ετοιμάζουν ένα τέτοιο σύστημα και, μάλιστα, το βασικό τους πρόβλημα είναι ότι προσπαθούν να βρουν την καλύτερη λύση ανάμεσα σε τέσσερις τύπους traction control.

    Για να βοηθήσουμε........

    http://www.webbikeworld.com/BMW-moto...ility-control/

  2. #2
    To Yamaha DT 230 Lanza, είχε traction control to 95-96 (δεν θυμάμαι ακριβή ημερομηνία) που εμφανίστηκε.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2003_06_11_bikepics-49758-full.jpg 
Προβολές:	308 
Μέγεθος:	48,6 KB 
ID:	70705

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    Καλα ειναι πασιγνωστο οτι η Μπεμβε τα κανει ολα πρωτη (και καλυτερη) και μετα απο χρονια οι υπολοιποι
    κατασκευαστες μοιραζονται τα ψιχουλα που πεφτουν ( η που οι ιδιοι κλεβουν) , απο το τραπεζι της Βαυαρικης φιρμας.

    Και εν πασει περιπτωσει αλλο το τρακτιον κοντρολ (Ο Θεος να το κανει) που βαζει η μπεμβε στα παρταλια της και αλλο αυτο που θα βαλει η Γιαμαχα στα δικα της.
    Και ας μου πει καποιον με ποιον θαυμαστο τροπο δουλευει αυτο το ιμιτασιον συστημα στα Μπεμπε να βγαλουμε και καμια ακρη.
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  4. #4
    SV 1000S K3 Το avatar του/της div400
    Εγγραφή
    29/04/2003
    Μηνύματα
    1.712
    ηλεκτρονικα ελενχομενα βοηθηματα=αντικινητρο για βελτιωση οδηγικων ικανοτητων...
    :ZZZ:
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!

  5. #5
    Αρχικά δημιουργήθηκε από div400
    ηλεκτρονικα ελενχομενα βοηθηματα=αντικινητρο για βελτιωση οδηγικων ικανοτητων...
    Σίγουρα. Είναι όμως λεπτή η γραμμή "ασφάλεια/βελτίωση οδηγικών ικανοτήτων"

    Άσε που στην εποχή της political correctness η ασφάλεια πουλάει και είναι εκ των ων ουκ άνευ για κάθε τι.


    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  6. #6
    ....και όπου στα moto GP εδώ και χρόνια έχουν όλες οι εταιρίες.

    Σε μηχανές παραγωγής-δρόμου με μεγάλη ιπποδύναμη????


    Είχε το DT traction-control???? με ποιο σύστημα ακριβώς????

  7. #7
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Και το νέο Ducati 1099 έχει έτοιμο στα ηλεκτρονικά του να δεχτεί traction control μόλις γίνει διαθέσιμο σαν aftermarket από την εταιρεία.

    Ρε παιδιά, εντάξει, άλλο τα 180 άλογα του R1 και άλλο τα 100 των BMW..... Στα 1000άρια είναι μάλλον απαραίτητο πλέον...... Νομίζω εξάλλου και όλα τα SBKs έχουν traction control.

    Πάντως αν δεν απενεργοποιείται με ένα κουμπί θα είναι απίστευτη βλακεία......!

  8. #8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από billy_BMW
    ....και όπου στα moto GP εδώ και χρόνια έχουν όλες οι εταιρίες.

    Σε μηχανές παραγωγής-δρόμου με μεγάλη ιπποδύναμη????


    Είχε το DT traction-control???? με ποιο σύστημα ακριβώς????
    Ρυθμός ανόδου στροφών

    Υπήρχε επαρκής ανάλυση στο ΜΟΤΟ της εποχής.....

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  9. #9
    ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΛΕΓΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ABS ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΡΙΝ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΚΑΡΑΒΑΝΕΣ ΤΗΣ ΠΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛΗΣ...ΠΡΟΔΙΚΑΖΑΝ ΕΝΑ ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ,ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΕΝΑ ΟΧΗΜΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΑΝΩ,Η' ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΥ...ΑΝΤΕ ΡΩΤΗΣΤΕ ΚΑΝΑ ΝΕΟΤΕΡΟ ΤΩΡΑ!ΣΕ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΔΕ ΘΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΜΟΤ/ΤΑ ΜΕΣΑΙΟΥ-ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ABS!ΠΑΙΔΙΑ,ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΝ ΚΑΙΡΩ ΑΝ ΘΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ,ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΟΥΣ Η' ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΜΟΤ/ΤΕΣ ΤΟΥΣ.
    www.caferacers.gr

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    To Yamaha DT 230 Lanza, είχε traction control to 95-96 (δεν θυμάμαι ακριβή ημερομηνία) που εμφανίστηκε.


    Εγώ είχα κάποτε (1996) το συγκεκριμένο μηχανάκι και δεν θυμάμαι να είχε κάτι τέτοιο...

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
    Εγώ είχα κάποτε (1996) το συγκεκριμένο μηχανάκι και δεν θυμάμαι να είχε κάτι τέτοιο...
    Σπινιάριζε (πολύ) σε χώμα με μικτά λάστιχα?

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Σπινιάριζε (πολύ) σε χώμα με μικτά λάστιχα?
    Συνεχώς....

  13. #13
    και εγώ το '93 αλλά τα έδινε όλα στο βουνό.(Enduro και anti-traction?????)


    Επίσης stako να ενημερώσω ότι το anti-traction μπαίνει και στα 165 άλογα της BMW όχι μόνο στα 110

  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
    Συνεχώς....
    Τι να σου πω, θυμάμαι αμυδρά ότι είχε κουμπάκι απενεργοποίησης.
    Αυτό που θυμάμαι ΣΙΓΟΥΡΑ είναι ότι το ΜΟΤΟ είχε αναφερθεί τουλάχιστον 2 φορές, την πρώτη σε παρουσίαση από τη Yuko Sugeta (ή κάπως έτσι, Γιαπωνέζα συνεργάτη του ΜΟΤΟ), και τη δεύτερη σε συγκριτικό με DT230, CRM250 και νομίζω RMX 250 S.

    Τα παλιά τεύχη μάλλον δεν τα έχω και στο διαδίκτυο δεν υπάρχουν πληροφορίες (χθες που έψαχνα να βρω φωτό του μοντέλου)....

    Ίσως να μην το τοποθετούσαν σε όλα (νομίζω έπαιζαν 2 εκδόσεις - πάλι δεν θυμάμαι καλά)

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  15. #15
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Αρχικά δημιουργήθηκε από billy_BMW
    και εγώ το '93 αλλά τα έδινε όλα στο βουνό.(Enduro και anti-traction?????)


    Επίσης stako να ενημερώσω ότι το anti-traction μπαίνει και στα 165 άλογα της BMW όχι μόνο στα 110
    Έχεις δίκιο, απλά αυτό το μηχανάκι δεν είναι και τόσο "σπορ", είναι πιο πολύ sport-touring οπότε το TC του έχει άλλο target group και υποθέτω θα λειτουργεί εντελώς διαφορετικά από του R1.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Για όσους έχουν το Destinator σε PPC και μηχανή Yamaha
    από billy_BMW στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 08/01/2007, 23:37
  2. Εθελούσια ανάκληση-Yamaha & MBK - Y125, Y150 και Y180
    από BadCluster στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 19/07/2005, 17:23
  3. honda και yamaha με άξονα
    από cityfly στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 04/03/2004, 22:57

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF