Σύνδεση

View Full Version : Συμπλέκτης lc8



gefr
02/12/2006, 10:52
Δεν διάβασα τίποτα για συπλέκτες lc8!! Δεν έχει κανείς σας πρόβλημα; Δεν τραβάει το μηχανάκι σας στα φανάρια με πατημένο συμπλέκτη και ταχύτητα στο κιβώτιο; Δεν σας βγάζει το λάδι να το σπρώξετε προς τα πίσω, όταν έχετε ταχύτητα στο κιβώτιο και προσπαθείτε να το μανουβράρετε, σπρώχνοντας προς τα πίσω; Δέν σας δυσκολεύει η εύρεση νεκράς στο φανάρι; Τo ανέβασμα δευτέρας; Έχω ένα 950 Αdv του 12-03 και ο συμπλέκτης είναι μόνιμη πηγή προβλημάτων!! Και θα προσθέσω και την συχνή αστοχία του κυλίνδρου του υδραυλικού συμπλέκτη!
Μήπως είμαι μόνο εγώ;; μήπως φταίνε τα λάδια που χρησιμοποιώ; Shell Advance full synthetic 17€/lt; Προηγουμένως χρησιμοποιούσα τα semisynthetic και είχα τα ίδια προβλήματα!!

BAD BOY
02/12/2006, 15:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από gefr
Δεν διάβασα τίποτα για συπλέκτες lc8!! Δεν έχει κανείς σας πρόβλημα; Δεν τραβάει το μηχανάκι σας στα φανάρια με πατημένο συμπλέκτη και ταχύτητα στο κιβώτιο; Δεν σας βγάζει το λάδι να το σπρώξετε προς τα πίσω, όταν έχετε ταχύτητα στο κιβώτιο και προσπαθείτε να το μανουβράρετε, σπρώχνοντας προς τα πίσω; Δέν σας δυσκολεύει η εύρεση νεκράς στο φανάρι; Τo ανέβασμα δευτέρας; Έχω ένα 950 Αdv του 12-03 και ο συμπλέκτης είναι μόνιμη πηγή προβλημάτων!! Και θα προσθέσω και την συχνή αστοχία του κυλίνδρου του υδραυλικού συμπλέκτη!
Μήπως είμαι μόνο εγώ;; μήπως φταίνε τα λάδια που χρησιμοποιώ; Shell Advance full synthetic 17€/lt; Προηγουμένως χρησιμοποιούσα τα semisynthetic και είχα τα ίδια προβλήματα!! :confused:

mtsop
02/12/2006, 16:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από gefr
...μήπως φταίνε τα λάδια που χρησιμοποιώ...

Το τι λάδι βάζεις στη μηχανή σου δεν παίζει ρόλο. Έχει πρόβλημα η τρόμπα του συμπλέκτη σου. Η magura παρέδωσε μια παρτίδα με ελατωματικούς στην ΚΤΜ. Λογικά πρέπει να στο αλλάξουν αν πας στην αντιπροσωπεία και να στο περάσουν στην εγγύηση.

Αλλιώς πρέπει να ψάξεις στο ebay να βρεις.

:wave2:

akamarinos
02/12/2006, 18:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από gefr
Δεν τραβάει το μηχανάκι σας στα φανάρια με πατημένο συμπλέκτη και ταχύτητα στο κιβώτιο

Στα φαναρια δεν πρεπει να εχεις ταχυτητα στο κιβωτιο αλλα νεκρα
Ανεξαρτητου τι μηχανη εχεις


Αρχικά δημιουργήθηκε από gefr
Δεν σας βγάζει το λάδι να το σπρώξετε προς τα πίσω, όταν έχετε ταχύτητα στο κιβώτιο και προσπαθείτε να το μανουβράρετε, σπρώχνοντας προς τα πίσω;

Σε αυτή την περιπτωση καλυτερα να εισαι κατω από το μηχανακι
Το “κουμανταρεις” καλυτερα
Ανεξαρτητου τι μηχανη εχεις





Αρχικά δημιουργήθηκε από gefr
Δέν σας δυσκολεύει η εύρεση νεκράς στο φανάρι; Τo ανέβασμα δευτέρας;


Ανεξαρτητου τι μηχανη εχεις
Νεκρα βαζεις εν κινησει
Ή αμα εισαι σταματημενος βαρα μια κουφια ή εναλλακτικα κανε λιγο μπρος – πισω το μηχανακι




Αρχικά δημιουργήθηκε από gefr
Έχω ένα 950 Αdv του 12-03 και ο συμπλέκτης είναι μόνιμη πηγή προβλημάτων!! Και θα προσθέσω και την συχνή αστοχία του κυλίνδρου του υδραυλικού συμπλέκτη!


Δεν ειναι μονο στο δικο σου μηχανακι
Ολα τα lc8 εχουν προβλημα στον συμπλεκτη
Δεν υπαρχει συχνη αστοχια του κυλινδρου, σε ολους θα βγει αργα ή γρηγορα, εξαρταται από την χρηση



Αρχικά δημιουργήθηκε από gefr
Μήπως είμαι μόνο εγώ;;

Όχι
Εχει αναφερθει πολλες φορες σε thread




Αρχικά δημιουργήθηκε από gefr
μήπως φταίνε τα λάδια που χρησιμοποιώ; Shell Advance full synthetic 17€/lt; Προηγουμένως χρησιμοποιούσα τα semisynthetic και είχα τα ίδια προβλήματα!!

Δεν φταινε τα λαδια που χρησιμοποιεις
Αλλα το ποσο συχνα τα αλλαζεις
Αμα αλλαζεις λαδια κάθε 7000χλμ πχ και κινησαι μονιμα κεντρο
Τα λαδια στις 7000χλμ εχουν χασει τις λιπαντικες – αντιτριβηκες τους ιδιότητες
Ανεξαρτητου τι μηχανη εχεις

Και το ποσο συχνα ελενχεις την σταθμη λαδιου
Αμα το λαδι είναι κατω από το minimum είναι φυσιολογικο
Ανεξαρτητου τι μηχανη εχεις(εκτος από τα τετρακυλινδρα τα οποια δεν πρεπει να καινε λαδια. Στα μονοκυλινδρα δικυλυνδρα μοτερ οι κατασκευαστες επιτιδες αφηνουν ανοχες)

akamarinos
02/12/2006, 18:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από mtsop
Το τι λάδι βάζεις στη μηχανή σου δεν παίζει ρόλο. Έχει πρόβλημα η τρόμπα του συμπλέκτη σου. Η magura παρέδωσε μια παρτίδα με ελατωματικούς στην ΚΤΜ. Λογικά πρέπει να στο αλλάξουν αν πας στην αντιπροσωπεία και να στο περάσουν στην εγγύηση.

Αλλιώς πρέπει να ψάξεις στο ebay να βρεις.

:wave2:


εχει προβλημα η τρομπα συμπλεκτη εαν εχει παρατηρησει διαροη σε αυτη
και εχει "πεσεi" η λειτουργια του

η magura δεν εχει σκαρτη παρτιδα, ειναι ολοι ελατωματικοι

εγω θα προτεινα στον φιλο να παει να κοιταξει την σταθμη του λαδιου

gefr
03/12/2006, 00:47
Όταν τα αλλάζω, δηλαδή την πρώτη-δεύτερη μέρα που είναι καινούργια, δεν έχω βελτίωση!! Αντίθετα βρίσκω να υπάρχει μεγάλη διαφορά αν έχει ζεστή ή κρύα μέρα!! Όταν είναι ζεστή, και στην πυκνή κυκλοφορία όπου ζεσταίνεται πολύ ο κινητήρας, οι αλλαγές γίνονται πολύ δύσκολες, δηλαδή με τέσσερις με πέντε κούφιες!! Ο κύλινδρος του συμπλέκτη μου είναι αλλαγμένος ήδη τέσσερις φορές στην εγγύηση, και δεν έχει να κάνει με την κακή λειτουργία του συμπλέκτη! Αναρωτιέμαι αν φταίνε τα λάδια που δεν καταφέρνουν να απομακρύνουν τα δισκάκια μέσα στο συμπλέκτη, ή τα δισκάκια σκαλώνουν στο αλουμινένιο "καλάθι" και δεν καταφέρνουν να απεμπλακούν τελείως;; και πώς γίνεται και δεν έχουν πρόβλημα (;) τα νεότερα μηχανάκια, έχοντας τα ίδια εξαρτήματα;
Αλλά δεν μου απαντήσατε! Εσείς είχατε πρόβλημα με τον συμπλέκτη σας να τραβάει;; Έχετε; Το λύσατε μήπως και πώς;;

BAD BOY
03/12/2006, 14:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από gefr
...Αλλά δεν μου απαντήσατε!... Εγω απαντησα πρωτος αλλα
να απαντησω και αναλυτικα γιατι δεν ειναι φυσιολογικα ολα αυτα στο ποστ σου.
-Και βεβαια δεν τραβαει με πρωτη και συμπλεκτη
οταν ειναι σταματημενο.
-Ειναι ευκολο το μανουβραρισμα με ταχυτητα στο σασμαν.
-Το σασμαν ειναι βουτηρο σε ολες τις ταχυτητες και στην νεκρα.
-Δεν εχω(προς το παρων) προβλημα με τρομπα η' σασμαν.
-Λαδι υμισυνθετικο ΣΕΛ 15-50 αλλαγη καθε 5000χλμ.
ΤΟ προβλημα σου ειναι ενα και το λαδι δεν παιζει ρολο.
ΔΕΝ ΑΠΟΣΥΜΠΛΕΚΕΙ ΣΩΣΤΑ ΤΟ LC8 ΣΟΥ.
Ψαχτο
:wave2:

gefr
03/12/2006, 23:48
Το ξέρω οτι δεν αποσυμπλέκει!! Το ψάχνω εδώ και δύο χρόνια!!

gixxerpap
04/12/2006, 00:25
αν εξαιρεσουμε την προβληματικη τροπμα που αλλαξα στα 7000χλμ στην εγγυηση, το σασμαν του 950 ηταν πολυ ωραιο σε αισθηση, και ποτε δεν ειχα προβλημα να βρω τη νεκρα σταματημενος!!! τωρα για το αν τραβαει με πρωτη και πατημενο συμπλεκτη, ομολογω πως δεν καταλαβαινω τι θελεις να πεις, παντως το 950 στα φαναρια ηταν κ@υλ@@@@
α. και οι μανουβρες με ταχυτητα στο κιβωτιο και συμπλεκτη, κανενα προβλημα!

μαλλον μεμονωμενο προβλημα στη δικια σου μηχανη. ο μηχανικος σου το εκανε βολτα, κι αν ναι, τι σου ειπε???

lc8ergr1
04/12/2006, 10:01
ρε συντεκνε...

που το πας?

στον καλο

στον κακο

ή στον ασχημο?


πανε το στον Αυγερη λεω εγώ ......να βρεις την υγεια σου!!!!!

akamarinos
04/12/2006, 10:14
φιλε gefr

την κυριακη που πηγα εκδρομουλα στο Γαλαξίδι ετυχε να κατσουν διπλα μου δυο παλικαρια από την καρδιτσα. Ο ενας ειχε ένα lc8 και ο άλλος ενα lc4. πιασαμε κουβεντα και ο τυπος με το 950 ειχε ακριβως τα ιδια προβληματα με εσενα. Επειδη στην καρδιτσα που μενεi δεν υπaρχεi εξουσιοδοτημενο συνεργειο, το εφερε στην αθηνα στον καριμαλη αν θυμαμαι καλα και του το εφτιαξε. Κατι του ρυθμησε στην καμπανα μου ειπε

παντως και εμενα το μηχανακι εχει καποια παιδικα συμπτοματα της περίπτωσης σου

πχ μερικες φορες καποιες αλλαγες γινονται με δυσκολια. Δεν απομονώνει εντελως, αλλα όχι σε σημειο να μην μπορείς να το κανεις πισω με ταχυτητα ή να θελει να προχωρήσει με πρωτη και πατημενο συμπλεκτη.

Δεν με ειχε απασχολήσει ιδιαιτερως, αλλα μαλλων πρεπει να το κοιταξω

Barfactor
04/12/2006, 21:07
Πρέπει να έχεις σωστή ποσότητα λαδιού στη μηχανή (συμπληρώνεις κάθε 1.000 χλμ ?). Θέλει και σωστή τάση η αλυσίδα. Τέλος, να σφίγγεις που και που τις βίδες του συμπλέκτη (τις κάτω) γιατί από τους κραδασμούς χαλαρώνουν και οδηγεί σε βλάβη. Κατά τ΄ άλλα, ανέβαζε και λίγο γκάζι πριν τις αλλαγές.

akamarinos
05/12/2006, 00:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από Barfactor
να σφίγγεις που και που τις βίδες του συμπλέκτη (τις κάτω) γιατί από τους κραδασμούς χαλαρώνουν και οδηγεί σε βλάβη

για ποιες βιδες μιλας?

μπορεις να τις βγαλεις μια photo na τις δειξεις και σε μας

gefr
05/12/2006, 06:22
Το ανταλλακτικό με Νο 600320001144 αντικαταστάθηκε με το 60032001044!! Μπορεί να δίνει οριστική λύση στα προβλήματα αποσύμπλεξης!! Γιά να δούμε!!! :look:

Αναφέρομαι στο 950 Adv για να μην υπάρχουν συγχύσεις!!

akamarinos
05/12/2006, 11:30
τι ακριβως αλλαξες?

lc8ergr1
05/12/2006, 12:41
ΤΙΠΟΤΙΣ


ΑΠΛΑ























AΛΛΑΞΑ
















ΚΑΠΑΚΙ


















ΣΤΗΝ
















ΧΕΣΤΡΑ


71214

stamktm
13/12/2006, 21:56
67000 χιλιομετρα σε 2,5 χρονια εχω αλλαξει 2 φορες τρομπα συμπλεκτη στο 950.απο δω και περα στα ταξιδια εχω παντα εναν μαζι μου.στο 990 τον εχει αλλαξει κατι ακουγεται και για μας.θα δουμε.

ktm640lc4
28/12/2006, 09:42
Ισως επαναφερω το ζητημα αλλα να κανω μια ερωτηση.

Επειδη λεω να παρω ενα 990 δεν υπαρχει οριστικη λυση στο προβλημα? Αν ειναι να του πω να το αλλαξει πριν ακομα το παρω να ειναι ετοιμο.

Δεν υπαρχει λυση? Για τον προβληματικο συμπλεκτη λεω οχι για την τρομπα.

DUKASII
28/12/2006, 09:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από ktm640lc4
Ισως επαναφερω το ζητημα αλλα να κανω μια ερωτηση.

Επειδη λεω να παρω ενα 990 δεν υπαρχει οριστικη λυση στο προβλημα? Αν ειναι να του πω να το αλλαξει πριν ακομα το παρω να ειναι ετοιμο.

Δεν υπαρχει λυση? Για τον προβληματικο συμπλεκτη λεω οχι για την τρομπα. το πρόβλημα είναι ΕΝΑ .ειναι στο συμπλεκτη και οχι στη τρόμπα του.

και δε νομίζω οτι μπορείς να αλλάξεις κάτι.
αλλά ΜΗΝ αγχώνεσαι φιλε δεν τρέχει κάστανο και να το πάθεις.

και ταξίδι πας και οτι θες κανεις..δε μένει το μηχανάκι.

ktm640lc4
28/12/2006, 10:02
ok Ευχαριστω φιλε μου. Θα περασω και απο τον θαναση (αυγερη) το απογευμα να ρωτησω.

Εντυπωση μου κανει παντως. Κριμα. Να εχει ενα χαζοπροβλημα.

ktm640lc4
29/12/2006, 08:50
Καλημερα. Πηγα χτες στο συνεργειο και μου ειπε οτι δεν ειναι ουσιαστικο προβλημα αυτο και οτι ουσιαστικα εχει λυθει.

Δεν σε αφηνει οπως ειπε και ο φιλος δουκας.

Καλο αυτο.

Οποτε απο αρχη του χρονου κοιταμε για 990. Το μοντελο με το ABS με την ψηλη σελα αλλαγη απο την αρχη.

:D

gefr
07/01/2007, 12:33
Κατ'αρχήν για κάτι που διάβασα παραπάνω, τα προβλήματα είναι ή μάλλον για μένα ήταν δύο!!
1) Το θέμα του κυλίνδρου. Φαίνεται να έγινε μία κίνηση τελευταία με τον κυλινδρο όπου η μπίλια μέσα στο πιστονάκι είναι λίγο μεγαλύτερη. Έτσι η δύναμη εφαρμόζεται σε μεγαλύτερη επιφάνεια και το πιστονάκι ευελπιστούμε οτι δεν θα ραγίζει πιά!!

Όσον αφορά το άλλο πρόβλημα που είναι οι διαροές που παρουσιάζει μερικές φορές γύρω απ΄το ο-ρινγκ περιμένουμε να δούμε τι θά μας βγεί!! Μάλλον φταίει οτι η μαύρη πλαστική βάση του όλου συστήματος παραμορφώνεται από τη ζέστη της μηχανής και οδηγεί το πιστονάκι στραβά. Έτσι η εφαρμογή παύει να είναι στεγανή και το ο-ρίνγκ χάνει τα υγρά του ή το πιστονάκι τρίβεται απ'ευθείας στον κύλινδρο και τον γδέρνει! Στην Αμερική ζήτησαν από την evoluzione να αναπτύξει νέο κυλινδράκι πιό αξιόπιστο με πολλά ο-ρίνγκ και θα υπάρχει και αυτή η λύση σε λίγο! Η τιμή θα είναι κοντά στου ορίτζιναλ αλλά με 10χρονη εγγύηση! Εμένα το πιό σύντομο χρονικό διάστημα που μου άντεξε ήταν 6μήνες!

2) Το θέμα της αποσύμπλεξης! Μετά από e-mail που έκανα στη hellinmoto και αφού περίμενα μία εβδομάδα χωρίς απάντηση, έγραψα στη ΚΤΜ αυστρίας. Μετά από λίγες μέρες με ειδοποίησαν από την αντιπροσωπία να κανονίσω για ραντεβού με το συνεργείο στα κεντρικά, όπου και μου αντικατέστησαν στην εγγύηση τα δισκάκια του συμπλέκτη (τα φερμουί και τα μεταλλικά) και το clutch booster!! Ήταν η τελευταία μέρα της 3χρονης εγγύησης! Το μηχανάκι έγινε φανταστικό και έστρωσε!! Αλλάζει ταχύτητες εύκολα, ακόμα και όταν ζεσταθούν καλά τα λάδια!! Το booster είχε σημαντική φθορά΄όπως μου είπε ο Αυγέρης απ΄τα μεγάλα ταξίδια! Παρατεταμένη οδήγηση με πολλά χιλόμετρα!

Τα δισκάκια δεν έδειχναν φθορά!! Ούτε τα μεταλλικά ούτε τα φερμουί! Τα καινούργια μου φάνηκαν να είναι από άλλο υλικό!! Σαν να μήν είναι ατσάλινα!!

Νομίζω οτι το κρίσιμο επιχείρημα, επειδή δεν ήταν η πρώτη φορά που έγραφα στη ΚΤΜ αυστρίας, ήταν οτι είχα αρχικά το μηχανάκι χωρίς το ζιγκλεράκι που λαδώνει τον συμπλέκτη και ίσως αυτό να συνέβαλε στο πρόβλημα του συμπλέκτη ώστε να κολλάει!! Λογικό πιστεύω!!

Αυτά για τον συμπλέκτη!! Καλή χρονιά!!

Άαααααα έτσι στέλνουμε φωτογραφίες έεεεεε;;; Πάρτε να'χετε!! Το ραγισμένο πιστόνι στο συμπλέκτη!!


73799

gefr
07/01/2007, 12:41
Αλλά παραμορφώνεται και το οδηγεί στραβά!! Εγώ όταν άρχισα να το ψάχνω, είχα την άλλη περίπτωση!! Το συγκεκριμένο είναι επάνω στο μηχανάκι μου και λειτουργεί άψογα για την ώρα!!


73800

gefr
07/01/2007, 12:53
Η μπίλια έχει αφαιρεθεί για να φανεί το αδύνατο σημείο όπου ραγίζει το κομμάτι!!


73803

gefr
30/11/2007, 15:55
Φαίνεται οτι μόνο εγώ στέλνω εδώ. Μάλλον είμαι ο μοναδικός με προβλήματα στο πιστόνι του συμπλέκτη. Και ναί πάλι με άφησε στα 76 χ χλμ. Τελευταία άντεξε 2 χρόνια. Εντυπωσιακή αξιοπιστία έ! Λοιπόν είναι το πέμπτο μου. Ελπίζω να μην τα χιλιάσω. Γειά χαρά.

Είμαι ένας φτωχός και μόνος κατεμάκιας και με το συμπλέκτη μου παιδεύομαι...λα λα λα...

sapila racing
30/11/2007, 16:09
gefr σίγουρα δεν είσαι ο μόνος ΚΤΜάκιας με αυτό το πρόβλημα.

Σίγουρα όμως είσαι ο μόνος που του εκανε 76.000 χλμ :wave2:

sas
30/11/2007, 17:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από gefr
Φαίνεται οτι μόνο εγώ στέλνω εδώ. Μάλλον είμαι ο μοναδικός με προβλήματα στο πιστόνι του συμπλέκτη. Και ναί πάλι με άφησε στα 76 χ χλμ. Τελευταία άντεξε 2 χρόνια. Εντυπωσιακή αξιοπιστία έ! Λοιπόν είναι το πέμπτο μου. Ελπίζω να μην τα χιλιάσω. Γειά χαρά.

Είμαι ένας φτωχός και μόνος κατεμάκιας και με το συμπλέκτη μου παιδεύομαι...λα λα λα...

Προφανώς δεν είσαι ο μόνος και τα θέματα που αναφέρεις τα έχω παρατηρήσει και εγώ, αλλά (όπως έχω πει και σε άλλα posts) στα 51000χλμ έχω μείνει χωρίς συμπλέκτη 1 φορά.
Δεν το πολυσκαλίζω το θέμα γιατί δεν έχω τις γνώσεις και γιατί από 'τι φαίνεται το πρόβλημα θα παραμείνει (τόσα χρόνια και δεν βρήκαν τη λύση ή καλύτερα δεν ενδιαφέρθηκαν να την βρουν).
Επομένως απλά οδηγώ και ελπίζω να μη μου κάτσει η στραβή στο βουνό (γιατί τότε την κάτσαμε....)

:wave2:

gefr
01/12/2007, 01:37
Αυτό λπίζω να μου λύσει το πρόβλημα. Αλλά πάλι θα δείξει. Πάντως θα έχω πάντα μαζί μου ένα ανταλλακτικό.


113494

gefr
01/12/2007, 01:39
οπίσθια!


113495

el patron
02/12/2007, 13:29
Η τρομπα συμπλεκτη ειναι μια και λεγεται evoluzionne και στοιχιζει
περιπου 200 ευρω με μεταφορικα απο αμερικη .
Το προβλημα λυνεται οριστικα και δεν βγαζει ποτε βλαβη.
Με τον ακαμαρινο ειχαμε συζητησει για ομαδικη παραγγελια
αλλα δεν καναμε κατι .

lc8ergr1
03/12/2007, 09:28
o gefr EKANE THN ΣΩΣΤΗ κινηση (σε ότι αφορά τα της αυστρίας - επιστολες κλπ)

αυτο σημαίνει καταναλωτική συνειδηση απο την μια μερία

και ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ της ΚΤΜ από την αλλη

βασικά αυτό που πρέπει να γίνει ειναι μια ομαδικη ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ στον ΕΥΡΩΠΑΙΟ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ....

κατι για το οποιο GEFR επικοινώνησε μαζι μου Please///

gefr
09/12/2007, 23:42
και ο τρόποςνα την εντοπίσω.


113837

gefr
09/12/2007, 23:44
δέν φαίνεται ράγισμα


113838

gefr
09/12/2007, 23:45
γέμισμα με νερό


113839

gefr
09/12/2007, 23:47
κλείσιμο με το δάχτυλο


113840

gefr
09/12/2007, 23:48
πίεση με το δάχτυλο.
Νερό εμφανίζεται στο σημείο που προφανώς υπάρχει ρωγμή. Η συγκεκριμένη ρωγμή είναι μικρή και ο συμπλέκτης μου δούλευε για δύωρο πρίν αδειάσει το υγρό.


113841

gefr
28/12/2007, 10:25
1) Αντικατάσταση μέσα στην εργοστασιακή εγγύηση. Το ανταλλακτικό έχει τροποποιηθεί και πρέπει να λύνει οριστικά το πρόβλημα.
2) Κόλλημα με εποξική κόλλα της μεταλλικής μπίλιας μέσα στο πιστονάκι. Αυτό θα μοιράζει τις δυνάμεις καλύτερα και το πιστονάκι δεν θα ραγίζει.
3) Κατασκευή νέου πιστονιού σε τoρναδόρο, με λίγο ρηχότερη τρύπα, ώστε να είναι ανθεκτικότερο. Αυτό έχω τοποθετήσει εγώ.
4) Αντικατάσταση το πιστονάκι και το κυλινδράκι με το Εvoluzione. Ακριβή λύση με 10ετή εγύηση.

Επιπρόσθετα, τοποθέτησα και την αλουμινένια βάση που είχα κατασκευάσει, αντίγραφο της πλαστικής, επειδή η εργαστασιακή παραμορφώνεται ελαφρά. Τώρα η λειτουργία είναι ικανοποιητική. Καλή χρονιά.

gefr
16/01/2008, 15:22
Έβαλα 10ράκι λάδι για μπουκάλες ανάρτησης αλλά με το κρύο ήταν πολύ πηχτό. Βρήκα λαδάκι SAE 0 κατόπιν υπόδειξης του Vegeta και ο συμπλέχτης ελάφρωσε πολύ. Να σημειώσω οτι δεν άδειασα το παλιό υγρό αλλά αφαίρεσα μία ποσότητα, ώστε να επιτύχω μίγμα κατ έκτίμιση κάτω από SAE 5. Το αποτέλεσμα είναι πολύ ικανοποιητικό.

Vegeta
17/01/2008, 10:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από gefr
Έβαλα 10ράκι λάδι για μπουκάλες ανάρτησης αλλά με το κρύο ήταν πολύ πηχτό. Βτήκα λαδάκι SAE0 κατόπιν υπόδηξης του Vegeta και ο συμπλέχτης ελάφρωσε πολύ. Να σημειώσω οτι δεν άδειασα το παλιό υγρό αλλά αφαίρεσα μία ποσότητα, ώστε να επιτύχω μίγμα κατ έκτίμιση κάτω από SAE5. Το αποτέλεσμα είναι πολύ ικανοποιητικό.

:a013: :wave2:

Nik0s
20/02/2008, 10:07
:mad: :mad: :mad:

15.000 χλμ και μόλις έμεινε για δεύτερη φορά :bigcry:

Vegeta
20/02/2008, 15:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nik0s
:mad: :mad: :mad:

15.000 χλμ και μόλις έμεινε για δεύτερη φορά :bigcry:

I’m sorry about that…

Evoluzione φίλε μου, evoluzione, γιατί με τον "μαμά" πάντα τα ίδια θα έχεις...
:smilea:

taxydromos
20/02/2008, 15:47
σε ποια δ/νση μπορουμε να βρουμε την evoluzione?

Vegeta
20/02/2008, 16:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από taxydromos
σε ποια δ/νση μπορουμε να βρουμε την evoluzione?

Το site της εταιρίας είναι

http://www.evoluzione.net/

αλλά το έχει και η KTM Twins

http://www.ktmtwins.com/

:wave2:

sas
20/02/2008, 17:20
Πρέπει να είμαι από του κ@λόφαρδους :D αφού σε 55.000χλμ με έχει αφήσει μια φορά (στα 20-23.000)

akamarinos
20/02/2008, 17:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από sas
Πρέπει να είμαι από του κ@λόφαρδους :D αφού σε 55.000χλμ με έχει αφήσει μια φορά (στα 20-23.000)

και γω μαλλων ανοικω στην ιδια κατηγορια :D
απλα πηρα τον evoluzione για να μην τυχει και καθομαι και ασχολουμαι σε κανα βουνο ή σε καμια autostrada

taxydromos
20/02/2008, 17:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από akamarinos
και γω μαλλων ανοικω στην ιδια κατηγορια :D
απλα πηρα τον evoluzione για να μην τυχει και καθομαι και ασχολουμαι σε κανα βουνο ή σε καμια autostrada

τον αγορασες απο αμερικη μεσω του site?
πληρωμη πως?

akamarinos
20/02/2008, 18:01
με paypal
η λαλακια ηταν στο τελωνειο
οπου για 2 τρομπες μας χρεωσαν 160ευρωπαικα

βεβαια αμα ειχαμε παει μονοι μας να κανουμε τον εκτελωνησμο θα μας ειχε ερ8ει φτηνοτερα...
αλλα βαριομασταν

για 2 κοματια μας ηρ8ε 326? η μια:cry:

επιπλεον σε παλια μοντελα προτεινεται αντικατασταση του αξωνα που κινει η τρομπα
συν κανα 60?

βαλε και τα εργατικα ...... κανα 400αρι θα μου παει.......

taxydromos
20/02/2008, 18:05
tnks αργυρη:)

τουλαχιστον δεν θαχεις την εγνοια του συμπλεκτη στα μακρινα ταξιδια! :cool:

gefr
21/02/2008, 01:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από akamarinos

επιπλεον σε παλια μοντελα προτεινεται αντικατασταση του αξονα που κινει η τρομπα
συν κανα 60?



κάποιοι είχαν φθαρμένο το αξονάκι από την επαφή του σε κάποιο σημείο της μηχανής. Αλλοιώς δεν βελτιώνει κάτι...σημαντικό.

Vegeta
21/02/2008, 09:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από akamarinos
με paypal
η λαλακια ηταν στο τελωνειο
οπου για 2 τρομπες μας χρεωσαν 160ευρωπαικα

βεβαια αμα ειχαμε παει μονοι μας να κανουμε τον εκτελωνησμο θα μας ειχε ερ8ει φτηνοτερα...
αλλα βαριομασταν

για 2 κοματια μας ηρ8ε 326? η μια:cry:

επιπλεον σε παλια μοντελα προτεινεται αντικατασταση του αξωνα που κινει η τρομπα
συν κανα 60?

βαλε και τα εργατικα ...... κανα 400αρι θα μου παει.......

Αν τον αγόρασες από την evoluzione τότε ναι, το στέλνει δια της νομίμου οδού μέσω τελωνείου και σου στοιχίζει ο κούκος-αηδόνι (είχα ρωτήσει τον Ken αν γίνεται να το στείλει ως “gift” και μου είπε ότι δεν μπορεί). Τα καλά παιδάκια όμως από την KTM Twins το στέλνουν ως "gift" (και το έχουν και 5$ φθηνότερα). Όσο για την τοποθέτηση, μόνο κουλός δεν μπορεί να το βάλει μόνος του, για να πρέπει να του το τοποθετήσει μάστορας!! :D

Vegeta
21/02/2008, 09:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από gefr
κάποιοι είχαν φθαρμένο το αξονάκι από την επαφή του σε κάποιο σημείο της μηχανής. Αλλοιώς δεν βελτιώνει κάτι...σημαντικό.

Σωστός gefr! Εγώ δε όταν άλλαξα και έβαλα τον evoluzione είδα ότι ο άξονας είναι ο ασημένιος (παλιός) και όχι ο καινούριος ο μαύρος (δεν είχαν κάνει δηλ. το upgrade στον προηγούμενο ιδιοκτήτη). Παρ' όλα αυτά ο evoluzione δουλεύει περίφημα και με τον παλιό άξονα.

Nik0s
21/02/2008, 10:08
Το μηχανάκι μπήκε συνεργείο με αφορμή τον συμπλέκτη και θα κάνει και το service των 15.000

εννοείται στην εγγύηση ο συμπλέκτης :winka:

akamarinos
21/02/2008, 12:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vegeta
Όσο για την τοποθέτηση, μόνο κουλός δεν μπορεί να το βάλει μόνος του, για να πρέπει να του το τοποθετήσει μάστορας!! :D

1) δεν το βρισκω σωστο να αποκαλεις καποιον ετσι καλα κρυμενος πισω απο ενα nick

2) πιστευω πως δεν εχεις ουτε τα μισα απο τα απαραιτητα εργαλεια και γνωσεις για την συγκεκριμενη εργασια.

Vegeta
21/02/2008, 14:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από akamarinos
1) δεν το βρισκω σωστο να αποκαλεις καποιον ετσι καλα κρυμενος πισω απο ενα nick

2) πιστευω πως δεν εχεις ουτε τα μισα απο τα απαραιτητα εργαλεια και γνωσεις για την συγκεκριμενη εργασια.

1) Το συγκεκριμένο εξάρτημα συνοδεύεται από λεπτομερείς οδηγίες για την τοποθέτηση του και απευθύνεται σε άτομα που η ικανότητα τους είναι στο να μπορούν να βιδώσουν και να ξεβιδώσουν μια βίδα. Ακόμα και οι οδηγίες εξαέρωσης είναι απλούστατες, αν και εγώ το έκανα με το συμβατικό τρόπο (όπως κάνουμε εξαέρωση στα δισκόφρενα). Παρ όλα αυτά έχεις δίκιο γιατί αυτό δε μου δίνει το δικαίωμα -έστω και χαριτολογώντας- να αποκαλώ κάποιον "κουλό" ή να έχω την απαίτηση επειδή το έκανα εγώ να μπορεί να το κάνει και εκείνος.
Όσο για το αν κρύβομαι πίσω από ένα nick, το ίδιο ισχύει και για εσένα όσο αφορά εμένα. Δε σε ξέρω, δε με ξέρεις, υποφέρω κι υποφέρεις!

2) Όσο αφορά τα εργαλεία, το μόνο που προνόησα να κάνω όσο περίμενα να έρθει το πακέτο, ήταν να παραγγείλω και ένα σετ allen από το eBay που να καλύπτει και τις δύο περιπτώσεις (SAE και metric σύστημα), μιας και η evoluzione εδρεύει στην Αμερική. Για τα υπόλοιπα εργαλεία τι να πω, ένα σετ καρυδάκια, ένα σετ γερμανοπολύγωνα και ένα σετ κατσαβίδια να πω την αμαρτία μου τα έχω...
Από γνώσεις τώρα δε θα επεκταθώ. Ηλεκτρονικός είμαι και όχι μηχανικός. Απλά πιάνουν τα χέρια μου, κατανοώ αυτά που διαβάζω σε ένα service manual, και από όλα αυτά κρίνω μέχρι που μπορώ να βάλω χέρι στη μηχανή μου όσο αφορά τη συντήρηση της ή σε κάτι έκτακτο που τύχει.

Ζητώ συγνώμη αν προσέβαλα κανέναν και αποσύρω τον άνω χαρακτηρισμό, καθώς και αν σας κούρασα.

:edit: Αν δεν το έχεις τοποθετήσει ακόμα και έχεις όρεξη για βόλτα κατά Άλιμο μεριά κάποιο Σάββατο ή Κυριακή, κερνάω καφέ και μπορούμε να το τοποθετήσουμε μαζί. Στείλε π.μ. :wave2:

gefr
22/02/2008, 23:11
[i]
:edit: Αν δεν το έχεις τοποθετήσει ακόμα και έχεις όρεξη για βόλτα κατά Άλιμο μεριά κάποιο Σάββατο ή Κυριακή, κερνάω καφέ και μπορούμε να το τοποθετήσουμε μαζί. Στείλε π.μ. :wave2: [/B]

Έτσι μπράβο παιδιά. Τό'να χέρι νίβει 'άλλο και τα δυό το πρόσωπο.
Τα εργαλεία της μηχανής είναι υπέρ αρκετά. Κάποια άλλεν ίσως χρειάζονται συμπλήρωμα. Γειά χαρά.

akamarinos
23/02/2008, 00:59
ευχαριστω ρε συ
αλλα ξερω και γω να αλλαζω τρομπα

να αλλαζω το αξονα δεν ξερω
ή μαλλων εχω δει στο how πως γινεται
και δεν μου φανηκε και πολυ δυσκολη διαδικασια
αλλα δεν θελω να μπλεξω

μπορουμε παντως να κανονησουμε καμια βολτα σε κανα ρωσσο ή κατι ποιο κοντινο

ernti
25/02/2008, 22:49
Αλλος για τη βαρκα μας...
Αλλος για τη βαρκα μας..
Εμεινα απο συμπλεκτη.:bigcry:
950 SM
9500 ΧΛΜ
Πατιναρε φοβερα και ξεκινησε το πατιναρισμα πολυ αποτομα..
Παω το ανοιγουν,τζαμι οι δισκοι,αλλα ειχε ξεβιδωσει η καμπανα..
Σφιγγουμε τη καμπανα,λεω ωραια φτηνα τη γλυτωσα,πα να φυγω και μενω απο υγρα συμπλεκτη.
Ο μηχανικος μου ειπε οτι τα παιξε τωρα, γιατι οσο ηταν ψιλολασκα η καμπανα,δεν ειχε πιεση αρκετη το υδραυλικο κυκλωμα και δε ζοριζοταν..

Vegeta
26/02/2008, 09:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από akamarinos
ευχαριστω ρε συ
αλλα ξερω και γω να αλλαζω τρομπα

να αλλαζω το αξονα δεν ξερω
ή μαλλων εχω δει στο how πως γινεται
και δεν μου φανηκε και πολυ δυσκολη διαδικασια
αλλα δεν θελω να μπλεξω

μπορουμε παντως να κανονησουμε καμια βολτα σε κανα ρωσσο ή κατι ποιο κοντινο

Χο χο, είμαι μέσα για την βόλτα, αλλά να το ξέρω 3-4 μέρες νωρίτερα ώστε η παντόφλα να πέσει ελαφριά !! :lol: (γυναίκα και παιδί γαρ)

Όσο για τον άξονα δείχνει εύκολο με τη μόνη προσοχή να χρειάζεται στο ξεβίδωμα (και κυρίως μετά στο βίδωμα) της πλάκας πίεσης της καμπάνας. Η επόμενη αγορά μου σε εργαλείο θα είναι ένα μικρό δυναμόκλειδο για 1/4" καρυδάκια και ροπές από 5-20Νm, καθώς μεγάλο δυναμόκλειδο έχω.
Αυτό που με "τρώει" εμένα να κάνω είναι ένα ξέπλυμα του κυκλώματος ψύξης, καθώς έχω δει αυτή τη γκρι "μούργα" στο δοχείο και στο καπάκι του ψυγείου, αλλά ψιλο-κοτέβω!:lol:

Περιμένω πρόσκληση ! :beer:

gefr
29/02/2008, 16:48
οτι είναι κερί ή λάδι συντήρησης που υπάρχει μέσα στο κύκλωμα από την αρχή και μου φαίνεται πιό λογικό από την άμμο από το χυτήριο. Οπότε δεν νομίζω να είναι τόσο σημαντικό.

Vegeta
29/02/2008, 19:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από gefr
οτι είναι κερί ή λάδι συντήρησης που επάρχει μέσα στο κύκλωμα από την αρχή και μου φαίνεται πιό λογικό από την άμμο από το χυτήριο. Οπότε δεν νομίζω να είναι τόσο σημαντικό.

Κερί ?? :confused: Λάδι ?? :look: Κουφό ακούγεται... Αυτό έχει ειπωθεί από ΚΤΜ μεριά ??
Εγώ πιστεύω ότι μάλλον κάτι "αφινίριστο" στο όλο κύκλωμα, αφήνει τα υπολείμματα του..

gefr
03/03/2008, 19:27
αλλά μου φαίνεται πολύ λογικό. Δέν το έχω δεί όμως για να λέμε και του στραβού το δίκιο.

gefr
06/06/2008, 07:42
του συμπλέκτη, σαν το δικό μου, έχω μηχανουργό στη Θεσ/νίκη που κατασκεύασε και το δεύτερο αντίγραφο με επιτυχία. Κοστίζει 70? (περιλαμβάνεται και αλουμινένια βάση για αντικατάσταση της πλαστικής, μαύρου χρώματος) και μπορώ να του δώσω την παραγγελία αν μου το ζητήσετε. Επίσης αναλαμβάνω και τη μεταφορά από Θεσ/νίκη. Για τους Θεσσαλονικείς, είναι ο Νίκος Γοτουχίδης, Μαβίλη 20, κοντά στην πλατεία Βαρδαρίου. Μπιλίτσα και τσιμούχα θα χρειαστεί να προμηθευτείτε από την τοπική αγορά (0.20? η τσιμούχα, άγνωστο η μπιλίτσα αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την παλιά και λάδι Magura νομίζω SAE 7,5 ή fork oil αντίστοιχο).


Υστερόγραφο. Δεν υπάρχει εργολαβικό όφελος.

lc8ergr1
06/06/2008, 09:11
THANKS MATE


it works fine on mine!!!!

taxydromos
06/06/2008, 15:57
εχουν ερθει τρομπες τριτης γενεας στην hellinmoto...

gefr
06/06/2008, 16:54
και πιστεύω αυτή ήταν η δεύτερη γεννιά. Η τρίτη ποιά είναι;

Vegeta
07/06/2008, 09:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από gefr
..... Η τρίτη ποιά είναι;


Της evoluzione !! :rotflmao: :bawl: :rotflmao: :bawl: :rotflmao:

:beer:

gefr
11/12/2008, 06:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από taxydromos
εχουν ερθει τρομπες τριτης γενεας στην hellinmoto...


το αρχικό ήταν το # 60032061044

το επόμενο ήταν το # 60032061144 ενώ

το νεότερο ανταλλακτικό είναι το # 60032064