View Full Version : προβλήματα του LC8 adventure
arxetypo
02/02/2010, 10:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από lc8ergr1
ZHTA ΠΛΗΡΗ ΑΛΛΑΓΗ MAGURA ΣΕΤ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΝΥΧΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΥΣΑΙ
ΑΝ ΣΟΥ ΠΟΥΝ ΜΑ ΜΟΥ ΠΕΣ
1 ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΩ ΣΤΟ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
2 ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΩ ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΟ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
3 ΘΣ ΓΡΑΦΩ ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΚΤΜ ΑΥΣΤΡΙΑ
ΚΛΑΝΟΥΝ ΜΕΝΤΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΑΜΕΣΑ
Μιλησα στο τηλ με το 500 και μου ειπαν οτι θα μου αλλαξουν το σετ τρομπας συμμπλεκτη,ειμαι ενταξη με αυτην την αλλαγη?
Αρχικά δημιουργήθηκε από arxetypo
Μιλησα στο τηλ με το 500 και μου ειπαν οτι θα μου αλλαξουν το σετ τρομπας συμμπλεκτη,ειμαι ενταξη με αυτην την αλλαγη?
Eισαι οκ,το εχω αλλαξει 2 φορες με τη δευτερη κοντα στη ληξη της 3ετης εγγυησης!
Εννοειται χωρις χρεωση!:wave2:
lc8ergr1
02/02/2010, 11:30
και να προσεξεις οταν σου κανουν την αλλαγη να μην πληρωσεις - μην σε χρεωσουν εξοδα
τοποθετησης (γαμησιατικα περαστικα ή αλλιως labour hours)
δραχμη μην δωσεις
Στην επόμενη αλλαγή, που θα είσαι και εκτός εγγυήσεως, βάλε το EVOLUZIONE και τελείωσες μία και καλή.
:wave2:
Ravendark
02/02/2010, 13:28
Έχω ακούσει από αρκετούς που χρησιμοποιούν αυτή την τρόμπα:
http://cgi.ebay.de/KTM-RC8-KUPPLUNGSZYLINDER-NEHMER-CNC-ORANGE-SPEZIAL_W0QQitemZ320461188464QQcmdZViewItemQQptZMotorrad_Kraftradteile?hash=item4a9cf9ad70
Την έχει χρησιμοποιήσει κανεις;
Αρχικά δημιουργήθηκε από gefr
Θα πρέπει να αντικατασταθούν οι φλάντζες στην τρόμπα αυτή. Είναι πολύ σπάνια βλάβη.
Πιό πιθανό είναι αυτό που λέει ο Vegeta.
Η συνήθης ζημιά στην τρόμπα του συμπλέκτη δεν ευθύνεται για διαρροή στη μανέτα, αλλά κάτω χανηλά στην περιοχή της τρόμπας συμπλέκτη.
Φιλε gefr μετα απο αλλαγη της τρομπας του συμπλεκτη αρχισε η διαρροη στη μανετα. μαλλον δεν ειναι και πολυ σπανια απο οτι μου φαινεται τελικα, συμφωνα παντα και με τον μαστορα.
αν και αλλαξα o ring και στανιαρε για κανα τριμηνο αρχισε και παλι το δακρυσμα. μαλλον ειναι τελικα το σωμα. προς το παρον συχνα γεμισματα διοτι ειναι και ακριβο.
φιλικα
vag950
Πολύ απίθανο το συνεργείο να έκανε τέτοια γκάφα αλλά ποτέ δεν ξέρεις... το υγρό φρένων τρώει τις τσιμούχες και στο πιστονάκι της μανέτας και γενικότερα στο σύστημα του συμπλέκτη. Για πιό φτηνό χρησιμοποώ fork oil με ιξώδες SAE 2,5 ή 0. Κάνει μιά χαρά.
Να διευκρινίσω εδώ οτι σου αντικατέστησαν την κάτω τρόμπα του συμπλέκτη; (slave cylinder)
Στο advrider τα κρούσματα σε master cylinder είναι ένα ή δύο στα 3 χρόνια που το παρακολούθώ.
Ravendark
Η κάτω τρόμπα που είδες έχει τοποθετηθεί σε κανένα δύο μοτοσυκλέτες με καλά αποτελέσματα, αλλά είναι μάλλον νωρίς να πεί κανέις. Αν έχεις κρατήσει την παλιά τσέκαρε αν το πρόβλημά σου είναι αδιόρατο ράγισμα στο πιστονάκι. Πιστεύω οτι αυτό είναι η συνήθης βλάβη οπότε το κυλινδράκι που βρήκες θα πρέπει να λύνει το προβλημα. Να σημειώσω εδώ οτι εγώ έχω κοπιάρει το πιστονάκι σε λίγο παχυτερο μέσα στη φωλιά και την μαύρη πλαστική βάση του κυλίνδρου σε αλουμίνιο. Η δουλειά έγινε σε τορναδόρο και έχω ησυχάσει (σε 950Adv 5 αστοχίες στο κάτω κυλινδράκι, οι δύο που έλεγξα είχαν ράγισμα στο πιστονάκι) με κόστος γύρω στα 75?.
arxetypo
04/02/2010, 16:20
τελικα πηγα στο 500,μιλαμε για χειρουργειο με πολυ κυριλε χωρο αναμονης-ενιωθα λες και περιμενα να μου πει τα νεα ο γιατρος-μου αλλαξανε σετ τρομπας χωρις καμια χρεωση και σε μια ωρα ημουν ετοιμος
ή την κάτω τρόμπα; Μπορείς να διευκρινήσεις;
arxetypo
05/02/2010, 14:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από gefr
ή την κάτω τρόμπα; Μπορείς να διευκρινήσεις;
Οταν τον ρωτησα μου ειπε οτι μου αλλαξε το σετ τρομπας και αυτο δεν περιλαμβανει την κατω,η οποια ετσι και αλλιως δεν ειχε προβλημα
Καλημέρα,
Αντιμετωπίζω το εξής στο 950 adventure: Κατα τις πρόσφατες κρύες μέρες, το κόκκινο led στο καντράν (πίεση λαδιού) δεν άναβε κατά το check. Αυτό συνέβαινε είτε η μηχανή ήταν κρύα, είτε ζεστή. Όταν την έβαζα μπροστά, το led αναβοσβηνε για λιγο, ως συνήθως, και ξαναέσβηνε. Τώρα που οι μέρες είναι πιο ζεστές, δεν έχει ξανασυμβεί. Δεν τίθεται θέμα ελλιπής ποσότητας λαδιού μιας και τα τσεκάρω συχνά. Πρέπει να είχε κολλήσει η βαλβίδα(;) που δίνει ένδειξη στο led.
Έχει αντιμετωπίσει κανείς σας κάτι παρόμοιο;
Πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο.
Μήπως θα πρέπει να απευθυνθείς στον μηχανικό σου? Δεν παίζουν με τέτοια πράγματα.
Έχω μιλήσει φυσικά και με το μηχανικό και μου είπε ότι μάλλον αυτό είναι (βαλβίδα ή αισθητήρας, δε θυμάμαι). Επίσης, εφόσον έχει σταματήσει να το κάνει, δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας (κατά τα λεγόμενα του).
Ήθελα να ξέρω αν το έχει αντιμετωπίσει και άλλος και τι ήταν τελικά.
Τέσπα, καλού κακού θα την αλλάξω σύντομα, στο επόμενο προγραμματισμένο σέρβις.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Elesun
Έχω μιλήσει φυσικά και με το μηχανικό και μου είπε ότι μάλλον αυτό είναι (βαλβίδα ή αισθητήρας, δε θυμάμαι). Επίσης, εφόσον έχει σταματήσει να το κάνει, δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας (κατά τα λεγόμενα του).
Ήθελα να ξέρω αν το έχει αντιμετωπίσει και άλλος και τι ήταν τελικά.
Τέσπα, καλού κακού θα την αλλάξω σύντομα, στο επόμενο προγραμματισμένο σέρβις.
Εχει συμβει και σε εμενα. ξαφνικα ενα πρωι, κρυο ειναι η αληθεια, μας αφησε χρονος το λαμπακι(αισθητηρας).
Λαδια ολα κανονικα.
Πριν απο καμποσο καιρο ειχα αλλαξει και καδενα εκκεντροφορου, και πριν απο περισσοτερο καιρο και τσιμουχα του πρεσοστατη και ανεπιστροφη βαλβιδα.
Σε συννενοηση με το συνεργειο το ταπωσαμε και εβγαλα εκτος το αισθητηρα(για να γλιτωσω διαρροες στο μελλον).
Απο οτι εχω καταλαβει και μου εδωσε να καταλαβω και ο μαστορας εκει που εχει τον αισθητηρα ειναι και λιγο "αχρηστος".
Και τι εννοω, αν πεσει για αποιοδηποτε λογω η πιεση το πρωτο πραγμα που ακους ειναι οι τεντωτηρες, ως υδραυλικοι,(προτου αλλαξω την καδενα εκανε στα χαμηλα που δε ειχε αρκετη πιεση, σαν κουδουνηστρα).
Τον αισθητηρα τον εχει ακριβως απεναντι απο τον τεντωτηρα αρα διαβαζει την ιδια πιεση.
αυτα τα ολιγα.
Δεν θα χρησιμοποιούσα άλλο εξάρτημα για άλλη δουλειά, γιατί όταν κροταλίσει η αλυσίδα θα φθείρεται κιόλας. Δικό σου θέμα βέβαια.
Αλλά γιατί δεν μπορεί ο μάστοράς σου να κάνει τον αισθητήρα να δουλεύει; μου φαίνεται περίεργο.
Αλήθεια ποιός είναι ο εν λόγω κύριος; Έχει όνομα;
Αρχικά δημιουργήθηκε από gefr
Δεν θα χρησιμοποιούσα άλλο εξάρτημα για άλλη δουλειά, γιατί όταν κροταλίσει η αλυσίδα θα φθείρεται κιόλας. Δικό σου θέμα βέβαια.
Αλλά γιατί δεν μπορεί ο μάστοράς σου να κάνει τον αισθητήρα να δουλεύει; μου φαίνεται περίεργο.
Αλήθεια ποιός είναι ο εν λόγω κύριος; Έχει όνομα;
Στην προκειμενη περιπτωση δεν νομιζω οτι χρειαζεται να αναφερθει το ονομα.
Μου προτεινε κατι το δεχτηκα και συνεχιζουμε. (στο στελνω πμ αν επιθυμεις)
Στην τελικη χασουρα εχει αφου απο οτι εχω καταλαβει δεν ειναι και το πιο αξιοπιστο εξαρτημα(αισθητηρας και τσιμουχα). Αλλαγη γυρω στα 50 ευρω.
Οσον αφορα το κροταλισμα της καδενας δεν προκειτια να την αφησεις να το κανει για πολυ καιρο ωστε να εχεις φθορα απο αυτο. Οπως θα σε προειδοποιησει ο αισθητηρας,και θα πας κατευθειαν για συνεργειο, ετσι θα γινει και με τον ηχο.
stavros rc8
23/02/2010, 18:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από akamarinos
Έχω παρατηρήσει πως συχνά μπαίνουν χρήστες και φτιάχνουν thread που ξεκινάει κάπως έτσι: “θέλω να πάρω το ****** κτμ αλλά φοβάμαι μη μου τα βαρέσει. Εσείς που τα έχετε τεστάρει πείτε μου τι προβλήματα βγάζουν”
Οπότε παρακάτω παραθέτω όσα προβλήματα γνωρίζω για το 950-990 adventure
Συμπλέκτης
Το μόνο πρόβλημα ΚαΤ’εΜου (αφού όλα τα άλλα είναι μεμονωμένες - συγκεκριμενές περιπτώσεις)
Ο υδραυλικός συμπλέκτης της magura χαλάει
Ποιο συγκεκριμένα ραγίζει το έμβολο του
Δεν πρόκειται να σε αφήσει στην μέση του πουθενά
Και ο συμπλέκτης προειδοποιεί τον αναβάτη πριν τα φτύσει εντελώς.
Αρχικά γίνετε ποιο σκληρός και εν συνεχεία αρχίζει και δακρύζει
Τώρα άμα είσαι σε ταξίδι μακριά απλά συμπληρώνεις υγρά μέχρι να φτάσεις κάπου να το φτιάξεις
Αυτό το πρόβλημα το βγάζει συνήθως κάθε 20.000χλμ αλλά αυτός ο αριθμός είναι στο περίπου και εξαρτάται από την χρήση.
Καλύπτεται από την εγγυηση, αλλά έχω ακούσει περιπτώσεις να αλλαχτεί αφιλόκερδος και μετά την λήξη της εγγυησης
Αντλία νερού
Τα 10 πρώτα 950 που ήρθαν στην Ελλάδα το 03 είχαν πρόβλημα με την τρόμπα νερού
Ποιο συγκεκριμένα μια ασφάλεια που υπάρχει μέσα στην αντλία τραυμάτιζε μέρος της που είχε σαν αποτέλεσμα να ελλατόνονται τα διαθέσιμα υγρά ψύξης
φτιαχτηκαν στην εγγυηση
Πίσω δισκοπλακα
Υπάρχουν περιπτώσεις που η πίσω δισκοπλακα έχει ραγίσει από την διαστολή – συστολή.
edit
δεν καλύπτεται από την εγγυηση
Κατανάλωση λαδιού
Έχουν υπάρξει περιπτώσεις που το μοτερ από μηδεν χιλιομετρα έκαιγε πολύ λάδι
Σε αυτές τις περιπτώσεις αλλάχτηκε το μοτέρ εξολοκλήρου
Η επιτρεπόμενη κατανάλωση λαδιού από την ktm είναι 0,3 – 0,5lt/1.000χλμ
Έχουν ακουστεί περιπτώσεις που ο συμπλέκτης δεν απομωνονει καλά και το κιβώτιο σκληραίνει
Το καλωδιάκι του ηλεκτρικού κοντέρ
Ταλαιπωρείται από ένα tai-wrap που το συγκρατεί.
Ως αποτέλεσμα ισως να κόπει εσωτερικά και όχι εντελώς το καλώδιο και να μην λειτουργούν οι χιλιομετρητες και το ταχύμετρο.
Αλλάζεται στην εγγυηση αλλα είναι πολύ εύκολη η επισκευή του ακόμα και από μη εξειδικευμένο άτομο (πχ αναβάτης)
Εγώ απλά αφαιρεσα το συγκεκριμένο tai-wrap
Το abs των πρωτων 990 ειχε πρόβλημα αδιαβροχοποίησης
τα μηχανάκια ανακληθήκαν και αποκαταστάθηκε το προβλημα
Σε περίπτωση που δεν επισκευαστηκε σε καποιο μηχανακι, απλά μπορεί κάτω από συγκεκριμένες προϋποθέσεις-συνθηκες μπορει να μην λειτουργήσει το abs και ο αναβάτης να έχει συμβατικα φρένα για καποιο χρονικο διαστημα
Όποιος έχει να συμπληρώσει κάτι που ξέχασα ή δεν γνωρίζω πολύ ευχαρίστως
Δεν ξερω για τα προβληματα που λες φιλε μου......αλλα το μηχανακι τα ΣΠΑΕΙ......:D :D :D :D :D
Παρατηρήσεις:
1) Συμπλέκτης.
Το κυλινδράκι συνήθως είναι η αιτία γιατί ραγίζει. Έχοντας ζήσει τη ζημιά 5 φορές σε 75χιλ χλμ, σας διαβεβαιώνω οτι τα υγρά φεύγουν σε καμιά δεκαριά χρήσεις του λεβιέ του συμπλέκτη, που μπορεί να συμβούν μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα.
Η πιό μεγάλη πιθανότητα είναι να σας αφήσει τη στιγμή που χρησιμοποιείτε πολύ το συμπλέκτη και ο κινητήρας είναι πολύ ζεστός (το δεύτερο πληθυντικό γιατί εγώ έχω αντικαταστήσει το συγκεκριμένο εξάρτημα και έχω λύσει το πρόβλημα αυτό. Το αναβαθμισμένο εξάρτημα εμφανίστηκε μετά το 2008, οπότε τα προηγούμενα μοντέλα θα παρουσιάσουν κάποια στιγμή πρόβλημα, συμπεριλαμβανομένου των 990Adv.
Σύμφωνα με τις δικές μου εμπειρίες, ο συμπλέκτης δεν προειδοποιεί.
Έχει αναφερθεί και η περίπτωση να χάνει το ο-ρίγκ στο πιστονάκι της εν λόγω τρόμπας. Σε αυτή την περίπτωση, πιθανό να υπάρχει πιό προοδευτική αστοχία, αλλά δεν έχω αντιμετωπίσει τέτοια αστοχία.
2) Αντλια νερού
Η αντλία νερού παρουσιάζει πρόβλημα επειδή η τσιμούχα δεν άντεχε την τριβή με το αξονάκι αλλά ούτε και το αξονάκι άντεχε την τριβή. Το αποτέλεσμα ήταν ότι δημιουργούνταν διαρροή. Εγώ με 950Adv 2003 έφτασα τα 100χιλ χλμ πρίν να έχω πρόβλημα.
Αναβάθμιση του εξαρτήματος έγινε το 2008, οπότε όσοι έχουν προηγούμενα μοντέλα να το έχουν κατά νού και όχι μόνο οι πρώτοι 10 , ούτε μόνο στα 950. Η βλάβη αυτή δεν σε αφήνει στο δρόμο, αλλά αν συμβεί είναι δύσκολο να επισκευαστεί μακρυά από συνεργείο. Η πιό σίγουρη διάγνωση είναι από την κυματοειδή μορφή του φίλτρου λαδιού (αν αυτό είναι χάρτινο όπως το μανίσιο ). Άλλες ενδείξεις μπορεί να είναι μείωση της στάθμης του ψυκτικού, αυξημένος θόρυβος από την αλυσίδα εκκεντροφόρων, κρέμα στο εσωτερικό του καλύματος του συμπλέκτη και σπάνια λάδια στο ψυκτικό.
Το αναβαθμισμένο εξάρτημα περιλαμβάνει αξονάκι με διαφορετικό φινίρισμα και τσιμούχα από PTFE. Το 2009 τροποποιήθηκε και η φτερωτή, η φωλιά και το αξονάκι έγινε πιό μακρύ. Να σημειώσω εδώ οτι το μακρύτερο αξονάκι μπαίνει και στα 950 χωρίς αλλαγή φωλιάς και φτερωτής.
3) Κακή αποσύμπλεξη.
Από καινούργιο το 950Adv μου παρουσίαζε τράβηγμα στα φανάρια. Μετά από 45χιλ. χλμ η ΚΤΜ αντικατέστησε όλο το σύστημα του συμπλέκτη, δηλ. δισκάκια μεταλλικά και φιμπερένια, τον εντατήρα του συμπλέκτη (clutch booster) και ο συμπλέκτης μου έγινε κανονικός. Το κιβώτιο έγινε ικανοποιητικό. Η αναβάθμιση περιέχει τον ψεκαστήρα λαδιού στο συμπλέκτη και αντικατάσταση της ράβδου που αποσυμπλέκει. Αυτές οι αναβαθμίσεις εντάλθηκαν από το εργοστάσιο στα συνεργεία, αλλά δεν είναι γνωστό αν έγιναν από όλα τα συνεργεία.
sanguini
14/06/2010, 04:13
εχω το 990s του 06 με μονο 20000 χλμ η χρηση του ειναι 70% εκτος και 30
% εντος πολης,φοραει φιλτρο dna και acrapovic τυπικοτατα σερβις και απο πολυ νωρις παραπονα για εντονη μυρωδια καυσαεριων,στο συνεργειο το εχουν μπριζωσει καμποσες φορες μου λεει οτι δεν βρισκει τιποτα.....στα φαναρια οποιος ειναι πισω μου μασστουρωνει κανονικα!τι να κοιταξω ρε γαμωτο????????????
Black Mamba
14/06/2010, 04:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από sanguini
εχω το 990s του 06 με μονο 20000 χλμ η χρηση του ειναι 70% εκτος και 30
% εντος πολης,φοραει φιλτρο dna και acrapovic τυπικοτατα σερβις και απο πολυ νωρις παραπονα για εντονη μυρωδια καυσαεριων,στο συνεργειο το εχουν μπριζωσει καμποσες φορες μου λεει οτι δεν βρισκει τιποτα.....στα φαναρια οποιος ειναι πισω μου μασστουρωνει κανονικα!τι να κοιταξω ρε γαμωτο????????????
Σου εχουν "περασει" το προγραμμα για τις Akras?
Αν ναι μαλλον ειναι φυσιολογικο να σου μυριζει λογω του πιο
πλουσιου μιγματος.
Δεν ξερω αν με το "μπριζωμα" θα σου το βρουν οσο με ενα
καυσαναλιτη...:wave2:
Και το 990Adv νομιζω οτι μυρίζει επίσης. Δε νομίζω να είναι σημαντικό. Για σύγκρινέ το με κανένα άλλο...
cmantzik
08/07/2010, 11:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από akamarinos
Έχω παρατηρήσει πως συχνά μπαίνουν χρήστες και φτιάχνουν thread που ξεκινάει κάπως έτσι: “θέλω να πάρω το ****** κτμ αλλά φοβάμαι μη μου τα βαρέσει. Εσείς που τα έχετε τεστάρει πείτε μου τι προβλήματα βγάζουν”
Οπότε παρακάτω παραθέτω όσα προβλήματα γνωρίζω για το 950-990 adventure
Συμπλέκτης
Το μόνο πρόβλημα ΚαΤ’εΜου (αφού όλα τα άλλα είναι μεμονωμένες - συγκεκριμενές περιπτώσεις)
Ο υδραυλικός συμπλέκτης της magura χαλάει
Ποιο συγκεκριμένα ραγίζει το έμβολο του
Δεν πρόκειται να σε αφήσει στην μέση του πουθενά
Και ο συμπλέκτης προειδοποιεί τον αναβάτη πριν τα φτύσει εντελώς.
Αρχικά γίνετε ποιο σκληρός και εν συνεχεία αρχίζει και δακρύζει
Τώρα άμα είσαι σε ταξίδι μακριά απλά συμπληρώνεις υγρά μέχρι να φτάσεις κάπου να το φτιάξεις
Αυτό το πρόβλημα το βγάζει συνήθως κάθε 20.000χλμ αλλά αυτός ο αριθμός είναι στο περίπου και εξαρτάται από την χρήση.
Καλύπτεται από την εγγυηση, αλλά έχω ακούσει περιπτώσεις να αλλαχτεί αφιλόκερδος και μετά την λήξη της εγγυησης
Αντλία νερού
Τα 10 πρώτα 950 που ήρθαν στην Ελλάδα το 03 είχαν πρόβλημα με την τρόμπα νερού
Ποιο συγκεκριμένα μια ασφάλεια που υπάρχει μέσα στην αντλία τραυμάτιζε μέρος της που είχε σαν αποτέλεσμα να ελλατόνονται τα διαθέσιμα υγρά ψύξης
φτιαχτηκαν στην εγγυηση
Πίσω δισκοπλακα
Υπάρχουν περιπτώσεις που η πίσω δισκοπλακα έχει ραγίσει από την διαστολή – συστολή.
edit
δεν καλύπτεται από την εγγυηση
Κατανάλωση λαδιού
Έχουν υπάρξει περιπτώσεις που το μοτερ από μηδεν χιλιομετρα έκαιγε πολύ λάδι
Σε αυτές τις περιπτώσεις αλλάχτηκε το μοτέρ εξολοκλήρου
Η επιτρεπόμενη κατανάλωση λαδιού από την ktm είναι 0,3 – 0,5lt/1.000χλμ
Έχουν ακουστεί περιπτώσεις που ο συμπλέκτης δεν απομωνονει καλά και το κιβώτιο σκληραίνει
Το καλωδιάκι του ηλεκτρικού κοντέρ
Ταλαιπωρείται από ένα tai-wrap που το συγκρατεί.
Ως αποτέλεσμα ισως να κόπει εσωτερικά και όχι εντελώς το καλώδιο και να μην λειτουργούν οι χιλιομετρητες και το ταχύμετρο.
Αλλάζεται στην εγγυηση αλλα είναι πολύ εύκολη η επισκευή του ακόμα και από μη εξειδικευμένο άτομο (πχ αναβάτης)
Εγώ απλά αφαιρεσα το συγκεκριμένο tai-wrap
Το abs των πρωτων 990 ειχε πρόβλημα αδιαβροχοποίησης
τα μηχανάκια ανακληθήκαν και αποκαταστάθηκε το προβλημα
Σε περίπτωση που δεν επισκευαστηκε σε καποιο μηχανακι, απλά μπορεί κάτω από συγκεκριμένες προϋποθέσεις-συνθηκες μπορει να μην λειτουργήσει το abs και ο αναβάτης να έχει συμβατικα φρένα για καποιο χρονικο διαστημα
Όποιος έχει να συμπληρώσει κάτι που ξέχασα ή δεν γνωρίζω πολύ ευχαρίστως
καλησπερα , ειμαι κάτοχος 990 2010 , στα 1600 χλμ με άφησε απο αντλια βενζινης!!!
ειμαι αρρωστος γιαπωνεζοφιλος αλλα καψουρης με το adventure κ αναρωτιέμαι...μήπως έκανα
μακακια;!
KOSTAS-ER6
08/07/2010, 11:42
φιλε μου στα 1600 χλμ μαλλον δεν φταις εσυ αλλα ουτε η ΚΤΜ , μαλλον προκειται για στοχια υλικου!!!
Αλλαξε το στην εγγυηση κανε μερικα χλμ κ θα καταλαβειςτο λογο που επελεξες συτο το μηχανακι:beer: :beer: :beer:
GhostDog
08/07/2010, 11:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από cmantzik
καλησπερα , ειμαι κάτοχος 990 2010 , στα 1600 χλμ με άφησε απο αντλια βενζινης!!!
ειμαι αρρωστος γιαπωνεζοφιλος αλλα καψουρης με το adventure κ αναρωτιέμαι...μήπως έκανα
μακακια;!
τα 09-10 έχουν βγάλει πάρα πολλά αντλία βενζίνης σε πολύ λίγα χλμ. σαν το δικό σου...
αστοχία παρτίδας της τρόμπας μάλλον.
εξαρτάται αν σε ενόχλησε τόσο πολύ.. τότε μάλλον έκανες μαλακία.. ο μόνος που μπορεί να το κρίνει είσαι συ.
πάντως άν είναι το R και θες να το βάλεις αγγελία ρίξε πμ :D
Η τρόμπα συμπλέκτη χτύπησε στα 50000χμ και 1 εβδομάδα μετά την λήξη της εγγύησης (άτιμος Murphy). Αλλάχτηκε στα πλαίσια εγγύησης καλής θέλησης απο την ΚΤΜ :)
Αρχικά δημιουργήθηκε από cmantzik
καλησπερα , ειμαι κάτοχος 990 2010 , στα 1600 χλμ με άφησε απο αντλια βενζινης!!!
ειμαι αρρωστος γιαπωνεζοφιλος αλλα καψουρης με το adventure κ αναρωτιέμαι...μήπως έκανα
μακακια;!
:rotflmao: :rotflmao: Αριβώς στα ίδια χλμ μου το έκανε και εμένα πριν 2 χρόνια. Αλλάχτηκε και έκτοτε δεν ξαναασχολήθηκα. Θα καταλάβεις σε 5-6000 χλμ γιατί το πήρες :beer: :beer:
cmantzik
21/07/2010, 13:46
Εννοείτε οτι το μηχανάκι είναι απίστευτο κ είναι ίσως απο τα λίγα που δεν μετανιώνεις τα λεφτά που έδωσες(στις μέρες μας πολλοί το μετανιώνουν...). απλά είναι το πρώτο ευρωπαικό μου κ έχω συνηθισει να τσουλάω χωρίς προβλήματα . ελπίζω να ήταν το πρώτο κ τελευταίο γιατι γενικά ακουγα κ ακούω τις καλύτερες κριτικές
Εμένα μου την έκανε στα 12000 η τρόμπα, αλλάχτηκε και τέρμα. Καλές βόλτες και καλορίζικο :D
LOUKILOUK
29/07/2010, 04:36
Το ταξίδι που έκανα παρέδωσαν πνεύμα τα σπειρώματα και από τις 2 βίδες που συγκρατουν την αντλία συμπλέκτη πάνω στον κινητήρα...
έχει πάθει ποτέ κανείς το ίδιο? :wave2:
υ.γ. O Bούλγαρος μάστορας (εξουσιωδοτημένος σουζούκι) στον όποίο με μετέφερε PANVAS, έκανε μερακλίδικη δουλειά και μου είπε ότι μάλλον είχαν βιδωθεί στραβά, δεν μπορούσε να το εξηγήσει αλλιώς... το ταξίδι συνεχίστικε κανονικά... :sun:
lc8ergr1
30/07/2010, 08:34
καταλαβα επακριβως τι επαθες
εγω εχω καταργησει αφαιρεσει - το πλαστικο καπακι - το μαυρο - το προστατευτικο αλυσιδας
το προβλημα λυνεται προληπτικα με loctite
αλλα στην τελικη θα χρειαστει νεο σπειρωμα ...................
το προβλημα δημιουργειται όταν ο μηχανικος εχει ΒΑΡΥ ΧΕΡΙ
στην προσπαθεια του να ανοιξει κλεισει σφιξει την βαλβιδα εξαερωσης στην βαση του σωληνα υψηλης κατω τρανταζει ολοκληρο το συστημα την magura κατω
θελει ελαφροχερηδες αυτη η δουλεια εξαερωσης πληρωσης υγρων συμπελκτη
LOUKILOUK
03/08/2010, 08:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από lc8ergr1
καταλαβα επακριβως τι επαθες
εγω εχω καταργησει αφαιρεσει - το πλαστικο καπακι - το μαυρο - το προστατευτικο αλυσιδας
το προβλημα λυνεται προληπτικα με loctite
αλλα στην τελικη θα χρειαστει νεο σπειρωμα ...................
το προβλημα δημιουργειται όταν ο μηχανικος εχει ΒΑΡΥ ΧΕΡΙ
στην προσπαθεια του να ανοιξει κλεισει σφιξει την βαλβιδα εξαερωσης στην βαση του σωληνα υψηλης κατω τρανταζει ολοκληρο το συστημα την magura κατω
θελει ελαφροχερηδες αυτη η δουλεια εξαερωσης πληρωσης υγρων συμπελκτη
Έγινε νέο σπείρωμα αλλά όχι πάνω στο αλουμίνιο... εκεί πάνω μπήκαν ατσάλινα ούπα και με κολαούζο καινούριο σπείρωμα πάνω σε αυτά...πιστεύω έγινε καλή δουλειά... Δεν κατάλαβα πως βοηθάει η αφαίρεση του προστατευτικού της αλυσίδας...:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από cmantzik
καλησπερα , ειμαι κάτοχος 990 2010 , στα 1600 χλμ με άφησε απο αντλια βενζινης!!!
ειμαι αρρωστος γιαπωνεζοφιλος αλλα καψουρης με το adventure κ αναρωτιέμαι...μήπως έκανα
μακακια;!
Ο συμπλέκτης δεν προειδοποιεί αλλά σε αφήνει σε κανένα δεκάλεπτο. Το καλό είναι οτι αν είσαι εκτός πόλης μπορεί να μην σε επιρρεάσει καθόλου σε ανοιχτά κομμάτια, ενώ σε κλειστά χωμάτινα ή σε κίνηση θα σε πεθάνει.
Όταν τα υγρά χάνονται η αίσθηση στη μανέτα του συμπλέκτη μαλακώνει και τελικά τερματίζει χωρίς αντίσταση. Άν το συμπλήρωμα υγρών με κάποιο λάδι δεν αρκεί (προσοχή όχι υγρά φρένων, καλύτερα φαγητού) μπορεί να χρησιμοποιηθεί κάποια κόλλα στο πιστονάκι. ¨Εχουν αναφερθεί περιπτώσεις που άντεξε καλά.
Η αντλία νερού δεν είχε αίτιο την ασφάλεια όπως αναφέρεται αλλά το φινίρισμα του άξονα και το υλικό της φλάντζας. Καί τα δύο έχουν αναβαθμιστεί και φαίνεται τα προβλήματα να έχουν αραιώσει πολύ.
Το καλώδιο του κοντέρ σε κάποιο σημείο όπου στηρίζεται έχει ένα ειδικό λαστιχάκι που συγκρατείται μέσα σε "συρμάτινη" βάση. Το δικό μου δεν το είχε (950 Adv 12/03) και το έβαλα εγώ. Παρ'όλα αυτά οι φιλότιμες υπηρεσίες του συνεργείου μου εκείνη την εποχή (βλ. Αυγέρης ο οποίος δεν είναι πιά εξουσιοδοτημένος) κατάφεραν με κακή τοποθέτηση να το κάνουν να ακουμπάει στη δισκόπλακα και να κοπεί.
Να συμπληρώσω και την μικρή τρύπα που πρέπει να ανοίξετε στο πίσω μέρος του ψαλιδιού σας εκεί που τελειώνει το κούφιο μέρος, για να φεύγουν τα νερά και να μην κολλήσει η βίδα ρύθμισης της αλυσίδας.
Το ΚΤΜ θέλει τη σχολαστική φροντίδα και επιθεώρηση από τον ιδιοκτήτη εκτός από την επαγγελματική προσέγγιση του συνεργείου. Και επειδή ζούμε στην Ελλάδα, τίποτα δεν είναι τέλειο οπότε... έλεγχος και πληροφόρηση είναι απαραίτητα.
PalLoukiLuke
25/05/2014, 19:30
Παιδια καλησπερα ματα απο μηνες...
εχουμε κανενα ποστ ή πατεντα για τρομπα βενζινης σε adv990 2007? γιατι 600ευρω δεν διναμαι να δωκω......
Φέρνω εγώ και με τις κατάλληλες μετατροπές ταιριάζει στο υπάρχον σύστημα.
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=28631&page=16&p=2259209&viewfull=1#post2259209
στα 45€ η αντλία και αν χρειαστείς και φίλτρα, στα 27€.
Γειά χαρά.
Manalishi
01/09/2014, 13:53
Ποιάς χρονιάς μοντέλο πιστεύετε είναι καλυτερο για αγορά σαν μεταχειρισμένο?πριν το 08? μετά το 08???κάτι άλλο? μιλαώ για το 990 μόνο.
okourkoulos
01/09/2014, 15:51
Δημήτρη, τα έχουμε πει κι από κοντά, όσο πιο νέο, τόσο το καλύτερο.
Χωρίς τρελές διαφορές, αλλά σε μεταχείρω προσέχεις να έχουν αλλαχτεί τα σημέια που βγαίνουν οι παιδικές ασθένειες.
Για περισότερα και σε ΠΜ, α θες.
Με γειά τη νέα δουλειά, κωλόφαρδε!
α, και πάντα σιδερένιος.
Όλα τα έμαθα, είδες?!
Manalishi
01/09/2014, 15:59
Οσο πιο νεο , τόσο καλύτερο, αλλά και τόσο ακριβότερο...
Spam on:
ΡΕ!!! Ακόμα δεν το έχω ανακοινώσει στην τωρινή, και έφτασε στα δικά σου αυτιά??????
Spam off..
:D :evil::blush::cool:
:a13::a10::a01:
martinacos
07/09/2014, 22:52
''Να συμπληρώσω και την μικρή τρύπα που πρέπει να ανοίξετε στο πίσω μέρος του ψαλιδιού σας εκεί που τελειώνει το κούφιο μέρος, για να φεύγουν τα νερά και να μην κολλήσει η βίδα ρύθμισης της αλυσίδας.''
Φίλε gefr είναι εύκολο να βάλεις μια φωτογραφία για να ξέρουμε το σημείο . Έμενα μου έχει κολλήσει και το ανακάλυψα πριν κάνα δυο εβδομάδες,από τότε το πλακώνω στο wd40 μήπως ξεκολλήσει.
Οι παθόντες το δουλεύουν με θέρμανση, αλλά θέλει πείρα γιατί το αλουμίνιο λειώνει απροειδοποίητα, δεν μαλακώνει σταδιακά με τη ζέστη σαν το ατσάλι. Η λογική είναι οτι έχοντας διαφορετικά μέταλα, έχουν και διαφορετικό συντελεστή διαστολής, οπότε θα ξεκολλήσει η βίδα που είναι ανοξείδωτη από το αλουμινένιο ψαλίδι.
Αλοιώς το τρυπάς ελπίζοντας οτι το έχεις κεντράρει καλά και άν δεν βγούν τα σπειρώματα, ανοίγεις τρύπα για να βάλεις ένθετο ατσάλινο σπείρωμα τύπου Recoil.
Καλή τύχη.
martinacos
08/09/2014, 14:22
Οι παθόντες το δουλεύουν με θέρμανση, αλλά θέλει πείρα γιατί το αλουμίνιο λειώνει απροειδοποίητα, δεν μαλακώνει σταδιακά με τη ζέστη σαν το ατσάλι. Η λογική είναι οτι έχοντας διαφορετικά μέταλα, έχουν και διαφορετικό συντελεστή διαστολής, οπότε θα ξεκολλήσει η βίδα που είναι ανοξείδωτη από το αλουμινένιο ψαλίδι.
Αλοιώς το τρυπάς ελπίζοντας οτι το έχεις κεντράρει καλά και άν δεν βγούν τα σπειρώματα, ανοίγεις τρύπα για να βάλεις ένθετο ατσάλινο σπείρωμα τύπου Recoil.
Καλή τύχη.
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση,θα ήθελα να μου δείξεις που πρέπει να γίνει η τρύπα πάνω στο ψαλίδι για να μην ξαναμαζεψει νερα
Τις τρύπες εγώ τις έκανα ακουμπητά με την κόλληση, στην κούφια μεριά του ψαλιδιού, λίγο πιό κοντά στην κόλληση από ότι στη φωτό
323461
δές εδώ, έχει κάμποσες ενδιαφέρουσες βελτιώσεις:
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=964426
επειδη λατρευω το 990(ειμαι και υποψηφιος αγοραστης) εχω διαβασει τα περισσοτερα θρεντ...
βλεπω οτι τα περισσοτερα θεματα λυνονται εφοσον ασχολεισαι προσωπικα με τη μοτο...και γω ασχολουμαι...
ο συμφορουμιτης gefr ηδη εχει λυσεις σε πολλα θεματακια!:)
Manalishi
12/09/2014, 23:23
Λύνονται, αλλά με τί κόστος, και για πόσο καιρο ησυχάζεις μέχρι να....πάλι..????
Αυτο με απασχολεί εμένα...
Λύνονται, αλλά με τί κόστος, και για πόσο καιρο ησυχάζεις μέχρι να....πάλι..????
Αυτο με απασχολεί εμένα...
φιλε ολα τα μηχανακια χαλανε....μη κοιτας που πολλα δεν αναφερονται...οσο για το κοστος ειναι σε φυσιολογικα επιπεδα(αμα πιανεσαι μονος σου)
η αξια δε της οδηγικης απολαυσης ανεκτημιτη:)
chester24
12/09/2014, 23:42
φιλε ολα τα μηχανακια χαλανε....μη κοιτας που πολλα δεν αναφερονται...οσο για το κοστος ειναι σε φυσιολογικα επιπεδα(αμα πιανεσαι μονος σου)
η αξια δε της οδηγικης απολαυσης ανεκτημιτη:)
:a10:
HEATSEEKER750
25/05/2015, 18:10
Γεια χαρα.Εχω ένα sd 990 μοντ.07 .Το είχα παρει μεταχειρισμένο με 10.000χλμ και τώρα εχει περίπου 17.000.
Στον ένα χρόνο που το εχω δεν είχα κανένα ιδιαίτερο προβλημα. Χθες μετά απο μια σύντομη βόλτα παρατήρησα διαρροή λαδιού απο την οπή που υπάρχει στο κέντρο της αριστερής πλευράς του πίσω κυλίνδρου.Το σκούπισα και όλη νυχτα δεν έδειξε κάτι.Σημερα το πρωί πάλι τα ίδια.Εχει κανεις ιδέα τι παιζει;
336093
indianos950
30/05/2015, 17:28
Εχω μια μικρη εντυπωση οτι αυτη η τρυπουλα ειναι για βα βγαίνουν τα νερά γύρω απο το μπουζι. Οπότε απο το καπάκι της κεφαλής γινεται η διαρροή. Εκανες πρόσφατα βαλβίδες ;
HEATSEEKER750
31/05/2015, 18:16
Εχω μια μικρη εντυπωση οτι αυτη η τρυπουλα ειναι για βα βγαίνουν τα νερά γύρω απο το μπουζι. Οπότε απο το καπάκι της κεφαλής γινεται η διαρροή. Εκανες πρόσφατα βαλβίδες ;
Ναι στις 15.000χλμ έγινε μεγάλο σέρβις και ρύθμιση βαλβίδων.Η τρύπα αυτη όντως ειναι για να φεύγουν τυχόν υγρασιες απ το μπουζί.Το φαινόμενο σταμάτησε όπως ακριβώς άρχισε όποτε το παρακολουθώ και θα δουμε.
πυξιδας990
04/01/2016, 09:23
στα κρυσταλα κοντερ και στροφομετρο η θαμπαδα τα εχει κανει μη αναγνωσιμα.
παιρνουν φτιαξιμο?κοστος καινουρια?
στα κρυσταλα κοντερ και στροφομετρο η θαμπαδα τα εχει κανει μη αναγνωσιμα.
παιρνουν φτιαξιμο?κοστος καινουρια?
ντουκόχαρτο με νερό και μετά αλοιφή Xerapol, τα δικά μου είχαν γίνει σχεδόν καινούρια.
πυξιδας990
04/01/2016, 11:37
ντουκόχαρτο με νερό και μετά αλοιφή Xerapol, τα δικά μου είχαν γίνει σχεδόν καινούρια.
θα το πλαψουμε το μεσημερι
notakos600
04/01/2016, 11:39
στα κρυσταλα κοντερ και στροφομετρο η θαμπαδα τα εχει κανει μη αναγνωσιμα.
παιρνουν φτιαξιμο?κοστος καινουρια?
wtf, πόσα χρόνια κυκλοφορεί η μοτοσυκλέτα;
κάποιος αμερικάνος κατασκευάζει ανταλλακτικά
http://advrider.com/index.php?threads/cracked-instrument-cover.1038454/page-8
πυξιδας990
04/01/2016, 12:36
07 ειναι μοντελο με καμια 60000χλμ.
τωρα για τον αμερικανο,εχουμε capital,αρα λιγο προβλημα
αραγε new ποσο κανουν
07 ειναι μοντελο με καμια 60000χλμ.
τωρα για τον αμερικανο,εχουμε capital,αρα λιγο προβλημα
αραγε new ποσο κανουν
Άστο, πάει πακέτο όλο το όργανο.
lykourgi
04/01/2016, 16:27
Αν τα όργανα ανοίγουν, τότε το να βρεθεί ανταλλακτικό κρύσταλλο δεν είναι δύσκολο.
Μπορεί να ταιριάζει κάτι από άλλο μηχανάκι (ψάξιμο σε μτχ ανταλλακτικά) ή αλλιώς κατασκευάζεται εύκολα.
Το θέμα είναι αν ανοίγουν τα όργανα ή όχι.
πυξιδας990
04/01/2016, 20:14
τελικα με τριψιμο και αλοιφη εγιναν καινουρια
Οτι ανοίγουν τα όργανα ανοίγουν. Να υπάρχει ολόιδιο από άλλο μηχανάκι δεν το πιστεύω άλλα αν θέλεις μπορεις να το ψάξεις. Σίγουρα δεν θα το βρεις εύκολα. Πάντως το όργανο πουλιέται κομπλέ στα 300+ευρω.
Τα capital controls θα χαλαρώσουν κάποια στιγμή. Ο Αμερικάνος τα δίνει $25+μεταφορικα. Το πρόβλημα ειναι το τελωνείο, αν θα περάσουν.
lykourgi
05/01/2016, 10:34
τελικα με τριψιμο και αλοιφη εγιναν καινουρια
Ωραίοι................................................. και γρήγοροι.
Η καλύτερη λύση. Αποφεύγεις τα λύσε-δέσε.
Οτι ανοίγουν τα όργανα ανοίγουν. Να υπάρχει ολόιδιο από άλλο μηχανάκι δεν το πιστεύω άλλα αν θέλεις μπορεις να το ψάξεις. Σίγουρα δεν θα το βρεις εύκολα. Πάντως το όργανο πουλιέται κομπλέ στα 300+ευρω.
Τα capital controls θα χαλαρώσουν κάποια στιγμή. Ο Αμερικάνος τα δίνει $25+μεταφορικα. Το πρόβλημα ειναι το τελωνείο, αν θα περάσουν.
Ναι, το ταίριασμα είναι δύσκολο.
Αλλά μπορεί να κοπεί "τζαμάκι" σε πλεξιγκλάς, πολύ φθηνά.
Ακόμη και γυαλί μπορεί να φτιαχτεί, σε κατάστημα οπτικών, αν θέλεις απόλυτη καθαρότητα και ευκρίνεια. Υπερβολή βέβαια.
Αυτό με τον οπτικό με άρεσε!
lykourgi
05/01/2016, 10:57
Είναι πολύ παλιά ιδέα, που την έχω ακούσει από άλλον. Δεν το έχω κάνει εγώ.
Το δε τζαμάκι μπορεί να γίνει και μεγεθυντικό.
Το θέμα είναι το κόστος. Δεν έχω ιδέα περί αυτού.
Κανεις και μια μεγενθυτικη ζελατινα (την ψηλη εεε) και δεν χρειαζεται να φορας γυαλια στην οδηγηση!!!
Αστειευομαι φυσικα... :tooth:
lykourgi
05/01/2016, 11:13
Κανεις και μια μεγενθυτικη ζελατινα (την ψηλη εεε) και δεν χρειαζεται να φορας γυαλια στην οδηγηση!!!
Αστειευομαι φυσικα... :tooth:
Και άμα σουζάρεις χρησιμεύει για τηλεσκόπιο. :lol:
stavrouliasp
06/01/2016, 23:17
Ο Αμερικάνος τα δίνει $25+μεταφορικα. Το πρόβλημα ειναι το τελωνείο, αν θα περάσουν.
Του έστειλα μήνυμα και με έγραψε. Ίσως ξανακάνω μια προσπάθεια.
Αυτοί οι τύποι συνήθως κάνουν αυτές τις δουλίτσες σαν δεύτερη δουλειά και δεν καταφέρνουν να είναι πάντα γρήγοροι. Περίμενε.
Παιδια καλησπερα!! Πως παραγγελνουμε το κιτ της τρομπας βενζινης του dr-bean για το 950??
Καλησπερα!
Τον βρισκεις στο advrider.com και του στελνεις π.μ.
To εκανα σημερα πριν τη παθω για να μην χρειαστει να περιμενω.
Βρες τον εδώ
http://advrider.com/index.php?threads/dr-beans-950-fuel-pump-kits.823347/
Ο εξουσιοδοτημένος Αμανατιάδης στα Γρεβενά μου είπε οτι υπάρχει κωδικός για το τζαμάκι του στροφομέτρου μανήσιο στα 64€ περίπου.
Παρουσιάστηκαν τα εξής ραγίσματα σε ADV του 2004 και πρίν.
Στην περιοχή του λαιμού:
356400356401
στην περιοχή του κεντρικού ορθοστάτη:
martinacos
08/04/2016, 14:32
Καλησπέρα φίλοι μου,εδω και λιγες μέρες το 950 μου ανεβάζει την θερμοκρασία μια παυλα πριν το τελος,ανηγε το βεντιλατέρ στις δυο πρίν το τελος και την έριχνε,Τώρα αλλες φορές ανοίγει άλλες οχι,τι μπορεί να φταίει?Ευχαριστώ
Μανολης67
08/04/2016, 14:34
Καθάρισμα βεντιλατερ με κονφλεερ αέρα για αρχή . και ισως επαφές έλεγχος καθαρισμα?
Μια από τα ίδια. Τελικά πέρναγε παραφλου στα λάδια. Μαγιονέζα τα λαδια, λειψο το παραφλου. Επειγόντως αλλαγή τσιμουχα τρόμπας κ σώθηκε η κατασταση.τώρα η πέμπτη παύλα δεν ανάβει πότε. Σταθερά 4 είτε στη κίνηση είτε στη πίστα.
Διάβασε κ εδώ αν έχεις όρεξη
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=147901&p=2696629#post2696629
Μήπως το βαντιλατέρ δεν κάνει καλή επαφή; Μήπως έχει κανένα κομμένο σύρμα; μήπως χάνεις αντιψηκτικό;
Χαιρετώ την παρέα ,
το 950 εδώ και 6-8 μήνες κάθεται στο γκαράζ με τον συντηρητή μπαταρίας του μιας και έχω κάνει κατάθεση πινακίδας . Στο διαστημα αυτό το έβαλα 2 φορές μπροστά και όλα μια χαρά . Εχτές προσπάθησα να το ξαναβάλω (πέρασαν 3 μηνες) και ενώ πήρε , ξεκίνησε να τρέχει βενζίνες . Μάρσαρα , έκανα και μια βόλτα το τετραγωνο αλλά τίποτα .. τρέχει βενζίνες φουλ ..
Να σημειώσω ότι ο τελευταίος καθαρισμός καρμπ έγινε πριν 12000 χλμ αλλά εχουν περάσει και 4 χρόνια .. δυστυχως ..
Καμιά ιδέα να δοκιμάσω ?
indianos950
20/04/2016, 11:26
Θα κόλλησαν τα φλοτερακια των καρμπς
Θα κόλλησαν τα φλοτερακια των καρμπς
Και ? Να πάρω καμιά ματσόλα να τα κοπανήσω ? :p
indianos950
20/04/2016, 11:31
Θα στο προτινα αλλα ειναι μεσα στο φιλτροκουτι δούλεψε το λιγο μηπως και συνέλθει , η μέχρι να παει στο μαστορα
Θα στο προτινα αλλα ειναι μεσα στο φιλτροκουτι δούλεψε το λιγο μηπως και συνέλθει , η μέχρι να παει στο μαστορα
Η παροχή βενζινης κλείνει από τις 2 βαλβιδούλες χαμηλά στα ντεπόζιτα ? Να κάνω μια δοκιμή να τις κλείσω μπας και ..
martinacos
20/04/2016, 13:50
Προς το παρών προσθεσα περίπου 450γρ παραφλού και ανάβει κακονικά και λίγο πιο πριν απο οτι αναβε,βαλαμε μια βεργα μεσα στην υποδοχή λαδιου και φαινοταν οκ.Το απόγευμα θα αλλαξουμε τα λάδια,ετσι και αλλιως θέλουν,οπότε θα δουμε και το φίλτρο για να σιγουρευτουμε οτι δεν τα έριξε μέσα.Μπορεί να ζορίστηκε σε πολλη ζέστη και να εξατμιστηκαν γιατί δεν εντοπίσαμε κάπου διαρροή στο κύκλωμα ψύξης.
Η παροχή βενζινης κλείνει από τις 2 βαλβιδούλες χαμηλά στα ντεπόζιτα
Είναι πιθανό από την μακρόχρονη ακινησία να ξεράθηκαν κάποια ορινγκάκια του καρμπυρατέρ και να χάνουν μόλις ανέβηκε η πίεση του καυσίμου. Με το δούλεμα μπορεί να επανέλθουν. 'Ολα τα λαστιχάκια φουσκώνουν με το καύσιμο, άλλα λίγο-τα ειδικά για αυτή τη δουλειά- άλλα πολύ. Αυτό βοηθάει και στη στεγανότητά τους. Άν μείνουν για μεγάλο χρονικό διάστημα στεγνά, συρικνώνονται.
Alchimistis
02/05/2016, 01:44
Γειά χαρά παιδιά
Μία γρήγορη ερώτηση εχθές στο στο ξεκουδουνο πάω να βάλω μπροστά την μηχανή (1050 ADV 2015) μου βγάζει ένδειξη warning service δε παίρνει μπροστά, πήρε με δεύτερη επιμονή μιζια και με τον ήχο της μηχανής κάπως περίεργο. Σαφώς θα επικοινωνήσω με συνεργείο όμως αναρωτιέμαι αν κάποιος άλλος είχε κάτι αντίστοιχο, ένα στοιχειο που ενδεχομένως ύποπτο την προηγούμενη μέρα ενώ φουλαρα την μηχανή αντί στην ένδειξη της βενζίνης να μου βγάλει και τις 6 γραμμές που είναι για γεμάτο ντεποζιτο που έβγαζε μόνο τις 5..? Καμία ιδέα κάνεις?
martinacos
07/05/2016, 15:09
Καλησπέρα,εβγαλα την μηχανη μετα απο 5μηνη ακκινησία,άλλαξα λαδια φίλτρα κτλ.Σήμερα που το έκανα βόλτα οι ταχύτητες κοπανάγανε και σε πόναγε η καρδιά...πήγα απο τον μάστορα και ειπαμε να κοιταξουμε διαδοχικά για εξαέρωση συμπλέκτη και μετα τους δίσκους μήπως ειναι κολημένοι.το μηχανακι οταν ειναι αραγμενο με ταχύτητα και πατημένο συμπλέκτη κουνιεται λιγο,σαν να μην αποσυμπλέκει σωστα,τι πιστευεται οτι φταίει?ειναι 950 του 04
indianos950
07/05/2016, 15:12
Να πεις στο μαστορα να βγάλει τα δισκάκια και να τα βουτήξει σε λαδι για μερικές ωρες. Στέγνωσαν δεν ειναι τιποτα θα στρώσει
Θα πρότεινα και προληπτικό καθαρισμό του oil reduction jet αν ανοίγοντας το συμπλεκτη δεις πολυ στεγνη κατάσταση. Συνηθως έχει λίγα λαδακια στο κατω μέρος του διαμερίσματος του συμπλεκτη.
martinacos
09/05/2016, 14:02
Σήμερα ανοιχτηκε το καπακι για τους δισκους συμπλεκτη γιατι η τρομπα δεν ηθελε εξαερωση,ηταν οκ.Δεν ήτανε κολλημένοι αλλά ειναι στο οριο τους οπως και τα ελλατηρια,περίπου 0.27 οι δίσκοι και 2.92 τα ελλατήρια.Το χειρότερο ηταν το οστίριο(η βέργα που σπρώχνει τους δίσκους) το οποιο ηταν σταβωμένο και γενικά σε χάλια κατασταση το οποίο μάλλον ειναι η αιτία.Να σημειώσω οτι η μηχανή έχει 60000χλμ.Παω για σετακι ολα μαζι,τι προτείνετε?υπαρχει κάτι καλό και οικονομικό?Ευχαριστω.
Κατ' αρχήν θα πρότεινα να ισιώσεις το ωστήριο και να δοκιμάσεις μήπως στρώσοθν όλα. Τον συμπλέκτη κανονικά τον αλλάζουμε όταν αρχίσει να πατινάρει. Εμένα συνήθως δεν αποσυνέπλεκε σωστά και γι αυτό τον άλλαζα... μάλλον λάθος μου.
Μεταλλικοί δίσκοι από την Lucas
http://www.ebay.de/itm/Stahllamellen-Kupplung-Lucas-KTM-990-Supermoto-R-SMR-08-11-990cc-/181378185573?hash=item2a3afb7965:g:bEUAAOxy4YdTRmyJ
και φερμουί
http://www.ebay.de/itm/KR-Kupplung-Satz-KTM-Supermoto-950-950-R-990-SM-R-06-09-Clutch-disc-set-/160961380218?hash=item257a0bbf7a:g:~6IAAOSwZd1VZ6Bd
ή σετ της EBC πιό ακριβά:
http://www.ebay.de/itm/Kupplung-Lamellen-SET-Stahlscheiben-Dichtung-KTM-Adventure-990-2006-98PS-/231758556982?hash=item35f5e2ef36:g:s50AAOSwDN1UPMgF
To EBC σε εμένα κρατάει καμμιά 50000χιλ συνήθως. Το μανήσιο επίσης. Για τα Barnet έχω ακούσει καλά λόγια αλλά στην τιμή που κοστίζουν, δεν το ρίσκαρα.
Γειά χαρά.
martinacos
11/05/2016, 01:25
358486
martinacos
11/05/2016, 01:26
358487
martinacos
11/05/2016, 01:30
Η κατάσταση του πιστέυω πως δεν ήταν τοσο καλή για να με κάνει να μπω στην διαδικασία να μην πάρω καινούργιο,και μάλιστα της ανάκλησης,αφου θα μπουν όλα καινουργια μέσα,περιμένω τελίκα το σετ της barnett.
Αυτό έχει ανακληθεί επισημα. Δικαιούσαι αντικατάστασή του με το αναβαθμισμένο ωστήριο-αξονακι δωρεάν.
Χθες εμεινα απο πηνια... 990adv του 07 με 31000χλμ... ψαχνω ολο το ιντερνετ και πρεπει να ειμαι ο μονος!!
Το ιστορικο:
Το πρωι δυσκολευτηκε λιγο να παρει (με την πρωτη πηρε αλλα το μιζαρισμα διηρκησε μισο δευτερολεπτο παραπανω)
Παω στο συνεργειο να βαλω 16αρι μπροστινο... ολα καλα το βαζουμε...
Βγαζουμε εξω την μηχανη για βολτα και δεν περνει μπρος...
1-2-3 τιποτα..
Την βαζουμε μεσα της δινουνε με το μπουστερ τιποτα... 1-2-3-4... τιποτα...
Μετραμρ μπαταρια 11,5..
Μετραμε την καφε φισα που περναει μπροστα απο το καπακι της μπαταριας και καταληγει στον ανορθωτη (αυτο το καναμε αφου ειχαμε φορτισει την μπαταρια για λιγο και πηρε μπρος) και αυτη εδινε στο ρελαντι νομιζω 7 αλλα δεν ειμαι σιγουρος... και οταν εδινα γκαζι ανεβαιναν οι μετρησεις...
Ο μαστορας μου ειπε πηνια στανταρ και τετοια... αλλα οπως ειπα δεν το εχει παθει κανεις αλλος.. ολοι μπαταρια και ανορθωτη παθαινουν... μηπως δεν εκανε σωστη διαγνωση??
Χωρίς να είμαι ηλεκτρολογικά σαΐνι, ξέρω οτι μπορείς να μετρήσεις τις αντιστάσεις μεταξύ των 3 επαφών της καφέ φίσας, τα κίτρινα καλώδια που έρχονται από τα πηνία ( το πολύμετρο στα Ohm ή Ω)και να δείς αν έχουν μεγάλες διαφορές. Ένας ηλεκτρολόγος μοτοσυκλετών ίσως είναι πιό ειδικός από το μάστορά σου;
Στη μέτρηση που κάνατε λάβατε υπ'όψη οτι το ρεύμα από τη γεννήτρια είναι εναλλασσόμενο;
indianos950
11/05/2016, 18:04
Δοκιμάστε και εναν ανορθωτη για καλο και κακο, δεν καίγονται αυτα τα πηνια εκτός και αν εχεις ξένον και τιποτα προβολακια 100 watt
Δοκιμάστε και εναν ανορθωτη για καλο και κακο, δεν καίγονται αυτα τα πηνια εκτός και αν εχεις ξένον και τιποτα προβολακια 100 watt
Σόρυ αλλά τα αναγνώσματά μου τελευταία περί ανορθωτών με έπεισαν οτι ο ανορθωτής που χρησιμοποιούμε τύπου shunt δουλεύει τα πηνία στο 100% της ισχύος τους και οτι αν φορτώνουμε τα κυκλώματά μας με πολλά φορτία, τα πηνία δεν επιβαρύνονται περισσότερο. Αντίθετα οι ανορθωτές ανακουφίζονται, γιατί είναι φτιαγμένοι να καίνε το περισσευούμενο ρεύμα επάνω τους. Όταν περισσεύει λιγότερο, καίνε λιγότερο και άρα ζεσταίνονται λιγότερο.
indianos950
11/05/2016, 19:50
Θυμαμαι οτι τα λεγαμε. Όταν ομως τραβάς περισσοτερο ρευμα απο όσο βγάζουν τα πηνια στις 3000 στροφές πχ τι γινεται;;;;
indianos950
11/05/2016, 19:52
Στις 10,000 στροφές παράγουν για παράδειγμα παντα 140volt και ο ανορθωτης τα κόβει σε 14,4 παρόλα αυτα στις 2,000 παράγει 10v τοτε τραβάει απο τη μπαταρια , ετσι το καταλαβαινω
Με το σκεπτικό αυτο, αν το αφήσεις στο ρελαντί για καμία ώρα θα μείνει από μπαταρία.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.