View Full Version : προβλήματα του LC8 adventure
Θυμαμαι οτι τα λεγαμε. Όταν ομως τραβάς περισσοτερο ρευμα απο όσο βγάζουν τα πηνια στις 3000 στροφές πχ τι γινεται;;;;
τραβας εμεργεια απο τη μπαταρια
Στις 10,000 στροφές παράγουν για παράδειγμα παντα 140volt και ο ανορθωτης τα κόβει σε 14,4 παρόλα αυτα στις 2,000 παράγει 10v τοτε τραβάει απο τη μπαταρια , ετσι το καταλαβαινω
αν εχεις 10V απο τον ανορθωτη στις 2κ τοτε εχεις προβλημα, σε πηνια η ανορθωτη...κανονικα πρεπει η γεννητρια να δινει 14V στο ρελαντι εμ τα φωτα ανοιχτα
γιατι αλλιως θα συμβει αυτο...
Με το σκεπτικό αυτο, αν το αφήσεις στο ρελαντί για καμία ώρα θα μείνει από μπαταρία.
τωρα για το παιδι που θελει να μετρησει τι παιζει με τα πηνια, καμια φορα χαλανε, δεν ειναι κανονας οτι δεν χαλαει αρα δε μπορει να ειναι αυτο...αν καπου εχει προβλημα η μονωση η ζημια θα γινει μοιραια...για να δεις αν δουλευει σωστα μη μπλεξεις με αντιστασεις δε θα βγαλεις ακρη γιατι ειναι σε τριγωνο οι τρεις φασεις...δες το datasheet και δες τι τασεις πρεπει να εχεις με την γεννητρια αποσυνδεδεμενη στις στροφες που σου λεει...
Ευχαριστώ για τις απάντησεις! Δεν εχω ούτε προβολια ούτε τίποτα... Θα ξαναπάω σημερα να μετρήσουμε σύμφωνα με ένα σχέδιο που βρήκα στο ktm950.info να δούμε τι παίζει τελικά..
Αα επίσης κατι βασικό... Ανακαλύψαμε ότι του προηγούμενου ιδιοκτήτη μάλλον του είχε φανεί ακριβή η 14αρα μπαταρία και έβαλε 12αρα... Λέτε να φταίει αυτό για το κάψιμο των πηνιων η άσχετο;;;
Κάτι μηχανάκια είναι σε στυλ, καλή κοπέλα αλλά τα έχει με μαλάκα. Μέχρι να βρεθεί ο σωστός.
Αυτό για τη μπαταρία.
indianos950
12/05/2016, 09:26
Παντως τα Crypton x απο ξενον φωτα που γονατίζουν τις απαιτήσεις σε ρευμα καινε τακτικά πηνια
Σε ποιό μηχανάκι;
κυκλοφορεί μία φήμη οτι τα BMW 800GS και τα Aprilia Caponord κάποια μοντέλα καίνε πηνία...
lookylook
12/05/2016, 10:44
Τα bmw...
Ας πούμε το 800Gs του κολλητού μου έκαψε πηνία και πάνω δεν έχει τίποτα έξτρα εκτός από μια 12V μπρίζα, που βάζει κανα gps.
okourkoulos
12/05/2016, 15:38
Άλλαξε μπαταρία (όχι τζελ), απλά.
Αν θες δες και τι Αμπερ βγάζει σε ηρεμία.
Πάνω από 2 - 2,5mA (με συναγερμό) είναι διαρροή από κάπου.
Σημειωτέον: Το σύστημα φόρτισης της μοτό είναι απλά κακό και λίγο.
Κάθε δύο χρόνια στη καλύτερη εγώ αλλαζα μπαταρία. Την είχα έξω όμως.
Και με φορτιστή όποτε μπορείς να το βάζεις να τη φρεσκάρει.
Ανανεωση!
Τελικα ηταν ανορθωτης! Εφταιγε το πολυμετρο... απο την μια ανακουφιση... αυριο θα αλλαξω!! Θα μπει και ενα βολτομετρο καλου κακου...!
Λοιπον επειδη μετα τα τελευταια λεω να βαλω βολτομετρο... σε ποιο σημειο το τοποθετουμε στο κτμ?? Εχει κανενας καμια φωτο να ανεβασει να δω?? Δεν πολυθελω να τρυπησω πλαστικα...
Δεν θα τρυπησεις πλαστικα αδερφε!
Θα το περασεις απο το λιγοστο κενο που αφηνει η μασκα και θα το βαλεις πανω απο το στροφομετρο με βελκρο η τελειως κατω απο τα οργανα και πισω
απο το triple clamp (πανω στο πλαισιο) παλι με βελκρο.
φωτο δυστηχος δεν εχω.
Ετσι το σκεφτομουν και εγω... κατω απο τα οργανα με βελκρο (δεν ηξερα βεβαια αν ενοχλει τι τιμονι να γυρισει τελειως) ή οπως καθεσαι πανω στην μηχανη, μετα το ντουλαπακι και πριν το τιμονι, χαμηλα στο πλαισιο...
πυξιδας990
13/05/2016, 08:16
τι ανορθωτη πηρες?μαμα?
Πάντως οι ανορθωτες κρατάνε πιστεύω μια χαρά αρκει να ψυχονται. Στα SM και SE είναι εύκολο να αλλάξει η θέση, στα Adv όχι και τόσο, αλλά πρέπει να γίνεται.
Πήρα για αρχη τον μαμά καβάτζα ενός φίλου και μετα μάλλον θα πάω για σειριακό...
indianos950
17/05/2016, 10:14
Ανορθωτη μου εβαλε ο Χελιωτης εναν made in Japan δεν ξερω απο τι. Στα 90€ τοποθετημένος στην στανταρ θέση. Σκεφτόμουν να ανοίξω και μια δυο τρύπες στην ποδια
Ανορθωτη μου εβαλε ο Χελιωτης εναν made in Japan δεν ξερω απο τι. Στα 90€ τοποθετημένος στην στανταρ θέση. Σκεφτόμουν να ανοίξω και μια δυο τρύπες στην ποδια
Αν ανοίξεις τρύπα, για καλύτερη ψύξη υποθέτω, δεν θα έχει θέμα με τα νερά και την επιπλέον βρώμα που θα εισέρχεται;
Πιστεύω αν μακρύνουν τα καλώδια του ανορθωτη και τοποθετηθεί κάτω απ το φανάρι πιςω απο την σίτα δεν θα καίγεται ποτέ... Τώρα εχω βάλει έναν ενός φίλου, οταν του τον δώσω και τον αλλάξω μπορει να το κάνω...
Πιστεύω αν μακρύνουν τα καλώδια του ανορθωτη και τοποθετηθεί κάτω απ το φανάρι πιςω απο την σίτα δεν θα καίγεται ποτέ..
Στα 950 ίσως μπορεί να γίνει, στα 990 σε αυτό το σημείο βρίσκεται η ecu και δεν νομίζω να χωράει
Στα 950 ίσως μπορεί να γίνει, στα 990 σε αυτό το σημείο βρίσκεται η ecu και δεν νομίζω να χωράει
Σωστά. Και δεν είναι καλή ιδέα να είναι o ανορθωτής πολύ κοντά στην ECU.
Tycho Moon
19/05/2016, 09:15
Πιστεύω αν μακρύνουν τα καλώδια του ανορθωτη και τοποθετηθεί κάτω απ το φανάρι πιςω απο την σίτα δεν θα καίγεται ποτέ... Τώρα εχω βάλει έναν ενός φίλου, οταν του τον δώσω και τον αλλάξω μπορει να το κάνω...
Σε Duke 620 που ο ανορθωτής ήταν κάτω από τη σέλα και πάνω από τη μπαταρία, έβραζε και τον είχα αλλάξει 2 φορές.
Τον έφερα μπροστά (κάτω από τη μάσκα) και από τότε σώθηκα...
Θέλει όμως προσεκτικό πιάσιμο και τακτοποίηση των καλωδίων, να μην είναι ρεντίδικα και έχεις πρόβλημα με απώλεις, τριψίματα, κλπ
πυξιδας990
19/05/2016, 09:55
το 950 που την εχει την ecu?
Πίσω από το λαιμό, σε κατακόρυφη θέση.
martinacos
23/05/2016, 13:38
Kαλησπέρα παιδιά .Παρατηρήθηκε λαδάκι το οποίο βγαίνει μέσα από το ωστήριο ταχυτήτων,το οποίο αλλαχθηκε πρόσφατα μαζί με δίσκους-ελλατήρια,και πηγαίνει μέσα στην τρόμπα συμπλέκτη και χύνεται και έξω,λογικά πρέπει να αλλαχθεί η τσιμούχα,έτσι δεν είναι?Εκτός αυτού,όταν είναι κρύο παίρνει τις ταχύτητες βούτυρο,αν ζεσταθεί λίγο κοπανάει,ειδικά την πρώτη,μπορεί να έχει να κάνει με την διαρροή?Ευχαριστώ.
martinacos
23/05/2016, 13:42
359451
Τα λάδια σου πόσο καιρό τα έχεις; Μπορεί να έχουν σπάσει, μπορεί να έχεις ψυκτικό στα λάδια (αντλία ψυκτικού) μπορεί να φταίει ο τελευταίος σιδερένιος δίσκος που έχει αυλάκι από την τριβή του με το belevile δαχτυλίδι.
martinacos
23/05/2016, 18:04
Τα λάδια είναι καινούργια, τα αλλαξα πριν κάνα μήνα, δεν είδα ψυκτικό μέσα, το belevile δεν το ξέρω,τι εννοεις;
Belevile είναι το κωνικό δαχτυλίδι στο βάθος του συμπλέκτη. Χαράζει το γειτονικό ατσάλινο δίσκο. Αν αντικατασταθεί με έναν άλλο δίσκο μπορεί να κάνει θαύματα ανεξοδα. Αξίζει μία προσπάθεια.
martinacos
26/05/2016, 15:16
Υπάρχει φωτογραφία του δαχτυλιδιου?
indianos950
26/05/2016, 15:28
Αλλαξε το εξωτερικό τσιμουχακι 2€ εχει
martinacos
26/05/2016, 15:56
Θα αλλαχτεί οπωσδήποτε, μπορεί να έχει σχέση όμως με το χτύπημα στις ταχύτητες;Να πω οτι καθαρίστηκε το ζιγκλερ και πάλι χτυπάνε,η πρωτη αρκετά και οι υπόλοιπες περιστασιακά, ειδικα σε αλλαγές με ψιλες στροφές
indianos950
26/05/2016, 16:17
Τι λαδια έβαλες; Εάν εχεις βαλει 10-50 η 10-60 η 20-60 δεν πρεπει να χτυπάει ιδιαίτερα.
Το δαχτυλίδι belevile είναι αυτό που φαίνεται στο κάτω μέρος της φωτό, και εσωτερικά του δίσκου με τα φερμουί. Είναι ουσιαστικά μία λεπτή φέτα από μεταλλικό κώνο και τοποθετείται στο βάθος των δίσκων του συμπλέκτη, αμέσως μετά από ένα λεπτό επίπεδο δαχτυλίδι. Στα part manuals το ονομάζουν belevile spring.
359713
martinacos
26/05/2016, 16:58
Υπάρχει afrermarket η παραγγελνεις την original?
Σε εμένα απευθύνεται η ερώτηση;
Το ελατήριο αυτό δεν το αντικαθιστούμε από όσο γνωρίζω. Πατάει πρός τη μεριά του κινητήρα σε επίπεδη ατσάλινη ροδέλα για να προστατεύει το αλουμίνιο που βρίσκεται αμέσως μετά και στην εξωτερική του πλευρά πατάει ένας ατσάλινος δίσκος του συμπλέκτη. Ο δίσκος αυτός φθείρεται και δημιουργείται ένα αυλάκι. Τοποθετώντας έναν άλλο στη θέση αυτή, συχνά γλιτώνουμε το κτύπημα στην πρώτη και δυσκολία να βρούμε νεκρά. Είναι και τα δύο σημάδια ελλιπούς αποσύμπλεξης.
Εγώ πρόσφατα είχα πρόβλημα με τη νεκρά. Την έβαζα με κλωστιά επάνω στο λεβιέ, κυριολεκτικά.
Δοκίμασα να βάλω ακόμα μία λεπτή ροδέλα (αυτή που μπαίνει στο βάθος) για να πάρω τα τυχόν μπόσικα που δημιουργούνται με τη φθορά των δίσκων. Το αποτέλεσμα ήταν το αντίθετο από το επιθυμητό. Ο συμπλέκτης δεν απομόνωνε καθόλου. Ξεκινούσα με πρώτη και μίζα.
Αφαίρεσα την παλιά ροδέλα ώστε να είναι η καινούργια λίιιγο πιό παχιά. Ο συμπλέκτης ήρθε στα ίσια του. Δεν έγινε βούτυρο, αλλά καλύτερος από πρίν να επέμβω.
Τα λάδια μου είναι Torco 10-40 full synthetic και ούτε 1000χλμ.
Συμπέρασμα.
Ο συμπλέκτης είναι πάααρα πολύ ευαίσθητος στα πάχη των εξαρτημάτων του. Όταν φθείρονται δημιουργούνται ανοχές που του επιτρέπουν να πλέει και να σκαλώνουν τα δισκάκια του στα αλουμινένια "καλάθια" εσωτερικό και εξωτερικό του συμπλέκτη. Μαζεύοντας αυτά τα μπόσικα επιμηκύνουμε τη ζωή του συμπλέκτη μας. Αλλά τα μεγέθη είναι της τάξεως των δεκάτων του χιλιοστού.
Τα λάδια παίζουν επίσης σημαντικό ρόλο. Τα περισσότερα φαίνεταο οτι "σπάζουν¨στα 2-3χιλ χλμ.
Οπότε για όποια προβλήματα με την εύρεση νεκράς και ατελή αποσύμπλεξη προτείνω την αντικατάσταση του μέσα δίσκου συμπλέκτη, άν έχει αυλάκι. Άν όχι, προτείνω την αντικατάσταση της εν λόγω ροδέλας με καινούργια.
Στην πορεία και όταν προχωρήσει η φθορά του συμπλέκτη και δημιουργηθεί πάλι το ίδιο πρόβλημα, ίσως βοηθήσει η τοποθέτηση και της παλιάς φθαρμένης ροδέλας (2 ροδέλες), μέχρι να αρχίσει να πατινάρει ο συμπλέκτης, οπότε θα χρειαστεί αντικατάσταση.
Γειά χαρά.
Καλησπερες!Εχει τυχει σε 990adv 07mod να αναβει κ να σβηνει η μεγαλη σκαλα απο τα φωτα?!Δεν το κανει παντα αλλα μερικες φορες αναβω τα μεγαλα και αυτα αναβοσβηνουν:confused:
indianos950
07/06/2016, 14:16
Μηπως καποιο καλωδιο του διακόπτη εχει κοπεί;
Δοκίμασε σταματημένος με φωτα αναμμένα να κουνήσεις τα καλώδια απο εκει που ξεκινάνε
Το εψαξα στα καλώδια κ γεφυρωσα το διακοπτη μήπως δε κάνει καλή επαφή.Το αναβοσβημα είναι σε κανονικά διαστήματα. Λεω μήπως σημαίνει κατι???
Μήπως είναι ξενον κακής ποιότητας; νομιζω οτι αν ειναι κρύα και κακης ποιότητας κανουν τέτοια κολπα. Αν μπορείς να τα αφήσεις να ζεσταθούν για κανένα 5 λεπτο ίσως να στρώσουν.
Το σκεφτηκα κ αυτό αλλά αν κρατήσω το σινιαλο πατημενο δε το κανει!
Αν πατήσεις για 3 λεπτά το σινιάλο ωστε να ζεσταθούν δεν ανάβουν μετά συνεχόμενα;
Θα το δοκιμασω,αν κ το κάνει σε άσχετες στιγμές .
Lioulios
13/06/2016, 01:37
Εχω oem δισκους συμπλεκτη για τον lc8 σε αριστη κατασταση και με πολυ λιγα χλμ ... αν ενιαφερεται κανεις .
Kαλησπέρα παιδιά .Παρατηρήθηκε λαδάκι το οποίο βγαίνει μέσα από το ωστήριο ταχυτήτων,το οποίο αλλαχθηκε πρόσφατα μαζί με δίσκους-ελλατήρια,και πηγαίνει μέσα στην τρόμπα συμπλέκτη και χύνεται και έξω,λογικά πρέπει να αλλαχθεί η τσιμούχα,έτσι δεν είναι?Εκτός αυτού,όταν είναι κρύο παίρνει τις ταχύτητες βούτυρο,αν ζεσταθεί λίγο κοπανάει,ειδικά την πρώτη,μπορεί να έχει να κάνει με την διαρροή?Ευχαριστώ.
Τελικα τι εφταιγε?? Μαλλον εχω το ιδιο προβλημα... οταν ζεσταθει πολυ δεν κουμπωνει καλα 2α και 3η... οχι παντα 2 στις 10 αλλαγες... επισης ειδα λαδι κατω απο την τρομπα συμπλεκτη...
martinacos
04/07/2016, 01:47
Τελικά μαλλον αλυσιδογραναζα χρειάζομαι... Αν ειδες λάδι στην τρόμπα μπορεί να είναι απο την τσιμουχα του ωστηριου η απο την αλυσίδα
Thanassisv
26/07/2016, 07:22
Συμπλέκτης και άλλα
Γεια σας, 1ο μήνυμα στην παρέα σας.
Η δική μου εμπειρία: δεν εύρισκα τη νεκρά, δεν άλλαζε εύκολα ταχύτητα, άλλαξα τον Booster του συμπλέκτη. Είναι λογικό, όπως φθείρονται οι δίσκοι φθείρεται και η ράμπα επαναφοράς του booster, δεν επανέρχεται - δεν απόσυμπλέκει.
Η άποψή μου για το δαχτυλίδι belevile είναι ότι πρέπει να αλλάζεται. Αφού όλα φθείρονται γιατί να μην φθείρεται και αυτό. Αλώστε το πακέτο δίσκων της ΚΤΜ το περιέχει.
Αν βάλουμε δίσκους από άλλο κατασκευαστή (EBC, Barnet, κλπ…) τι γίνεται με το δαχτυλίδι belevile και τον πρώτο δίσκο. Καταργούνται; Είναι όλοι οι δίσκοι ίδιοι πλέον;
Αλώστε το πακέτο δίσκων της ΚΤΜ το περιέχει.
Interesting... Πρόσφατα άλλαξα τους φιμπερενιους μόνο, οι μεταλλικοι ήταν οκ, κ το δαχτυλίδι δεν υπήρχε. Αυτό με τους δίσκους δεν γίνεται να τους βάλεις όλους το ίδιο από άλλο κατασκευαστή. Πρώτος κ τελευταίος πατάνε πάνω σε αλουμίνιο ως εκ τουτου έχουν μεγαλύτερη επιφάνεια τριβής κ εντελώς διαφορετικά τοποθετημένα τα υλικά τριβής τους. Ίσως τους ενδιάμεσους μόνο, 9 δίσκοι , να μπεις να βάλεις ότι να ναι
Στα ποσα χλμ περιπου αλλαζουμε αυτους τους δισκους?
Στα ποσα χλμ περιπου αλλαζουμε αυτους τους δισκους?
Εξαρτάται αποκλειστικά απο την οδήγηση που κάνεις και πόσο τους ταλαιπωρείς. Με αρκετό χώμα και καθημερινή οδήγηση στην πόλη τους άλλαξα στα 100.000χμ
Εξαιρετικά καλά σε εβγαλαν. Εμένα τελείωσαν στις 50.000χλμ. δε μπορώ να πω ότι τους εσκιζα αλλά δε το πάω κ τουφ τουφ... Άλλωστε το πήρα μεταχειρισμένο με 36.000 οπότε άγνωστο κ τι είχε τραβήξει πριν. Το πατινάζ ξεκίνησε σε μία ανύποπτη στιγμή σε μία προσπέραση σε ταξίδι με 130. Βγαινω να περασω, πρααααααουουου...στροφαρει αλλά δε δίνει. Μαζευομαι,ιδεα μου είναι λέω αλλά συνέχισα φυλαγμενα. Πήγα, γύρισα όλα οκ. Σε χαμηλες ταχύτητες πόλης δεν μου το ξανακανε. Βρες μπας κ ακουμπησα ασυναισθητα το συμπλέκτη στη προσπέραση? Παπαρια μετά από λίγο καιρό μου το ξανακανε μέσα στη πόλη σε πόλυ χαλαρό ρυθμό. Αυτό ήταν τέλος...230€μόνο οι φιμπερενιοι. Αν επιμεινεις κ αρπαξουν οι μεταλλικοι πας για πεντακοσαρικο με ρέστα. Μόνο ανταλλακτικά χωρίς εργασία. Τα ελατήρια της καμπάνας ήταν εντός ορίων. Ειδάλλως άμα είναι πατημενα 8€το ελατήριο επί 6 τεμάχια. Πάντως το κιβώτιο μετά την αλλαγή μεταμορφωνεται, μικραίνουν οι διαδρομές κ έχει ποιο σφικτή κ σαφη αίσθηση
Thanassisv
28/07/2016, 21:35
Θεωρητικά, αλλάζουμε μόνο τους μεταλλικούς δίσκους αν αυτοί υπερθερμανθούν, αλλάξουν χρώμα σε μελιτζανί, οπότε στραβώνουν και δεν από-συμπλέκουν.
Αν πατινάρουν οι δίσκοι, τότε τους αλλάζουμε όλους, δηλ. το ΚΙΤ (ένας κωδικός) που έχει και τα δαχτυλίδια (οι φιμπερένιοι μόνοι τους είναι 3 κωδικοί).
Διάρκεια ζωής. Εξαρτάται από τη χρήση στον πηλό και στα κατσάβραχα. Στην άσφαλτο ........
Έχει δοκιμάσει κανείς αυτό: https://rekluse.com/product/adventure-bike-exp-clutch-kit/ ???
Παίζει και Auto και Manual λέει. 800 αμερικάνικα κάνει. http://www.rottweilerperformance.com/rekluse-exp-3-0-auto-clutch-ktm-950-990-updated-version/ (http://www.rottweilerperformance.com/rekluse-exp-3-0-auto-clutch-ktm-950-990-updated-version/)
το rekluce ειναι αλλο πραγμα...αυτο που κανει στην ουσια ειναι να σου δινει ενα συμπλεκτη σαν παπιου
Ό,τι είπε ο Πάνος. Φυγοκεντρικός συμπλέκτης σαν το παπί. Ουσιαστικά αν πέσεις κάτω απο κάποιες στροφές στον κινητήρα αποσυμπλέκει (νομίζω μπορείς να σετάρεις την ευαισθησία) οπότε και δεν σου σβήνει ποτέ. Αν δεν κάνεις πολύ απαιτητικά κομμάτια στο χώμα δεν νομίζω πως είναι και πολύ χρήσιμο αλλά σαν παιχνίδι ήταν υπέροχο όταν είχα οδηγήσει ενός φίλου.
Ο λουκι λουκ εδωσε σε ολους απαντηση ακομα κ στους εχοντες KTM....990 ADVENTURE=ΕΡΩΤΑΣ!!!
Καλησπέρα στη πορτοκαλί παρέα και από εμένα.. Είμαι 30 χρονών από Κύπρο και χρόνια αναγνώστης του φόρουμ, και τώρα έκανα λογαριασμό... Μετά από αρκετές ώρες (πολλές, πάρα πολλές:)) διάβασμα σε αυτό το φόρουμ και σε φόρουμ στο εξωτερικού, έχω καταλήξει ότι η καινούργια μου μηχανή θα είναι η KTM ADV 990 2007. Ερχόμενος από την γιαγιά (Africa Twin 998), που την είχα στην κατοχή μου για 8 χρόνια ήρθε ο καιρός να αλλάξω/αναβαθμίσω μηχανή. Με τη γιαγιά δεν αντιμετώπισα κανένα μηχανικό πρόβλημα, μόνο τα κλασσικά, αυτά που ο χρόνος δείχνει την ηλικία του. Γενικά όμως σε θέμα αξιοπιστίας ήμουν πάρα πολύ ευχαριστημένος.
Τώρα πλέον όπως έχω πει, έχω καταλήξει στο ποια θα είναι η καινούργια μου μηχανή. Όσες ώρες και αν έχω κάνει διάβασμα, αυτό που κατάλαβα από τις ΚΤΜ είναι ότι, ή τις λατρεύεις ή τις μισείς. Και αυτό θα ήθελα να ρωτήσω εδώ, γιατί από μηχανικά γενικά εγώ είμαι πολύ άσχετος (κάποιος κάπου έγραψε δεν θυμάμαι ότι στις ΚΤΜ πρέπει να ξέρεις 5-6 πράματα βασικά και να τους βάζεις χέρι- πράγμα που εγώ ΔΕΝ). Λοιπόν, έχω βρει μια ΚΤΜ ADV 990R 2007 μοντέλο με 54000km
https://www.bazaraki.com/media/cache/a7/41/a741bf02c74d8eb686ed0ee11abaa8e6.jpg
https://www.bazaraki.com/media/cache/7a/00/7a005dc399ebb54da42307d01251c075.jpg
Στις φωτογραφίες η μότο φαίνεται πολύ προσεγμένη και με μερικά έξτρα. Θα ήθελα να ρωτήσω τους υφιστάμενους ιδιοκτήτες, υπάρχει κάτι ιδιαίτερο να προσέξω πριν να κάνω την αγορά?
Είναι πολλά τα 54000 χιλιόμετρα ή η μηχανή έχει ακόμα ζωή?
Αξίζει η αγορά της στις 7000?? (Στη Κύπρο γενικά όλες οι μηχανές είναι λίγο πιο ακριβές από Ελλάδα).
Τη μηχανή την έχω ερωτευτεί πραγματικά, την οδήγησα για 4-5km και πραγματικά νοιώθω ότι πρώτη φορά οδήγησα μηχανή.
Εσείς που έχετε καιρό και εμπειρίες με το συγκεκριμένο μοντέλο είστε ευχαριστημένοι? Από άποψη αξιοπιστίας εννοώ γιατί η κατανάλωση δεν μας νοιάζει και για οδική συμπεριφορά τι να πω:)
Αυτά ήθελα να ρωτήσω :)
Το μοντέλο μπορεί να είναι του 07 αλλά R δεν υπήρχε τότε παρα μόνο το S (μπλε με τον βεδουίνο) και είναι βαμένο στα χρώματα του 990 R που έβγαινε απο το '09 και μετά με ό,τι και αν σημαίνει αυτό. Τα χιλιόμετρα δεν είναι πρόβλημα, στο δικό μου είχα 120.000 αλλά καλό είναι να υπάρχει κάποιος μηχανικός που να γνωρίζει τα ΚΤΜ (και να ελέγξει και τη μηχανή πριν την αγοράσεις). Τα προβλήματα στα περιφεριακά που βγάζει (τρόμπες συμπλέκτη, νερού, πιθανό ράγιζμα στον σωλήνα της εξάτμισης του πίσω κυλίνδρου) είναι γνωστά, αντιμετωπίσιμα αλλά αν τα έχει ήδη φτιάξει ο προηγούμενος είναι ένα καλό +.
Εννοείται ότι θα πάει σε μάστορα πριν από την αγορά, αλλά πολλές φορές γίνεται ένας γρήγορος έλεγχος -τυπικός- περισσότερο και μπορεί να μην γίνει κάποιο πρόβλημα που πιθανόν να υπάρχει αντιληπτό. Σχετικά με τα χρώματα, δεν ξέρω γιατί είναι βαμμένο σε αυτά τα χρώματα. Αν δείτε την πινακίδα (πάνω είναι ο μήνας και κάτω η χρονολογία εγγραφής της μοτοσυκλέτας) γράφει 01 / 11 (Ιανουάριος 2011) πρώτη εγγραφή. Σε ερώτηση μου γιατί το 2011 η πρώτη εγγραφή αφού είναι μοντέλο του 2007, ο ιδιοκτήτης μου είπε ότι το αγόρασε από την αντιπροσωπεία το 2011 καθώς τους είχε μείνει στοκ και τότε έγινε η εγγραφή (πάλι όμως αυτό με τα χρώματα δεν βγάζει νόημα).
πυξιδας990
23/05/2017, 19:28
κοιτα αλλο φιλε ή ρωτα την αντιπροσωπεια που το πηρε..
το σωστο ειναι να λεει ο ιδιοκτητης οτι ειναι βαμμενο..εκτος αν φοραει ολοκληρο κουστουμι new περασμενο στην αντιπροσωπεια
Τα R είχαν πορτοκαλί πλαίσιο, το ενιαίο όργανο με στροφόμετρο και ταχύμετρο μαζ, διάφανο κωλοφάναρο και επιπλέον είχαν μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων. Αυτό στις φώτο φαίνεται ξεκάθαρα πως είναι ένα απλο 990 06-08. Μου φαίνεται λίγο περίεργο να καθόταν στοκ 4 χρόνια σε μια αντιπροσωπία. Κοίτα για κανα άλλο καλύτερα.
Άντε στο ψάξιμο πάλι :) Θα το πάω στον μάστορα όπως και να έχει για να μου λυθεί η απορία... Ναστε καλά παιδιά για της απαντήσεις σας θα σας ενημερώσω!!
Άν πάς σε μάστορα, ας δεί και τον αριθμό πλαισίου. Εκεί φαίνεται η χρονολογία κατασκευής. Στην άδεια κυκλοφορίας θα φαίνεται και η ιστορία του, ποιό χέρι είναι, πόσο καιρό ήταν στην αντιπροσωπεία. Το βιβλίο συντήρησης επίσης. Μπορεί από το να το έκανε κάποιος R επέιδή του άρεσε μέχρι να είναι τρακαρισμένο.
Γειά χαρά.
Χαιρετίζω και πάλι. Σχετικά με τη KTM 990 Adventure που έβαλα στη προηγούμενη σελίδα να πω ότι τελικά δεν προχώρησα στην αγορά της. Τώρα βρήκα αυτήν εδώ (https://www.bazaraki.com/el/adv/1681434_ktm-990-0808/). Την είδα από κοντά, η μηχανή φαίνεται πολύ προσεγμένη και πολύ καινούργια για την χρονολογία της (σχεδόν 10 ετών). Αυτό που μένει είναι να εγκρίνεται εσείς :) και ο μάστορας ο δικός μου!!!
Ελπίζω όλα να πάνε καλά, γιατί πραγματικά είναι πολύ κουραστικό να ψάχνεις για τον επόμενο έρωτα σου χαχαχαχα :lol:
Τα αυτοκόλητα δεν είναι γνήσια. Προχώρα προσεχτικά. Δείγματα ηλικίας είναι τα λάστιχα στα μαρσπιέ και στο λεβιέ ταχυτήτων. Τα κοντέρ επίσης αν έχουν τα τζαμάκια τους σε καλή κατάσταση ή καμένα από τον ήλιο. Άν την οδηγήσεις δές και αν έχει απότομο γκάζι αμέσως μετά το ρελαντί.
MiltiadisK.D
10/06/2017, 14:18
Όλα έτσι βαμένα είναι εκεί στο νησί?
Να έπερνες απο Ελλάδα και να το εκτελώνιζες Κύπρο έχεις ψαχτεί μήπως σε συμφέρει καλύτερα?Book service έχουν αυτά που κοιτάς?ΠΡΟΣΕΞΕ πολύ στην αγορά ADV,ΜΗΝ βιατείς.
Με το καλό εύχομαι.
Σε γενικές γραμμές συμφέρει να φέρεις από Ελλάδα. Το θέμα είναι ότι δεν έχω κονέ Αθήνα και πρέπει να κατέβω εγώ 3 4 μέρες. Άρα πρέπει να βάλω άδεια από τη δουλειά, έξοδα διαμονής, εισιτήρια μπλα μπλα μπλα... Μεταφορικά είναι γύρω στα 400 ευρώ περίπου και εγγραφή γύρω στα 250. Το σημαντικότερο όμως είναι να έχεις κάποιον δικό σου εκεί που να του έχεις εμπιστοσύνη για να σε κανονίσει σε ότι χρειαστείς και να έχει και 2 3 κονέ για να πάρεις κάτι καλό.
MiltiadisK.D
10/06/2017, 20:51
Κοίτα λοιπόν και στο Ελληνικό γνωστό site πωλήσεων μοτό,κατα καιρούς μπαίνουν διαμάντια 990 σε πολύ λογικές τιμές(έχει και αρκετούς παράλογους φυσικά),το τσεκάρει κάποιός φίλος/γνωστός σου σε μηχανικό ΓΝΩΣΤΗ των ktm και ενσυνεχεία έρχεσαι για ένα διήμερο το τσακώνεις και επιστρέφεις.
ΥΓ υποθέτω πως είναι περιορισμένα τα adv στην Κύπρο.
πυξιδας990
10/06/2017, 21:11
Σε γενικές γραμμές συμφέρει να φέρεις από Ελλάδα. Το θέμα είναι ότι δεν έχω κονέ Αθήνα και πρέπει να κατέβω εγώ 3 4 μέρες. Άρα πρέπει να βάλω άδεια από τη δουλειά, έξοδα διαμονής, εισιτήρια μπλα μπλα μπλα... Μεταφορικά είναι γύρω στα 400 ευρώ περίπου και εγγραφή γύρω στα 250. Το σημαντικότερο όμως είναι να έχεις κάποιον δικό σου εκεί που να του έχεις εμπιστοσύνη για να σε κανονίσει σε ότι χρειαστείς και να έχει και 2 3 κονέ για να πάρεις κάτι καλό.
αυτο που εβαλες ειναι βαμενο....κοιτα τα μυνηματα σου
Καλησπέρα σε όλους. Είμαι νέο μέλος αλλά παλιός στο θέμα ΚΤΜ adventure.
Κάτοχος πριν 10 χρόνια ενός adventure 950S και τώρα ενός adventure 990R.
Έχω μεγάλο έρωτα με αυτό το μηχανάκι αλλά έχω και ένα σοβαρό πρόβλημα που θα ήθελα να συζητήσω μαζί σας.
Αυτό αφορά τις θερμοκρασίες της μηχανής. Όσο το μηχανάκι κινείται με 50+km/h όλα είναι καλά. Με το που σταματάς ή πέφτεις σε κίνηση αρχίζει ο εφιάλτης. Ανεβαίνει η θερμοκρασία, ξεκινά το βεντιλατερ και το άγχος αυξάνει αφού είναι φανερό ότι το μηχανάκι ζορίζεται και ανάβει. Εκεί θέλει άμεσα να βρεις δρόμο ανοιχτό για να πατήσεις και να ρήξεις λίγο την θερμοκρασία, μέχρι τα επόμενα φανάρια που μπορεί και πάλι να συμβεί το ίδιο. Το καλοκαίρι τα πράγματα είναι ακόμα πιο δύσκολα λόγω ζέστης.
Να σημειώσω ότι η μηχανή φορά τελικά akrapovic που υποτίθεται πως βοηθούν λίγο στο θέμα θερμοκρασία σε σχέση με τις μαμά εξατμίσεις. Επίσης φορά ανοιχτή σήτα μπροστά στο ψυγείο.
Θα ήθελα να μάθω γιατί συμβαίνει αυτό, τεκμηριωμένα αν κάποιος ξέρει.
Μηχανικός στην ΚΤΜ μου είπε, ότι έτσι είναι αυτά τα μοτέρ και πρέπει να μάθω να ζω με το πρόβλημα αυτό και πως όταν ανάβει να βρίσκω δρόμο άμεσα για να πατάω να πάρει αέρα για να πέσει η θερμοκρασία.
Είναι σχεδιαστικό πρόβλημα της μηχανής? Το έχουν όλα τα adventure 950 και 990?
Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω για να λύσω-αποφύγω το παραπάνω πρόβλημα?
Είχα δοκιμάσει και υγρό ψυγείου subzero στο 950 αλλά δεν έκανε και καμιά σοβαρή διαφορά. Έχω ακούσει για δεύτερο βεντιλατερ που μπαίνει από την άλλη μεριά και έτσι είναι πιο ομοιόμορφη η ψύξη του ψυγείου. Ισχύει?
Η τρέλα είναι ότι ανάβει το δικό μου στο φανάρι και άλλα γιαπωνέζικα δίπλα δεν έχουν το παραμικρό θέμα…
Βοηθανε γενικα τα τελικα η σιτα ψυγειου ενα καλο παραφλου (κανονικα θελει αλλαγη καθε 2 χρονια αλλα αν μπορεις αλλαξε το καθε χρονο πριν το καλοκαιρι) τα κολαρα σιλικονης το δευτερο βεντιλατερ... ολα απο λιγο βαζουν το λιθαρακι τους στην ψυξη..
Το γιατι ζεστενεται σαν τρελο τωρα... εχεις παρατησει οτι το μοτερ δεν αεριζεται σχεδον απο πουθενα παρα μονο απο το ψυγειο.. γι αυτο αναβει συνεχεια.. και δεν το κανει μονο το δικο σου κτμ..
Για να σου φυγει το αγχος παντως θα σου πω κατι να σκεφτεσαι... οσο αναβει το βεντιλατερ εισαι οκ! Αν δεν αναψει να φοβασαι... χαχα
Πάντως έτσι όπως τα λες είναι θέμα μαλακιας σχεδιασμού της μηχανής, κακός αερισμός, μη επάρκεια του ψυγείου κλπ.
Το καλοκαίρι νομίζω πως θα πάρω φωτιά και όταν έχω και δικαβαλο που όσο να ναι δεν είσαι το ίδιο ευέλικτος με πιάνει τρέλα! Πιο παραφλου προτείνεις?
Πραγματικά έρχονται φάσεις που αυτό το θέμα δεν με αφήνει να ευχαριστηθώ το μηχανάκι μου! Δεν συζητώ να σταματήσεις στην άκρη του δρόμου για κάποιο λόγο (πχ κινητό) και να αφήσεις τη μηχανή να δουλεύει όπως κάνουν άλλες μηχανές. Ούτε καν!
Απορώ αυτοί που το βάζουν χώμα (εγώ δυστυχώς δεν το βάζω αν και θα ήθελα) πως την παλεύουν. Υποθέτω πως στο βουνό δεν μπορείς να βάλεις πάνω από 3η σε μικρά χωμάτινα μονοπάτια άρα εκεί είναι που θα ανάψει τελείως η μηχανή αν δεν παίρνει αέρα!
Για να σου φυγει το αγχος παντως θα σου πω κατι να σκεφτεσαι... οσο αναβει το βεντιλατερ εισαι οκ! Αν δεν αναψει να φοβασαι... χαχα
Αυτό και όσο ο δείκτης θερμοκρασίας δεν ξεφεύγει πάνω απο το κανονικό δεν τρέχει τίποτα, απλά ακούς το βεντιλατέρ. Και στο χώμα μία απο τα ίδια είναι, πέρνει μπροστά το βεντιλατέρ και απλά συνεχίζεις, είναι bulletproof λέμε :smokin:
Και στο χωμα αναβει φουλ απλα επιλεγεις διαδρομες πιο ανοιχτες για μηχανακι 1000 κυβικα.. το denicol subzero και το mocool της motul λενε οτι ειναι τα καλυτερα..!!
Αυτό και όσο ο δείκτης θερμοκρασίας δεν ξεφεύγει πάνω απο το κανονικό δεν τρέχει τίποτα, απλά ακούς το βεντιλατέρ. Και στο χώμα μία απο τα ίδια είναι, πέρνει μπροστά το βεντιλατέρ και απλά συνεχίζεις, είναι bulletproof λέμε :smokin:
να προσθεσω αν μου επιτρεπεις οτι δεν το ακους μονο το βεντιλατερ...το νιωθεις και στο πετσι σου!χαχαχα
οχι ο δεικτης θερμοκρασιας δεν εχει δειξει ποτε πανω απο 11 στις συνολικα 12 μπαρες
συμφωνα με το manual αυτο ειναι οκ...και ο κινητηρας ειναι warm. στις 12 μπαρες ειναι hot λεει...
μας δουλευουν κανονικα οι Αυστριακοι λεμε...
ειλικρινα αυτο το προβλημα θα ηταν η μοναδικη αιτια που θα πουλαγα αυτο το μηχανακι!
οι μονες φορες που θυμαμαι να το πινω μεσα στην πολη χωρις κανενα αγχος ειναι χειμωνιατικες νυχτες!
xaotikos
27/08/2017, 23:47
Τι σε ενοχλεί αν το μηχανάκι δουλευει ζεστά μέσα στα όρια του χωρίς να δημιουργεί πρόβλημα;; Σταματάει, βγάζει ένδειξη; οχι φαντάζομαι.
Επίσης, η έλλειψη λαδιού ή το μείγμα καυσίμου-αέρα μπορει πιθανόν να ανεβάσουν τη θερμοκρασία λειτουργίας
Δε νομίζω ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα ούτε σχεδιαστικό λάθος.
Οι κινητήρες υψηλής απόδοσης τι θα σου κάνουν μέσα στην πόλη; Τι συμπίεση έχει το θεριό;
Η μοναδική λύση παντως είναι το μεγαλύτερο ψυγείο αλλά δεν είναι καθόλου φθηνό.
Σχεδιαστικό λάθος ; μαλλον για συμβιβασμό πρέπει να συζητάμε. Για να εχει το σχημα που μας αρέσει τόσο πολύ, είναι συμπιεσμένο και ο κινητήρας του δεν είναι ελεύθερος να ψυχεται πιο πολύ. Το δεύτερο βαντιλατέρ βοηθάει τον κινητήρα αλλά μπορεί και χωρίς. Το θέμα είναι εσύ αν το αντέχεις.
xaotikos
28/08/2017, 08:19
Δεν θεωρώ πως φταίει το χωροταξικό του adv καθώς και το smt ανεβάζει πολυ εύκολα θερμοκρασία σε χαμηλές ταχύτητες. Εμενα δεν μου εχει ανεβεί ποτέ πάνω απο τις 10 μπάρες.
ενας χαμηλοτερος θερμοστατης θα το εκανε να δουλευει πιο κρυο
ο κατασκευαστης ξερει ομως,,,,,,,,,
Άρα ανακεφαλαιώνοντας λέμε ότι το adventure μου για να βελτιωθεί κάπως στο θέμα θερμοκρασίες κινητήρα μέσα στην πόλη χρειάζεται:
1. ανοιχτή σήτα προστασίας του ψυγείου
2. τελικά εξάτμισης γιατί η μαμά το πνίγουν (εδώ να προσθέσω ότι εγώ στις akrapovic έχω βγάλει και τις τάπες γιατί βλέπω μια μικρή διαφορά και από εκεί)
3. καλύτερο παραφλου που να αλλάζει κάθε χρόνο αντί κάθε 2 που λέει ο κατασκευαστής
4. δεύτερο βεντιλατερ
5. κολάρα σιλικόνης
Κάποιο άλλο tip?
Έχω κάνει τα 2 πρώτα ήδη οπότε μάλλον θα προχωρήσω με το 3 και το 4.
Έχω ακούσει ότι το δεύτερο βεντιλατερ βγαίνει σαν κιτ ας πούμε και μπαίνει απευθείας πάνω με ετοιμη βάση και καλωδίωση χωρίς μετατροπές κλπ. Κόστος νομίζω κάπου στα 150 euro. Το έχει δοκιμάσει κάποιος? Είδε διαφορά?
Πάντως όταν ξεκινούν και τα δυο βεντιλατερ μαζί στο φανάρι, θα παίρνουν δρόμο τα άλλα μηχανάκια από δίπλα χαχαχα
Άρα ανακεφαλαιώνοντας λέμε ότι το adventure μου για να βελτιωθεί κάπως στο θέμα θερμοκρασίες κινητήρα μέσα στην πόλη χρειάζεται:
1. ανοιχτή σήτα προστασίας του ψυγείου
2. τελικά εξάτμισης γιατί η μαμά το πνίγουν (εδώ να προσθέσω ότι εγώ στις akrapovic έχω βγάλει και τις τάπες γιατί βλέπω μια μικρή διαφορά και από εκεί)
3. καλύτερο παραφλου που να αλλάζει κάθε χρόνο αντί κάθε 2 που λέει ο κατασκευαστής
4. δεύτερο βεντιλατερ
5. κολάρα σιλικόνης
Κάποιο άλλο tip?
Έχω κάνει τα 2 πρώτα ήδη οπότε μάλλον θα προχωρήσω με το 3 και το 4.
Έχω ακούσει ότι το δεύτερο βεντιλατερ βγαίνει σαν κιτ ας πούμε και μπαίνει απευθείας πάνω με ετοιμη βάση και καλωδίωση χωρίς μετατροπές κλπ. Κόστος νομίζω κάπου στα 150 euro. Το έχει δοκιμάσει κάποιος? Είδε διαφορά?
Πάντως όταν ξεκινούν και τα δυο βεντιλατερ μαζί στο φανάρι, θα παίρνουν δρόμο τα άλλα μηχανάκια από δίπλα χαχαχα
Το 2 δεν ισχυει...
Τα άλλα μηχανάκια απο δίπλα δεν ξέρω. .. το αριστερό πόδι σου θα δέχεται όλη τη ζέστη από το βαντιλατέρ.
Το 2 δεν ισχυει...
στο δικο μου ισχυει
δεν ισχυριζομαι οτι ειναι μερα με τη νυχτα αλλα ναι ξεκαθαρα εγω ειδα διαφορα
Τα άλλα μηχανάκια απο δίπλα δεν ξέρω. .. το αριστερό πόδι σου θα δέχεται όλη τη ζέστη από το βαντιλατέρ.
το δευτερο βεντιλατερ μπαινει δεξια
το αριστερο ποδι μου το καιει τωρα με το ενα βεντιλατερ
φανταζομαι πως το δευτερο θα βγαζει τον αερα στα αριστερα
πυξιδας990
29/08/2017, 08:34
ετοιμο κιτ δευτερο βεντιλατερ φερνει το motoraid
ετοιμο κιτ δευτερο βεντιλατερ φερνει το motoraid
θα το ψαξω
εμενα μου το ειπαν στην ΚΤΜ πριν ενα χρονο οτι φερνουν και το βαζουν αυτοι στο συνεργειο τους
στο δικο μου ισχυει
δεν ισχυριζομαι οτι ειναι μερα με τη νυχτα αλλα ναι ξεκαθαρα εγω ειδα διαφορα
Αυτο που δεν ισχυει ειναι οτι οι μαμα εξατμισεις στραγγαλιζουν το μοτερ. Ισα ισα που χαμηλα και μεσαια ειναι πιο ροπατες απο τις ανοιχτες. Το οτι βλεπεις χαμηλοτερες θερμοκρασιες μαλλον οφειλεται στο οτι το μηχανακι σου δουλευει πιο πλουσιο.
Δεν θεωρώ πως φταίει το χωροταξικό του adv καθώς και το smt ανεβάζει πολυ εύκολα θερμοκρασία σε χαμηλές ταχύτητες. Εμενα δεν μου εχει ανεβεί ποτέ πάνω απο τις 10 μπάρες.
θα συμφωνησω μαζι σου, το ιδιο προβλημα μου το ειχε πει και γνωστος μου με smt950 και 990
αρα ειναι θεμα κινητηρα. καπου ειχα διαβσσει οτι εξαιτιας του μικρου ογκου-μεγεθους του κινητηρα δεν πετυχαινει μεγαλη απαγωγη θερμοτητας...
το σιγουρο ειναι πως υπαρχει καποιο θεμα με τις θερμοκρασιες αναμφισβήτητα
το 990 και εμενα μεχρι 10 μπαρες μου ανεβαζει ευτυχως μεχρι τωρα
ελπιζω να μην δω ποτε 11...χαχαχα
Αυτο που δεν ισχυει ειναι οτι οι μαμα εξατμισεις στραγγαλιζουν το μοτερ. Ισα ισα που χαμηλα και μεσαια ειναι πιο ροπατες απο τις ανοιχτες. Το οτι βλεπεις χαμηλοτερες θερμοκρασιες μαλλον οφειλεται στο οτι το μηχανακι σου δουλευει πιο πλουσιο.
ααα οκ, τωρα καταλαβα τι λες
ερμηνευσα λαθος αυτο που ειπες πιο πανω
και εμενα στο παλιο μου 950 οι μαμα εξατμισεις στις χαμηλες και μεσαιες ηταν πιο καλες απο τις ανοιχτες
τωρα με βαζεις σε σκεψεις γιατι το μηχανακι μου να δουλευει πιο πλουσιο σε μειγμα...
δεν θα ηταν απιθανο να ειχε κανει κατι ο προηγουμενος και να μην το γνωριζω.
η αληθεια ειναι παει δυνατα...χαχαχα
Ρε παιδιά μια ερώτηση σχετικά με το γραναζομα
Εγώ έχω το adv 990R
Το 990R έχει μαμά διαφορετικό γρανάζομα από τα απλά 990?
Ποιο είναι το μαμά μέγεθος γραναζιών?
Έμενα τώρα φοραει 16 μπροστά και 45 πίσω
Αυτά είναι τα μαμά μέγεθος γρανάζια για το 990R?
μετα απο ψαξιμο βρηκα το καταλληλο νημα για την ερωτηση με τα γραναζια και την μετεφερα εκει
Εως το 2008 νομιζω το μαμα γραναζωμα ηταν 17-42.. απο το 2009 και μετα αλλαξε σε 16-42..
xaotikos
29/08/2017, 10:16
Επίσης η σίτα ψυγείου μπορεί να ανεβάζει θερμοκρασία αν δεν είναι καλή. Σίγουρα καλύτερα είναι χωρίς από θέμα θερμοκρασίας.
Το 2 δεν ισχυει...
Γιατί ισχύει το 3?
Γιατί ισχύει το 3?
Σωστα, ουτε το 5.
Θα εχει να κανει με πρωτους αριθμους....
harris_x
29/08/2017, 22:56
Θα εχει να κανει με πρωτους αριθμους....
:lol:
Το μοναδικό πράγμα που μπορεί να κάνει χωρίς να καίγονται πόδια και χωρίς να στρεσάρει την μπαταρία με 2 βεντιλατέρ είναι το μεγαλύτερο ψυγείο.
Πόσο να κάνει ένα φτιαχτό?
πυξιδας990
30/08/2017, 08:03
μπαινει και ψυγειο λαδιου
arkavadas
10/04/2020, 14:20
Καλησπέρα σε ολους, θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση σχετικα με κάποιο πρόβλημα που αντιμετωπίζω. Ειμαι κάτοχος εδω και 2 χρόνια superduke 990 '05 αυτη τη στιγμή η μηχανή έχει 31500 χλμ και παρατηρώ ενα θόρυβο απο τη καμπάνα που ξεκίνησε να ακούγετε εδω και 1000 χλμ. Ο θόρυβος ακούγετε όταν εχω νεκρα και εχει ζεσταθεί ο κινητήρας. Όταν συμπλέκταρω δεν ακούγετε σχεδον τίποτα. Ο θόρυβος μοιαζει πολυ με τον χαρακτηριστικό ήχο που κανουν οι ξεροκαμπανοι κινητηρες. Εχει ξανα τύχει σε καποιον και αν ναι πως το αντιμετώπισε?
Υ.Γ. Την κατανόηση σας αν εχει ξαναγίνει σχετικη ερώτηση απλα συναντησα μια παρόμοια στη σελίδα 3 αλλα δεν με βοηθησε πολυ ευχαριστώ.
Μάλλον το ρουλεμάν της καμπάνας όπως το περιγράφεις. Δεν είναι τίποτα σοβαρό ούτε κάτι που χτυπάνε μόνο τα ευρωπαϊκά. Βέβαια τα χλμ σου είναι πολύ λίγα αλλά it's ok συμβαίνει
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.