View Full Version : προβλήματα του LC8 adventure
Υπάρχει ένα ζιγκλέρ λαδιού που λιπαίνει τον σύμπλέκτη. Μερικές φορές βουλώνει. Μήπως αν το τσεκάρεις;417354 ,
417355 , 417356 , 417360 , 417361 ,
Μπορεί επίσης να καθαριστεί με χορδή κιθάρας Νο10.
Το ζιγκλέρ αυτό είναι #30. Μερικοί το αντικαθιστούν με #50. Για την εξαγωγή του έχουν εφαρμοστεί διάγορες μέθοδοι, όπως φήσυμα με αέρα, ηλεκτρική σκούπα, γράσο στην μύτη κατσαβιδιού ή αρίδας ίσιου κατσαβιδιού. Υπάρχει και ένα εργαλείο που λέγεται screw starter (εικόνα 2).
Μία άλλη πιθανότητα είναι να έχει δημιουργήσει πατούρα ο τελευταίος μέσα ατσάλινος δίσκος του συμπλέκτη. Αυτός έρχεται σε επαφή με το belevile spring, ένα δαχτυλίδι σε σχήμα κόλουρου κώνου και δημιουργεί πατούρα στο σημείο επαφής. Η αντακατάστασή του με έναν άλλο δίσκο μπορεί να συνεφέρει το συμπλέκτη.417362
strokt up
10/04/2020, 20:03
Μία άλλη πιθανότητα είναι να έχει δημιουργήσει πατούρα ο τελευταίος μέσα ατσάλινος δίσκος του συμπλέκτη. Αυτός έρχεται σε επαφή με το belevile spring, ένα δαχτυλίδι σε σχήμα κόλουρου κώνου και δημιουργεί πατούρα στο σημείο επαφής. Η αντακατάστασή του με έναν άλλο δίσκο μπορεί να συνεφέρει το συμπλέκτη.417362
Ε! Αυτό λέει japan! :D
Γιά εξπλέϊν, γιά εξπλέϊν...;
doctor_john
10/04/2020, 20:38
το ανταλλακτικό γραφει made in japan ;)
πολύ γουστάρω κάτι τέτοια, ευρωπαϊκές ζαντες σε japan, κ.λπ.
Χαχαχαχα όντως κ πανάκριβοι!
417368
πανάκριβοι!
τιμουλα? :lol:
Σετ όλα, γιατί θέλει ξεχωριστό κωδικό ο πρώτος κ ο τελευταίος δίσκος τριβής συν όλοι οι ενδιάμεσοι που είναι όμοιοι, 230€. Τιμή αντιπροσωπείας μόνο ανταλλακτικά
sapila racing
11/04/2020, 09:27
Καλησπέρα σε ολους, θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση σχετικα με κάποιο πρόβλημα που αντιμετωπίζω. Ειμαι κάτοχος εδω και 2 χρόνια superduke 990 '05 αυτη τη στιγμή η μηχανή έχει 31500 χλμ και παρατηρώ ενα θόρυβο απο τη καμπάνα που ξεκίνησε να ακούγετε εδω και 1000 χλμ. Ο θόρυβος ακούγετε όταν εχω νεκρα και εχει ζεσταθεί ο κινητήρας. Όταν συμπλέκταρω δεν ακούγετε σχεδον τίποτα. Ο θόρυβος μοιαζει πολυ με τον χαρακτηριστικό ήχο που κανουν οι ξεροκαμπανοι κινητηρες. Εχει ξανα τύχει σε καποιον και αν ναι πως το αντιμετώπισε?
Υ.Γ. Την κατανόηση σας αν εχει ξαναγίνει σχετικη ερώτηση απλα συναντησα μια παρόμοια στη σελίδα 3 αλλα δεν με βοηθησε πολυ ευχαριστώ.
Αν το ψάξεις λίγο θα δείς οτι αυτός ο ήχος εμφανιζεται σε πολλά 990 και δεν φαίνεται να ειναι κατι σοβαρό.
πχ
https://advrider.com/f/threads/clutch-rattles-then-quiet-when-lever-pulled.754442/
https://advrider.com/f/threads/clutch-rattle.229176/
Για φτηνότερα αναλώσιμα, ψάξτε και στο ebay:
https://www.ebay.com/itm/V-PARTS-Discs-clutch-KTM-990-Adventure-Dakar-Edition-990-2009-2011/282261793604
Lioulios
11/04/2020, 10:46
Εγω εχω δισκους συμπλεκτη σε αριστη κατασταση απο 990 και τουςδινω ενα 50αρικο.
Τους ειχα βαλει παλια αγγελια αλλα ενω εφυγε ολη η προικα ,εμειναν οι δισκοι και η αγγελια κατεβηκε .
Σχεδόν έτοιμος για αγορά 950 sm,διάβασα τα πάντα και ναι λίγα ελαττώματα δεν με ενοχλούν,το θέλω σχεδόν για καθημερινή χρήση και μικρά ταξίδια,έχω βρει δύο και θα καταλήξω ποιο θα πάρω,είναι πολύ κατατοπιστικό το thread,μπράβο σας
Lioulios
05/06/2020, 21:15
Οπλο.
Άμα ξέρεις τι αγοράζεις κ πιάνουν κ λίγο τα χέρια σου θα ευχαριστηθείς μηχανάκι. Κανίβαλος κανονικά, με αναρτήσεις κ στήσιμο που συγχωρούν πολλά, περιφερειακά που κ σημερινές μοτο θα ζήλευαν κ φυσικά αν δεν ξέρεις σούζα θα μάθεις, έτσι απλά
Άμα ξέρεις τι αγοράζεις κ πιάνουν κ λίγο τα χέρια σου θα ευχαριστηθείς μηχανάκι. Κανίβαλος κανονικά, με αναρτήσεις κ στήσιμο που συγχωρούν πολλά, περιφερειακά που κ σημερινές μοτο θα ζήλευαν κ φυσικά αν δεν ξέρεις σούζα θα μάθεις, έτσι απλά
Συμφωνώ σε όλα..αν όμως δεν πιάνουν τα χέρια σου θα πρέπει να τα έχεις μόνιμος στις τσέπες για μικρομαλακιες κ θα χάνεις χρόνο στα συνεργεία...
Καλησπέρα στην παρέα !
Εχω ένα 950Adventure με 70000χλμ. Ηταν παροπλισμένο 3 χρόνια και πριν κανά 6μηνο άλλαξα μόνος μου λάδια (Liqui Moly 15-60) φίλτρα και άρχισα να το κυκλοφορώ .
Μετά από 500χλμ άρχισε να πατινάρει ανοίγοντας λίγο απότομα το γκάζι μετά τις 5000 στροφες . Τώρα τελευταία και αφού έκανα 3000χλμ το κάνει συνέχεια . Επίσης το βεντιλατέρ ανοίγει πλεον πιο γρήγορα από πριν .
Θέλω να ρωτήσω :
Μπορεί να φταίει η ακινησία ?
Μπορεί να φταίνε τα λάδια ? έβαζα πάντα motorex
Μπορεί να φταίνε οι δίσκοι ?
Εαν είναι δίσκοι και το παρατείνω λίγο , μπορεί να κάνω κάπου κακό μηχανικά ? στην καμπάνα ας πούμε ?
Και ένα άσχετο : το κροτάλισμα στην νεκρά (νομίζω από αντλία λαδιού - κάτι τέτοιο) είναι πλέον μόνιμο στην νεκρά , πως λύνεται ?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Κάνε και μια ερώτηση στο advride.gr
Καλησπέρα στην παρέα !
Εχω ένα 950Adventure με 70000χλμ. Ηταν παροπλισμένο 3 χρόνια και πριν κανά 6μηνο άλλαξα μόνος μου λάδια (Liqui Moly 15-60) φίλτρα και άρχισα να το κυκλοφορώ .
Μετά από 500χλμ άρχισε να πατινάρει ανοίγοντας λίγο απότομα το γκάζι μετά τις 5000 στροφες . Τώρα τελευταία και αφού έκανα 3000χλμ το κάνει συνέχεια . Επίσης το βεντιλατέρ ανοίγει πλεον πιο γρήγορα από πριν .
Θέλω να ρωτήσω :
Μπορεί να φταίει η ακινησία ?
Μπορεί να φταίνε τα λάδια ? έβαζα πάντα motorex
Μπορεί να φταίνε οι δίσκοι ?
Εαν είναι δίσκοι και το παρατείνω λίγο , μπορεί να κάνω κάπου κακό μηχανικά ? στην καμπάνα ας πούμε ?
Και ένα άσχετο : το κροτάλισμα στην νεκρά (νομίζω από αντλία λαδιού - κάτι τέτοιο) είναι πλέον μόνιμο στην νεκρά , πως λύνεται ?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Βγαλε τα λαδια που εβαλες και βαλε ορυκτελαια για μερικες δεκαδες χιλιομετρα.
Εφόσον πατινάρει ο συμπλέκτης τα δισκάκια χρειάζονται αντικατάσταση. Μπορείς βέβαια πρώτα να μετρήσεις το πάχος τους αν είναι μέσα στα επιτρεπόμενα όρια.
Το κροταλισμα είναι ένδειξη χαμηλής πίεσης στο κύκλωμα λίπανσης. Συνήθως προέρχεται από διαρροή ψυκτικού στο κύκλωμα λίπανσης. Θα πρέπει να ελέγξεις το καπάκι του συμπλέκτη αν έχει μαζέψει αφρισμενα λάδια. Η θεραπεία είναι αλλαγή λαδιών και φίλτρου λαδιου και επισκευή της αντλίας νερού.
Καλησπέρα στην παρέα !
Εχω ένα 950Adventure με 70000χλμ. Ηταν παροπλισμένο 3 χρόνια και πριν κανά 6μηνο άλλαξα μόνος μου λάδια (Liqui Moly 15-60) φίλτρα και άρχισα να το κυκλοφορώ .
Μετά από 500χλμ άρχισε να πατινάρει ανοίγοντας λίγο απότομα το γκάζι μετά τις 5000 στροφες . Τώρα τελευταία και αφού έκανα 3000χλμ το κάνει συνέχεια . Επίσης το βεντιλατέρ ανοίγει πλεον πιο γρήγορα από πριν .
Θέλω να ρωτήσω :
Μπορεί να φταίει η ακινησία ?
Μπορεί να φταίνε τα λάδια ? έβαζα πάντα motorex
Μπορεί να φταίνε οι δίσκοι ?
Εαν είναι δίσκοι και το παρατείνω λίγο , μπορεί να κάνω κάπου κακό μηχανικά ? στην καμπάνα ας πούμε ?
Και ένα άσχετο : το κροτάλισμα στην νεκρά (νομίζω από αντλία λαδιού - κάτι τέτοιο) είναι πλέον μόνιμο στην νεκρά , πως λύνεται ?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Κατα μεγάλο ποσοστό θέλεις δίσκους συμπλέκτη.
Εννοείται ότι τους αλλάζεις ΑΜΕΣΑ!
Όταν αρχίζει και πατινάρει όπως λες, χρειάζονται αλλαγή (κατα 99% εαν δεν είσαι κανίβαλος) μόνο οι φιμπερένιοι. Εαν εξακολουθήσεις να το κυκλοφορείς έτσι, αρπάζουν και οι μεταλλικοί και το κόστος εκτοξεύεται!
Μόνο οι φιμπερένιοι προ μερικών ετών , αντιπροσωπείας πάντα, κοστίζουν περί τα 250-270€(μόνο αγορά χωρίς περαστικά, τους περασα ο ίδιος)
Αν ρημάξεις τους μεταλλικούς διπλασίασε το παραπάνω νούμερο.
Για το θέμα της μέτρησης του πάχους που προαναφέρεται, εαν το επιχειρήσεις, γίνεται μόνο με μικρόμετρο. Με το απλό παχύμετρο δεν είχα μετρήσιμες διαφορές παλιό με νεο δισκάκι.
Το κροτάλισμα που αναφέρεις θεωρώ απίθανο να προέρχεται απο αντλία λαδιού όπως λες, μιας και εκ κατασκευής δεν μπορεί να χαλάσει ή να κροταλίζει. Δηλαδή εαν στην απίθανη περίπτωση παραδώσει πνεύμα η αντλία λαδιού, χαιρετάς το μοτερ άμεσα.
Κροταλίζουν ενίοτε οι καδένες των εκκεντροφόρων και αυτό είναι σημάδι είτε ότι οι αυτόματοι (υδραυλικοί) τεντωτήρες πεθαίνουν, είτε δεν έχουν σωστή πίεση λαδιού. Για να μην έχουν σωστή πίεση λαδιού είτε το μοτερ δεν έχει λάδια(το θεωρώ απίθανο μιας και τα άλλαξες προσφάτως, τσέκαρε όμως την στάθμη σου) είτε το κύκλωμα λαδιού είναι φραγμένο.
Σε συνάρτηση με το ότι σου ανεβάζει πιο ευκολα θερμοκρασίες , μάλλον είναι σχεδόν προφανές ότι η αντλία νερού περνάει υγρα ψύξης στα λάδια και αυτή η "μαγιονέζα" που δημιουργείται φράζει τους αυλούς.
Σύντροχε, βρίσκεσαι σε μια πολύ επικίνδυνη φάση για το μοτέρ σου, ΜΗΝ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙΣ ΠΕΡΕΤΑΙΡΩ, άμεσα συνεργείο για επισκευή (εαν δεν πιάνουν τα χέρια σου) ειδάλλως λίαν συντόμως θα βρεθείς με μην αναστρέψιμη βλάβη και θα ψάχνεις για μεταχειρισμένο μοτερ!
Επίσης, προσοχή στα κόστη. Εαν θέλεις να γίνει σωστή δουλειά και να κρατήσεις το μοτερ σου για άλλα τόσα χλμ, υπολόγιζε ότι το κόστος των παραπάνω θα σου φτάσει τουλάχιστον τα 600€ (μόνο φιμπερένιοι δίσκοι, κιτ επισκευής αντλίας νερού, λαδια , νερά, εργατικά) πιθανώς και παραπάνω. Αυτές είναι οι πραγματικές τιμές με κόστη γνήσιων ανταλλακτικών. Οτιδήποτε παρακάτω εμπεριέχει πατέντα μαστόρων που θα τις βρείς μπροστά σου.
Διαβασε εδώ και θα καταλάβεις τι εννοώ.
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=147901
το κροταλισμα σταματαει αμα πατας το συμπλεκτη?
οσο για το πατιναρισμα, αμα δεν πατιναρε πριν την αλλαγη λαδιων, πιθανοτατα φταινε τα λαδια που χρησιμοποιησες και καλο ειναι να βαλεις κατι αλλο.
Καταρχάς ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας !
Το κροτάλισμα μου το έκανε από καινούριο απλά όχι συχνά , συνήθως σε στάση όταν ήταν ζεστό .
Θα ελέγξω λάδια και αντιψυκτικό .
Panos , δεν σταματάει όταν πατάω συμπλέκτη . Αν θυμάμαι καλά δεν πατίναρε πριν την αλλαγή λαδιών αλλά όπως είπα καθόταν 3-4 χρόνια ακίνητο .
Αντλία νερού είχα αλλάξει στα 50000χλμ
Δεν είμαι κανίβαλος , οπότε φαντάζομαι οι μεταλλικοί δίσκοι να είναι οκ .
Gefr , δυστυχώς με δύο μικρά παιδιά αλλά και όχι τόσο τεχνικές γνώσεις , δεν υπάρχει χρόνος να μετρήσω μόνος μου δίσκους . Το καπάκι του συμπλέκτη ? Ποιο εννοείς ?
Drbig , τι θα πετύχω με την αλλαγή λαδιών σε ορυκτέλαιο ? Φαντάζομαι ότι με τα ορυκτέλαια δεν πιέζεις τον κινητήρα για τα χιλιόμετρα που λες .
Και ένα τελαυταίο , μίλησα με ένα γνωστό εξουσιοδοτημένο , του περιέγραψα το θέμα και μου είπε ότι ίσως να έχουν κολλήσει , φαντάζομαι να κατάλαβε .
Εαν όμως είχαν κολλήσει θα μπορούσα να δούλευα σχεδόν κανονικά το μηχανάκι όπως τώρα ? Μήπως δεν κατάλαβε ? μήπως κάπου εγώ δεν κατάλαβα ?
Typhoon , να σαι καλά που με κάνεις να το δω λίγο πιο σοβαρά γιατί μέχρι τώρα ο Κατιμάκος δεν μου έχει βγάλει τίποτα και θέλω να τον διατηρώ πάντα σε άριστη κατάσταση .
Φίλε μιλάμε για ένα από τα πιο γαμηστερα μηχανάκια που βγήκαν ever. Ναι δεν είναι Japan, με τα καλά κ τα κακά που συνεπάγεται αυτό. Αλλά τα γούστα που βγάζει αυτό το μηχάνημα ποτέ δεν λυπήθηκα τα λεφτά που ζήταγε. Μου την έσπαγαν όμως πολύ οι αρπακολλατζηδες μάστορες που τελικά σου κάναν ζημιά στο μηχανάκι μακροπροθεσμα. Καταλαβαίνω την έλλειψη χρόνου, αλλά πραγματικά προσπάθησε να το κρατήσεις προσεγμένο κ θα σε ανταμείβει για πολλά πολλά χρόνια ακόμη, βάζοντας γυαλιά ακόμη κ σε σύγχρονα μηχανάκια
kostaskk
02/03/2021, 17:41
Τι προδιαγραφές έχουν τα liqui moli και τι λέει το μανουαλ;
Αν έχουν άλλες προδιαγραφές(jaso,API) η έχει παραπάνω αντιτριβικα μπορεί για αυτό να πατιναρει
Καλησπέρα στην παρέα !
Εχω ένα 950Adventure με 70000χλμ. Ηταν παροπλισμένο 3 χρόνια και πριν κανά 6μηνο άλλαξα μόνος μου λάδια (Liqui Moly 15-60) φίλτρα και άρχισα να το κυκλοφορώ .
Μετά από 500χλμ άρχισε να πατινάρει ανοίγοντας λίγο απότομα το γκάζι μετά τις 5000 στροφες . Τώρα τελευταία και αφού έκανα 3000χλμ το κάνει συνέχεια . Επίσης το βεντιλατέρ ανοίγει πλεον πιο γρήγορα από πριν .
Θέλω να ρωτήσω :
Μπορεί να φταίει η ακινησία ?
Μπορεί να φταίνε τα λάδια ? έβαζα πάντα motorex
Μπορεί να φταίνε οι δίσκοι ?
Εαν είναι δίσκοι και το παρατείνω λίγο , μπορεί να κάνω κάπου κακό μηχανικά ? στην καμπάνα ας πούμε ?
Και ένα άσχετο : το κροτάλισμα στην νεκρά (νομίζω από αντλία λαδιού - κάτι τέτοιο) είναι πλέον μόνιμο στην νεκρά , πως λύνεται ?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Καλησπέρα και από εμένα παίδες.... Αντιμετωπίζω ακριβώς τα ίδια προβλήματα με το 950 Sm υπό παρόμοιες συνθήκες... Εξαιρουμένου του έντονου κροταλισματος... Τελικά τι χρειάστηκε το δικό σου αν επιτρέπεται;
Ακόμα να βρω άκρη ..
Η καμπάνα ανοίχτηκε σε εξουσιοδοτημένο ΚΤΜ και οι δίσκοι ήταν σε πολύ καλή κατάσταση . Τόσο οι φιμπερένιοι όσο και μεταλλικοί .
Οι μεταλλικοί είχαν μια μικρή μαυρίλα η οποία καθαρίστηκε . Εκανα βόλτα και πάλι τα ίδια .
Μου πρότειναν να αλλάξω λάδια σε Μοτορεχ 10-60. Τα πράγματα έγιναν ακόμα χειρότερα όταν η μηχανή ζεστενόταν . Τις ανηφόρες δύσκολα τις έβγαζε..
Η επόμενη πρόταση ήταν έλεγχος ελατηρίων . Εγώ πρότεινα να ελεγχθεί και η τρόμπα συμπλέκτη μήπως το έμβολο που πάει στην καμπάνα δεν έχει επαναφορά . Ο μηχανικός συμφώνησε οπότε
εντός εβδομάδας θα έχω νέα ..
Εαν δεν φταίει και ο συμπλέκτης θα δούμε .. θα ενημερώσω πάντως ..
Ακόμα να βρω άκρη ..
Η καμπάνα ανοίχτηκε σε εξουσιοδοτημένο ΚΤΜ και οι δίσκοι ήταν σε πολύ καλή κατάσταση . Τόσο οι φιμπερένιοι όσο και μεταλλικοί .
Οι μεταλλικοί είχαν μια μικρή μαυρίλα η οποία καθαρίστηκε . Εκανα βόλτα και πάλι τα ίδια .
Μου πρότειναν να αλλάξω λάδια σε Μοτορεχ 10-60. Τα πράγματα έγιναν ακόμα χειρότερα όταν η μηχανή ζεστενόταν . Τις ανηφόρες δύσκολα τις έβγαζε..
Η επόμενη πρόταση ήταν έλεγχος ελατηρίων . Εγώ πρότεινα να ελεγχθεί και η τρόμπα συμπλέκτη μήπως το έμβολο που πάει στην καμπάνα δεν έχει επαναφορά . Ο μηχανικός συμφώνησε οπότε
εντός εβδομάδας θα έχω νέα ..
Εαν δεν φταίει και ο συμπλέκτης θα δούμε .. θα ενημερώσω πάντως ..
Ελατηρίων καμπάνας εννοείς? Αφού το άνοιξαν γιατί δεν τα έλεγξαν? Εκτός και αν εννοείς τα ελατήρια πιστονιού... Εμένα καθόταν 3,5 χρόνια όπου τα 2 ήταν εκτεθειμένη σε εξωτερικό χώρο... Αυτό με βάζει σε σκέψεις ότι μπορεί να πέρασε υγρασία στον κύλινδρο να επηρεάστηκαν έδρες-βαλβίδες-ελατήρια και ως εκ τούτου να χάνει συμπίεση... Το θέμα είναι ότι μέχρι να φτάσω εκεί θα πρέπει να εξαντλήσω όλα τα άλλα ενδεχόμενα. Που σημαίνει αντικατάσταση διαφόρων ανταλλακτικών. Δηλαδή χρήμα. Την Παρασκευή εν τω μεταξύ θα ανέβει δυναμόμετρο για ρύθμιση με φίλτρο stage 1 DNA και σκέφτομαι μήπως δεν έχει νόημα από την στιγμή που η μηχανή πατινάρει στο απότομο άνοιγμα του γκαζιού και στις πιο υψηλές σχέσεις.
Κατα μεγάλο ποσοστό θέλεις δίσκους συμπλέκτη.
Εννοείται ότι τους αλλάζεις ΑΜΕΣΑ!
Όταν αρχίζει και πατινάρει όπως λες, χρειάζονται αλλαγή (κατα 99% εαν δεν είσαι κανίβαλος) μόνο οι φιμπερένιοι. Εαν εξακολουθήσεις να το κυκλοφορείς έτσι, αρπάζουν και οι μεταλλικοί και το κόστος εκτοξεύεται!
Μόνο οι φιμπερένιοι προ μερικών ετών , αντιπροσωπείας πάντα, κοστίζουν περί τα 250-270€(μόνο αγορά χωρίς περαστικά, τους περασα ο ίδιος)
Αν ρημάξεις τους μεταλλικούς διπλασίασε το παραπάνω νούμερο.
Για το θέμα της μέτρησης του πάχους που προαναφέρεται, εαν το επιχειρήσεις, γίνεται μόνο με μικρόμετρο. Με το απλό παχύμετρο δεν είχα μετρήσιμες διαφορές παλιό με νεο δισκάκι.
Το κροτάλισμα που αναφέρεις θεωρώ απίθανο να προέρχεται απο αντλία λαδιού όπως λες, μιας και εκ κατασκευής δεν μπορεί να χαλάσει ή να κροταλίζει. Δηλαδή εαν στην απίθανη περίπτωση παραδώσει πνεύμα η αντλία λαδιού, χαιρετάς το μοτερ άμεσα.
Κροταλίζουν ενίοτε οι καδένες των εκκεντροφόρων και αυτό είναι σημάδι είτε ότι οι αυτόματοι (υδραυλικοί) τεντωτήρες πεθαίνουν, είτε δεν έχουν σωστή πίεση λαδιού. Για να μην έχουν σωστή πίεση λαδιού είτε το μοτερ δεν έχει λάδια(το θεωρώ απίθανο μιας και τα άλλαξες προσφάτως, τσέκαρε όμως την στάθμη σου) είτε το κύκλωμα λαδιού είναι φραγμένο.
Σε συνάρτηση με το ότι σου ανεβάζει πιο ευκολα θερμοκρασίες , μάλλον είναι σχεδόν προφανές ότι η αντλία νερού περνάει υγρα ψύξης στα λάδια και αυτή η "μαγιονέζα" που δημιουργείται φράζει τους αυλούς.
Σύντροχε, βρίσκεσαι σε μια πολύ επικίνδυνη φάση για το μοτέρ σου, ΜΗΝ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙΣ ΠΕΡΕΤΑΙΡΩ, άμεσα συνεργείο για επισκευή (εαν δεν πιάνουν τα χέρια σου) ειδάλλως λίαν συντόμως θα βρεθείς με μην αναστρέψιμη βλάβη και θα ψάχνεις για μεταχειρισμένο μοτερ!
Επίσης, προσοχή στα κόστη. Εαν θέλεις να γίνει σωστή δουλειά και να κρατήσεις το μοτερ σου για άλλα τόσα χλμ, υπολόγιζε ότι το κόστος των παραπάνω θα σου φτάσει τουλάχιστον τα 600€ (μόνο φιμπερένιοι δίσκοι, κιτ επισκευής αντλίας νερού, λαδια , νερά, εργατικά) πιθανώς και παραπάνω. Αυτές είναι οι πραγματικές τιμές με κόστη γνήσιων ανταλλακτικών. Οτιδήποτε παρακάτω εμπεριέχει πατέντα μαστόρων που θα τις βρείς μπροστά σου.
Διαβασε εδώ και θα καταλάβεις τι εννοώ.
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=147901
Σήμερα μίλησα με εξουσιοδοτημένο ΚΤΜ και μου είπε ότι το set(φιμπερένιοι-μεταλλικοί-ελατήρια-beleville) ;έχουν 290 και 15 μέρες παράδοση από Αυστρία. Πουλάει μεμονωμένα τον 1ο και τελευταίο φιμπερένιο 20 ευρώ έκαστος. Οπότε συνδυάζεται με κάποιο aftermarket set.
Ελατηρίων καμπάνας εννοείς? Αφού το άνοιξαν γιατί δεν τα έλεγξαν? Εκτός και αν εννοείς τα ελατήρια πιστονιού... Εμένα καθόταν 3,5 χρόνια όπου τα 2 ήταν εκτεθειμένη σε εξωτερικό χώρο... Αυτό με βάζει σε σκέψεις ότι μπορεί να πέρασε υγρασία στον κύλινδρο να επηρεάστηκαν έδρες-βαλβίδες-ελατήρια και ως εκ τούτου να χάνει συμπίεση... Το θέμα είναι ότι μέχρι να φτάσω εκεί θα πρέπει να εξαντλήσω όλα τα άλλα ενδεχόμενα. Που σημαίνει αντικατάσταση διαφόρων ανταλλακτικών. Δηλαδή χρήμα. Την Παρασκευή εν τω μεταξύ θα ανέβει δυναμόμετρο για ρύθμιση με φίλτρο stage 1 DNA και σκέφτομαι μήπως δεν έχει νόημα από την στιγμή που η μηχανή πατινάρει στο απότομο άνοιγμα του γκαζιού και στις πιο υψηλές σχέσεις.
Ε ναι , ελατήρια καμπάνας εννοώ . Δεν έγινε έλεγχος γιατί θεώρησε δεδομένο ότι είναι από την μαυρίλα στους μεταλλικούς , οπότε μετά έκλεισε το μαγαζί .
Δυναμομέτρηση με πατινάρισμα δεν νομίζω να ταιριάζουν . Ούτε υγρασία με πιστόνια κλπ νομίζω έχουν σχέση με το πατινάρισμα .
Να λύσουν πρώτα καμπάνα να μετρήσουν δίσκους και μετά προχωράς σε βελτιώσεις . Εχε υπόψιν ότι ο έλεγχος των δίσκων και το άνοιγμα γίνεται σχετικά γρήγορα (καμιά ώρα)
Ε ναι , ελατήρια καμπάνας εννοώ . Δεν έγινε έλεγχος γιατί θεώρησε δεδομένο ότι είναι από την μαυρίλα στους μεταλλικούς , οπότε μετά έκλεισε το μαγαζί .
Δυναμομέτρηση με πατινάρισμα δεν νομίζω να ταιριάζουν . Ούτε υγρασία με πιστόνια κλπ νομίζω έχουν σχέση με το πατινάρισμα .
Να λύσουν πρώτα καμπάνα να μετρήσουν δίσκους και μετά προχωράς σε βελτιώσεις . Εχε υπόψιν ότι ο έλεγχος των δίσκων και το άνοιγμα γίνεται σχετικά γρήγορα (καμιά ώρα)
Tα του κυλίνδρου σίγουρα δεν ταιριάζουν με το πατιναρισμά αλλά με την απώλεια δύναμης-ροπής. Τον έλεγχο και αντικατάσταση θα τα κάνω εγώ. Είχα αλλάξει και στο Duke II που είχα στα νιάτα μου. Έχω εργαλεία, manual και χώρο. Ο χρόνος όπως είπες και εσύ είναι ένα θέμα αλλά....
δες μπας και κολλαει το εμβολακι ή η τρομπα πανω και σου παταει τον συμπλεκτη και εχεις πατηναρισμα
Υγρά στον συμπλέκτη αλλαχθηκαν;
Ε ναι , ελατήρια καμπάνας εννοώ . Δεν έγινε έλεγχος γιατί θεώρησε δεδομένο ότι είναι από την μαυρίλα στους μεταλλικούς , οπότε μετά έκλεισε το μαγαζί .
Δυναμομέτρηση με πατινάρισμα δεν νομίζω να ταιριάζουν . Ούτε υγρασία με πιστόνια κλπ νομίζω έχουν σχέση με το πατινάρισμα .
Να λύσουν πρώτα καμπάνα να μετρήσουν δίσκους και μετά προχωράς σε βελτιώσεις . Εχε υπόψιν ότι ο έλεγχος των δίσκων και το άνοιγμα γίνεται σχετικά γρήγορα (καμιά ώρα)
Τελικά έκανα τον έλεγχο χθες. Οι φιμπερενιοι δίσκοι έχουν πάχος 2,8mm όπου τα όρια είναι σύμφωνα με την ktm 2,65mm. Τα ελατήρια είναι ακριβώς στο όριο 2,9... Οι δίσκοι για κάποιον λόγο ήταν λάθος τοποθετημένοι... Το πρόβλημα είναι ότι δεν βρίσκω μεμονωμένα ελατήρια διαθέσιμα.
telegonos
21/04/2021, 10:17
Τελικά έκανα τον έλεγχο χθες. Οι φιμπερενιοι δίσκοι έχουν πάχος 2,8mm όπου τα όρια είναι σύμφωνα με την ktm 2,65mm. Τα ελατήρια είναι ακριβώς στο όριο 2,9... Οι δίσκοι για κάποιον λόγο ήταν λάθος τοποθετημένοι... Το πρόβλημα είναι ότι δεν βρίσκω μεμονωμένα ελατήρια διαθέσιμα.
Μπορείς πάντα να καταφύγεις στην φτηνή λύση αν τα ελατήρια είναι στο όριο: Προφορτίζεις τα ελατήρια, προσθέτοντας μία ή δύο ροδέλες στην ίδια διάμετρο με τα ελατήρια.
Lioulios
21/04/2021, 14:27
Ελατηρια από δίσκου συμπλέκτη θες ;
Αν ναι , έχω εγω
Μπορείς πάντα να καταφύγεις στην φτηνή λύση αν τα ελατήρια είναι στο όριο: Προφορτίζεις τα ελατήρια, προσθέτοντας μία ή δύο ροδέλες στην ίδια διάμετρο με τα ελατήρια.
Σε ευχαριστώ. Το έχω υπόψιν και μου το πρότειναν και άλλοι αλλά προτιμώ να μην επεμβαίνω κατά αυτόν τον τρόπο. Τελικά μετά από έρευνα στα συνεργεία και στα κεντρικά της KTM βρήκα. Σήμερα θα τα έχω λογικά.
Ελατηρια από δίσκου συμπλέκτη θες ;
Αν ναι , έχω εγω
Σε ευχαριστώ πολύ.. Βρήκα τελικά.
Καλησπέρα και από εμένα παίδες.... Αντιμετωπίζω ακριβώς τα ίδια προβλήματα με το 950 Sm υπό παρόμοιες συνθήκες... Εξαιρουμένου του έντονου κροταλισματος... Τελικά τι χρειάστηκε το δικό σου αν επιτρέπεται;
Τελικά ήθελα δίσκους . Αλλάχτηκαν και επιτέλους έχω πάλι το μηχανάκι μου !
Το πρόβλημα λογικά ήταν ότι λόγω ακινησίας στο πλαινό σταντ , έμειναν στεγνοί αρκετά χρόνια και επηρεάστηκε το υλικό τους .
Οταν έκανα τα πρώτα χλμ δεν το κατάλαβα και με τον καιρό έτρωγα τους μεταλλικούς . Επειδή ήθελα και λάστιχα νόμιζα ότι όταν το καρύδωνα ψηλά σπίνιαρε αλλά αυτό πατίναρε .
Οταν άρχισε να το κάνει και στις 5000 στροφές άρχισα να καταλαβαίνω ότι κάτι δεν πάει καλά με τους δίσκους .
Το λάθος ήταν ότι δεν τους μετρήσαμε αρχικά στο πρώτο άνοιγμα της καμπάνας και στηριχτήκαμε μόνο στον οπτικό έλεγχο που φαίνονταν άψογοι .
Η διαφορά όλων μαζί των δικών μου δίσκων σε σχέση με τους καινούριους ήταν περίπου 3 χιλιοστά . Τους είχα γμσει .
Αυτά .
Είχα ξεχάσει ότι σηκώνεται ξερογκαζιά με δευτέρα .. απίστευτη χαρά ..απίστευτη αίσθηση να χεις πάλι το όπλο που πάντα ήξερες ..
Χαιρετώ
Τελικά ήθελα δίσκους . Αλλάχτηκαν και επιτέλους έχω πάλι το μηχανάκι μου !
Το πρόβλημα λογικά ήταν ότι λόγω ακινησίας στο πλαινό σταντ , έμειναν στεγνοί αρκετά χρόνια και επηρεάστηκε το υλικό τους .
Οταν έκανα τα πρώτα χλμ δεν το κατάλαβα και με τον καιρό έτρωγα τους μεταλλικούς . Επειδή ήθελα και λάστιχα νόμιζα ότι όταν το καρύδωνα ψηλά σπίνιαρε αλλά αυτό πατίναρε .
Οταν άρχισε να το κάνει και στις 5000 στροφές άρχισα να καταλαβαίνω ότι κάτι δεν πάει καλά με τους δίσκους .
Το λάθος ήταν ότι δεν τους μετρήσαμε αρχικά στο πρώτο άνοιγμα της καμπάνας και στηριχτήκαμε μόνο στον οπτικό έλεγχο που φαίνονταν άψογοι .
Η διαφορά όλων μαζί των δικών μου δίσκων σε σχέση με τους καινούριους ήταν περίπου 3 χιλιοστά . Τους είχα γμσει .
Αυτά .
Είχα ξεχάσει ότι σηκώνεται ξερογκαζιά με δευτέρα .. απίστευτη χαρά ..απίστευτη αίσθηση να χεις πάλι το όπλο που πάντα ήξερες ..
Χαιρετώ
Μπράβο που έβγαλες άκρη. Καλορίζικο και πάλι.... Εγώ άλλαξα τα ελατήρια αλλά τζίφος.... Παρέμεινε σχεδόν το ίδιο. Θα έλεγα ότι μου φάνηκε και λίγο χειρότερο από πριν. Είναι πιθανό να έχει συμβεί το ίδιο και με το δικό μου. Η αλήθεια είναι ότι δεν μέτρησα τους μεταλλικούς αλλά μόνο τους φιμπερενιους. Ποιας μάρκας έβαλες;
Παιδιά όπως γράφω κ παραπάνω η φθορά των δίσκων δεν μετριέται με παχύμετρο, δεν δίνει μετρήσιμα αποτελέσματα. Θέλει μικρόμετρο.
Το λέει κ ο φίλος 3 χιλιοστά μετρημένα σε πακέτο 10δισκων(παλιοί με καινούργιοι).
Ότι μάρκα κ να βάλετε, πρώτος κ τελευταίος δίσκος πρέπει να είναι γνήσιοι, είναι διαφορετικοί από τους υπόλοιπους κ τους δίνει ξεχωριστά η ktm
Παιδιά όπως γράφω κ παραπάνω η φθορά των δίσκων δεν μετριέται με παχύμετρο, δεν δίνει μετρήσιμα αποτελέσματα. Θέλει μικρόμετρο.
Το λέει κ ο φίλος 3 χιλιοστά μετρημένα σε πακέτο 10δισκων(παλιοί με καινούργιοι).
Ότι μάρκα κ να βάλετε, πρώτος κ τελευταίος δίσκος πρέπει να είναι γνήσιοι, είναι διαφορετικοί από τους υπόλοιπους κ τους δίνει ξεχωριστά η ktm
Συμφωνώ με όλα όσα αναφέρεις. Επίσης, μετρησα τους φιμπερένιους με μικρόμετρο και παχύμετρο. Πάλι ήταν εντός ορίων. Σχετικά με την αγορά δίσκων, επικοινώνησα με τρεις εμπόρους ανταλλακτικών συμπεριλαμβανομένου και εξουσιοδοτημένου ktm. Όλοι τους υποστήριζαν ότι τα aftermarket set περιλαμβάνουν όλους τους δίσκους. Δλδ 9 όμοιους, 1ος με μεγαλύτερη εσωτερική διάμετρο και διαφορετικό υλικό και 11ος με διαφορετικό υλικό. Τους ρώτησα 3 φορές αν είναι σίγουροι και είπαν ναι. Συνεπώς, η δεν ξέρουν τι πουλάνε(που αυτό πιστεύω) ή οι εταιρείες όντως έχουν πλέον το σωστό και ολοκληρωμένο σετ. Αν κάποιος τοποθέτησε πρόσφατα aftermarket ας μας πει να ξέρουμε τι να περιμένουμε.
Lioulios
26/04/2021, 16:19
Aπο τους 1ους εχω 10 και απο τους 2ους 11 με 6 ελατηρια .
Ετσι πρεπει να ναι ή μου ληπει ενας απο τους 1ους ;
427661
Ειχαν αλλαχτει σε ενα 990 σε λιγοτερο απο 30.οοο χλμ για να μπουν αυτοι που ειχαν ερθει απο Γερμανια
427662
Lioulios
26/04/2021, 16:22
Oχι σωστα φαινεται να ναι αυτα που λενε οι εμποροι.
Εδω με ενα γρηγορο ψαξιμο φαινεται το σετ με 10 τεμ και 11 τεμ
427663
Oχι σωστα φαινεται να ναι αυτα που λενε οι εμποροι.
Εδω με ενα γρηγορο ψαξιμο φαινεται το σετ με 10 τεμ και 11 τεμ
427663
Είσαι μεγάλος που ασχολήθηκες. Στην ποσότητα είναι σωστοί. Όμως, ο 1ος παρότι έχει μεγαλύτερη εσωτερική διάμετρο φαίνεται να έχει το ίδιο υλικό τριβής με όλους όπως και ο 11ος ενώ πρέπει να είναι διαφορετικοί. Συνεπώς και πάλι πρέπει να αγοραστούν απο την ktm ο 1ος και 11ος. Επίσης, ο έμπορος μου είπε πως οι ebc δεν συνδυάζονται με full synthetic λάδι. Άλλος ένας γρίφος και αυτός.
Lioulios
26/04/2021, 23:45
Δεν κανει τιποτα .Δεν μου ειναι κοπος.
Θα κοιταξω ξανα παλι και θα σου πω γιατι παρολο που ο 1ος εχει μικροτερη εσωτερικη διαμετρο , δεν νομιζω να ειναι αλλο υλικο και δεν μπορω να καταλαβω ποιος ειναι ο 11ος ...και αυτοι ειναι οι εργοστασιακοι που φοραγε το 990
Kαλημέρα σε όλους. Ζητάω την βοηθειά σας γτ αντιμετωπίζω εδώ και καιρό στο 950sm(53000χλμ) μου το εξής: Από τον Ιανουάριο μειώνεται πολύ σταδιακά το παραφλού. Δλδ από το max φτάνει στο min και λίγο παρακάτω. Έχω συμπληρώσει 4 φορές και συνεχίζει να μειώνεται μετά από λίγο καιρό ειδικά μετά από γρήγορες βολτές. Το πήγα στον μηχανικό για αλλαγή τρόμπας νερού και μου είπε ότι στο καμπάκι της καμπάνας που άνοιξε δεν παρατήρησε ανάμιξη παραφλού με λάδια. Το άνοιξα και εγώ την προηγούμενη βδομάδα και ήταν καθαρό. Παρόλαυτα σκέφτομαι να την αλλάξω προληπτικά. Εξωτερικά δεν φαίνεται καμία διαρροή παραφλού και η μηχανή δεν ανεβάζει αναίτια θερμοκρασίες. Επειδή έχω δώσει πολλά λεφτά τον τελευταίο χρόνο για να την μαζέψω προσπαθώ να αποφύγω άσκοπες παρεμβάσεις. Το σετ επισκευής της τρόμπας έχει 140 ευρώ(θα την περάσω μόνος μου). Υπάρχει περίπτωση να είναι τόσο μικρή η ποσότητα του παραφλού που περνάει στα λάδια ώστε να μην είναι διακριτή? Επίσης από τον Γενάρη έχω κάνει δύο αλλαγές λαδιών. Αυτά... Οποιαδήποτε γνώμη είναι δεκτή και σεβαστή.
Έχεις παρατηρήσει αν ανεβαίνει η στάθμη του παραφλού στο δοχείο διαστολής περισσότερο σε σχέση με πριν; Αν έχει πρόβλημα η τάπα του ψυγείου, αφήνει περισσότερα υγρά να περάσουν στο διαστολής με αποτέλεσμα υπερχείλιση.
Έχεις παρατηρήσει αν ανεβαίνει η στάθμη του παραφλού στο δοχείο διαστολής περισσότερο σε σχέση με πριν; Αν έχει πρόβλημα η τάπα του ψυγείου, αφήνει περισσότερα υγρά να περάσουν στο διαστολής με αποτέλεσμα υπερχείλιση.
Υψηλότερη στάθμη δεν έχω παρατηρήσει ποτέ. Επίσης δεν θα παρατηρούσα το παραφλού αν έκανε υπερχείλιση?
telegonos
29/04/2021, 13:42
Kαλημέρα σε όλους. Ζητάω την βοηθειά σας γτ αντιμετωπίζω εδώ και καιρό στο 950sm(53000χλμ) μου το εξής: Από τον Ιανουάριο μειώνεται πολύ σταδιακά το παραφλού. Δλδ από το max φτάνει στο min και λίγο παρακάτω. Έχω συμπληρώσει 4 φορές και συνεχίζει να μειώνεται μετά από λίγο καιρό ειδικά μετά από γρήγορες βολτές. Το πήγα στον μηχανικό για αλλαγή τρόμπας νερού και μου είπε ότι στο καμπάκι της καμπάνας που άνοιξε δεν παρατήρησε ανάμιξη παραφλού με λάδια. Το άνοιξα και εγώ την προηγούμενη βδομάδα και ήταν καθαρό. Παρόλαυτα σκέφτομαι να την αλλάξω προληπτικά. Εξωτερικά δεν φαίνεται καμία διαρροή παραφλού και η μηχανή δεν ανεβάζει αναίτια θερμοκρασίες. Επειδή έχω δώσει πολλά λεφτά τον τελευταίο χρόνο για να την μαζέψω προσπαθώ να αποφύγω άσκοπες παρεμβάσεις. Το σετ επισκευής της τρόμπας έχει 140 ευρώ(θα την περάσω μόνος μου). Υπάρχει περίπτωση να είναι τόσο μικρή η ποσότητα του παραφλού που περνάει στα λάδια ώστε να μην είναι διακριτή? Επίσης από τον Γενάρη έχω κάνει δύο αλλαγές λαδιών. Αυτά... Οποιαδήποτε γνώμη είναι δεκτή και σεβαστή.
Κάνεις την υπόθεση ότι αν χαλάσει κάποια τσιμούχα στην τρόμπα νερού, επικοινωνεί ο χώρος του λαδιού, με τον χώρο του νερού.
Δεν ξέρω ΕΙΔΙΚΑ για τα ΚΤΜ, αλλά ΓΕΝΙΚΑ αυτό ΔΕΝ ισχύει. Οι τρόμπες νερού, έχουν ΔΥΟ τσιμούχες, μια για να στεναγώνει τον θάλαμο του λαδιού, και μια για να στεγανώνει τον θάλαμο του νερού. Ανάμεσα στις δυο τσιμούχες, υπάρχει ενδιάμεσος χώρος, με τρυπούλα ότι βρεθεί εκεί να τρέξει εκτός μοτοσυκλέτας.
Αν κάποια τσιμούχα χαλάσει, τότε το υγρό που συγκρατεί απλά τρέχει στον ενδιάμεσο χώρο κι από εκεί στο έδαφος. ΔΕΝ πάει στον χώρο του άλλου υγρού.
Ακόμα κι αν χαλάσουν ταυτόχρονα ΚΑΙ οι δύο τσιμούχες, και του λαδιού και του νερού, όποιο υγρό και να διαφύγει, πέφτει στο έδαφος και δεν ''χωνεται'' στην άλλη μεριά.
Αυτά γενικά να ξέρεις, να μην σε παραμυθιάζουν.
Εσύ τώρα, αν έχεις πτώση ψυκτικού,
1-τσέκαρε τάπα ψυγείου αν είναι καλή ή έχουν ξεραθεί οι τσιμούχες της, 1β-τσέκαρε και το ίδιο το ψυγείο μην έχει κάπου κανά τρεξιματάκι
2-τσέκαρε το δοχείο διαστολής και τα σωληνάκια προς αυτό,
3-τσέκαρε όλες τις σωληνώσεις και τις συνδέσεις του ψυγείου και το μοτέρ για διαρροή (αν το ψυκτικό σου έχει χρώμα, θα δεις ξεραμένη ''χρωματίλα'' όπου είναι η διαρροή),
και αν ΟΛΑ αυτά αποτύχουν,
4-ψάχνεις την τρόμπα νερού, από κάτω, αν έχει σημάδια της ''χρωματίλας'' που έγραψα, πράγμα που θα σήμαινε ότι χάνει η τσιμούχα του νερού.
Κάνεις την υπόθεση ότι αν χαλάσει κάποια τσιμούχα στην τρόμπα νερού, επικοινωνεί ο χώρος του λαδιού, με τον χώρο του νερού.
Δεν ξέρω ΕΙΔΙΚΑ για τα ΚΤΜ, αλλά ΓΕΝΙΚΑ αυτό ΔΕΝ ισχύει. Οι τρόμπες νερού, έχουν ΔΥΟ τσιμούχες, μια για να στεναγώνει τον θάλαμο του λαδιού, και μια για να στεγανώνει τον θάλαμο του νερού. Ανάμεσα στις δυο τσιμούχες, υπάρχει ενδιάμεσος χώρος, με τρυπούλα ότι βρεθεί εκεί να τρέξει εκτός μοτοσυκλέτας.
Αν κάποια τσιμούχα χαλάσει, τότε το υγρό που συγκρατεί απλά τρέχει στον ενδιάμεσο χώρο κι από εκεί στο έδαφος. ΔΕΝ πάει στον χώρο του άλλου υγρού.
Ακόμα κι αν χαλάσουν ταυτόχρονα ΚΑΙ οι δύο τσιμούχες, και του λαδιού και του νερού, όποιο υγρό και να διαφύγει, πέφτει στο έδαφος και δεν ''χωνεται'' στην άλλη μεριά.
Αυτά γενικά να ξέρεις, να μην σε παραμυθιάζουν.
Εσύ τώρα, αν έχεις πτώση ψυκτικού,
1-τσέκαρε τάπα ψυγείου αν είναι καλή ή έχουν ξεραθεί οι τσιμούχες της, 1β-τσέκαρε και το ίδιο το ψυγείο μην έχει κάπου κανά τρεξιματάκι
2-τσέκαρε το δοχείο διαστολής και τα σωληνάκια προς αυτό,
3-τσέκαρε όλες τις σωληνώσεις και τις συνδέσεις του ψυγείου και το μοτέρ για διαρροή (αν το ψυκτικό σου έχει χρώμα, θα δεις ξεραμένη ''χρωματίλα'' όπου είναι η διαρροή),
και αν ΟΛΑ αυτά αποτύχουν,
4-ψάχνεις την τρόμπα νερού, από κάτω, αν έχει σημάδια της ''χρωματίλας'' που έγραψα, πράγμα που θα σήμαινε ότι χάνει η τσιμούχα του νερού.
Τα Ktm δυστυχώς έχουν μια τσιμουχα στον θάλαμο του νερού και δεν έχουν αυτήν την τρυπούλα για να βγαίνουν εκτός με αποτέλεσμα το παραφλου να περνάει στον κινητήρα. Σωληνώσεις και τα υπόλοιπα τα έχω ελέγξει αρκετές φορές με ζεστή και κρύα μηχανή και είναι εντάξει.
Προτού κάνεις κάτι πιο αντι-οικονομικο, τσεκαρε τις παξιμάδο-ροδελες κεφαλής κυλιδρων. Σφιξτες και αν δεις ότι είχαν χαλαρώσει ίσως με την πρώτη ευκαιρία να τις αντικαταστησεις. Δες πως μοιαζουν εδώ: https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=137637&p=2380350&viewfull=1#post2380350
Υπάρχει μια "τάση" να "συνίσταται" αλλαγή φλατζας κεφαλής (με ότι συνεπάγεται αυτό οικονομικά) ενω το πρόβλημα είναι οι χαλαρωμενες παξιμάδο-ροδελες κεφαλής από κραδασμούς. Φυσικά αν αλλάξεις φλατζας κεφαλής, οι παξιμάδο-ροδελες θα σφίχτουν με την επανατοποθέτηση οπότε το πρόβλημα θα λυθεί με κόστος βέβαια πολλαπλάσιο ;)
Παίδες επειδή είχα το ίδιο μηχανάκι, είμαι παθώς κ μαθώς κ για να βοηθήσουμε τον φίλο. Αυτά που αναφέρει ο telegonos ισχύουν για αρκετά μηχανάκια ΠΛΗΝ του lc8. Η αντλία νερού παίρνει κίνηση από τον στροφαλο κ για χωροταξικους λόγους είναι τόσο κοντός ο άξονας 4-5εκ. περίπου έχουν μόνο μια τσιμουχα στεγανοποιησης. Αυτή είχε εγγενες θέμα λόγω κατασκευής υλικού κ έβγαλε η ΚΤΜ βελτιωμένο ανταλλακτικό (μαύρος άξονας) που δεν κάνει τόσο εύκολα πατούρα.
Εξαιτιας του σχεδιασμού του κινητήρα λοιπόν, όταν ο άξονας πάρει κ κάνει πατούρα, περνάει παραφλου στα λάδια.
Όταν γίνει αυτό είναι σχετικά εύκολο να το αντιληφθείς, αφενός πέφτει η στάθμη του παραφλου στο δοχείο υπερπληρωσης, αφετέρου στο σωληνάκι ελέγχου στάθμης λαδιων θα δεις πάνω στην στάθμη να έχει μια άσπρη μαλακια σαν αφρός.
Εάν παρατηρήσεις κάτι τέτοιο, σου περνάει νερά στα λάδια.
Επίσης εάν δεν είναι τόσο μεγάλη η διαρροή (προς το παρόν), στην αλλαγή λαδιων ο μπακλαβάς (χάρτινο φίλτρο λαδιου) κρατάει λάσπη, θα το δεις να έχει πάνω του μια κρεμωδη μαγιονεζα.
Έχεις κάνει δύο αλλαγές λαδιων.
Παρατηρήσες κάτι από αυτά?
Αν όχι δεν έχει θέμα με διαρροή. Ωστόσο σε κάθε περίπτωση θα ήταν σοφό να κάνεις overhaul στην αντλία με το νέο κιτ(όντως τόσο κάνει ολο το σετ, λίγο φθηνότερα παίζει να το είχα πάρει εγώ προ ετών) για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο για καμιά 30.000χλμ ακόμη.
Πάμε τώρα στο γιατί πέφτει η στάθμη σου.
Για λόγους ανεξήγητους αυτό το μοτέρ τραβάει ζόρια με τα νερά του. Ακόμη κ με όλα του σωστά, χωρίς να χάνει από πουθενά, θέλει μια στο τόσο τσεκ κ πιθανό συμπλήρωμα στο δοχειακι. Τα εξατμιζει, τα τρώει, τα καίει? Κανείς δεν ξέρει. Απλά όλοι μια στο τόσο, ειδικά αν το κυκλοφορείς πολύ στην πόλη, έχεις ένα νου πριν την βόλτα να τσεκάρεις στάθμη. Μιλάμε για 50ml στα 300-400χλμ κι αυτά αν τρώει ζόρια. Σε ταξιδάκια δεν τα ρίχνει καθόλου.
Το κύκλωμα ψύξης του εάν έχετε αλλάξει ποτέ υγρά, έχει έναν πολύ ιδιατερο τρόπο εξαερωσης. Δεν μπορώ να στον περιγράψω εδώ, ψάξε βρες το μανιουαλ κ θα καταλάβεις ότι δεν είναι απλά έβαλα νερά, άνοιξα το βιδακι στο ψυγείο να φύγει ο αερας κ έτοιμος. Εξαερωνεις κ την αντλία κ το ψυγείο με συγκεκριμένη μέθοδο. Οι μαλακιες της ΚΤΜ θα πω εγώ γιατί αν ο μαστορας δεν ξέρει πως γίνεται σ αυτό το συγκεκριμένο μοτέρ, το κάνει λάθος.
Οπότε τσεκ μανιουαλ κ πες τι έχει γίνει.
Επίσης ένεκα ηλικίας κ χλμ προληπτικά (ίσως κ να χρειάζεται όμως κ από κει να σου κάνει υπερχείλισεις κ να στα ρίχνει στο δρόμο στην πορεία) άλλαξε την ταπα του ψυγείου. Κ πάλι η ΚΤΜ δείχνει το δρόμο του σωστού μάρκετινγκ κ δεν ταιριάζει καμία εμπορίου ή universal στα ανάλογα bar. Πας αντιπροσωπεία, ακουμπάς 25€εάν θυμάμαι ορθά κ παίρνεις ανταλλακτικό σε κουτάκι που γράφει huqsvarna επάνω...
Επίσης τελευταίο, επειδή μπροστά σου θα το βρεις κι αυτό κ για να κάνεις σωστή κ ολοκληρωμενη δουλειά στο εργαλείο σου κ να το χαίρεσαι χωρίς άγχος πλέον, τσίμπα από την αντιπροσωπεία κ την "βαλβιδα βεντιλατερ".
Είναι ο αισθητήρας θερμοκρασίας ψυκτικού που δινει εντολή να πάρουν μπρος τα βεντιλατερ.
Είναι στην αριστερή μεριά του ψυγείου (όπως καβαλάς) στην μέση περίπου.
Τσέκαρε να δεις τι χρώμα είναι.
Ο μπλε (που δεν μπόρεσα να τον βρω γαμωτο) δίνει εντολή σε χαμηλότερη θερμοκρασία να ανοίξουν τα βεντιλατερ κ κρατάει σταθερά 4 γραμμές την θερμοκρασία δε πα να κάνει καυσωνα. Με τα χρόνια την ακούει κ αργεί να δώσει εντολή οποτε θέλει αντικατάσταση.
Η ΚΤΜ δίνει μόνο τον original που είναι καφέ χρώμα κ αφήνει να ανέβει παραπάνω η θερμοκρασία προτού δώσει εντολή. Φτάνει τις 5 γραμμές κ μετά το ρίχνει. Είναι ψυχοφθορο να βλέπεις την θερμοκρασία να φτάνει στις 5 από τις 6 γραμμές... Δε ξέρω εμένα κατι με έπιανε να ανεβαίνει τόσο ψηλά.. Βέβαια την ρίχνει σχετικά σύντομα, απλά άμα πετύχεις τον μπλε, προτίμησε τον.
Επίσης δες κ στο σύνδεσμο για ότι είχα τραβήξει
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=147901
Παίδες επειδή είχα το ίδιο μηχανάκι, είμαι παθώς κ μαθώς κ για να βοηθήσουμε τον φίλο. Αυτά που αναφέρει ο telegonos ισχύουν για αρκετά μηχανάκια ΠΛΗΝ του lc8. Η αντλία νερού παίρνει κίνηση από τον στροφαλο κ για χωροταξικους λόγους είναι τόσο κοντός ο άξονας 4-5εκ. περίπου έχουν μόνο μια τσιμουχα στεγανοποιησης. Αυτή είχε εγγενες θέμα λόγω κατασκευής υλικού κ έβγαλε η ΚΤΜ βελτιωμένο ανταλλακτικό (μαύρος άξονας) που δεν κάνει τόσο εύκολα πατούρα.
Εξαιτιας του σχεδιασμού του κινητήρα λοιπόν, όταν ο άξονας πάρει κ κάνει πατούρα, περνάει παραφλου στα λάδια.
Όταν γίνει αυτό είναι σχετικά εύκολο να το αντιληφθείς, αφενός πέφτει η στάθμη του παραφλου στο δοχείο υπερπληρωσης, αφετέρου στο σωληνάκι ελέγχου στάθμης λαδιων θα δεις πάνω στην στάθμη να έχει μια άσπρη μαλακια σαν αφρός.
Εάν παρατηρήσεις κάτι τέτοιο, σου περνάει νερά στα λάδια.
Επίσης εάν δεν είναι τόσο μεγάλη η διαρροή (προς το παρόν), στην αλλαγή λαδιων ο μπακλαβάς (χάρτινο φίλτρο λαδιου) κρατάει λάσπη, θα το δεις να έχει πάνω του μια κρεμωδη μαγιονεζα.
Πάμε τώρα στο γιατί πέφτει η στάθμη σου.
Για λόγους ανεξήγητους αυτό το μοτέρ τραβάει ζόρια με τα νερά του. Ακόμη κ με όλα του σωστά, χωρίς να χάνει από πουθενά, θέλει μια στο τόσο τσεκ κ πιθανό συμπλήρωμα στο δοχειακι. Τα εξατμιζει, τα τρώει, τα καίει? Κανείς δεν ξέρει. Απλά όλοι μια στο τόσο, ειδικά αν το κυκλοφορείς πολύ στην πόλη, έχεις ένα νου πριν την βόλτα να τσεκάρεις στάθμη. Μιλάμε για 50ml στα 300-400χλμ κι αυτά αν τρώει ζόρια. Σε ταξιδάκια δεν τα ρίχνει καθόλου.
Το κύκλωμα ψύξης του εάν έχετε αλλάξει ποτέ υγρά, έχει έναν πολύ ιδιατερο τρόπο εξαερωσης. Δεν μπορώ να στον περιγράψω εδώ, ψάξε βρες το μανιουαλ κ θα καταλάβεις ότι δεν είναι απλά έβαλα νερά, άνοιξα το βιδακι στο ψυγείο να φύγει ο αερας κ έτοιμος. Εξαερωνεις κ την αντλία κ το ψυγείο με συγκεκριμένη μέθοδο. Οι μαλακιες της ΚΤΜ θα πω εγώ γιατί αν ο μαστορας δεν ξέρει πως γίνεται σ αυτό το συγκεκριμένο μοτέρ, το κάνει λάθος.
Οπότε τσεκ μανιουαλ κ πες τι έχει γίνει.
Επίσης ένεκα ηλικίας κ χλμ προληπτικά (ίσως κ να χρειάζεται όμως κ από κει να σου κάνει υπερχείλισεις κ να στα ρίχνει στο δρόμο στην πορεία) άλλαξε την ταπα του ψυγείου. Κ πάλι η ΚΤΜ δείχνει το δρόμο του σωστού μάρκετινγκ κ δεν ταιριάζει καμία εμπορίου ή universal στα ανάλογα bar. Πας αντιπροσωπεία, ακουμπάς 25€εάν θυμάμαι ορθά κ παίρνεις ανταλλακτικό σε κουτάκι που γράφει huqsvarna επάνω...
Επίσης τελευταίο, επειδή μπροστά σου θα το βρεις κι αυτό κ για να κάνεις σωστή κ ολοκληρωμενη δουλειά στο εργαλείο σου κ να το χαίρεσαι χωρίς άγχος πλέον, τσίμπα από την αντιπροσωπεία κ την "βαλβιδα βεντιλατερ".
Είναι ο αισθητήρας θερμοκρασίας ψυκτικού που δινει εντολή να πάρουν μπρος τα βεντιλατερ.
Είναι στην αριστερή μεριά του ψυγείου (όπως καβαλάς) στην μέση περίπου.
Τσέκαρε να δεις τι χρώμα είναι.
Ο μπλε (που δεν μπόρεσα να τον βρω γαμωτο) δίνει εντολή σε χαμηλότερη θερμοκρασία να ανοίξουν τα βεντιλατερ κ κρατάει σταθερά 4 γραμμές την θερμοκρασία δε πα να κάνει καυσωνα. Με τα χρόνια την ακούει κ αργεί να δώσει εντολή οποτε θέλει αντικατάσταση.
Η ΚΤΜ δίνει μόνο τον original που είναι καφέ χρώμα κ αφήνει να ανέβει παραπάνω η θερμοκρασία προτού δώσει εντολή. Φτάνει τις 5 γραμμές κ μετά το ρίχνει. Είναι ψυχοφθορο να βλέπεις την θερμοκρασία να φτάνει στις 5 από τις 6 γραμμές... Δε ξέρω εμένα κατι με έπιανε να ανεβαίνει τόσο ψηλά.. Βέβαια την ρίχνει σχετικά σύντομα, απλά άμα πετύχεις τον μπλε, προτίμησε τον.
Λοιπόν, έχουμε και λέμε:
Σωληνάκι έλεγχου στάθμης λαδιών-Το τσεκάρω πριν κάθε βόλτα και είναι καθαρό.
Τα λάδια ήταν καθαρά. (Για το φίλτρο δεν ορκίζομαι).
Το καπάκι της καμπάνας που άνοιξα δεν είδα μαγιονέζα.
Στάθμη δοχείου υπερπλήρωσης-Το τσεκάρω πριν κάθε βόλτα.
Παραφλού αλλάζω 1 πριν το καλοκαίρι και μία πριν το χειμώνα. Δεν είχα ποτέ ξανά πρόβλημα με την στάθμη του παραφλού.
Το manual σε ότι αφορά όλες τις τρόμπες του lc8(καταραμένες να'ναι) και τις εξαερώσεις τους το έχω μάθει απ'έξω τον τελευταίο χρόνο.
Ο μάστορας είναι σωστός και ουδέποτε είχα παράπονο. Είναι πρώην εξουσιοδοτημένος κιόλας.
Το SM έχει 7 μπάρες θερμοκρασίας. Στις 4 είναι η θερμοκρασία λειτουργίας και στις 5 ανοίγουν τα βεντιλατέρ(Κλείνουν γρήγορα). Δεν έχω δει ποτέ 6η μπάρα παρότι κινούμαι και στο κέντρο της Αθήνας.
Πριν κάνω δυναμομέτρηση και ρύθμιση άναβαν πολύ γρήγορα γτ το μηχανάκι ήταν πολύ στεγνό. Ρυθμίστηκαν σωστά τα καρμπυρατερ και η μηχανή μεταμορφώθηκε. Μία βδομάδα τώρα με σκίσιμο, κίνηση, φανάρια και τα βεντιλατέρ έχουν πάρει μπρος 3-4 φορές.
Θα λύσω αύριο ντεπόζιτο και πλαστικά για έλεγχο της τάπας και λοιπών σωληνώσεων ξανά και βλέπουμε.
Αν ανοίγει χαμηλότερα θα αφήνει την μηχανή να φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας? Γτ και αυτό δεν είναι καλό.... Επίσης μήπως μετά θα πηγαίνω για μπαταρία κάθε εξάμηνο λόγω του φορτίου που απαιτούν τα βεντιλατέρ?
Το σεντονάκι σου ήταν μπόμπα και το έχω ήδη διαβάσει πολλές φορές!!
Χαίρε σε όλους... Τελικά ήταν το ψυγείο υπεύθυνο για την πτώση του παραφλού. Έχει μία μικρή διαροή στις ψύκτρες χαμηλά. Σε χαμηλές ταχύτητες που η πίεση στο ψυγείο ήταν χαμηλή ήταν οκ με αποτέλεσμα να μην είναι διακριτό το πρόβλημα. Την προηγούμενη εβδομάδα που έκανα μία καλή βόλτα, όταν επέστρεψα, ο μπροστινός κύλινδρος είχε γίνει χάλια και το ψυγείο είχε μαζέψει υγρασία στο σημείο που ενώνεται με το δοχείο λαδιού. Αύριο θα βγει και θα πάει για επισκευή. Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.