View Full Version : γ@μημένο ντριφτάρισμα
karabolas
30/06/2007, 00:34
Δεν είναι ωραίο να σε ξεφτιλίζουνε και πραγματικά, ένα ωραίο πρωί στην Λεωφόρο Κηφισίας ένας μάγκας με CBR1000R Fireblabe μου έκανε επίδειξη ντριφτάροντας ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Όταν εννοώ ντρίφταρε δεν εννοώ με γκάζι ή υπερστροφή.
Έκτοτε έχω λυσσάξει να καταφέρω να "πλασάρω" το πίσω τροχό δοκιμάζοντας :
1. να κατεβάσω απότομα ταχύτητα(ες) πλαγιάζοντας ελαφρά.....μπαααα
2. να μπλοκάρω το πίσω φρένο......μάλλον λάθος-game over
Πιστεύω πως θα σκάσω εάν δεν καταφέρω να πλασάρω το πίσω τροχό κατά το δοκούν. Δυστυχώς δεν είχα ποτέ την ευκαιρία να οδηγήσω σε πίστα (αν και πολύ θα το ήθελα) αλλά ούτε να έχω συμβουλές από κάποιον και ότι έχω μάθει είναι αυτοδίδακτο (οδηγάω δίκυκλο περίπου 20 χρόνια).
Θα εκτιμούσα εάν κάποιος με αγωνιστική εμπειρία από motard ή πίστα ή όχι, μου εξηγούσε πως γίνεται να ντριφτάρης προοδευτικά τον πίσω τροχό. Θα ήταν καλό πριν φάω το TUONO μου (και την πάρτη μου φυσικά) σε κανέναν γυαλόδρομο.
:confused:
για τσεκαρε μια εδω ;) (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=31353)
:wave2:
φιλε καραμπολα πες ότι το μαθες,τι θα κανεις μετά,θα ψάχνεις να βρεις τον τυπο να παρεις ''εκδικηση''?ή επειδη το κανουν πολλοι τώρα τελευταια έγινε μόδα κ μαγκια κ αντε να το κανουμε κι εμεις?
θελω να πω μαθε εκτος απο το πως και το γιατί γινεται(βλεπε supermoto κ όχι μόνο)..επίσης που πιστευεις ότι μπορει να σου χρειαστει στη καθημερινη σου οδηγηση.(σιγουρα όχι στην Κηφησιας αναμεσα στ αυτοκινητα)
εντελώς φιλικα όλα αυτα,δε στη λεω,μια άποψη είναι... καλα χιλιομετρα! :beer:
karabolas
30/06/2007, 15:23
Ευχαριστώ για τις οδηγίες για ασφαλή οδήγηση αλλά πιστεύω πως να γνωρίζεις να χειρίζεσαι καλύτερα το μηχάνημα σου δεν βλάπτει κανέναν, το αντίθετο.
Αλλά με παρεξήγησες κιόλας, όταν είναι κάποιος καλύτερος δεν έχει να κάνει με εκδίκηση, απλά εγώ του βγάζω το καπέλο.
Καλά χιλιόμετρα και σε εσένα και αν γνωρίζεις κάτι για την τεχνική αυτή θα το εκτιμούσα κατά τα άλλα ……viva Vale που με το απίθανο comeback που έκανε από 11ος - 1ος απέδειξε τι σημαίνει πείσμα
Απο οτι καταλαβα αυτος ο οδηγος οταν φρεναριζε γλιστραγε τον πισω τροχο και τοποθετουσε την μηχανη πλαγια. Αυτο δεν χρειαζεται κατεβασματα για να γινει αλλα μονο πισω φρενο.
Αν λοιπον δεν λυπηθει το πισω λαστιχο κανεις κανοντας αυτο το αχρηστο οδηγικα πραγμα γιατι για φρεναρισμα εχουμε το μπροστινο φρενο για το 80% του φρεναρισματος, ο τροπος για να το μαθει κανεις ειναι να ξεχασει για ενα διαστημα να φρεναρει με το μπροστα φρενο και να πονταρει μονο στο πισω. Σε λιγες μερες θα μπορει να το κανει ολο και πιο ευκολα.
Χαλαρο κρατημα τιμονιου,οδηγηση με τη μεση σαν μια συσταση για το ξεκινημα.Αναπτυξη του αισθηματος της ισορροπιας που αυτο ερχεται μονο με την προπονηση.
karabolas
09/07/2007, 20:28
Φίλε kinhsh αυτό που προτείνεις ακούγεται πολύ λογικό, μόλις αρχίζουν να παλιώνουν τα λάστιχά μου σίγουρα θα το επιχειρήσω και βλέπουμε.... Άραγε σε S/M με φρένο driftaroun, όχι με κατέβασμα?
Giorgos19
09/07/2007, 20:37
karabolas,des pm....
:wave2:
Εγω που οδηγω μια strada εδω και 3 μηνες περιπου , εχω καταφερει να την πλασαρω τριν την στροφη.
δεν το βρικα πολυ δησκολο , αν και εχει ρισκο μεχρι να το καταφερεις.
το κανω καπως ετσι...
...ερχομαι υποθετικα με περιπου 60 χλμ και εχω δεξια στροφη,εχω φροντισει να εχω μεγαλη σχεση στο κιβωτιο,κανω 2 ή και 3 κατεβασματα μαζι,αφου φρεναρω ελαφρα και με τα δυο φρενα,αφινωντας τον συμπλεκτη ελεγχωμενα και αφου εχω δοσει μια κλιση της μηχανης προς στα δεξια , αυτη μονη της πλασαρη την ουρα.
Τωρα ομως αρχιζουν τα ωραια.ποσο συμπλεκτη και πως,ποσο φρενο και πιο,ποσο γκαζι και ποτε,που βαζω το σωμα???????:hypnotize
Ζαληστικες?....δοκιμες δοκιμες δοκιμες.Προσοχη στο γκαζι.δεν θελει και πολυ οπως τσουλας με το πλαι να σε περασει η ουρα!!!!!!!
Δεν προσφερει πουθενα παρα μονο για την ευχαριστηση σου.εγω γουσταρω και το κανω,μου αρεσει και με φτιαγνει.Το εκανα και με το παπι:eyepop: εκει επρεπε να κατεβασω σε πρωτη,να καθομαι μπροστα μπροστα και να σπροχνω με το σωμα.Μαλλον για κατι τετοια ο φιλος Ρ70 με λεει sick
Υ.Γ.Μην νομιζεις παντος οτι κανω τιποτα τρελα ντριφ με μασπιεδες κατω αλλα βαν ντε μπρος.
λιγο και σταδιακα ομως θα ερθει και το πιο πολυ
H.A.Balafoutre
18/07/2007, 00:40
Καλά ρε....εσύ με Tuono κι άφησες να σε κάνει τέτοια τσαλίμια χονδα....και μάλιστα τσέμπέαρ...χιλιάρρρρ.....
Δηλαδή τώρα μας ρωτάς πως να πλασάρεσαι στις στροφές?
Τι να σε πω, η οδήγηση της μηχανής είναι μια αρμονία. Μπές όπως το αισθάνεσαι και μην φαντάζεσαι πράγματα....κάνε τα να συμβαίνουν. Με το μαλακό μόνον μην φας τα μούτρα σου.
Αμα το'χεις το κάνεις....αν δεεεεν, δεν έχει νόημα να το προσπαθείς, απλώς χαλάς την αρμονία.
Μπράβο στο παλικάρι και τέλος.
karabolas
18/07/2007, 20:15
Καλά ξηγιέσαι Balafoutre.
Με τέτοιες δηλώσεις τύφλα να 'χει η σεμνότητα & ταπεινότητα που μας
τσαμπουνάνε οι πολιτικοί μας
fantacid
18/07/2007, 20:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
Τι να σε πω, η οδήγηση της μηχανής είναι μια αρμονία. Μπές όπως το αισθάνεσαι και μην φαντάζεσαι πράγματα....κάνε τα να συμβαίνουν.
+1000
Giorgos19
24/07/2007, 00:25
Για την ερωτηση σου,καταρχας να σου πω πως δεν ειμαι κανενας αγωνιζομενος αλλα ενας απλος καθημερινος οδηγος με ενα ταπεινο GSR!
Το λοιπον για τα drift....Δεν ειμαι μαστερ αλλα νομιζω οτι εχω φτασει σε ενα καλο επιπεδο!
Αυτο που εχω καταλαβει εγω ειναι οτι οντως θελει κατεβασματα-οταν η ασφαλτος εχει καλη ποιοτητα.
Αυτο που εχω καταλαβει ειναι οτι θελει αρκετο μπροστινο φρενο!Με αυτον τον τροπο το πισω μερος ελαφρωνει και κατα συνεπεια ο πισω τροχος μπορει να χασει πιο ευκολα την προσφυση!!!Οριστε λοιπον τι κανω εγω
Πλησιαζω ενα κοκκινο φαναρι με μια γεματη 4η.Φρεναρω πολυ με το μπροστα και πλαγιαζω λιιιγο την μηχανη αριστερα η δεξια.Ταυτοχρονα κατεβαζω 2.Αυτο που εχει πιο πολυ σημασια κατα την γνωμη μου ειναι το πως αφηνεις τον συμπλεκτη.Αν απλα τον "αμολησεις" η μηχανη θα ταλαντωθει αριστερα-δεξια και αυτο ηταν.Αν ομως τον αφηνεις προοδευτικα ο πισω τροχος ξεκολαει ελεγχομενα.Χρησιμοποιω πισω φρενο για να το βοηθησω και απο εκει και περα το κρατας με το σωμα!!
Απ'ο,τι μπορεις να καταλαβεις η μηχανη καταπονειται αρκετα.Και ειδικα αυτο το γκαααααπ που κανει οταν μπαινει η 2α ειναι για πολλα :bawl: :bawl: :bawl: :bawl: Για αυτο τον λογο εχω σταματησει να κανω τα παραπανω και ψαχνω να κανω κανα ντριφτακι σε οχι και τοσο καλη ασφαλτο.
Σε αυτη την περιπτωση (ασφαλτος-γυαλι) δεν χρειαζεσαι ουτε μπροστινο φρενο ουτε κατεβασματα!
Απλα πλησιαζω την στροφη πλαγιαζω παλι λιιιγο δεξια η αριστερα παταω συμπλεκτικη και τον αφηνω και τσουπ το κωλαρακι φευγει!Μονο που φευγει πιο αποτομα απο πριν και παιζει να σε τρομαξει.Απο εκει και περα το κρατας οπως και στην αλλη περιπτωση!
Αυτιιαα.Καλα drift και με προσοχη!Οχι κηφισιας αναμεσα σε αυτοκινητα!Καλυτερα ενα βραδυ αργα,χωρις κινηση στην Βουλιαγμενης!
:wave2:
Άμα θες να το ψάξεις καλά, δες το εκεί που ξεκίνησε, στα χωμάτινα.
Δέ λέω άλλα -κάνω και οικονομία στα λάστιχα.
karabolas
25/07/2007, 21:35
Αυτή είναι απάντηση...!!!!:sun: :sun: :sun: Bravo G19
Νομίζω πως καταλαβαίνω απόλυτα τι εννοείς και συμφωνώ ότι η όλη διαδικασία είναι :bawl: :bawl: :bawl: για την μοτο. Ειδικά ο μονόδρομος συμπλέκτης δεν αφήνει να κλειδώσει ομολά η πίσω ρόδα στο κατέβασμα ή φοβάμαι ή γέρασα για μαλακίες.....
fantacid
25/07/2007, 23:22
"κοντρες" με ποδηλατα δε κανατε???
:confused:
blueblack
27/07/2007, 09:19
ΔΕΝ ΔΟΚΙΜΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ....?????
Μπές σέ μιά άριστερή στροφή,άνοιξε άπότομα τό γκάζι μέ δευτέρα τρίτη άνάλογα μέ τά χιλιόμετρα καί στρίψε τό τιμόνι δεξιά......!!!!!!!!!!!!!!!
ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ........!!!!!!!!!
:wave2:
erwteumenos
08/09/2007, 22:56
Φιλε καραμπολα οταν κατεβαζεις 1 -2 ταχυτητες και ταυτοχρονα το πλαγιαζεις λιγο οπως γραφεις
εχεις κανει τη
μιση δουλεια.Αυτο που ξεχνας ειναι να τσιμπας το μπροστα φρενο ουτος ωστε να εχεις το βαρος στο
μπροστα κι ελαφρο το πισω για να πλασαριστει.Τωρα οσον αφορα τον συμπλεκτη οσο τον αφηνεις
απλωνει το μηχανακι οσο τον μαζευεις μαζευεται.Α και μην ξεχασεις να κοιτας εκει που πρεπει..Καλη
προσπαθεια!!:) :)
Εγώ εννοούσα ένα κείμενο που είναι και στο site μου που περιγράφει ένας εκπαιδευτής πως να το κάνεις με χωμάτινο με διάφορους τρόπους...
Μου φαίνεται χαζό να κάνεις τέτοια σε κατοικημένες περιοχές, όσο καλός και να νομίζεις ότι είσαι (εγώ δεν είμαι). Στα videogames άλλο, εκεί τα σκίζω τα πραπρά.
Μου έχει χρειαστεί όμως να το κάνω με πίσω φρένο για να γλυτώσω από κουτάκια που ήταν στο ρεύμα μου και βγήκε σε επαρχιακή στροφή και πήγαινα με λίγα... θυμίζω ότι οι περισσότεροι εκπαιδευτές λένε να δοκιμάζεις στο χώμα ότι δίκυκλο καβαλάς για να έχεις μια ιδέα του τι γίνεται όταν μπλοκάρουν οι τροχοί, όταν ντριφτάρεις με γκάζι κλπ.
Αρχικά δημιουργήθηκε από iriniaa
ΔΕΝ ΔΟΚΙΜΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ....?????
Μπές σέ μιά άριστερή στροφή,άνοιξε άπότομα τό γκάζι μέ δευτέρα τρίτη άνάλογα μέ τά χιλιόμετρα καί στρίψε τό τιμόνι δεξιά......!!!!!!!!!!!!!!!
ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ........!!!!!!!!!
:wave2:
Με TUONO ??? :look:
Χρειαζετε να στριψει και το τιμονι δεξια ανοιγωντας αποτομα το γκαζι ??? Την ωρα που μπαινει στην αριστερη στροφη ??? :sad:
Και μετα....... :(
Εχω την εντυπωση οτι....
Θα του ερθει ο κωλος μπροστα σε χρονο ΤΤ και μετα.... Μονο θα ποναει......:sad:
η απαντηση που εδωσε ο giorgos 19 ειναι και η πιο σωστη αναμεσα σε αλλες...
αναλογα την ποιοτητα του ασφαλτοταπητα... αλλες φορες θα χρειαστει να κατεβασεις μια ταχυτητα... αλλες δυο... κι αλλες καμια ...
παντα πρεπει να δινεις λιγη κλιση στην μηχανη......
το μπροστινο φρενο επισης βοηθαει... ειδικα σε καλη ασφαλτο ουτως ωστε να ελαφρωσει το πισω μερος επιτρεπωντας στον πισω τροχο να ντριφταρει ευκολοτερα....
γενικοτερα για να ντριφταρεις ... χρειαζονται smooth κινησεις....
ο συμπλεκτης θα ρυθμισει το ποσο θα ντριφταρεις και το ποσο ¨αποτομα¨ ...
βρες ενα αδειο parking η κανα δρομο με ελαχιστη κυκλοφορια για να δοκιμαζεις συνεχεια στον ιδιο ασφαλτοταπητα μεχρι να το ψιλοβρεις.... μν πας σε κανα γυαλοχαρτο και μετα σε κανα γυαλι και το πεταξεις κατω...
αν ειχες μονοδρομο τα παντα θα γινοντουσαν ευκολοτερα....
το πρωτο που θα σου συμβει θα ειναι να χοροπηδησει ο τροχος.... το δευτερο... να μπλοκαρεις τον πισω τροχο... γι αυτο δοκιμαζε τα με μετριες ταχυτητες και σε ευθειες οχι πριν καμια στροφη.....
To FZR driftarει χωρις συμπλεκτη
Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR600R
To FZR driftarει χωρις συμπλεκτη
Και σου εχω πει να φορας καλτσες ρε παιδι μου....
fzr1000exup
19/09/2007, 08:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από karabolas
Δεν είναι ωραίο να σε ξεφτιλίζουνε και πραγματικά, ένα ωραίο πρωί στην Λεωφόρο Κηφισίας ένας μάγκας με CBR1000R Fireblabe μου έκανε επίδειξη ντριφτάροντας ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Όταν εννοώ ντρίφταρε δεν εννοώ με γκάζι ή υπερστροφή.
Έκτοτε έχω λυσσάξει να καταφέρω να "πλασάρω" το πίσω τροχό δοκιμάζοντας :
1. να κατεβάσω απότομα ταχύτητα(ες) πλαγιάζοντας ελαφρά.....μπαααα
2. να μπλοκάρω το πίσω φρένο......μάλλον λάθος-game over
Πιστεύω πως θα σκάσω εάν δεν καταφέρω να πλασάρω το πίσω τροχό κατά το δοκούν. Δυστυχώς δεν είχα ποτέ την ευκαιρία να οδηγήσω σε πίστα (αν και πολύ θα το ήθελα) αλλά ούτε να έχω συμβουλές από κάποιον και ότι έχω μάθει είναι αυτοδίδακτο (οδηγάω δίκυκλο περίπου 20 χρόνια).
Θα εκτιμούσα εάν κάποιος με αγωνιστική εμπειρία από motard ή πίστα ή όχι, μου εξηγούσε πως γίνεται να ντριφτάρης προοδευτικά τον πίσω τροχό. Θα ήταν καλό πριν φάω το TUONO μου (και την πάρτη μου φυσικά) σε κανέναν γυαλόδρομο.
:confused:
Καλημέρα είμαι ο κάτοχος του CBR 1000 RR στην Λ.Κηφησίας
To drift αυτό που λές δεν το μαθένεις μέσα σε πίστα .
Γιατί η πίστα έχει πολύ καλό κράτημα (υπερκράτημα)
Το μαθένεις σε δρόμους που θεωρείς εσύ οικιους σε σενα με συντελεστη τριβης πλησιον του Μηδέν.
Δηλ Κιφησιας κτλ κτλ όλοι οι δρόμοι της Αττικής εκτός Αττικής Οδου.
fzr1000exup
19/09/2007, 09:08
Συμπληρώνω απο όλα τα παραπάνω πρέπει να πατας μπροστινό φρένο αρκετα ώστε να ξεφορτίζεται το βάρος απο τον πίσω τροχό και επίσεις με τα χέρια σου βοηθάς το τιμόνι για να πάρει την καταλλήλη κλήση το μηχανάκι .
είτε τραβόντας το ένα κλιπον είτε τραβώντας το άλλο κλιπον .
gixxerpap
20/09/2007, 13:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από fzr1000exup
Καλημέρα είμαι ο κάτοχος του CBR 1000 RR στην Λ.Κηφησίας
To drift αυτό που λές δεν το μαθένεις μέσα σε πίστα .
Γιατί η πίστα έχει πολύ καλό κράτημα (υπερκράτημα)
Το μαθένεις σε δρόμους που θεωρείς εσύ οικιους σε σενα με συντελεστη τριβης πλησιον του Μηδέν.
Δηλ Κιφησιας κτλ κτλ όλοι οι δρόμοι της Αττικής εκτός Αττικής Οδου.
γιατι τρομαζεις τον κοσμο ρεμαλι?
δε μπορεις να οδηγησεις σαν ανθρωπος για μια φορα?
:rotflmao: ;) ;) :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από fzr1000exup
Συμπληρώνω απο όλα τα παραπάνω πρέπει να πατας μπροστινό φρένο αρκετα ώστε να ξεφορτίζεται το βάρος απο τον πίσω τροχό και επίσεις με τα χέρια σου βοηθάς το τιμόνι για να πάρει την καταλλήλη κλήση το μηχανάκι .
είτε τραβόντας το ένα κλιπον είτε τραβώντας το άλλο κλιπον .
Εσύ φιλαράκι να πας σε καμμιά πίστα (έχει μία στα Μέγαρα και μία στα Σέρρας) να μάθεις να οδηγείς και να σταματήσεις να κάνεις καγκουριές στους δρόμους....
Κι όταν πας.... πάρε μας τηλ....
να έρθουμε να μας δείξεις κανένα πάτημα της προκοπής :lol: :wave2:
Jimskeet2002
21/09/2007, 16:53
Γεια σας παιδια. Διαβασα τον προβληματισμο σου φιλε μου κ αυτο που εχω να σου απαντησω ειναι το εξης. Αυτο που θες να κανεις ειναι αρκετα ευκολο αρκει να εχεις αναπτυξει πολυ καλη αισθηση στην μηχανη σου. Αυτο που θες να κανεις γινεται με κατεβασμα ταχυτητας κ λιγο φρενο. Αρχισε να κατεβαζεις στην αρχη ταχυτητα κ να αφηνεις αποτομα τον συμπλεχτη. Ψαχνε δρομους οι οποιοι να ειναι ολισθηροι. Δοκιμαζε να κανεις το κατεβασμα σε διαφορετικα σημεια στροφων για να δεις σε ποιο σημειο εχει περισοτερο φρεναρισμα ο κινητηρας σου. Δηλαδη στην αρχη κανε κατεβασμα απο τις 5.000 στροφες πχ. στον ιδιο δρομο μετα κανε απο τις 6. Θα δεις οτι οταν θα αφηνεις τον συμπλεχτη θα εχει διαφορετικο φρεναρισμα αναλογα με το που κανεις το κατεβασμα. Μπορει να γλιστρησει κιολας. Απλα ξεκινα ετσι χωρις πλαγιασμα κ φρενο για να αναπτυξεις την αισθηση του τι θα κανει η μηχανη οταν κανεις το αποτομο κατεβασμα. Μετα μπορεις να αρχισεις να πατας κ λιγο φρενο μαζι με το κατεβασμα το οποιο θα βοηθησει να χασει το λαστιχο την προσφυση του. Προσοχη ομως. Ο τροχος δν πρεπει να μπλοκαρει. Αυτο που γινεται ειναι να γυρναει ο τροχος με λιγοτερες στροφες απο αυτες που πρεπει να εχει για να κινειται με την ταχυτητα που εχεις ηδη κ ετσι θα γλιστρησει. Οταν αρχισεις να γλιστρας με κατεβασμα κ φρενο σε ευθεια πορεια τοτε θα αρχισεις να το κανεις κ σε στροφες σιγα σιγα. Δοκιμασε το απο 3η σε 2α η απο 2α σε 1η, οχι πιο πανω γιατι ειναι πιο δυσκολο κ πιο επικινδυνο. Αυτο ομως που θα πρεπει να κανεις πρωτα ειναι να εχεις απολυτη αισθηση της μηχανης σου σε καθε κατασταση, επιταχυνση, φρεναρισμα, γλιστρημα. Παντα με συναιση κ παντα εξοπλισμο. Αυτα, ελπιζω να βοηθησα.
Jimskeet2002
21/09/2007, 17:05
Συμπληρώνω απο όλα τα παραπάνω πρέπει να πατας μπροστινό φρένο αρκετα ώστε να ξεφορτίζεται το βάρος απο τον πίσω τροχό
Πραγματι βοηθαει, αλλα σε καμια περιπτωση μην δοκιμασεις να ντριφταρεις χρησιμοποιοντας κ μπροστινο αν δν εχεις μαθει πρωτα καλα να το κανεις χωρις αυτο. Αυτο σημαινει οτι ακομα δν εχεις την απαραιτητη αισθηση κ θα ειναι πολυ επικινδυνο να χρησιμοποιησεις μαζι κ το μπροστινο. Πριν το κανεις αυτο θα πρεπει να αναπτυξεις καλη αισθηση του φρεναρισματος κ του γλιστρηματος.
Jimskeet2002
21/09/2007, 17:12
Εσύ φιλαράκι να πας σε καμμιά πίστα (έχει μία στα Μέγαρα και μία στα Σέρρας) να μάθεις να οδηγείς και να σταματήσεις να κάνεις καγκουριές στους δρόμους....
K κατι ακομα. Ρε παιδια γιατι τετοια επιθετικοτητα. Το παιδι προσπαθησε να απαντησει σε μια ερωτηση κ να βοηθησει. Το ντριφταρισμα οταν το μαθεις καλα ειναι απολυτα ελεγχομενο κ ειναι σχεδον το ιδιο ασφαλες με το να στριβεις χωρις να ντριφταρεις. Ομως οσοι δν αναπτυξουν αυτη την αισθηση που θελει για να το κανεις με απολυτη ασφαλεια δν μπορουν να καταλαβουν το ποσο ασφαλες κ το ποσο ευχαριστο ειναι να το κανεις.
fzr1000exup
25/09/2007, 09:05
Κάτι ξέρουν που 'εχουν αυτή την επιθετικοτητα οι δυο τους ,,
Εχουν ζήσει καταστάσεις.
Πάντως και εγώ το ντριφτάρισμα το θεωρώ ασφαλές.
και νομίζω πως χρειάζεται όλοι μας να το κατανοήσουμε και να το χρησιμοποιούμε.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.