Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 31

Θέμα: γ@μημένο ντριφτάρισμα

  1. #1

    Lightbulb γ@μημένο ντριφτάρισμα

    Δεν είναι ωραίο να σε ξεφτιλίζουνε και πραγματικά, ένα ωραίο πρωί στην Λεωφόρο Κηφισίας ένας μάγκας με CBR1000R Fireblabe μου έκανε επίδειξη ντριφτάροντας ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Όταν εννοώ ντρίφταρε δεν εννοώ με γκάζι ή υπερστροφή.

    Έκτοτε έχω λυσσάξει να καταφέρω να "πλασάρω" το πίσω τροχό δοκιμάζοντας :

    1. να κατεβάσω απότομα ταχύτητα(ες) πλαγιάζοντας ελαφρά.....μπαααα

    2. να μπλοκάρω το πίσω φρένο......μάλλον λάθος-game over

    Πιστεύω πως θα σκάσω εάν δεν καταφέρω να πλασάρω το πίσω τροχό κατά το δοκούν. Δυστυχώς δεν είχα ποτέ την ευκαιρία να οδηγήσω σε πίστα (αν και πολύ θα το ήθελα) αλλά ούτε να έχω συμβουλές από κάποιον και ότι έχω μάθει είναι αυτοδίδακτο (οδηγάω δίκυκλο περίπου 20 χρόνια).

    Θα εκτιμούσα εάν κάποιος με αγωνιστική εμπειρία από motard ή πίστα ή όχι, μου εξηγούσε πως γίνεται να ντριφτάρης προοδευτικά τον πίσω τροχό. Θα ήταν καλό πριν φάω το TUONO μου (και την πάρτη μου φυσικά) σε κανέναν γυαλόδρομο.

  2. #2
    KTM ως το κοκκαλο Το avatar του/της OzZzZzY
    Εγγραφή
    26/11/2006
    Μηνύματα
    1.340
    Πωλουνται ζαντες mx-enduro excel πορτοκαλι ανωδιομενο και μαυρο για ΚΤΜ (το λεω λογω χρωματος ) και super moto did (tubeless). Μαζι προεραιτικα δινονται κεντρα και ακτινες με ergal καψουλια. Πμ για πληροφοριες!

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Xlitos
    Εγγραφή
    14/07/2003
    Μηνύματα
    916
    φιλε καραμπολα πες ότι το μαθες,τι θα κανεις μετά,θα ψάχνεις να βρεις τον τυπο να παρεις ''εκδικηση''?ή επειδη το κανουν πολλοι τώρα τελευταια έγινε μόδα κ μαγκια κ αντε να το κανουμε κι εμεις?

    θελω να πω μαθε εκτος απο το πως και το γιατί γινεται(βλεπε supermoto κ όχι μόνο)..επίσης που πιστευεις ότι μπορει να σου χρειαστει στη καθημερινη σου οδηγηση.(σιγουρα όχι στην Κηφησιας αναμεσα στ αυτοκινητα)

    εντελώς φιλικα όλα αυτα,δε στη λεω,μια άποψη είναι... καλα χιλιομετρα!

  4. #4
    Ευχαριστώ για τις οδηγίες για ασφαλή οδήγηση αλλά πιστεύω πως να γνωρίζεις να χειρίζεσαι καλύτερα το μηχάνημα σου δεν βλάπτει κανέναν, το αντίθετο.
    Αλλά με παρεξήγησες κιόλας, όταν είναι κάποιος καλύτερος δεν έχει να κάνει με εκδίκηση, απλά εγώ του βγάζω το καπέλο.
    Καλά χιλιόμετρα και σε εσένα και αν γνωρίζεις κάτι για την τεχνική αυτή θα το εκτιμούσα κατά τα άλλα ……viva Vale που με το απίθανο comeback που έκανε από 11ος - 1ος απέδειξε τι σημαίνει πείσμα

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kinhsh
    Εγγραφή
    20/04/2004
    Μηνύματα
    311
    Απο οτι καταλαβα αυτος ο οδηγος οταν φρεναριζε γλιστραγε τον πισω τροχο και τοποθετουσε την μηχανη πλαγια. Αυτο δεν χρειαζεται κατεβασματα για να γινει αλλα μονο πισω φρενο.
    Αν λοιπον δεν λυπηθει το πισω λαστιχο κανεις κανοντας αυτο το αχρηστο οδηγικα πραγμα γιατι για φρεναρισμα εχουμε το μπροστινο φρενο για το 80% του φρεναρισματος, ο τροπος για να το μαθει κανεις ειναι να ξεχασει για ενα διαστημα να φρεναρει με το μπροστα φρενο και να πονταρει μονο στο πισω. Σε λιγες μερες θα μπορει να το κανει ολο και πιο ευκολα.
    Χαλαρο κρατημα τιμονιου,οδηγηση με τη μεση σαν μια συσταση για το ξεκινημα.Αναπτυξη του αισθηματος της ισορροπιας που αυτο ερχεται μονο με την προπονηση.

  6. #6

    Thanks

    Φίλε kinhsh αυτό που προτείνεις ακούγεται πολύ λογικό, μόλις αρχίζουν να παλιώνουν τα λάστιχά μου σίγουρα θα το επιχειρήσω και βλέπουμε.... Άραγε σε S/M με φρένο driftaroun, όχι με κατέβασμα?

  7. #7
    karabolas,des pm....


    Μπαινω στο merge...
    "Γιαννη αφησε τον δικο μου"
    εχει λιακαδα μα εδω θυμιζει μπορα,
    μου αρκει που 3 λεπτα οι ουρανοι ειναι δικοι μου
    κ εσυ εχθρε εισαι KILL ΑΠΟ ΩΡΑ

    ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ
    ---------------------------------------------
    Professor Einstein, does New York stop by this train?

  8. #8
    Π@ΥΤΑΝΑ ΕΥΣΤΡΟΦΙΑ Το avatar του/της S705
    Εγγραφή
    23/03/2007
    Μηνύματα
    1.504
    Εγω που οδηγω μια strada εδω και 3 μηνες περιπου , εχω καταφερει να την πλασαρω τριν την στροφη.
    δεν το βρικα πολυ δησκολο , αν και εχει ρισκο μεχρι να το καταφερεις.
    το κανω καπως ετσι...
    ...ερχομαι υποθετικα με περιπου 60 χλμ και εχω δεξια στροφη,εχω φροντισει να εχω μεγαλη σχεση στο κιβωτιο,κανω 2 ή και 3 κατεβασματα μαζι,αφου φρεναρω ελαφρα και με τα δυο φρενα,αφινωντας τον συμπλεκτη ελεγχωμενα και αφου εχω δοσει μια κλιση της μηχανης προς στα δεξια , αυτη μονη της πλασαρη την ουρα.
    Τωρα ομως αρχιζουν τα ωραια.ποσο συμπλεκτη και πως,ποσο φρενο και πιο,ποσο γκαζι και ποτε,που βαζω το σωμα???????:hypnotize

    Ζαληστικες?....δοκιμες δοκιμες δοκιμες.Προσοχη στο γκαζι.δεν θελει και πολυ οπως τσουλας με το πλαι να σε περασει η ουρα!!!!!!!


    Δεν προσφερει πουθενα παρα μονο για την ευχαριστηση σου.εγω γουσταρω και το κανω,μου αρεσει και με φτιαγνει.Το εκανα και με το παπι εκει επρεπε να κατεβασω σε πρωτη,να καθομαι μπροστα μπροστα και να σπροχνω με το σωμα.Μαλλον για κατι τετοια ο φιλος Ρ70 με λεει sick

    Υ.Γ.Μην νομιζεις παντος οτι κανω τιποτα τρελα ντριφ με μασπιεδες κατω αλλα βαν ντε μπρος.
    λιγο και σταδιακα ομως θα ερθει και το πιο πολυ
    Η ΚΑΛΗ Η ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ
    ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΟΜΑΞΕΙ...
    ....ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ
    ΣΤΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ!!!!!

  9. #9
    Καλά ρε....εσύ με Tuono κι άφησες να σε κάνει τέτοια τσαλίμια χονδα....και μάλιστα τσέμπέαρ...χιλιάρρρρ.....

    Δηλαδή τώρα μας ρωτάς πως να πλασάρεσαι στις στροφές?

    Τι να σε πω, η οδήγηση της μηχανής είναι μια αρμονία. Μπές όπως το αισθάνεσαι και μην φαντάζεσαι πράγματα....κάνε τα να συμβαίνουν. Με το μαλακό μόνον μην φας τα μούτρα σου.

    Αμα το'χεις το κάνεις....αν δεεεεν, δεν έχει νόημα να το προσπαθείς, απλώς χαλάς την αρμονία.

    Μπράβο στο παλικάρι και τέλος.
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  10. #10

    γουστάρω τζαπανίλα μέχρι κόκαλο

    Καλά ξηγιέσαι Balafoutre.

    Με τέτοιες δηλώσεις τύφλα να 'χει η σεμνότητα & ταπεινότητα που μας

    τσαμπουνάνε οι πολιτικοί μας

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre

    Τι να σε πω, η οδήγηση της μηχανής είναι μια αρμονία. Μπές όπως το αισθάνεσαι και μην φαντάζεσαι πράγματα....κάνε τα να συμβαίνουν.
    +1000
    Dorsoduro 750 & Norton 16H

  12. #12
    Για την ερωτηση σου,καταρχας να σου πω πως δεν ειμαι κανενας αγωνιζομενος αλλα ενας απλος καθημερινος οδηγος με ενα ταπεινο GSR!
    Το λοιπον για τα drift....Δεν ειμαι μαστερ αλλα νομιζω οτι εχω φτασει σε ενα καλο επιπεδο!
    Αυτο που εχω καταλαβει εγω ειναι οτι οντως θελει κατεβασματα-οταν η ασφαλτος εχει καλη ποιοτητα.
    Αυτο που εχω καταλαβει ειναι οτι θελει αρκετο μπροστινο φρενο!Με αυτον τον τροπο το πισω μερος ελαφρωνει και κατα συνεπεια ο πισω τροχος μπορει να χασει πιο ευκολα την προσφυση!!!Οριστε λοιπον τι κανω εγω
    Πλησιαζω ενα κοκκινο φαναρι με μια γεματη 4η.Φρεναρω πολυ με το μπροστα και πλαγιαζω λιιιγο την μηχανη αριστερα η δεξια.Ταυτοχρονα κατεβαζω 2.Αυτο που εχει πιο πολυ σημασια κατα την γνωμη μου ειναι το πως αφηνεις τον συμπλεκτη.Αν απλα τον "αμολησεις" η μηχανη θα ταλαντωθει αριστερα-δεξια και αυτο ηταν.Αν ομως τον αφηνεις προοδευτικα ο πισω τροχος ξεκολαει ελεγχομενα.Χρησιμοποιω πισω φρενο για να το βοηθησω και απο εκει και περα το κρατας με το σωμα!!

    Απ'ο,τι μπορεις να καταλαβεις η μηχανη καταπονειται αρκετα.Και ειδικα αυτο το γκαααααπ που κανει οταν μπαινει η 2α ειναι για πολλα Για αυτο τον λογο εχω σταματησει να κανω τα παραπανω και ψαχνω να κανω κανα ντριφτακι σε οχι και τοσο καλη ασφαλτο.

    Σε αυτη την περιπτωση (ασφαλτος-γυαλι) δεν χρειαζεσαι ουτε μπροστινο φρενο ουτε κατεβασματα!
    Απλα πλησιαζω την στροφη πλαγιαζω παλι λιιιγο δεξια η αριστερα παταω συμπλεκτικη και τον αφηνω και τσουπ το κωλαρακι φευγει!Μονο που φευγει πιο αποτομα απο πριν και παιζει να σε τρομαξει.Απο εκει και περα το κρατας οπως και στην αλλη περιπτωση!


    Αυτιιαα.Καλα drift και με προσοχη!Οχι κηφισιας αναμεσα σε αυτοκινητα!Καλυτερα ενα βραδυ αργα,χωρις κινηση στην Βουλιαγμενης!

    Μπαινω στο merge...
    "Γιαννη αφησε τον δικο μου"
    εχει λιακαδα μα εδω θυμιζει μπορα,
    μου αρκει που 3 λεπτα οι ουρανοι ειναι δικοι μου
    κ εσυ εχθρε εισαι KILL ΑΠΟ ΩΡΑ

    ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ
    ---------------------------------------------
    Professor Einstein, does New York stop by this train?

  13. #13
    Άμα θες να το ψάξεις καλά, δες το εκεί που ξεκίνησε, στα χωμάτινα.

    Δέ λέω άλλα -κάνω και οικονομία στα λάστιχα.

  14. #14

    Talking

    Αυτή είναι απάντηση...!!!! Bravo G19

    Νομίζω πως καταλαβαίνω απόλυτα τι εννοείς και συμφωνώ ότι η όλη διαδικασία είναι για την μοτο. Ειδικά ο μονόδρομος συμπλέκτης δεν αφήνει να κλειδώσει ομολά η πίσω ρόδα στο κατέβασμα ή φοβάμαι ή γέρασα για μαλακίες.....

  15. #15
    "κοντρες" με ποδηλατα δε κανατε???

    Dorsoduro 750 & Norton 16H

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Γ@μημενο 2011
    από Cpt. Haddock στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 27/07/2011, 19:50
  2. Z900 ντριφταρισμα
    από Zpower στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 28/04/2009, 20:26
  3. Γ@μημένο Tank Slapping!!!
    από DimChios στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 144
    Τελευταίο μήνυμα: 11/09/2008, 22:39
  4. Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 08/02/2007, 15:12

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF