PDA

View Full Version : Μέγεθος ψυγείου



S16
15/07/2007, 12:32
Κοιτώντας τα διαφορα superbikes παρατηρω πως εχουν μεγαλες (τουλαχιστον εμφανεις) διαφορες στο μεγεθος των ψυγειων τους.
Για παραδειγμα τα Honda εχουν ενα πολυ μεγαλο ψυγειο νερου, ενω τα yamaha εχουν αρκετα μικροτερο. Τα Suzuki εχουν μικρο σχετικα ψυγειο νερου αλλα εχουν και ψυγειο λαδιου.

Που θελω να καταληξω...πρεπει να τα κοιταμε αυτα και να μας επηραζουν στην τελικη μας επιλογη ή ο κατασκευαστης το εχει μελετησει τοσο ωστε να μην υπαρχει ουσιαστικη διαφορα παρα τα διαφορετικα μεγεθη;:confused:

THEOD
15/07/2007, 12:44
Όχι φίλε μου...μην μπαίνεις σε τέτοια ψευτοδιλλήματα...

Αυτό έλειψε να διαλέγουμε μηχανάκι με κριτήριο το μέγεθος του ψυγείου...

FZR1000
15/07/2007, 13:22
Την διαφορα την βρισκεις οταν πεσεις σε μποτιλιαρισμα γιατι εν κινησει κανονικα κανενα μηχανακι δεν ανεβαζει θερμοκρασιες...

πχ το zxr400 '90 που εχει το μισο ψυγειο απ το zxr >'92 (νυχτεριδα) και φορα το ιδιο ακριβως μοτερ αναβει το βεντιλατερ για πλακα σε αντιθεση με το νυχτεριδα...

βαζεις ενα διακοπτακι στο βεντιλατερ και λυνεται το προβλημα οταν πεφτεις σε μποτιλιαρισμα...

τι να πουν τα αεροψυκτα...

S16
15/07/2007, 19:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Όχι φίλε μου...μην μπαίνεις σε τέτοια ψευτοδιλλήματα...

Αυτό έλειψε να διαλέγουμε μηχανάκι με κριτήριο το μέγεθος του ψυγείου...

Δεν μπαινω σε διλληματα.
Απλα αναρωτιεμαι μηπως παιζει τιποτα και δεν το εχω καταλαβει.

Δε μπορει καποιες εταιριες να εχουν τα μισα ψυγεια και να τα καταφερνουν το ιδιο καλα με τις αλλες που εχουν ολοκληρα (μεγαλα). Η μηπως μπορει...:confused:

S16
15/07/2007, 19:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
βαζεις ενα διακοπτακι στο βεντιλατερ και λυνεται το προβλημα οταν πεφτεις σε μποτιλιαρισμα

σε καινουργιο μηχανακι, απλα ατοπο...

FZR1000
15/07/2007, 21:22
γιατι οχι και σε καινουριο?

δεν εχω καταλαβει γιατι πρεπει να φτασει 107 βαθμους η θερμοκρασια στο r1 μου για να αναψει... εβαλα διακοπτακι κ το αναβω στους 90. δε νομιζω οτι εχω να χασω κατι το αντιθετο θα ελεγα... ισως αποφυγω καποια μελλοντικη φθορα οπως καψιματος φλατζας κεφαλης για παραδειγμα...

odt
16/07/2007, 10:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
ισως αποφυγω καποια μελλοντικη φθορα οπως καψιματος φλατζας κεφαλης για παραδειγμα...

Έχει πολύ ψωμί ακόμα για να κάψει φλάντζα...

pissaman
16/07/2007, 13:33
Πάντως σε μηχανάκια που παίρνουν εντολή από τον εγκέφαλο, απλά δεν το βάζεις....
Μπορεί να πας να γλιτώσεις την φλάντζα που ούτως ή αλλιώς δεν καίνε, και να κάψεις κανα εγκέφαλο!

S16
16/07/2007, 14:24
Δηλαδη καταληγουμε οτι ο κατασκευαστης ξερει τι κανει και δεν μας αφορα εμας σαν καταναλωτες το μεγεθος του ψυγειου...

FZR1000
16/07/2007, 15:20
αν κανεις πολλες χιλιαδες χλμ δουλευοντας πανω απο 100 βαθμους το μονο σιγουρο ειναι οτι θα καψεις φλατζα κεφαλης...

pissaman πως θα καει ο εγκεφαλος απο τα καλωδια του θερμοστατη?:eek:

s16 ο κατασκευαστης εχει προνοησει οντως, αλλα το ιδιο καταπονειται η μηχανη οταν δουλευει στους >100 και το ιδιο στους <80 βαθμους?

stefanos
16/07/2007, 15:28
Εφόσον δεν υπάρχει βλάβη δεν χρειάζεται να προβληματίζεστε με θερμοκρασίες. το έχουν κάνει άλλοι πολύ πιο ειδικοί, και το κλίμα στην Ελλάδα δεν είναι το πιο ακραίο του κόσμου ούτε το κυκλοφορικό μας το μεγαλύτερο του κόσμου.

pissaman
16/07/2007, 15:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
αν κανεις πολλες χιλιαδες χλμ δουλευοντας πανω απο 100 βαθμους το μονο σιγουρο ειναι οτι θα καψεις φλατζα κεφαλης...

pissaman πως θα καει ο εγκεφαλος απο τα καλωδια του θερμοστατη?:eek:

s16 ο κατασκευαστης εχει προνοησει οντως, αλλα το ιδιο καταπονειται η μηχανη οταν δουλευει στους >100 και το ιδιο στους <80 βαθμους?
Στα μοντέλα που το βεντιλατέρ παίρνει εντολή κατ ευθείαν από τον εγκέφαλο, είναι πάρα πολύ εύκολο. Αυτά τα μηχανάκια, δεν έχουν θερμοστάτη.

FZR1000
16/07/2007, 15:48
Δεν εχουν θερμοστατη?

να ενας απο r1 '06 στο ebay

FZR1000
16/07/2007, 15:53
;)


96633

pissaman
16/07/2007, 15:55
Για δες αν μπορείς να βρεις να αγοράσεις για XX 2001- θερμοστάτη βεντιλατέρ
:smokin:
Νομίζω ότι μίλησα για τα μοντέλα που δεν έχουν θερμοστάτη.
Δεν είδα πουθενά να αναφέρετε το R1 06 τουλάχιστον όχι από εμένα...
:wave2:

pissaman
16/07/2007, 15:58
Α! και αυτό που βρήκες στο ebay, δεν είναι καν θερμοστάτης βεντιλατέρ...:smokin:

S16
16/07/2007, 16:00
ΑΣΧΕΤΟ

Χρηστο το CBR ειχε θερμοστατη;

pissaman
16/07/2007, 16:00
Ποιο cbr? RR ή XX??

FZR1000
16/07/2007, 16:28
θερμοστατης ειναι

"You are bidding on the THERMOSTAT AND HOSES. off of a 2006 YAMAHA YZF-R1. May fit other years. PLEASE CHECK WITH YOUR LOCAL YAMAHA DEALER. GOOD WORKING ORDER

PLEASE CHECK OUT MY EBAY STORE OR MY OTHER AUCTIONS"


εδω (http://cgi.ebay.com/ebaymotors/06-YAMAHA-YZF-1000-R1-Thermostat-Housing-Hoses_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ10066QQihZ007QQitemZ170075101509QQrdZ1QQsspagenameZWD1V)

FZR1000
16/07/2007, 16:33
για 929 '01 ειχε μονο

εδω (http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2001-Honda-CBR-929-RR-CBR929RR-Thermostat_W0QQitemZ130134592607QQihZ003QQcategoryZ10066QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem)

AFTER
16/07/2007, 16:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από S16

Για παραδειγμα τα Honda εχουν ενα πολυ μεγαλο ψυγειο νερου, ενω τα yamaha εχουν αρκετα μικροτερο. Τα Suzuki εχουν μικρο σχετικα ψυγειο νερου αλλα εχουν και ψυγειο λαδιου.





Ειναι επειδη τα χονδα ειναι καρβουνα και θελουν εξτρα ψυξη


:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

pissaman
16/07/2007, 16:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
θερμοστατης ειναι

"You are bidding on the THERMOSTAT AND HOSES. off of a 2006 YAMAHA YZF-R1. May fit other years. PLEASE CHECK WITH YOUR LOCAL YAMAHA DEALER. GOOD WORKING ORDER

PLEASE CHECK OUT MY EBAY STORE OR MY OTHER AUCTIONS"


εδω (http://cgi.ebay.com/ebaymotors/YAMAHA-YZF-R1-R1-THERMOSTAT-HOSES-2006-p_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ35595QQihZ017QQitemZ270143446765QQrdZ1QQsspagenameZWD1V)
Προφανώς έχεις μπερδέψει μερικά πράγματα. Άλλο ο θερμοστάτης και άλλο ο διακόπτης του βεντιλατέρ που βάζεις εσύ το διακοπτάκι.
Για χχ δεν βρήκες, γιατί προφανώς δεν υπάρχει.
Επίσης, ο θερμοστάτης που βρήκες για το 929, δεν έχει καμία επαφή με το βεντιλατέρ.:nono:

:wave2: :wave2: :wave2:

FZR1000
16/07/2007, 17:42
Εσυ τα εχεις μπερδεψει ο θερμοστατης ειναι ο διακοπτης μεσω του οποιου ανοιγοκλεινει το βεντιλατερ και μπορει να ειναι οπουδηποτε στο κυκλωμα ψυξης και ολες οι μηχανες εχουν ενα...

δεν ειναι απαραιτητο να βρισκεται πανω στο ψυγειο ή διπλα στο βεντιλατερ...

pissaman
16/07/2007, 17:50
Μάλλον εσύ τα έχεις μπερδέψει.
Ο θερμοστάτης που ανοίγει και κλείνει το βεντιλατέρ είναι πάντα πάνω στο ψυγείο του νερού, γιατί αλλιώς δεν παίρνει σωστή ένδειξη.
Ο θερμοστάτης που έδειξες εσύ με τα λινκ είναι ο θερμοστάτης που ανοίγει και κλείνει τα νερά. Για αυτό άλλωστε ακόμα και στις φωτογραφίες που έδειξες, δεν υπάρχουν καθόλου καλώδια. Δηλαδή επιτρέπει ή όχι στα νερά να πηγαίνουν στο ψυγείο. Αυτόν τον θερμοστάτη τον έχουν όλα τα μηχανάκια.
Τον θερμοστάτη για το βεντιλατέρ, ΔΕΝ τον έχουν όλα τα μηχανάκια, γιατί μερικά παίρνουν από τον εγκέφαλο εντολή.

pissaman
16/07/2007, 17:55
Επίσης, έχει τρομερά μεγάλη διαφορά σε ποιο σημείο του κυκλώματος βρίσκεται, καθώς υπάρχουν αισθητές διαφορές στη θερμοκρασία !!!:beer:

runnerma
16/07/2007, 18:07
Μερικοί αυξομειώνουν την επιφάνεια του ψυγείου με race-tape;)


96642

H.A.Balafoutre
16/07/2007, 18:08
Μην κουράζεσαι. Πάρε ένα τέτοιο και είσαι ΟΚ.......κι όχι Κ.Ο......:lol:

Εγγυημένα πράγματα....;)


96643

runnerma
16/07/2007, 18:17
Με αυτό θα θέλει κανένα 20λεπτο ζέσταμα.... :D :D :D

FZR1000
16/07/2007, 18:39
οι μηχανες δεν εχουν θερμοστατη για ανοιγμα-κλεισιμο του κυκλωματος ψυξης σαν τα αυτοκινητα.

σε πολλες μηχανες ο θερμοστατης που ανοιγοκλεινει το βεντιλατερ βρισκεται πριν το ψυγειο (οπως στο r1) γιατι εκει πιανει την μεγιστη θερμοκρασια ψυκτικου μιας κ αυτο εξερχεται απο το μοτερ σ εκεινο το σημειο...

S16
16/07/2007, 18:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από pissaman
Ποιο cbr? RR ή XX??

RR

FZR1000
16/07/2007, 18:52
Για του λογου το αληθες...

http://www.dansmc.com/watercooling.htm

FZR1000
16/07/2007, 18:54
:D


96648

S16
16/07/2007, 18:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από pissaman
Ποιο cbr? RR ή XX??

RR

pissaman
17/07/2007, 09:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
οι μηχανες δεν εχουν θερμοστατη για ανοιγμα-κλεισιμο του κυκλωματος ψυξης σαν τα αυτοκινητα.

σε πολλες μηχανες ο θερμοστατης που ανοιγοκλεινει το βεντιλατερ βρισκεται πριν το ψυγειο (οπως στο r1) γιατι εκει πιανει την μεγιστη θερμοκρασια ψυκτικου μιας κ αυτο εξερχεται απο το μοτερ σ εκεινο το σημειο...
Κοίτα να δεις.
Αυτός ο θερμοστάτης που δείχνεις, είναι αυτός που ανοίγει και κλείνει τα νερά. Μάλλον δεν διαβάζεις καλά τις οδηγίες που συνοδεύουν ένα σχεδιάγραμμα.
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Α! και το σχεδιάγραμμα που δείχνεις είναι από V κινητήρα. Το R1 σου, βγήκε σε V???

Και μιας και μας λες ότι δεν ανοιγοκλείνουν τα νερά πάρε και ένα κείμενο από το δικό σου το λινκ

You can run without a thermostat but it's not a good idea because the thermostat controls the flow of water from the radiator to the engine. Some old line mechanics theorize that if the flow is too fast, the water doesn't stay in the radiator long enough to cool off so your engine could end up running too hot. Others disagree and feel the engine will run too cold and never reach operating temperature. It may depend on how efficient the system is to begin with. Also, when starting from cold, it would keep the engine too cold, as the engine would have to heat up all the coolant in the radiator as well as the engine coolant. Take your pick, but all agree you need a thermostat to keep the engine temperature right. Most systems have a coolant reservoir, recovery or overflow tank that catches coolant that overflows from the radiator when it is hot. as the engine cools the coolant is then sucked back into the radiator. You want to always have some coolant in this tank, but not full. There is usually a line on the tank. Keep the coolant level at this line. When you refill your radiator with new coolant remember to recheck the coolant level in the radiator again after you have run the engine up to operating temperature and then allowed it to cool off. Also recheck the fluid in the overflow tank too.

Πριν βάζεις χέρι στα μοτέρ, μάλλον θα έπρεπε να ξέρεις τι κάνεις.
Προφανώς οι κατασκευαστές που φτιάχνουν έναν κινητήρα από λευκό χαρτί, δεν είναι ποιο χαζοί από εσένα και από εμένα

pissaman
17/07/2007, 09:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από S16
RR
Δεν έχει διακόπτη για το βεντιλατέρ. Παίρνει από τον εγκέφαλο

sapila racing
17/07/2007, 10:07
Καλό θα ηταν (για να συννενοηθείτε δηλαδή) να λέτε τα εξαρτήματα με το όνομά τους.
Αλλο ο Θερμοστάτης κι αλλο η βαλβίδα του βεντιλατέρ :wave2:

OldMan
17/07/2007, 10:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Αλλο ο Θερμοστάτης κι αλλο η βαλβίδα του βεντιλατέρ :wave2:
Να πούμε ότι ο πρώτος είναι μηχανικός (συνήθως διμεταλικό έλασμα) ενώ ο δεύτερος ηλεκτρικός (θερμοστοιχείο) ??? :winka:

FZR1000
17/07/2007, 16:08
ok pissaman εχεις δικιο! τοσο καιρο νομιζα οτι ο διακοπτης του βεντιλατερ λεγεται θερμοστατης...

ειναι θερμοστατης (ηλεκτρικος μπραβο oldman) αλλα προφανως για αποφυγη μπερδεματος τα μανιουαλ τον αναφερουν ως διακοπτη (fan switch)