View Full Version : Ktm 690 Sm
okipouros
28/01/2008, 19:20
690 prestige
6000km mpiela
500km pire nera to konter
7000km provlima me egefalo, den pigene
400km vides fevgane
okipouros
28/01/2008, 19:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από orangefactor
μεχρι να βαλω το aftermarket φιλτρο (στο k&n κατεληξα) αρχησα να πειραματιζομαι με το εργοστασιακο.στην αρχη εβγαλα το καπακι,μετα εβαλα το καπακι αλλα εβγαλα το φιλτρο μεχρι που κυκλοφορουσα για δυο μερες χωρις φιλτρο να δω διαφορες.
συμπερασμα διαφορες υπηρχαν προς το χειροτερο μαλιστα χθες το βραδυ που το εβαλα μπρος ενω ειχε πολυ κρυο μπερδευε πολυ κ κραταγε ψηλα ρελαντι
του ξαναεβαλα το φιλτρο αλλα χωρις το καπακι.αντε να δουμε...
Δεν φτει το φιλτρο φτει ι μαλακια που δερνει την ktm, κλεισε ανοιξε και θα ειναι ok οι στροφες
Αρχικά δημιουργήθηκε από okipouros
690 prestige
6000km mpiela
500km pire nera to konter
7000km provlima me egefalo, den pigene
400km vides fevgane
Γιατι ρε φιλε τοσο χαλια????
Για δωσε κι αλλες πληροφοριες...
orangefactor
29/01/2008, 18:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από okipouros
690 prestige
6000km mpiela
500km pire nera to konter
7000km provlima me egefalo, den pigene
400km vides fevgane
ti les twra:eyepop:
file dwse leptomereies!
akou mbiela sta 5000!
okipouros
30/01/2008, 08:12
Na simioso oti exo kanei kai 25000 me duke 2 kai diafora alla mixanakia
Mou eipan oti i mpiela emeine apo lipansi logo leitourgeias se ipsiles strofes gia ora
Mono pou telikes ora den pao (kai poiu na pas stin athina me 200)
I mpiela eixe ena mple daxtilidi giro apo to kato komvio apo iperthermansi (oxi san afto apo tin thermiki katergasia) kai grames sto komvio
orangefactor
30/01/2008, 15:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από okipouros
Na simioso oti exo kanei kai 25000 me duke 2 kai diafora alla mixanakia
Mou eipan oti i mpiela emeine apo lipansi logo leitourgeias se ipsiles strofes gia ora
Mono pou telikes ora den pao (kai poiu na pas stin athina me 200)
I mpiela eixe ena mple daxtilidi giro apo to kato komvio apo iperthermansi (oxi san afto apo tin thermiki katergasia) kai grames sto komvio
poso sou phge h zhmia k pou to phges an epitrpetai?
katse giati arxizei k me anyshxei twra ayto.
oso na nai tou pinw to aima!
okipouros
30/01/2008, 19:33
itan stin eggiisi
SwAToNeR
30/01/2008, 19:53
Den exei simasia an itan eggyisi i oxi. Ama einai apo tora mpiela sta 10.000 km ti tha zitisei moter?
Gia xouftes exei koitaksei kaneis? skeftomai na tou valo acerbis
okipouros
31/01/2008, 08:44
Dokimasa na valo axle protectors, ta pira simfona me ton episimo katalogo aksesouar gia 690 kai aplos den kanane, to piso pio makri to stelexos kana 2cm kai to mprosta to manitari den empene mesa ston aksona (oxi apo tin plevra tou paksimadiou, apo tin alli
Ta paksimadia itan sosta omos
Ta edosa pisa fisika
Kai diplotsekarisa tous kodikous se siskevasies katalogo klp
sakisdani750
06/02/2008, 20:54
σουζα σηκωνετε ρε παιδια?
(ειχα παλια ενα XT 600 τρελο για σουζα) και τωρα σκεφτομαι να αλλαξω το Ζ λετε να παω σε motard παλι....για πείτε σηκώνετε σαν τρελο το μηχανακι γιατι αν το χτ το ψοφιο σηκωνόταν με δευτερα φανταζομαι αυτο με 50+ αλογα...
mustaine1990
06/02/2008, 23:53
δηλαδη βασικο κριτηριο αγορας ειναι το αν κανει σουζες? :confused:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisdani750
σουζα σηκωνετε ρε παιδια?
(ειχα παλια ενα XT 600 τρελο για σουζα) και τωρα σκεφτομαι να αλλαξω το Ζ λετε να παω σε motard παλι....για πείτε σηκώνετε σαν τρελο το μηχανακι γιατι αν το χτ το ψοφιο σηκωνόταν με δευτερα φανταζομαι αυτο με 50+ αλογα...
Οχι το 690 αν και 60 αλογα δεν κανει σουζες γιατι η ΚΤΜ εχει τοποθετησει συστημα anti-σουζας το οποιο επεμβαινει στον ψεκασμο σε περιπτωση που παει να σηκωθει η μηχανη και διακοπτι την τροφοδοσια...
Ολοι διαμαρτηρονται που η ΚΤΜ δεν εχει τοποθετησει συστημα απενεργοποιησης αυτου του συστηματος...
Οποτε αν θες σουζες κρατα το Ζ η παρε ενα ΧΤ
Αρχικά δημιουργήθηκε από Γκαζοφωνιξ JR
Οχι το 690 αν και 60 αλογα δεν κανει σουζες γιατι η ΚΤΜ εχει τοποθετησει συστημα anti-σουζας το οποιο επεμβαινει στον ψεκασμο σε περιπτωση που παει να σηκωθει η μηχανη και διακοπτι την τροφοδοσια...
Ολοι διαμαρτηρονται που η ΚΤΜ δεν εχει τοποθετησει συστημα απενεργοποιησης αυτου του συστηματος...
Οποτε αν θες σουζες κρατα το Ζ η παρε ενα ΧΤ τι έγινε λεει??????? δε κανει σουζες το 690?:confused: :confused:
http://www.youtube.com/watch?v=WgB2CAymjCk
SwAToNeR
07/02/2008, 16:52
Endo kanei? hahahahaha
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
τι έγινε λεει??????? δε κανει σουζες το 690?:confused: :confused:
Ρε Δουκα...
:a24: :a24: :a24:
SwAToNeR
07/02/2008, 18:14
Koita epeidi einai ligo pio makry den einai k gia kalimera i souza. Thelei ligo peksimo gia na sikothei alla oxi oti de sikonete kiollas... :D
okipouros
07/02/2008, 18:24
Pantos to kalo einai oti otan thes na katsi kato kathete, 10 fores pio stimeno apo px DUKE 2
(15 click se ola)
sakisdani750
17/02/2008, 21:14
ποπο ρε παιδια μολις μιλαμε για καμια σουζα μας περνετε λες και ειμαστε τιποτα καγκουρηδες
αλλα στο χωριο μου μου λεει η γιαγια μου οσα δεν φθανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια....!
120834
sakisdani750
17/02/2008, 21:16
α
120835
mustaine1990
17/02/2008, 23:46
ενταξει αφου εισαι σε αδειο δρομο οκ
το κρανος στο εντο εφυγε απο το πολυ φρεναρισμα? :rolleyes:
okipouros
18/02/2008, 07:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisdani750
ποπο ρε παιδια μολις μιλαμε για καμια σουζα μας περνετε λες και ειμαστε τιποτα καγκουρηδες
αλλα στο χωριο μου μου λεει η γιαγια μου οσα δεν φθανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια....!
Αμα παρεις 690 θα ντρεπομαι να κυκλοφορησω το δικο μου
okipouros
18/02/2008, 07:53
Τα κοινουρια προβληματα:
Το κοντερ μετά απο 2000χλμ πήρε πάλι νερά (προσοχή το μηχανάκι δεν πλ'ηθηκε ποτέ)
Το κακο ειναι οτι εχει τόσους υδρατμους που μονο τα χλμ μπορο να δω και αυτα με δυσκολία
Ασε που σβηνει καθε τοσο το κοντερ
Τωρα εχει χαλασει και η θερμοκρασία και διχνει 3-4 γραμμες πιο πανω (με το που το βαζω μπροστα απο κρυο δειχνει 3 γραμμες και μετα παει στα κοκκινα ενω υπολογιζω οτι ειναι γυρω στισ 5-7 το πολυ)
επισις
Σε βροχη το kill switch ΔΕΝ δουλευε σε καποια φαση (ηταν μονιμα on)
Επισις το κουμπι της μιζας παλι με βροχη βραχυκυκλωσε και μολις αναβες διακοπτη επερνε μπρος
Να σημειωσω οτι εχω κανει περιπου 9000 απο τον ιουλιο που το πηρα
Αρχικά δημιουργήθηκε από okipouros
Τα κοινουρια προβληματα:
Το κοντερ μετά απο 2000χλμ πήρε πάλι νερά (προσοχή το μηχανάκι δεν πλ'ηθηκε ποτέ)
Το κακο ειναι οτι εχει τόσους υδρατμους που μονο τα χλμ μπορο να δω και αυτα με δυσκολία
Ασε που σβηνει καθε τοσο το κοντερ
Τωρα εχει χαλασει και η θερμοκρασία και διχνει 3-4 γραμμες πιο πανω (με το που το βαζω μπροστα απο κρυο δειχνει 3 γραμμες και μετα παει στα κοκκινα ενω υπολογιζω οτι ειναι γυρω στισ 5-7 το πολυ)
επισις
Σε βροχη το kill switch ΔΕΝ δουλευε σε καποια φαση (ηταν μονιμα on)
Επισις το κουμπι της μιζας παλι με βροχη βραχυκυκλωσε και μολις αναβες διακοπτη επερνε μπρος
Να σημειωσω οτι εχω κανει περιπου 9000 απο τον ιουλιο που το πηρα
Δυσκολα τα ακουω τα πραγματα...:eyepop:
Κουραγιο.
:eyepop:
κριμα ρε γαμωτο :(
okipouros
21/02/2008, 16:38
Παω στοιχημα, ξοδεψανε το 99% του R&D badget σε μοτερ αναρτησεις πλαισιο, και με το 1% τα ηλεκτρικα κλπ
Δεν υπαρχει και τιποτα καλυτερο να παρω ρε γαμωτο στην κατηγορία
Να σημειώσω οτι στην απο κάτω φωτο, πήρε με μισή μιζιά, φαντασουν να ειμουν με το DUKE
Γιατί δεν εμφανίζεται η εικόνα? της εβαλα [ img ] και [ / img ] (χωρις κενα)
http://img299.imageshack.us/img299/199/17022008112ce6.jpg
nikostz9
12/03/2008, 16:04
ρε παιδια εχει αλαξει κανεις το πισω φτερο για τη πινακιδα με κανα aftermarket tail tidy?και αν ναι ποιο ψαχνομαι τελευταια για να αλαξω ολη αυτη τη γκουμουτσα που προεξεχει απο πισω.
το μονο που εχω δει και πουλιεται ειναι ενα τη r&g αλλα πανακριβο πανω απο 100 ευροπουλα.
κανεις καμια βοηθεια :confused: εστω και πατεντα ρε παιδι μου...
okipouros
12/03/2008, 17:45
Αμα ξεβαρεθώ, θα σχεδιάσω ενα, θα κοψω ενα ολοκληρο φυλλο απο αυτα στο lazer θα τα στειλω ηλεκτροστατικη και θα τα πουλήσω κοστος
Θελω μονο αποψεις πώς θέλεται να είναι (απαιτήσεις/προδιαγραφές)
nikostz9
12/03/2008, 21:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από okipouros
Αμα ξεβαρεθώ, θα σχεδιάσω ενα, θα κοψω ενα ολοκληρο φυλλο απο αυτα στο lazer θα τα στειλω ηλεκτροστατικη και θα τα πουλήσω κοστος
Θελω μονο αποψεις πώς θέλεται να είναι (απαιτήσεις/προδιαγραφές)
εγω βασικα θα ηθελα να παιρνει τα original φλας της μηχανης και το φως της πινακιδας και να ειναι σε μαυρο χρωμα απλα...
αν μπορεσεις και φτιαξεις κατι τετοιο και το δινεις μετα σε καποια λογικη τιμη ειμαι προθυμος να αγορασω...
δες και εδω http://www.ktmforum.co.uk/showthread.php?t=16204 να παρεις μια ιδεα :wave2:
:)
orangefactor
14/03/2008, 16:58
η συνταγη που σου προτεινω ειναι η εξης
Βημα 1.κανεις στην πινακιδα 8 τρυπες απο δυο σε καθε γωνια,
Βημα 2.περνεις 4 ταϊραπ(ελληνιστη)
Βημα3.δενεις την πινακιδα με τις βασεις μαρσπιε του συνεπιβατη πανω απο το αμορτισατερ
κ βουαλα η πατεντα σου!
φαινεται κ μια χαρα,
ειναι μια πιο προχειρη λυση απο καποια ετοιμη βαση αλλα τουλαχιστον βγαζεις την πλαστικουρα κ κανεις την μηχανη πολυ πιο ομορφη. :wave2:
θα βαλω κ φοτο να παρεις μια ιδεα κ αποφασιζεις.
τωρα για τα φλας πιστευω πως αν ψαξεις θα βρεις καποια πιο μικρα aftermarket για να τα βαλεις στις υπαρχον τρυπες.αυτα
nikostz9
15/03/2008, 09:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από orangefactor
η συνταγη που σου προτεινω ειναι η εξης
Βημα 1.κανεις στην πινακιδα 8 τρυπες απο δυο σε καθε γωνια,
Βημα 2.περνεις 4 ταϊραπ(ελληνιστη)
Βημα3.δενεις την πινακιδα με τις βασεις μαρσπιε του συνεπιβατη πανω απο το αμορτισατερ
κ βουαλα η πατεντα σου!
φαινεται κ μια χαρα,
ειναι μια πιο προχειρη λυση απο καποια ετοιμη βαση αλλα τουλαχιστον βγαζεις την πλαστικουρα κ κανεις την μηχανη πολυ πιο ομορφη. :wave2:
θα βαλω κ φοτο να παρεις μια ιδεα κ αποφασιζεις.
τωρα για τα φλας πιστευω πως αν ψαξεις θα βρεις καποια πιο μικρα aftermarket για να τα βαλεις στις υπαρχον τρυπες.αυτα
αμα μπορεσεις ναι βαλε και καμια φωτο να καταλαβω τι εννοεις.
okipouros
15/03/2008, 09:48
Ζήτησα να μου στείλει το σχέδιο για αυτο που εχει φτιάξει
Χρειάζεσαι στράντζα για αυτο επίσις αλλά αυτό ειναι το λιγότερο
Απότι βλέπω ειναι αλουμινένιο, κακή ιδέα αλουμινιο + κραδασμοί
Πολύ ακαμπτο μου φένεται επίσις
nikostz9
22/03/2008, 11:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από okipouros
Ζήτησα να μου στείλει το σχέδιο για αυτο που εχει φτιάξει
Χρειάζεσαι στράντζα για αυτο επίσις αλλά αυτό ειναι το λιγότερο
Απότι βλέπω ειναι αλουμινένιο, κακή ιδέα αλουμινιο + κραδασμοί
Πολύ ακαμπτο μου φένεται επίσις
κανα νεο εχουμε για τη κατασκευη??
okipouros
23/03/2008, 13:45
Πήρα το σχέδιο αλλά είμαι διακοπές αυτή την στιγμή, θα πρέπει να φτιάξω ένα προτότυπο πρώτα, μην φτιάξω 50 και είναι όλα σκάρτα
Είμαι ακόμα ανοιχτός σε ιδέες / απαιτήσεις
orangefactor
23/03/2008, 17:22
αντε βρε ανθρωπε τελειωνε:lol:κρεμομαστε απο το πληκτρολογιο σου!
μολις γυρισεις απο τις διακοπες σου κ μπορεσεις να το φτιαξεις εννημερωσε μας να δουμε πως θα ειναι.
καλα να περασεις:beer: :beer:
okipouros
15/04/2008, 19:06
γαμισέτα, με φάγαν οι γκόμενες, που καιρός για πατέντες
Αλλά πάσχα θα το προχωρήσω
Πήρα φτερο και λασπωτήρα απο duke 690
φτερο κανει περίπου ?170
λασπωτήρας ?15
Να σας πω οταν πήγα να πάρω το φτερό το ψιλομετάνιωσα, αλλά στα πρώτα νερά έβγαλε τα λεφτά του
nikostz9
15/04/2008, 19:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από okipouros
γαμισέτα, με φάγαν οι γκόμενες, που καιρός για πατέντες
Αλλά πάσχα θα το προχωρήσω
Πήρα φτερο και λασπωτήρα απο duke 690
φτερο κανει περίπου ?170
λασπωτήρας ?15
Να σας πω οταν πήγα να πάρω το φτερό το ψιλομετάνιωσα, αλλά στα πρώτα νερά έβγαλε τα λεφτά του
αν μπορεις βαλε καμια φωτο με το φτερο απτο duke το σκεφτομαι και γω για τα
νερα πιο πολυ αλλα 170 :bigcry:
ααα και ετοιμασε επιτελους αυτο το tail tidy ;)
okipouros
15/04/2008, 20:30
Προτινω το carbon φτερο με 230
Τώρα που το σκέφτομαι, θέλει κανεις το πλαστικό να πάρω εγώ το carbon?
orangefactor
21/04/2008, 17:33
λοιπον του φορεσα το προγραμμα που δινει η ΚΤΜ για Φ.Π.Ε
μεχρι τωρα καμια τρελη διαφορα,στις ψηλες βοηθαει
παντως εχω περιεργεια να το δυναμομετρησω να δω τι ψαρια πιανουμε...
τεσπα ρε παιδια σε εσας στις χαμηλες σκορταρει?
α κ μου καηκε το πισω φως πορειας,βασικα μια επαφη ειναι γιατι οταν παταω φρενο αναβει αλλα το εχουν κολλησει με σιλικονη κ δεν μπορω να το ανοιξω
:a31:
83 ευρω το δινει η ΚΤΜ!!
Υ.Γ αντε ρε που ειναι οι υπολοιποι πελεκανοι?αποδημησατε?κανα update δεν εχετε?
okipouros
26/04/2008, 09:17
Αμα πας για δυναμομετρηση θέλω να έρθω και εγώ, για μου φένεται οτι έχει χάσει καμια 10αρια αλογα
DrIoannis
26/04/2008, 09:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από orangefactor
λοιπον του φορεσα το προγραμμα που δινει η ΚΤΜ για Φ.Π.Ε
μεχρι τωρα καμια τρελη διαφορα,στις ψηλες βοηθαει
παντως εχω περιεργεια να το δυναμομετρησω να δω τι ψαρια πιανουμε...
τεσπα ρε παιδια σε εσας στις χαμηλες σκορταρει?
α κ μου καηκε το πισω φως πορειας,βασικα μια επαφη ειναι γιατι οταν παταω φρενο αναβει αλλα το εχουν κολλησει με σιλικονη κ δεν μπορω να το ανοιξω
:a31:
83 ευρω το δινει η ΚΤΜ!!
Υ.Γ αντε ρε που ειναι οι υπολοιποι πελεκανοι?αποδημησατε?κανα update δεν εχετε?
Εγγύηση δεν παίζει?
orangefactor
26/04/2008, 12:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrIoannis
Εγγύηση δεν παίζει?
τσου.βεβαια αυτο μου το ειπε το συνεργειο αλλα θα παω κ στην ktm να δω τι θα μου πουν μιας κ ειμαι διπλα
orangefactor
26/04/2008, 12:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από okipouros
Αμα πας για δυναμομετρηση θέλω να έρθω και εγώ, για μου φένεται οτι έχει χάσει καμια 10αρια αλογα
:eek: :dizzy:
γιατι ετσι?
okipouros
26/04/2008, 12:34
μπορει να ειναι και η ιδέα μου, η νεκροψια θα δειξει
orangefactor
26/04/2008, 12:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από okipouros
μπορει να ειναι και η ιδέα μου, η νεκροψια θα δειξει
καλως φτιαχνω καινουργιους σωληνες μες την βδομαδα κ κανονιζουμε dyno
okipouros
26/04/2008, 13:25
παίζει να κάνεις μια normal και μια με ότι βάλεις?
orangefactor
26/04/2008, 21:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από okipouros
παίζει να κάνεις μια normal και μια με ότι βάλεις?
normal δεν παιζει.θα βαλω καινουργιους καλυτερους σωληνες κ θα την κανω.αντε πες το φιλτρο το βγαζω αλλα τις εξατμισεις δεν μπορω να τις βγαλω,φοραει κ προγραμμα οποτε....
Πορτοκαλιέ, τι εννοείς "φοράει πρόγραμμα"; Καρμπυρατέρ δεν έχει το μηχανάκι;
http://www.ktm.gr/models.asp?cs=690s
orangefactor
29/04/2008, 16:00
εχει κεντρικη μοναδα που ελεγχει το ηλεκρονικο γκαζι κ το μειγμα.
απο οτι ειδα παντως το smc:blush: θα εχει καρμπυρατερ.αχ..
Μάλλον εννοείς το Electric Power Throttle γιατί τα υπόλοιπα τα κάνει το καρμπυρατέρ που έχουν όλα τα 690.
nikostz9
06/05/2008, 19:36
για τσεκαρεται εδω ενα πολυ ''κακο'' εξατμισακι :evil: :evil: :evil:
http://i224.photobucket.com/albums/dd174/ktm690smblack/ajkoktm690.jpg
:smokin:
η μαρκα ειναι ajko εχει και site αποτι εψαξα www.ajko.it
Αρχικά δημιουργήθηκε από apav
Μάλλον εννοείς το Electric Power Throttle γιατί τα υπόλοιπα τα κάνει το καρμπυρατέρ που έχουν όλα τα 690.
φίλε μου επειδή με ενδιαφέρει το μηχανάκι να το αγοράσω, νομίζω ότι δεν έχει καρμπυρατέρ.
με μια γρήγορη ματιά όταν το είχα δει, περισσότερο μου φαίνεται για injection, παρά για καρμπυρατέρ μόνο και μόνο από τον όγκο. και από ότι θυμάμαι το ίδιο σύστημα είναι και στο smc.
αν κάνω λάθος διορθώστε με.
πάντως η τιμή είναι πολύ τσουχτερή για το μηχανάκι, όπως άλλωστε συνηθίζει η ktm.
παρακαλώ ας μου πεί κάποιος ολοκληρωμένες εντυπώσεις.
στήσιμο - απόδοση (με το παραμικρό άνοιγμα του γκαζιού έχεις κατευθείαν απόκριση; ;) ) - κατανάλωση - κόστος service (ετήσιο) - καθώς και αξιοπιστία, γιατί διαβάζοντας το thread αυτό, μπορώ να πω ότι με δυσαρέστησε στο θέμα αυτό.
ευχαριστώ εκ των προτέρων
orangefactor
07/05/2008, 15:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από billk
φίλε μου επειδή με ενδιαφέρει το μηχανάκι να το αγοράσω, νομίζω ότι δεν έχει καρμπυρατέρ.
με μια γρήγορη ματιά όταν το είχα δει, περισσότερο μου φαίνεται για injection, παρά για καρμπυρατέρ μόνο και μόνο από τον όγκο. και από ότι θυμάμαι το ίδιο σύστημα είναι και στο smc.
αν κάνω λάθος διορθώστε με.
πάντως η τιμή είναι πολύ τσουχτερή για το μηχανάκι, όπως άλλωστε συνηθίζει η ktm.
παρακαλώ ας μου πεί κάποιος ολοκληρωμένες εντυπώσεις.
στήσιμο - απόδοση (με το παραμικρό άνοιγμα του γκαζιού έχεις κατευθείαν απόκριση; ;) ) - κατανάλωση - κόστος service (ετήσιο) - καθώς και αξιοπιστία, γιατί διαβάζοντας το thread αυτό, μπορώ να πω ότι με δυσαρέστησε στο θέμα αυτό.
ευχαριστώ εκ των προτέρων
το μηχανακι ειναι injection.τωρα για στησιμο,αποδοση εχω να σου πω τα καλυτερα:D ΠΟΛΥ δυνατο μοτερ!αλλα επειδη η μηχανη δεν ειναι μονο τα αλογα που βγαζει ροδα εχει κ παρα πολυ καλη συμπεριφορα στον δρομο κ ειδικα στις στροφες.το μεγαλο συν ειναι οτι επειδη ειναι πολυ ανετο με κραδασμους μηδεν(καμια σχεση με το παλιο lc4)μπορεις να πας ανετα κ ωραια οπουδηποτε κ αν σου κολλησει κανεις στον δρομο θα τον κανεις να βλεπει τα led σου!
καταναλωση εξαρταται πως το δουλευεις.αν το σκιζεις διψαει,με νορμαλ ρυθμους θα εχεις γυρω στα 250 km.
περι αξιοπιστιας μεχρι τωρα ολα μια χαρα εκτος απο μια καμμενη επαφη στο πισω φαναρι
κοστος service κατω απο 150 δεν πεφτεις.το πρωτο (1500km)180 ευρω,μετα στα 5000km 160.το μεγαλο δεν το εχω κανει ακομα αλλα πιστευω οτι θα παιζει καπου στα 220-250.
αυτα ελπιζω να βοηθησα.
orangefactor
07/05/2008, 15:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikostz9
για τσεκαρεται εδω ενα πολυ ''κακο'' εξατμισακι :evil: :evil: :evil:
http://i224.photobucket.com/albums/dd174/ktm690smblack/ajkoktm690.jpg
:smokin:
η μαρκα ειναι ajko εχει και site αποτι εψαξα www.ajko.it
εντυπωσιακο αλλα προτιμω τις akrapovic:winka: πως θα ακουγεται αραγε?
Αρχικά δημιουργήθηκε από okipouros
μπορει να ειναι και η ιδέα μου, η νεκροψια θα δειξει
εδειξε η νεκροψια? :D
Αρχικά δημιουργήθηκε από billk
νομίζω ότι δεν έχει καρμπυρατέρ
:blush:
Αρχικά δημιουργήθηκε από orangefactor
το μηχανακι ειναι injection
:blush:
Έχετε 1.000 δίκια! Κοιτούσα μόνο το ελληνικό site! :bigcry:
Αρχικά δημιουργήθηκε από orangefactor
λοιπον του φορεσα το προγραμμα που δινει η ΚΤΜ για Φ.Π.Ε
μεχρι τωρα καμια τρελη διαφορα,στις ψηλες βοηθαει
παντως εχω περιεργεια να το δυναμομετρησω να δω τι ψαρια πιανουμε...
τεσπα ρε παιδια σε εσας στις χαμηλες σκορταρει?
α κ μου καηκε το πισω φως πορειας,βασικα μια επαφη ειναι γιατι οταν παταω φρενο αναβει αλλα το εχουν κολλησει με σιλικονη κ δεν μπορω να το ανοιξω
:a31:
83 ευρω το δινει η ΚΤΜ!!
Υ.Γ αντε ρε που ειναι οι υπολοιποι πελεκανοι?αποδημησατε?κανα update δεν εχετε?
παίδες μόλις απόκτησα και εγώ ένα prestige 690. έχω κάνει μόνο μία βόλτα και έχω να πω πως σε αίσθηση και σε εμφάνιση είναι κορυφή.σου δίνει την αίσθηση ότι είναι πολύ ελαφρύ (όχι ότι είναι βαρυ) και φαίνεται ότι έχει πολύ καλό στήσιμο. γκάζι δεν το άνοιξα για να πω γνώμη. ίσα ίσα που το ακούμπαγα.
αυτό που μου κίνησε την περιέργεια είναι όπως λέει και ο φίλος ο orangefactor πάντως είναι ότι πέρα από την γλίστρα στην αλυσίδα που σου σπάει τα νεύρα όταν πηγαίνεις χαλαρά, σκορτσάρει ο κινητήρας αρκετά χωρίς λόγο. και αναγκαζόμουν σε κίνηση να είμαι μονίμως με πρώτη. το κάνει και σε άλλους αυτό;;;;
και μια παρατήρηση και για την θερμοκρασία, που σε κίνηση δείχνει να ανεβαίνει αρκετά. αν και αυτό το ήξερα πριν το πάρω.
α, και μια ερώτηση, εσείς πόσο το αφήνεται να ζεσταθεί πριν το πάρετε βόλτα. μου είπαν μετά την δεύτερη γραμμούλα στον δείκτη θερμοκρασίας, ξεκινάς. και να προσέχω να μην το αφήνω να ζεσταθεί περισσότερο όταν είναι ακίνητο.
Αρχικά δημιουργήθηκε από billk
πέρα από την γλίστρα στην αλυσίδα που σου σπάει τα νεύρα όταν πηγαίνεις χαλαρά
για καντο λιγο λιανα αυτο...
α, και καλοταξιδος :wave2:
thanks.
για την γλύστρα λέω πως όταν έχει κίνηση, και πηγαίνεις πολύ αργά, χτυπάει η αλυσίδα πάνω στην γλύστρα.
π.χ. κάτω από 20 χλμ σε φανάρι, όταν πήγαινα σιγά από αριστερά για να περάσω την αυρά των αυτοκινήτων.
μήπως θα έπρεπε να είναι πιο σφιχτή η αλυσίδα;;;;;;
από αύριο θα ποστάρω συνολικές εντυπώσεις, γιατί όλα αυτά τα διαπίστωσα όταν το πήρα και το πήγα σπίτι.
για ρίξτε πληροφορίες.
το μηχ. ήταν μεταχ. μοντέλο 2007 με πολύ λίγα χλμ
orangefactor
23/05/2008, 18:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από billk
παίδες μόλις απόκτησα και εγώ ένα prestige 690. έχω κάνει μόνο μία βόλτα και έχω να πω πως σε αίσθηση και σε εμφάνιση είναι κορυφή.σου δίνει την αίσθηση ότι είναι πολύ ελαφρύ (όχι ότι είναι βαρυ) και φαίνεται ότι έχει πολύ καλό στήσιμο. γκάζι δεν το άνοιξα για να πω γνώμη. ίσα ίσα που το ακούμπαγα.
αυτό που μου κίνησε την περιέργεια είναι όπως λέει και ο φίλος ο orangefactor πάντως είναι ότι πέρα από την γλίστρα στην αλυσίδα που σου σπάει τα νεύρα όταν πηγαίνεις χαλαρά, σκορτσάρει ο κινητήρας αρκετά χωρίς λόγο. και αναγκαζόμουν σε κίνηση να είμαι μονίμως με πρώτη. το κάνει και σε άλλους αυτό;;;;
και μια παρατήρηση και για την θερμοκρασία, που σε κίνηση δείχνει να ανεβαίνει αρκετά. αν και αυτό το ήξερα πριν το πάρω.
α, και μια ερώτηση, εσείς πόσο το αφήνεται να ζεσταθεί πριν το πάρετε βόλτα. μου είπαν μετά την δεύτερη γραμμούλα στον δείκτη θερμοκρασίας, ξεκινάς. και να προσέχω να μην το αφήνω να ζεσταθεί περισσότερο όταν είναι ακίνητο.
καλως τον!με γεια το εργαλειο κ καλες βολτες.βαλε κ καμια φοτο
σχετικα με τις αποριες σου τωρα.κ εμενα μου σκορτσαρει χαμηλα οπως ειπα,ρωτησα το κοιταξανε κ μου ειπαν οκ.κ οντως ζεστενεται πολυ γρηγορα στην κινηση..το μηχανακι δεν ειναι για να πηγαινει σιγα!μεχρι τις δυο γραμμες κ το αφηνω εγω παντως.δεν μου το ειπε καποιος παντως.
οσο για το προβλημα με την γλιστρα ειναι οντως πολυ σπαστικο ασε που σου τρωει κ το λαστιχο απο την επαφη.εγω πηρα εναν κοφτη κ του εκοψα το κομματι που εβρησκε το λαστιχο κ τελος!
μου ηρθε κ μια απορια τωρα.μεχρι ποσα εχετε δει τελικη?εγω 202
αυτα,να χαιρεσαι τον πελεκανο σου:beer:
να σαι καλά φίλε μου.
θα πρότεινα κιόλας να κανονίζαμε κανένα καφεδάκι με τους πελεκάνους μας , για να ανταλλάξουμε γώμες και εμπειρίες.
α, και για να μην το ξεχάσω, έχουμε κανένα νεότερο σχετικά με το tail tidy?
orangefactor
30/05/2008, 19:25
για το καφεδακι μεσα πλακα θα εχει θα αποδημισουμε:lol:
οσο για το tail tidy υπαρχουν κ αλλες λυσεις.πολυ πιο προχειρες κ πιο απλες..με οτι αυτο συνεπαγεται
132421
Καλησπέρα, παίδες.
Συγχαρητήρια για την επιλογή σας!
Σκεφτομαι για αγορά του 690 αλλά με προβληματίζει το εξής διότι θέλω να μπαίνω και πίστα:
Σε ενδεχόμενη πτώση, το πρώτο που βρίσκει κατω δεν είναι οι εξατμίσεις???
Το έχετε ψάξει? Υπαρχει καποια λύση?
αφού μπαίνεις σε πίστα, χτύπα το 690 smc, και είναι ελαφρύτερο και με ένα τελικό.
και αν δεν κάνω λάθος σε ενδεχόμενη πτώση, έχει και λιγότερα πλαστικά.
orangefactor, σωστή η λύση που προτείνεις και η οικονομικότερη, αλλά δεν θέλω να χαλάσω την εργοστασιακή μορφή της μηχανής.
θα με ενδιέφεραι πολύ η λύση από το αγγλικό φόρουμ, αλλά δεν βλέπω κάποιο νέο από τον okipouros, που είχε πάρει και τα μέτρα για να το φτιάξει.
okipouros, αν έχεις κανά νέο στείλε π.μ. θα με ενδιέφερε πολύ η αγορά ενός τέτοιου tail tidy, σε λογική τιμή.
υπάρχει και η επιλογή της r&p αλλά πανάκριβή κατά την γνώμη μου για ένα κομμάτι μέταλλο.
απ οτι λεει εδω (http://www.ktmforum.co.uk/showthread.php?t=9429) , υπαρχει ηλεκτρονικος κοφτης για τις πρωτες 2 ταχυτητες (βεβαια αρχικα λεει για τη 2α και την 3η) προς αποφυγη πολλων καπακιων :D . Κατι αντιστοιχο υπηρχε και στα προηγουμενα LC4 παντως. Απ οτι καταλαβα, απενεργοποιεις ενα αισθητηρα που εχει το 690 για να ξερει ποια ταχυτητα εχει στο κιβωτιο κι ετσι δεν ισχυει το throttle control πλεον. Βασικα, 2 καλωδια ειναι. Εχει λεπτομερη περιγραφη και photos. Οι τυποι στο Αγγλικο forum που το δοκιμασαν ειπαν οτι ειδαν αρκετη διαφορα!
orangefactor
08/06/2008, 13:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από dez
απ οτι λεει εδω (http://www.ktmforum.co.uk/showthread.php?t=9429) , υπαρχει ηλεκτρονικος κοφτης για τις πρωτες 2 ταχυτητες (βεβαια αρχικα λεει για τη 2α και την 3η) προς αποφυγη πολλων καπακιων :D . Κατι αντιστοιχο υπηρχε και στα προηγουμενα LC4 παντως. Απ οτι καταλαβα, απενεργοποιεις ενα αισθητηρα που εχει το 690 για να ξερει ποια ταχυτητα εχει στο κιβωτιο κι ετσι δεν ισχυει το throttle control πλεον. Βασικα, 2 καλωδια ειναι. Εχει λεπτομερη περιγραφη και photos. Οι τυποι στο Αγγλικο forum που το δοκιμασαν ειπαν οτι ειδαν αρκετη διαφορα!
μολις το διαβασα φαινεται αρκετα ευκολο κ αξιζει τον κοπο!
θα το κανω κ θα γραψω εντυπωσεις:winka:
orangefactor
18/07/2008, 16:47
λοιπον στο service των 10.000χμλ αφαιρεσα τον κοφτη 1ης-2ας-3ης.οχι οπως γραφουν πιο πανω οι αγγλοι αλλα με αλλον πιο ευκολο τροπο.το ολο θεμα γινεται μεσα σε 5 λεπτα κ μπορει να το κανει ο καθενας στην αυλη του χρησιμοποιοωντας τα εργαλεια της μηχανης.η διαδικασια εχει ως εξης.
βημα 1)βζαζουμε το καπακι του μπροστινου γραναζιου
βημα 2)αφαιρουμε κ το τοξο
βημα 3)τωρα που η προσβαση στο καπακι που κανουν επαφη τα καλωδια που πανε στον εγκεφαλο κ του λενε ποια ταχυτητα εχεις ωστε να κοψει ειναι ευκολη το βγαζετε κ αυτο.θα δειτε 2 πειρακια,ενα στο κεντρο κ ενα δεξια.τραβατε με μια τσιμπηδα το ΚΕΝΤΡΙΚΟ πειρακι ξανακουμπωνετε κ ειστε ετοιμοι.αν βγαλετε το αλλο πειρακι δεν θα δειχνει την ενδειξη της νεκρας στο κοντερ κ η μηχανη θα σβηνει με το κατεβασμα του κεντρικου σταντ.
αυτα.αξιζει να το κανετε γιατι εκτος οτι ειναι πολυ απλο κ η διαφορα στο γκαζι ειναι αισθητη απο την πρωτη βολτα.ενταξει μην περιμενετε οτι θα κερδισετε 20 αλογα αλλα δεν θα το μετανιωσετε.προσοχη δεν αφαιρειτε τον κοφτη των στροφων αλλωστε αυτο θα ηταν κ αρκετα επικινδυνο αλλα τον περιοριστη που εχει το μοτερ για ομαλη οδηγηση κ τετοια..
με κρυα μηχανη ετσι.μην μου καητε κιολας
καπως αργα αποφασισα να ασχοληθω κ με τις αναρτησεις κ καταλαβα ποσο λαθος εκανα που δεν το εκανα νωριτερα.τις ρυθμισα στην θεση sport κ ο πελεκανος που πλαναρε εγινε γερακι με τιμονι που κοβει.
α το service μου πηγε 204 ευρω αληθεια εσεις ποσο πληρωνετε μεχρι τωρα?
orangefactor
18/07/2008, 16:50
βημα 1)
137044
orangefactor
18/07/2008, 16:51
2)
137046
orangefactor
18/07/2008, 16:52
3)
137048
orangefactor
18/07/2008, 16:55
το πειρακι κ το ελατηριο του.οι "ενοχοι" της υποθεσης
137050
maximosom
19/07/2008, 06:52
Γεια σας και πάλι.θα ήθελα να παρακαλέσω όσοι στο forum έχουν το 690 να γράψουν χιλιόμετρα και προβλήματα που παρουσίασε η μηχανή όπως έκανε ο φίλος μας ο okipouros και μου έκοψε την φορα στο να την αγοράσω την μηχανή.έτσι θα διαπιστώσουμε εάν ήταν τόσο τυχερός η εάν όντως βγάζει προβλήματα η μηχανή.ευχάριστο
orangefactor
19/07/2008, 12:17
εχω κανει κατι λιγοτερο απο 10.000 κ τα μονα προβληματα που μου εχει παρουσιασει ειναι ενα καμμενο πισω φως πορειας κ ενα κομμενο καλωδιο το οποιο εδειχνε την θερμοκρασια του μοτερ στο κοντερ κ φτιαχθηκε πανευκολα.αυτα
okipouros
28/07/2008, 00:38
tipota to simantiko, lithike olo to plastiko pou krataei pinakida kai flash, kremastike apo ta kalodia kai sfinose metaksi lastixo kai eksatmisi
episis prin apo afto kopike i alisida (vgenontas apo ena venzinadiko) kai xtipise to plastiko tou granaziou, to sidero pou to krataei kai to trobaki tou simplekti
episis ta svisimata ta kanei akoma
eida akoma ena bielarismeno 690 stou poulopoulou, mono pou se afto mpiela kai strofalos eixan ginei ena, leei kapios to pige 190ares mexri ton volo
204? sou piasan ton kolo malon, ektos an alaksane kai takakia opote aplos ston akoumpisane
ego 120 gia service, kai nomizo kana 80ari gia ladia klp, oxi oti einai liga kai afta
Den mou les pou einai aftos na pao gia service kai na tou doso 204 klotsies?
kala tora eida oti sou eipe oti den pernaei stin eggisi i kameni epafi. re se pion malaka to pas?
ladonoume kai kamia alisida etsi?
a espase kai i fisa tou diakopti kai den eixe revma, eriksa treis xristopanagies kai varesa tin sela kai pire
για να ζωντανέψουμε ξανά αυτό το thread, προς απάντηση του maximosom μόλις έκανα το ετήσιο service , στα 6000 χλμ και δεν μου έχει παρουσιάσει κανένα προβλημα το prestige μου, πέρα από μια αλλαγή μπαταρίας.το μηχανάκι είναι 2 χρονών παρα 2 μήνες.
τα κλασικά σβησίματα που κάνει κατα την εκκίνηση, πλέον έχουν λυθεί μιας και έχω συνηθήσει να ανοίγω ελάχιστα περισσότερο γκαζάκι και να αφήνς πιο ομαλά το συμπλέκτη.
παρεπιπτόντως θα ήθελα να μας πουν και άλλοι κάτοχοι πόσο πληρώνουν στα service και τι εργασίες κάνουν.
στο ετήσιο που έκανα πλήρωσα 200 ευρώ + 70 το φιλτράκι KN.στην τιμή περιλαμβάνονται κλασσικά λάδια -φίλτρα - μπουζί - αλλαγή υγρών συμπλέκτη - ρύθμιση βαλβίδων και πίσω τακάκια.
η επόμενη κίνηση, μόλις βρω χρόνο είναι να ασχοληθώ με το κόφτη 1-2-3ης και να μπούν δύο aftermarket τελικά.
ουτε εγω ειχα προβληματα μεχρι τωρα (φτου φτου :D ). Στο service των 5000 πληρωσα 75ευρω (λαδια, φιλτρο λαδιου, ελεγχος injection, γενικος ελεγχος, σφιξιματα). Συντομα, σκεφτομαι κι εγω ν αφαιρεσω to throttle control και ισως να βαλω wings...
για να ξυπνήσω λίγο το thread.
2-3 βασικά θεματάκια για όσους έχουν το εν λόγω εργαλείο.
πρώτο θέμα το tail tidy.
Είχα βρει ένα universal tail tidy από ebay σε εξευτελιστική τιμή και το έχω φορέσει πάνω.Σε look μαζί με τις wings είναι πολύ ωραίο. Το πρόβλημα που αντιμετώπισα είναι πως είχα πέσει σε μια λακούβα και επειδή η βάση πιάνει πιο κάτω από το φως, η πίσω ρόδα ήρθε σε επαφή με την πινακίδα με αποτέλεσμα να την στραβώσει.
Λύση:Αφού ίσιωσα την πινακίδα στο πάνω μισό μέρος της έδωσα μία κλίση προς τα έξω, με αποτέλεσμα εδώ και ένα χρόνο να είμαι οκ. Προχθές που πήγα μια πολεμική βόλτα σε μια στροφή που είχε ένα βαθούλωμα, ξαναβρήκε η ρόδα την πινακίδα.Eπειδή όμως κουράστηκα, έψαξα για άλλη βάση πινακίδας και κατέληξα σε 2 αξιόλογες λύσεις.
Μία είναι η λύση της αμερικάνικης Evotech:
evotech usa (http://www.evotech-performance.eu/index.php/ktm-duke-sm-690-2007-11-tail-tidy-fender-eliminator.html)
Αν δεν κάνω λάθος την έχει βάλει και αγγελία ένα παιδί εδώ σε πολύ καλή τιμήαγγελία (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=119170)
Και δεύτερη λύση είναι η βάση της Ιταλικής Evotech:
Evotech italy (http://www.evotech-rc.it/index.php/cPath/106_112_568)
Προτίμησα την δεύτερη λύση , αν και μαζί με το φως το led που δίνει και τις βάσεις για τα φλάς της κτμ, βγαίνει λίγο αλμυρούτσικη η τιμή.
Την έχω ήδη παραγγείλει από τον εδώ αντιπρόσωπο που μου έκανε πολύ καλή τιμή σε σχέση με τους Ιταλούς, αν και μου λέει θα αργήσιε κανά μήνα να έρθει(για γρήγορη αποστολή μου ζήταγε επιπλέον 20 ευρώ- Αν κάποιος πιστός προσέλθει να παραγγείλει και αυτός ας μου στείλει κανά pm μήπως μπορέσουμε και ρίξουμε λίγο την τιμή ή τα extra μεταφορικά για άμεση παράδοση)
το site του Γιάσσαρη(έλληνας αντιπρόσωπος)http://www.giassaris.gr/
Εδώ είναι και φωτό με φορεμένο το tail tidy με akrapovic από ένα μέλος που είχα γνωρίσει στο αγγλικό φόρουμ
http://www.monomaniacs.nl/mpeople/KTMax/KTM-690-SMR-Tail-tidy
Όποιος θέλει περισσότερες πληροφορίες ας μου στείλει ένα p.m.
Δεύτερο θέμα είναι το πρόβλημα με τον ψεκασμό ο οποίος κάτω από τις 3.000 στροφές μου κάνει / έκανε κάποια "κοψίματα" να το πω, όταν πηγαίνω πολύ χαλαρά και κρατάω σταθερό γκάζι.
Έχει κανείς περάσει νέο χάρτη ή έχει βρει κάποια άλλη λύση;
Εγώ είδα βελτίωση ακολουθώντας 3 βήματα. Πρώτον η τοποθέτηση τελικών wings
και δευτερον ακολούθησα τα βήματα 1 και 2 που αναφέρει ο ktmax στο site pου έχει δημιουργήσει
www.monomaniacs.nl
Εδώ και το εν λόγω λινκhttp://www.monomaniacs.nl/tnt/KTM-690/Stalling-and-throttle-issues
Μπορώ να πω πως η διαφορά είναι αισθητή στα stalling issues.
nikostz9
29/06/2011, 12:44
φιλε μου την Evotech italy την ειχα για ενα χρονο και μου εσπασε δεν ειναι και οτι καλυτερο το υλικο που ειναι φτιαγμενη.
εχω παρει και αυτη την απλη universal απο ebay τη φορουσα και αυτη για αρκετο καιρο.
τωρα εχω ξαναβαλει την εργοστασιακια.ωραια τα tail tidy δε λεω αλλα τρως πολλα νερα.
wings εχω και γω μαζι με φιλτρο dna.
δε καταλαβα τι ακριβως εκανες εσυ αλλα για να δουλεψει σωστα θα πρεπει να το πας σε εξουσιοδοτημενο να σου περασουν το χαρτι για τις ''acrapovits''.
το μηχανακι εγω το χω απο καινουργιο 2007 μοντελο και δε με εχει απογοητευσει καθολου το μονο που χρειαστηκε ως τωρα μετα απο 12.500 χλμ ηταν τα σερβις του και μια καινουργια μπαταρια.
εγω τωρα το χω για πουλημα βεβαια αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα αλαξανε οι προτεραιοτητες πλεον.
Black Mamba
29/06/2011, 13:01
Λοιπον, 5.200 τα χιλιομετρα και...
1) Το σερβις μου πηγε 120€
2) Εχω καποιο θεμα με τον τεντωτηρα της καδενας, κανει θορυβο συνεχεια.
Θα αλλαχθει μεσω εγγυησης.
3) Μου εσπασε, στην βαση της μπαταριας, η θηκη ενος ρελε, το οποιο κρεμαστηκε
ακριβως πανω στον λαιμο της εξατμισης, που εκαψε το περιβλημα του, βραχυκυκλωσε,
με αφησε και γδυσσαμε το μισο μηχανακι για να βρουμε τι σκ@τ@ φταιει... :smokin:
4) Για τα σβησιματα η γιατρεια ειναι να πας στο συνεργειο και να σου περασουν τους χαρτες της Αkrapovic
και να σου ρυθμισουν το TPS.
Παρεπιπτωντος πουλαω μια EVOTECH Αγγλιας στις αγγελιες :D
το θέμα του ψεκασμού το είχα από την αρχή, με τις wings ελλαττώθηκε και μετά από τα βήματα που αναφέρονται στο λινκ που έδωσα (μιλάω για το 1 και 2 που αναλύει ο ktmax) το κάνει πλέον ανεπαίσθητα. μιλάω πάντα για χαμηλές στροφές με σταθερό γκάζι. Το μηχανάκι ψηλά δεν στεγνώνει απο μείγμα, οπότε δεν βλέπω γιατί να βάλω τον χάρτη για τις ακράποβιτς και να πληρώσω και 60 -100 ευρώ. Σίγουρα θα είναι πιο σωστό, αλλά δεν νομίζω να επιλύει αυτό το πρόβλημα με τον ψεκασμό που αναφέρω.
Τώρα για την βάση της evotech, το μόνο σίγουρο πως αν μου σπάσει στον ένα χρόνο θα την γυρίσω πίσω
Το tps, λογικά πρέπει να είναι ο αισθητήρας που βλέπει πόσο ανοιχτή είναι η πεταλούδα ε;;
Αυτό ίσως επηρεάζει όντως στο πρόβλημα που αναφέρω
Black Mamba
29/06/2011, 13:12
Aπο τους Monomaniacs:
This is a dealer only job. But an important one. It requires a KTM diagnostics tool hooked up to the bike. There are two throttle sensors on the throttle body (where the carb used to be...). On the left hand side is the sensor controlled by the ECU. This one is used when the ECU takes over the control of the throttle valve from the rider (ride by wire with data from the throttle map). On the right hand side is the sensor connected to the throttle cables coming from the throttle grip. This is the one that makes you think you're in control. :-) Both sensors interact with each other and each has its own base adjustment. It's not difficult to understand that these are important. The abbreviations in the maintenace & repair manual for these base adjustments are 'THAD' and 'APAD'. The procedure is pretty straightforward but precise. It shouldn't take longer than 20 minutes or so.
σωστός!!!το θέμα είναι όμως πως ο μηχανικός θα το έχει ψάξει ή όταν θα του τα λέω θα με κοιτάζει με ανοιχτά τα μάτια?????:beer:
Black Mamba
29/06/2011, 13:24
Αν σε κοιταει με το στομα ανοιχτο, τοτε σημαινει ή
οτι πρεπει να αλλαξεις συνεργειο ή
οτι δεν θα του υποδειξεις εσυ τη δουλεια του...
Η απαντηση του θα ειναι καθοριστικη οπως και η δουλεια του.:D
eulogitos
13/06/2014, 15:44
orangefactor, αν το δεις και μπορεις, βαλε καμια λεπτομερεια για το πως εφτιαξες τους λαιμους,που πιανουν τα τελικα κλπ γτ με ψηνει να βρω 2 μεταχειρισμενες ακραπες (400-500) και να δωσω κανα 100αρικο να τις μονταρουμε πανω,αλλα να βγαινουν ψηλα οπως με τον akrapovic λαιμο..
α!και αν μπορουμε να ξερουμε εσωτερικη διαμετρο και μηκος των τελικων για να ψαχτω στις αγγελιες.γενικα επειδη ειναι κριμα να δωσει κανεις ενα σκασμο λεφτα για τις ακρα,ειναι πολυ χρησιμες πλήροφοριες οι παραπανω αν εχει κανεις την ορεξη.
:beer:
astrougis
03/07/2014, 22:42
Καλησπερα, προσφατα εγινα κατοχος ενος SM του 2007. Θα ηθελα να μου πειτε που πονανε αυτα τα μηχανακια και τι πρεπει να προσεχω... γιατι βλεπω οτι καποιοι γραφουν για μπιελες στα 5000 χλμ και αλλοι κατοχοι οτι δεν ειχαν προβληματα. Πιστευω πως σιγουρα φταιει ο τροπος που μεταχειριζεσαι το μηχανακι και γι'αυτο βγαινουν και τα αναλογα προβληματα, αλλα οχι παντα... γι'αυτο θα ηθελα τα φωτα σας για το τι πρεπει να προσεχω στο συγκεκριμενο μηχανακι. Π.χ καποιος εγραψε οτι αν το πας σιγα θα ραγισει το καπακι, ισχυει αυτο; Δηλαδη πως πρεπει να το πηγαινουμε; συνεχεια με μια κατω για να εχει στροφες;
Παρακαλω ας μου πει καποιος τι πρεπει να προσεξω και που ποναει αυτο το μοντελο...
Black Mamba
04/07/2014, 09:14
Καλως τον!
Εχουμε και κ-λαιμε:
- Το οργανο (κοντερ) καποια στιγμη πιανει υγρασια μεσα. (αλλαζει τζαμπα αν εισαι σε εγγυηση)
- Ο υδραυλικος τεντωτηρας της καδενας ειναι για τον μπεο. (αλλαζει τζαμπα αν εισαι σε εγγυηση)
- Ραγισμενα καπακια επαιζαν με τα παλια LC4 640, γι' αυτα δεν εχει ακουστει κατι.
- Μου εβγαλε προβλημα-ραγισμα, λογω του οτι ητανε στοκ μηχανακι σε ακινησια, στα τσιμουχακια της αντλιας νερου,
και περασε νερο στα λαδια.
Ποιος τα λεει αυτα ττου "οτι αν το πας σιγα θα ραγισει το καπακι"?
Ημαρτον...:cry:
Μπιελες τις παιρνεις στο χερι, υποθετω σε καθε μηχανακι,
αν το σκιζεις πρωι-μεσημερι και βραδυ
και το πας ταπα και στους κοφτες.
Αν κανεις τα σερβις στο προβλεπομενο χρονο και σε μαστορα-συνεργειο που τα ξερει,
δεν θα εχεις κανενα προβλημα.
Καλα χιλιομετρα, σεβασου το μηχανακι που εχεις για να σε σεβετε και αυτο...;)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.