View Full Version : ερωτησης για συντονισμο απο 5000-6000 στροφες
το μηχανακι απο 5 μεχρι 6 000 στροφες εχει εντονο vibretion (δονηση)στο τιμονι..το κανει απο την πρωτη στιγμη που το πηρα με αποτελεσμα να μην μπορεις να πας για πολυ ωρα μεταξυ 120-140 κμ
εχω την αισθηση οτι αν αλλαξω βαριδια στο τιμονι και βαλω μεγαλυτερα θα στρωσει.
εχει κανεις απο εσας αναλογη εμπειρια?
μου κανει εντυπωση οτι εχει πολυ μικρα βαριδακια σε σχεση με το ρ6 που ειχα,που δεν ειχα τετοιο πορβλημα εκει..
υπποψιαζομαι τα αβριδια γιατι καποτε που ειχα ενα σουζουκι rf 400 οταν καποτε μου ειχα φυγει το ενα βαριδι,ειχα φοβερους κραδασμουσ στα χερια,μολις το εβαλα σταματησαν ολοι οι κραδασμοι...
εσεις τι λετε?
Στις 5-6.000 σαλ το κανει η στα 120-140 χλμ/ωρα? μαλλον το 2ο
η θες ζυγοσταθμιση ή αλλαγη ελαστικου ή η ζαντα ειναι στραβη.
αληθεια αν η χυτη αλουμινιενια ζαντα ειναι στραβη υπαρχει μαστορας στην Αθηνα που τις φτιαχνει?
το πιθανοτερο ειναι να φταιει το λαστιχο βεβαια
Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
Στις 5-6.000 σαλ το κανει η στα 120-140 χλμ/ωρα? μαλλον το 2ο
η θες ζυγοσταθμιση ή αλλαγη ελαστικου ή η ζαντα ειναι στραβη.
αληθεια αν η χυτη αλουμινιενια ζαντα ειναι στραβη υπαρχει μαστορας στην Αθηνα που τις φτιαχνει?
το πιθανοτερο ειναι να φταιει το λαστιχο βεβαια
ειπα για κμ επειδη εκει ειναι ενοχλητικο...οταν εχεις 5η και πας ταξιδη εκει μουδιαζει το χερι μου...
ειναι θεμα στροφων γιατι το κανει σε αυτες τις στροφες σε ολες τις ταχυτητες..
φυσικα και δεν φταινε τροχοι ζυχοσταθμισεις κλπ γιατι προερχεται απο το μοτερ και οχι απο οτιδηποτε αλλο,δεν ειναι τρεμουλο,αν ηταν τρεμουλο ηξερα τι να κοιταξω γιατιειναι κλασικη περιπτωση τροχου-ελαστικου-ρυθμιση πισω αναρτησης..
Τοτε δεν ειναι vibration μονο του τιμονιου αλλα ολοκληρης της μηχανης, απλα στο τιμονι φαινετε πιο εντονα...
λογικα πρεπει να φταιει η τροφοδοσια καυσιμου. ποσα χλμ εχει η μηχανη?
Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
Τοτε δεν ειναι vibration μονο του τιμονιου αλλα ολοκληρης της μηχανης, απλα στο τιμονι φαινετε πιο εντονα...
λογικα πρεπει να φταιει η τροφοδοσια καυσιμου. ποσα χλμ εχει η μηχανη?
5700κμ
οποτε δεν θελει καθαρισμα στα μπεκ...
σε μηχανικο το πηγες?
περιεργο προβλημα...
δεν χανεις τιποτε να δοκιμασεις μεγαλυτερα αντιβαρα μπορει να στρωσει καπως...
Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
οποτε δεν θελει καθαρισμα στα μπεκ...
σε μηχανικο το πηγες?
περιεργο προβλημα...
δεν χανεις τιποτε να δοκιμασεις μεγαλυτερα αντιβαρα μπορει να στρωσει καπως...
ayth ειναι η επομενη μου κινηση...ο μηχανικος λεει οτι ολα τα μεγαλα κυβικα εχουν κραδασμους σε αυτες τις στροφες οι παραπλησιες....
ο μηχανικος λεει οτι ολα τα μεγαλα κυβικα εχουν κραδασμους σε αυτες τις στροφες οι παραπλησιες....
:eyepop: :eyepop: :eyepop:
Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
:eyepop: :eyepop: :eyepop:
nai re ετσι μου ειπε..κουφο ε??
Όλα τα μηχανάκια, ανεξαρτήτου κυβισμού, σε κάποιο συγκεκριμένο
φάσμα στροφών, παρουσιάζουν το φαινόμενο του συντονισμού λόγω
των κραδασμών του κινητήρα...
Τώρα αυτά περί ζαντών και μπέκ είναι λίγο παρατραβηγμένα... και άν
πραγματικά συνέβαιναν, τότε θα είχες πρόβλημα σε όλο το φάσμα στροφών
και σε όλες τις ταχύτητες... Πάντως να ξέρεις ότι όλα τα μηχανάκια έχουν
κραδασμούς και συντονίζουν..
Και επειδή συγκεκριμένα ανέφερες μούδιασμα, αυτό τα λέει όλα...:wave2:
1o ειπε οτι "το μηχανακι απο 5 μεχρι 6 000 στροφες εχει εντονο vibretion (δονηση)στο τιμονι.."
τι πιο λογικο να αναφερω την ροδα ως μια πρωτη εκτιμηση
2ο ειπα οτι απ τα μπεκ δεν ειναι σιγουρα το προβλημα
3ο εχεις ταξιδεψει ποτε με μηχανη πανω απο 2 ωρες με 140-180χλμ ανα ωρα και δεν εχουν μουδιασει τα χερια σου???
το μονο σιγουρο ειναι οτι προκεται περι συντονισμου. δικαιολογειται ομως ως φυσιολογικο σε μια μηχανη με τοσα λιγα χλμ??
Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
1o ειπε οτι "το μηχανακι απο 5 μεχρι 6 000 στροφες εχει εντονο vibretion (δονηση)στο τιμονι.."
τι πιο λογικο να αναφερω την ροδα ως μια πρωτη εκτιμηση
Aκριβώς επειδή ανέφερε φάσμα στροφών, άν ήταν για ζυγοστάθμιση
(είτε μπροστινή, είτε πισινή), το φαινόμενο θα ξεκίναγε από ένα σημείο
και θα ήταν εντονότερο όσο οι στροφές και τα χιλιόμετρα αυξανόντουσαν.:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
2ο ειπα οτι απ τα μπεκ δεν ειναι σιγουρα το προβλημα
Οι δονήσεις και ο συντονισμός στα ποδωστήρια και στα χειριστήρια
δεν έχουν καμμιά σχέση με μπέκ, ούτε με τροφοδοσία... :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
3ο εχεις ταξιδεψει ποτε με μηχανη πανω απο 2 ωρες με 140-180χλμ ανα ωρα και δεν εχουν μουδιασει τα χερια σου???
Έχω ταξιδέψει περισσότερες από 2 ώρες σε όλες τις ταχύτητες και απλά
έμαθα που συντονίζει το δικό μου μηχανάκι και ψιλοαποφεύγω να το
δουλεύω για πολλή ώρα σε εκείνες τις περιοχές στροφών και χαω...
Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
το μονο σιγουρο ειναι οτι προκεται περι συντονισμου. δικαιολογειται ομως ως φυσιολογικο σε μια μηχανη με τοσα λιγα χλμ??
Μα δεν είναι κάτι το αφύσικο ή κάτι το αδικαιολόγητο... Είναι ένα απόλυτα
φυσικό επακόλουθο της λειτουργίας του κινητήρα. Τόσα κινούμενα μέρη
υπάρχουν μέσα του. Αυτή η κίνηση μεταφράζεται σε δόνηση.:wave2:
Aκριβώς επειδή ανέφερε φάσμα στροφών, άν ήταν για ζυγοστάθμιση
(είτε μπροστινή, είτε πισινή), το φαινόμενο θα ξεκίναγε από ένα σημείο
και θα ήταν εντονότερο όσο οι στροφές και τα χιλιόμετρα αυξανόντουσαν.
Ναι αλλα μετα ανεφερε και τα χαω "120-140 κμ " οποτε μιλαγε για 6η σχεση στις 5-6000.
μετα το ξεκαθαρισε.
δεν ειναι απαραιτητο αν ήταν για ζυγοστάθμιση, το φαινόμενο να ξεκίναγε από ένα σημείο
και να ήταν εντονότερο όσο οι στροφές και τα χιλιόμετρα αυξανόντουσαν.
Οι δονήσεις και ο συντονισμός στα ποδωστήρια και στα χειριστήρια
δεν έχουν καμμιά σχέση με μπέκ, ούτε με τροφοδοσία...
μπορει να εχουν σχεση και με ανωμαλη τροφοδοσια, οπως και με αναφλεξη.
Έχω ταξιδέψει περισσότερες από 2 ώρες σε όλες τις ταχύτητες και απλά
έμαθα που συντονίζει το δικό μου μηχανάκι και ψιλοαποφεύγω να το
δουλεύω για πολλή ώρα σε εκείνες τις περιοχές στροφών και χαω...
εγω που εχω ταξιδεψει και με tdm και με fzr1000 και με cbr900 και με r1 σε διαφορες ταχυτητες πανω απο 140χαω κ παντα μουδιαζαν τα χερια μου λες να παω να το κοιταξω?
Μα δεν είναι κάτι το αφύσικο ή κάτι το αδικαιολόγητο... Είναι ένα απόλυτα
φυσικό επακόλουθο της λειτουργίας του κινητήρα. Τόσα κινούμενα μέρη
υπάρχουν μέσα του. Αυτή η κίνηση μεταφράζεται σε δόνηση.
τοτε δεν θα επρεπε να συμβαινει σε ολα τα r1 '03?
Όλοι οι κινητήρες έχουν ένα σημείο λειτουργίας στο οποίο εμφανίζεται αυτό το φαινόμενο που ονομάζεται CRITICAL POINT. Αν περάσεις από αυτές τις στροφές ενώ αυξάνεις δεν θα σου γίνει αισθητό ενώ αν παραμείνεις σε αυτό το σημείο για κάποια ώρα θα εμφανιστεί αυτό το τρέμουλο.Συνήθως γίνεται αρκετά έντονο όταν η καύση δεν γίνεται σωστά. Για να καταλάβεις έχω προσωπική εμπειρία απο πλοίο με 4 μηχανές ιπποδύναμης 16.500 hp η κάθε μία και διαστάσεις μηχανών Μ:10m Y: 5m & Π: 3m. Στη μία από αυτές λοιπόν δεν είχαμε ρυθμίσει σωστά τα μπεκ και την ώρα που μπήκαμε στο critical point η μηχανή αυτή άρχισε να "χορεύει" σε τέτοιο σημείο που όχι μόνο μπορούσες να το νιώσεις αλλα και να τη δεις να κουνιέται!!! Παρ'ολα αυτά θα σε συμβούλευα να τη δει κάποιος μηχανικός για να έχεις το κεφάλι σου ύσηχο.
:wave2:
Οποτε συμβαινει σε ολες τις μηχανες απλα δεν το εχουμε αντιληφθει γιατι δεν καθομαστε στο critical point αρκετη ωρα?:look:
α) ίσως "γεμίζει" τις ταχύτητές του γρήγορα και δεν τις αντιλαμβάνεται
τις δονήσεις παρά μόνο όταν βάλει 6η και κρατά σταθερή ταχύτητα...
β) η κακή ζυγοστάθμιση δεν σου μουδιάζει τα χεράκια και ούτε περνάει
δονήσεις στο τιμόνι. Απλά αρχίζει και κουνάει, και περνάει ταλάντωση
στο τιμόνι. Σέ άλλους είναι σε μία κλίμακα χλμ (δλδ από τα 80 εώς τα 140),
ενώ σε άλλους εμφανίζεται νωρίς, χάνεται, και ξαναεμφανίζεται σε πολλά
χιλιόμετρα...
γ) να σου πώ την αλήθεια, επειδή από το '98 ασχολούμαι με ψεκαστά μηχανάκια
(Gsxr 750 SRAD) και γενικότερα έτσι λίγο με μηχανολογία, ποτέ δεν έχω δεί
ή ακούσει μηχανάκι να παρουσίασε πρόβλημα συντονισμού λόγω κακής τροφο-
δοσίας. Σκορτσαρίσματα ναι, σκασίματα ναι, απροθυμία ανεβάσματος στροφών
ναι, αλλά δονήσεις ποτέ....
δ) άν έγραψες αυτά τα μηχανάκια για εντυπωσιασμό και μετά για να ειρωνευτείς,
δέν έχω να πώ τίποτα. Άν τα έγραψες για παράδειγμα, απλά θα σου πώ ότι πουθενά
πρίν δεν έγραψα ότι οι δονήσεις εξαφανίζονται ώς δια μαγείας και όλα καλά...
Απλά γίνονται λιγότερο αισθητές άρα και ενοχλητικές, όμως αυτό δεν τις σταματά
από το να μας μουδιάζουν χέρια-πόδια-κωλομέρια..:blush: :blush:
ε) και μήν μου πείς ότι αυτό δεν συμβαίνει με το R1 του '03, γιατί συμβαίνει και με
τα ZXR, και τα GSXR, και τα CBR και όλα τα μηχανάκια... Απλά οι κατασκευαστές
πολλές φορές κάνουν καλή δουλειά ώστε να τους κάνουν όσο το δυνατόν
λιγότερο αντιληπτούς (κραδασμούς):wave2:
α, β σωστος
γ) μπορει καποιο τρεμουλο να οφειλεται σε κακη ρυθμιση τροφοδοσιας.
δ)ειναι μηχανακια που ειχα/εχω και με ολα μουδιαζουν τα χερια μου.
οποτε το μουδιασμα οφειλεται σε δονησεις που υπαρχουν αλλα δεν τις καταλαβαινουμε και υπαρχουν σε ολες τις σαλ μετα απο καποιο σημειο...σιγουρα σε ορισμενες σαλ θα ειναι πιο εντονες...
ε)Παλι σωστα υπαρχουν κραδασμοι, αλλα εδω ο alfa156 μας περιεγρψε κατι που δεν μοιαζει με φυσιολογικο
κανονικα τα 4κυλινδρα εχουν ελαχιστους κραδασμους και εδω μας λεει οτι τρεμει το τιμονι οποτε κατι τρεχει...
μιλησα για ΔΟΝΗΣΗ και οχι ΤΡΕΜΟΥΛΟ..ΠΑΙΞΙΜΟ.ΤΖΟΓΟς...
η δονηση δεν εχει καμια σχεση με τα παραπανω 3 που σας αναφερω...
πιθανολογο οτι τα βαριδια στα κλιπον ,θα δοκιμασω να βαλω μεγαλυτερε,κατι θα αλλαξω,η τουλαχιστον να μεταφερω την δονηση σε αλλο φασμα στροφων ωστε να με ενοχλει λιγοτερο μεσα εδω/...
mixalisX
18/08/2007, 00:08
Eixa postarei to idio problima me tin BanditV 400 mou, ala den eixa sobares apantiseis, kai emena mou diasoun ta xeria mou meta apo arketh wra odhgishs.
Ekei pou ginetai enoxlitiko kai polu poio antilipto einai se kathfores opou to baros peftei sta xeria kai aporofane akoma poio entona tis doniseis.
Eixa kanei mia xazh erwtish kai tin xanakanw kai twra. Mias kai den uparxei tropos na apofugoume autes stis mikrodoniseis tote iiisos an falw ligo poio malakes labes sta xeria na meiothei ligo to problima?
Gelio ligo xerw alla eipa na xanarwtisw...
reinmeister
18/08/2007, 02:56
εχω αλλαξει 40 περιπου μηχανακια εκ των οποιων τα 10 ηταν τετρακυλινδρα με κυβισμους απο 400-1300...δεν υπηρξε δυστυχως ουτε ενα με το οποιο να μην μουδιαζαν τα χερια μου...σε αλλα περισσοτερο σε αλλα λιγοτερο...
δεν υπαρχει κινητηρας χωρις κραδασμους και επιπλεον δεν υπαρχει περιπτωση να μην συντονισει με το πλαισιο σε καποια συγκεκριμενη περιοχη στροφων... τα τετρακυλινδρα χονδρικα συντονιζουν περιπου στο μεσον του ευρους των στροφων τους... επισης δυστυχως για την μεταφορα κραδασμων, οι κινητηρες ειναι σταθερα βιδωμενοι στα πλαισια,οποτε ο συντονισμος περναει σχεδον αφιλτραριστος στα χερια μας... οι κατασκευαστες ,οταν εχουν την δυνατοτητα κανουν οτι μπορουν για να μην περνανε στα χερια μας...παραδειγμα τα μηχανακια τουρισμου που εχουν ελαστικες βασεις οπου ειναι δυνατον μια και το ζητουμενο δεν ειναι η απολυτη ξυραφενια συμπεριφορα και αισθηση ,αλλα η ανεση...
τα supersports απο την αλλη που το κυριο περιβαλλον χρησης τους ειναι η πιστα και γενικοτερα η απολυτη συμπεριφορα δεν χαιρουν της ιδιας αντιμετωπισης απο το εργοστασιο...
εν κατακλειδι...ξεπερασε το...:beer: :beer:
υ.γ.τα παραπανω αναφερονται στους φυσιολογικους υψισυχνους κραδασμους που εχουν τα τετρακυλινδρα...το φαινομενο μπορει να γινει πολυ χειροτερο αν κατι δεν ειναι σφιγμενο σωστα... εξυπακουεται λοιπον οτι θα ελεγξεις ολες τις βιδες της μοτοσυκλεττας σου με ιδιαιτερη προσοχη σε αυτες που συνδεουν μοτερ με σκελετο,μπροστινο συστημα,εξατμιση με μοτερ, εξατμιση με πλαισιο και το ψαλιδι...με δυναμοκλειδο ε....κι αν ολα ειναι οκ τοτε οπως προειπα καντο γαργαρα η αποφευγε παρατεταμενη παραμονη σε αυτο το ευρος στροφων...
Το θεμα των υψισυχνων κραδασμων στο τιμονι πιστευω λυνεται με το να φοραει κανεις χειμερινα γαντια. Φυσικα και η αλλαγη με βαρυτερα βαρυδια θα μειωσει τους κραδασμους.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.